15.04.2018 15:43:39
Kas elektriautoga on võimalik sõita Lätti ja tagasi? - Tesla Model X video
Laadisime aku täis TTÜ kõrval Tehnopoli ees, kus auto juhtmest eemaldamisel näitas ~450km ressurssi.
Arvutuslikult maksab Tesla akutäis umbes 8€
Autos sõidu ajal 5 inimest ning tagasi tulles pea 200kg soodsat kaupa.
Seega täiesti reaalne number, mida auto pakub.
Kokku sõitsime 384km, ehk Iklasse ja tagasi ning akut jäi veel 83km ülegi ning Tesla soovitas laadija otsida.
83km on number, mis enamike elektriautode ja saastekvoodiga hangitud AiMaivõidel enamasti ees, kui äsja juhtmest võetud.
Arvestades Tesla hinda, ei ole üldse kindel, kui mõistlik seda tüüpi võrdlus on, kuid antud kontekstis ei ole see isegi oluline.
Küsimus oli, kas elektriauto on realistlik transpordivahend ning sellele küsimusele on vastuseks jah.
Täna on võib olla Model X Üsna kättesaamatu reaalsus, kuid kõik autotootjad töötavad elektri suunas, üle poole odavam, kuid sarnase läbisõiduga, Model 3, peaks peagi euroopasse jõudma.
Elektriautode hindade langedes ning laadimisvõrgu täienedes muutub elektriauto aina taskukohasemaks ning mõistlikumaks valikuks.
Kuid hoolimata Eesti laadimisvõrgustikust, mis paberil näeb hea välja, on meil probleeme palju.
Elmo võrgustik on iganenud ning ajast umbes 6a maas. Vahel laeb, vahel mitte.
EE ei suuda pakkuda stabiilset voolu tugevust ning Eestis on kokku umbes 12 kiirlaadijat, mis väärivad nime kiir-.
Need Kiirlaadijad annavad välja 100A või natukene rohkem (120A, mis aparaadil kirjas või 400V me ei ole veel kuskil näinud)
Ülejäänud Elmo võrgustik suudab väljastada oluliselt vähem.
15.04.2018 17:21:29
Re: Kas elektriautoga on võimalik sõita Lätti ja tagasi? - Tesla Model X video
ullivilli kirjutas:
Laadisime aku täis TTÜ kõrval Tehnopoli ees, kus auto juhtmest eemaldamisel näitas ~450km ressurssi.
Arvutuslikult maksab Tesla akutäis umbes 8€
Autos sõidu ajal 5 inimest ning tagasi tulles pea 200kg soodsat kaupa.
Seega täiesti reaalne number, mida auto pakub.
Kokku sõitsime 384km, ehk Iklasse ja tagasi ning akut jäi veel 83km ülegi ning Tesla soovitas laadija otsida.
83km on number, mis enamike elektriautode ja saastekvoodiga hangitud AiMaivõidel enamasti ees, kui äsja juhtmest võetud.
Arvestades Tesla hinda, ei ole üldse kindel, kui mõistlik seda tüüpi võrdlus on, kuid antud kontekstis ei ole see isegi oluline.
Küsimus oli, kas elektriauto on realistlik transpordivahend ning sellele küsimusele on vastuseks jah.
Täna on võib olla Model X Üsna kättesaamatu reaalsus, kuid kõik autotootjad töötavad elektri suunas, üle poole odavam, kuid sarnase läbisõiduga, Model 3, peaks peagi euroopasse jõudma.
Elektriautode hindade langedes ning laadimisvõrgu täienedes muutub elektriauto aina taskukohasemaks ning mõistlikumaks valikuks.
Kuid hoolimata Eesti laadimisvõrgustikust, mis paberil näeb hea välja, on meil probleeme palju.
Elmo võrgustik on iganenud ning ajast umbes 6a maas. Vahel laeb, vahel mitte.
EE ei suuda pakkuda stabiilset voolu tugevust ning Eestis on kokku umbes 12 kiirlaadijat, mis väärivad nime kiir-.
Need Kiirlaadijad annavad välja 100A või natukene rohkem (120A, mis aparaadil kirjas või 400V me ei ole veel kuskil näinud)
Ülejäänud Elmo võrgustik suudab väljastada oluliselt vähem.
Arvutimaailm võiks ära õppida, et Faktid peavad alati täpsed olema.
1.ELMO-laadimisvõrk on mõeldud, algusest peale ainult kindlat tüüoi elektriautode laadimiseks. Samad autod siis mis tulid koos selle ELMO-laadmisvõrguga ning milledega vuravad ringi näiteks Sotsiaaltöötajad. Mul on tuttav sots.töötaja, see siis töö ajal sellisegaringi sõidab. Pikemad-muud sõidud teeb ikkagi oma tavalise bensiiniautoga, et mitte tee peale jääda kui aku tühjaks saab ning seda kusagil laadida pole.
2. Tesla ise aga käsib kasutada hoopis Tesla autodele ehitatud spetsiaalset laadimisvõrku, mille üks ning vist siiani ainus Laadimispunkt asub kusagil Pärnu lähistel.
Ning selle spetsiaalse laadimisvõrgu nimi on:
Tesla Supercharger.
tahanteada, miks sa tsiteerid eelmist postitust??? Kasuta vähemalt spoilertage.
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
15.04.2018 23:00:57
Re: Kas elektriautoga on võimalik sõita Lätti ja tagasi? - Tesla Model X video
tahanteada kirjutas:
Arvutimaailm võiks ära õppida, et Faktid peavad alati täpsed olema.
1.ELMO-laadimisvõrk on mõeldud, algusest peale ainult kindlat tüüoi elektriautode laadimiseks. Samad autod siis mis tulid koos selle ELMO-laadmisvõrguga ning milledega vuravad ringi näiteks Sotsiaaltöötajad. Mul on tuttav sots.töötaja, see siis töö ajal sellisegaringi sõidab. Pikemad-muud sõidud teeb ikkagi oma tavalise bensiiniautoga, et mitte tee peale jääda kui aku tühjaks saab ning seda kusagil laadida pole.
2. Tesla ise aga käsib kasutada hoopis Tesla autodele ehitatud spetsiaalset laadimisvõrku, mille üks ning vist siiani ainus Laadimispunkt asub kusagil Pärnu lähistel.
Ning selle spetsiaalse laadimisvõrgu nimi on:
Tesla Supercharger.
1. Päris kindlasti vaidlen vastu teemale, et Elmo laadijad ei ole mõeldud muudele kui AiMaiVõi autodele.
Kui selline investeering oleks tehtud nii pika vinnaga nii väikesele seltskonnale. See oleks olnud idiootsus.
2. Meil olemas kõik võimalused laadimiseks.
3 faasi, 220V notsu, CHAdeMO, - kõik tesla Originaalid.
Tesla esinduse poolt kaasa pandud AC laadimiskaabel - nn elmo aeglane 2. ots
Ot
Lätist: Seal käib hoogne laadijate paigaldamine/ehitamine.
Ca 30-40tk peaks kohe kasutusvalmiks saama.
Teen võibolla mõned pildid..
Näiteks üks on Valkas linnaservas Riia suunas , jne
16.04.2018 10:22:30
Re: Kas elektriautoga on võimalik sõita Lätti ja tagasi? - Tesla Model X video
ullivilli kirjutas:
tahanteada kirjutas:
Arvutimaailm võiks ära õppida, et Faktid peavad alati täpsed olema.
1.ELMO-laadimisvõrk on mõeldud, algusest peale ainult kindlat tüüoi elektriautode laadimiseks. Samad autod siis mis tulid koos selle ELMO-laadmisvõrguga ning milledega vuravad ringi näiteks Sotsiaaltöötajad. Mul on tuttav sots.töötaja, see siis töö ajal sellisegaringi sõidab. Pikemad-muud sõidud teeb ikkagi oma tavalise bensiiniautoga, et mitte tee peale jääda kui aku tühjaks saab ning seda kusagil laadida pole.
2. Tesla ise aga käsib kasutada hoopis Tesla autodele ehitatud spetsiaalset laadimisvõrku, mille üks ning vist siiani ainus Laadimispunkt asub kusagil Pärnu lähistel.
Ning selle spetsiaalse laadimisvõrgu nimi on:
Tesla Supercharger.
1. Päris kindlasti vaidlen vastu teemale, et Elmo laadijad ei ole mõeldud muudele kui AiMaiVõi autodele.
Kui selline investeering oleks tehtud nii pika vinnaga nii väikesele seltskonnale. See oleks olnud idiootsus.
2. Meil olemas kõik võimalused laadimiseks.
3 faasi, 220V notsu, CHAdeMO, - kõik tesla Originaalid.
Tesla esinduse poolt kaasa pandud AC laadimiskaabel - nn elmo aeglane 2. ots
Enne kui vaidlema hakkad - võta välja Põhikooli füüsikaõpikud ning meenuta nende abil:
1. mis asjad on:
pinge, vool, aku sisetakistus.
------------
2. Siis võta oma, liitiumakul töötavad: sülearvuti, tahvelarvuti ning nutitelefon. Nüüd esita endale küsimus - et miks sa saad teha Kiirlaadimist ainult õige Laadijaga.
Valede laadijatega: sa kas ei saa mitte midagi laadida või siis saad kasutada ainult kümneid tunde kestvat Aeglast laadimist.
Kui mina oleks Tesla, siis mina trahviks kõiki Tesla autode omanikke: 1. nii 1 miljon dollarit / per Laadimiskord - kuna Teslade omanikud on "kirjaoskamatud" ja ei oska lugeda mida kirjutab Tesla selgelt ning üheselt Kiirlaadimise kohta.
- et lubatud on ainult Tesla Superchargeri kiirlaadimine.
2. ei annaks Tesla autodele mitte grammiga garantiid kuna vale laadimine rikub Liitiumakusid.
----------------
Üks üsna hea lugu ning millest kenasti kumab täpselt sama läbi:
Kui auto on Tesla, siis on Kiirlaadimine ainult Supercharger-laadimisvõrk.
Charging your Tesla at a Supercharger station just got more expensive http://bgr.com/2018/03/12/tesla-supercharger-stations-cost-more-expensive/
-----------------
PS: Ja see Autoaku Õige laadimise teema ei saada tänapäeval ainult elektriautosid, see teema / probleem saadab tänapäeval juba suvalisi Autoakusid.
Lihtsalt Autoomanikud kipuvad laisad olema, et pidevalt kõike uut juurde õppida.
Ma ise näen juba pool aastat seda keissi kuidas autoakude õige kasutamise-laadimise korral on tarvis omada akukasutamise-laadimise Kõrgharidust:
See teema siis:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=715324
Jätkuvalt on kummaline kui roheline näib elektri tootmine tuumarektoritest kubiseval Prantsusmaal. Niikaua kui kultuuritoojad pole tuumajaamu tõsiselt sihikule võtnud (kuigi intsidente on juba olnud piisavalt) ja radioaktiivset kütusejääki kuhugi arengumaadesse maha parseldatakse võib tõesti rohelisena näida. Tegelikkuses istuvad viitsütikuga pommi otsas
Niipalju lisan, et liialt "sinisilmselt ja roosade prillidega" ringi ei tasuks rohkem käia. Eriti teemas mis käsitleb elektriautode akusid ning laadimist. Kui akule vajalik laadimisalgoritm on teistsugune kui teise firma autoaku korral siis lihtsalt tuleb kasutada laadimist mis suudab töötada selle laadimisalgoritmi järgi.
Maailmas käib ikka väga karm sõda sellel teemal:
et kelle Super-hüper imekiire laadimine on parim.
Ning "kes kellega käib", et kes kellega "ühes ja samas super-laadimis-liivakastis mängib või ei mängi".
---------------------
Üks üsna hea link, selle aasta algusest - kuidas seda "laadimissõda peetakse".
Eestile tuumajaama vaja ei ole.
Pealegi, meil pole ei võrku selle jaoks, ega ka töölisi. Ja isegi kui tahaks, oleksime meie siin kõik juba pensionil (mis arvatavasti ei juhtu kunagi) enne kui see jaam lõpuks midagi tootma hakkab.
Meie peame jääma tuulte- ja päikese lasteks
Jätkuvalt on kummaline kui roheline näib elektri tootmine tuumarektoritest kubiseval Prantsusmaal. Niikaua kui kultuuritoojad pole tuumajaamu tõsiselt sihikule võtnud (kuigi intsidente on juba olnud piisavalt) ja radioaktiivset kütusejääki kuhugi arengumaadesse maha parseldatakse võib tõesti rohelisena näida. Tegelikkuses istuvad viitsütikuga pommi otsas
Tahad väita, et sealt hakkab siis CO2 tulema mingi ime läbi või? _________________ There is no place like 127.0.0.1
Renka, kus ma seda olen väitnud?
CO2 pole ainus näitaja mille põhjal "rohelist energiat" määratleda.
Väidan seda et pikas perspektiivis on tuumaenergia suuremate riskidega ja kokkuvõttes teisel kujul ehk suurema saastega kui mõni CO2 rikkam energia. Tuule, päikese, hüdroenergiast jms rääkimata
Renka, kus ma seda olen väitnud?
CO2 pole ainus näitaja mille põhjal "rohelist energiat" määratleda.
Väidan seda et pikas perspektiivis on tuumaenergia suuremate riskidega ja kokkuvõttes teisel kujul ehk suurema saastega kui mõni CO2 rikkam energia. Tuule, päikese, hüdroenergiast jms rääkimata
Kommenteerid CO2 eralduse kaarti ja nüüd järsku väidad, et sa ei ole CO2'st üldse rääkinud? Kuidagi kummaline ei tundu? _________________ There is no place like 127.0.0.1
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.