Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.01.2017 13:09:39
Kopterite ja muu lennunduse teema |
|
|
tsitaat: |
Et sumps jookseb läbi salongi? |
Ei, kopteril näiteks on soojusvaheti, mis näeb välja nagu väljalaskepütt autol, õhk surutakse sealt läbi ja edasi salongi. Jah, siis on muidugi vaja ka carbon dioxide sensorit salongi jaoks. Miks see hea tundub, sest ta absoluutselt ei jahuta mootorit, ja sooja hakkab tulema pmst kohe peale mootori käivitamist ning kütab nagu elajas.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
11.01.2017 13:23:04
|
|
|
Mis asi sul nende kopteritega on?
Koguaeg vihjab sinna poole. Poseerimine grossi kopteriga. Teised panevad autosi tabelisse, üks räägib kopterist. Siis kopteri väljasuretamine. Nüüd kopteri soojuvaheti.
Teed kopterilube vms. et nii sillas sellest teemast?
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
11.01.2017 13:29:57
|
|
|
miski hooldaja vms
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
11.01.2017 13:33:08
|
|
|
väljalasketoru töötemperatuuride vahemikud on liiga suured. see soojusvaheti mis selle vahe ära suudaks tasandada on omajagu massiivne. plokk on jahedam ja ühtlasem.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
11.01.2017 13:51:17
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Et sumps jookseb läbi salongi? |
Ei, kopteril näiteks on soojusvaheti, mis näeb välja nagu väljalaskepütt autol, õhk surutakse sealt läbi ja edasi salongi. Jah, siis on muidugi vaja ka carbon dioxide sensorit salongi jaoks. Miks see hea tundub, sest ta absoluutselt ei jahuta mootorit, ja sooja hakkab tulema pmst kohe peale mootori käivitamist ning kütab nagu elajas. |
Kopterite jaoks on kindlasti päris mitu muud foorumit. Kui Tanel viitsib, äkki teeb alajaotuse Markos ja Kopter vms.
|
|
Kommentaarid: 1150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
858 |
|
tagasi üles |
|
|
rocky-b
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.06.2010
|
11.01.2017 13:52:42
|
|
|
Tegelikult autodel on kopteritelt väga palju õppida, näiteks lendamine jms.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.01.2017 14:33:45
|
|
|
tsitaat: |
Teed kopterilube vms. et nii sillas sellest teemast?
|
Jah, aga mitte sillas, lihtsalt, kui vaatad tehnilisi lahendusi, siis mõtled, miks autodel teisiti on. Autoga on muidugi ka paljud muud asjad teisiti, sellega sõitmine on maailma kõige igavam tegevus, peale lakkevahtimise
tsitaat: |
väljalasketoru töötemperatuuride vahemikud on liiga suured. see soojusvaheti mis selle vahe ära suudaks tasandada on omajagu massiivne. |
Vastupidi, just väga kerge. Eks ta muidugi ebastabiilsem on jah, sest auto mootori pöörded varieeruvad pidevalt, seal mitte.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
11.01.2017 15:42:28
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Teed kopterilube vms. et nii sillas sellest teemast?
|
Jah, aga mitte sillas, lihtsalt, kui vaatad tehnilisi lahendusi, siis mõtled, miks autodel teisiti on. Autoga on muidugi ka paljud muud asjad teisiti, sellega sõitmine on maailma kõige igavam tegevus, peale lakkevahtimise
tsitaat: |
väljalasketoru töötemperatuuride vahemikud on liiga suured. see soojusvaheti mis selle vahe ära suudaks tasandada on omajagu massiivne. |
Vastupidi, just väga kerge. Eks ta muidugi ebastabiilsem on jah, sest auto mootori pöörded varieeruvad pidevalt, seal mitte. |
kui sul on mäkke minekuks koorem (ämmad ja boilerid) peal ning käik all, pöörded peal ja tuli niiviisi torus, et pool väljalaset on sisuliselt helekollane, kuhu sa selle soojuse siis paned, mis sealt soojusvahetist ära peaks tulema, vältimaks selle muutumist aurupommiks? vanasti sapakatel toodi õliradikas salongi
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
11.01.2017 16:28:33
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Asjast rääkides, siis võistlussõiduk hoopis teine maailm, kui tänavaauto. |
Kohutav puuistmetega p*selõhkuja. Kõik ei ole autopded lihtsalt ja mõned tahavad kaugemale areneda, autoga sõita oskab igaüks. |
Pillud neid vihjeid vasakule-paremale - mis värk nende kopteritega nüüd siis on?
|
|
Kommentaarid: 1150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
858 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.01.2017 17:47:03
|
|
|
Enamus ei saa teooriast läbi Pole päris auto või tsikliõpe.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
11.01.2017 19:50:19
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
siukse universaalteema võiks teha kus saab kõigest rääkida, need spetsteemad vajuvad kõik peale paari lehekülge ära |
Auto ja Lennuki teema võiks olla
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Janar!
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.12.2005
|
11.01.2017 20:01:17
|
|
|
Et siis Saabi teema?
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
|
XR
HV Guru
liitunud: 04.11.2001
|
11.01.2017 21:30:23
|
|
|
Ma ei saa aru täpselt, kuidas siinsed mehed ennast nii suurteks spetsideks peavad, et vaidlevad inimesega, kes actually ise lendab ja omandab koolis vajalikku teooriat.
_________________ www.estonia1918.com |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
11.01.2017 22:00:01
|
|
|
Misse lõbu maksab?
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
11.01.2017 22:06:31
|
|
|
Super AMOLED kirjutas: |
Misse lõbu maksab? |
Ma uurisin millalgi väikelennukilubasid. 15k+pead saama iga aasta oma lennutunnid täis. Kopteri hinda ei mäleta, aga see oli veel kallim. Osa võid simulaatori peal ka teha. Kallis lõbu. Ütleme nii, et päris kiiresti kadus isu nende lubade järgi. Krooni ajal küsiti lennukilubade eest veel 100 000EEK.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
mario20031
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.10.2003
|
11.01.2017 22:09:52
|
|
|
Markos kirjutas: |
mario20031 kirjutas: |
Palju sellised kopterid maksavad ja kui keeruline on sellisele sõidukile lube teha?
|
Sellise "nagu Sõnajalgadel on", saab kätte Cayenne hinnaga. Käitamiskulud on suhteliselt soodsad, kuna tegu on kolbmootoriga isendiga. Hooldus ja lifecycle on teine teema, näiteks Robinsoni "eluiga" on 12a, siis tuleb "suur hooldus", ehk kopter läheb tagasi tehasesse ja see võetakse tükkideks. Robinsoni "odav hind", võib tuleneda sellest, et masin on näiteks 10a vanune. Suurtel jetmootoriga (a'la Enstrom, Airbus, Boeing jne) isenditel sellist limitatsiooni ei ole, korraline hooldus suurusjärgus ~30k eur kord, kindlate lennutundide järel + miljon pisemat nüanssi. Lubade tegemine ? Teoora 100 akadeemilist tundi + lennutunde 45, millest kümme viimast soololennud, ehk instruktor jääb maapeale. Peale seda eksamid lennuametis ja eksamilend koos eksamineerijaga. Siis saad ÜHE KINDLA, kopteri juhtimise õiguse, ehk siis, kui õppisid Robinsoniga, võid vaid sellega lennata. Ükskõik milline teine kopter vajab täiendõpet + 7 lennutundi koos vastava kopteri litsentsi omava instruktoriga. Autodesse üle tooduna, kui oled õppinud sõitma Skodaga, siis Cayenne jaoks on vaja uut koolitust/luba. Lisanduvad veel pädevused öö, intrumentaallennuks jne, kõik eraldi koolitusena. Kui tahad teenust pakkuda, st teha näiteks huvilende, lähed tagasi kooli jne. Üks lennutund maksab ca 500 euri, kogu "lubade tegemise" protsess ca 20+k euri. Üldjoontes kõik, julget pealehakkamist ! |
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.01.2017 22:18:25
|
|
|
Hinnad ei ole oluliselt muutunud, lennukiga saad ca 10k euriga hakkama, kopteriga .... ma parem ei ütle.
tsitaat: |
Oleneb vast kopterist ja ruumist kuhu maandud.. |
Kõigest oleneb, ilmast, tuule suunast, kopteri võimekusest jne. Erinevad manöövrid kitsastes oludes, kus tuleb hoogu koguda, et vajalik lift saavutada. Kõik on väga konkreetselt regelementeeritud, POH's on limitatsioonid kirjas, neid ületada ei tohi, kui ei taha surma saada, või masinat kahjustada. Igasugune piiripeal toimetamine lõppeb koheselt hooldusega, kus vaadatakse kahjud üle, enne lendama minna ei tohi, C of A kaotab koheselt kehtivuse. Mõnes mõttes natukene ülereguleeritud, samas jälle ülimalt distsiplineeriv, lollusi väga ei tehta, iga asi lööb rängalt tasku pihta või siis riskid oma litsentsi tühistamisega. Viriseme siin, et autot ei lasta ülevaatuselt läbi mingi asjaga, see on köömes.
Mario otsis vana teema välja. Update, Sõnajalgadel pidi ikkagi Robinson olema, so päris cayenne hinnaga ei saa. Pruugitud Robinson maksab ca 200k euri, seal peab vaatama, palju tal aega järele jäänud on. Kui 12a täis tiksub tuleb "hooldus", ca 100k eest. Tutikas Robinson maksab olenevalt varustusest 500-600k eur. Sama raha eest saab pruugitud Enströmi või ka pruugitud Airbus'i, aga seal peab jälle hoolega vaatama, palju juppidel lennutunde on, võimalik, et tuleb teha suurem hooldus, mis maksab jälle sadu tuhandeid.
viimati muutis Markos 11.01.2017 22:25:22, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
11.01.2017 22:21:26
|
|
|
Muiste pakkus Lennuakadeemia ka liinilenduri paberite tegemist raha eest. Vähemalt teoorias pidavat olema täiesti teostatav laenurahaga paberid teha ja mõistliku ajaga laenud kinni taguda. Muidugi see oli ammusel Estonian Air ajastul kui keegi veel vajas meie piloote.
Enese lõbuks võid hobilenduri paberid teha, aga raha sellise kirjamustaga väga ei teeni.
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks. |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
11.01.2017 22:25:06
|
|
|
XR kirjutas: |
Ma ei saa aru täpselt, kuidas siinsed mehed ennast nii suurteks spetsideks peavad, et vaidlevad inimesega, kes actually ise lendab ja omandab koolis vajalikku teooriat. |
Me olemegi spetsialistid !
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.01.2017 22:38:25
|
|
|
tsitaat: |
Enese lõbuks võid hobilenduri paberid teha, aga raha sellise kirjamustaga väga ei teeni. |
Mitte väga, vaid üldse mitte. PPL(A/H), puhul keelavad reeglid sõidu eest igasugust tasu küsida, va otsene kulu, näiteks kütus, seal sees ei tohi olla masina käitamiskulusi, ega amortisatsiooni. Sellega on juba laias maailmas jama olnud, kuna vahel ikka lennatakse nii, et sellel on kommertstegevuse tunnused. Lisakoolitusega saab omale äriosa ka juurde teha, seega tegelikult on PPL nagunii esimene samm. Lisaks VFR'le saab teha ka öölennu pädevuse (eestis) ja IFR (instrumentaallennu) pädevuse. Inglismaal öölendu eraldi ei ole, tahad pimedas lennata, pead tegema IFR'i.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
XR
HV Guru
liitunud: 04.11.2001
|
11.01.2017 22:51:30
|
|
|
Markos, USAs taheti ju väikelennukitega "Überit" teha, aga keelati ära. Vist oli sama teema, et tavalise loaga lendamisel ei tohi raha küsida.
_________________ www.estonia1918.com |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
11.01.2017 22:58:38
|
|
|
renx09 kirjutas: |
Markos kirjutas: |
Enamus ei saa teooriast läbi |
räägi sellest lähemalt? või määratle see "enamus" ära kuidagi. ma olen päris lähedalt seotud ühe Nordica piloodiga, ei ole kuulnud küll, et lennuakadeemiast enamus välja kukuks |
Lennukolledži nimetuse ajal oli välja kukkumise üldine protsent päris kõrge. Kuulukad rääkisid, et 1/3 alustanud tudengitest lõpetamiseni ei jõua. See ei tähenda, et kolmandik pilootidest läbi kukkus. Neid on alati vähem, paremini selekteeritud ja nad on üldiselt rohkem motiveeritud (siht on silme ees). Peamine väljakukkujate mass tuleb tehnilistelt erialadelt ja lennujuhtidelt.
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks. |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
jaank
HV veteran
liitunud: 14.01.2007
|
11.01.2017 23:25:32
|
|
|
radist87 kirjutas: |
renx09 kirjutas: |
Markos kirjutas: |
Enamus ei saa teooriast läbi |
räägi sellest lähemalt? või määratle see "enamus" ära kuidagi. ma olen päris lähedalt seotud ühe Nordica piloodiga, ei ole kuulnud küll, et lennuakadeemiast enamus välja kukuks |
Lennukolledži nimetuse ajal oli välja kukkumise üldine protsent päris kõrge. Kuulukad rääkisid, et 1/3 alustanud tudengitest lõpetamiseni ei jõua. See ei tähenda, et kolmandik pilootidest läbi kukkus. Neid on alati vähem, paremini selekteeritud ja nad on üldiselt rohkem motiveeritud (siht on silme ees). Peamine väljakukkujate mass tuleb tehnilistelt erialadelt ja lennujuhtidelt. |
Pakuks puusalt, et välja kukub vähem kui TTÜs, valitakse hoolikamalt ja vähem. Kõige raskem eriala ja kõige rohkemate väljakukkujatega on mehaanikud.
radist87 kirjutas: |
Muiste pakkus Lennuakadeemia ka liinilenduri paberite tegemist raha eest. Vähemalt teoorias pidavat olema täiesti teostatav laenurahaga paberid teha ja mõistliku ajaga laenud kinni taguda. Muidugi see oli ammusel Estonian Air ajastul kui keegi veel vajas meie piloote.
Enese lõbuks võid hobilenduri paberid teha, aga raha sellise kirjamustaga väga ei teeni. |
Enam seda lõbu ei ole, küll võib saada tasuta kui oled hea isend.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
12.01.2017 02:27:56
|
|
|
Vot ei tea uuema aja statistikat ega infot sellest vallast.
Panin antud kooliukse kinni 2009 aastal. Lõpetamiseni ei jõudnud . Samas välja ka ei visatud . Lihtsalt elu tahtis midagi muud kui kooliteed sellel hetkel.
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks. |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
|