Ühesõnaga sinult tuleb ainult sinu suurepärane loogika. Aitäh selle "kasuliku" inputi eest.
Ma siis jätan kõrvale kõik selle mis MIT/CERN jt ollivuudi käsilased publitseerivad oma "teadlaste" töödest ja suunadest edaspidi. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
A-lvin, ega väga ei püsi, alatasa on probleeme ja neid süsteeme töötavad välja ja hooldavad tippspetsialistid. paar seltsimeest siin ei suuda sellega leppida ja taovad lihtsalt oma jura, et need tehisintellekti tüübid on täitsa erinev maailm kuskil ülisalajastes laborites ja see pläust, millega tavainimesed igapäevaselt kokku puutuvad, on üldse mingite paldiski borisside tehtud.
ei ole olemas mingeid ufotehnoloogiaid, mis meile käega katsutavast on oma arengus sadu aastaid ees.
A-lvin, ega väga ei püsi, alatasa on probleeme ja neid süsteeme töötavad välja ja hooldavad tippspetsialistid. paar seltsimeest siin ei suuda sellega leppida ja taovad lihtsalt oma jura, et need tehisintellekti tüübid on täitsa erinev maailm kuskil ülisalajastes laborites ja see pläust, millega tavainimesed igapäevaselt kokku puutuvad, on üldse mingite paldiski borisside tehtud.
ei ole olemas mingeid ufotehnoloogiaid, mis meile käega katsutavast on oma arengus sadu aastaid ees.
sukelduja, Pakun, et kodanik on lugenud populaarteaduslikke "artikleid" või omandanud teemaalased algteadmised, millest on tekkinud vastav illusioon Seda on piisavalt näha igasugustes foorumites va. stack exchange's kus sellised mehed üsna kiiresti downvote'itakse ja maatasa tehakse _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
sukelduja, sa võid panna 100 miljardit dollarit FTL tehnoloogia arendusse, see aga ei garanteeri, et lähiajal sellise asjaga hakkama saadakse. teadmiseks sulle, et raha eest saab asju ja teenuseid osta, mitte aga neid tühjast kohast tekitada. see ei käi päris nii, et palun, siin on 1 miljard dollarit, andke mulle nüüd asi, mida ma ise ka ei tea mida ma tahan.
bill gates oli ka see mees, kes ütles, et 640KB rami on rohkem, kui kunagi eales kellelgi tarvis võiks minna.
e: ma ei ütle, et AI on võimatu luua, aga ma ei panustaks sellele välja köhitud 50 aasta tärminile.
e2: see, mida siin AI pähe "müüakse" pole mitte midagi muud, kui andmebaasi töötlus (ocr, voice recognition, reklaamide personaliseeritud kuvamine, kassipiltide otsimine.) mis puudutab tööstust, tootmist ja n.ö. isesõitvaid autosid, mis praegu olemas on, töötavad just nimelt if... then... loogika alusel.
Tegin Beta läbi - ca. 10h mänguaega. Tegin kõik ära, mis teha andis, nuhkisin kõik nurgad läbi ja journal'i tühjaks. Lugesin kogu dialoogi läbi ja kõik valikuvõimalused. Ning nagu ma aru saan, siis on see umbes 1/5'ndik lõppmängu mahust. Ja erinevaid valikuid tundub piisavalt, mis story käiku võib mõjutada. Tundub mahlane.
Ütleme nii, et IMO üks parimaid "old-school" Story RPG'sid mida mänginud olen. Combat on põhimõtteliselt 100% välditav ning kogu 10h võiks ainult jutustades läbi teha. Maailm on hämmastavalt unikaalne - igati võrdväärne originaal Torment'ile, lausa hämmastavalt sarnane laiemas mõistes. Kui originaalis oli asukoht dimensioonide ristmik, siis "The 9th World" on 1000 miljoni aasta tsivilisatsioonide arengute üksteise peale ehitatud rägastik, kuhu otsa pandud erinevad dimensioonid, ajas rändamine ja tulnukad.
Selline maailm lausa kutsub avastama, et mis see on, ja mis see on, ja mida see tähendab ja miks nii ja naa... Ning mida rohkem mängid seda rohkem küsimusi tekib ning tekib ka arusaamine, et enamikele küsimustele ei tule kunagi vastuseid, sest miljard aastat ajalugu ei hakka keegi sulle ette lugema.
Ca. 50% dialoogidest on sellise maiguga, et peale lugemist on esimene reaktsioon: "möh?". Maailm on nii segane, absurdne ning räägitakse asjadest millest ainult Numenera maailmaga varem tutvunud isik midagi mõistab.
Ning peategelane on samuti äärmiselt sarnane Nameless One'le. Surematu. Teatud mõistes elanud lugematuid elusid läbi sajandite. Pea iga dialoog mängus annab võimaluse oma eelmistest eludest midagi mäletada. Aga kõik on väga killustunud, nagu ka Nameless One'i puhul, on väga raske kokku lappida mis tegelikult juhtunud on. Selle 10h jooksul sai vaid nö. üleüldine pilt selgeks, kuid detailid on äärmiselt ähmased veel.
Sellega seoses - arvan, et selle 3 nädala jooksul mis ametliku releasin'i aega on, loen oma kickstarteriga kaasa saadud raamatud ka läbi ja loodetavasti saab pildi veidi selgemaks.
Igastähes, mingeid buge või muid vigu ma Beta's ei leidnud, seega, kes lõppmängu niigi ostab plaanib ning tahab 10 tunnist preview-demo nautida, võib vabalt ära krabada ja nautida. Peaks suht release-candidate build olema.
---
Kuna teema on väga info-vaene (hämmastav, et mitme aasta jooksul pole keegi viitsinud mingit lisainfot kajastada), siis lisan ise mõned videod mis mängust veidi rohkem aimu annavad. Videod on suhteliselt uued seega kajastavad mängu suht valminud vormis.
Ning nagu ma aru saan, siis on see umbes 1/5'ndik lõppmängu mahust.
Hinnang on et early access on kuskil 1/3 mängust (mitte 1/5). Põhineb ühe developeri kommentaaril. Ise mängu puutunud pole aga paljudel on läinud ka early access osa läbimiseks 15-20 tundi.
Ise ootan suure huviga. Turn-based combat on minu jaoks ainult pluss, ning paljude kiitvad hinnangud storyle on ainult hea.
Lõpuks ometi tavalistele inimestele lihtne ja arusaadav summary. Ei ole väga surfata tahtnud, sest spoilerid... Preorderdama ei hakka, aga tuleb day 1 ost.
Kõik mängima. Mäng on väljas. Kes mängisid Beta't peale viimast, Detsembri kuu, update, saavad sama mängu jätkata. Vanemad save'd ei tööta korralikult ja peab uue mängu tegema.
God damn... olgugi, et tegin Beta läbi, siis otsustasin uue tegelase teha, et esimene Ala veidi läbimõeldumalt ära teha ning uurida, kas midagi on viimase kuu jooksul ka muutunud.
13h jutti mängimist hiljem - ei tundu, et midagi teisiti oleks, vbl mõned pisidetailid ainult. Kuid vägagi huvitav oli seekord kogu ala pm. teistpidi läbi joosta ning queste ja asju hoopis teisiti teha. Seega kordusmängude jaoks on valikuid piisavalt. Jõudsin lõpuks ka Beta alast välja ning mäng läheb aina huvitavamaks.
God damn... olgugi, et tegin Beta läbi, siis otsustasin uue tegelase teha, et esimene Ala veidi läbimõeldumalt ära teha ning uurida, kas midagi on viimase kuu jooksul ka muutunud.
13h jutti mängimist hiljem - ei tundu, et midagi teisiti oleks, vbl mõned pisidetailid ainult. Kuid vägagi huvitav oli seekord kogu ala pm. teistpidi läbi joosta ning queste ja asju hoopis teisiti teha. Seega kordusmängude jaoks on valikuid piisavalt. Jõudsin lõpuks ka Beta alast välja ning mäng läheb aina huvitavamaks.
Postitatud "04.41" - tundub väärt mäng olevat _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Järjekordne 12h pikkune session tehtud. Pakun, et hakkan lõpupoole jõudma, kuigi täpselt kindel muidugi olla ei saa. Story pole just kuigi standardne. Loot pole ka selline mille järgi saaks otsustada, et "end game" on käes. Ainuke märk, mis näitab lõpu poole on see, et peategelasel on vist max level käes (kui just story käigus cap ei tõuse vms). Samas, kaaslasi on 6 ning kes sinuga kaasas ei ole, see XP'd ei saa. Ning kuna sa võid neid igal ajal välja vahetada, siis teatud tegelastel nö. arenguruumi veel on.
Steam'i reviewsid lugeda, siis on meeletu hala mängu ümber lahti. Tundub, et osa backeritest on äärmiselt pahased selle üle, et mäng ei tehtud 100% nii nagu developmenti käigus plaaniti. Mis on täiesti absurdne kriitika IMO. Mängu tegemine pole miski mida saad täies mahus ette planeerida ja siis lihtsalt punkt punkti haaval valmis teha.
Kuna ma ise mängu tegemisel silma peal eriti ei hoidnud - lugesin vaid osasid developer update'sid, siis läheb kogu see halamise teema vähemalt minust küll suure kaarega mööda.
Ausalt öeldes hakkab lausa häbi nende "fännide" pärast. Tegemist on suurepärase mänguga ning ma tõsiselt kahtlen kas ühelgi mänguril, kes mängu puhtalt RPG huvi tõttu üles korjab ning kellel mängu tegemisest aimugi pole, ka reaalselt millegi üle kobiseda on.
---
Aga jah, võib-olla on ajad niipalju muutunud, et inimesed ei teagi mida arvata mängust, kus pm. kogu combat on valikuline. Kus sa võid 12h jutti lihtsalt ringi joosta ja tegelastega rääkida. Kus "gameplay" ongi dialoogidesse ja ümbruskonda sisse ehitatud.
1.2 miljoni sõna jagu on mängus teksti. See on võrreldav ca. 4 raamatuga Wheel of Time või GoT seeriast. Seda on pea 3x rohkem kui kogu Lord of the Rings raamatuseeria. Ning isegi rohkem kui terve Harry Potter'i seeria. See pole väike number.
Võrreldes teiste mängudega, siis originaalses Tormentis oli 800k sõna, BGII's oli 1mil sõna, DA:O ja PoE ca. 700k sõna. Seega on Torment suht mäekõrguselt neist kõigist üle.
Reviewde's halatakse animatsioonide ja combat'i üle, justkui see oleks mingist otsast määrav faktor. Praktikas on see sama nagu halada raamatu kaanepildi üle.
Seega, kes otsib suht puhast story-kogemust - raamatut, kus sinu valikud muudavad osa sisu - siis on mäng teie jaoks. Kes otsib "actionit" ja regulaarsemat combatit, see vaadaku pigem Pillars of Eternity või Tyranny poole.
Võtsin ka selle ette. Väga alguses, üle 4h mängitud (save pikkuse järgi).
Esmamuljed väga head. Kui alguses pelgasin et kogu teksti interface on liiga suur, siis praegu tundub et ideaalne. Ja mis selliste mängude puhul väga tähtis - kirjeldused ja dialoogid on minu maitsele huvitavalt kirjutatud. Kirja pandud hästi (mis mind mõne cRPG puhul on häirinud). Muidugi alles algus, aga esimesed sammud on head.
Devvid ei maga ning lähinädalatel-kuudel on ka uuendusi oodata:
tsitaat:
"we are pleased to announce that we will be working on additional content and updates for Torment post-release. These updates will include:
*Oom ("The Toy" companion).
*Voluminous Codex.
*Crisis system improvements.
Our initial updates to the game will focused on bug fixes, optimizations, and other improvements, while the content additions will come later down the line. Both the patches and content updates will, of course, be completely free for all Torment owners, including backers, PC buyers, and console players. We will have more news on these in the coming weeks and months!"
Võib-olla aasta pärast jäävad ka vingujad mänguga rahule. Nii madalat skoori kui Steam'is kokku on halatud, see mäng kohe kindlasti ei vääri.
Aga see hakkab mulle vaikselt selgeks saama, et vanade IP'de ellu äratamine pole vist vaeva väärt. Pea kõik katsed, sõltumata valminud mängude kvaliteedist, on lõppenud kesiselt. Tundub, et lihtsalt pole võimalik fännide ootustele vastavat vanakooli mängu uues kuues välja lasta.
Mis on kahju, kuna nii mõnigi vana IP vääriks story ja settingu suhtes järgesid.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.