Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
|
p2ep
HV veteran
liitunud: 13.12.2003
|
08.03.2018 19:06:39
|
|
|
Magic kirjutas: |
Nii hull see 2a-ga 70K ei tohiks ka olla. |
Praktiliselt paigalseismine ju
mul 2010...2015 tuli keskmiselt 45 000 aastas.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
08.03.2018 19:07:42
|
|
|
Black66 kirjutas: |
Diisli hangumise teemadel, siis ise kasutan iga talv seda.
http://www.kleenflo.com/products/991-992-993-994-995-998.html
Esimese paagipeale panen sügisel 2x150ml ja edasi 40-60l peale 150ml, oleneb siis palju parasjagu paaki mahub kütust. Siiani pole kunagi probleeme olnud diislitega, Põhja-Soomes suure pakasega panen 500ml terve paagi peale. Kindel, et hommikul käivitub ka -30 juures probleemivabalt. |
Jep, seesama kraam päästis ka traktorid kütusejamadest külmade saabumisel.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
08.03.2018 19:39:32
|
|
|
Vana hea 98 ja pole ühtegi küttemuret diisliga olnud 20a. Ja kütusefiltrit vahetan heal juhul korra 5 aasta jooksul. Filtrisoendust ka pole.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 187 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Black66
HV Guru

liitunud: 17.11.2005
|
08.03.2018 19:52:06
|
|
|
Kui mul on läbisõit 40-50k km aastas, siis ei ole mõtet seda bensiinijuttu rääkida.
Diisel on sõitmiseks paraku ja need kes palju sõidavad, need teavad, kuidas enda diisel ka suure külmaga/esimese külmaga liikumises hoida.
2016. aastal sõitsin olude sunnil bensiinimootoriga autoga, 2.6 V6. 6 kuuga umbes 25000km ja selle ajaga sain ikka selgelt aru, miks mul diiselauto peab olema.
|
|
Kommentaarid: 419 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
08.03.2018 20:18:02
|
|
|
Black66 kirjutas: |
Kui mul on läbisõit 40-50k km aastas, siis ei ole mõtet seda bensiinijuttu rääkida.
Diisel on sõitmiseks paraku ja need kes palju sõidavad, need teavad, kuidas enda diisel ka suure külmaga/esimese külmaga liikumises hoida.
2016. aastal sõitsin olude sunnil bensiinimootoriga autoga, 2.6 V6. 6 kuuga umbes 25000km ja selle ajaga sain ikka selgelt aru, miks mul diiselauto peab olema. |
CNG ei sobiks ?
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
08.03.2018 20:20:59
|
|
|
Njh mul tiksub aastas u 30k km nüüd. Ideeliselt järgmine auto võib tulla benamootoriga aga sel juhul vaid 3 silindriline turbokas mis anyway kohe laiali lendab.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
08.03.2018 20:22:30
|
|
|
Pole nagu kuulnud, et liitrised fordid massiliselt laiali lendaksid
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
08.03.2018 20:29:05
|
|
|
Ma ka pole aga Ma ei tea, siin mitmed eksperdid rääkinud V6 80kw pidi töökindlam olema
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Black66
HV Guru

liitunud: 17.11.2005
|
08.03.2018 20:34:32
|
|
|
kaspar737 kirjutas: |
Black66 kirjutas: |
Kui mul on läbisõit 40-50k km aastas, siis ei ole mõtet seda bensiinijuttu rääkida.
Diisel on sõitmiseks paraku ja need kes palju sõidavad, need teavad, kuidas enda diisel ka suure külmaga/esimese külmaga liikumises hoida.
2016. aastal sõitsin olude sunnil bensiinimootoriga autoga, 2.6 V6. 6 kuuga umbes 25000km ja selle ajaga sain ikka selgelt aru, miks mul diiselauto peab olema. |
CNG ei sobiks ? |
Oma olematu võrgustikuga? Ei sobi jah. Tallinna omad on kah kõik sellistes kohtades, et ma üldjuhul pean sinna ekstra sõitma.
|
|
Kommentaarid: 419 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
08.03.2018 20:42:01
|
|
|
Black66 kirjutas: |
Kui mul on läbisõit 40-50k km aastas, siis ei ole mõtet seda bensiinijuttu rääkida.
Diisel on sõitmiseks paraku ja need kes palju sõidavad, need teavad, kuidas enda diisel ka suure külmaga/esimese külmaga liikumises hoida.
2016. aastal sõitsin olude sunnil bensiinimootoriga autoga, 2.6 V6. 6 kuuga umbes 25000km ja selle ajaga sain ikka selgelt aru, miks mul diiselauto peab olema. |
Ma pidasin silmas kütuselisandina diislile. Ühtegi muud lisandit pole kasutanud ja sellist ilma pole olnud et kütuse pärast käima ei lähe. Alla -34C pole selle aja jooksul olnud nii et edasi ei tea.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 187 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Black66
HV Guru

liitunud: 17.11.2005
|
08.03.2018 20:45:26
|
|
|
Ma sain aru, et jutt käib bensiinimootoriga autost.
Jah, ideeliselt bensiini lisamine diislile on täiesti aksepteeritav teema, eriti vanematel autodel. CR tüüpi pihustiga mootorile siiski pigem ei paneks.
Mäletan, et kunagi puutusin kokku ühe 94. aasta Opel Omega 2.5TD'ga (BMW 2.5tds mootor) ning hollandikeelses manualis oli selgelt öeldud, et alates -5 kraadi lisada kuni 5% bensiini ja alates -20 kraadi lisada kuni 15% bensiini.
|
|
Kommentaarid: 419 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
249 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ardo
HV Guru

liitunud: 22.02.2004
|
09.03.2018 00:59:10
|
|
|
Kus saab Tallinnas tulesid asjatundjal reguleerida? S60 lähituled on alla langenud, kuid viimane kord garaaži-ukse najal ise regullides ei olnud tulemus just meeliülendav. Üks ksenoon on tuhmim kui teine, kas see tähendab vanadust?
PS! 940 läks käima, ilgelt kaua pidi vedama. Järmisel päeval käivitus ise, kuid mitte väga meelsasti.
|
|
Kommentaarid: 272 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
225 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
09.03.2018 01:09:34
|
|
|
laurx, sa võrdled esiteks erinevaid autosi, üks on kandiline kong, teine sõiduauto. Osta sama kwga bensu focus ja vaata mis numbrid siis tulevad.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
CTR
HV vaatleja
liitunud: 02.02.2012
|
09.03.2018 01:11:45
|
|
|
Ardo kirjutas: |
Kus saab Tallinnas tulesid asjatundjal reguleerida? S60 lähituled on alla langenud, kuid viimane kord garaaži-ukse najal ise regullides ei olnud tulemus just meeliülendav. Üks ksenoon on tuhmim kui teine, kas see tähendab vanadust?
PS! 940 läks käima, ilgelt kaua pidi vedama. Järmisel päeval käivitus ise, kuid mitte väga meelsasti. |
pane paar tsemendi kotti pagassi ja mure lahendatud..
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002

|
09.03.2018 01:14:26
|
|
|
Ardo, esinduses tehakse ära
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
09.03.2018 01:15:45
|
|
|
Ardo kirjutas: |
Kus saab Tallinnas tulesid asjatundjal reguleerida? S60 lähituled on alla langenud, kuid viimane kord garaaži-ukse najal ise regullides ei olnud tulemus just meeliülendav. Üks ksenoon on tuhmim kui teine, kas see tähendab vanadust?
PS! 940 läks käima, ilgelt kaua pidi vedama. Järmisel päeval käivitus ise, kuid mitte väga meelsasti. |
Alla langenud tuled vihjaks kõrguseanduri rikkele. Vanadusega lähevad lillakamaks ja valgustugevus ka langeb.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ardo
HV Guru

liitunud: 22.02.2004
|
09.03.2018 01:35:55
|
|
|
Renka kirjutas: |
Ardo, esinduses tehakse ära |
Info auto ei ole hea ja Inchcape on kallis. 9 aasta vanuse autoga esinduses käimine (kui just mõni spetsiifiline töö ei ole) tundub selline rahakoti vihkamise moodi asi.
Reguleerimine käib ühest poldist, sessuhtes on lihtne. Lihtsalt õiget kõrgust peab keegi teadma. TÜV punktid võiks teoorias hakkama saada.
KillFrenzy kirjutas: |
Ardo kirjutas: |
Kus saab Tallinnas tulesid asjatundjal reguleerida? S60 lähituled on alla langenud, kuid viimane kord garaaži-ukse najal ise regullides ei olnud tulemus just meeliülendav. Üks ksenoon on tuhmim kui teine, kas see tähendab vanadust?
PS! 940 läks käima, ilgelt kaua pidi vedama. Järmisel päeval käivitus ise, kuid mitte väga meelsasti. |
Alla langenud tuled vihjaks kõrguseanduri rikkele. Vanadusega lähevad lillakamaks ja valgustugevus ka langeb. |
Interneti andmeil pidavat tüüpiline häda olema, et ära vajuvad. Kumbki tuli lillakas ei ole, pigem on vist ühe luup natukene tuhmim.
Eelmine kord proovisin ise regullida, kuid tuled juhtusid puulatvasid valgustama. Kruttisin kusagil maanteeäärel uuesti alla tagasi, sellest ajast saadik näitavad jälle veidi liiga alla.
|
|
Kommentaarid: 272 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
225 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
09.03.2018 01:55:37
|
|
|
Ardo, pole küll kursis antud tuledega, aga kuidas need saavad ise ära vajuda? Siis peab ju mingi kruvi või mis iganes seda paigal hoiab katki minema/ära kuluma.
Xenon tuledega autodel automaatne kõrgusekontroll kohustuslik ja see tavaline asi, kui andur rikkis siis kukuvad tuled alla.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
miq1988
HV kasutaja

liitunud: 21.01.2006
|
09.03.2018 08:48:25
|
|
|
ÜV punktis 5 euri regull
_________________ I don't need anger management. I need people to stop pissing me off ! |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ardo
HV Guru

liitunud: 22.02.2004
|
09.03.2018 12:28:16
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Ardo, pole küll kursis antud tuledega, aga kuidas need saavad ise ära vajuda? Siis peab ju mingi kruvi või mis iganes seda paigal hoiab katki minema/ära kuluma.
Xenon tuledega autodel automaatne kõrgusekontroll kohustuslik ja see tavaline asi, kui andur rikkis siis kukuvad tuled alla. |
Ei tea täpselt - väidetavalt hakkavad ajaga veidi allapoole näitama ja tuleb kruvist kompenseerida.
|
|
Kommentaarid: 272 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
225 |
|
tagasi üles |
|
 |
markedmen
HV kasutaja

liitunud: 25.09.2009
|
09.03.2018 13:44:01
|
|
|
Tahaksin tulla korra hübriidi kütusesäästlikkuse juurde. Nimelt kedratakse hommikust õhtuni hübriid-lexuse kütusesäästlikkusest linnas, kui super see elektrimootor seal küljes on.
Sai siis eelmise aasta lõpus üks 2015a Lexus IS300h soetatud ja no mdea... linna keskmine on hetkel 12,2l. Mis valemiga see hübriid säästlik on? 10+ aastat vana BMW oma raske kere ning diiselmootoriga on ka säästlikum.
Seda siis praeguse kliimaga. Suve kohta veel kogemust ei ole, siis on loodetavasti tõesti kulu seal 5-6l kandis. Vähemalt loodan
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
09.03.2018 13:50:50
|
|
|
Ilma hübriidita oleks 16 kulu
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
M00t
HV Guru

liitunud: 05.12.2006
|
09.03.2018 13:59:59
|
|
|
markedmen kirjutas: |
Tahaksin tulla korra hübriidi kütusesäästlikkuse juurde. Nimelt kedratakse hommikust õhtuni hübriid-lexuse kütusesäästlikkusest linnas, kui super see elektrimootor seal küljes on.
Sai siis eelmise aasta lõpus üks 2015a Lexus IS300h soetatud ja no mdea... linna keskmine on hetkel 12,2l. Mis valemiga see hübriid säästlik on? 10+ aastat vana BMW oma raske kere ning diiselmootoriga on ka säästlikum.
Seda siis praeguse kliimaga. Suve kohta veel kogemust ei ole, siis on loodetavasti tõesti kulu seal 5-6l kandis. Vähemalt loodan |
Oleneb kuidas sõidad ka
http://blog.toyota.co.uk/hybrid-driving-technique-toyotas-top-tips-for-achieving-the-best-fuel-economy-in-your-hybrid
Samas meenub, et Lexuse hübriidid on pigem mõeldud selleks, et oleks vajalikul hetkel lisaboost. Võimalik, et see käib ainult LS kohta, ei tea. CT peaks olema Priusega võrreldav säästlikkuselt.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
|