Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
18.05.2004 17:09:12
|
|
|
Järsku oli see jubin millega saab PS2'he pulti PC taha panna?
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigitAll
HV vaatleja

liitunud: 27.02.2004
|
19.05.2004 16:37:59
|
|
|
Kas teile ei tundu, et GT seerial on kiirusetunnetus pisut paigast ära. Võrreldes nt. Race Driver'ga venib see kui näts. GT3 saab tõelise kiiruse kätte alles F1 sõites. Samuti puudub ohutunne. Vastu seina sõita pole mingi probleem, vastupidi, sealt saab hoopis sujuvalt õigele trajektoorile tagasi põrgata.
Kas tõesti nii jääbki? Mängu tehakse kolm aastat ja mitte midagi ei muudeta. Lisatakse ainult uusi autosid ja radu. Saaks siis vähemalt üle katuse käia... Väga imelik on peale hüpet ohutult maanduda, kui tegelikult oleks auto pidanud õhus salto tegema. Mitu korda on must autopõhi ennast näidanud, et siis jälle elegantselt maha prantsatada.
Mõeldakse välja igasuguseid lisavidiniaid ja -omadusi, mida keegi õieti ei kasutagi. GT3s oli selleks mingisugune replay statistika ja GT4s autodest piltide tegemine.
Loodetavasti on vähemalt GT1st pärit modifikatsioonide tegemine tagasi toodud, sest GT3s ilukilpide vahetamine just erilist naudingut ei pakkunud. Ja mis värk selle õli vahetamisega veel oli?
Vaatamata kõigele on GT ikkagi parim autosimu üldse nii et pole mõtet pikalt kobiseda. Lihtsalt GT 5 teeb pisut murelikuks. Gran Turismo 5: Damage Involved kõlaks pärit erutavalt, aga vaevalt, vaevalt ohhjahh... Võtame
_________________ PING? PONG! |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
19.05.2004 16:49:59
|
|
|
Olen seda juba eelnevalt kuskil GT teemas mainind,et mitmed litsentsi andnud firmad ei olnud nõus sellega ,et nende autosid mängus mõlkida saab.Mängu tegijatega pole siin midagi pistmist.Samal põhjusel on GTA's autod nii moonutatud ja valede nimedega ,et ei saadud üldse litsentsi.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
19.05.2004 17:12:42
|
|
|
Auron kirjutas: |
Olen seda juba eelnevalt kuskil GT teemas mainind,et mitmed litsentsi andnud firmad ei olnud nõus sellega ,et nende autosid mängus mõlkida saab.Mängu tegijatega pole siin midagi pistmist.Samal põhjusel on GTA's autod nii moonutatud ja valede nimedega ,et ei saadud üldse litsentsi. |
arvan et asi pole nii mustvalge, pigem oli probleem rahas
krt EA saab oma m2ngudel küll mingi primitiivsegi damage systeemi sisse ehitada, krt codemastersi racedriver oli damage systeemiga
see ei olnud n6us on loll ila
krt kui auto v2limus peab s2ilima, nahhui las siis v2hemalt s6iduomadused muutuvad peale 200km/h'st pauku vastu seina
just my 2 cents
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
20.05.2004 08:05:50
|
|
|
Kui sa natuke laiemas pildis vaatad,siis enamustes mängudes kus on firmade ja autode õiged nimed ära toodud ei saa neid sodiks sõita.Erandid võib siin teha igast toca laadsetele mängudele ja näiteks F1'hes saad ka nö.ferrari pilpaks uhada aga sellistes mängudes kus lihtsalt võtad sellise auto ja kuskil tänaval sellega kihutad on tavaliselt alati no damage või pole siis enam auto andmed õiged.Sellest oli pikalt laialt juttu siis kui GT2'te tehti.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
20.05.2004 13:03:24
|
|
|
mina n2en et GT on toca laadne m2ng njah ja nfshp2 seal oli t2iesti damage olemas - primitiivne aga ta oli olemas
minu silmis k6ik s6ltub ikka sellest palju ollakse n6us raha investeerima
ja see toca laadne ei t2henda siin tegelikult midagi - auto on auto ja pilbasteks ta s6idetakse - s6idad sellega t2naval v6i laguna seca'l
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
20.05.2004 13:18:47
|
|
|
Einu anna siis raha ja küll seda ka investeeritakse.Loomulikult piisavalt makstes saaks kindlasti kõige uhkemaid ja ilusamaid autosid lõhkuda,et mängjatel oleks rõõmu rohkem.Kindlasti oleks ka piisavalt palju makstes võinud kasutada näiteks ferrarisid GT 2'hes juba.Piisavalt maksta ,siis võiks ära osta tallinna ühispanga hoone,selle maha lammutada ja isikliku peldiku asemele ehitada.Iseasi kas see mõistlik on ja kas selle raha eest juurde saadud asi ka seda väärt on?Kui see rahavärk nii lihtne on siis osta omale päriselus auto ja sõida see sodiks.Kindlasti on palju reaalsem kui mistahes mäng
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
20.05.2004 13:34:18
|
|
|
paistab et puudutasin hella teemat
mina liigitaksin gt 4 rahulikult valuesofti alla - m2ngu fyysikamootorit parandatud pole, ainult graafikat pisut kohendatud
m2ngu fyysikat pole gt2'st saati parandatud - aga ainus viga on see et kysivad kallist hinda
midagi uut nad sinna ei implementeeri - ma t6esti lodan et nad oma GT4ga konkurentide k6rval alt l2hevad - see oleks vast ainus asi mis neid gt5 puhul m6tlema paneks
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
20.05.2004 14:17:15
|
|
|
Selles suhtes olen sinuga nõus ,et ega eriti miskit uut pole.Kõpitseti graafikat,miski paar tilulilu juurde ja jälle maksa täishinda.Samas seda võiks enamuste mängude kohta öelda(näit CMR ,tekkeni seeriad).Väga tüüpiline ,et esimene on hea ,teine on väga hea ja sealt edasi lastakse vana rasva peal.Muidugi oleneb mängust,sest mõned mängud on sellised millel pole vaja muud kui ilusamat graafikat ja uusi tegelasi\autosid.On ka ju miski uue ideega rappa pandud kus mängjad vangutavad pead ja mõtlevad,et mis kuradi pärast oli vaja miskit uut süsteemi leiutada(näiteks kõlbaks X-com seeriad peale TFTD'd)
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaniyodrift
HV kasutaja

liitunud: 03.10.2003
|
20.05.2004 14:21:11
|
|
|
kas teid skeptikuid mõtlema ei pane et kuidas on võimalik seda "valuesofti" nii metsikult müüa või kuidas see kõigist teistest automängudest oma vigade juures palju kõrgemaid hindeid on saand? 35 miljonit eksemplari kogu seeria kohta ei ole teps mitte vähe. samuti nagu imekombel omandatud hinnagud - GT3 keskmine hinne, millesse on oma panuse and ligi 100 erinevat mängusaiti/väljaanet, on 93.7% 100st (mis näitab ka kui usaldusväärne on gamespot oma 9.4/10'ga) - vanal rasval praadiv mäng eh? kuskil peab ju peidus olema konks või vandenõu!?
damaget ega ümberkäimist ei tule kuna riistvara seda ei võimalda - kes vähegi suuremal teleril GT3 on mängind, teab see 2001 aasta mäng näeb ikka veel hea välja ja omal ajal ja tükk maad edasi oli teistest automängudest ka silmailu poolest ees (v.a. PlatoonSgtElias muidugi kes ikka veel arvab et GT3 näeb normil teleril samasugune välja kui kõrge pakkimistihedusega divx arvutimonitoril)
Yamauchi-san mainis damage kohta et sellist damaget nagu tema silmas peab, ei võimalda ükski praegune platvorm - niiet damage tuleb siis kui seda on võimalik nii realistlikult kujutada et tädi Maali ka uskuma jääb.
ps: kui keegi ikka veel ei tea, siis automängude maailmas on gran turismo standard millega kõiki uusi mänge võrreldakse (samuti nagu colini esimesed mängud olid rallimängude standardid)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
20.05.2004 14:44:14
|
|
|
Kaniyodrift kirjutas: |
ps: kui keegi ikka veel ei tea, siis automängude maailmas on gran turismo standard millega kõiki uusi mänge võrreldakse (samuti nagu colini esimesed mängud olid rallimängude standardid) |
... see võis nii olla omal-ajal, kuid kui kaua seesugune olukord kesta saab, kui muutused on vaid suht pinnapealsed ! Olugu asi kui hea tahes, aeg teeb oma töö ja mingil hetkel saab rahval asjast kõrini - lõputult vana rasva peal liugu ei lase ! Nagu näed, esimesed ilmingud seesuguste kriitikute näeol on juba olemas ja nende hulke on pigem kasvav, kui kahanev nähtus ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
20.05.2004 14:55:29
|
|
|
Kaniyodrift kirjutas: |
kas teid skeptikuid mõtlema ei pane et kuidas on võimalik seda "valuesofti" nii metsikult müüa või kuidas see kõigist teistest automängudest oma vigade juures palju kõrgemaid hindeid on saand? 35 miljonit eksemplari kogu seeria kohta ei ole teps mitte vähe. samuti nagu imekombel omandatud hinnagud - GT3 keskmine hinne, millesse on oma panuse and ligi 100 erinevat mängusaiti/väljaanet, on 93.7% 100st (mis näitab ka kui usaldusväärne on gamespot oma 9.4/10'ga) - vanal rasval praadiv mäng eh? kuskil peab ju peidus olema konks või vandenõu!? |
toome siin analoogi teisest valdkonnast - tony hawks pro skater
k6rged hinded iga uue seeria korral kuid mina pole mitte midagi paremat n2inud peale teist osa - pisidetailid ei tee asja paremaks kui gameplay s2ilib
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
20.05.2004 16:40:36
|
|
|
libe kirjutas: |
Kaniyodrift kirjutas: |
kas teid skeptikuid mõtlema ei pane et kuidas on võimalik seda "valuesofti" nii metsikult müüa või kuidas see kõigist teistest automängudest oma vigade juures palju kõrgemaid hindeid on saand? 35 miljonit eksemplari kogu seeria kohta ei ole teps mitte vähe. samuti nagu imekombel omandatud hinnagud - GT3 keskmine hinne, millesse on oma panuse and ligi 100 erinevat mängusaiti/väljaanet, on 93.7% 100st (mis näitab ka kui usaldusväärne on gamespot oma 9.4/10'ga) - vanal rasval praadiv mäng eh? kuskil peab ju peidus olema konks või vandenõu!? |
toome siin analoogi teisest valdkonnast - tony hawks pro skater
k6rged hinded iga uue seeria korral kuid mina pole mitte midagi paremat n2inud peale teist osa - pisidetailid ei tee asja paremaks kui gameplay s2ilib |
Justament selles iva ongi,et ega uuele osale mis on vähemalt samahea kui eelmine, aga rohkemate autodega ja muu pisikolaga ei saa kehvemat hinnet panna,sest mäng ise ju pole kehvem.Igavam ehk küll aga sellises vallas nagu igavus punkte anda ei saa,sest ülevaadet kirjutades peab arvestama sellega ,et selle lugeja ei pruugi eelmistest osadest midagi teada ega mängind olla.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
20.05.2004 16:59:05
|
|
|
kuid erinevatel aegadel tehtud tooteid ei saav6rrelda yhest punktist l2htuvalt - tuleb arvestada sellega et v6rdlusnurk on dynaamiliselt ajas muutuv
kui GT2 oli omal ajal fyysikamootoriga tasemel, siis t2napäeval on ta lihtsalt hale k2kk, sest rakendatud on vaid marginaalne osa hetkel olevatest v6imalustest ja vaatame tõele n2kku gt2, gt3 ja gt4 on fyysikalt täpselt yks ja see sama - v6tame v6rdluseks siin soomlaste Flat Out'i mis tuleb sygise poole v2lja
kui nad sitad teevad driving simulatori, siis paratamult peaks asjaga kaasnema ka damage modelling/physics - kuradi simulaator see on kui ma panen 200ga vastu seina põrkan ja kiman edasi
plain ARCADE - juhitavus on simulaatorit v22rt, aga mingit pinget ei ole, kui sa saad h2id tulemusi ka siis kui k2id korra seinas
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
20.05.2004 17:36:57
|
|
|
GT2'he füüsika on kindlasti parem kui enamustel praeguse aja ilusa ja särava graafikaga mängudest(NFSU näiteks).Mis need hetkel olemasolevad võimalused siis niiväga on?Alati on neid kes vinguvad,et "aga vot selline asi on puudu".Soomlaste flat-out'iga pole nagu eriti kohane võrrelda asja,sest samahästi võiks võrrelda F1'te ja monster truck'i.Flat out ju ainult selle füüsikamootori peale tehaksegi,pealegi on tegu miski dirt-rally'ga ja olen täiesti kindel ,et seal teevad autod ikka kindlasti ebareaalseid õhulende või siis saab autod sõita nii sodiks mis reaalselt ei ole kah kuidagi usutav.Race driver 2 on vist praegu kõige asisem asi mis väljas.Kui aga väga tõelisust tahad,siis pane pult käest ja mine tee mõned kiiremad tiirud linnavahel päris autoga on ikka hoopis teine tubakas,mis siis ,et 300 sees pole 8)
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
20.05.2004 18:06:22
|
|
|
ma ei r22gi fyysikast ainult kui juhitavusest ja tunnetusest
pigem fyysikast, mis muudab vastavalt sinu valitud meetmetest auto juhitavust - ehk siis nimetame seda damageks
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaniyodrift
HV kasutaja

liitunud: 03.10.2003
|
20.05.2004 18:14:45
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
Kaniyodrift kirjutas: |
ps: kui keegi ikka veel ei tea, siis automängude maailmas on gran turismo standard millega kõiki uusi mänge võrreldakse (samuti nagu colini esimesed mängud olid rallimängude standardid) |
... see võis nii olla omal-ajal, kuid kui kaua seesugune olukord kesta saab, kui muutused on vaid suht pinnapealsed ! Olugu asi kui hea tahes, aeg teeb oma töö ja mingil hetkel saab rahval asjast kõrini - lõputult vana rasva peal liugu ei lase ! Nagu näed, esimesed ilmingud seesuguste kriitikute näeol on juba olemas ja nende hulke on pigem kasvav, kui kahanev nähtus ... |
"omal-ajal" eh? see et enamik jaapani autotootjaid oma uute toodete esitlustel kasutavad GT'd on iseenesest mõistetav
a näiteks hiljutine BMW uue Concept M5 esitlus... miks peaks selline normaalne euroopa autotootja kasutama oma esitlusel mingite kollaste japside rasval liuglevat GT4'ja? ei no nahui? miks peaks sellisel promol üritusel kasutama mingit aegund ja "suht pinnapealsete" muudatustega mängu et demonstreerida veel concept järgus oleva masina välimust/füssi/juhitavust... eriti veel kui sel mängul on 2D puud, "DX7 läige", tilluke ca 5K poly count, silmamunasi saagivad jag'id, ei mingit damaget ja üleüldse divx pilt? ja veel eriti peale seda kui eelnevates GT osades oli BMW väga kesiselt esindatud kuna PD eelistas 10 erinevat Lan Evo't, seitset GTR'i ja viit Mazda FD'd mõnele kobedamale bemmile, kas siis paremaid simusi pold või plekkas PD lambist miljoneid BMW'le et nood nende aegund kräppi kasutax?
GT4'st üldse veel niipalju et kellele läeb korda et mingi vend kes päris elus tegeleb motospordiga mängis GT4s Nürburgring Nordschleife't, olles ise varem seda rada päriselus ca 5 korda külastand, sõitis GT4s sama autoga (+ rool ofc) ringiajaks 5 sekundit erineva aja oma päriselus saavutatust, samuti teadmine et võrreldes parimate sõitjatega Tsukubal on parimad GT mängijad saanud sama autoga samal rajal aegu, mis erinevad sajandik sekundiga - kui teised mängutootjad haibivad oma mänge graafika, telemeetria, kräsh dämidi ja teiste ägedate sõnadega, siis PD kasutab aint midagi nii mannetut... ja kellele lähevad üldse korda näiteks Ford Model T või selline "junn" (ajakirja scan) kui neid pilbastada ei saa? ma tean, et mulle see korda ei lähe ja kaon nüüd Race Driverit ja Burnouti pelama ja OI KUIDAS LAMMUTAN!!! NII MIS JUBE
ja mis puutub kriitika kasvu siis on ju loomulik et viinamarjade leviku ja nende eksistentsi teadvustamisega kasvab ka nende hapususe avastajate arv...
ps: kas pelab foorumikülastaja libe mõnd Tony Hawkist paremat rulamängu?
viimati muutis Kaniyodrift 22.05.2004 00:56:58, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
20.05.2004 18:23:08
|
|
|
kysimus on milleks olla tagurlane, pigem implementeerida vanadele voorustele uusi juurde, et teha sellest v2ga heast suurepärane
nahhui nad yldse uusi v2lja lasevad - reklaamigu v2iksema summa eest oma vana versiooni edasi
v6rdluseks EA v2hemalt teeb uuendusi oma NFSU seerias
aga nuh ega ma ei hakka siin vaidlema fanboydega
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaniyodrift
HV kasutaja

liitunud: 03.10.2003
|
28.05.2004 18:58:51
|
|
|
libe kirjutas: |
kysimus on milleks olla tagurlane, pigem implementeerida vanadele voorustele uusi juurde, et teha sellest v2ga heast suurepärane
nahhui nad yldse uusi v2lja lasevad - reklaamigu v2iksema summa eest oma vana versiooni edasi
v6rdluseks EA v2hemalt teeb uuendusi oma NFSU seerias
aga nuh ega ma ei hakka siin vaidlema fanboydega |
huvitav huvitav kui riistvara piiratuse tõttu damage välja jääb ja kõike muud uuendatakse siis on tegu tagurliku ja vana versiooniga?
+ rohkem autosi - üle 80 autotegija toodang ajavahemikus 1886 kuni 2004 (k.a. konseptid tulevikumasinatest);
+ diisel- ja hübriidküttega autod (hübriididkontsepteid oli ka GT Conceptis);
+ uued rajad - peale teadaolevate/eelpool mainitute veel nt Shibuya, Brooklyn, Sagano, Nagano and San Marco;
+ uuendatud füüsikamudel, mis võimaldab samal rajal sama autoga saada päriseluga praktiliselt samasi aegu;
+ uus HUD - kus tsentrifugaaljõu jpm näidikud;
+ veelgi cinemaatilisemad kaamera vaatenurgad replays ning uuendusena ka motion blur;
+ uus asi: animeeritud pealtvaatajad ja boksimeeskond (viimast pole veel demonstreeritud);
+ uus asi: kokkupõrke efekt, mis lööb pildi sekundeiks uduseks;
+ uus asi: ajaline penalt kui üritad teisi masinaid või seinu kurvis piduri asemel kasutada;
+ uus asi: 900 kraadise pöördeulatusega rooli tugi (vahetab automaatselt sõltuvalt autost 900 ja 200 kraadi vahel);
+ uus asi: Photo Mode - võimalik spetsiifilistes paikades paigutada autot ja kaamerat ning teha 1280x960 pilte mida näiteks USB prineriga välja trükkida;
+ uus asi: online - aint 6 venda kuid autode valik peaks seda korralikult korvama;
+ uus asi: Car History/Museum - võib ette kujutada millega tegu;
+ palju muud...
...aga jah, näe EA laseb NFSU2's autode pagasisse supakaid toppida
Omandasin täna Kaupsist GT4 Prologue'i kus kaasas ka "Making Of" plaat dokumentaalfilmide ja fotodega. Kuna tegu on piiratud kogusega tootega (ilmselge ju et Sony ei taha et see lettidele vedelema jääks) siis peab ikka fanboy vist olema et sellise pool-demo (ca 50 autot ja 5 rada) eest 699 välja käiks (pold aega odavamat hinda otsida) - samas need dok filmid olid väga tasemel ja Kaz-sama lubas et kel on Prologue'i seiv mälukal, see saab GT4 alguses väiksed eelised - peale selle et saab uusi radu tundma õppida 8)
Tegelikult on see praktiliselt sama 2003 detsembri build, mis mu varem illegaalsel teel omandatud ja nüüd legaalseks muutunud jaapani versioonilgi ainult lisana on BMW Concept M5 - ei uut HUD'i ega miskit Samas ikkagi suht rahul et ingliskeelset proloogi pelada saan kuni GT4 välja tuleb: jänkid owniti jälle ära - ei saand nad Concepti ei Prologue'i
PS: kes ka seda japsiversiooni on näppind, teab et seal luges niigi kanji's harjustuste/litsentside lühikirjeldustele pika jutu veel peale meeldiv jaapani naishääl, PAL versioonis on selleks autoentusiast Vicky Butler-Henderson BBC Top Gear'ist (ka Estis nähtav) kelle hääl nt. apexit või slalomi eripärasi / tehnikat kirjeldamas on igati asjakohane - ka Making Of videos
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigitAll
HV vaatleja

liitunud: 27.02.2004
|
28.05.2004 19:54:59
|
|
|
tsitaat: |
Kuna tegu on piiratud kogusega tootega (ilmselge ju et Sony ei taha et see lettidele vedelema jääks) siis peab ikka fanboy vist olema et sellise pool-demo (ca 50 autot ja 5 rada) eest 699 välja käiks (pold aega odavamat hinda otsida) |
Pole siin imestada midagi, isegi 600.- ühe mängu peale kulutanud (Silent Hill 2: 2 discs edition). Kui ikka asi huvitab, ega siis hinda ei vaata.
Aga need Polyphony mehed on sellised perfektsionistid, et käivad hoopis jutud GT 4 ilmumistähtaaja edasilükkamisest järgmise aasta algusesse. Peamisteks põhjusteks tuuakse online-gaming ja Nurburgringi lisamine. Kõik peab olema absoluutselt viimase peal, enne kui mäng välja lastakse. Siiski ei tahaks uskuda, et ootamisaega pikendatakse. Vastasel juhul oleks tegemist juba mõnitamisega.
tsitaat: |
Omandasin täna Kaupsist GT4 Prologue'i kus kaasas ka "Making Of" plaat dokumentaalfilmide ja fotodega |
Selle peale võtame! Hiljem võiksid tuua paar näidet, millised on kõige drastilisemad erinevused GT4 Prologue ja GT3 vahel (nii graafika kui ka mängitavuse poole pealt), et tekiks väike võrdlusmoment. OK...
_________________ PING? PONG! |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
28.05.2004 20:13:43
|
|
|
Kaniyodrift kirjutas: |
huvitav huvitav kui riistvara piiratuse tõttu damage välja jääb ja kõike muud uuendatakse siis on tegu tagurliku ja vana versiooniga? |
riistvara piiratus? IRW - Colin Mcrae 4's on minu arvates v2gagi pädev damage systeem, kindlasti saaks veelgi pädevamaks ajada ja siin pole kindlasti riistvara syydi
tore et need teised asjad on, aga damage v6iks ikkagi olla
edit: oota, kas mitte toca racedriver 2 ei tulnud ka mitte PS2 peal v2lja
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaniyodrift
HV kasutaja

liitunud: 03.10.2003
|
28.05.2004 20:44:12
|
|
|
libe kirjutas: |
Kaniyodrift kirjutas: |
huvitav huvitav kui riistvara piiratuse tõttu damage välja jääb ja kõike muud uuendatakse siis on tegu tagurliku ja vana versiooniga? |
riistvara piiratus? IRW - Colin Mcrae 4's on minu arvates v2gagi pädev damage systeem, kindlasti saaks veelgi pädevamaks ajada ja siin pole kindlasti riistvara syydi
tore et need teised asjad on, aga damage v6iks ikkagi olla
edit: oota, kas mitte toca racedriver 2 ei tulnud ka mitte PS2 peal v2lja |
Ei - ainult arvulil ja XBoxil kuna PS2 ei võimaldand - võibolla maksis Bill peale, võibolla (imo tõenäoliselt) rääkis Codemasters tõtt...
ja muide Colinis on aint 1 auto korraga ekraanil
DigitAll kirjutas: |
Pole siin imestada midagi, isegi 600.- ühe mängu peale kulutanud (Silent Hill 2: 2 discs edition). Kui ikka asi huvitab, ega siis hinda ei vaata.  |
njah, endal miski tsipa üle 10ne orika: aint paar on täishinna ca kiloga (k.a. GT3) - enamus on allahinatud, platinum või lihtsalt soodsamad (nt. GT Concept)
DigitAll kirjutas: |
Hiljem võiksid tuua paar näidet, millised on kõige drastilisemad erinevused GT4 Prologue ja GT3 vahel (nii graafika kui ka mängitavuse poole pealt), et tekiks väike võrdlusmoment. OK...  |
Esiteks pidurdusmaa kindlasti - peab tunduvalt varem pidureid meenutama kui ei soovi lennata ninapidi liiva või seina (=10sec@50km/h)
Teiseks, see maagiline ABS mis paistis GT3's kõigil autodel tegelt ikkagi kuskil peidus olevat - on minimeeritud tunduvalt (ja see alles 2003 detsembrikuu build) - nüüd ikka juhtub rataste blokeerumine ja otse libisemine puldiga pelades palju rohkem. Kuigi mitte alati kui võiks - sõltub ka autost - vana MR2'ga suuremal kiirusel ilusti, aga näiteks McLaren F1'ga millel on väga head pidurid ei pruugi see juhtuda - sõltub ka pidurdusstiilist ja olukorrast - tegelt on see nagu arcade mode ja ainult osasi assiste saab eemaldada - nii et see ei ole nii äkiline kui võiks, aga siiski märgatav kui hiljuti GT3 mängitud. Samuti tahab muru nüüd palju tugevamini autot aint otsesuunas edasi lasta. Näiteks need asjad kokku: oletame... tglt võtame Tsukuba esimese kurvi kus alguses eriti teisel ringil tundub et saab vabalt "hiline pidur+pöördel auto raskuse ette toominesega esisillale suure rõhu asetamine+hästi natuke tagaotsa libisemist" teha, siis esiteks: GT3 mõtlemisega mõistlik pidurdusmaa jääb lühikeseks, teiseks GT3 mõtlemisega piiri peal olev pidurdusmaa saadab su kurvis vabalt välja ja kolmandaks: mõte et võiks auto raskuse õigel hetkel välisserva kandmisega teise poolega murult lisa võtta tahab autot otseks tõmmata ja ikka välja saata. Arcade mode kohta küllaltki tuntavad erinevused - kuigi ootan jõhkramalt nende sündmuste tõenäosuse ja tugevuse tõusu. Noh siis muidugi see et kui paned teistele tagant sisse (võidusõidu piltlikus mõttes muidugi ) siis hopsti tõmmatakse kiirus kümneks sekundiks 50km/h peale. Sama ka muide seintega - ainult väga õrn puude ei trigeeri seda. Veel peaks mainima Toyota Priust oma omapärase juhitavuse poolest
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
toomasy
HV kasutaja

liitunud: 26.12.2003
|
31.05.2004 22:02:45
|
|
|
Kaniyodrift kirjutas: |
PS: kes ka seda japsiversiooni on näppind, teab et seal luges niigi kanji's harjustuste/litsentside lühikirjeldustele pika jutu veel peale meeldiv jaapani naishääl, PAL versioonis on selleks autoentusiast Vicky Butler-Henderson BBC Top Gear'ist (ka Estis nähtav) |
Väike parandus, Vicky ei ole Top Gearis, vaid 5th Gearis koos Tiff Needell-ga .
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
gj
HV veteran
liitunud: 09.05.2003
|
09.06.2004 12:46:26
|
|
|
ukgamesist saab selle GT4 Prologue'i pea 500 kätte.
kanyodrift kas see prologue toetab ka seda 900 kraadi rooli? sai siin ps2 jälle majja pekstud nüüd lähen rooli järele kui tln jõuan, kui tugi on nabiks ka selle prologue kuna peale gt pole plaanis midagi osta selle käraka peale.
|
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaniyodrift
HV kasutaja

liitunud: 03.10.2003
|
09.06.2004 13:11:10
|
|
|
on küll jah tugi, GT4 ja proloog nagu ongi hetkel ainsad mängud kus selle tugi on - ega teistes automängudes nagu eriti võimalust Mazda 2, Civic või CRX'ga rooli lapata ple.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
|