Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Ülevaated, kasutajate hinnangud »  Kõige igavam auto üldse - Tesla Model S 100D testsõit - Arvutimaailm Video märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2018 12:54 Kõige igavam auto üldse - Tesla Model S 100D testsõit - Arvutimaailm Video vasta tsitaadiga

Jaanuari keskel toodi Soomest proovisõidupäevale Tesla autod, mida eelregistreerimisega said kõik huvilised proovida.
Oleks patt olnud võimalust kasutamata jätta ning peksime ennast soojast, turvalisest stuudiost välja.


Tesla on minu meelest üks kõige igavamaid autosid, millega on võimalik üldse sõita.
See ei näe kaugeltki eriline välja ning linnapildis on see lihtne segamini ajada Mondeoga.
Aga turvalisus ongi igav, kuni pedaali põhja vajutad ja aru saad et sinu selja taha jäi paar uut Porchet ja Corvette.
See auto on sedavõrd skisofreeniline et raske on otsustada, kas see on hea või halb.


Link



-------------------------------------------------------------
Kes veel ei tea, siis käimas arvutimaailma lugejaküsitlus ning juba pühapäeval loosime välja Sony Xperia XZ1 Compacti.


Link
Manus
Model S proovisõit
Model S proovisõit

Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
CnZ
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2018 17:06 vasta tsitaadiga

Keegi isiklikust kogemusest oskab öelda, kuidas see suur latakas ekraan sõidu ajal kasutada on? Kui kõik juhtimine käib selle tahvli pealt, siis mismoodi nn haptic tagasisidega on? Kui ma liigun autobahnil 160-200 km/h ja tahan näiteks tempi regullida või midagi muud, siis kas peabki silmad teelt ära võtma? Tavalises sõidukis lihasmälu teab, kus mingi nupp on ja mida ta teeb.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BigBabba
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2003




sõnum 02.02.2018 17:10 vasta tsitaadiga

See auto sõidab autobahnil ise icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CnZ
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2018 17:19 vasta tsitaadiga

Kindlasti Teslas on see liides intuitiivsem kasutada (äkki), aga omal ajal kurikuulus Fisker Karma sai just selle kriitika osaliseks, et kuna kõik elementaarsed funktsioonid ka suure tahvli all, siis pole just ohutu, kui iga asja peale pead teelt silmad kõrvale keerama.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Aeg maha 30
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 02.02.2018 18:51 vasta tsitaadiga

Ja muidugi, peeruautoga on etem kimada. Saab jalakäijate tervist ja rahu rikkuda. Elektrimootorit ei saa ka ekstra valjuks tuunida. Oh milline jama onju 🖕
_________________
Gdesainer
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2018 23:40 vasta tsitaadiga

Kusjuures vaadates kaarti, siis saab üsna pea Tesla kiirlaadijatega nn arenenud saksamaale mässusid minna vaatama. Vaikselt ligi hiilida.
Plaanitud on Kaunasesse, Riia külje alla ja Pärnusse.
Kuid tundub et mõne kuu pärast on oodata pikemat in depth arvustust. Või nuh teeme midagi ägedat; Eestlasele südamelähedast. 400km pidi ju ühe laadimisega lõtva läbima.
Stay tuned.

_________________
www.instagram.com/arvutimaailm ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sandvik
HV kasutaja
sandvik

liitunud: 23.02.2006




sõnum 03.02.2018 13:52 vasta tsitaadiga

CnZ kirjutas:
Keegi isiklikust kogemusest oskab öelda, kuidas see suur latakas ekraan sõidu ajal kasutada on? Kui kõik juhtimine käib selle tahvli pealt, siis mismoodi nn haptic tagasisidega on? Kui ma liigun autobahnil 160-200 km/h ja tahan näiteks tempi regullida või midagi muud, siis kas peabki silmad teelt ära võtma? Tavalises sõidukis lihasmälu teab, kus mingi nupp on ja mida ta teeb.

Saab kasutada hääl käsklusi. icon_biggrin.gif thumbs_up.gif Küll inglis keeles.
Kiirendus on võimas 20- 120 mõni sek. Lapsed tagaistmel nõudsid koguaeg ,et teeme veel ja teeme veel. icon_biggrin.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2018 14:23 vasta tsitaadiga

Selle lubatud pikema loo tarbeks võiks kõrvale ka nt S-klassi või A8 proovisõidu teha, võrdlusmoment kasutajaliidese, juhiabide ja muude mugavuste osas näiteks.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2018 15:10 vasta tsitaadiga

Mõttel on iseeneset jumet AGA kui pikemalt süveneda Tesla omadustesse, siis see ei ole väga valmis platvorm.
See on algusest peale beta ning ei olegi tegelikult mõeldud olema laia tarbe consumer auto.
St Teslat võrrelda Golfiga ju ei saaks kuid tegu ei ole ja superpremium luksus masinaga, isegi kui see on väga mugav, usun et S-class on rohkem premium.

SAMAS kui võrrelda puhast tarkvara võimekust, ergonoomikat siis seda võiks küll võrrelda icon_smile.gif

_________________
www.instagram.com/arvutimaailm ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
radist87
HV veteran
radist87

liitunud: 24.07.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2018 15:42 vasta tsitaadiga

ahvilõust kirjutas:
Ja muidugi, peeruautoga on etem kimada. Saab jalakäijate tervist ja rahu rikkuda. Elektrimootorit ei saa ka ekstra valjuks tuunida. Oh milline jama onju 🖕


See eest saab juba ostetud auto sees olevale akule osta Premium DLC icon_lol.gif

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/75-kwh-battery-capacity-upgrade.93022/

Mine tea, ehk saab tulevikus lootboksist 0,1 sekundit parema kiirenduse võita.

_________________
Please don't follow me into the sun.
Tsüklis töönarkomaan. Öös on asju mida magajad ei näe...
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CnZ
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2018 17:18 vasta tsitaadiga

Rääkides betadest..
https://jalopnik.com/tesla-model-3-teardown-by-engineering-firm-reveals-qual-1822678045
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaspar737
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.02.2018 15:50 vasta tsitaadiga

ahvilõust kirjutas:
Ja muidugi, peeruautoga on etem kimada. Saab jalakäijate tervist ja rahu rikkuda. Elektrimootorit ei saa ka ekstra valjuks tuunida. Oh milline jama onju 🖕

Palju elektriauto tootmine CO2 toodab ja palju Ida-Virumaal elektrijaamas 100km läbimise jaoks elektri tootmine CO2 toodab?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.02.2018 16:12 vasta tsitaadiga

CO2 ei riku rahva tervist. Rahva tervist rikub CH ja NOx ühendid, millest hommikuti õhk paks on.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.02.2018 02:05 vasta tsitaadiga

Ei nu kui me nüüd räägime rohelisest mõtteviisist, siis elektriauto Eestis on üks skisofreenilisemaid valikuid mida teha saab.
Californias vms - päike, tuul jne. Go green all the way.
Põlevkivi? Mis sajandis me elame? Tööstusrevolutsioon oli juba mõne aja eest.

Hetkel tunduvad meie piirkonnas biogaas ja igasugused naturaalsed õlid olevat kõige rohelisem meede minna. Kui vaadata Suurt pilti, mitte Tallinnat või Mustamäge.
Võtame üsna pea skoopi kanalis ka muud alternatiivsed kütused.

Kuid CO2 kogus elektriauto tootmisel ei ole vast mõistlik küsimus - st on, aga liiga kitsas.
Kõik uued autod ja kõik tootmine tekitab jõhkra ökoloogilise jalajälje.
Tõenäoliselt võttes 7L plokiga 70ndate USAkas, see täielikult taastada, 20aastat veel sõidus hoida + kütus on väiksem ökoloogiline jälg, võrreldes ühe Yarise tootmisega (Kes viitsib võib reaalsed numbrid kokku arvutada)

_________________
www.instagram.com/arvutimaailm ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
flameas
HV veteran
flameas

liitunud: 14.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.02.2018 03:14 vasta tsitaadiga

Tesla saavutused on fantastilised arvestades, et 15 aastat tagasi (või isegi 10) nad vaevu ehitasid autosi (ja ainult miskit Lotus Eliset millel olid lihtsalt elektrimootirorid bensuka asemel). Selle lühikese ajaga on progress imetlusväärne. Ideaalses majapidamises oleks mul Camaro ja Tesla. Mis on huvitav, arvestades et 10 aastat tagasi tehti ameerika autode üle nalju (vaadake vana top geari).
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.02.2018 04:05 vasta tsitaadiga

Mõnevõrra tehakse siiani sest 3. on ikka mingid naljakad vead, nagu 90ndate KIA-del
https://jalopnik.com/tesla-model-3-teardown-by-engineering-firm-reveals-qual-1822678045

Hetkel on tegu tehnoloogiaettevõttega, kes muuseas toodab ka autosid.
S-puhul, vähemalt sellel, millega sõitsime ei täheldanud ühtegi säärast probleemi. Kuid see ei olnud kaugeltki esimeste versioonide hulgas.

_________________
www.instagram.com/arvutimaailm ||| www.youtube.com/arvutimaailm ||| www.facebook.com/arvutimaailm
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 06.02.2018 09:15 vasta tsitaadiga

ullivilli kirjutas:
Ei nu kui me nüüd räägime rohelisest mõtteviisist, siis elektriauto Eestis on üks skisofreenilisemaid valikuid mida teha saab.
Californias vms - päike, tuul jne. Go green all the way.
Põlevkivi? Mis sajandis me elame? Tööstusrevolutsioon oli juba mõne aja eest.


Keegi ei ütle, et väldin Dubai puhkusereisi, kuna see on naftarahade peal üles ehitatud. Või väldin hiina kaupu, kuna nende tööliste tingimused on tihti orjalaadsed, rääkimata sellest saastest, mida sealne tööstus ja hiiglaslikud kaubalaevad tekitavad. "Green all the way" ameerika on CO2 väljastamise poolt teisel kohal maailmas...
Aga eesti maavarade sihtotstarbepärase kasutamise pärast on küll häbi. Kas tuuelparkide lobistide ajupesu on tõesti nii tõhus? kopp.gif

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ullivilli
Kreisi kasutaja
ullivilli

liitunud: 09.06.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.04.2018 08:39 vasta tsitaadiga

Ei ole see tuuleparkide vaade miskit nii ilusat et see lobistamine tõhus oleks.

Lihtsalt mingisuguse kivi toppimine ahju ei ole kaugeltki roheline ega efektiivne.
Oleks kivisüsi vms, aga põlevkivi.... 2-20MJ/kg vs 36MJ/kg
Ma ei ole kindel kas kivisüsi on säästlikum, ökom, rohelisem vms kui vedelate dinosauruste põletamine VÕI rapsist vms biodiisli kasutamine.

EDIT:

Saime testi X-i.
Episoodis väga palju X-ist endast veel juttu pole, pigem mänguasjadest, äraantavast mikrist ning auto toomisest.

Link
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Ülevaated, kasutajate hinnangud »  Kõige igavam auto üldse - Tesla Model S 100D testsõit - Arvutimaailm Video
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.