Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
TauC
HV Guru

liitunud: 23.04.2007
|
03.11.2016 13:50:13
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Magic kirjutas: |
Mõni asi kasulikum ise uus osta, kui garantiiga mässata. Või siis enne otse uurida, et kas ainult ühe osa saatmisega ei nõustu. Garantii pole enam ammu kiire töö kui asi käib läbi vahendajate. |
Ma küll nii rikkur pole, et garantii ajal katki läinud X-Boxi asemele ise uue ostaks. |
Ainult pult läks ju katki.
|
|
Kommentaarid: 328 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
03.11.2016 14:40:40
|
|
|
Mis mõte sel garantiil siis on? IMHO on see jabur, et tervet komplekti tahetakse kui ainult üks osa katki sellest... see peaks olema välistatud, juba transakulu jne. tõttu..
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
03.11.2016 15:42:07
|
|
|
See pigem nende remondi/hooldus firmade jaburus st. eeldavad, et nad ei pea ise testida saama seda. Ja nii saadad kõik...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
alexcrx
HV kasutaja

liitunud: 29.03.2006
|
03.11.2016 16:43:45
|
|
|
meil endal oleks lihtsam ainult puldiga tegeleda, aga kahjuks hoolduspartnerid nõuavad komplektsust.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
03.11.2016 17:24:57
|
|
|
Loogiline ka, kuna vaevalt et remondi ettevõttel on lademes xboxe, mille peal seda pulti testida.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
03.11.2016 17:29:42
|
|
|
Ma usun, et ametlikul hoolduspartneril on ikka vajalikud seadmed olemas, et kasvõi ainult pulti testida
Kui ma ostan puldi eraldi ja selle peaksin garantiisse saatma, siis peaks konsooli enda ka kaasa andma, et pulti testida saaks?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
03.11.2016 17:30:35
|
|
|
Janis, aga kas pult on ikka vigane, sina võhikuna saadad sinna puldi, pärast selgub, et pult korras ja siis saadad xboxi?
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
03.11.2016 17:33:48
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Janis, aga kas pult on ikka vigane, sina võhikuna saadad sinna puldi, pärast selgub, et pult korras ja siis saadad xboxi? |
Loe nüüd uuesti, mida kirjutasin.
Ma ei väidagi, et ta oleks pidanud komplektist ainult puldi andma.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
TauC
HV Guru

liitunud: 23.04.2007
|
03.11.2016 17:53:20
|
|
|
Väga konkreetne vahe, kas ostetud komplektina või üksik ese.
|
|
Kommentaarid: 328 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
thebull
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2004
|
03.11.2016 18:42:54
|
|
|
Tegelikult on nii, et kui tegu on Xbox konsooli või tema aksessuaaridega, siis garantiid teostab ainult MS ametlik Service Center. Seda isegi riikides kus MS´il ametlikku kasutajatuge ei ole ja garantiid vahendab edasimüüja.
Keegi muu ei tohi konsooli lahti teha, vastasel juhul on garantii kehtetu. See Service Center aga asus viimati Tšehhis, ajal kui ise MS heaks tööd sai tehtud kuni 2014.
MS´i enda poliitika see olla ei tohiks, et kogu komplekt tuleb garantiisse saata. Konsooli puhul on väga lihtne selgeks teha, kas viga on konsoolis või puldis. Kui viga on puldis, siis vanasti tahtis MS saada ainult pulti, enne kui uus pult teele saadeti. Pulte ei parandatud kunagi.
Võib olla on sellekohased protsessid aja jooksul muutunud või kasutab AT mingit kolmandat osapoolt garantiiremondi teostamiseks.
_________________ Salamander |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
03.11.2016 20:02:16
|
|
|
Üks asi seoses komplekssusega veel - nimelt EU-s on mingid tobedad reeglid seoses akudega. Seega kui x seade kasutab mingis osas (nt pult) akut, siis tuleb ikkagi saata kogu komplekt tagasi kui nt akuga on probleem aga seade ise toimib ilusti ja vaja on uut akut. Sellel põhjusel enamus seadmete akudele garantii ka ei laiene (v.a kui tegu on Granaat 7...vabandust - Note 7-ga )
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
04.11.2016 10:46:08
|
|
|
lenc kirjutas: |
TauC kirjutas: |
See pole ju nende hooldus. Nemad vahendavad garantiid ja saatsid kuskile hooldusesse, mis ilmselt asub kuskil kaugel. Ei oska öelda, kus Microsoftil lähim koht on. Paljude muude tootjatega (nt Sony) sama teema. Jaemüüja ehk antud juhul Arvutitark saab omaltpoolt ainult kliendiga head suhtlemist üles näidata ja üritada asjal silma peal hoida/trackida niipalju kui see võimalik on. Karm reaalsus. |
No seda ma tegelikult mõtlesingi, et nende hoolduspartner on see "tore" osapool. Suhtlus liinil hooldus <-> AT <-> klient on muidugi see kõige frustreerivam aspekt. |
Analoogiline juhtum:
Kahjuks ei mäleta täpset teemat, aga oli vist mingi Sony Z3C telefoni kohta - jupi tellimine venis üle kuu aja (ostetud oli Elisast, parandusega tegeles MTTC). Tehti taotlus (ebamõistlikult pikk paranduse aeg) ja maksti raha tagasi.
Seaduse järgi vastutab sinu ees AT, soovitan konsulteerida Tarbijakaitsega (kui eraisikuna ostsid).
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
10.11.2016 13:19:40
|
|
|
Oli soov Asus RT-AC66W (mõnedes kohtades ka RT-AC66U White tootekoodiga) ruuteri järele, kuid selle saadavus siin väike ja hinnad võrreldes musta värvi karbiga liialt kallis ja ega polnuks ka odavam seda mujalt riigist tellida.
Juhuslikult jäi silma Asuse kampaania, kus teatud toodete ostmisel on võimalik lunastada Mafia lll mänguvõti. Eestis on vaid üks ettevõte, Arvutitark, kelle poolt ostetud tooted kampaania tingimustele vastavad. Letihinnast (mis oli juba niigi allahinnatud) sai ruuteri soodsamalt ning DPD kuller oli ~25h pärast peale makse sooritamist kaubaga kohal.
Viis pluss.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
298 |
|
tagasi üles |
|
 |
jake28
HV vaatleja
liitunud: 15.08.2014
|
16.11.2016 15:34:39
|
|
|
lenc kirjutas: |
Viisin oma Xbox One'i garantiisse, katkine oli küll ainult pult, aga ainult kogu komplekti võtavad nad vastu. Mõtlesin, et selle paar nädalat kannatab ikka ära. No sai siis paar nädalat mööda ja ei midagi, küsin mis seis on, vastatakse, et toode on teel hooldusesse tagasi ja järgmisel nädalal peaks kohal olema. No sellest on nüüd omakorda üle kahe nädala möödas ja ikka ei midagi. Üleeile saatsin veel pärimise, et mis saanud on, aga sellele vastati ainult, et "uurime asja" ja rohkem pole midagi kuulnud. Päris tore hooldus neil ikka... |
minul nad keeldusid xbox one pulti garantii remonti võtmast,sest mull endal puudub konsool ja kasutan pulti ainult arvuti peal mängimiseks.tõid põhjenduseks et kuna mul puudub konsool,ei saa nemad midagi teha.kas see on normaalne suhtumine või on see mingi uus viis,kuidas proovitakse inimestele paska pähe määrida?
|
|
tagasi üles |
|
 |
TauC
HV Guru

liitunud: 23.04.2007
|
16.11.2016 15:38:41
|
|
|
jake28 kirjutas: |
lenc kirjutas: |
Viisin oma Xbox One'i garantiisse, katkine oli küll ainult pult, aga ainult kogu komplekti võtavad nad vastu. Mõtlesin, et selle paar nädalat kannatab ikka ära. No sai siis paar nädalat mööda ja ei midagi, küsin mis seis on, vastatakse, et toode on teel hooldusesse tagasi ja järgmisel nädalal peaks kohal olema. No sellest on nüüd omakorda üle kahe nädala möödas ja ikka ei midagi. Üleeile saatsin veel pärimise, et mis saanud on, aga sellele vastati ainult, et "uurime asja" ja rohkem pole midagi kuulnud. Päris tore hooldus neil ikka... |
minul nad keeldusid xbox one pulti garantii remonti võtmast,sest mull endal puudub konsool ja kasutan pulti ainult arvuti peal mängimiseks.tõid põhjenduseks et kuna mul puudub konsool,ei saa nemad midagi teha.kas see on normaalne suhtumine või on see mingi uus viis,kuidas proovitakse inimestele paska pähe määrida? |
Kas ostetud oli ka ainult pult ?
|
|
Kommentaarid: 328 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
KyBer
HV veteran

liitunud: 28.05.2002
|
16.11.2016 15:40:10
|
|
|
Neid pulte ju müüdakse ka arvutiga kasutamiseks, kui muu ei aita siis tarbijakaitse kaudu suhelda.
Mis puldid viga?
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
16.11.2016 15:43:16
|
|
|
Minu kogemused viimasel ajal räägivad, et antud ostukoht otsib igasugu põhjuseid, et ei peaks kliendi garantiiga tegelema.
Ilmselt on asi selles, et tootja pakub garantiid näiteks 1.aastaks, kuid meie pretentsiooni esitamise õigus (mis ei ole tegelikult kauba garantii aga on võrdväärtustatud sellega) annab justnagu õiguse kliendile nõuda asja tasuta parandamist.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
viimati muutis jägaja 16.11.2016 15:45:31, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
TauC
HV Guru

liitunud: 23.04.2007
|
16.11.2016 15:44:53
|
|
|
KyBer kirjutas: |
Neid pulte ju müüdakse ka arvutiga kasutamiseks, kui muu ei aita siis tarbijakaitse kaudu suhelda.
Mis puldid viga? |
Nagu eelnevast arutelust lugeda võid siis tõenäoliselt komplektis müüdud asja puhul on õigus nõuda asja ka komplektsena garantiisse, aga kui on müüdud ainult pult siis sellist nõuet ei saa olla.
Vajadusel aitab tarbijakaitse.
|
|
Kommentaarid: 328 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
jake28
HV vaatleja
liitunud: 15.08.2014
|
16.11.2016 15:45:16
|
|
|
KyBer kirjutas: |
Neid pulte ju müüdakse ka arvutiga kasutamiseks, kui muu ei aita siis tarbijakaitse kaudu suhelda.
Mis puldid viga? |
1 kang väga halvasti tõõtas..aga tarbiakaitsese ei hakka minema,sest saatsin juba läbi ametliku microsoft klienditoe kaudu remonti....
|
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
16.11.2016 16:50:19
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Minu kogemused viimasel ajal räägivad, et antud ostukoht otsib igasugu põhjuseid, et ei peaks kliendi garantiiga tegelema.
Ilmselt on asi selles, et tootja pakub garantiid näiteks 1.aastaks, kuid meie pretentsiooni esitamise õigus (mis ei ole tegelikult kauba garantii aga on võrdväärtustatud sellega) annab justnagu õiguse kliendile nõuda asja tasuta parandamist. |
Pretensiooni esitamise õigus on võrreldes tootja garantiiga kõrgemalseisev asi, kuna see õigus on sulle seadusega antud, tootjal/müüjal pole siinkohal õigust mängureegleid määrata.
Tootja garantii tohib oma tingimustega teoreetiliselt olla ainult täiendav boonus kliendi jaoks (ei tohi kitsendada pretensiooniesitamise õigusest tulenevaid võimalusi), reaalsus aga kipub tihti olema vastupidine. Garantii puhul määrab tootja reeglid ja sageli on probleeme nende reeglite tõlgendamisel (pikemalt võib lugeda MTTC teemast mobiilide probleemide kohta).
Lisaks on oluline meeles pidada, et meie 2a pretensiooni esitamise õigust jaguneb kohustuste poolest 2 ossa - 1. pool aastat peab müüja tõestama, et pole kaamel (ehk kui keeldub viga parandamast/toodet asendamast siis peab müüja tõestama, et klient on käitunud valesti tootega) ja viimased 1,5 aastat on tõenduskohustus ostjal.
Seega kui sul tekib probleem tootega, tasub meeles pidada / läbi mõelda:
- Kas sa lähed oma õigust nõudma tootja garantii alusel või pretensiooniesitamise õiguse alusel - uuri enne tingimusi Tarbijakaitse lehelt pretensiooniesitamise tingimuste kohta ja tootja lehelt tootjagarantii kohta
- Müüja saadab su tihti otse garantiiremonti teostava ettevõtte juurde - nii on mugavam tal ja sa ise saad asjad kiiremini aetud, kui probleeme ei teki.
- Kui probleemide tekkimine tingimuste tõlgendamisel on tõenäoline siis tasub ikkagi pöörduda müüja poole ja lasta müüjal toimetada - tema vastutab sinu ees seaduse järgi, mitte remonti teostav ettevõte. Remondi teostaja mängib tootja reeglite järgi ja sinu ees seadusjärgseid kohustusi ei oma.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
16.11.2016 17:09:46
|
|
|
Draqula, seaduses kirjutatu on tore asi, kuid müüja just kipubki määrama omapoolseid mängureegleid.
Tarbijakaitse ka alati ei aita, ehk siis kiiret lahendust sealtki tulemas pole.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
16.11.2016 21:07:25
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Draqula, seaduses kirjutatu on tore asi, kuid müüja just kipubki määrama omapoolseid mängureegleid.
Tarbijakaitse ka alati ei aita, ehk siis kiiret lahendust sealtki tulemas pole. |
Nõus.
Ei ole meil asjad veel nii korras kui arenenud riikides.
Siiski on üldises plaanis märgata, et inimesed teavad oma õiguseid rohkem, julgevad ja oskavad nõuda ning saavad ka järjest tihedamini normaalse tulemi.
Põhiline, et kohe alla ei anna kui müüja hakkab mingit jama ajama.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
tauro
HV vaatleja
liitunud: 15.10.2016
|
17.11.2016 11:07:08
|
|
|
Endal ainult positiivsed kogemused olnud.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
tiirP
HV Guru

liitunud: 07.01.2005
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
17.11.2016 11:27:56
|
|
|
Sai üks jubin Arvutitarka garantiisse viidud. Nädalaga vastus käes
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
|