Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Euroliit sunnib autotootjaid elektriautodele üle minema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 11:01 vasta tsitaadiga

vähemalt on olemas. ma ei tea, mida sa tahad.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
Kommentaarid: 895 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 615
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Aeg maha 1p

liitunud: 04.04.2003




sõnum 10.10.2018 11:08 vasta tsitaadiga

lauri kirjutas:
Okei, on uuem aku peal. Kaubik on see ikkagi.

Selline mõiste nagu "uuem aku" on täiesti mõttetu kuna selleǵa saab Akumüüja sulle müüa ikka igasuguseid "käkk-akusid". icon_cool.gif

Ei ole nali, mul endal alles oli mitmepöevane vaidlus Eesti ühe suurema Akumüüjaga ning nad kohe mitte ei suutnud aru saada, et miks ma ostsin ühe kindlatüübilise autoaku. Ning üritasid siis paaniliselt selgeks teha, et odavad-käkk akud käivad küll.

Ja ega ka selle õige aku leidmine lihtne polnud - auto sõitis "minu test-akuga" kuu aega ning siis käis pidev mõõtmine, et kas ja kuidas aku sobib ning kuidas on koostöö startegiga ning laadimisega.
Alles nende andmete põhjal tuli õige aku valik.

Ei ole nali - Euroopa Komisjoni totrad Direktiivid on siis need mis selle kõik ikka väga segi on löönud.
---------------
Ja veel - kui rikas oled, siis paigalda ka lisaks Superkondensaator. beer_yum.gif Järgi proovitud suvel - vahe on mäekõrgune.
Kommentaarid: 283 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 11:17 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Ja veel - kui rikas oled, siis paigalda ka lisaks Superkondensaator. beer_yum.gif Järgi proovitud suvel - vahe on mäekõrgune.

kuhu selle sinu meelest paigaldama peaks? seda võiKS vaja olla vaid elektriliste eelsoojendite puhul, kus aku enda pealt soojendamine võib voolujanusema lisavarustusega auto kehvaks keerava aku enne käivitust ära lutsutada. mu roikal on kondi tõttu 110w genekas, sellest maa ja ilm, laeb üsna kiirelt korkode otsas oleva ja täiesti tühja q7 ka käivituskõlblikuks, tested, proven. peal rahuldavas konditsioonis exide, mis toodetud 2012..

okie, see sisepõlemismootor, ei kuulu antud teemassse aga kas sa oled lähedalt näinud ka leafi " peakaitset" ? sinna ise mingit asja toppides võib kogu üritus lõppeda üsna korraliku pauguga..

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
Kommentaarid: 895 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 615
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
HV Guru
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 10.10.2018 11:21 vasta tsitaadiga

Elektriautod on a) koledad b) mingid disaini imed
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 11:22 vasta tsitaadiga

kui "poolkohustuslikus korras" linnas sõitvad kuudid elektrikate vastu vahetada, pole vahet näha. suu bmwe pole ka suurem asi disainiime.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
Kommentaarid: 895 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 615
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
HV Guru
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 10.10.2018 11:26 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
kui "poolkohustuslikus korras" linnas sõitvad kuudid elektrikate vastu vahetada, pole vahet näha. suu bmwe pole ka suurem asi disainiime.


Et sa aru saaksid, siis nii a ja b variant on mõlemad halvad. Normaalse välimusega elektrikat pole

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reaper
HV kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 11:27 vasta tsitaadiga

No kui 10% linnas sõitvatest masinatest oleks elektrikad, oleks vahe juba täitsa olemas.

Sold OUT: on ka elektriautosi ja plug-in hübriide, mis näevad täpselt väljast samasugused välja, nagu tavalised sõiduatuod. Sa ei teagi lihtsalt, et see on elektrikas.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bilderberg
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 12:53 vasta tsitaadiga

link :: Inimeste hoiakud elektriautode suhtes

Võib-olla järgnev bak.töö aitab paljude hoiakut elektriautode suhtes muuta icon_biggrin.gif
Välimuse järgi küll ei ütleks, et see on elektriauto Jaguar I-Pace.
Tore on see, et pakiruumgi on teisel juba olemas: Jaguar i-Pace concept boot volume live image.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Aeg maha 1p

liitunud: 04.04.2003




sõnum 10.10.2018 13:00 vasta tsitaadiga

Bilderberg kirjutas:
Võib-olla järgnev bak.töö aitab paljude hoiakut elektriautode suhtes muuta icon_biggrin.gif
Välimuse järgi küll ei ütleks, et see on elektriauto Jaguar I-Pace.
Tore on see, et pakiruumgi on teisel juba olemas: Jaguar i-Pace concept boot volume live image.

See hoiakute-teema on suurelt jaolt bluff kuna inimeste käest ei küsita - kas nad oleksid nõus sellega, et nende hoovi peale tuleb üli-saastav liitiumi või vasekaevandus ning inimene peab käsu korras sadu kilomeetreid eemale ära kolima. icon_cool.gif

Või siis kuidas meeldib kui peab oma elektriautot kusagil Soomes või Rootsis hooldamas käima. icon_smile.gif
---------------
PS: Mul pole elektriauto vastu midagi. See on vastukarva, et ei räägita avalikult seda kui suure saastamise toovad kaasa liitiumi ning vasekaevandused. Ilma nendeta ei ehita mitte ühtegi elektriautot.
Kommentaarid: 283 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reaper
HV kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 13:09 vasta tsitaadiga

tahanteada: Mina elan Tallinnas, mul savi, et kaevandamise saastus on kuskil Norilskis ja elektritootmise saastus on Narvas. Kui Tallinnas õhk puhtam, siis on minu jaoks kõik okeika.

Rohkem enesekeskset mõtlemist palun...

PS. Tegelt on Tallinnas õhk täitsa enam-vähem. Välja arvatud vast väga tuulevaiksete ilmadega, siis ei lähe saast minema. Aga täitsa arusaadav, et nii lääne kui ka juba näiteks India ja Hiina suurlinnades hakatakse elektrisõidukeid peale suruma. Kui juba mingi osa, näiteks 10-25% saastavamaid sõidukeid puhtamatega asendada, läheks asi tunduvalt paremaks. Vedelgaas on ka veidi puhtam alternatiiv linnasõidukite jaoks.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bilderberg
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 13:16 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
PS: Mul pole elektriauto vastu midagi. See on vastukarva, et ei räägita avalikult seda kui suure saastamise toovad kaasa liitiumi ning vasekaevandused. Ilma nendeta ei ehita mitte ühtegi elektriautot.

Siin maailmas on võimalik on kõik icon_razz1.gif ja lähiaastate perspektiiv on elektriautode laadimiseadmete koha pealt näiteks selline: There’s a Plug-Free Way to Fill the World With Electric Vehicles
Manus
Siemens & Halske elektriauto kusagil Berliini ümbruses aastal 1882.
Siemens & Halske elektriauto kusagil Berliini ümbruses aastal 1882.



viimati muutis Bilderberg 10.10.2018 13:27, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 13:19 vasta tsitaadiga

No ma võiks selle uue kia elektrika psta mis järgmine aasta tuleb. Suht ok rangega. Võtku vaid hinnast nii 10k maha icon_rolleyes.gif icon_neutral.gif
_________________
battlegrounds.ee | EPR |
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maty
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 13:33 vasta tsitaadiga

Sold OUT, Audi e-tron? Minu arust ilusam kui Tesla jms
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bilderberg
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 13:45 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
No ma võiks selle uue kia elektrika psta mis järgmine aasta tuleb. Suht ok rangega. Võtku vaid hinnast nii 10k maha icon_rolleyes.gif icon_neutral.gif

Kui saaks kindlalt 50% toetust, siis ka vaataks E-auto poole:
Rohelise investeerimisskeemi „Elektriautode toetus” kasutamise tingimused ja kord
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 18:24 vasta tsitaadiga

no siis kui mingit sitad saanid liikusid jagati ju 2 käega neid toetusi ja nüüd kui asised enamvähem hakkavad ilmuma siis raha njetu
_________________
battlegrounds.ee | EPR |
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.10.2018 18:42 vasta tsitaadiga

tsitaat:

nüüd kui asised enamvähem hakkavad ilmuma siis raha njetu

see on meie endi maksumaksja raha ju

_________________
Euroopa vaba interneti ja HV foorumi tapmise poolt hääletasid: Urmas Paet, Tunne Kelam, Ivari Padar, Indrek Tarand
"Vaba Mikrofon on arusaamist mööda umbes nagu "tööd koju kaasa ei võta"."
Kommentaarid: 442 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 11 :: 7 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 11.10.2018 12:15 vasta tsitaadiga

Elektrikärude disaini saab parandada, see pole probleem. Mõned pisitegijad ju ostavadki tavaauto, bensukas välja, elektrimootor asemele ja akud pagassi.
Ma ei usu elektrikärude masslevikusse. Esiteks hind - üle poole elektrikäru hinnast on aku hind. Peab vastu keskmiselt 5 aastat. Mitte kuskilt otsast pole näha hinna alanemist. Ja siis see näiline keskkonnasõbralikkus - elekter toodetakse ikkagi mitte keskkonnasõbralikult - see tossav korsten on mujal.
Kokkuvõttes liida kuidas tahad, keskkonnasõbralikkust pole, vaat et suurem kahjulikkus ja mingit ühiskonnale saadaolevat kasu ka mitte.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2018 12:30 vasta tsitaadiga

kalvis kirjutas:
Elektrikärude disaini saab parandada, see pole probleem. Mõned pisitegijad ju ostavadki tavaauto, bensukas välja, elektrimootor asemele ja akud pagassi.
Ma ei usu elektrikärude masslevikusse. Esiteks hind - üle poole elektrikäru hinnast on aku hind. Peab vastu keskmiselt 5 aastat. Mitte kuskilt otsast pole näha hinna alanemist. Ja siis see näiline keskkonnasõbralikkus - elekter toodetakse ikkagi mitte keskkonnasõbralikult - see tossav korsten on mujal.
Kokkuvõttes liida kuidas tahad, keskkonnasõbralikkust pole, vaat et suurem kahjulikkus ja mingit ühiskonnale saadaolevat kasu ka mitte.
On ikka väga suur vahe, kas sul on mootorsõidukis sisepõlemismootor või suur elektri tootmise üksus.
Viimases on kasutusel vägagi optimeeritud lahendused, kus kadu on võimalikult minimeeritud, võrreldes sõiduki sisepõlemismootoriga.

Hetkel jääb ikkagist soodsa energiatalletamise meetodi taha kinni. Ehk nii öelda otse torusse toota on soodsam.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus Rakveres, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Aeg maha 1p

liitunud: 04.04.2003




sõnum 11.10.2018 16:05 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
kalvis kirjutas:
Elektrikärude disaini saab parandada, see pole probleem. Mõned pisitegijad ju ostavadki tavaauto, bensukas välja, elektrimootor asemele ja akud pagassi.
Ma ei usu elektrikärude masslevikusse. Esiteks hind - üle poole elektrikäru hinnast on aku hind. Peab vastu keskmiselt 5 aastat. Mitte kuskilt otsast pole näha hinna alanemist. Ja siis see näiline keskkonnasõbralikkus - elekter toodetakse ikkagi mitte keskkonnasõbralikult - see tossav korsten on mujal.
Kokkuvõttes liida kuidas tahad, keskkonnasõbralikkust pole, vaat et suurem kahjulikkus ja mingit ühiskonnale saadaolevat kasu ka mitte.
On ikka väga suur vahe, kas sul on mootorsõidukis sisepõlemismootor või suur elektri tootmise üksus.
Viimases on kasutusel vägagi optimeeritud lahendused, kus kadu on võimalikult minimeeritud, võrreldes sõiduki sisepõlemismootoriga.

Hetkel jääb ikkagist soodsa energiatalletamise meetodi taha kinni. Ehk nii öelda otse torusse toota on soodsam.

Ainult kui midagi laguneb, siis sa seda enam kodus haamri ning freespingiga paranda ei saa. icon_biggrin.gif

Võtame või Tesla, lähimad paranduskojad asuvad Soomes ning Rootsis. Head reisi kui midagi juhtub. icon_cool.gif
-------------
Elektriautode tootmine jöökseb kinni nii sellesse, et maailmas pole olemas piisavalt liitiumit, et toota sadu miljonied liitiumakusid kui ka sellesse, et maailmas ei suuda keegi kaevandada nii palju vaske, et vajalikes kogustes toota elektrimootoreid.

Lisaks see, et elektriauto tootmiseks on vaja ka naftasaaduseid - kasvõi plastikuid. Pole veel kohanud puidust kerega elektriautosid... icon_cool.gif
Kommentaarid: 283 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2018 16:32 vasta tsitaadiga

Kui miskit autoga juhtub siis teed kõne ja varsti on ranger kohal:
https://electrek.co/2017/03/11/tesla-mobile-service-rangers/

Millal see meile jõuab, ei tea...

_________________
Kõik ülalpool öeldu on minu isiklik arvamus, ei vastuta kõikide faktide korrektsuse eest.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reaper
HV kasutaja
Reaper

liitunud: 29.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2018 17:33 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
Ainult kui midagi laguneb, siis sa seda enam kodus haamri ning freespingiga paranda ei saa. icon_biggrin.gif


Ei oska minagi autot parandada ja ei peagi oskama. Parandamise jaoks on remondimees, ega me enam nõuka ajal ei ela, et kõike peab ise tegema...

kalvis kirjutas:
see tossav korsten on mujal.


Jah, aga ma ei hinga seda tossu enam otse sisse. Vast alles siis, kui see 3x ümber maakera on käinud ja lahjemaks läinud.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.10.2018 17:34 vasta tsitaadiga

siin olid leafid vahepeal kolme kilo tuuris. talvel osteti kaks tükki välk taksost ca 8k eest, millest ühega sõidab ostja naine ning teine realiseeriti... gefi hoofipeal olnud tagaosa laksuga leaf jäi ka niiöelda alles. tagasild läks mingis osas vahetusse ja sõidab. akud on neil suht hea jäägiga.

seda ühte tossavat korstent on oluliselt lihtsam menetleda kui neid miljoneid, millel peaks DPF ees olema aga ei ole enam..

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
O: 1156 emaplaati.
Kommentaarid: 895 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 615
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaxMan
HV vaatleja

liitunud: 23.08.2004




sõnum 11.10.2018 22:33 vasta tsitaadiga

Draqula kirjutas:
Kui miskit autoga juhtub siis teed kõne ja varsti on ranger kohal:
https://electrek.co/2017/03/11/tesla-mobile-service-rangers/

Millal see meile jõuab, ei tea...


Huvitav, et remontima sõidetakse tossava diisliga icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.10.2018 10:59 vasta tsitaadiga

MaxMan kirjutas:
Draqula kirjutas:
Kui miskit autoga juhtub siis teed kõne ja varsti on ranger kohal:
https://electrek.co/2017/03/11/tesla-mobile-service-rangers/

Millal see meile jõuab, ei tea...


Huvitav, et remontima sõidetakse tossava diisliga icon_biggrin.gif


Nu kui Model X'i rehvipink ära ei mahu ja Tesla truck liiga suureks jääb icon_biggrin.gif

_________________
Kõik ülalpool öeldu on minu isiklik arvamus, ei vastuta kõikide faktide korrektsuse eest.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Aeg maha 1p

liitunud: 04.04.2003




sõnum 12.10.2018 15:29 vasta tsitaadiga

Draqula kirjutas:
MaxMan kirjutas:
Draqula kirjutas:
Kui miskit autoga juhtub siis teed kõne ja varsti on ranger kohal:
https://electrek.co/2017/03/11/tesla-mobile-service-rangers/

Millal see meile jõuab, ei tea...


Huvitav, et remontima sõidetakse tossava diisliga icon_biggrin.gif


Nu kui Model X'i rehvipink ära ei mahu ja Tesla truck liiga suureks jääb icon_biggrin.gif

Eks sinnamaani mähitakse Teslale uus elektrimootori mähis kusagil Lasnamäel, mingi korrusmaja köögis või keldris. icon_cool.gif

PS: Minult endalt sooviti paar päeva tagasi, et ma "auto solenoidi mahapõlenud mähise" uuesti keriks.
Jäi kahjuks tegemata kuna parajasti polnud sobivat "kerimispinki" käepärast ning polnud aega ka seda ehitada.
- Nagu ENSV ajal - kus me, elektroonikud, kogu aeg mingeid autode mähiseid kerisime ja autode elektroonikaplokke küll parandasime ning uusi ehitasime. icon_smile.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 283 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Euroliit sunnib autotootjaid elektriautodele üle minema mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.