Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
gnjack
HV kasutaja
liitunud: 07.11.2012
|
02.12.2016 19:58:28
|
|
|
Tänud! Mäletan et mingi teema oli, aga kuna varasemalt seda vaja ei läinud siis ei osanud kohe sinna vaadata
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
ZuluXE
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2006
|
03.12.2016 11:00:11
|
|
|
ninzor, . Oled voolikuga ka tühjendada proovinud? Raha kättesaamiseks ei pea ju voolikut välja tõmbama.
_________________ Vaata asukohta |
|
Kommentaarid: 96 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
03.12.2016 11:58:13
|
|
|
ZuluXE kirjutas: |
ninzor, . Oled voolikuga ka tühjendada proovinud? Raha kättesaamiseks ei pea ju voolikut välja tõmbama. |
Raha võtsin kui voolik oli veel sees. Piltidel näha, et fekaalipaaki veokal täidetakse ning tühjendatakse eraldi avadest. Vooliku saab täitmisava küljest eraldada aga tühjendusava kinnitus on teistsugune.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
c4v6
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2008
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
c4v6
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2008
|
05.12.2016 23:02:16
|
|
|
Kas see töökoja piduriremont teeb lekked ja asjad ka korda, täidab reservuaarid ?
Ma sõitsin piduriteta kohale ja tagumised pidurid on üle käimata ka nii kiire oli.
Varsti on piisav raha koos, et laseks kõik suuremad tööd ära teha.
Klappide reguleerimine on pädev seal ?
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
06.12.2016 00:36:35
|
|
|
Piduritega pole seal käinud, klapid paneb hästi paika. Ei oska kommenteerida kas sinu eest polte keerab ning mahla kallab. Panevat väljalaske klapid isegi seadele 7.5 (ise saab ainult täisarvudele seadistada). Ei oska öelda kas see midagi juurde annab või vähemaks võtab.
Ise saab nii paika:
Klapikambrikaas maha ja kruvikeeraja kätte.
Kõik kruvid kerida alla 30 korda (hiire rullikuga), siis on asend kindlasti ära nullitud.
Kõik 7 nõksu ülesse.
Mootor käima, klapid ei tohiks tikuda.
Kui mõni tiksub, kerida nõks alla.
Kontrollida üle, kerida kruvi ülesse nii kaua kuni klapp tiksuma hakkab, siis üks nõks alla tagasi. Nii kõik klapid üle käia töötava mootoriga.
Numbrid mälu järgi, peaks olema enam-vähem nullasendist 7-8 nõksu ülesse ideaalasendisse. Ehk on, ise pole ammu klappe näppinud. Isegi kui ükski klapp ei tiksu, siis ei tähenda, et nad paigas on. Mootoril jõudu eriti pole kui klapid pole paigas. Kui nii klapid paigas ja sooja mootoriga segu 14-15.1 vahemikus, siis peaks auto liikuma vähe reipamalt.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
c4v6
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2008
|
06.12.2016 18:02:30
|
|
|
Mul on masinas muidugi kõvad segukellad
Eks ma peale remonti tegelen asjadega. Perfoormans karpad ja radikas oleks vist vaja kohe ära tellida ma olen aru saanud
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
06.12.2016 22:06:08
|
|
|
Nagu developer öelnud, tasuks tehase karburaator järve visata. Esimesel korral autot kokku ladudes panna sisse juba performance komplekt ning segukell koos lisanäidikutega. Kui muu jaoks finantsi ei jagu, siis segukell kõige esimese asjana tellida kui tahta kohe mootor korralikult käima saada.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
c4v6
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2008
|
06.12.2016 22:46:38
|
|
|
No ma ajasin mingi 30k kokku.
Tellisin laiendid, moosiriiuli, radika, racingkarpa ja midagi veel ära.
Saan kätte, siis kruvin külge ja lasen fleetaril korda teha auto ja ära regullida.
Eks ma tellin siis kellad ka ära ja panen pärast juurde
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
07.12.2016 19:42:19
|
|
|
Racing väljalase käib komplektis, et asi töötaks nii nagu peab. Summutitoru alla saamine üks kõige tüütumaid asju mängus, mõistlik teha seda esimest ja viimast korda. Kui Fleetaril lasta teha remonti, siis asi see karpa timmimine sinna sisse visata ole. Sel juhul pole segukell nii oluline, samas aitab segu ilma katse-eksituse meetodita paika saada ning hiljem ka ülekuumenemise ohu korral segul täpselt silma peal hoida. Tallates gaasi kipub isegi racing radikaga asi keema minema, lihtne nipp hoida sidurit all 5-10 sekundit ning sõit jätkub. Nii kiirus püsib üleval, mootor jahtub väga kiirelt ning saab täisgaasiga terve mootoriga edasi piitsutada. 16 oli vist see näit kui paukuma hakkab ning sealt edasi täisgaasiga jätkates läheb vähemalt üks kolb oma teed. Pisut ennem seda peaks muidugi jahutusvedelik keema hakkama aga pikka hoiatust ei ole.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
c4v6
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2008
|
07.12.2016 21:13:19
|
|
|
ninzor kirjutas: |
Racing väljalase käib komplektis, et asi töötaks nii nagu peab. Summutitoru alla saamine üks kõige tüütumaid asju mängus, mõistlik teha seda esimest ja viimast korda. Kui Fleetaril lasta teha remonti, siis asi see karpa timmimine sinna sisse visata ole. Sel juhul pole segukell nii oluline, samas aitab segu ilma katse-eksituse meetodita paika saada ning hiljem ka ülekuumenemise ohu korral segul täpselt silma peal hoida. Tallates gaasi kipub isegi racing radikaga asi keema minema, lihtne nipp hoida sidurit all 5-10 sekundit ning sõit jätkub. Nii kiirus püsib üleval, mootor jahtub väga kiirelt ning saab täisgaasiga terve mootoriga edasi piitsutada. 16 oli vist see näit kui paukuma hakkab ning sealt edasi täisgaasiga jätkates läheb vähemalt üks kolb oma teed. Pisut ennem seda peaks muidugi jahutusvedelik keema hakkama aga pikka hoiatust ei ole. |
Meister pakkija
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
mufferino
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2013
|
08.12.2016 02:10:22
|
|
|
c4v6 kirjutas: |
ninzor kirjutas: |
Racing väljalase käib komplektis, et asi töötaks nii nagu peab. Summutitoru alla saamine üks kõige tüütumaid asju mängus, mõistlik teha seda esimest ja viimast korda. Kui Fleetaril lasta teha remonti, siis asi see karpa timmimine sinna sisse visata ole. Sel juhul pole segukell nii oluline, samas aitab segu ilma katse-eksituse meetodita paika saada ning hiljem ka ülekuumenemise ohu korral segul täpselt silma peal hoida. Tallates gaasi kipub isegi racing radikaga asi keema minema, lihtne nipp hoida sidurit all 5-10 sekundit ning sõit jätkub. Nii kiirus püsib üleval, mootor jahtub väga kiirelt ning saab täisgaasiga terve mootoriga edasi piitsutada. 16 oli vist see näit kui paukuma hakkab ning sealt edasi täisgaasiga jätkates läheb vähemalt üks kolb oma teed. Pisut ennem seda peaks muidugi jahutusvedelik keema hakkama aga pikka hoiatust ei ole. |
Meister pakkija
Spoiler
|
nice one
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
c4v6
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2008
|
08.12.2016 22:50:04
|
|
|
Täna pole minu päev
Tegin väikese video elamisest ja ühest noh... minu jaoks nipist mida tahtsin sheerida ja mis vähendab oluliselt ühe tegevuse aega
Tegin sellise 18 mindise video ja panin üles laadima taustaks.
Ise sain fleetarilt kõne, et peller valmis. Võtsin usaka (ma pole selle varem sõitnud tegelikult pikemalt, hoovi lohistasin veoka taga). Jõudsin juba Sõita veits kui sain aru, et sellega pole mõtet jantida. Driftisin tagasi ja ajasin teist korda mängu jooksul majaääres sahvrina seisva hiace tulele. Poole maa peal.. ütleme seal kusagil küttepuude vanamehe juures hakkasin kaameraga midagi mängima ja tõmbasin puitu haledalt.
Ellu ärgates ei suutnud midagi väga tarka välja mõelda ja panin paadiga sinna teise järve otsa ja jalutasin sealt bussini.
Sain auto kätte. Kõvatasin seal veits aega ja siis Hakkasin koju püssima. Eneses nii kindel olles lasin kolmas täitsa kuiv hüpesse ja iste ju oli mul kinnitamata. Lendasin kuhugi pagassi pmst. Sain auto seisma teeäärde ja hakkasin tooli paika panema, siis tuli mingi bug ja käis crashi hääl (seistes), sain surma ja olin päris närvis
Otsustasin, et täna enam ei mängi ja jagan teiega videot aga youtube blokkis selle ära, sest mul mängis vahepeal taustaks selline lugu mis on keelatud
Nüüd ma ei teagi kuidas kõige parem see auto sealt elusalt ära tuua oleks. Pean naguinii küttepuid vedama minema, ilmselt proovin traktorile sleppi võtta, ehk jääb ellu
Spoiler
Eks ma millalgi proovin uuesti videovärki
Edit: No ei ole minu päev läksin viisin siis puud ära ja käisin tankisin traktori ka ära ja otsustasin, et jätan traktori sinna ja võtan auto. Masin oli selle bugiga ikkagi viga saanud, tagumine nurk sees veits ja esiklaas sodi.
Lasin tule kolvile ja sain koju. parkides käis pauk ja üks keps kõver
Eks ma nüüd millalgi lähen sitta vedama ja tagasi tulles tõmban traktori sleppi aga mu kõige suurem mure on nüüd hoopis see, et kuidas ma uue kepsu saan ?
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
08.12.2016 22:59:09
|
|
|
Kui keps on juba tükkideks lennanud, siis vist ei suuda Fleetari ka enam aidata. Savegame editor'iga keps korda teha, savegame backup või algusest pihta.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
c4v6
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2008
|
08.12.2016 23:14:10
|
|
|
ninzor kirjutas: |
Kui keps on juba tükkideks lennanud, siis vist ei suuda Fleetari ka enam aidata. Savegame editor'iga keps korda teha, savegame backup või algusest pihta. |
No ma vaatasin, et kõver on lihtsalt, rohkem ei süvenenud Algusest pihta pole variant, ma olen 34 tundi enda olematut vaba aega selle jama peale kulutanud
Huvitav, et läks üldse, ei retsinud ka väga ja just sain fleetarilt masina kätte, lasin ju kõik ära teha mis teha saab üldse.
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
08.12.2016 23:56:27
|
|
|
Kui tuli "üllatusena", siis arvatavasti jäi õlist puudu. Või mõni olulisem mootoridetail lahti. Kui omapäi detail mootorist lahkunud, siis on lood kehvad.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
c4v6
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2008
|
09.12.2016 00:09:46
|
|
|
Kas fleetari siis kinni poleks pidanud panema neid asju vms
Õli nagu läks sisse nii palju kui mahtus. Ja ma fleetaril lasin kõik listis olevad asjad teha. Mootori remont ka
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
09.12.2016 01:59:57
|
|
|
Võiks aga ei oska kommenteerida. Ise ikka kõik kinni keeranud. Vastupidiselt sellele mida ta võiks teha, eelnevalt ühele patch'ile keeras ta hoopiski õlivanni alt korgi ära.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
anduke88
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2007
|
09.12.2016 10:33:49
|
|
|
Päris naljakas meelelahutus on see
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
c4v6
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2008
|
09.12.2016 15:27:45
|
|
|
Kahjuks häält ei ole siis aga autoriõiguste organisatsioon ikkagi otsustas, et ilma helita võib olemas olla
Kogu draama seisnes selles, et video lõpupoole julges hendrix kitra taustal vaikselt mängida
NB ! Video võib sisaldada nõrganärvilistele häirivat materjali sellest kuidas saab kiiremini puud veetud ning kuidas kuseleil välja näeb....
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
10.12.2016 17:30:33
|
|
|
c4v6, saad lasta copyrighted materjali eemaldada youtubel, et mänguhelid jne tagasi saada
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
c4v6
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2008
|
11.12.2016 21:18:26
|
|
|
ninzor kirjutas: |
Summutitoru alla saamine üks kõige tüütumaid asju mängus, |
Ma ei saa aru miks ? 3 polti oli vaja ju ainult kinni panna
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
11.12.2016 21:40:56
|
|
|
c4v6 kirjutas: |
ninzor kirjutas: |
Summutitoru alla saamine üks kõige tüütumaid asju mängus, |
Ma ei saa aru miks ? 3 polti oli vaja ju ainult kinni panna |
Kui hoiad detaili autole paigaldades enam-vähem õiges kohas, siis tekib linnukesega ikoon ning hiirevajutusega kinnitub detail auto külge. Nii esimene kord alla pannes kui ka seda asendades performance toruga sai seda linnukest ikka parasjagu tagaaetud. Lihtsalt ei tekkinud, ei auto alt ega auto seest. Mõlemal korral keerasin autost istmed lahti ning viskasin välja enne kui auto sees käsipiduri lähiümbruses vehkides linnukese leidsin. Autot komplekteerisin kui kere oli kahveltõstukiga ülesse tõstetud, iga kord summutitoru külge üritades panna läks toru paika ning siis kukkus alt ära kuna kahvel jäi ette. Selge, lasin kere ratastele ning sõitsin traktori eemale. Üritasin toru alla panna, ikka kukkus korduvalt alt ära. Lõpuks aina uuesti ning uuesti proovides jäi pidama ning sain kõik poldid kinni. Hiljem proovisin toru vahetada nii, et auto garaažis kanali kohal. Ei mäleta kas panin seest või alt külge aga ka siis kukkus korduvalt alt ära kohe kui peale linnukese tekkimist kinnitatud sai. Arvasin, et ehk vaid minul selline jama tekkinud aga ei, sel ajal discussion'ite lehel kolades märkasin, et oli mitmeid teisi sama jama otsas. Muidugi see oli ka mängu release'i esimestel päevadel, kindlasti on linnukese leidmist lihtsamaks tehtud patch'idega.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
c4v6
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.05.2008
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
|
|