praegune kellaaeg 22.06.2025 15:47:52
|
 |
Hinnavaatlus »
Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »
Elisa Elamus (TV teenused, coax, fiiber ja üle õhu lahendused)
|
märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine 1, 2, 3 ... 655, 656, 657 ... 909, 910, 911 järgmine
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
05.10.2017 07:48:29
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Et nagu helistaks niisama siis kui mingit errorit pole? Miks? |
sa võid ju proovida kui heas tujus klienditeenindaja on koormusvälisel ajal ja kas ta sind mõne anektoodiga viitsib kostitada
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
05.10.2017 09:29:01
|
|
|
batman, ei ole ühegi teenusepakkuja puhul kohanud seda, et nende infoliinil vähem kui 10 minutit ootama peaks. Väga tüütu. Tele2 puhul oli vist kõige lühem ooteaeg mäletamist mööda. Kogemusi Starmani, Elisa, Telia, Tele2'ga.
Seda ka aegadel kui ei ole "tipptund", st. inimesed vast helistavad töövälisel ajal pigem.
Kardan natukene, et Starmani kvaliteet võib ainult kukkuda, sest Elisa klienditeeninduse kvaliteet on kõige nõrgem olnud :/.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
firemark
HV Guru

liitunud: 11.03.2007
|
05.10.2017 11:57:38
|
|
|
Kas soovitate BingeTV peale üle minna? Ise kasutan praegu Telia vaskkaabliga lahendust mis maksab 28€ praegu, nett on 12mega ja kõige lahjem kanalite pakett. Pidevalt on mingeid katkemisi olnud ühenduses. Mõtlen,et kas see 30megane BingeTV lahendus oleks äkki sobilikum. Tuleb 2€ odavam ka.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
05.10.2017 12:10:47
|
|
|
Võiksid enne kontrollida kuidas sul seal Elisa leviga on.
Mina lähen Bingele üle peale HD kanalite tulekut.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 359 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
297 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
05.10.2017 12:29:50
|
|
|
Kas ainult mul keeras möödundnädalane püsivarauuendus asja pekki, ehk siis digiboks ei lülitu puldist sisse? Pead esmalt toitejuhtmega restardi tegema seejärel saad digiboksi puldist sisse lülitada.
Enne toda uuendust kõik töötas.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
reio72
HV vaatleja
liitunud: 13.02.2010
|
05.10.2017 12:50:08
|
|
|
firemark kirjutas: |
Kas soovitate BingeTV peale üle minna? Ise kasutan praegu Telia vaskkaabliga lahendust mis maksab 28€ praegu, nett on 12mega ja kõige lahjem kanalite pakett. Pidevalt on mingeid katkemisi olnud ühenduses. Mõtlen,et kas see 30megane BingeTV lahendus oleks äkki sobilikum. Tuleb 2€ odavam ka. |
Bingega saad sa kindlasti kiirema neti. Ise hetkel netiga väga rahul, Huawei ruuter on lihtsalt seadistatav ja jagab kenasti neti laiali. Kanalivalik on mulle väga sobilik, kuigi kõiki ei jõua nii ehk naa vaadata.Väga meeldib menüü ja pult- lihtalt keritav, loogiline- soovitan.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
05.10.2017 15:26:32
|
|
|
Kas Starman võtab Elisa kuulsa arveldussüsteemi kasutusele?
ARVELDUSSÜSTEEMI MUUTMINE. Alates 1.11.2017 muudame arvete esitamise korda. Kui varasemalt saatsime Teile arve kuutasuliste teenuste (nt. TV, Internet) eest
kuu alguses ette, siis alates novembrist hakkame arveid esitama tagantjärele eelmise kuu eest. Novembris saate tavapärasest väiksema arve, kuna arvel kajastuvad ainult
oktoobris tarbitud teenused (nt. videolaenutuse filmid) ning muudatused kuutasuliste teenuste osas. Detsembri arvel kajastub summa kõigi novembris tarbitud teenuste
eest.
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
05.10.2017 16:08:08
|
|
|
batman kirjutas: |
Viimane kord 18 minti oodata, et koormus suurem ja olen järjekorras, aga lõpuks arvati, et pole ikka mõtet ja katkestati  |
Endal oli kah sellel suvel analoogne kogemus.
Esiti ootasin kannatlikult järjekorras, nii veerand tunni pärast arvati, et pole ikka mõtet ning katkestati kõne
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
05.10.2017 16:21:52
|
|
|
Killer85 kirjutas: |
batman kirjutas: |
Viimane kord 18 minti oodata, et koormus suurem ja olen järjekorras, aga lõpuks arvati, et pole ikka mõtet ja katkestati  |
Endal oli kah sellel suvel analoogne kogemus.
Esiti ootasin kannatlikult järjekorras, nii veerand tunni pärast arvati, et pole ikka mõtet ning katkestati kõne  |
+3
Hetkel on seoses tuletõrjehäirega kõnekeskus evakueeritud. Ei teata, millal olukord kontrolli alla saadakse. Teavitatakse kliente esimesel võimalusel.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.10.2017 17:25:30
|
|
|
reio72 kirjutas: |
firemark kirjutas: |
Kas soovitate BingeTV peale üle minna? Ise kasutan praegu Telia vaskkaabliga lahendust mis maksab 28€ praegu, nett on 12mega ja kõige lahjem kanalite pakett. Pidevalt on mingeid katkemisi olnud ühenduses. Mõtlen,et kas see 30megane BingeTV lahendus oleks äkki sobilikum. Tuleb 2€ odavam ka. |
Bingega saad sa kindlasti kiirema neti. Ise hetkel netiga väga rahul, Huawei ruuter on lihtsalt seadistatav ja jagab kenasti neti laiali. Kanalivalik on mulle väga sobilik, kuigi kõiki ei jõua nii ehk naa vaadata.Väga meeldib menüü ja pult- lihtalt keritav, loogiline- soovitan. |
Soovitan samuti, kui Telia vask ühendus ikka ei toimi ja tehnikud korda teha ei suuda siis proovi BingeTV ära, siduvat lepingut sellegipoolest ära tee.
Teenuse kvaliteet sõltub juba tõesti Elisa levist. Pildikvaliteedis pisut kannatad ja see kuidas sisu toimib, sõltub juba edasistest arengutest.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
06.10.2017 01:05:56
|
|
|
Maxim Puente kirjutas: |
Kas Starman võtab Elisa kuulsa arveldussüsteemi kasutusele?
ARVELDUSSÜSTEEMI MUUTMINE. Alates 1.11.2017 muudame arvete esitamise korda. Kui varasemalt saatsime Teile arve kuutasuliste teenuste (nt. TV, Internet) eest
kuu alguses ette, siis alates novembrist hakkame arveid esitama tagantjärele eelmise kuu eest. Novembris saate tavapärasest väiksema arve, kuna arvel kajastuvad ainult
oktoobris tarbitud teenused (nt. videolaenutuse filmid) ning muudatused kuutasuliste teenuste osas. Detsembri arvel kajastub summa kõigi novembris tarbitud teenuste
eest. |
Ei tea, mis muudatused?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
batman
HV veteran
liitunud: 14.12.2004
|
06.10.2017 08:17:59
|
|
|
link :: mõ
rmc kirjutas: |
batman, ei ole ühegi teenusepakkuja puhul kohanud seda, et nende infoliinil vähem kui 10 minutit ootama peaks. Väga tüütu. Tele2 puhul oli vist kõige lühem ooteaeg mäletamist mööda. Kogemusi Starmani, Elisa, Telia, Tele2'ga.
Seda ka aegadel kui ei ole "tipptund", st. inimesed vast helistavad töövälisel ajal pigem.
Kardan natukene, et Starmani kvaliteet võib ainult kukkuda, sest Elisa klienditeeninduse kvaliteet on kõige nõrgem olnud :/. |
Elion/Telia, või misiganes ta nimi hetkel on (nimed muutuvad nii tihti, et ei jõua enam sammu pidada), omab selles mõttes meeldivat võimalust, lasta endale tagasi helistada.
Teine huvitav asi on see, et näiteks siinses FS klienditoes (Marienthali Keskuses asuvas), mis teenindab üle lahe kliente, viskab "liini punaseks", kui 10 sekundi jooksul ei vastata. Ehk siis suhtumise küsimus. On küll võimalik kiiresti vastamine võimaldada, kui vaja. Tundub, et siin on sendiveeretamise eesmärgil, enamus klienditoest lahti lastud ja see pisku, mis alles, ei hakkagi kunagi suutma mõistliku aja jooksul vastata. Hoiame kokku personali arvelt.
Selles valguses on eriti haledad need kaubanduskeskustes Tähemehe tüütajad - nimetet asutus ei saa olemasolevategagi hakkama, aga möllime kliente juurde. Tase!
Kui on hirmus tahtmine klienditoe personali arvelt kokku hoida, viigu oma teenuste kvaliteet tasemele, et kõik toimib, ning ei ole vaja pidevalt klienditoele helistada ja kõik on rahul.
|
|
Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
06.10.2017 09:09:12
|
|
|
batman kirjutas: |
rmc kirjutas: |
batman, ei ole ühegi teenusepakkuja puhul kohanud seda, et nende infoliinil vähem kui 10 minutit ootama peaks. Väga tüütu. Tele2 puhul oli vist kõige lühem ooteaeg mäletamist mööda. Kogemusi Starmani, Elisa, Telia, Tele2'ga.
Seda ka aegadel kui ei ole "tipptund", st. inimesed vast helistavad töövälisel ajal pigem.
Kardan natukene, et Starmani kvaliteet võib ainult kukkuda, sest Elisa klienditeeninduse kvaliteet on kõige nõrgem olnud :/. |
Elion/Telia, või misiganes ta nimi hetkel on (nimed muutuvad nii tihti, et ei jõua enam sammu pidada), omab selles mõttes meeldivat võimalust, lasta endale tagasi helistada.
Teine huvitav asi on see, et näiteks siinses FS klienditoes (Marienthali Keskuses asuvas), mis teenindab üle lahe kliente, viskab "liini punaseks", kui 10 sekundi jooksul ei vastata. Ehk siis suhtumise küsimus. On küll võimalik kiiresti vastamine võimaldada, kui vaja. Tundub, et siin on sendiveeretamise eesmärgil, enamus klienditoest lahti lastud ja see pisku, mis alles, ei hakkagi kunagi suutma mõistliku aja jooksul vastata. Hoiame kokku personali arvelt.
Selles valguses on eriti haledad need kaubanduskeskustes Tähemehe tüütajad - nimetet asutus ei saa olemasolevategagi hakkama, aga möllime kliente juurde. Tase!
Kui on hirmus tahtmine klienditoe personali arvelt kokku hoida, viigu oma teenuste kvaliteet tasemele, et kõik toimib, ning ei ole vaja pidevalt klienditoele helistada ja kõik on rahul. |
Varahommikused mõtteterad:
- "Kõik on rahul" ei tähenda ju maksimaalset kasumit - see tähendab, et kuskil on "liiga palju" kulutatud. Seega ei, seda ei tehta.
- Parim ROI (kasum investeeringult) tuleb siis kui asi on "fekaal ventilaatoris" ja "kohati tõrgub" vahel sest teistel pakkujatel on asi samuti "kohati tõrgub" läheduses.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
06.10.2017 11:30:03
|
|
|
Vähemalt on neil füüsiline klienditeenindus kesklinnas. Oli vaja veel üht vaatajakohta ZuumTV jaoks ja igapäevaselt ette sattunud kaubanduskeskustes mitte ühtki Starmani müügitegelast. Tuli siis sammud Rävala klienditeenindusse seada
Kuna järjekorda oli, siis sai veidi kõrvalt jälgida seda värki. Väga palju oli klientideks vanemaid inimesi, kes oma seadmeid käisid tagasi toomas või välja vahetamas. Tagasi toodi ZuumTV-ga seotud bokse ja välja vahetati Starboxe, kuna need lihtsalt kuumenevad üle ja jooksevad kokku. Ehk siis Starboxi ülekuumenemine on endiselt popp teema.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
batman
HV veteran
liitunud: 14.12.2004
|
06.10.2017 11:55:48
|
|
|
Draqula, ettevõtte osanike ja juhtide silmis ongi see ilmselt sedasi. Mina vaatan asja teiselt poolt ja siis on asi väga s-tähega vilets. Ehk siis on suurem kliendikuhi kokku ahnitsetud, kui reaalselt suudetakse teenindada.
Nagu ütlesin - selle taustal on eriti halekoomiline, kui kusagil suures poes mingi lilla lipsuga libe seltsimees külje alla ujub, et oi, teeeereeee, tulge hakake meile igakuiselt raha andma. Järgmine kord võiks sellistele öelda - tere, mul on hetkel tavapärasest veidi kiirem, palun oodake, tulen varsti tagasi. Lased pool tundi oodata ja hiljem möödudes mainid - vabandame, ma olen hetkel ülekoormatud, proovige mõne aja pärast uuesti, ning aufieder na***i.
Betamax, see ongi l**s lugu, et kõigil pole võimalik nende tööajal sinna kontoorasse ronida. Selle tarbeks peakski klienditugi telefonitsi kättesaadav olema.
|
|
Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
06.10.2017 19:34:20
|
|
|
need poelillad sulle mingeid seadmeid ei anna. elisa esindustest saavat juba või hakkavat kohe saama ka asju ajada. uutel - suurematel ja kandilisematel boksidel on tehasest peale pandud kile. võtke see ära. batman, kui sul on mingi kliendiasi, saada meil. esindusse võiks sul asja olla ainult seadet saama. kellel ei ole aimu, kuidas asjad töötavad, ei tohiks esindusse asja olla lällama, sest oma lolluse ja jauramisega raiskavad seal ainult aega. meenub aeg, kus datafilter veel vajalik oli ja esinduse palvel käisin ühe röökida armastava härrasmehe juures, kes kolm modemit esindusse tagasi tassis ja stseeni korraldas seal aga ise üritas "tv" otsast modemit liinile ajada.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
batman
HV veteran
liitunud: 14.12.2004
|
07.10.2017 09:44:50
|
|
|
Tõsi, meilidele vastatakse kiiremini, kui Elisas, ehk siis juba järgmisel, äärmisel juhul ülejärgmisel päeval. Elisa suudab vastamisega ka nädala venitada. Kurat teab, mis tulevik toob, kui nad koos hakkavad toimetama.
Teema jääb aga samaks, ehk siis, kui meie pakume siin, üle lahe FS klientidele tuge, siis on liin punane, kui 10 sekundiga ei vastata. Kui aga siin kohalikel on teenusega siinmail probleeme, siis ei maksa kliendi aeg midagi, sest ettevõte ei raatsi klienditoe tööle vahendeid investeerida. Turumajandus siin- ja sealpool.
Spoiler 
Õnneks endal kodus seda Tähemeest pole ja nüüd tegeleb nimetet juhtumitega ka teine sell juba, ehk siis hetkel mu jaoks probleem päevakorrast maas. Lihtsalt meenutasin olukordi kuu-paari tagant.
|
|
Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
uvuv
HV kasutaja

liitunud: 31.01.2002
|
07.10.2017 13:35:20
|
|
|
batman kirjutas: |
...
Teema jääb aga samaks, ehk siis, kui meie pakume siin, üle lahe FS klientidele tuge, siis on liin punane, kui 10 sekundiga ei vastata. Kui aga siin kohalikel on teenusega siinmail probleeme, siis ei maksa kliendi aeg midagi, sest ettevõte ei raatsi klienditoe tööle vahendeid investeerida. Turumajandus siin- ja sealpool.
... |
Võrdled õuna ja banaani ning jõuad järeldusele, et kuju on erinev, sisu on erinev ja hind on erinev
viimati muutis uvuv 07.10.2017 16:48:00, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
07.10.2017 16:07:41
|
|
|
Olge nüüd, me oleme siin eestis lihtsalt liiga ära hellitatud "odava, personaalse teenindusega", mujal kipuvad asjad vähe teistmoodi käima. Seal on nii, et tehnikut võid lõdvalt oodata kaks nädalat (brüsseli kogemus) jne. Kusjuures, mis puudutab nö ärikriitilisi teenuseid, siis ka seal ei kipu asjad päris nii olema, nagu me endale ette kujutame. Telcod ei suuda endale mitte iilal palgata sellist kogust (ja veel ülimalt pädevat) inimpäritolu personali, et igas suvalises olukorras keegi kohe toru tõstaks ja mängleva kergusega mure ära lahendaks. Mitte, et selle poole ei püüeldaks, aga limiit on selgelt ees. Sestap on tulevik pigem rohkem automaatika ja AI teema. Kahjuks ei suuda leida hetkel enam ühte allikat, mis kirjeldas telcode madalate reitingute põhjuseid, üks neist oli see, et inimesed ei suuda tehnika toimimist mõista ja seetõttu on pidevalt üsna elementaarsete asjadega jännis, mis annab aluse kontakti loomiseks ja, kui see ei õnnestu soovitud määral, tekib koheselt negatiivne emotsioon, mis siis, et asi ei ole otseselt teenusepakkujas.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
07.10.2017 20:54:25
|
|
|
Markos, no see ei ole kaugeltki normaalne, siiski, et klienditoe numbril helistades ootad vähemalt 12 minutit, seejuures kui helistad väljaspoolt seda võrku, on asi ka tasuline. Veelparem kui ka erinumber, ei lähe olemasolevate kõneminutite sisse
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
uvuv
HV kasutaja

liitunud: 31.01.2002
|
07.10.2017 23:56:20
|
|
|
rmc kirjutas: |
Markos, no see ei ole kaugeltki normaalne, siiski, et klienditoe numbril helistades ootad vähemalt 12 minutit, seejuures kui helistad väljaspoolt seda võrku, on asi ka tasuline. Veelparem kui ka erinumber, ei lähe olemasolevate kõneminutite sisse  |
Osaliselt mõistan võimalikku pahameelt 12min ooteaja üle.
Muus osas lõpetagem vingumine tühiste asjade üle, mida saate ise muuta: kontaktnumbrid ja -andmed saab veebilehelt starman.ee (veebilehe jaluses, mustal taustal), lühinuber on juba pikka aega peamistest kontaktidest välja jäetud ning lühinumbri kõnehinna koostab vastav telefoni teenusepakkuja.
Kui on mulje, et tehakse ülekohut, esmalt tea teenuse tingimusi (ehk ära lahmi) ja vajadusel anna teenusepakkujale arusaadaval viisil teada, milles see ebaõiglus seisneb.
Muus osas kahe käega eelmise Markos kommentaarile: käige kusagil mujal riigis ja tulge siis kurtma aeglase teeninduse ja kalli teenuse üle.
Eestlased on telekomide poolt mannavahu sees üles kasvatatud.
(kus see takso nüüd jääb, sai end juba laupäeva õhtuks käima tõmmatud)
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
08.10.2017 00:04:41
|
|
|
uvuv, osaliselt? Kuidas sa seda pahameelt ooteaja üle ei mõista siis? Isiklikult ei mõista ka pangakontorites (v.a. LHV üldiselt, ka igast telia esindused on alati järjekorraga) olevaid hiigeljärjekordi... kas seal pakkumine-nõudlus ei kehti?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
08.10.2017 09:03:43
|
|
|
see järjekord on ka filtriks, mis igasugu juttu rääkida tahtjad tõelise murega inimestest eraldab. meie presidendi poeg kunagi rääkis oma kogemustest luksemburgis, kus ISP tehnikut tuli oodata poolteist kuud ja neti saamise tingimuseks oli pangakonto olemasolu kohalikus pangas.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
08.10.2017 09:57:24
|
|
|
Olgem ausad - enamus inimesi küsib infoliinilt asju mis on kas kodulehel või saab ise muuta. Inimesed on laisad.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
 |
Hinnavaatlus »
Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »
Elisa Elamus (TV teenused, coax, fiiber ja üle õhu lahendused) |
mine lehele eelmine 1, 2, 3 ... 655, 656, 657 ... 909, 910, 911 järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|