Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
02.06.2018 20:34:36
|
|
|
indrpo, tee mu Super kõnekaart siis diili lepinguks kui sul oskused on?
Samas ootame teisipäevani....
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
02.06.2018 21:22:55
|
|
|
indrpo kirjutas: |
kui kõnekaardi lepinguliseks teed siis tagasi kõnekaardiks ei liigu enam ükski number. |
Telia väidab küll vastupidist. Kust sinu andmed pärinevad? Kohvitasipaksust?
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
02.06.2018 21:39:06
|
|
|
jägaja kirjutas: |
indrpo kirjutas: |
kui kõnekaardi lepinguliseks teed siis tagasi kõnekaardiks ei liigu enam ükski number. |
Telia väidab küll vastupidist. Kust sinu andmed pärinevad? Kohvitasipaksust? |
Ikka testid, testid, testid
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
fuusio
HV kasutaja
liitunud: 04.08.2010
|
03.06.2018 08:23:31
|
|
|
indrpo kirjutas: |
jeesus188 kirjutas: |
Hiid kirjutas: |
kõiki kõnekaarte saab regada lepinguliseks |
oli see küsimus või väide?
Telia omasi küll, teisi ei oska kommentaarida |
kõiki kõnekaardi numbreid saab lepinguliseks teha, numbriliikuvus võrkude vahel käib aga ainult lepinguliste klientidega.
seega diili kõnekaardiga teise operaatori juurde minekuks tuleb lepinguliseks hakata jne.
kui kõnekaardi lepinguliseks teed siis tagasi kõnekaardiks ei liigu enam ükski number.
kõige parem on mitte sahmida, see viimane kommentaar kus mtüle numbri tegin valisin ka super ilusa lühikese emt aegse numbri ja klikk ja valmis. mitte et oluline oleks jah, ärikliendile kõneside odavam avalik hind on 4.80€ aga ma ei näe põhjust sellega survestama hakata, lähen kohe Tele2hte kui 1€ eest ei saa
kohati tuleb lihtsalt pisar silma, kas tõesti on palgad aastast 1999? |
Telis pakkus oluliselt soodsamad hinnad, kui Tele2-s kehtisid. Pärast pakkumist tegi Tele2 veelgi soodsamad hinnad. Minul on heameel, et selles valdkonnas on konkurents olemas:)
Telia kasutab ära oma pikaaegseid püsikliente, kellelt kooritakse mitu nahka.
Loll peaks ju olema, kui maksta rohkem, sest olen LOJAALNE KLIENT.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
03.06.2018 09:40:25
|
|
|
Kuule, selle jutu järgi peaks 20 aastat lojaalne klient üldse tasuta saama.
Pealegi mis lojaalsus, kliendid kasutavad ära turuolukorda kus teenuse tarbijaid on kolme operaatori peale vähe ja ainult ähvarduste alusel kolida teise operaatori juurde tehakse kliendi hoidmiseks alla oma hinna pakett kaheks aastaks. See pole kliendi lojaalsus härrased.
Lojaalne klient on see kes maksab tavahinnakirja alusel kas siis üht või teist paketti või hoopis säästu diili aga ta ei hüple. Nende jaoks on ka soodustusi erinevates komplektides. Saab nii telefone (ka korduvalt) soodsamalt kui ka pakutakse tervikpakette kaabli ja tv ühendustega. Saab kergemini järelmaksu Telia esindustest kui vaja jms.
Täiesti nõus, et kui ei pakuta seda mida vaja siis on õige nö hüpata üle.
Olen isegi ametlikult olnud klient nii Radiolinjas kui Qgsmis. Esimene sellepärast, et aastal 2000 tulid nemad esimesena välja piiramatu mahuga mobiilse internetiga, 100EEK eest sai GPRS paketi. Pidin hüppama kuna keegi teine ei pakkunud seda (kasutasin koduse netina), ja pange tähele, ma ei nutnud kordagi selle hirmkalli hinna üle. Teine oli ilmselt mingil hetkel ülisoodne ja kuna reklaam hakkas silma sai kõneside ajal proovitud, legend pidas aga siis veel vett.
Seega kui täna on Tele2 piiramatu nett soodushinnaga letil, siis ma ei näe probleemi sellele liikuda. (KUI on selle piiramatu vajadus telefonis olemas ning leviala kattub vajadustega)
Mida ma tahtsin öelda, operaatori valiku kümblusteema võiks olla. Ajal mil heade pakkumistega Tele2 ja Elisa teemad on laual, jahutakse Telia teemas kui head on Elisa ja Tele2.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
03.06.2018 11:37:15
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Pealegi mis lojaalsus, kliendid kasutavad ära turuolukorda kus teenuse tarbijaid on kolme operaatori peale vähe ja ainult ähvarduste alusel kolida teise operaatori juurde tehakse kliendi hoidmiseks alla oma hinna pakett kaheks aastaks. See pole kliendi lojaalsus härrased.
|
Oot.. kas sa teemat ka üldse jälgid? Mis kahest aastast sa räägid kui 2-3 kuud hiljem muudetakse paketti ja tõstetakse hinda? Jälgi ikka teemat ka! Ja sellisele operaatorile peaks veel lojaalne olema kes teeb mida heaks arvab.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
03.06.2018 12:04:42
|
|
|
pois11 kirjutas: |
indrpo kirjutas: |
Pealegi mis lojaalsus, kliendid kasutavad ära turuolukorda kus teenuse tarbijaid on kolme operaatori peale vähe ja ainult ähvarduste alusel kolida teise operaatori juurde tehakse kliendi hoidmiseks alla oma hinna pakett kaheks aastaks. See pole kliendi lojaalsus härrased.
|
Oot.. kas sa teemat ka üldse jälgid? Mis kahest aastast sa räägid kui 2-3 kuud hiljem muudetakse paketti ja tõstetakse hinda? Jälgi ikka teemat ka! Ja sellisele operaatorile peaks veel lojaalne olema kes teeb mida heaks arvab. |
+1
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
03.06.2018 12:07:47
|
|
|
Kõikidel operaatoritel on klausel lepingutes sees, et nad võivad ühepoolselt lepingut muuta. Positiivne on see, et sa ei pea sellega nõustama ja saad lepingu lõpetada ilma trahvide ning muu jamata.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
03.06.2018 13:19:25
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Kõikidel operaatoritel on klausel lepingutes sees, et nad võivad ühepoolselt lepingut muuta. Positiivne on see, et sa ei pea sellega nõustama ja saad lepingu lõpetada ilma trahvide ning muu jamata. |
+1 kuna see siin kombeks.
Kaks aastat on tingimus ju kliendi hoidmise eesmärgil kokku lepitud, soodushind.
See kas see soodushind on 3,4 või 6€ sõltub juba olukorrast, ka seda hinda võib perioodi vältel kõigutada kui majanduslik olukord nõuab. See kas see juhtus pärast lepingu sõlmimist 1 kuu või 1 aasta jooksul sõltub juba sellest millal vajadus hinnamuudatuseks tekkis. Nagu kirjutati, leping on leping.
Kuigi seekord tavahinnaga pakete ei puututud, võib see iga kell juhtuda. Pealegi, kuna seda teevad kõik kolm operaatorit siis ma ei näe jälle erisusi, kui see liialt häiriv on, siis kolidki kord ühe kord teise juurde, iga kord juhtub see, et keegi tuleb teavitama hinnamuudatusest.
Ma ei näe kisa siis kui paketile kas eesti või eu mahtusid juurde lisatakse ja GB hind kokkuvõttes soodsamaks läheb, tõsi, polegi midagi kisada.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
fuusio
HV kasutaja
liitunud: 04.08.2010
|
03.06.2018 15:07:29
|
|
|
Lisan veel juurde, et klienditeenindaja telefoni teel kinnitas(kahjuks ei võtnud kirjaliku kinnitust, tasub seda teha), et Telia paketihinnad kehtivad tähtajatult.
Ennast ei pea väga hinnatundlikuks ega ülejooksjaks. Mõned eurod siia sinna.
Kui aga lubadustest kinni ei peeta või süsteemid ei tööta, siis vahetan firmat.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
03.06.2018 15:09:18
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Kuule, selle jutu järgi peaks 20 aastat lojaalne klient üldse tasuta saama.
/---/
Lojaalne klient on see kes maksab tavahinnakirja alusel kas siis üht või teist paketti või hoopis säästu diili aga ta ei hüple. Nende jaoks on ka soodustusi erinevates komplektides. Saab nii telefone (ka korduvalt) soodsamalt kui ka pakutakse tervikpakette kaabli ja tv ühendustega. Saab kergemini järelmaksu Telia esindustest kui vaja jms. |
See siin nagu ei klapi. Et lojaalne klient on see, kes aastaid on nurisemata maksnud uutele klientidele tehtavatest sooduspakkumistest oluliselt kõrgemat (leti-)hinda ja tunnustuseks selle eest pakutakse talle siis täpselt mida? Täiesti tavalisi ja loomulikke kliendisoodustusi. Tasuta pole keegi midagi nõudnud. Millegipärast saab aga praktiliselt igale hinnapoliitika kohta tehtud märkusele ja arvamusele vastuseks nii ametlikest kui ka mitteametlikest kanalitest nõmetsemist stiilis, et kui sa tõesti nii vaene oled ja meie "premium-teenust" endale lubada ei saa, siis võid ju vabalt ka ära minna. Up yours.. Seda ütleb sulle-teile Telia telefoniklient alates Eesti Telefoni loomisest, EMT klient varastest 90datest ja Telia internetiteenuse klient alates Eesti Telefoni ADSL-i turuletoomisest. Järjepidevalt siiani. Ülal väidetud soodustusi ja pakkumisi (mis ka tegelikult soodsad oleks) pole mina selle aja jooksul kuskil näinud, ju ma siis pole firma silmis päris "õigeks" lojaalseks kliendiks kvalifitseerunud. Jah, Eesti Telefoni/Elioni ajal oli vähemalt mingi soodustus kliendistaaži pealt ja koos sellega iseteeninduses välja toodud nn "lojaalseks kliendiks" olemise aja pikkus, aga see kadus sealt ammu, mina lugesin sellest välja selge sõnumi.
Kokkuvõttes.. tegelikult on mul sellest teemast suht poogen, ma ise elan selle täiesti ilusasti üle, et lojaalset klienti ei väärtustata, aeg on selline ja kõikidel teenusepakkujatel on küüned enda poole. Aga vähemalt nii aus võiks olla, et kui mitte seda avalikult tunnistada, siis vähemalt ei mölise klientidega, kes sellele tegelikult täiesti tõesele asjaolule tähelepanu juhivad. Kliendil on õigus nuriseda, teenusepakkuja ametlikel ja mitteametlikel esindajatel on õigus vait olla. Aga hakata ilmselgetele faktidele vastu vaidlema ja demagoogitsema (ma ei taha öelda "valetama", aga osad väited siin teemas on sellele kahtlaselt lähedal), see on lihtsalt nõme. Kasumit taga ajava teenusepakkuja elan ma üle, aga nõmeda firma kliendiks olemine on keerulisem.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
04.06.2018 11:16:14
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Tahaks omale ka selliseid soodus pakkumisi. Nagu ma aru saan, siis tavahinnaga pakettide hind ei muutunud.
Samas koli või ära koli, mõni teavitab hinnatõusust, mõni paneb tuimalt järgmise kuu arvele eur või kaks otsa.
Seega kui hind tõuseb, tõuseb ta kliendi arvamusest sõltumata. |
Tundub, et sa töökaaslastega ei saa hästi läbi, kui selliseid pakkumisi ei saa.
8m28s hiljem jõudsime Teliaga kokkuleppele, millega mõlemad on rahul
Case closed minu jaoks.
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
04.06.2018 11:54:31
|
|
|
Aga jumala eest ära kokkuleppe sisu siin maini, muidu äki keegi tahab ka.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
04.06.2018 12:03:36
|
|
|
pois11 kirjutas: |
Aga jumala eest ära kokkuleppe sisu siin maini, muidu äki keegi tahab ka. |
seni kuniks numbreid ei näe kusagil iseteeninduses või arvel, seniks vaikin avalikult jah
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Henry
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
05.06.2018 19:04:14
|
|
|
404
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
|
Kommentaarid: 354 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
295 |
|
tagasi üles |
|
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
05.06.2018 19:34:49
|
|
|
Väga tore, kasutajad on näidanud enda arvamust Telia hinnapoliitikale.
11.06 muudetakse automaatselt paketid ära. Vast osad jõuavad veel see kuu ära minna.
Samas usutavasti tuleb juuni ka selline kuu, kus lahkub tuhandeid lepinguid.
Arvatavasti tuleks vastava osakonnajuht nüüd lahti lasta, nii ei saa rallit sõita.
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
05.06.2018 20:19:41
|
|
|
Ei ole hetkel südameasjaks asja võtnud aga kui tele2 helistab ja pakub midagi head siis panen ka numbrid liikuma. Minu kaine mõistus ei saa sellest aru kuidas saab pakkuda kliendile 24 kuuks mingit paketti ja siis 2 kuu pärast tõstetakse hinda. Topitakse peale teenuseid mida elusees kellelgi vaja pole.
Asi pole hetkel üldse rahas vaid põhimõttes.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
05.06.2018 20:35:59
|
|
|
pois11 kirjutas: |
Ei ole hetkel südameasjaks asja võtnud aga kui tele2 helistab ja pakub midagi head siis panen ka numbrid liikuma. Minu kaine mõistus ei saa sellest aru kuidas saab pakkuda kliendile 24 kuuks mingit paketti ja siis 2 kuu pärast tõstetakse hinda. Topitakse peale teenuseid mida elusees kellelgi vaja pole.
Asi pole hetkel üldse rahas vaid põhimõttes. |
Enam ei tohi nad vist helistada. Seoses miskit selle andmekaitseseadusega. Pead neile ise kodulehel märku andma, et soovid pakkumist.
Ilmselt liigutaks isegi numbreid, aga terve perekond on põhimõtteliselt Telia(diil) all. Seega kui minek, siis tuleb päris mitmekesi minna.
Eks mingisugune aasta või kaks vaatab ära, siis tutvub taas turu olukorraga ja vastavalt rahakotile tuleb teenusepakkuja valida.
Viimane aeg lugedes siin foorumit, siis mõnigi kiidab konkurenti, sest Telial levi pole hea, aga konkurent kõvasti parem.
Telia jäi praami pealt maha... Sellest ka uudis annab märku, kui lahkujaid juba korralikult.
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
05.06.2018 20:44:55
|
|
|
Head tabelid! Hea ülevaade.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.06.2018 22:17:17
|
|
|
Arvesse võttes Telia hinnamuudatusi ning Tele2 jõulist pommitamist viimastel kuudel kõnedega. Siis on väga paika pidavad numbrid.Pealegi, selle esimese tabeli kaotused on vaja tagasi teha.
Just nii need numbrid käivadki nagu mesilase parv, millest varem olen maininud.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
06.06.2018 06:55:04
|
|
|
Telia hinnatõus on toonud kaasa selle, et üleminekul tühistamisi ka vähem vs liikumist. Varem ikka pea 60-70% jääb vanasee võrku edasi.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
|