Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Torment: Tides of Numenera märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2017 11:35:22 vasta tsitaadiga

Ühesõnaga sinult tuleb ainult sinu suurepärane loogika. Aitäh selle "kasuliku" inputi eest.
Ma siis jätan kõrvale kõik selle mis MIT/CERN jt ollivuudi käsilased publitseerivad oma "teadlaste" töödest ja suunadest edaspidi.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2017 12:51:41 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
tahate öelda, et pangandussüsteeme toodavad borisid paldiskist? ma räägin teile, et kui juba sellised süsteemid koos ei suuda püsida...

Püsivad ju. Kus täpsemalt on probleem? Borisidel Paldiskist pole piisavalt teadmisi, et sellega üldse tegeleda.

Ehk sa lähtud populistlikest vaadetest nagu Murphy seadus, mis ütleb midagi stiilis: kes kõvemini röögib, sellel on õigus.

Paraku see veenab ainult Borissisid Paldiskist.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 03.02.2017 13:08:05 vasta tsitaadiga

A-lvin, ega väga ei püsi, alatasa on probleeme ja neid süsteeme töötavad välja ja hooldavad tippspetsialistid. paar seltsimeest siin ei suuda sellega leppida ja taovad lihtsalt oma jura, et need tehisintellekti tüübid on täitsa erinev maailm kuskil ülisalajastes laborites ja see pläust, millega tavainimesed igapäevaselt kokku puutuvad, on üldse mingite paldiski borisside tehtud.

ei ole olemas mingeid ufotehnoloogiaid, mis meile käega katsutavast on oma arengus sadu aastaid ees.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007



Online

sõnum 03.02.2017 15:20:07 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
A-lvin, ega väga ei püsi, alatasa on probleeme ja neid süsteeme töötavad välja ja hooldavad tippspetsialistid. paar seltsimeest siin ei suuda sellega leppida ja taovad lihtsalt oma jura, et need tehisintellekti tüübid on täitsa erinev maailm kuskil ülisalajastes laborites ja see pläust, millega tavainimesed igapäevaselt kokku puutuvad, on üldse mingite paldiski borisside tehtud.

ei ole olemas mingeid ufotehnoloogiaid, mis meile käega katsutavast on oma arengus sadu aastaid ees.

Kui sa arvad, et oled targem kui Bill Gates ja Elon Musk ja Sergei Brin, siis olgu nii. Musk pani hiljuti koos kompanjonidega miljard dollarit AI arenduse firmasse. Aga nad kõik on ju lollimad kui keskpärane HinnaVaatluse tegelane, kes on If..then lause ära õppinud ja järgmisel kuul õpib isegi switch..case konstruktsiooni selgeks kui hästi läheb.
http://www.recode.net/2016/6/1/11833340/bill-gates-ai-artificial-intelligence
https://www.weforum.org/agenda/2017/01/google-sergey-brin-i-didn-t-see-ai-coming/
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2017 15:34:28 vasta tsitaadiga

sukelduja, Pakun, et kodanik on lugenud populaarteaduslikke "artikleid" või omandanud teemaalased algteadmised, millest on tekkinud vastav illusioon icon_confused.gif Seda on piisavalt näha igasugustes foorumites va. stack exchange's kus sellised mehed üsna kiiresti downvote'itakse ja maatasa tehakse icon_biggrin.gif
_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 03.02.2017 16:34:08 vasta tsitaadiga

sukelduja, sa võid panna 100 miljardit dollarit FTL tehnoloogia arendusse, see aga ei garanteeri, et lähiajal sellise asjaga hakkama saadakse. teadmiseks sulle, et raha eest saab asju ja teenuseid osta, mitte aga neid tühjast kohast tekitada. see ei käi päris nii, et palun, siin on 1 miljard dollarit, andke mulle nüüd asi, mida ma ise ka ei tea mida ma tahan.

bill gates oli ka see mees, kes ütles, et 640KB rami on rohkem, kui kunagi eales kellelgi tarvis võiks minna.

e: ma ei ütle, et AI on võimatu luua, aga ma ei panustaks sellele välja köhitud 50 aasta tärminile.

e2: see, mida siin AI pähe "müüakse" pole mitte midagi muud, kui andmebaasi töötlus (ocr, voice recognition, reklaamide personaliseeritud kuvamine, kassipiltide otsimine.) mis puudutab tööstust, tootmist ja n.ö. isesõitvaid autosid, mis praegu olemas on, töötavad just nimelt if... then... loogika alusel.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 04.02.2017 04:41:11 vasta tsitaadiga

Te olete vähe teemast kõrvale liikunud... icon_biggrin.gif

---

Tegin Beta läbi - ca. 10h mänguaega. Tegin kõik ära, mis teha andis, nuhkisin kõik nurgad läbi ja journal'i tühjaks. Lugesin kogu dialoogi läbi ja kõik valikuvõimalused. Ning nagu ma aru saan, siis on see umbes 1/5'ndik lõppmängu mahust. Ja erinevaid valikuid tundub piisavalt, mis story käiku võib mõjutada. Tundub mahlane. icon_smile.gif

Ütleme nii, et IMO üks parimaid "old-school" Story RPG'sid mida mänginud olen. Combat on põhimõtteliselt 100% välditav ning kogu 10h võiks ainult jutustades läbi teha. Maailm on hämmastavalt unikaalne - igati võrdväärne originaal Torment'ile, lausa hämmastavalt sarnane laiemas mõistes. Kui originaalis oli asukoht dimensioonide ristmik, siis "The 9th World" on 1000 miljoni aasta tsivilisatsioonide arengute üksteise peale ehitatud rägastik, kuhu otsa pandud erinevad dimensioonid, ajas rändamine ja tulnukad.

Selline maailm lausa kutsub avastama, et mis see on, ja mis see on, ja mida see tähendab ja miks nii ja naa... Ning mida rohkem mängid seda rohkem küsimusi tekib ning tekib ka arusaamine, et enamikele küsimustele ei tule kunagi vastuseid, sest miljard aastat ajalugu ei hakka keegi sulle ette lugema. icon_biggrin.gif

Ca. 50% dialoogidest on sellise maiguga, et peale lugemist on esimene reaktsioon: "möh?". Maailm on nii segane, absurdne ning räägitakse asjadest millest ainult Numenera maailmaga varem tutvunud isik midagi mõistab.

Ning peategelane on samuti äärmiselt sarnane Nameless One'le. Surematu. Teatud mõistes elanud lugematuid elusid läbi sajandite. Pea iga dialoog mängus annab võimaluse oma eelmistest eludest midagi mäletada. Aga kõik on väga killustunud, nagu ka Nameless One'i puhul, on väga raske kokku lappida mis tegelikult juhtunud on. Selle 10h jooksul sai vaid nö. üleüldine pilt selgeks, kuid detailid on äärmiselt ähmased veel.

Sellega seoses - arvan, et selle 3 nädala jooksul mis ametliku releasin'i aega on, loen oma kickstarteriga kaasa saadud raamatud ka läbi ja loodetavasti saab pildi veidi selgemaks.

Igastähes, mingeid buge või muid vigu ma Beta's ei leidnud, seega, kes lõppmängu niigi ostab plaanib ning tahab 10 tunnist preview-demo nautida, võib vabalt ära krabada ja nautida. Peaks suht release-candidate build olema.

---

Kuna teema on väga info-vaene (hämmastav, et mitme aasta jooksul pole keegi viitsinud mingit lisainfot kajastada), siis lisan ise mõned videod mis mängust veidi rohkem aimu annavad. Videod on suhteliselt uued seega kajastavad mängu suht valminud vormis.

Lisaks - keda Steam early-access või Steam üldse ei paelu, siis saab ka GOG'is nüüd pre-ordereid teha: https://www.gog.com/game/torment_tides_of_numenera

Gameplay Video:

Spoiler Spoiler Spoiler


Angry Joe gameplay video:

Spoiler Spoiler Spoiler


Interactive Quest video:

Spoiler Spoiler Spoiler


Combat, level up, death preview:

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 05.02.2017 16:18:27 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:
Ning nagu ma aru saan, siis on see umbes 1/5'ndik lõppmängu mahust.

Hinnang on et early access on kuskil 1/3 mängust (mitte 1/5). Põhineb ühe developeri kommentaaril. Ise mängu puutunud pole aga paljudel on läinud ka early access osa läbimiseks 15-20 tundi.

Ise ootan suure huviga. Turn-based combat on minu jaoks ainult pluss, ning paljude kiitvad hinnangud storyle on ainult hea.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 14.02.2017 12:02:59 vasta tsitaadiga


Link


Hype it up.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 14.02.2017 12:44:43 vasta tsitaadiga

Lõpuks ometi tavalistele inimestele lihtne ja arusaadav summary. Ei ole väga surfata tahtnud, sest spoilerid... Preorderdama ei hakka, aga tuleb day 1 ost.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 28.02.2017 18:04:33 vasta tsitaadiga

Kõik mängima. Mäng on väljas. Kes mängisid Beta't peale viimast, Detsembri kuu, update, saavad sama mängu jätkata. Vanemad save'd ei tööta korralikult ja peab uue mängu tegema.


Enjoy!
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 28.02.2017 18:20:35 vasta tsitaadiga

Ostan vist täna õhtul ära, aga mängima küll ei hakka. Vast kuu veel oodata vaja. Las nüüd massid käivad üle ja annavad viimase lihvi.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2017 19:29:35 vasta tsitaadiga

Nojah, here I am, doing coursework. Nautige mänguelamust icon_biggrin.gif icon_mad.gif
_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 28.02.2017 19:49:00 vasta tsitaadiga

Ja meeldetuletuseks - mäng GOG'st saadaval DRM vabalt ja odavamalt kui steamist icon_exclaim.gif
https://www.gog.com/game/torment_tides_of_numenera
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 01.03.2017 05:41:51 vasta tsitaadiga

God damn... olgugi, et tegin Beta läbi, siis otsustasin uue tegelase teha, et esimene Ala veidi läbimõeldumalt ära teha ning uurida, kas midagi on viimase kuu jooksul ka muutunud.

13h jutti mängimist hiljem - ei tundu, et midagi teisiti oleks, vbl mõned pisidetailid ainult. Kuid vägagi huvitav oli seekord kogu ala pm. teistpidi läbi joosta ning queste ja asju hoopis teisiti teha. Seega kordusmängude jaoks on valikuid piisavalt. Jõudsin lõpuks ka Beta alast välja ning mäng läheb aina huvitavamaks.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 01.03.2017 09:34:00 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:
God damn... olgugi, et tegin Beta läbi, siis otsustasin uue tegelase teha, et esimene Ala veidi läbimõeldumalt ära teha ning uurida, kas midagi on viimase kuu jooksul ka muutunud.

13h jutti mängimist hiljem - ei tundu, et midagi teisiti oleks, vbl mõned pisidetailid ainult. Kuid vägagi huvitav oli seekord kogu ala pm. teistpidi läbi joosta ning queste ja asju hoopis teisiti teha. Seega kordusmängude jaoks on valikuid piisavalt. Jõudsin lõpuks ka Beta alast välja ning mäng läheb aina huvitavamaks.


Postitatud "04.41" - tundub väärt mäng olevat thumbs_up.gif

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 02.03.2017 06:09:22 vasta tsitaadiga

marcor1 kirjutas:

Postitatud "04.41" - tundub väärt mäng olevat thumbs_up.gif


Ei vaidle vastu. icon_biggrin.gif

Järjekordne 12h pikkune session tehtud. Pakun, et hakkan lõpupoole jõudma, kuigi täpselt kindel muidugi olla ei saa. Story pole just kuigi standardne. Loot pole ka selline mille järgi saaks otsustada, et "end game" on käes. Ainuke märk, mis näitab lõpu poole on see, et peategelasel on vist max level käes (kui just story käigus cap ei tõuse vms). Samas, kaaslasi on 6 ning kes sinuga kaasas ei ole, see XP'd ei saa. Ning kuna sa võid neid igal ajal välja vahetada, siis teatud tegelastel nö. arenguruumi veel on.

Steam'i reviewsid lugeda, siis on meeletu hala mängu ümber lahti. Tundub, et osa backeritest on äärmiselt pahased selle üle, et mäng ei tehtud 100% nii nagu developmenti käigus plaaniti. Mis on täiesti absurdne kriitika IMO. Mängu tegemine pole miski mida saad täies mahus ette planeerida ja siis lihtsalt punkt punkti haaval valmis teha. icon_biggrin.gif

Kuna ma ise mängu tegemisel silma peal eriti ei hoidnud - lugesin vaid osasid developer update'sid, siis läheb kogu see halamise teema vähemalt minust küll suure kaarega mööda.

Ausalt öeldes hakkab lausa häbi nende "fännide" pärast. Tegemist on suurepärase mänguga ning ma tõsiselt kahtlen kas ühelgi mänguril, kes mängu puhtalt RPG huvi tõttu üles korjab ning kellel mängu tegemisest aimugi pole, ka reaalselt millegi üle kobiseda on.

---

Aga jah, võib-olla on ajad niipalju muutunud, et inimesed ei teagi mida arvata mängust, kus pm. kogu combat on valikuline. Kus sa võid 12h jutti lihtsalt ringi joosta ja tegelastega rääkida. Kus "gameplay" ongi dialoogidesse ja ümbruskonda sisse ehitatud.

1.2 miljoni sõna jagu on mängus teksti. See on võrreldav ca. 4 raamatuga Wheel of Time või GoT seeriast. Seda on pea 3x rohkem kui kogu Lord of the Rings raamatuseeria. Ning isegi rohkem kui terve Harry Potter'i seeria. See pole väike number. icon_biggrin.gif

Võrreldes teiste mängudega, siis originaalses Tormentis oli 800k sõna, BGII's oli 1mil sõna, DA:O ja PoE ca. 700k sõna. Seega on Torment suht mäekõrguselt neist kõigist üle.



Reviewde's halatakse animatsioonide ja combat'i üle, justkui see oleks mingist otsast määrav faktor. Praktikas on see sama nagu halada raamatu kaanepildi üle. icon_lol.gif

Seega, kes otsib suht puhast story-kogemust - raamatut, kus sinu valikud muudavad osa sisu - siis on mäng teie jaoks. Kes otsib "actionit" ja regulaarsemat combatit, see vaadaku pigem Pillars of Eternity või Tyranny poole.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 09.03.2017 19:17:10 vasta tsitaadiga

Võtsin ka selle ette. Väga alguses, üle 4h mängitud (save pikkuse järgi).

Esmamuljed väga head. Kui alguses pelgasin et kogu teksti interface on liiga suur, siis praegu tundub et ideaalne. Ja mis selliste mängude puhul väga tähtis - kirjeldused ja dialoogid on minu maitsele huvitavalt kirjutatud. Kirja pandud hästi (mis mind mõne cRPG puhul on häirinud). Muidugi alles algus, aga esimesed sammud on head.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 10.03.2017 19:02:18 vasta tsitaadiga

Devvid ei maga ning lähinädalatel-kuudel on ka uuendusi oodata:

tsitaat:
"we are pleased to announce that we will be working on additional content and updates for Torment post-release. These updates will include:

*Oom ("The Toy" companion).
*Voluminous Codex.
*Crisis system improvements.

Our initial updates to the game will focused on bug fixes, optimizations, and other improvements, while the content additions will come later down the line. Both the patches and content updates will, of course, be completely free for all Torment owners, including backers, PC buyers, and console players. We will have more news on these in the coming weeks and months!"


Võib-olla aasta pärast jäävad ka vingujad mänguga rahule. Nii madalat skoori kui Steam'is kokku on halatud, see mäng kohe kindlasti ei vääri.

Aga see hakkab mulle vaikselt selgeks saama, et vanade IP'de ellu äratamine pole vist vaeva väärt. Pea kõik katsed, sõltumata valminud mängude kvaliteedist, on lõppenud kesiselt. Tundub, et lihtsalt pole võimalik fännide ootustele vastavat vanakooli mängu uues kuues välja lasta.

Mis on kahju, kuna nii mõnigi vana IP vääriks story ja settingu suhtes järgesid.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Torment: Tides of Numenera mine lehele eelmine  1, 2, 3
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.