Avaleht
uus teema   vasta Administratiivsed foorumid »  Uudisvihjed »  "EK mängud "tavaliste" Plii-akudega": hüvasti, 150 aastat vana akutehnoloogia, tere tulemast AGM-tehnoloo märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
tahanteada
Aeg maha 1p

liitunud: 04.04.2003




sõnum 30.10.2018 10:38 vasta tsitaadiga

Teen hetkel sellest Aasta kestnud uuringust üht järgmist Kokkuvõtet - on tabeleid, on graafikuid - jms. ning mis siis veelgi rohkem kinnitavad minu eelmise aasta oletust, konflikt on olemas ning konflikt on tegelikult palju suurem kui seda keegi tegelikult oletada oskab.

Hetkel pean peamiseks probleemiks:
- mitte seda kui tavakasutaja auto "trikke teeb"
- vaid seda, et kõikvõimalikud Riigiasutused: a la Riigikantselei, Riigikogu, Kaitseministeerium, PPA jne, jne, ei tule selle peale, et selline varjatud viga võib ka häirida Riigiasutuste autoparkide tööd.
- PS. Tegelikult tean kaudselt ka seika - millest avalikult pole räägitud, kus ühe Üsna Olulise Riigiasutuse autosid suudeti käivitada ainult olukorras kus ka lambid olid välja lülitatud. Kui olid sees, siis mootorid enam käima ei läinud.

PS: Niipalju kergelt positiivset:
Mulle Oõon öeldud, et võime autod tagasi kutsuda ning ringi ehitada - kuid tingimusel, et raha selleks tuleb Tootjafirma käest kuna antud probleem on tootjapoolne "möödalask".
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lauri
HV veteran
lauri

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2018 11:12 vasta tsitaadiga

Kas sa selle kohta mingit doktoritööd ei taha vormistada?
_________________
Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2018 11:13 vasta tsitaadiga

..ja seda kõike ÜHE õnnetu aku / auto pealt..
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV veteran

liitunud: 26.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2018 23:25 vasta tsitaadiga

lauri kirjutas:
Kas sa selle kohta mingit doktoritööd ei taha vormistada?
Pigem võiks ta tulla reaalsesse maailma, kus ei ole sadu ühel ajal ostetud autosid järsku käivitusprobleemidega. Ja veidi vähem luuletada ning vastata küsimustele. Tanel on juba 10 aastat küsinud, et mis õnnetu probleemne auto see on, millega ta sõidab, aga seepeale tuleb teadjamehelt jälle sellist kelbast, et paha hakkab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2018 23:32 vasta tsitaadiga

ma olen ka küsinud.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV veteran
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 30.10.2018 23:36 vasta tsitaadiga

Tahanteada, mul seisab juba aastake esikus üks vana aku e39 pealt. Ma annetaks sulle selle uuringuteks. Soovid?
_________________
om nom nom nom.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
Kreisi kasutaja
Equinox

liitunud: 04.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 31.10.2018 09:54 vasta tsitaadiga

Olge rahulikud varsti saate AK uudistest vaadata kuidas Ratas tahanteada-le 10 miljonilise tšeki üle annab miljardeid päästva uurimistöö eest, sest ainult tema avastas ja tuli selle peale, mida mitte keegi teine seni ei olnud suutnud näha, ega teada ega tunda thumbs_up.gif Parafraseerides Peeter Oja: "Laon segumasina sitta täis ja lasen täie vinega mööda tuba laiali. Ja siis tulen mina üleni valges.."
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Aeg maha 1p

liitunud: 04.04.2003




sõnum 31.10.2018 17:32 vasta tsitaadiga

Niipalju võin soovitada - selles ülimalt totras, EK "Akumaailmas", et kui see praegune EK jama "lained üle pea kokku lääb", siis:
- tasub endale hankida sõber-tuttav kes on Sina peal nii testriga.
- ning kes oskab teha vajalikud testid. Ning kes on valmis selleks, et see testimine kestab päevi.
- ja siis selle järgi oskab ka õige aku välja valida - ning kes teab, et kõigepealt tuleb see akule teha täislaadimne. Kestusega a 20-40 tundi.
Ning kes teab, et autod seda täislaadimist teha ei oska ning ka ei peagi seda tegema. icon_cool.gif

Ning kes siis vastutab, et aku valik on õige, Smartlaadija valik on õige ja kes tagab, et see Smartlaadija ei aja autoelektroonikat "lolliks". icon_cool.gif beer_yum.gif
---------------
Seda võin kinnitada, et kui on laadimis-jamad, siis on autoomanik see kes kõik selle autofirmas kenasti ise kinni maksab. Ning see ei ole sugugi odav nali - võib maksma minna ka sadu eurosid.

PS: Meediast on hetkel näha kuidas keegi Toyota tehnik jagab näpunäiteid mis võib lõppeda üsna mitme erineva jamaga ning mis siis usinasti remonti vajavad mõnes Toyota esinduses... beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 31.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2018 18:05 vasta tsitaadiga

tahanteada, võiks omale leida sõbra kes on sinapeal küsimustele vastamisega icon_lol.gif
_________________
There is no place like 127.0.0.1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2018 22:16 vasta tsitaadiga

ja mida see testimine mulle andma peaks? kui aku on malts, tuleb see vahetada. kui ~100€ korra viie aasta tagant üle jõu käib, käib ka auto pidamine üle jõu.. vanematele/lihtsamatele autodele on ka aku odavam. ja kui odava auto soetamine tuleb kõne alla, vaatad lisaks üleüldisele tehnoseisnudile, alla käivale rehvimõõdule ka aku aspektist, kas pead ostma liiga kalli või odavama aku. simpel. mul on neli aastat käes olnd rokial peal 6 aastat vana aku. vahetada pole vaja.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2018 22:21 vasta tsitaadiga

See annab sulle hea enesetunde et oled üks miljonist kes on tark.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2018 08:35 vasta tsitaadiga

Mul autid töötavad ka ilma superkondekate ja pideva multimeeterdamiseta. Kui aku läbi, panen uue.. autodele olen ühe tutika aku ostnud kunagi poest.. siklitele kolm.. akud pole lihtsalt katki läinud..
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Aeg maha 1p

liitunud: 04.04.2003




sõnum 02.11.2018 08:29 vasta tsitaadiga

Kui nüüd väga hästi läheb - siis loodetavasti isegi on üks Autofirma kus ehk aru saadakse millise totra "piruka" on Euroopa Komisjon "kokku küpsetanud" ning milles siis siplevad nii Autofirmad, Tehnofirmad kui ka Autoomanikud... icon_cool.gif
Omaette teema jällegi - kas tehnikud tahavad ringi õppida ning kas firmajjuhid üleüldse julgevad sõna võtta, et hakake nüüd usinasti ümber õppima.

Ja eks siis ole näha kas ollakse ka nii julged, et viiakse see teema Autotootjani, nõudes kümneid miljoneid eurosid selleks, et kõik autod - elektrisüsteemi ümberehitamiseks - tagasi kutsuda. icon_smile.gif
----------------
Natuke positiivsemast küljest midagi kah.
Minu käsutuses on üsna uus ametlik materjal mis kirjutab seda, et:
- kaltsium-lisandite kasutamine visatakse "üle parda".
- ning asemele tulevad süsinik-lisandid.
Märkusena: Praegu on ka olemas üksikuid süsinik-lisanditega akusid kuid nende arvukus on üsna väike. Põhjuseks kõrgem hind kui on kaltsiumakude korral.
Olen ise katsetanud mõlemat - minu enda eelis selle tulemusena on:
10:0 süsinik-lisanditega aku kasuks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 09:06 vasta tsitaadiga

tahanteada, keegi ei hakka elektrisüsteeme ringi ehitama. Ja kui keegi tuleks sellisega, saadaks prse, sest wow is jooniseid pole. Garantiilistele sõidukitele teeb tehas vajadusel recalli ja volitatud esindused paigaldavad. Juhendi järgi.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2018 13:05 vasta tsitaadiga

tahanteada, Kui kaua need pliiakud reaalselt autode peal kestavad ja kui kaua need peaksid kestma kui õige pingega laadida?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.11.2018 01:19 vasta tsitaadiga

Pliiaku kestab sõltuvalt selle kvaliteedist (nii nagu suurem osa muidki asju siin ilmas, puhtjuhuslikult) ja sellest kuidas seda kasutatakse...jällegi samamoodi nagu suure osa muudegi asjadega. olen isiklikult omanud teatud vanemaid saksa kvaliteetautosid, millel on veel peal tehase originaal aku. autod ise tugevalt üle 10a tagasi toodetud ja akud on olnud veel täiesti töökorras. Väga erineva sisu kvaliteediga on neid, kuid vähemalt nii 3 aastat peavad minu teada ka kõige suvalisemad vastu.
Mingit "peaksid kestma" perioodi ei ole olemas. Aga korralikum pliiaku kestab õige kasutuse juures ikka 10a kenasti ära. Tõsi, ma ei teagi, kas sedavõrd korralikke tänasel päeval üldse enam toodetaksegi. Ja kindlasti annab seda maksimaalset eluiga kõikvõimaliku väärkasutuse või ka lihtsalt teadmatuse ja pohhuismiga kõvasti lühendada.

Mis aga seda teemat puudutab siis ütlen kohe ära, et mul pole aimugi, mis nõiakunstidest austatud standup kameeleon tahanteadja siin pajatab, kuid põnev oleks kuulda küll kui kaua siis doktori arvates üks pliiaku kestab. Isiklikult loobusin juba pikki aastaid tagasi selle kasutaja üheainsagi sõna tõsiselt võtmisest sest random imik suudab ka keskeltläbi mõistlikumat juttu ajada. Samas on tore näha, et teadja ei väsi ning pudrutab ikka aastakümneid väsimatult ja häirimatult edasi beer_yum.gif Ma pole mitte kunagi oma elu jooksul näinud mitte kedagi, kellel oleks nii ükskõik kõigest, mida ükskõik kes talle räägib või seletada püüab...ega ka kedagi, kelle jutust või arvamusest kõigil teistel oleks veel rohkem pohh icon_lol.gif Selles mõttes täiesti harukordne ja imetlusväärne inimene siia sattunud

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.11.2018 08:41 vasta tsitaadiga

Q7 võtab pelgalt süüte sisse pannes akust 83a. Tuttavad kiletavad ja kiruvad bemmi, et vahet pole kui uus, ca tund süüdet ja aku tühi. Laadijaklemmid lähevad peale kohe kui töö algab. Akende ja asjade liigutamiseks on süüde sees. Kui aku tühjenemine on nii intensiivne, ongi aku oga lühike..
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.11.2018 17:51 vasta tsitaadiga

Eks suure koormuse jaoks on vaja vastavalt suurt akut, see on ju loogiline. 83a tundub muidugi, et autoga on mõni asi ikka väga korrast ära, see on KILOWATT voolu! muidugi 83a võtab auto vabalt niikaua kuni ta kuumutab eelsüüteküünlaid näiteks. muude asjade jaoks ei kujuta ette sellist voolutarvet. mõtle kasvõi sellele, et kuskil peab see kõik minema soojuseks. kui see ei olegi mingi sisseehitatud elektrisoojendi siis tekitab päris suure küsimärgi, et misasi peaks ühel autol lihtsalt seistes võtma 1000w voolu.

Aga kui võtab 83a ja ii peabki olema, siis peab sellel autol ka olema suur aku ning peab ka aru saama, et süüde sees tuimalt istuda selle autoga pole ilmselt tootja poolt ette nähtud.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ainivana
Kreisi kasutaja
Ainivana

liitunud: 29.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.11.2018 01:45 vasta tsitaadiga

Kessy ukselingid äratavad auto ülesse, enne varahommikut aku tühi.
Gateway äratab võimud, jutud hopst ülesse, ja siis jääb magama.
Niivisi tsirkuleerides saabki aku tühjaks. A6 ja teised Samuti et 80amprit. Rohi:päästa ukselinkidel kessy pistikud lahti.

_________________
Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Aeg maha 1p

liitunud: 04.04.2003




sõnum 05.11.2018 08:51 vasta tsitaadiga

Kuna läheb talveks ning on üsna kindel, et talvel läheb suuremaks Modernsete akude ostmiseks, siis väike trikk millest võib kasu olla.

- kui olla poes kus on ridamisi samalaadseid akusid,
- siis tasub võtta kaal ning välja kaaluda see aku mis on samalaadsetest kõige raskem.
Kaaluvahed on täiesti olemas ning võivad olla ka üsna mitu kilogrammi.

Huvi pärast kaalusin, numbriliselt kahte samalaadset akut:
Vahe oli täiesti olemas, üks kaalus 14 kilo, teine 15 kilo.
----------------
Niipalju veel, et taas "olin õel" icon_cool.gif ning soovitasin ka ühele järgmisele Autofirmale kahte toredat tegevust:
1. panna tehnikud kohustuslikule ümberõppele.
2. ning siis samamoodi - kutsuda tagasi kõik autod, et nende elektrisüsteemid ümber ehitada.

Elu lihtsalt on karm, kui Autofirmad oma tehnikuid ringi ei koolita, siis tekib massiliselt Valediagnoose kui ka seda kus tehnikud raiskavad nii enda aega kui Autofirma aega, samas tulemus on tegelikult "ümmargune 0" - kuna tegelik probleem jääb autos alles. icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2018 09:54 vasta tsitaadiga

Mitte keegi ei hakka süsteeme ringi ehitama. Klient ei maksa seda kinni.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libu
HV kasutaja

liitunud: 15.09.2018




sõnum 05.11.2018 10:24 vasta tsitaadiga

Idee teile, mis on olemas. Sügavkülmutatud termoakud (termokondensaatorid)

Alla -200 kraadised termoakud, mis soojenedes annavad kondensaatorite kaudu dünamole energiat. Et siis on vaja pärast teatuid tunde jälle alla külmutada seda teatud vedelikku.

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Aeg maha 1p

liitunud: 04.04.2003




sõnum 08.11.2018 16:37 vasta tsitaadiga

Vahepeal - kõrvalpõikena siis selline tähelepanek - ja mitte üleüldse meeldiv tähelepanek - ei oska öelda kui paljude autodega seda ette võib tulla.

Nimelt siis see, et osade / mõningate LED-lampide töösagedus suudab häirida - segada Signalisatsiooni tööd.

Konkreetsel juhul seisnes see siis selles, et:
- kui LED-lamp põles, siis "signalisatsiooni-tuluke" ainult põles.
Mitte ei vilkunud. Näidates sellega selgelt, et mingi töörežiim on vale.
- kui LED-lamp oli välja lülitatud, siis töötas ka see "tuluke" õigesti - vilkudes.

Eks edaspidi kui on aega, siis saab katsetada erinevate firmade LED-lampidega.
Ning "kahtlased lambid" viin Autoesindusse - taas autoelektrikute elu huvitavam - on taas probleem millega "võtlusesse asuda". icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2018 16:41 vasta tsitaadiga

kas tegu oli järelturu seadmete või tehaseseadmetega.. järelturusaasta võid kohe jäätmejaama viia.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lauri
HV veteran
lauri

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2018 10:11 vasta tsitaadiga

Kui see leed lamp töötab hea aku pealt ning 4G ühendus on stabiilne, kas siis ka signalisatsiooni tulukue vilgub?
_________________
Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Administratiivsed foorumid »  Uudisvihjed »  "EK mängud "tavaliste" Plii-akudega": hüvasti, 150 aastat vana akutehnoloogia, tere tulemast AGM-tehnoloo mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa ei või manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.