Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 185, 186, 187  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
TauC
HV Guru
TauC

liitunud: 23.04.2007




sõnum 03.11.2016 13:50:13 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Magic kirjutas:
Mõni asi kasulikum ise uus osta, kui garantiiga mässata. Või siis enne otse uurida, et kas ainult ühe osa saatmisega ei nõustu. Garantii pole enam ammu kiire töö kui asi käib läbi vahendajate.

Ma küll nii rikkur pole, et garantii ajal katki läinud X-Boxi asemele ise uue ostaks.


Ainult pult läks ju katki.
Kommentaarid: 328 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.11.2016 14:40:40 vasta tsitaadiga

Mis mõte sel garantiil siis on? IMHO on see jabur, et tervet komplekti tahetakse kui ainult üks osa katki sellest... see peaks olema välistatud, juba transakulu jne. tõttu..
_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 03.11.2016 15:42:07 vasta tsitaadiga

See pigem nende remondi/hooldus firmade jaburus st. eeldavad, et nad ei pea ise testida saama seda. Ja nii saadad kõik...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alexcrx
HV kasutaja
alexcrx

liitunud: 29.03.2006




sõnum 03.11.2016 16:43:45 vasta tsitaadiga

meil endal oleks lihtsam ainult puldiga tegeleda, aga kahjuks hoolduspartnerid nõuavad komplektsust.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 03.11.2016 17:24:57 vasta tsitaadiga

Loogiline ka, kuna vaevalt et remondi ettevõttel on lademes xboxe, mille peal seda pulti testida.
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 03.11.2016 17:29:42 vasta tsitaadiga

Ma usun, et ametlikul hoolduspartneril on ikka vajalikud seadmed olemas, et kasvõi ainult pulti testida icon_smile.gif
Kui ma ostan puldi eraldi ja selle peaksin garantiisse saatma, siis peaks konsooli enda ka kaasa andma, et pulti testida saaks?
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 03.11.2016 17:30:35 vasta tsitaadiga

Janis, aga kas pult on ikka vigane, sina võhikuna saadad sinna puldi, pärast selgub, et pult korras ja siis saadad xboxi?
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 03.11.2016 17:33:48 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Janis, aga kas pult on ikka vigane, sina võhikuna saadad sinna puldi, pärast selgub, et pult korras ja siis saadad xboxi?


Loe nüüd uuesti, mida kirjutasin.
Ma ei väidagi, et ta oleks pidanud komplektist ainult puldi andma.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TauC
HV Guru
TauC

liitunud: 23.04.2007




sõnum 03.11.2016 17:53:20 vasta tsitaadiga

Väga konkreetne vahe, kas ostetud komplektina või üksik ese.
Kommentaarid: 328 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thebull
HV kasutaja
thebull

liitunud: 12.02.2004




sõnum 03.11.2016 18:42:54 vasta tsitaadiga

Tegelikult on nii, et kui tegu on Xbox konsooli või tema aksessuaaridega, siis garantiid teostab ainult MS ametlik Service Center. Seda isegi riikides kus MS´il ametlikku kasutajatuge ei ole ja garantiid vahendab edasimüüja.
Keegi muu ei tohi konsooli lahti teha, vastasel juhul on garantii kehtetu. See Service Center aga asus viimati Tšehhis, ajal kui ise MS heaks tööd sai tehtud kuni 2014.

MS´i enda poliitika see olla ei tohiks, et kogu komplekt tuleb garantiisse saata. Konsooli puhul on väga lihtne selgeks teha, kas viga on konsoolis või puldis. Kui viga on puldis, siis vanasti tahtis MS saada ainult pulti, enne kui uus pult teele saadeti. Pulte ei parandatud kunagi.

Võib olla on sellekohased protsessid aja jooksul muutunud või kasutab AT mingit kolmandat osapoolt garantiiremondi teostamiseks.

_________________
Salamander
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.11.2016 20:02:16 vasta tsitaadiga

Üks asi seoses komplekssusega veel - nimelt EU-s on mingid tobedad reeglid seoses akudega. Seega kui x seade kasutab mingis osas (nt pult) akut, siis tuleb ikkagi saata kogu komplekt tagasi kui nt akuga on probleem aga seade ise toimib ilusti ja vaja on uut akut. Sellel põhjusel enamus seadmete akudele garantii ka ei laiene (v.a kui tegu on Granaat 7...vabandust - Note 7-ga icon_smile.gif )
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.11.2016 10:46:08 vasta tsitaadiga

lenc kirjutas:
TauC kirjutas:
See pole ju nende hooldus. Nemad vahendavad garantiid ja saatsid kuskile hooldusesse, mis ilmselt asub kuskil kaugel. Ei oska öelda, kus Microsoftil lähim koht on. Paljude muude tootjatega (nt Sony) sama teema. Jaemüüja ehk antud juhul Arvutitark saab omaltpoolt ainult kliendiga head suhtlemist üles näidata ja üritada asjal silma peal hoida/trackida niipalju kui see võimalik on. Karm reaalsus.


No seda ma tegelikult mõtlesingi, et nende hoolduspartner on see "tore" osapool. Suhtlus liinil hooldus <-> AT <-> klient on muidugi see kõige frustreerivam aspekt.


Analoogiline juhtum:
Kahjuks ei mäleta täpset teemat, aga oli vist mingi Sony Z3C telefoni kohta - jupi tellimine venis üle kuu aja (ostetud oli Elisast, parandusega tegeles MTTC). Tehti taotlus (ebamõistlikult pikk paranduse aeg) ja maksti raha tagasi.
Seaduse järgi vastutab sinu ees AT, soovitan konsulteerida Tarbijakaitsega (kui eraisikuna ostsid).
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.11.2016 13:19:40 vasta tsitaadiga

Oli soov Asus RT-AC66W (mõnedes kohtades ka RT-AC66U White tootekoodiga) ruuteri järele, kuid selle saadavus siin väike ja hinnad võrreldes musta värvi karbiga liialt kallis ja ega polnuks ka odavam seda mujalt riigist tellida.
Juhuslikult jäi silma Asuse kampaania, kus teatud toodete ostmisel on võimalik lunastada Mafia lll mänguvõti. Eestis on vaid üks ettevõte, Arvutitark, kelle poolt ostetud tooted kampaania tingimustele vastavad. Letihinnast (mis oli juba niigi allahinnatud) sai ruuteri soodsamalt ning DPD kuller oli ~25h pärast peale makse sooritamist kaubaga kohal.
Viis pluss.

_________________
Kommentaarid: 360 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 298
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jake28
HV vaatleja

liitunud: 15.08.2014




sõnum 16.11.2016 15:34:39 vasta tsitaadiga

lenc kirjutas:
Viisin oma Xbox One'i garantiisse, katkine oli küll ainult pult, aga ainult kogu komplekti võtavad nad vastu. Mõtlesin, et selle paar nädalat kannatab ikka ära. No sai siis paar nädalat mööda ja ei midagi, küsin mis seis on, vastatakse, et toode on teel hooldusesse tagasi ja järgmisel nädalal peaks kohal olema. No sellest on nüüd omakorda üle kahe nädala möödas ja ikka ei midagi. Üleeile saatsin veel pärimise, et mis saanud on, aga sellele vastati ainult, et "uurime asja" ja rohkem pole midagi kuulnud. Päris tore hooldus neil ikka...


minul nad keeldusid xbox one pulti garantii remonti võtmast,sest mull endal puudub konsool ja kasutan pulti ainult arvuti peal mängimiseks.tõid põhjenduseks et kuna mul puudub konsool,ei saa nemad midagi teha.kas see on normaalne suhtumine või on see mingi uus viis,kuidas proovitakse inimestele paska pähe määrida?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TauC
HV Guru
TauC

liitunud: 23.04.2007




sõnum 16.11.2016 15:38:41 vasta tsitaadiga

jake28 kirjutas:
lenc kirjutas:
Viisin oma Xbox One'i garantiisse, katkine oli küll ainult pult, aga ainult kogu komplekti võtavad nad vastu. Mõtlesin, et selle paar nädalat kannatab ikka ära. No sai siis paar nädalat mööda ja ei midagi, küsin mis seis on, vastatakse, et toode on teel hooldusesse tagasi ja järgmisel nädalal peaks kohal olema. No sellest on nüüd omakorda üle kahe nädala möödas ja ikka ei midagi. Üleeile saatsin veel pärimise, et mis saanud on, aga sellele vastati ainult, et "uurime asja" ja rohkem pole midagi kuulnud. Päris tore hooldus neil ikka...


minul nad keeldusid xbox one pulti garantii remonti võtmast,sest mull endal puudub konsool ja kasutan pulti ainult arvuti peal mängimiseks.tõid põhjenduseks et kuna mul puudub konsool,ei saa nemad midagi teha.kas see on normaalne suhtumine või on see mingi uus viis,kuidas proovitakse inimestele paska pähe määrida?


Kas ostetud oli ka ainult pult ?
Kommentaarid: 328 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KyBer
HV veteran
KyBer

liitunud: 28.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.11.2016 15:40:10 vasta tsitaadiga

Neid pulte ju müüdakse ka arvutiga kasutamiseks, kui muu ei aita siis tarbijakaitse kaudu suhelda.
Mis puldid viga?
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 16.11.2016 15:43:16 vasta tsitaadiga

Minu kogemused viimasel ajal räägivad, et antud ostukoht otsib igasugu põhjuseid, et ei peaks kliendi garantiiga tegelema.
Ilmselt on asi selles, et tootja pakub garantiid näiteks 1.aastaks, kuid meie pretentsiooni esitamise õigus (mis ei ole tegelikult kauba garantii aga on võrdväärtustatud sellega) annab justnagu õiguse kliendile nõuda asja tasuta parandamist.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."


viimati muutis jägaja 16.11.2016 15:45:31, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TauC
HV Guru
TauC

liitunud: 23.04.2007




sõnum 16.11.2016 15:44:53 vasta tsitaadiga

KyBer kirjutas:
Neid pulte ju müüdakse ka arvutiga kasutamiseks, kui muu ei aita siis tarbijakaitse kaudu suhelda.
Mis puldid viga?


Nagu eelnevast arutelust lugeda võid siis tõenäoliselt komplektis müüdud asja puhul on õigus nõuda asja ka komplektsena garantiisse, aga kui on müüdud ainult pult siis sellist nõuet ei saa olla.

Vajadusel aitab tarbijakaitse.
Kommentaarid: 328 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jake28
HV vaatleja

liitunud: 15.08.2014




sõnum 16.11.2016 15:45:16 vasta tsitaadiga

KyBer kirjutas:
Neid pulte ju müüdakse ka arvutiga kasutamiseks, kui muu ei aita siis tarbijakaitse kaudu suhelda.
Mis puldid viga?


1 kang väga halvasti tõõtas..aga tarbiakaitsese ei hakka minema,sest saatsin juba läbi ametliku microsoft klienditoe kaudu remonti....
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.11.2016 16:50:19 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Minu kogemused viimasel ajal räägivad, et antud ostukoht otsib igasugu põhjuseid, et ei peaks kliendi garantiiga tegelema.
Ilmselt on asi selles, et tootja pakub garantiid näiteks 1.aastaks, kuid meie pretentsiooni esitamise õigus (mis ei ole tegelikult kauba garantii aga on võrdväärtustatud sellega) annab justnagu õiguse kliendile nõuda asja tasuta parandamist.


Pretensiooni esitamise õigus on võrreldes tootja garantiiga kõrgemalseisev asi, kuna see õigus on sulle seadusega antud, tootjal/müüjal pole siinkohal õigust mängureegleid määrata.

Tootja garantii tohib oma tingimustega teoreetiliselt olla ainult täiendav boonus kliendi jaoks (ei tohi kitsendada pretensiooniesitamise õigusest tulenevaid võimalusi), reaalsus aga kipub tihti olema vastupidine. Garantii puhul määrab tootja reeglid ja sageli on probleeme nende reeglite tõlgendamisel (pikemalt võib lugeda MTTC teemast mobiilide probleemide kohta).

Lisaks on oluline meeles pidada, et meie 2a pretensiooni esitamise õigust jaguneb kohustuste poolest 2 ossa - 1. pool aastat peab müüja tõestama, et pole kaamel (ehk kui keeldub viga parandamast/toodet asendamast siis peab müüja tõestama, et klient on käitunud valesti tootega) ja viimased 1,5 aastat on tõenduskohustus ostjal.

Seega kui sul tekib probleem tootega, tasub meeles pidada / läbi mõelda:
- Kas sa lähed oma õigust nõudma tootja garantii alusel või pretensiooniesitamise õiguse alusel - uuri enne tingimusi Tarbijakaitse lehelt pretensiooniesitamise tingimuste kohta ja tootja lehelt tootjagarantii kohta
- Müüja saadab su tihti otse garantiiremonti teostava ettevõtte juurde - nii on mugavam tal ja sa ise saad asjad kiiremini aetud, kui probleeme ei teki.
- Kui probleemide tekkimine tingimuste tõlgendamisel on tõenäoline siis tasub ikkagi pöörduda müüja poole ja lasta müüjal toimetada - tema vastutab sinu ees seaduse järgi, mitte remonti teostav ettevõte. Remondi teostaja mängib tootja reeglite järgi ja sinu ees seadusjärgseid kohustusi ei oma.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 16.11.2016 17:09:46 vasta tsitaadiga

Draqula, seaduses kirjutatu on tore asi, kuid müüja just kipubki määrama omapoolseid mängureegleid.
Tarbijakaitse ka alati ei aita, ehk siis kiiret lahendust sealtki tulemas pole.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.11.2016 21:07:25 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Draqula, seaduses kirjutatu on tore asi, kuid müüja just kipubki määrama omapoolseid mängureegleid.
Tarbijakaitse ka alati ei aita, ehk siis kiiret lahendust sealtki tulemas pole.


Nõus.
Ei ole meil asjad veel nii korras kui arenenud riikides.

Siiski on üldises plaanis märgata, et inimesed teavad oma õiguseid rohkem, julgevad ja oskavad nõuda ning saavad ka järjest tihedamini normaalse tulemi.
Põhiline, et kohe alla ei anna kui müüja hakkab mingit jama ajama.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tauro
HV vaatleja

liitunud: 15.10.2016




sõnum 17.11.2016 11:07:08 vasta tsitaadiga

Endal ainult positiivsed kogemused olnud. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiirP
HV Guru
tiirP

liitunud: 07.01.2005




sõnum 17.11.2016 11:23:55 vasta tsitaadiga

Kas Arvutitark saab mulle pakkuda tuulikuid ACFAN00080A "F14 PWM PST CO"?
https://www.arctic.ac/eu_en/arctic-f14-pwm-co.html
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 106
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.11.2016 11:27:56 vasta tsitaadiga

Sai üks jubin Arvutitarka garantiisse viidud. Nädalaga vastus käes thumbs_up.gif
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 185, 186, 187  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.