pale juba pea aasta ühtegi modi ja hea rahulik mängida ja seda funi pärast. Ennem sai kah seda punaste ja siniste mängijate rida vahitud ja see teeb juba alateadsuses oma töö. Mul ausalt jumala suva mingitest wr ja wn idest. Tuleb vahest jah 10 lahingut jutti kaotus ja sa oled esimese 3 sees ise, vahest aga saad 10 lahingut jutti võidu. Samas mind see 10 kaotust üldse ei morjenda, sest endal läheb tavaliselt ikka hästi. Võidu puhul kipub vahest endal just kehvasti minema, kas saad oneshoti või sureb vastane nii ruttu, et sa oma näiteks type 4 ei jõua isegi kedagi sihtima hakata, see morjendab palju rohkem. Tuleb vabalt mängida või siis üldse mitte mängida.
Selles mõttes õige, et iga üks leiab enda jaoks motivatsiooni, mis teda tõmbab selle mängu juures. Põhim. olen enda puhul täheldanud, et kui lähed liiga tryhard mode'i, siis kaob asjas fun ära, lisaks ma isiklikult hakkan halvemini mängima ka. Kui oled sellises chill meeleolus jne. tulevad head mängud ja pall hakkab veerema, ning see pakub funn'i. Mis puudutab võite ja kaotusi, siis mõtlen sellel nii, et kui oled enda osa tublsiti ära teinud, siis tegelikult pole võitmine nii oluline. Halvem tunne tekib siis, kui ise mingi rumala lükke tõttu sured mängu algul, või mängid taktikaliselt halvasti, ning sellest tulenevalt teed kesise mängu. Teine asi mis ikkag morjendab on arty , need oneshotid ja fookus, see ikkagi väga häiriv, lihtsalt ei saa rahuliult chilllt mängida..
Nüüd astusin vist Ericku eneseuhkuse varba peale, aga vast pole väga hull see asi.
Küsimus pole selles, vaid ma näen juba mitu postitust sind rääkimas mingeid täiesti enda välja mõeldud umbluuteooriaid selle kohta, mis on WR, mis on WN8, kuidas WG "balansseerib" jne. Sa peaksid arvesse võtma, et sinust ja minust palju targemad inimesed, kes on elukutselised statistikud, on ammu sellised seosed juba pilbasteks analüüsinud. Mulle tundub, et sa pole seda sorti mängija kes viitsiks lugeda mängu kohta infot väljaspool mänguklienti - kui sa tahad kusagile jõuda ja seda mängu mõistma hakata, siis on viimane aeg wotlabs.net foorumitesse sirvima minna.
Selline põlve otsas ilma mingi statistilise metoodikata ise omast peast teooriate leiutamine on täielik mädasoo. Allpool ma ka näitan, kuidas su mõtlemine näiteks enda mängusisesest performance'ist on juba õigelt teelt eksinud.
FastPotty kirjutas:
Mu WR on olnud esimesest mängupäevast 55% ümber ja seal on ta praegugi ja jääb sinna ka edaspidi..Kus sa seda "võimsat" kukkumistrendi või "kehvastiminemist" näed, ei oska mina öelda, aga küllap sa tead paremini.
Ma ei lahmi niisama. Ma vaatan mängija statistikat.
FastPotty kirjutas:
Aga sa lihtsalt ei saanud mu jutu sisust aru (sry jälle). Ma ei olnud mures WR pärast, vaid selle pärast, et see (WR) on liiga stabiilne ja et seda stabiilsust hoitakse viimased paar kuud liiga robustselt paigas - à la 12-0 mängudega. Mänguilu on kadunud ära. Pole enam selliseid lahinguid, et platsile on jäänud kokku 2-3 tanki, kassi-hiire mäng, et kes peale jääb, kelle on paremad oskused, camo, skillid jms. Mäng otsustakse ära juba esimesel minutil, kui viis sinu meeskonnakaaslast on juba killitud. Nö teerullimängud, kus üks pool sõidab teisest lihtsalt üle ja mäng on läbi.
Varem oli palju rohkem neid mänge, kus võitja polnud kindel veel viimase lasuni, nüüd näed juba esimesel minutil, et mäng on "tehtud". Pole vahet, kumma kasuks, mulle ei meeldi ka võitmine, kui see tuleb 12-0 tulemusega. Ma olen palju rahulolevam kaotusega, kui see tuleb ülipõneva kassi-hiire lõppmänguga, kui 15-0 võiduga. Sest selline võit on igav ja kole ja mõttetu. On ju selge, et seal pole oskustega mingit pistmist, vaid puhas loterii, mis meeskonnad kokku pandi. Ei saa ma ju ühes mängus olla nii halb, et me kaotame 12-0 ja siis teises mängus olen järsku nii hea, et võidame 12-0..
See, millest sa räägid, on turbolahingud ja arendajad on nentinud selle probleemi olemasolu. Parim viis kuidas sellises metas lahingu kulgu mõjutada, on kohe lahingu alguses ise maksimaalselt kasulik olla, kas spotterina või damage dealerina. Lootus siis, et kohe esimestel minutitel tehtud kahju vastase tiimile saavutab lumepalliefekti ja turbolahing tuleb sinu kasuks.
FastPotty kirjutas:
Võta mingi suvaline "supersniper110" lahti ja vaata - WN8 111 punkti ei takista tal saavutamast WR 54% Kas see WR vastab tema mängijavõimetele, tema panusele mängu?
Sellel mängijal on 196 mängu. See pole statistiliselt märkimisväärne dataset! Ta võis kõik need mängud mängida kolmeses platoonis kogenud mängijatega, kes proovisid talle mängu tutvustada. Kui ta oleks mängima jäänud, siis soolomängudes oleks tema loomupärane tomat esile tulnud ja WR oleks kolinal kukkunud ca 10%.
FastPotty kirjutas:
Sina mängid ainult reitingule ja sulle on see tankimäng raske töö ja närvide kulutamine. Sa mängu üldse ei näe ja sellepärast on sul suht poogen, kas mängus on põnevust või mitte. Peaasi, et dämmi jookseb. Dämm on tore asi, aga sellest pole meeskonnale alati kasu. Või noh, siis jah, kui mängu mõte on dämm, mitte võit. Mina mängin seda ikkagi meelelahutuseks ja võidu peale. Minu ainuke mõte on, et kuidas võit kätte saada.
Saab ainult küsida, et kas 70% WR soolos üle 50 mängulise sessiooni on liiga vähe või?
Üleüldse selline jutt, et ma ei hinda mängus põnevust vms, no kuidas sa saad nii rumalat juttu sirge näoga rääkida?! Mul on 39K mängu selja taga, see lävi kust mul läheb põnevaks on palju, palju kõrgem kui sinul. Näited, millisel tasemel mängud minul adreka üles tõmbavad:
P.S. E25 ning 7 tier pole mingi karm hüpe, ülikergesti mängitav tank - Pool-i medal tuli just sellega - ja 7 tieris on botte ja tomateid oluliselt rohkem, kui II tieris. Pigem on seal asi palju nutusem.
Ja ometi sinu Winrate temaga üle 1765 mängu on 49.69% samas kui serveri keskmine E25 WR on 53.7%.
FastPotty lihtsus peitub selles, et talle jäävad eredalt üksikud head mängud meelde. Aga nende kõrval olevaid 10t kehva mängu ta ei pea millekski. Ja niimoodi moodustubki peas iseenesest omamoodi statistika.
Täiesti inimlik lugu.
Mul näiteks autodega oli samamoodi - on üks kasutatud auto mis aeg ajalt remonti tahab. Remont tehtud, tundub et väga mõnus on jälle ja unustad paari päevaga remondi alla kulunud summa. Alles peale seda, kui sai nüüdseks ca 2 aasta pikkust statistikat-tabelit täidetud remondi- ja muude kulude kohta, selgus, et assa raisk, see kasutet auto vajab kuus keskmiselt 300 eur eest remondivärki... et soodsam oleks juba uus auto liisingusse võtta selle remondiraha eest. _________________ www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
ehk tuleb hoopis tanki remontida ja uuem võtta
Kuna mul mingeid mode pole, siis kuidas teada ligikaudset WN8 mis teatud lahingus said, on mingi kalkulaator olemas?
Mul hea meel kui keegi naudib mängu ja jõuab veel selle kõrvalt veini juua ja juustu näksida (no siit juba tegelt saame aru, et väga passiivne stiil), aga enne kui hakata mingeid kõikeseletavaid teooriad laiale publikule välja pakkuma, võiks ise ka natuke uurida, mis tugevamad arud sellel teemal eelnevalt kirjutanud on laias maailmas:
Kuna mul mingeid mode pole, siis kuidas teada ligikaudset WN8 mis teatud lahingus said, on mingi kalkulaator olemas?
Ei ole. Kui sa mode installida ei taha, kasuta vbaddictit, kuigi see pole 100% täpne (ei arvesta WRi WN8 arvutamisel), mis on eraldiseisev programmike. Tõmbad sessiooni algsues käiam ja siis uploadib sulle tulemused veebisaidile, saad kohe peale lahingut näha. Muidu soovitaks vähemalt Yasenkraseni session stats mod installida, näed garaažis peale lahingut.
Elukutseline riskimatemaatik võttis kätte ja modelleeris statistiliselt, mis efekti omavad väga halvad mängijad tiimi võiduprotsendile. Tegi seda üle 624 mängu, mis on juba päris hea data set.
tsitaat:
Metric = (Number of bad players on my team) - (Number of bad players on other team)
I decided to define bad players as WN8 450 or lower, regardless of number of games played
Järeldused:
tsitaat:
A. +1,0, or -1 relative bad player counts lead to relatively competitive games from the point of view that your win % remains statistically stable stable.
B. +2 and -2 or above the force of team mortality created by the extra bad players lead to large statistical deviations ( approaching certainty at +4/-4 or more) in your global win rate
C. About 65% of game are +1,0,-1 category of metric, which is fine
D. 35% of games +2/-2 or greater and heavily( to near certain) disadvantaged against the team 2 or more really bad players
E. Bad players have more impact on result of game then any other factor
Autor ise on WN8 1524 tasemel mängija, ehk siis graafikust on näha et seetõttu on statistiliselt ka tema tiimis halbu mängijaid veidi vähem kui 50/50 tõenäosus lubaks eeldada. Samas pole tal carry powerit, et mitut tomatit skilliga kompenseerida. Mis viibki ta järelduseni, et kõige suurem mõju võiduprotsendile on väga halbade mängijate hulk sinu tiimis.
Kui ta oleks uunikum või superuunikum, siis ta suudaks ehk juba üksinda kompenseerida kahte või kolme tomatit tiimis, aga WN8 1500 kandis üle ühe väga ei kuku välja.
Keegi võiks sarnase statsi teha vastavalt sellel palju teamis oli TD'sid. Kindlasti pole korrelatsoon nii tugev, aga usun, et see siiski selgelt väljajoonistuv.
Tegelikult vast tasub vaadata , mis on mängija keskmine tier. Elu on näidanud, et enamustel kipub see alla 8 olema. Kui ikka 20-30k mängu juures keskmine tier on 7,1, siis vast ei saa väga tasemel mängijatest rääkida? _________________
samas tier 8+ suht lihtne ennast miinusesse m2ngida, kui sinust olemata tuleb jutti kasv6i 3-4 kaotust _________________ life is a bitch with 12inch strapon
samas tier 8+ suht lihtne ennast miinusesse m2ngida, kui sinust olemata tuleb jutti kasv6i 3-4 kaotust
No seda küll jah. Samas, naljakas on vaadata, kui tuleb mingi mees, kel wn8 2100 ja sõimab ming tomatiks. (wn8 1500+,keskmine tier 18k lahingu juures 8,5 kandis) Avad siis wotinfo ja vaatad, kutil 35k mängu, wn8 2100, keskmine tier 6,9. Tier 9-10 mänge on 35k juures kokku 6000. Mul 18k juures 9-10 vahel üle 10k lahingu. Minu meelest iga ajudega inimene suudab neid tier 6-7 junne 20k lahingu juures vähemalt uunikumi tasemel mängida. _________________
Tegelikult vast tasub vaadata , mis on mängija keskmine tier. Elu on näidanud, et enamustel kipub see alla 8 olema. Kui ikka 20-30k mängu juures keskmine tier on 7,1, siis vast ei saa väga tasemel mängijatest rääkida?
Ei, see ei näita ikka mitte kui midagi.
Mul 2500+ WN8'ga on keskmine järk 7,47, meie suurel kuningal Erickul on see 7,84.
Tegelikult vast tasub vaadata , mis on mängija keskmine tier. Elu on näidanud, et enamustel kipub see alla 8 olema. Kui ikka 20-30k mängu juures keskmine tier on 7,1, siis vast ei saa väga tasemel mängijatest rääkida?
Ei, see ei näita ikka mitte kui midagi.
Mul 2500+ WN8'ga on keskmine järk 7,47, meie suurel kuningal Erickul on see 7,84.
Olemegi noobid, aeg leppida olukorraga _________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!"
Tegelikult vast tasub vaadata , mis on mängija keskmine tier. Elu on näidanud, et enamustel kipub see alla 8 olema. Kui ikka 20-30k mängu juures keskmine tier on 7,1, siis vast ei saa väga tasemel mängijatest rääkida?
Ei, see ei näita ikka mitte kui midagi.
Mul 2500+ WN8'ga on keskmine järk 7,47, meie suurel kuningal Erickul on see 7,84.
Loe ,u eelmist postitust. Mul on ka cromwelli wn8 3k ja t37 5k, tegu on siiski tier 6 peldikutega. Sellepärast kirjutangi, et selliseid peaks iga mõtlev inimene suht uunikumi tasemel mängima.
E: Oled kindel, et see 2500 wn8 on ikka sinu oma? Või mismoodi sa natukese ajaga -50 punni dropi oled saanud? 3 kuu lõikes stabiilne wn8 ja wr langus ei tundu väga normaalne? _________________
Minu arvamus on, et kõrge keskmine tier ei ole mingi näitaja iseeneses. Eristame siin muidugi neid, kes ongi sealclubberid, avg tier alla 6 nt. Lihtsalt põhimõtteliselt kui keegi mängib keskpäraselt tier 10 masinaid, siis ma pigem soovitaks mängida superuunikumi tasemel tier 6 kuni mingi klikk ära käib ja ülevalpool hakkab ka sarnaseid numbreid kukkuma.
Kogemus räägib siin samuti. Mida ma praegu ei annaks, et poleks noobina mingite OPde Tier 10 masinate statse maapõhja mänginud...
Minu arvamus on, et kõrge keskmine tier ei ole mingi näitaja iseeneses. Eristame siin muidugi neid, kes ongi sealclubberid, avg tier alla 6 nt. Lihtsalt põhimõtteliselt kui keegi mängib keskpäraselt tier 10 masinaid, siis ma pigem soovitaks mängida superuunikumi tasemel tier 6 kuni mingi klikk ära käib ja ülevalpool hakkab ka sarnaseid numbreid kukkuma.
Kogemus räägib siin samuti. Mida ma praegu ei annaks, et poleks noobina mingite OPde Tier 10 masinate statse maapõhja mänginud...
Aga sellest saad ju ka aru, et kui keskpäraseis mägnijaid tier 10 poleks, vaid ainult uunikumid, siis oleks sinu winrate seal 50 ja wn8 1400?
Aga see selleks.
Analüüsi parem Mikk56 recent statse ja anna oma arvamus, kas see konto on boostitud/ostetud või ei?
Või siis oli tal üle aasta pausi Ilmselt isegi üle 2a.
Ja siis hakkas laksust kordades halvemini mängima? Ei tahaks nagu uskuda aga võib-olla on see unicumide juures isegi võimalik. Endal sõltuvad ka statsid omajagu sellest kuidas mängu sujub. Aga statsid jäävad siiski selliste mõistlike radade vahele ( a la keskmiselt 1580 WN käib vahel 1200 juures ja siis 2500 juures ). Pole päris nii, et nüüd kütan nädal aega 700WN mänge teha rõõmsasti, kuna no mitte üldse ei lähe ja kogu aeg vaid kaotused...
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.