käisin meestega joomas, peale tööd, et neil parem meel oleks, ja seega panen 500 kulda mehele kes postitab siia tänase kuupäeva jooksul siia tulemuse kus nad teevad vähemalt 2k dämmi ja 3 killi. Võidab parima dämmiga tulemus
Nagu te aru juba saite, siis olen nõks vindine ... ega ma mjuidu ju nii lahke poleks
Mis medali see vastaste top damage mees sai, kas sa tulistasid kedagi omadest?
ei tulistanud omasid. vastaste top sai tankis-snaipri, ning teine abistaja
enem ei salvestanud mänge (ei näinud erilist mõtet), kuid see mäng pani küll salvestamise ON mode peale.
edit:
kr6ll kirjutas:
ece3n kirjutas:
kr6ll kirjutas:
käisin meestega joomas, peale tööd, et neil parem meel oleks, ja seega panen 500 kulda mehele kes postitab siia tänase kuupäeva jooksul siia tulemuse kus nad teevad vähemalt 2k dämmi ja 3 killi. Võidab parima dämmiga tulemus
Nagu te aru juba saite, siis olen nõks vindine ... ega ma mjuidu ju nii lahke poleks
Aga suva sellega, lihtsalt harjumatu on jah see, et lamp läheb 3 sekki hiljem põlema. Varem sai bätiga vallil põõsas istuda, spottida ja laadida, siis nüüd saab sisse ilma, et lamp midagi hoiataks. Tundub, et nad ise WG ei tulnudki sellise jama peale.
See oli just hea uuendus, vähendas 6th sense osatähtsust. Konkurentsitult kõige OP-m skill oli see ju.
oot mis? 3 sek delay ju jumal teab mitu aastat olnud? _________________
Jah, aga nüüd on spottimine kiirem, ehk siis delay on reaalselt 3 sekundit, mitte vähem, nagu varem oli. _________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Aga suva sellega, lihtsalt harjumatu on jah see, et lamp läheb 3 sekki hiljem põlema. Varem sai bätiga vallil põõsas istuda, spottida ja laadida, siis nüüd saab sisse ilma, et lamp midagi hoiataks. Tundub, et nad ise WG ei tulnudki sellise jama peale.
See oli just hea uuendus, vähendas 6th sense osatähtsust. Konkurentsitult kõige OP-m skill oli see ju.
oot mis? 3 sek delay ju jumal teab mitu aastat olnud?
ning kui kasutad WOTenda damage indikatorit, on spotdelay 0, ehk siis 6 sense on hetkel väga mõtttttttetu skill. ehk si sWOT damage (või mis iganes) paneel anname 2 sec varem marku, et oled spotted
Aga suva sellega, lihtsalt harjumatu on jah see, et lamp läheb 3 sekki hiljem põlema. Varem sai bätiga vallil põõsas istuda, spottida ja laadida, siis nüüd saab sisse ilma, et lamp midagi hoiataks. Tundub, et nad ise WG ei tulnudki sellise jama peale.
See oli just hea uuendus, vähendas 6th sense osatähtsust. Konkurentsitult kõige OP-m skill oli see ju.
oot mis? 3 sek delay ju jumal teab mitu aastat olnud?
ning kui kasutad WOTenda damage indikatorit, on spotdelay 0, ehk siis 6 sense on hetkel väga mõtttttttetu skill. ehk si sWOT damage (või mis iganes) paneel anname 2 sec varem marku, et oled spotted
See ei anna teada, et sina spotitud oled. See annab teada, et sina first spottisid vastase.
Huvitavad loomad on need uued rootslased.
Heavy X tundub praeguses seisus pehmelt öeldes natuke OP, tugev torn ja toru liigub ikka julmalt hästi alla. Üle künka laskmises teeb 50b-le ja 57-le pika puuga ära. Peaks natuke nerfi saama kas näiteks lasu vahelist aega pikemaks vms, et oleks vähe rohkem erinev 50b-st ja 57-st.
TD-d kohta ei oskagi väga seisukohta võtta. Nagu pöösas passides otse lastes on tõesti hea toru ja dpm (lasusa haiglaselt hea) aga kui vaja agresiivselt mängida ja survestada siis on see uus mehaanika üsna harjumatu. Enamus kordasid läheb asi üsna lappama. Arty on 100% just selliste pöösas istujate tapmiseks, iga arty laks mis sisse tuleb paneb pillid kotti samas pihta neile hull downis saada on üsna piin tavalise tankiga. "Tule teavas (arty) appi"
Ütleme nii, et HE osatähtsus suureneb just selliste loomade tapmiseks mis ei olegi nii halb. _________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!"
Yankuonu, Tier 8 heavy omas tieris sama OP. Hulldownis selle Tier 10 Kranvageni tornist ei võta 330mm HEATiga läbi (proovisin eile 4 lasku jutti). Weakspotte torni esiküljel näis, et ei olegi. Cupola on nii tasa torni katusega, et pole mõtet lasta proovidagi. Mul on teooria, et ehk kahuri alune on weakspot, aga pole seda veel proovida saanud.
Praktikas see tähendab seda, et kohad, kus varem laiutasid 113, IS7, või E5 hulldownis, on nüüd need autoloaderid võimelised täitma (Himmelsdorfi banaan, Minesi mäelesõit, Ghost Towni baas 2 ümbrus, Murovanka mõlemad baasid, jne). Nt saab nüüd 7v7 formaadis teha tiime, kus on nt 3x Kranvagen heavy liini ja 3x AMX 50B rotatsioonide jaoks. Igal juhul on näha, et meta muutub tugevalt.
Emil I on tõesti väga tugev masin oma klassis.
Samas jääb võimalus õhku, et paljud vaatavad, et oohoo, kui kõva masin ja grindivad kiiresti sinna maale (kasutades free exp ja kulda konvertides) ja mingi hetk teeb WG väikse nerfi. Ei imestaks eriti. Aga ilmselt võtan ise ka selle puu nüüd ette.
käisin meestega joomas, peale tööd, et neil parem meel oleks, ja seega panen 500 kulda mehele kes postitab siia tänase kuupäeva jooksul siia tulemuse kus nad teevad vähemalt 2k dämmi ja 3 killi. Võidab parima dämmiga tulemus
Nagu te aru juba saite, siis olen nõks vindine ... ega ma mjuidu ju nii lahke poleks
Emil I on tõesti väga tugev masin oma klassis.
Samas jääb võimalus õhku, et paljud vaatavad, et oohoo, kui kõva masin ja grindivad kiiresti sinna maale (kasutades free exp ja kulda konvertides) ja mingi hetk teeb WG väikse nerfi. Ei imestaks eriti. Aga ilmselt võtan ise ka selle puu nüüd ette.
No see on ju teada, et uued masinad on mõnevõrra tugevamad, muidu ei viitsiks keegi jamada nendega. Pärast silutakse asi ära.
Emil I on tõesti väga tugev masin oma klassis.
Samas jääb võimalus õhku, et paljud vaatavad, et oohoo, kui kõva masin ja grindivad kiiresti sinna maale (kasutades free exp ja kulda konvertides) ja mingi hetk teeb WG väikse nerfi. Ei imestaks eriti. Aga ilmselt võtan ise ka selle puu nüüd ette.
No see on ju teada, et uued masinad on mõnevõrra tugevamad, muidu ei viitsiks keegi jamada nendega. Pärast silutakse asi ära.
Tundub jah. Lihtsam on luua uus copy/paste tankipuu kui luua uusi häid kaarte või arendada mängu jättes välja lõputu peenhäälestamise.
Hetkel selgitatakse EU, NA ja APACi parimat tiimi, keda Moskvasse suurvõistlusele saata: https://www.twitch.tv/wgl_en
tsitaat:
In the Challenger Rumble, six teams will fight to determine who will challenge the CIS region in the Champions Rumble, later this year.
Two teams from APAC, EU and NA will travel to New York and battle live in the Altman Building, for a share of the $200.000 prizepool. Attendance is free and open to all, so if you are in the area, be sure to come and watch this incredible event!
Hetkel selgitatakse EU, NA ja APACi parimat tiimi, keda Moskvasse suurvõistlusele saata: https://www.twitch.tv/wgl_en
tsitaat:
In the Challenger Rumble, six teams will fight to determine who will challenge the CIS region in the Champions Rumble, later this year.
Two teams from APAC, EU and NA will travel to New York and battle live in the Altman Building, for a share of the $200.000 prizepool. Attendance is free and open to all, so if you are in the area, be sure to come and watch this incredible event!
Eu servus on kolmas lahing apex vs kazna kru ..Apexis oli ilmselt keegi eesti mees , kelle nickname on Nitts
Vaatan seda laivi ja vahel nii tahaks kuplit pöörata _________________ Ma olen telekas.
Äkki tal on eesti e-residentsus?
Päris jubedad arvutikastid on neil stuudios, suured koledad kärakad. Kõik klaverid ei ole ühesugused, ehk on osad kodust omad kaasa võtnud.
Kõigil on ikka oma klaviatuur/hiir/alus turniiridel kaasas.
Kast-monitor-klapid on korraldajate poolt. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Ilus Eesti poiss jah
Kusjuures mängija nimega Jerm .. see tundus tuttav ja arvasin , et seda kutti olen Eesti tv's näinud , kui nagu näen , siis ilmselt mitte
Asi , mida märkasin oli see mängija vist DerZernichter .. ta oli just mängides habemega ja tema sõrmeküüsi vaadates , millest polnud pääsu , kuna kaamera lihtsalt peatus paaril korral nendel .. jäkk . .kutt ei pese käsi vist üldse ..
Elu on nii karm , et ei veet , vaid küünte närimine in progress _________________ Ma olen telekas.
viimati muutis mcjaaxon 19.11.2016 20:13:48, muudetud 1 kord
[quote="erick"]Yankuonu, Tier 8 heavy omas tieris sama OP. Hulldownis selle Tier 10 Kranvageni tornist ei võta 330mm HEATiga läbi (proovisin eile 4 lasku jutti). Weakspotte torni esiküljel näis, et ei olegi. Cupola on nii tasa torni katusega, et pole mõtet lasta proovidagi. Mul on teooria, et ehk kahuri alune on weakspot, aga pole seda veel proovida saanud.
Siis peab torn küll lame olema,kui sinna HEAT i lased. Eeldan, et sa ikka tead,et see mürsu tüüp ei sobi lasta kraadi all olevale- ning spaced armor(gun mantlet) soomusele.
Yankuonu, Tier 8 heavy omas tieris sama OP. Hulldownis selle Tier 10 Kranvageni tornist ei võta 330mm HEATiga läbi (proovisin eile 4 lasku jutti). Weakspotte torni esiküljel näis, et ei olegi. Cupola on nii tasa torni katusega, et pole mõtet lasta proovidagi. Mul on teooria, et ehk kahuri alune on weakspot, aga pole seda veel proovida saanud.
Siis peab torn küll lame olema,kui sinna HEAT i lased. Eeldan, et sa ikka tead,et see mürsu tüüp ei sobi lasta kraadi all olevale- ning spaced armor(gun mantlet) soomusele.
Sa Kranvagni torni oled näinud?
Spoiler
Aga no muidu tänks õpetussõnade eest Ma jah alles suht kogenematu, ei tea kuidas HEATi lasta...
EDIT
Seoses overmatchimehhaanika kaotamisega tundub, et kogu WoTi balance lüüakse segamini:
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.