Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
08.11.2016 22:16:45
|
|
|
Eks tuleb PR inimene siluma.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Blitzkrieg
HV kasutaja
liitunud: 04.08.2006
|
09.11.2016 13:24:23
|
|
|
Käisin Tele 2-s ära ja tõdesid fakti et mingi jama neil on nende kuupäevadega ja uurivad asja. panid numbrid kirja seega soovitan teistel ka teada anda sest muidu lastakse teid lihtsalt üle. Eriti närvi ajas see et nemad ei kavatsenudki teavitada et mingi jama on ja ei tee seda nüüd ka. öeldi et maksa arve ära ja järgmine kuu näed kas tehakse tasaarveldus või ei. Täis pauk ikka.
_________________ Life do not change us, we change the life! |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
09.11.2016 13:28:39
|
|
|
Blitzkrieg kirjutas: |
Käisin Tele 2-s ära ja tõdesid fakti et mingi jama neil on nende kuupäevadega ja uurivad asja. panid numbrid kirja seega soovitan teistel ka teada anda sest muidu lastakse teid lihtsalt üle. Eriti närvi ajas see et nemad ei kavatsenudki teavitada et mingi jama on ja ei tee seda nüüd ka. öeldi et maksa arve ära ja järgmine kuu näed kas tehakse tasaarveldus või ei. Täis pauk ikka. |
Pane lahkumine sisse, siis saad elu parima pakkumise ja tagasiarvestuse. Ma olin lõpuks väga rahul
Elisa pakus asemele näkast 3G kiirust ja vähem mahtu (aga nende abil vähemalt tehti tele2 poolt "tagasiost" ). Diil millegi pärast viitas ainult tavahindadele.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Blitzkrieg
HV kasutaja
liitunud: 04.08.2006
|
22.11.2016 17:03:10
|
|
|
ja nii oligi. Parim pakkumine käes
_________________ Life do not change us, we change the life! |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramones
HV veteran
liitunud: 09.07.2004
|
25.11.2016 19:41:29
|
|
|
Täna tuli SMS teatega, et detsembris aeguvad mobiil-id sertifikaadid ja peaks minema esindusse kaarti vahetama. Käisin siis esinduses ja passisin tükk aega järjekorras. Teenindaja lõpuks klõbistas arvutis ja teatas vabandades, et tegemist mingi tehnilise apsakaga ja tegelikult ei olegi vaja SIM kaarti vahetada, kuna serdid kehtivad veel päris pikalt
Mitmetele klientidele oli sarnase sisuga SMS saadetud mingil põhjusel. Nii, et kui saate vastavasisulise sõnumi, siis pole ilmselt vaja esinduse poole kapata.
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
25.11.2016 19:49:24
|
|
|
arvutis ID haldusvahendis näed mobiil-id sertide kehtivust
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramones
HV veteran
liitunud: 09.07.2004
|
25.11.2016 19:54:01
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
arvutis ID haldusvahendis näed mobiil-id sertide kehtivust |
Mul ei ole haldusvahendit ega ID-kaardi lugejat, mille abil kontrollida. Peale uue kaardi saamist oleksin pidanud kuskil käima Mobiil-ID-d aktiveerimas.
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
25.11.2016 19:58:34
|
|
|
Ramones kirjutas: |
Täna tuli SMS teatega, et detsembris aeguvad mobiil-id sertifikaadid ja peaks minema esindusse kaarti vahetama. Käisin siis esinduses ja passisin tükk aega järjekorras. Teenindaja lõpuks klõbistas arvutis ja teatas vabandades, et tegemist mingi tehnilise apsakaga ja tegelikult ei olegi vaja SIM kaarti vahetada, kuna serdid kehtivad veel päris pikalt
Mitmetele klientidele oli sarnase sisuga SMS saadetud mingil põhjusel. Nii, et kui saate vastavasisulise sõnumi, siis pole ilmselt vaja esinduse poole kapata. |
Alles saadeti valesid arveid (2-3X suuremad kui tavaliselt)
Mul endal oli ok, aga naisel lähedased said kena üllatuse
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramones
HV veteran
liitunud: 09.07.2004
|
25.11.2016 20:01:30
|
|
|
Magic, Tele2 uus moto believe nothing, check everything
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
25.11.2016 20:06:36
|
|
|
Ramones kirjutas: |
Magic, Tele2 uus moto believe nothing, check everything |
Enam vähem jah... mul õnneks ilusti 4-5.-
Eks teavad, et teist korda enam mingit mugritamist ei andesta.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
25.11.2016 22:23:40
|
|
|
moto oli vist milleks maksta rohkem. (kui ei kontrolli maksadki rohkem)
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
07.12.2016 17:50:31
|
|
|
mis kurat selle tele2'ga toimub??? sai lolli peaga number üleviidud mõni aeg tagasi ja nüüd on juba 2 mulle teadaolevat juhust, kus minu numbrile helistaja kuulab juttu et, number ei ole kasutusel.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
07.12.2016 17:53:34
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
mis kurat selle tele2'ga toimub??? sai lolli peaga number üleviidud mõni aeg tagasi ja nüüd on juba 2 mulle teadaolevat juhust, kus minu numbrile helistaja kuulab juttu et, number ei ole kasutusel. |
valis valesti...või tele2 keskusega mingi jama.
Mul lõpetas EMT's levist väljas pulli "koputuse" teenus. Iga kord kui kätte ei saada tuleb sõnum.
Telia osas praegu ok olnud..
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Naabrivana
HV vaatleja
liitunud: 01.06.2012
|
07.12.2016 18:20:36
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
mis kurat selle tele2'ga toimub??? sai lolli peaga number üleviidud mõni aeg tagasi ja nüüd on juba 2 mulle teadaolevat juhust, kus minu numbrile helistaja kuulab juttu et, number ei ole kasutusel. |
Muideks olen nendega sama asja pärast pahandanud, et helistad nagu musta auku. Kõnet suunatakse ei kuhugi ja katkeb. Siis soovitati 2G peale ümber lülitada telefon.
_________________ Oma ala meister.. www.grillmeister.ee |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
07.12.2016 18:21:47
|
|
|
Hea soovitus
Olen ka seda kuulnud... ju siis ikka mingi loogika.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
jaanus-
HV kasutaja
liitunud: 22.07.2013
|
08.12.2016 00:17:21
|
|
|
ja tele2 olevat ju see kes tahtis enneaegselt 2G ära tappa!?
|
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
08.12.2016 08:18:32
|
|
|
mida perset??? kõigepealt müütavad oma ülikiiret neligeed ja siis soovitavad kaksgee peale lülitada? kuradi käpardid ikka ausõna!
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
08.12.2016 08:42:26
|
|
|
Kumb siis olulisem on, teenus või hind?
Vigu leiab kõigilt ja kindlasti leviauke ka aga eks siis tuleb valida see millega rahul olla saab.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
08.12.2016 09:23:47
|
|
|
Asukoha põhiselt tuleb valida... Kui sul kontoris Telia ei levi tuleb tele2 võtta, kui põhiteel mida sõidad ei levi tele2 tuleb võtta Telia, maal jällegi Elisa (Telia keeras levi pekki).
Leviauke on kõigil...isegi tavalise netilehitsemise juures oli 25km jooksul Valgamaal Telial 3-4 suurt auku kus isegi 3G puudus.
Nii nagu 2G ajal, et taod rindu ja ütled EMT pole enam võimalik.
Tele2 suur lahkumine tuleb pigem alumise otsa suutmatusest suhelda ja siis neid suuri arveid tegevast IT lahendusest
Lisaks on nad hindu tõstnud Telia diilist kallimaks (nüüd uute hindadega on muidugi diil kallim).
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
08.12.2016 09:38:49
|
|
|
kui mul on telefon, sisse lülitatud, arved makstud, levi olemas ja korralik, mitte pool pulka, 5'st näiteks, siis ma ootan helistamisteenuselt seda, et mulle saab helistada, mitte ei aeta minule helistavale inimesele mingit jura, et number ei ole kasutusel. see vale numbri valimise jutt on bullshit, sest number on telefoni mälus ja enne tele2 üle viimist sai alati kätte.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
08.12.2016 10:01:23
|
|
|
Saada kuri kiri siis, EMT puhul aitas + koputus peal (kuigi see ei aita kui vastuseks, et number pole kasutusel seega sinu teema kordades hullem). Ma sain vähemalt helistajate info sõnumiga kätte max 1h pärast helistamist (koputus ei tööta eriti reaalajas kehva leviga kohtades)
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Naabrivana
HV vaatleja
liitunud: 01.06.2012
|
08.12.2016 20:16:38
|
|
|
Alguses peale liitumist TELE2-ga tulid ka sõnumid, et teile helistas see ja see. Ok sobis said tagasigi helistada. Nüüd on lihtsalt tume maa ja tühi auk, ning viimane aasta või juba rohkemgi ei tule ka neid sõnumeid enam. Seeaga võib arvata, et asi on suht nutune meie rajoonis st leviga on ikka kohati väga halb.
_________________ Oma ala meister.. www.grillmeister.ee |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
reikar
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.10.2003
|
22.12.2016 10:49:26
|
|
|
Interneti päevapileti saaga lehte jõudnud lõpuks: http://parnu.postimees.ee/3954975/tellimata-nett-toob-tele2-klientidele-ullatavaid-arveid
Mainitakse küll igsugu tasulisi "teenuseid" kuidas selle vastu saada, aga kordagi ei tunnistata enda viga, et nende 4G maagiliselt netti kasutab (olgu see siis masti vahetusel, telefoni kõne tegemisel võimisiganes).
Minu naisel aitas kui telefon 4G pealt 3G'le sundida, paistab et enam netisessioone ei tekitata. Data alati väljas olnud (nii 4G kui 3G puhul).
Spoiler
Paljud Tele2 kliendid on viimastel kuudel saanud üllatavaid arveid: mobiilioperaator on neile iga päev müünud mobiilse interneti päevapileteid teavitamata.
Internetita kõnepaketti kasutav pärnakas Mati sai novembris tellimata päevapiletite tõttu 26 eurot suurema arve. Mehe pöördumise peale tühistas Tele2 osa arvest.
Tele2 kommunikatsioonijuht Egle Merbach seletas, et segaduse taga on oktoobris tehtud muudatus. “Oktoobrist on 4G-teenus avatud ka meie igakuist andmesidemahtu mittesisaldavates pakettides. Kõigis kõnepakettides, mis ei sisalda internetti, rakenduvad andmeside kasutamisel automaatsed päevapiletid,” selgitas ta.
Mati tunnistas, et päevapiletite lõik on lepingus, kuid ta pole soovinud internetti kasutada. “Küsimus on selles, kas niisugune punkt lepingus saab olla seaduslik. Ma ei tea ühtegi ettevõtet, mis müüks kaupa kliendile, kes seda ei soovi,” oli mees nördinud.
Kõigis kõnepakettides, mis ei sisalda internetti, rakenduvad andmeside kasutamisel automaatsed päevapiletid. Egle Merbach
Merbach sõnas, et päevapiletite automaatne aktiveerimine on nende välja mõeldud lahendus, mis peaks Mati-suguseid kliente kaitsma. “Juba aastaid kasutatavate päevapiletite peaeesmärk on kaitsta kliente šokiarvete eest, mis tekivad siis, kui telefon siiski kasutab andmesidet, mistõttu kliendil tuleb iga tarbitud megabaidi eest maksta kõrget hinda. Päevapileti hind on kliendile nimelt madalam kui megabaidipõhine interneti hinnastamine,” rääkis firma esindaja.
Omaette lahendamist vajab küsimus, kuidas Mati telefon üldse internetti tarbis. Teadlikult mees seda ei teinud ja telefongi oli vastavalt seadistatud. “4G-võrgu avamise tõttu võisid osa klientide telefonid omaniku teadmata hakata kasutama internetti, mistõttu päevapiletid aktiveerusid. Tänapäeva nutiseadmed on loodud internetti tarbima ja mobiilioperaatoril pole paraku kuidagi võimalik kontrollida seadmete käitumist. Viimasena nimetatu oleneb seadme tootjast ja tema loodud telefoni tarkvarast,” vastas Merbach pärimisele.
Firma esindaja pakkus välja lahenduse inimestele, kelle telefon uuendab end ise vaikimisi üle 4G-interneti ega allu telefoni internetipiirangule. “Soovitame päevapiletite vältimiseks valida väikest internetimahtu sisaldav pakett või tellida meilt interneti kasutamise piirangu teenus,” lausus Merbach. Just viimasena mainitut pidas ta kõige kindlamaks, sest sellega saab telefoninumbrile piirangu kehtestada juba keskjaamas ja nii tagatakse, et telefon Tele2 võrgus mobiilse internetiga ühendust ei saa. Piirangu teenus maksab ligemale seitse eurot.
Juba operaatori vahetamise mõtteid mõlgutanud Matile pakkus Tele2 piirangu teenust tasuta, kuid see ei tundunud tema sõnutsi mõistlik. Kui Mati oleks pärast piirangu kehtestamist soovinud siiski mobiilset internetti kasutada, pidanuks ta maksma 6,90 eurot jälle interneti lahtikeeramise eest, ostma eurose päevapileti ja pärast tasuma jälle 6,90 eurot, et nett kinni keerataks. “Ei tule kõne allagi selline raha- ega ajakulu,” ütles Mati.
Pille Kalda. / PP
Pille Kalda, tarbijakaitseamet:
Tarbijakaitseametilt on abi palutud seoses Tele2 päevapiletiga. Amet on algatanud ettevõtte suhtes järelevalvemenetluse, selgitamaks välja teenuse pakkumise täpsed asjaolud. Konkreetseid pöördumisi kommenteerida ei saa, sest menetlus alles kestab.
Üldplaanis saab amet öelda, et kui tarbija ja Tele2 vahelises lepingus on kokku lepitud interneti päevapileti rakendamises, ei ole tarbijal alust päevapileti tasu vaidlustada. Tarbijal on võimalik piirata internetiteenuse kasutamist oma mobiiltelefoni menüüst või tellida tasuline interneti täieliku piiramise teenus Tele2st. Juhul kui tarbija piirab oma mobiiltelefonis interneti kasutust, kuid välja lülitatud funktsioon taaskäivitub, vastutab interneti tarbimise kulude eest tarbija.
Kui klient soovib kasutada telefonis internetti, võib ta teenuse soodsamaks kasutamiseks kaaluda paketi vahetamist. Vajaduse korral peab tarbija lepingust tuleneva vaidluse puhul pöörduma esmalt kaebusega kaupleja poole, aga kui nad ei jõua kokkuleppele, saab tarbija esitada avalduse vaidluse lahendamiseks tarbijavaidluse komisjonile.
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
22.12.2016 10:57:49
|
|
|
selline win-win-win olukord tele2-le
Tee mis tahad, aga maksma pead igal juhul
Pm see interneti kasutamise piirangu teenus on sama, kui swedpank helistaks mulle täna ja ütleks, et teil on valida kas võtate meilt laenu või maksate ja ma laenu teile ei paku
Mu naisel pole eales emt-s mobiilset netti olnud ja 10 aastaga ei ole kb ka arvele tulnud.
Ok, korra on, kuna lolli peaga panin uude telosse tema sim kaardi ja automaagiliselt läks netti üle mobiili. Ennem oleks pidanud telo ilma sim kaardita tööle panema ja wifi aktiveerima.
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
|