Markos, lähed ostumüügilepinguga kindlustusse, seal pannakse kirja, et autol on uus omanik. Ergos kunagi sellest piisas, et uued juhtumid uue omaniku kraesse läksid.
aga leping on, mis tähendab, et kõik kindlustusjuhtumid lendavad minu kraesse
Vale. Ajasid ise soga lkf mutile või ajas lkf mutt sulle soga.
tsitaat:
Küsimus: Mida pean tegema pärast auto müümist liikluskindlustusega, et jamad mulle kraesse ei tule?
tsitaat:
Vastus: Lauri Potsepp, juhatuse liige, Eesti Liikluskindlustuse Fond; Eesti Kindlustusseltside Liit, www.lkf.ee,www.eksl.ee
Kui olete sõiduki müünud, siis ei ole Teil õigus müüdud sõiduki suhtes sõlmitud liikluskindlustuse lepinguga midagi teha. Sõiduki ostja asub automaatselt kindlustusvõtja kohale ja sõiduki endise omaniku õigused selle lepinguga seoses on lõppenud. Liikluskindlustuse lepingust sõiduki omaniku vahetumisel vt täpsemalt LKFi kodulehel http://www.lkf.ee/images/files/Soidukivoorandamine&leping(2a).pdf
Peale sõiduki ei pea sõiduki müünud isik liikluskindlustuse lepinguga midagi tegema. Sellega jamasid ei kaasne. Küll aga on mõistlik liiklusregistrist kontrollida, kas sõiduki omandanud isik on sõiduki oma nimele vormistanud. Kui sõiduki omanik seda mõistlik aja jooksul teinud ei ole, on mõistlik teavitada liiklusregistri pidajat sõiduki võõrandamisest. Vastasel korral võivad tulevikus Teie aega röövida näiteks sõiduki uue omaniku poolt saadud kiiruskaamera- või parkimistrahvid.
viimati muutis KillFrenzy 09.08.2018 15:48:20, muudetud 1 kord
Mm, mul oli selline keiss, et ostja veel enda nimele polnud autot kirjutanud, seetõttu ei saanud ka lepingut lõpetada(sest auto oli veel minu nimel). Pidin võõrandama, siis sain ka kohe lõpetatud, maksin vahearve ja elu läks edasi. Muidugi uus omanik lubas hambad mul sisse lüüa selle eest
aga leping on, mis tähendab, et kõik kindlustusjuhtumid lendavad minu kraesse
Vale. Ajasid ise soga lkf mutile või ajas lkf mutt sulle soga.
Ei ajanud, aga mõtle loogiliselt, misasi on leping ja üldiselt peaks ikka nii olema, et lepingu sõlmijal peaks olema igas olukorras võimalik seda ka muuta või lõpetada.
tsitaat:
Ma olen siiani saatnud maili, et paluna lõpetada kindlustus seoses müügi või utiliseerimisega.
Ennem ilmselt saab jah, seetõttu ka hoiatus, et lõpetage enne kõik lepingud ära, kui ümber vormistate.
tsitaat:
Kui olete sõiduki müünud, siis ei ole Teil õigus müüdud sõiduki suhtes sõlmitud liikluskindlustuse lepinguga midagi teha. Sõiduki ostja asub automaatselt kindlustusvõtja kohale ja sõiduki endise omaniku õigused selle lepinguga seoses on lõppenud.
No, kes see pada nüüd ajab ? Mu kindlustusandja kirjutab nii:
"Teie nimel olev poliis kehtib kuni x.x.x.x (millastki järgmise kevadeni). Ta katkeb ainult juhul, kui uus omanik sõlmib kindustuse enda nimele. Uue omanikuga me ühendust ei võta, huvi korral peab ta ise meiega ühendust võtma"
Ehk ei ole siin mingit automaatikat, poliis ja leping on jätkuvalt minu nimel.
viimati muutis Markos 09.08.2018 16:00:34, muudetud 2 korda
aga leping on, mis tähendab, et kõik kindlustusjuhtumid lendavad minu kraesse
Vale. Ajasid ise soga lkf mutile või ajas lkf mutt sulle soga.
Ei ajanud, aga mõtle loogiliselt, misasi on leping ja üldiselt peaks ikka nii olema, et lepingu sõlmijal peaks olema igas olukorras võimalik seda ka muuta või lõpetada.
Kuule loogiline mõtleja. Kui sa oma loogikaga jõudsid järeldusele, et uue omaniku tehtud avarii läheb sinule kirja, siis ei ole kahjuks mitte midagi teha.
tsitaat:
Lisaks mõned täpsustused Teie küsimusega seoses:
1. Kindlustuslepingu automaatne üleminek sõiduki omandanud isikule ei ole seotud uue seadusega. Selline regulatsioon on kehtinud juba aastaid.
2. Kokkulepe, mille kohaselt jääb sõiduki omandanud isikule kindlustus üksnes viieks päevaks, on tühine.
3. Kui esitate lepingu lõpetamise sooviavalduse peale sõiduki võõrandamist ja kindlustusandja selle avalduse rahuldab, on tegu tühise toiminguga, sest peale sõiduki omandi loovutamist ei ole sõiduki eelmisel omanikul õigust teha mingeid tahtavaldusi selle kindlustuslepinguga seoses. Kuna lepingu lõpetamine on sellisel juhul tühine, siis kehtib leping edasi ja kahju hüvitab lepingu sõlminud kindlustusandja.
4. Kindlustusandjal ei ole õigust esitada tagasinõuet isiku vastu, kes ei ole kindlustusvõtja, sõiduki omanik ega sõiduki juht, ega muul viisil ei puutu hüvitatud kahjusse. Teisisõnu, küsimuses kirjeldatud juhul ei saa kindlustusandja esitada sõiduki eelmisele omanikule tagasinõuet.
Oot-oot! Pole siin midagi, et tšippimine on kahjulik. Masuudipressidel filtrid välja ja tšipptuuning peale (või mis iganes järjekorras seda tehakse). Saate rämedalt heppa juurde ja mis kõige olulisem - auto ei lähe põlema. Tahmake terviseks! https://phys.org/news/2018-08-bmw-recall-diesel-cars-danger.html
tsitaat:
The recall is to fix a faulty component that was aimed at reducing emissions from diesel engines, the daily Frankfurter Allgemeine Zeitung said in its edition for Wednesday.
tsitaat:
BMW blamed a faulty component called the exhaust gas recirculation (EGR) cooler that generated excessive sediment and caused engines to catch fire, and said the problem was "not Korea specific".
See tagasikutsumine on juba eelmise aasta lõpust. Kui egr jääb kinni, vahetatakse ja progetakse. Kui töötab, siis lihtsalt progetakse. 2.0d on ainult puudutatud. _________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
BMW vahele natukene MB juttu.
350k sõitnud diisel hakkas marudalt avariisse ennast loopima. Paar korda arvutiga kallal käinud, sai selgeks, et viga on DPF rõhuanduris. Viga kustutades õnnestus vahest sõita 200km, vahest 2km, seejärel oli viga tagasi ning põletusprotsesse ei toimunud. Poest 29€ eest uus Boschi andur ligi ja natukene näputööd.
Mis on tulemus. DPF suudab ennast palju puhtamaks põletada. Soot content oli eelnevalt peale regenerationit alati 40% ümber ning põletusintervall oli ~200km. Pidasin ebanormaalseks, aga mis ikka enne näppida, kui töötab. Nüüd on soot content pärast regenerationit ~5% ümber ja põletusintervall ~750km.
Ehk sõit originaal filtriga jätkub, näis mis enne alla annab, kas auto või filter ise.
kui mai 2017 oma eelmise roika maha ärisin jäi järgmise kindlustusmakseni natuke alla kuu, mõtlesin, et ei hakka selle paari € pärast tõmblema, mis tagasi oleksin saanud, et las uus omanik naudib kuu aega tasuta sõitu. Juulis potsatas gmailile ERGOst kiri, et palun makse viivist, seoses maksetähtaja ületamisega. Kirjutasin vastu, et auto pole enam mai kuust saati minu nimel ning omanikuvahetus ka maanteeameti kodulehel nähtav ning et kuna viibin kaitseväes siis väga kehv on hetkel selliste jamadega tegeleda. Saadeti vastu kiri, kus vabandati, öeldi et minu poolt esitatud väide on üle kontrollitud ning isegi nimi oli juurde pandud kellele võlgnevus edastati
Nonäed, ei käi asjad nagu õlitatult mitte, kuigi seaduses võib mistahes kirjas olla. Samamoodi, nagu nad siin viivist määrasid, võib eksitus ka mujal toimuda, mis on lõpetamata lepingu puhul täiesti reaalne. Kusjuures see "viga" võib ilmneda alles siis, kui hakkad uut lepingut tegema ja siis murrad pead, et miks marginaal tõusnud on.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.