Tankijuht ei näinud et külje peal on vastase tank. Tiimikaaslane tulistas esmalt tiimikaaslase tanki poole et tähelepanu äratada, siis tulistas püstoliga vastase tanki pihta ja tankist nägi ära vastast.
Mäng vajab ikka korralikku patchi optimeerimise koha pealt. Tegin format c, lootes et viga minus, aga ei. Vaata et hullemgi nüüd. 1080p ultra peal multiplayeris kõigub fps 40 ja 120-ne vahel profiili arvutiga. SP peal muidugi kõik ilus aga just MP. See pole päris normaalne, et gpu kasutus nii madal, cpu aga päris kõrge. Praegu tundub, et ainult kõige uuemad i7-med suudavad stabiilsust hoida.
Miks sa arvad et siusuliselt 4a vana rig peab tõmbama probleemidata värsket AAA tiitlit, täpsemini, kus kohast tekivad sellised luulud.
Intel I5 3570K @4,3
XFX RX480 GTR
Kingston Hyper X 8gb
ASUS P8 Z77-V LX
Mul proofilis mõlemad pillid Ultra DX12 @ 144Mhz, ei tõksa ega kõigu suurt midagi.
So, sama kiire oli Nvidia mingi GTX680 aastaid tagasi, muidugi on tänane värk, muidugi.
Aasta number ei loe muhvigi spetsialist, perf loeb.
i5 vs i7 reaalne vahe suht olematu, materjali terve net täis https://www.youtube.com/watch?v=MSkpyuLgsoI
Vahe tuleb klokist, ja ma lasen ka sellele i7 6600k kõrge kaarega kuna mul jookseb 4600-4700 MHz
Jah HT aitab kuid jälle mittemidagi enneolematut.
Ei ole hea test. Ei võrrelda i5 ja i7't. Lihtsalt lülitatakse HT'd välja. Siis resolutsioone võiks suuremaid olla. Samuti ei näpita scalingut. Ja veel mõned puudused.
Aga ma ei öelnutki, et vahe 3x on. Aga kindlasti on suurem kui antud testis.
Ei väidagi, et antud kasutaja peaks CPU'd vahetama või viga selles. Seal võib olla palju asju olla, mälu pole piisavalt, ketas blokib. Windowsi seadistustes viga. _________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein
So, sama kiire oli Nvidia mingi GTX680 aastaid tagasi, muidugi on tänane värk, muidugi.
Aasta number ei loe muhvigi spetsialist, perf loeb.
i5 vs i7 reaalne vahe suht olematu, materjali terve net täis https://www.youtube.com/watch?v=MSkpyuLgsoI
Vahe tuleb klokist, ja ma lasen ka sellele i7 6600k kõrge kaarega kuna mul jookseb 4600-4700 MHz
Jah HT aitab kuid jälle mittemidagi enneolematut.
See ju Singleplayer benchmark mis ei näita mitte midagi, single player jookseb 4a vanal arvutil ilusti 90+ fps. See sinu gtx680 jutt on täielik piix. Toon sulle välja i5 vs i7 multiplayeris, no ei ole vahe olematu....
https://www.youtube.com/watch?v=SEtqwEjK6Tg&t=141s
Huvitavalt kõrge CPU load on tal...
Mul i7-6700K load jääb, per thread kuskil 55-60% kanti... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
lauri23, tõid iseendale välja teadmise et teema ei ole i5 proses vaid kuskil mujal.
Mul ei ole vaja tõestust, ütlesin kõik jookseb nagu kulda i5-ga ja ka youtube lingil ei ole mingeid droppe näha, lihtsalt freimi vahe uuema kasuks, mis ei ole uudis ka minu arust.
tsitaat:
i5 vs i7 reaalne vahe suht olematu
kas ta nüüd jookseb 82 või 93 FPS, siis mingi suva monitorioga seal küll vahet ei ole.
Profiilis sul suht suva kontori pill Dell uh2311h. Pilt kena aga nothing special about it, right ?
Aga endiselt ma arvan, et selle mängupuhul on väga palju määravaks ram. Just 8giga. Nüüd tuleb nurga tagant välja 7 inimest kes hakkavad minuga vaidlema. Aga ütlen teile ära, et ma ei viitsi sellele reageerida, liiga vana selleks. Panen on piisavad põhjendused kohe ühte posti:
Kui Windows installitakse arvutisse jäetakse reeglina page file näppimatta. See tähendab seda, et windows ise vaatab kui suure ta selle teeb. Iga järgneva restardiga tehakse seda tihti suuremaks, sest page file peab olema varuga ja alati kui te midagi kasutate siis kasutatakse ka seda. Saba kinni, nokk lahti situatsioon.
Kui page file on piisavalt suur, siis windows armastab ka seda kasutada, isegi siis kui ram'i on poole võrra vaba. Ta juba niiöelda ennetab seda ram'i täis saamist. Siis kõik 8giga ram'i mehed vaatavad, et mängu ajal ju ruumi veel ram'is küll.
Kuidas windows paneb asjad ram'ist page file'sse??
Vastus on: Kokku pakkimise teel. Kõik mudru pakitakse kokku ja viiakse page filesse.
Nüüd mõelge natuke. Mäng käib, laetakse koguaeg uusi detaile rami ja samas ka vanu asju page file'sse. Mis siis taga taustal koguaeg toimub? Üks meeletu protsessori ja ketta piinamine. Samuti teeb Windows taustal veel omi asju, mõned rakendused midagi liigutavad ja seal hakkabki tunne tekkima, et CPU on pudelikael. Ja sealt tuleb ka suuresti I7 eelis välja ja ka kõrgem clock protsessoril. Kuna temas on pakkimise ja muude asjade tegemiseks rohkem jõudu. Seda testijad ei teisti, kui su masin on aasta vana windows, taustal üksjagu rakendusi jne. Keegi ei testi mis tulemused siis on. Kes teab siis nõu neile on, et neil oleks blank ja puhas windows alati enne testimist.
Windowsil on prioriteet alati esimene viiruse tõrje, ram'i liigutamise , siis enda tööd, siis paljud rakendused ja kuskil kaugel tuleb teie kõrgelt soovitud mäng. Siis ei ole üldse imestada miks FPS droppe on meeletult. Ja samuti miks suurtel testi saitidel ja youtuberitel jooksevad asjad tihti peale palju paremini kui teie aasta vanas windowsiga masinal.
Tavaliselt ei olegi süüdi sellises asjas üks komponent, vaid mitme asja koos mõju. Isiklikult soovitan (mitte ei sunni) inimestel kolida 16giga peale, see võiks juba olla selliste mängudel nagu BF1 vajalik.
viimati muutis SilQ 10.11.2016 14:20:00, muudetud 1 kord
Mul 8GB mäluga kiilus pilt aegajalt keset madinat kinni umbes sekundiks. Nüüd on masinas 16GB rami ja seda probleemi ei ole kordagi enam esinenud. Üldise fps-i suhtes ei oska vahet välja tuua. _________________ NC
lauri23, Osta 1x8gb pulk juurde endale. 8gb ramiga on sisuliselt mõttetu mängida seda. Omal nahal proovitud. Enne mängisin 1080p @ med, 40-50fps, peale rami lisamist high/ultra preset ja 60fps lukus koguaeg.
See mängudesse sisenemine ja väljumine võtab terve igaviku.
Küll kerib ja kerib. Operationsites kerib terve elu ning lõpuks peab ikka ise uue mängu otsima.
Tuli välja, et minu ebastabiilset fps-i mõjutas hoopis cpu clock. Panin prooviks deafulti peale ja enam multiplayeris ultra peal ei kippund alla 60-ne kukkuma. CPU temp aga kippus kõrgemale minema, kui enne koos OC-ga Käis isegi seal 80-ne juures ära, cpu kasutus 98-100% pidevalt.
Rammi olen naguinii juba uurind, kus samasugust pulka saab soodsalt, see plaanis lähiajal võtta. Hetkel mul eile tehtud puhas format c, uus windows ja üle 5gb ei kipu mängus kasutama.
Tuli välja, et minu ebastabiilset fps-i mõjutas hoopis cpu clock. Panin prooviks deafulti peale ja enam multiplayeris ultra peal ei kippund alla 60-ne kukkuma. CPU temp aga kippus kõrgemale minema, kui enne koos OC-ga Käis isegi seal 80-ne juures ära, cpu kasutus 98-100% pidevalt.
Rammi olen naguinii juba uurind, kus samasugust pulka saab soodsalt, see plaanis lähiajal võtta. Hetkel mul eile tehtud puhas format c, uus windows ja üle 5gb ei kipu mängus kasutama.
kas ebastabiilne cpu oc võis niimoodi töövõimet vähendada ilma reaalselt crashimata?
Mis puudutab CPU OC, siis raske on kommenteerida miks sul sellised kõikumised tekkisid ja seda ilma crashimata. Aga miks ta sul stockis kuni 80 kraadi läks on ilmselt seotud sellega, et bios reguleerib automaatselt cpu volte.
Soovitan siiski leida manuaalselt biosist stable volt stock clockile, seda siis AIDA64-ga paar tundi stressata.
Siiski mina tahaks isiklikult uskuda, et CPU OC ja 8gb rami kooslus tekitas ebastabiilsust, ning 16gb + 4.3ghz ei tohiks antud probleemi tekitada. Eks osta 8gb juurde ja hakka katsetama.
Enda kogemus on selle mänguga selline, et i5 6600k @ 4.5ghz 16gb ddr4 2400mhz rami ja gtx 1070, tekitas mängus pidevat ebastabiilust (1440p 144hz/fps)
Otsustasin upgrade teha i7 6700k peale ja kõik mu mured kadusid, nagu sulavõi!
Mis suure lugemise ja uurimise peale on selgeks saanud, et i5 protsessor on piisav kui sa mängid BF1-te kuni 60fps @ 1080p, kuid kõrgemate resolutsioonide ja fps-i renderdamise jaoks on juba vaja i7 proset.
Seega i5-ga ka kindlasti teha config fail kus on fps lock 60 RenderDevice.RenderAheadLimit 2 või 1, olenevalt kuidas mäng jookseb.
Enda kogemus on selle mänguga selline, et i5 6600k @ 4.5ghz 16gb ddr4 2400mhz rami ja gtx 1070, tekitas mängus pidevat ebastabiilust (1440p 144hz/fps)
Otsustasin upgrade teha i7 6700k peale ja kõik mu mured kadusid, nagu sulavõi!
Mis suure lugemise ja uurimise peale on selgeks saanud, et i5 protsessor on piisav kui sa mängid BF1-te kuni 60fps @ 1080p, kuid kõrgemate resolutsioonide ja fps-i renderdamise jaoks on juba vaja i7 proset.
Seega i5-ga ka kindlasti teha config fail kus on fps lock 60 RenderDevice.RenderAheadLimit 2 või 1, olenevalt kuidas mäng jookseb.
i5 4690k @ 4.3ghz, 16gb ddr3, gtx1070, 144hz @ 1080p - mäng jookseb stabiilselt. 45t pelanud polnud kordagi probleemi.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.