Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
|
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
09.03.2018 15:16:41
|
|
|
markedmen kirjutas: |
Tahaksin tulla korra hübriidi kütusesäästlikkuse juurde. Nimelt kedratakse hommikust õhtuni hübriid-lexuse kütusesäästlikkusest linnas, kui super see elektrimootor seal küljes on.
Sai siis eelmise aasta lõpus üks 2015a Lexus IS300h soetatud ja no mdea... linna keskmine on hetkel 12,2l. Mis valemiga see hübriid säästlik on? 10+ aastat vana BMW oma raske kere ning diiselmootoriga on ka säästlikum.
Seda siis praeguse kliimaga. Suve kohta veel kogemust ei ole, siis on loodetavasti tõesti kulu seal 5-6l kandis. Vähemalt loodan |
Lexus lubab 4.6 linnas, sinna võib rahulikult liiter-poolteist juurde arvestada aga 12 on küll liiga palju. Kas auto nt kohaltvõtul kasutab ikka ainult elektrimootorit?
M00t kirjutas: |
Samas meenub, et Lexuse hübriidid on pigem mõeldud selleks, et oleks vajalikul hetkel lisaboost. Võimalik, et see käib ainult LS kohta, ei tea. CT peaks olema Priusega võrreldav säästlikkuselt. |
CT ongi põhimõtteliselt teise kerega Prius, mootor ja jõuülekanne on samad.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
09.03.2018 15:20:02
|
|
|
On üldse autol hübriidajam olemas ja ka töökorras?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Black66
HV Guru

liitunud: 17.11.2005
|
09.03.2018 15:22:41
|
|
|
markedmen kirjutas: |
Tahaksin tulla korra hübriidi kütusesäästlikkuse juurde. Nimelt kedratakse hommikust õhtuni hübriid-lexuse kütusesäästlikkusest linnas, kui super see elektrimootor seal küljes on.
Sai siis eelmise aasta lõpus üks 2015a Lexus IS300h soetatud ja no mdea... linna keskmine on hetkel 12,2l. Mis valemiga see hübriid säästlik on? 10+ aastat vana BMW oma raske kere ning diiselmootoriga on ka säästlikum.
Seda siis praeguse kliimaga. Suve kohta veel kogemust ei ole, siis on loodetavasti tõesti kulu seal 5-6l kandis. Vähemalt loodan |
Just mõned nädalad tagasi osteti ühe pereliikme poolt uus Auris hybrid. Põhjuseks lühikesed otsad ja palju linnasõitu.
Tehase lubatud kulu tõesti ei saa mõistlikult sõites, aga suurte külmadega oli keskmine 6l/100km kohta ja ilmselt see kulu kukub, kui mootor on sissesõidu saanud. 5l/100km kohta on üsna reaalne linnas. tehas lubab 3,8l/100km, mis on natukene optimistlik ja ostes sai arvestatud sellega, et kui alla 7, siis hästi. Siiani olid kasutusel ~10 aastat vanad diislid-bensukad. 3.2cdi universaalkerega MB keskmine oli samade sõitude juures 12l/100km, 2.6 V6 bensiinimootoriga universaalkerega MB keskmine oli 15-16l/100km ja 2.7cdi 4x4 Jeep võttis 14-15l/100km kohta.
Ühel heal peretuttaval on Lexus is300h, kah palju linnasõitu. Temal keskmine 9l/100km.
Tundub et see 12.2 on kas väga raske jalaga või midagi on natukene ikkagi mäda.
|
|
Kommentaarid: 419 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
 |
markedmen
HV kasutaja

liitunud: 25.09.2009
|
09.03.2018 16:12:14
|
|
|
Black66, auto ise on korras, sai just Lexuses põhjalik hooldus tehtud ning kõik kontrolliti üle. No ütleme nii, et eks sõidustiili pole tõenäoliselt hübriidile sobilikuks muudetud, seal võib see 3 liitrit ennast peita ka. Aga isegi sinu peretuttava 9l/100km on kõikide teiste tänapäevaste autodega võrreldes tavaline või isegi natukene kõrge.
salatoimik, täitsa olemas, läheb minema nagu troll
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
nexus4
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.03.2012
|
09.03.2018 16:15:33
|
|
|
Kohe saab 30k sõidetud Aurise hübriidiga, reaalselt võtab 6l/s. Maantee ja linn on sama kuluga, sest maanteel hübriidi osakaal kaduvväike. Linnas saaks väiksemaks kui ökotada. Talvel võtab linnas ehk liitri rohkem (minu linn on hommikul ja õhtul tammsaarel passimine)
Automaatkasti kohta linnas reaalselt 6l/s (kui ringi sõita, mitte ummikus istuda, siis neli-viis) on ilmselt ikkagi päris hea.
Peaks LPG veel peale panema
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Black66
HV Guru

liitunud: 17.11.2005
|
09.03.2018 16:15:47
|
|
|
Ta on kah võrdlemisi raske jalaga.
Ma tean omast käest, et enda sõidustiili juures sõidan nt 2.2cdi kaubikuga keskmiselt 10l/100km ja kui ma sugulasest meisterökotaja rooli panen, siis pole 7l/100km üldse probleem, tuleb isegi alla selle. Järsud kiirendused, hilised pidurdused, see kõik paneb otsa ja kõvasti. Lisaks liigun Tallinna liikluses 60-65km/h, meisterökotaja 48km/h. Tehaseandmed ikkagi mõõdetakse väga sujuva ja rahuliku sõidustiiliga, minimaalse liiklusega ning kiirus ongi seal 48-50km/h kandis. Proovi nii sõita mingi aeg ja ilmselt kukub su kulu kuskile 7-8 kanti kindlasti.
|
|
Kommentaarid: 419 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
 |
S.I.L.L.U
HV veteran

liitunud: 26.06.2003
|
09.03.2018 16:20:00
|
|
|
GS350h on 9-10l/100 peal. Nii talvel, kui suvel.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.03.2018 18:07:06
|
|
|
nexus4 kirjutas: |
Kohe saab 30k sõidetud Aurise hübriidiga, reaalselt võtab 6l/s. Maantee ja linn on sama kuluga, sest maanteel hübriidi osakaal kaduvväike. Linnas saaks väiksemaks kui ökotada. Talvel võtab linnas ehk liitri rohkem (minu linn on hommikul ja õhtul tammsaarel passimine)
Automaatkasti kohta linnas reaalselt 6l/s (kui ringi sõita, mitte ummikus istuda, siis neli-viis) on ilmselt ikkagi päris hea.
Peaks LPG veel peale panema  |
6L/sekundis, wow
Aga sinn 6-7 vahele võtab jah. Lubatud reklaamnumbritest muidugi pole haisugi.
Raske disla ökom.
viimati muutis Magic 09.03.2018 18:08:03, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
09.03.2018 18:09:30
|
|
|
tsitaat: |
Ilma hübriidita oleks 16 kulu icon_lol.gif |
Hullem veel, mul on hetkel 19. 12, seda numbrit olen näinud siis, kui päevas mitu korda vaid mööda järvevana-peterburi mnt'd sõitsin 70 alas. Suvel on keskmine kuhugile 15 kanti lühikeste otstega. See on siis is250. Maanteekulu samas on ikka samasugune nagu alati 6,8, alles sai veendutud, et midagi ei ole muutunud. Väikese mootoriga hübriidil on kokkuhoid jah marginaalne. Samas, nagu diislitest ilmekalt tõestas, suudab see ka lühikeste otstega 17 keskmise välja võluda ja külm on ka koguaeg. Hübriidiga muidu tuleb natukene sõidustiili ka muuta, kui siiani oled harjunud pidevalt kiirendava-hakkiva sõidustiiliga, siis hübriidi puhul tuleb õppida sujuvalt sõitma, vastasel korral pannakse sp mootor pidevalt kompensatsiooniks järele ja kokkuhoidu ei teki.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
09.03.2018 18:45:06
|
|
|
Ulmenumbrid ikka
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.03.2018 19:16:45
|
|
|
See salvestusvõimsus ju nii tühine neil, nii et mingit ökot on raske loota.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.03.2018 19:21:01
|
|
|
siis võid kahele kohale panna. See superkonde oleks asjalikum kui mingi pooletoobine akupakk
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Black66
HV Guru

liitunud: 17.11.2005
|
09.03.2018 19:32:24
|
|
|
Hübriidiga tuleb osata sõita kah, kui on/off stiilis sõita, siis ongi kulu laes.
Hübriid on vägagi mõistlik, kui sellega osatakse sõita ja enamus on linnasõit.
|
|
Kommentaarid: 419 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
09.03.2018 19:41:46
|
|
|
Selle suure külmaga oli 18l/100km-le keskmiselt. Lõpuks võttis kõik ära, pidi koguaeg paaki juurde panema.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.03.2018 20:10:47
|
|
|
Black66 kirjutas: |
Hübriidiga tuleb osata sõita kah, kui on/off stiilis sõita, siis ongi kulu laes.
Hübriid on vägagi mõistlik, kui sellega osatakse sõita ja enamus on linnasõit. |
Ilmselt ei oska jah, sest seda akut ei saa ju rohkem mahutama. Mida sa siis ökotad.
Kui hetkel läheks dislaga ermi lõunaka juurest tuleks mul kulu iga kell väiksem.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
09.03.2018 20:13:50
|
|
|
Tuleb välja, et hübriid on linnas ka mõttetu. Kui sõidad ökolt, siis saad bensiini- või diiselmootoriga ka ilusti alla 10 sajale - just nagu need hübriidid. Kolmene turbodiisel on ka linnas ökom kui 12 sajale. Seda siis suhteliselt on/off sõidustiili juures. Kus hübriidi eelis siis ikkagi on?
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
09.03.2018 20:17:47
|
|
|
Eelis on rohkem auto eest maksta
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
09.03.2018 21:41:02
|
|
|
Magic kirjutas: |
Black66 kirjutas: |
Hübriidiga tuleb osata sõita kah, kui on/off stiilis sõita, siis ongi kulu laes.
Hübriid on vägagi mõistlik, kui sellega osatakse sõita ja enamus on linnasõit. |
Ilmselt ei oska jah, sest seda akut ei saa ju rohkem mahutama. Mida sa siis ökotad.
Kui hetkel läheks dislaga ermi lõunaka juurest tuleks mul kulu iga kell väiksem. |
Tahad kihla vedada?
Lõunakast Annelinna sõitis mul ökotades praktiliselt kogu tee elektri pealt, kuluks näitas mingi 2,x sajale.
Suurem osa kuust sõidab mu hübriid mööda linna ringi, kulu võrreldes eelmise autoga, mis oli tavaline bensukas, on drastiliselt väiksem.
Diislit linnasõiduks ju ikka ei ostaks.
Sai täna Rav4 hübriidi proovitud, jättis täitsa ok mulje, kuid ergonoomika poole pealt meeldib mulle ikkagi Kia Niro rohkem.
Niro lülitub elektri peale kuni 120km/h sõites, Toyotal on see lävend vist oluliselt madalam.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
rtfm99
HV kasutaja
liitunud: 08.04.2007
|
09.03.2018 22:03:41
|
|
|
eelviimane tankimine suurte külmadega näitas kuluks 6,4. viimase tankimisega oli juba soojem siis 5,4. hübriidil pole aku mõeldud Tallinnast tartusse sõiduks.
_________________ |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.03.2018 22:09:59
|
|
|
Vaid elektri pealt sõites pead mingi penskar olema
Arvestades kui kiiresti selle tavamootori järgi lülitas.
//
Ilmselt siis põhjus miks nõnda vähe läbi linna sõita viitsin ja pigem eelistan üle ihaste ka räpina poole minna.
viimati muutis Magic 09.03.2018 22:10:27, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Black66
HV Guru

liitunud: 17.11.2005
|
09.03.2018 22:10:24
|
|
|
Ei pea. Proovisin ja väga edukalt saab sõita ainult elektri pealt, et mitte teistele jalgu jääda.
Diisel pole eriti teema, kui sõita ainult 5km otsi, see ei lähe isegi soojaks selliste sõitude peale. Been there, done that. Ja hübriid kulutab sellistes oludes vähem, kui bensiin. Ongi lihtne valikut teha.
Hübriid on mõistlik, kui sellega sõita palju linnas ja osata sõita. Kui meeldib koguaeg litsuda, siis ei ole hübriidil mingit mõtet, pigem rahuliku inimese liikur.
|
|
Kommentaarid: 419 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.03.2018 22:14:16
|
|
|
10,9 kiirenduseks ja ei jää jalgu
Suurim puudus on Aurisel ikka räige uimasus.
Sellega paras viljandis sõita...seal jah hea rahulik.
Võru ka ok...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
|