Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
01.06.2017 14:18:17
|
|
|
HotPop kirjutas: |
jaa, kui taksol on soodustus: tellitud, kliendikaart vms ja selline märge hinnakirjas, siis, minugi poolest, las taksomeeteril olla selline nupp aga kui lihtne jutt, et sõidu lõpus ja km on kirves... |
Ei. Dispetšer saadab teise takso kui tellitud oli ja sõidu lõpus hind muutub.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
01.06.2017 15:47:53
|
|
|
Seaduses on üheselt öeldud:
1. taksomeetril võib olla kas üks tariif või öine ja päevane eraldi, rohkem tariife ei tohi olla
2. arveldamine käib taksomeetri järgi
3. vedaja võib teha kliendile soodustusi
Sisuliselt seda see tähendabki, et sõidu ajal peab taksomeeter näitama samu numbreid mis hinnakirjas ja sõidu lõpus võib juht soodustuse teha. Ehk ega muid variante eriti polegi kui see, et taksomeetril on soodustuse nupp, mida vajutatakse sõidu lõpus. See on muidugi omaette teema, et kuidas õigust soodustust saada tõestada, kui juht seda sõidu lõpus teha ei soovi. Aga see pole väga tõenäoline, kui ühe kliendiga huiama hakkab ja see takso- või äpifirmale kurtma läheb, siis tõenäoliselt ta selle firma kaudu enam töid ei saa.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
10.06.2017 12:23:38
|
|
|
Balil ka Grabbike olemas, ehk saad rolleri tagaistmel end lasta vedada
Maksekinnitus e-mailile
Spoiler
4000 Indoneesia ruupiat on 0,27 eurot
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
crackpot
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2015
|
11.06.2017 21:39:25
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Seaduses on üheselt öeldud:
1. taksomeetril võib olla kas üks tariif või öine ja päevane eraldi, rohkem tariife ei tohi olla
2. arveldamine käib taksomeetri järgi
3. vedaja võib teha kliendile soodustusi
Sisuliselt seda see tähendabki, et sõidu ajal peab taksomeeter näitama samu numbreid mis hinnakirjas ja sõidu lõpus võib juht soodustuse teha. Ehk ega muid variante eriti polegi kui see, et taksomeetril on soodustuse nupp, mida vajutatakse sõidu lõpus. See on muidugi omaette teema, et kuidas õigust soodustust saada tõestada, kui juht seda sõidu lõpus teha ei soovi. Aga see pole väga tõenäoline, kui ühe kliendiga huiama hakkab ja see takso- või äpifirmale kurtma läheb, siis tõenäoliselt ta selle firma kaudu enam töid ei saa. |
Ei viitsi kohtuotsust otsida, aga tariife võib olla enam kui kaks, alamastme kohus on sellise pretsedendi loonud ja edasi kaevanud ei ole kumbki osapool.
Taksojuhtide Liidu esimees Lembit Poolak viis selle teema 2013 kohtusse.
http://tervist24.ohtuleht.ee/568059/kohtuotsus-taksomeetris-voib-nuudsest-olla-mitu-tariifi
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
12.06.2017 00:15:05
|
|
|
Laulukalt Kalamajja 18 koma midagi kohalikku. Tesla Model X ja kena neiu roolis.
Kalamajast Laulukale viis 8 koma millegi eest.
Soovitan.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Sixten
HV Guru
liitunud: 14.12.2002
|
12.06.2017 17:56:14
|
|
|
Tanel, Bali liiklust nähes, siis see on küll enesetapp, millele maksad ise peale Samas see kõige hullem liiklus on vist Kutal. Ubudis oli täitsa OK ise sõita rolleritega
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
|
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
18.06.2017 23:22:54
|
|
|
Mitte midagi pole mõistliku. Plafooniga taksod ja plafoonita taksod? Samad nõuded ja kindlustus aga plafoonita ei või pooli asju. Milleks üldse keegi hakkaks plafoonita taksoks.
Lisaks ei saa liisinguautole taksoluba ja üleüldse on need liisingud võetud eraautole mitte taksole.eks siis see tappis kogu asja mõtte - eraautoga tehakse lisaraha ja see sõitjate mass kenasti teenindab nõudluse ära.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
19.06.2017 12:09:01
|
|
|
Taksomafia lobitöö tulemusena taksojuhtidele seatud regulatsioone kergendatakse ning sõidujagamine ühtlustatakse taksondusega nii ära, et sõidujagajast saab plafoonita takso. Nõudmised mõlemale on peaaegu samad, seega ilma plafoonita ei tasu üldsegi sõita. Ametnikud hõõruvad käsi kokku, eesti oleks just kui maailmale eeskujuks asja ära seadustanud nii, et kõik rahul.
Enamik sõidujagajaid lõpetavad asja päeva pealt ära kuna mõnel õhtul paar sõitu ei tasu enam teha. Aasta pärast tulemuseks see, et app'idest kõigile enam autosid ei jagu ning nõudluse tõttu lähevad hinnad ülesse? Hinnad tõusevad, kvaliteet langeb ning taksondus regresseerub madalamale kui oli sõidujagamisele eelneval tasemel kergendatud regulatsioonide tõttu.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
19.06.2017 12:28:49
|
|
|
Ei meenu et paar aastat tagasi kui sõidujagajaid peaaegu ei olnud, oleks taksode saadavusega probleeme olnud või taksode hinnad oleks müstilised olnud. Kui jagajad ära kaovad, võib hetkeks muidugi mõõn tekkida kuna paljud taksojuhid on jagajate tõttu ameti maha pannud, aga küll asjad jälle paika loksuvad.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
19.06.2017 12:51:41
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Ei meenu et paar aastat tagasi kui sõidujagajaid peaaegu ei olnud, oleks taksode saadavusega probleeme olnud või taksode hinnad oleks müstilised olnud. Kui jagajad ära kaovad, võib hetkeks muidugi mõõn tekkida kuna paljud taksojuhid on jagajate tõttu ameti maha pannud, aga küll asjad jälle paika loksuvad. |
Siis sa lihtsalt ei mäleta. Olen ise ka aastaid tagasi Tallinnas 3-4 ajal öösel taksot tahtnud talvel ja üle tunni oli, et vb on saada selleks ajaks. Lõpuks üritades taksot saada suutsin niigi pooltühja aku tühjaks rääkida. Varem pidi ju kõik taksofirmad järjest läbi helistama.
See, et äpp tekitab põhimõtteliselt andmebaasi sõitjatest, on kuldaväärt asi. Korduvalt saanud taksot, millel räme koni hais sees. Või siis kord tuli takso, mille salong korralikult haises diisli järgi. Või siis sõit, mis tavaliselt on 5 eur, maksis imekombel 10 eur. Jne jne.
Ja see ametikoolitus on huumor. Mul tegelikult sama asi läbitud, kuna programm kattub D ja CE koolitusega ja ei räägita seal küll midagi asjalikku.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
19.06.2017 13:01:40
|
|
|
Ma millegipärast arvan, et praegu võib samuti nädala sees 3-4 ajal öösel magalarajoonis takso saamisega probleeme olla. Äpp teeb asja niipalju muidugi lihtsamaks, et ei pea kõiki firmasid läbi helistama vaid näed äpist kõiki taksosid.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
19.06.2017 15:06:29
|
|
|
Hinnad tõusevad, kvaliteet langeb.
Wtf? Seni hinnad langesid, kas kvaliteet sellega tõusis?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
19.06.2017 16:06:23
|
|
|
Viimasel ajal on tänu Taxify uuele rakendusele üliraske autot saada, vaja hilisõhtul või öösel paar km sõita, hakkad tellima, näed, et auto on kenasti 3-4 minuti kaugusel, paned telli... mõtleb umbes 30+ sekundit, paned äpi kinni ja hakkad uuesti tellima, näed sama aega, 3-4 minuti kaugusel, paned uuesti telli... läheb mingi 30+ sekundit mööda ja siis annab auto 15 minuti kaugusel, teiselpool linna
Pole just väga efektiivne auto nii kaugelt tellida ja siis 5 minutit sõita.
Varasemalt oli lihtsam, kui näitas > 5 minutit siis lihtsalt ei tellinud, proovisid uuesti kuni said lähedamal oleva auto. Nüüd on aga keerulisem, peab tellimuse katkestama ja uuesti proovima, et mõistlikult lähedalt auto saada.
5'de eri kategooriasse jaotatuna on see tellimine nüüd PALJU keerulisem kui varem kui kõik autod kenasti ühes kategoorias olid, reastatuna sulle kõige lähemast autost.
Praegu peab tellimisel 5 kategooriat läbi lappama, et auto saada. Kuidas see kliendi elu küll lihtsamaks teeb?
Selle annaks lahendada nii kui äpis saaks määrata, et saada auto vaid siis kui see asub näiteks 5, 10 või 15+ minuti kaugusel.
Lisaks võiks mitme kategooria asemel olla vaid üks milles saaks autosid hinna järgi filtreerida, et saadetakse auto hinnaga <= 0.40€, <= 0.50€ või kallimad, see lihtsustaks oluliselt auto leidmist kuna ei pea 5'te kategooriat läbi käima.
Antud otsingus võiks olla ka valik: Ainult taksod [jah/ei]
See valik oleks ülimalt oluline just tööpäeviti, kui vaja tööga seotud sõite teha ning ummikutes istumine on nii aja kui rahakadu.
viimati muutis cascada 19.06.2017 16:24:33, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
19.06.2017 16:14:40
|
|
|
Ei teegi. Aga taxigo's sellist jama ei ole ja auto ka enamasti ikka saab. Kui sõidujagajaid otsid, siis neid seal muidugi eriti ei ole. Ma ei mäletagi, millal viimati taxify kaudu takso tellisin, ei istu mulle see kategooriate jura, tahan näha konkreetset autot ja firmat, kelle tellin ehk ei taha saada mingit FIE Tibla Pätitakso(tm) või piraati.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
19.06.2017 16:20:14
|
|
|
tsitaat: |
Antud otsingus võiks olla ka valik: Ainult taksod [jah/ei]
|
Seda olen ammu soovitanud, aga siin teemas toodud ettepanekud on läinud kurtidele kõrvadele.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
crackpot
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2015
|
19.06.2017 21:27:56
|
|
|
Marto. kirjutas: |
Mitte midagi pole mõistliku. Plafooniga taksod ja plafoonita taksod? Samad nõuded ja kindlustus aga plafoonita ei või pooli asju. Milleks üldse keegi hakkaks plafoonita taksoks.
Lisaks ei saa liisinguautole taksoluba ja üleüldse on need liisingud võetud eraautole mitte taksole.eks siis see tappis kogu asja mõtte - eraautoga tehakse lisaraha ja see sõitjate mass kenasti teenindab nõudluse ära. |
Jõuamegi selleni, et konkureerime VÕRDSETEL alustel, EV õigusaktidega kooskõlas. Ja nüüd siis muutuvad piraadid, kes olid väga tegijad järsku võimetuks?
Taksojuhid ei olegi küsinud muud kui võrdsust, sest vana taksohunt uusi, kes reeglite järele mängib, ei karda.
Kliendile muidugi kaotus - Uber ja FY kasutasid hulga ärilise mõtlemiseta inimesi oma agenda huvides, tehes selle "odava hinna ja kvaliteedi tõusu" põhikooli matemaatika võimetute inimeste arvelt.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.06.2017 01:14:05
|
|
|
Sa võrdled praegu ja paned samu reegleid järgima täiskohaga taksojuhi ja nö veerandkohaga niisama sõitja päristöö kõrvalt kes kasutab selleks tavaotstarbel liisitud autot. Sa ju saad väga hästi aru ise ka kui mööda võrdlus see on.
Keskmine taxify juht teeb nö liisingu tasa ja natukene taskusse. Eesmärk ongi lihtsalt vsits plussi jääda mõnikümmend tundi sõites.
Siis tuleb mingi kaalikaks sõitnud vana taksist ja kukub numbreid arvutama, et kui loll see taxify juht ikka on , et sõidab kuna üle jääb ainult natukeme pärast auto kulu. Eesmärgid on ju väga erinevad kummaögi juhil. Taksist ei oskagi muud ja see ongi ta ainuke leib. Taxifys on 90% sõitjad põhitööna millegi muu peal.
Ei saa muidugi väitaet neid pole kes spets auto rendivad ja 24/7 seda sõidavad kina midagi muud ei suuda teha.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
20.06.2017 08:36:40
|
|
|
Sõnastan Marto mõtte ümber: "Ma vingun sest ei saa enam üle enda võimete liisitud auto kuumakset Taxify abil kinni maksta."
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.06.2017 10:43:32
|
|
|
Võibolla mõnel tõesti kes on liisinud auto taxifys sõitmise mõttega ja eks neid leidubki kes veel mogo kaasabi kah kasutand.
Suuremosa kasutab ju lihtsalt nagunii olemasolevat.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
OPollo
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.12.2016
|
20.06.2017 10:48:23
|
|
|
Marto. kirjutas: |
Sa võrdled praegu ja paned samu reegleid järgima täiskohaga taksojuhi ja nö veerandkohaga niisama sõitja päristöö kõrvalt kes kasutab selleks tavaotstarbel liisitud autot.
.....
Keskmine taxify juht teeb nö liisingu tasa ja natukene taskusse. Eesmärk ongi lihtsalt vsits plussi jääda mõnikümmend tundi sõites. ......
Taxifys on 90% sõitjad põhitööna millegi muu peal.
|
Ca 40h laotööd, siis veel 40h autos elada selleks, et saaks ühiskonnas silma paista "AUTOGA, mille liisingut jaksan maksta". Kahjuks ongi see tänane Eesti ja arusaam imelisiest toimetulekust ja heaolust.
Aga kui elu ei ole, siis miks mitte.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.06.2017 11:04:35
|
|
|
No ja kuu aja peale 40 tundi on ju olematu aeg niivõinaa. Jõuad 4-5 sõitu ära teha kähku õhtul ja ongi pea 2 tundi läind ja lõpetad ning niimoodi 4-5x nädalas. Võibolla rutiinis kodu-töö-koduspassimine on see tõesti kohutav mõne jaoks 40tunni miinimum kassa on 600eur alates plus jots ja muu.
Ja kust tuleb seos mingi üle võimete elamisega? Härra on näiteks uue/suht uue passati liisind ja teeb selle mingi 250eur tagasi lihtsalt ja kiirelt, sest saab ja meeldib sõita. Kuidas see imelik on?
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
huviline30
HV vaatleja
liitunud: 25.12.2011
|
20.06.2017 11:25:27
|
|
|
Vahet ei ole,kas saab või meeldib.Kui on tegevusalal reeglid kehtestatud ,siis nii on.Mulle hirmsasti meeldib korstnaid pühkida.Teeks vabal ajal paar tükki ära,kuna meeldib ja on vahendid olemas.Eestis taksonduses ülereguleerimist kindlasti pole.Kõik load on odava raha eest saadaval ja ei pea kuhugile kohale minema,kõik avaldused saab neti kaudu teha.
|
|
tagasi üles |
|
|
OPollo
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.12.2016
|
20.06.2017 11:32:33
|
|
|
Marto. kirjutas: |
No ja kuu aja peale 40 tundi on ju olematu aeg niivõinaa. Jõuad 4-5 sõitu ära teha kähku õhtul ja ongi pea 2 tundi läind ja lõpetad ning niimoodi 4-5x nädalas. Võibolla rutiinis kodu-töö-koduspassimine on see tõesti kohutav mõne jaoks 40tunni miinimum kassa on 600eur alates plus jots ja muu.
Ja kust tuleb seos mingi üle võimete elamisega? Härra on näiteks uue/suht uue passati liisind ja teeb selle mingi 250eur tagasi lihtsalt ja kiirelt, sest saab ja meeldib sõita. Kuidas see imelik on? |
Odavaima uue passati hind on ca 31K euri, millega kannataks niii öelda taksot sõita ? Sissemaks 4620 (mis see siis noorele biisness mehele ära pole), kuumakse 5 aasta peale 461€ kuus.
Sinu väljatoodud tunnitasu (mis vahel ehk isegi on reaalne) on kassa, mis on siin teemas ka aegade ammusest siin lahti seletud.
Kütus, kaskod, hooldus ja muud jutud jne jne. Pakun jätkuvalt, et 40h nädalas ja 5 aastat taxifiiberdamist ja auto on sinu, seda juhul, kui ikka osavalt maksud maksmata jätad Ja savi see, et auto selleks ajaks paras "räim" on, ikkagi enda oma ja suht uus ja OMA higi ja vaevaga teenitud
Prioriteedid on paigas.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
20.06.2017 11:33:56
|
|
|
Ja olgem ausad. Selle 400 eurot saab Eestis teenida ka muudmoodi kui oma aega ja vara magama pannes
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
|