Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  Google Nexus 5X (2015) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 10.01.2017 21:16:36 vasta tsitaadiga

maatriks kirjutas:
Klient ostab toote Telia käest, kuidas Telia garantiijuhtumeid lahendab, ei ole kliendi mure.

Absoluutselt mitte, samas kui sama vigastusega telefon tuleb läbi ükskõik millise müüja samasse hooldusfirmasse on vastus sama.
Telia ei keeldu kellegi telefoni remonti saatmast, lihtsalt vastus tuleb firmast kas on tasuline või garantiijuhtum.

Meenus kohe, et sõbra x läks ka mingi toire või aku probleemiga Telia garantiisse, kohe tuli vastus, et raha tagasi või uus asemele. samas ei olnud tal tütre käes olnud telefonil ka mingeid väliseid kahjustusi.


viimati muutis indrpo 10.01.2017 21:19:29, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 10.01.2017 21:19:08 vasta tsitaadiga

Siis tulebki tarbijakaitsekomisjonil tarbija õiguseid kaitsta kui müüja seda teha ei viitsi.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 10.01.2017 21:22:53 vasta tsitaadiga

maatriks kirjutas:
Siis tulebki tarbijakaitsekomisjonil tarbija õiguseid kaitsta kui müüja seda teha ei viitsi.

Loomulikult, selleks ongi tarbijakaitse, et hinnata kas mõni osapool on tuult puhunud.
Seda "täket" on meil siin raske hinnata, on see kukkumine või musitamine saab ekspert kindlasti öelda.
Omast käest võin ausalt öelda, et iga telefon mis on mul ilma kaitsekorpuseta maha kukkunud saabki enamasti viisaka täkke või täkked, õnneliku lõpuga, et klaas pole järele läinud.
Kas see kaotab garantii või pret õiguse, pole mina uurinud, tarbijakaitse selgitab.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2017 21:30:44 vasta tsitaadiga

https://goo.gl/photos/92WDMX1j6degtqH67
Suht karm vigastus suvel saadud, mis nüüd ilmselgelt põhjustab selle et vanaasta õhtul on telefon laialdase tüüpveaga halvatud.

_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2017 21:38:56 vasta tsitaadiga

https://www.reddit.com/r/nexus5x/

Teemasid bootlopi osas on jalaga segada. Põhjust 100% ei teata, kahtlustatakse:
A: Protsessor
B: Flash mälu/selle joodet

A: XDA's justkui saadi telefon tööle, kui 2 kõvemat tuuma disableti.
B: Ei tea, saadi külma käes hoides tööle. Või oli kuuma käes... ei mäleta, Redditist leiab ajutisi "lahendusi".

Peamine on see, et tegemist on LG VEAGA, mitte mingi täkke põhjustatud huina muinaga. Endale ja 2'le sugulasele ostsin kohe kaitseümbrised ja valmistun bootloopiga jamamiseks.

Soovitan tarbijakaitsega või LG Eestiga kontakteeruda. Nad teavad, et viga on nendepoolne, aga eks nende jaoks on odavam see muu põhjuse kaela ajada.... masendav!

//
Ahjaa, LG G4'ga on samad probleemid, ju on SD808 või jumal teab mis põhjuseks... Masendav, eriti arvestades seda, et LG ei tee selles osas official statementi. Siis sul probleeme ei oleks...
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 10.01.2017 21:42:22 vasta tsitaadiga

prtv kirjutas:
https://goo.gl/photos/92WDMX1j6degtqH67
Suht karm vigastus suvel saadud, mis nüüd ilmselgelt põhjustab selle et vanaasta õhtul on telefon laialdase tüüpveaga halvatud.


Täiesti usun sind, et see telefon on surnult sündinud ja iga teine peaks minema garantiisse aga otsuse saab teha ainult tootja volitatud hooldaja.

Ma olen täiesti kindel, et kui Apple annaks teada vigastest akudest või telefonidest siis ta vahetab vastava osa ka siis kui klient on ekraani juba ämblikuks muutnud ja ei ütle, et tüüpviga on juhtunud siis kui kasutaja ekraani purustas.
Kui LG ütleks sama asja samamoodi siis poleks ju remondifirmal küsimustki, miks sul mõlk nurgas on.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 10.01.2017 21:44:10 vasta tsitaadiga

Väga mugav on veeretada vastutust kellegi teise õlule, lepingu järgi on vastutus paraku müüjal.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 10.01.2017 21:49:05 vasta tsitaadiga

maatriks kirjutas:
Väga mugav on veeretada vastutust kellegi teise õlule, lepingu järgi on vastutus paraku müüjal.

Just ja kohustus kliendil toodet heaperemikult hoida, et vigastusi vältida, eriti neid mis on tootja poolt mitte kaasa antud.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 10.01.2017 21:50:54 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
maatriks kirjutas:
Väga mugav on veeretada vastutust kellegi teise õlule, lepingu järgi on vastutus paraku müüjal.

Just ja kohustus kliendil toodet heaperemikult hoida, et vigastusi vältida, eriti neid mis on tootja poolt mitte kaasa antud.
Loomulikult kasutaja poolse tegevuse või tegevusetuse tõttu tekkinud vead garantii alla ei kuulu, aga sellega pole siinkohal ju tegemist. Täielikku häma ajad sa, tundub, et ei mõista probleemi.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 10.01.2017 21:56:37 vasta tsitaadiga

maatriks kirjutas:
indrekp kirjutas:
maatriks kirjutas:
Väga mugav on veeretada vastutust kellegi teise õlule, lepingu järgi on vastutus paraku müüjal.

Just ja kohustus kliendil toodet heaperemikult hoida, et vigastusi vältida, eriti neid mis on tootja poolt mitte kaasa antud.
Loomulikult kasutaja poolse tegevuse või tegevusetuse tõttu tekkinud vead garantii alla ei kuulu, aga sellega pole siinkohal ju tegemist. Täielikku häma ajad sa, tundub, et ei mõista probleemi.


Mõistan, mul on eelmisel iPhonel samasugune mõlk nurgas.
Käis läbi Telia õuna esinduses remondis või õigemini kontrollis kus pidi tüüpviga kaameral olema.
Mõlk ei häirinud kedagi, samas tõdeti, et antud telefonil on kaamera sensor siiski korras.

Telia ise võttis tagasi kõik Nexused mis olid vigased kuid ilma kasutaja poolt tekitatud kahjustusteta.
Kui on kahjustus, ei saa keegi tõestada millest on tekkinud telefoni rike.

Nagu eelnevalt öeldud, kliendil on õigus pöörduda tarbijakaitsesse, kes selgitab kes on telefoni probleemides süüdi.
Kui otsus on kliendi jaoks postiiivne hüvitab Telia heameelega kliendile telefoni väärtuse ning võtab selle summa omakorda heameelega telefoni hooldusfirmalt.
Ilmselgelt teeb telefoni järelkontrolli mõni alternatiivne hooldusfirma.

Meie teame, et see pisike mõlk ei tekita tüüpviga mis oleks avaldunud ka ilma mõlgita ja telefon oleks garantii või pret alusel remontimisele kuulunud AGA müügilepingus võib olla punkt, et väliste kahjustustega seade on kaotanud garantii või pret õiguse ja siis oled ise selle punkti tekitanud endale.

Seega tarbijakaitse ja kuulame vastust.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 10.01.2017 22:02:38 vasta tsitaadiga

Kui klient peab taolise probleemiga kulutama aega tarbijakaitse uste kulutamisele, siis on müügiettevõte minu silmis paraku juba teeninduse kvaliteediga alt läinud.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2017 22:58:43 vasta tsitaadiga

maatriks kirjutas:
Kui klient peab taolise probleemiga kulutama aega tarbijakaitse uste kulutamisele, siis on müügiettevõte minu silmis paraku juba teeninduse kvaliteediga alt läinud.

+1

Samas see jama on kahe otsaga. Telia pole otseselt süüdi ja neil on leping/punktid kirjas... Väga raske on ettevõttel ala üht inimest erandisse lisada. Selle tagajärjel võib järgmine klient tulla lausega "Aga tema ju sai?!"

Samas olen ma 101% kindel, et see täke pole bootlopi pühjus. Tea, kas eestis on pädevaid asutusi (v.a garantiid pakkuvad "esindused"), mis selle probleemi algallika selgeks suudavad teha. Seejärel oleks ju lihtne.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2017 11:43:10 vasta tsitaadiga

maatriks kirjutas:
Kui klient peab taolise probleemiga kulutama aega tarbijakaitse uste kulutamisele, siis on müügiettevõte minu silmis paraku juba teeninduse kvaliteediga alt läinud.


Lääne pool ei kiputa niimoodi klienti kottima.
Kas meil on põhjuseks väiksem turg (st üks pettus moodustab käibest suurema protsendi) või suurem pettuste hulk tehingutest suhtarvuliselt või lihtsalt ahnus... ei tea.
Võib-olla lihtsalt Ida-Euroopa eripära - kotime kui saab kottida
(keegi võiks siia nüüd vastuseks lisada meie ümbermääratluse Põhja-Euroopasse icon_razz.gif ).
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 11.01.2017 12:31:43 vasta tsitaadiga

Meil on peamiseks põhjuseks MTTC
_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 11.01.2017 15:17:43 vasta tsitaadiga

ot:
See on selline kahe otsaga asi jah. Aastaid tagasi tootsime autode reg. numbreid ja üks partii sai praagi musta termokilega tehtud ning pesulates jne kippus kole kergelt must värv maha tulema. Läksid kõik garantiikorras vahetusse. 1 kunde aga tuli märgiga, millel oli selgelt näha, et kuiva lapiga/harjaga oli märki puhastanud. Garantiitingimustes aga kirjas, et peab märja lapiga/harjaga puhastama. Tema maksis dublikaadi eest kuigi oli samast praagist partiist. Ei õigusta mõlgi pärast garantii katkemist konkreetsel tüüpveaga seadmel, aga laias laastus ma saadaks ka kukele mõlkidega seadmed tootjana.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2017 15:47:29 vasta tsitaadiga

olafsand kirjutas:
ot:
See on selline kahe otsaga asi jah. Aastaid tagasi tootsime autode reg. numbreid ja üks partii sai praagi musta termokilega tehtud ning pesulates jne kippus kole kergelt must värv maha tulema. Läksid kõik garantiikorras vahetusse. 1 kunde aga tuli märgiga, millel oli selgelt näha, et kuiva lapiga/harjaga oli märki puhastanud. Garantiitingimustes aga kirjas, et peab märja lapiga/harjaga puhastama. Tema maksis dublikaadi eest kuigi oli samast praagist partiist. Ei õigusta mõlgi pärast garantii katkemist konkreetsel tüüpveaga seadmel, aga laias laastus ma saadaks ka kukele mõlkidega seadmed tootjana.


Tõsi, tuleb nõustuda. Kuigi tahaks veidike vastu vaielda, aga las ta jääb. Tootjal on kerge reegleid teha ja öelda, et seade peab aasta ja 11 kuu vanusena olema nagu uus - ainult siis parandame enda poolt tekitatud vea ära.

Mõistagi jääb see minu viimaseks LG seadmeks. Ka ei soovita LG kodutehnikat enam, kuna pehmelt öeldes on nad antud probleemiga väga kehvasti tegelenud... (siinkohal ei räägi ma ühest-kahest seadmest, mis neil müümata jäävad). Varasemalt olen LG tehnikat soovitanud ja see on OK olnud. Lihtsalt minu puhul ühest rumalast blackist piisab (täpsustavalt, ma ei räägi ainult siin välja toodud ühest näitest).
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 11.01.2017 15:48:18 vasta tsitaadiga

Eks nad sellega kaitsevad ennast. Muidu tuleks ju kõik saaniks lastud seadmed garantiikorras ära remontida. Aga see selleks. LG Eesti vist ka likvideeritud? Oli mingi jutt vahepeal, et panevad Baltikumis kontorid kõik kinni mu meelest...
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2017 16:15:37 vasta tsitaadiga

olafsand kirjutas:
Eks nad sellega kaitsevad ennast. Muidu tuleks ju kõik saaniks lastud seadmed garantiikorras ära remontida. Aga see selleks. LG Eesti vist ka likvideeritud? Oli mingi jutt vahepeal, et panevad Baltikumis kontorid kõik kinni mu meelest...

Eks ta ole nii jah. Aga ühe täkke pärast... No ma ei tea.
https://www.facebook.com/lg.electronics.estonia
Paistab teine täitsa tegutsevat. Eks nad külmkappe/televiisoreid ikka müüvad edasi. Teagi, kas ainult telefoniäri viidi minema. Ei mäleta.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2017 00:12:05 vasta tsitaadiga

Olen ma tõesti ainus, kellel Mobiil ID jätkuvalt ei tööta? Telia... Juba mitmes mitmes kuu. Ma ei mäletagi, kas alguses üldse töötas. Peale restarti lihtsalt ei toimi ja äppi ei kuvata draweris. Telefon on originaal tarkvaraga (ilma igasuguste muudatusteta). Olen ka reseti teinud - tulu 0. Tean ühte inimest veel, kel täpselt sama probleem (sama seade). Tõsiselt häirib kopp.gif
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2017 00:13:42 vasta tsitaadiga

Oli vahepeal sama probleem, aitas korra sim kaardi eemaldamine pesast ning tagasi panemine ning seejärel reboot.
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2017 00:15:25 vasta tsitaadiga

prtv kirjutas:
Oli vahepeal sama probleem, aitas korra sim kaardi eemaldamine pesast ning tagasi panemine ning seejärel reboot.

Mul ka aitab see, aga rebooti ei tohi teha... Siis kaob ära.
Aga see pole lahendus.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jako07
HV kasutaja
jako07

liitunud: 08.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2017 09:14:52 vasta tsitaadiga

Shit.
Eile hakkasin snapchati äppi avama, telo jooksis kokku ja nüüdon bootloop.
Eile õhtul proovisin veel korra käima lükata, bootis veel ülesse, mõtlesin, et panen factory data reseti kiirelt, aga pärast turvamustri sisestamist jooksis jälle kokku ja enam ei käivitunud.

Kuna ettevõtte kaudu ostetud telefon, siis ei ole vist Teliasse mõtet ka kurtma minna.
Mis HV rahvas soovitab? Enne seda ikka väga kiitsin ja nautisin seda telefoni icon_neutral.gif
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jjk
HV veteran

liitunud: 30.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2017 10:05:17 vasta tsitaadiga

Mul on nüüd kaks korda juhtunud nii, et pilti ette ei võta. Lahenduseks on mõlemal korral olnud see, et aku täitsa tühjaks saab ning siis kui on-off nuppu vajutades punast tuld vilgutab, siis saab laadima pannaning toimib taas.
_________________
www.sisters.ee: rinnamärgid, külmkapimagnetid, võtmehoidjad, käepaelad
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Märt.
HV Guru
Märt.

liitunud: 17.01.2004




sõnum 07.02.2017 10:21:25 vasta tsitaadiga

Toitenupp ja vol. down korraga alla peaks saama käsurealt factory resetti teha. Või toide+vol. up+vol. down korraga. Googel-moogel abiks.
_________________
Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel."
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jako07
HV kasutaja
jako07

liitunud: 08.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2017 10:40:11 vasta tsitaadiga

Factory data reset recovery modest on tehtud. Samas Google info kohaselt on bootloop ikkagi riistvaraline probleem, mida igasugused algseadete taastamised ei lahenda. Samas imelik, et siis üldse pildi ette võtab ja et ta mul eile ikkagi ennast üles bootis. Jube tüütu icon_confused.gif
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  Google Nexus 5X (2015) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.