Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
sõnum |
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
18.06.2017 08:06:11
|
|
|
Katki vist. Mul võtab iga nädal 70 eest
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
18.06.2017 08:12:51
|
|
|
namstoop kirjutas: |
Ma sügisel tellisin. Nokian, olid mingi tiba alla 2 kuu vanad. |
Vanu pole tõesti saanud sealt, de lehelt tellinud kuna seal tihti soodsam kui Eesti lehel.
Yokohamal oli 30.-/per rehv hinnavahe. Nokianit võis võtta südamerahuga ka Vianorist.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
ihvike
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
18.06.2017 09:34:49
|
|
|
riaak kirjutas: |
Toyota 1.2T 85kw vs 1.6 97kw
Kas väike turbokas on liiga väike ning laguneb ära?
Kui mõistlik valik see väiksem oleks? |
Mõlemad on jamad. Osta parem 2,0 mootoriga Mazda.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
iir
HV Guru
liitunud: 20.06.2006
|
18.06.2017 10:13:23
|
|
|
http://www.auto24.ee/used/2335535
See on hea auto? Peaks honda maha müüma.
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
18.06.2017 10:22:44
|
|
|
C klass on naistekas
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Volum
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.01.2006
|
18.06.2017 10:29:30
|
|
|
Ei ole midagi naistekas. Iseenesest hea valik, aga kui lähed proovisõitu tegema, siis proovi külma mootoriga teha ja vaata kuidas käigukast käitub.
_________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus. |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
madoc
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2003
|
18.06.2017 10:37:53
|
|
|
Mis sellel mersul peavadki paneelidel sellised vahed sees olema?
Vasak tiib küll hästi kokku ei istu ümbritsevate detailidega.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
18.06.2017 10:58:33
|
|
|
madoc kirjutas: |
Mis sellel mersul peavadki paneelidel sellised vahed sees olema?
Vasak tiib küll hästi kokku ei istu ümbritsevate detailidega. |
Saksa premium ja heaeluühiskond, you know, ilmselt on see masin koostatud pimedate klubi poolt...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.06.2017 11:04:12
|
|
|
tsitaat: |
Milleks taaskord liba uudist edasi levitada? Eelmine kord sai sõnaliselt selgeks tehtud, et sellist diili pole olnud ja tegemist oli "lehhuse" fänni muinasjutuga. Seekord peab siis fotoga (koolituselt) tõestama, et senini pole Toyotaga mingeid vahetusi olnud, ei "hübriid" vastu ega "diisel" tagasi. Järgmine kord postita kummagi firma poolt avaldatud uudis ka, mitte ära tule mustama ühte või teist
|
https://www.ft.com/content/1ca4578c-c1de-11e1-8e7c-00144feabdc0
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
18.06.2017 11:14:08
|
|
|
See mis siin tossab pole aastast 2014
Ehk tossab puhas omatoodang...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
18.06.2017 11:15:08
|
|
|
Markos, paywall
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
18.06.2017 11:31:06
|
|
|
Üks teine FT artikkel: BMW to supply diesel engines to Toyota (DECEMBER 1, 2011 by: Jonathan Soble in Tokyo and Chris Bryant in Frankfurt)
tsitaat: |
BMW has agreed to supply Toyota with diesel engines for some of the Japanese carmaker’s European vehicles, in a deal that could pave the way for broader co-operation between the two companies.
The tie-up, announced at the Tokyo Motor Show on Wednesday, also commits BMW and Toyota to joint development of “next-generation” lithium-ion batteries, to be used in future versions of the groups’ electric and hybrid vehicles.
Under the deal, BMW-made 1.6-litre and 2.0-litre engines are to be installed in still-unspecified Toyota models beginning in 2014. Financial details and volume targets were not disclosed.
It is not the first engine procurement agreement between the two companies. From 2002 to 2005, Toyota supplied smaller 1.4-litre diesel engines to BMW for use in early versions of the German group’s relaunched Mini hatchback.
|
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.06.2017 11:47:29
|
|
|
tsitaat: |
Oleme ausad, et seda on tegelikult ikkagi päris palju icon_rolleyes.gif |
VAG'i arvates pole ka liiter 1k peale palju.
tsitaat: |
Ega jaa. Tallinna lennuväljal on iga boeingu/embraeri/bombardieri all õliloik. |
Tead, ma käisin just militaaridel külas ja pea igal masinal on õlivann all. Minu küsimuse peale vastati naljatades just sedasama, mida eelpool tsiteeritud sai. F18 otsas sai ka turnitud.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
18.06.2017 11:55:30
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Oleme ausad, et seda on tegelikult ikkagi päris palju icon_rolleyes.gif |
VAG'i arvates pole ka liiter 1k peale palju.
|
See on iga autotootja arvates normaalne.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
madoc
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2003
|
18.06.2017 12:01:03
|
|
|
Jep, kõikide tootjate manuaalides on "enesekaitseks" mainitud, et 1L / 1000-1500km peale on veel ok.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
18.06.2017 12:06:53
|
|
|
Polegi mingi 5k km kontrollinud. Äkki pean 5L juurde valama
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Volum
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.01.2006
|
18.06.2017 12:16:46
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Milleks taaskord liba uudist edasi levitada? Eelmine kord sai sõnaliselt selgeks tehtud, et sellist diili pole olnud ja tegemist oli "lehhuse" fänni muinasjutuga. Seekord peab siis fotoga (koolituselt) tõestama, et senini pole Toyotaga mingeid vahetusi olnud, ei "hübriid" vastu ega "diisel" tagasi. Järgmine kord postita kummagi firma poolt avaldatud uudis ka, mitte ära tule mustama ühte või teist
|
https://www.ft.com/content/1ca4578c-c1de-11e1-8e7c-00144feabdc0 |
Kui lugeda oskad, siis ma küsisin kummagi firma poolt avaldatud uudist, mitte kolmanda osa poolt.
_________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus. |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
18.06.2017 12:43:32
|
|
|
laurx kirjutas: |
tojokatel on seda sinist silma hakanud jah. ilmselt põleb karterist lisaõlituseks võetav õli. tunduvad suhteliselt uued olevat..
õli saab silindrisse kahte teed pidi: 1) klapisäärt pidi kulunud või kõvaks rahkunud klapisääretihendit kaudu. 2) kinni tahmanud õlirõngaste vahelt. klapisääretihendite vananemise tingib enamasti kehv materjal kas kummis või venib vedru aga õlirõngad jäävad kinni konkreetselt sellest, kui õli sisse hakkab sattuma tahma või muud põnevat. neljataktilisel mootoril on kolvil kahte tüüpi rõngad: ülemised, mis peavad tagama piisava surve küttesegu efektiivseks põlemiseks töötaktil, õlirõngad, mis peavad kolvi ja silindri õlituseks vajamineva õli silindriseinalt ära korjama. õlirõngad koosnevad kahest peenest terasrõngast mille vahele on pandud separaator, mis meenutab keerdvedru. ka õlirõngas peab hoidma survega vastu silindriseina ning kokku korjatud õli peab liikuma läbi kolviseina sees olevate aukude separaatori vahelt tagasi karteriruumi. need kanalid aga on üsna pisikesed ning igasugune abrasiiv ja tahm hakkab sinna ladestuma ummistades need kanalid..protsessi kiirendab peale kallamine, sest morss läheb järjest tummisemaks.. kui aparaat tahab peale kallamist, tuleb igasugu manuaalidest ja teenindusetarkadest sõltumata hakata mõtlema tihedamale õlivahetusele.. roigastel õnneks sellele mingit tõkendit pole. õlirõnga - klapisääretihendiona hinna eest võib sõltuvalt roikast 10-15 korda õli vahetada..
ma lolli peaga ei pildistanud neid rõngakäkke, mis kuudist välja võetud sai.. |
Turboga masinatel hakkab õli väljalaskesse peksma ning sinna see õli kaobki ja sinine pilv tuleb.
See, et dpf-ga toyotadel must pilv taga on, pigem on eemaldatud dpf-ist lihtsalt.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
18.06.2017 12:52:50
|
|
|
Mis on teie praktika, kui palju kw peaks sõidukal olema, et maanteel mugavalt/hooletult möödasõite teha? Ehk 5-6ga gaasi juurde, mitte pool kilti hoovõtuks 3s käik punases?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
18.06.2017 12:53:24
|
|
|
155+
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
18.06.2017 13:01:07
|
|
|
400kw-ga saab enam-vähem juba mööda, mõistlik valik on võimalikult vali sumps, et eespool rivis sõitjad oma 155kw-ga ette ei keeraks
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
jt234
HV veteran
liitunud: 12.04.2005
|
18.06.2017 13:04:19
|
|
|
Mida rohkem, seda parem. Samas peab jällegi mõistus õige koha peal olema, et 150+ km/h möödasõitu ei lõpetaks.
_________________ Dima oli siin |
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
18.06.2017 13:13:09
|
|
|
ranel kirjutas: |
laurx kirjutas: |
tojokatel on seda sinist silma hakanud jah. ilmselt põleb karterist lisaõlituseks võetav õli. tunduvad suhteliselt uued olevat..
õli saab silindrisse kahte teed pidi: 1) klapisäärt pidi kulunud või kõvaks rahkunud klapisääretihendit kaudu. 2) kinni tahmanud õlirõngaste vahelt. klapisääretihendite vananemise tingib enamasti kehv materjal kas kummis või venib vedru aga õlirõngad jäävad kinni konkreetselt sellest, kui õli sisse hakkab sattuma tahma või muud põnevat. neljataktilisel mootoril on kolvil kahte tüüpi rõngad: ülemised, mis peavad tagama piisava surve küttesegu efektiivseks põlemiseks töötaktil, õlirõngad, mis peavad kolvi ja silindri õlituseks vajamineva õli silindriseinalt ära korjama. õlirõngad koosnevad kahest peenest terasrõngast mille vahele on pandud separaator, mis meenutab keerdvedru. ka õlirõngas peab hoidma survega vastu silindriseina ning kokku korjatud õli peab liikuma läbi kolviseina sees olevate aukude separaatori vahelt tagasi karteriruumi. need kanalid aga on üsna pisikesed ning igasugune abrasiiv ja tahm hakkab sinna ladestuma ummistades need kanalid..protsessi kiirendab peale kallamine, sest morss läheb järjest tummisemaks.. kui aparaat tahab peale kallamist, tuleb igasugu manuaalidest ja teenindusetarkadest sõltumata hakata mõtlema tihedamale õlivahetusele.. roigastel õnneks sellele mingit tõkendit pole. õlirõnga - klapisääretihendiona hinna eest võib sõltuvalt roikast 10-15 korda õli vahetada..
ma lolli peaga ei pildistanud neid rõngakäkke, mis kuudist välja võetud sai.. |
Turboga masinatel hakkab õli väljalaskesse peksma ning sinna see õli kaobki ja sinine pilv tuleb. |
ja siis on EGR. turbo kulumise taga on sama "asi" mis õlirõngad kinni paneb. sama asi paneb ka torbo kinni. lihtsaim viis seda kõike ära hoida on õli vahetada..
See, et dpf-ga toyotadel must pilv taga on, pigem on eemaldatud dpf-ist lihtsalt.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
18.06.2017 14:40:00
|
|
|
wirx kirjutas: |
400kw-ga saab enam-vähem juba mööda, mõistlik valik on võimalikult vali sumps, et eespool rivis sõitjad oma 155kw-ga ette ei keeraks |
Peab seda valjuse asja vaatama jah. Üks aff keeras Tartu-Räpina maanteel möödasõidul lihtsalt peale, läksin kolmandas reas mööda. Äkki viitsin õhtul video ka välja võtta.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
|