Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
28.10.2016 13:15:55
|
|
|
What this game is about:
Spoiler
Äikesetormis tõmbasid just viimase kütusega pasatünni tühjaks, et oleks piisavalt raha veoka tankimiseks ning et pisut investeerida järgmistesse auto juppidesse. Pakk tellitud juppidega ootab poes aga väljaostmiseks raha ei jagu. Sõidad täisgaasiga aurude pealt tankla poole, nähtavus olematu, vesiliug pole just kõige meeldivam asi, eriti kui selle ohvriks satuvad vastutulevad ja möödasõitu üritavad roolijoodikud.
Spoiler
Jõudsid eluga tanklasse. Linnas on veel järgmine pasatünn, mis tuleks tühjaks tõmmata, siis saaks nii veoka paagi täis, pakki poest kätte ning natukene jääb veel üle. Aga tankla on kinni, kuhugi minna pole. Teise küla otsa pasatünni tühjendama minek liiga riskantne, ei pruugi tanklasse tagasi jõuda. Tuleb öö kas veoka kabiinis veeta või pubisse sööma minna. Ellujäämiseks taipasid kaasa kodust võtta paki vorste ning kasti seitsme õllega. Võtad ühe õlle, raske öö külgees kiirteel küla poole libisedes võttis nii kõvasti higistama, et vedelikupuudusesse suremine võib varsti reaalseks saada. Otsustad veokas kükitamise asemel pubisse minna, raadiost külapoe reklaamide kuulamisest kopp ees. Võtad ühe pudeli õlut kaasa ning kuuled, et pubis lällamine lõppes. Lähed välja, logistad pubi ust, aknast näed pubi omaniku aga keskmise sõrme paljastamine teda ust avama ei motiveeri. Longid tagasi kabiini ning jääd hommikut ootama.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
28.10.2016 13:17:43
|
|
|
True survival game
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
28.10.2016 14:10:43
|
|
|
Istud tunni, istud kaks.. Väljas juba valge, lähed välja ning raputad poe ust. Ikka kinni. Aknal kirjas, et lahti 8-20. Lähed kabiini tagasi, istud rooli. Igavusest hakkad süütevõtmega mängima, süüdet sisse-välja keerates märkad, et kütusenäidik ei tõuse millimeetritki. Kütusega on lood nii hapud kui olla saavad. Näidikuid vahtides märkad, et põhja vajunud spidomeetri nõela all pesitseb veel paar nõela. Vaatad aknast välja, vaatad uuesti näitu. Ju see kell peab olema. Poolteist tundi veel oodata poe avanemiseni. Krutid raadiot, võtad veel ühe õlu. Ei jaksa oodata, kell juba peaaegu õige. Ronid kabiinist välja, piilud pubi aknast sisse, tühjus. Proovid poe ust, lahti! Esimese asjana kruvid paagilt korgi maha ning lükkad diislipüstoli sisse. Suure paagi tankimine võtab nii kaua aega, et kui jõuad paagile korgi peale kruvitud, paned jooksuga poe suunas minema. Janu-nälg hakkavad jõudma üle kriitilise taseme. Haarad riiulist esimene ettejuhtuva mahuti ning kilepakendi, viskad need kütuserahaga letile. Poemüüja pistab need kilekotti, mille koheselt letil lõhki kisud koos kilepakendiga, kugistad külmutatud pitsa poemüüja ees sisse ning kruvid mahuti lahti ning täidad oma paagi. Kõht nagu täis aga kurk kuivem kui sahara kõrb. Mahutis oli mahlakontsentraat. Jooksed järgmise kapi juurde, viskad sealt piimapaki letile, maksad ning kaanid selle sisse. Seekord vedelikupuudusesse ei surnud. Janu nagu loomal, ronid tagasi kabiini ning tähistad surmast pääsu kahe õluga. Lööd veokale hääled sisse ning suundud küla teise otsa. Tõmbad pasatünni kiirelt tühjaks, haarad sitturilt tasu ning kihutad tagasi poodi paki järgi.
Spoiler
Loed omad rahad kokku, uurid letil oleval sedelit.. Loed uuesti. Perkele. Miskipärast oled veendunud, et tellimus ei saanud nii kallis olla. Marsid poest välja ning keerad kraani lahti.
Spoiler
Nii nagu paagist sisu, lahkub sinust raev. Ehk letitagune juut mõtleb oma tegude üle järgi. Mis edasi, eks koju ja jääma ootama kõnesid uutest tööotsadest. Ükskord saame selle paki kätte niikuinii. Koduteel juba kuuled kurvitagant vaibakloppimist. Hetk hiljem näed sellist vaatepilti.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
28.10.2016 14:14:04
|
|
|
OT:
_________________ ------ |
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
28.10.2016 14:42:58
|
|
|
Teed väikse puhkepeatuse. Magamatus annab jõudsalt tunda. Tukud veidi ning ärkad mürtsumise peale ülesse.
Spoiler
Väike kraavipanek kedagi ei takista. Tahaks juba koju pesema-magama. Spidomeetri nõel hakkab 120km/h näidust mööduma nagu sina ülejäänud liiklusest.
Spoiler
Kuuled taas mürtsumist. Ammu juba tead miks.
Spoiler
Keerad kiirteelt ära aga 60 märk kruusatee ääres unepuudust ei korva.
Spoiler
Jõuad koju, paned sauna sisse ning viskad voodisse. Sauna jõudes termomeeter indikeerib vaid pettumust aga mis seal ikka.
Spoiler
Mõtled päeva üle järgi. Eesmärk oli pakk kätte saada ning elusalt tagasi jõuda. Vähemalt pool eesmärgist sai täidetud. Raha on ka veidi rohkem kui ennem. Ehk järgmine päev läheb edukamalt. Heliseb telefon, hästi, mõni sittur jälle uppumas oma suppi. Haarad telefoni, poemüüja teatab kolmandat korda, et su pakk on sind ootamast. Mõnitab? Lähed garaaži ning tuled tagasi kõnelõpetusseadmega.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
28.10.2016 15:05:46
|
|
|
sa teed juba nagu blogisid siin elust soome kalevipojana
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
28.10.2016 18:27:38
|
|
|
See oli vaid üks päev mängus. Üks värvilisem kui teine.
Minu lömmis õllekast läks ülevaatusest läbi:
Spoiler
Kuna kataloogist summutit tellida millegipärast ei saanud, siis pidin hakkama uuesti save'ist, millel pütt ka olemas oli.
Spoiler
Vaibakloppijad on ka lauda pistetud. Kohe peale ülevaatust tanklasse sõites pagasnikuluuk hüppas küljest ning lõi summutipüti teise dimensiooni.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
riaak
HV Guru
liitunud: 22.09.2002
|
28.10.2016 19:06:33
|
|
|
Mootori sain kokku, aga autole ta kuidagi külge ei tahtnud hakata. Ja siis kukkus nukkvõll mootorist välja.
Lammutasin küll mootori algosadeks, aga nukkvõlli küljest hammasratas küljest ei tule ning ilmselt selle pärast ta enam mootorisse ei hakka.
Save game ka ei aidanud.
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 118 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
28.10.2016 19:28:25
|
|
|
Mootoriplokk tuleb mootoritõstuki otsa riputada kahe poldiga. Peale kinnikeeramist mõistlik vetsus save-load läbi teha. Auto kere vahele saab mootori kui subframe on juba autole alla keeratud, siis tõstukiga mootor autosse tõsta ning kinni keerata. Vahepeal vaja ehk mootorit liigutada siia-sinna ennem kui kinni saab keerata kolme 11MM poldiga. Kui mootor aiste vahel, ehk mõistlik uuesti save-load teha kui mootor ei pole päris nii nagu peaks.
Vahest juhtub anomaaliaid, et miski peaks töötama aga päris ei tööta. Nagu näiteks vahetasin tanklas autol makid ära, enam ei toiminud. Save-load ja korras.
Väga palju asju on mängus tehtud nii, et tundub nagu oleks bug/glitch aga tegelikult teed lihtsalt valesti. Kui hakkama saad, siis tundub üsna loogiline. Samas ei muuda fakti, et mängus juhtub asju lugematutel kordadel mida juhtuma ei peaks. Early access, sorry mate. Peab olema -kannatus, et leida mängus olev loogika ning saada üle-ümber bug'idest.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
28.10.2016 20:52:45
|
|
|
tundub lahe mäng, ostsin ka
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
Snaztastic
HV kasutaja
liitunud: 18.06.2014
|
28.10.2016 22:36:55
|
|
|
Ninzor, kui sa seda veel kaua mängid, saad oma seiklustest raamatu kirjutada
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
28.10.2016 22:39:55
|
|
|
miks seivida just vetsus tuleb?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
28.10.2016 23:02:16
|
|
|
Spoiler
Kui juba mootorit saab, siis vast sirgendavad muudki Fleetari repair shop'is. Proovin sealt mingi aeg läbi käia, ehk saab jälle veidi targemaks. See kõlab küll väga totrana, et viid auto mootoriremonti ja siis antakse auto tagasi lahtikeeratud õlikorgiga.
Vahepeal otsisin pikalt traktorilt tulede lülitit, täna märkasin, et tuled ees ning kohe leidsin lüliti ülesse. Samuti ennem otsisin aga ei leidnud veokalt kohta kuhu pukseerimiseks köit kinnitada.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
delux1337
HV vaatleja
liitunud: 05.12.2011
|
28.10.2016 23:23:18
|
|
|
Läbi paksu ja vedela sain terve auto kokku laotud ilma õpetusteta, käivitub ja värki aga mootor klõbiseb ja idles ei seisa, peab ikka vist ikke mõne õpetuse abiga edasi tegelema
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
29.10.2016 00:44:00
|
|
|
Klõbiseb, siis klapid paigast. Klapikambrilt kaas maha ning kruvikaga keerama.
tsitaat: |
Adjust Valves-screwdriver
(There are 18 total settings for the valves. The nuts will spin infinitely, but scroll down 18 times to the bottom, then scroll up to desired setting. 1-6 tick, 7-13 do not tick, 14-18 tick. 7 is the preferred setting.) |
Jälle update:
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
29.10.2016 02:07:32
|
|
|
klapiklõbin normaalne vast sellisel vanal sunnikul, aga tõenäoliselt jah vahed liiga suured, regulli paika. ja idle keeramiseks on vast kruvi (kui see on karpaga mootor), sealt regullib tühikäiku
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
29.10.2016 02:46:31
|
|
|
Klõbinast saab lahti kui klapid paigas on. Tükk aega jändasin jälle karburaatoriga, auto üle 110km/h ei läinud kohe kuidagi, napilt sai sellegi kätte. Klapid ei klõbisenud, a/f ratio näidik näitas ka, et segu paigas.. Asi oli siiski klappides. Peab olema selles asendis, et kui üks nõks veel alla keerata, siis hakkab klõbisema. Kõik klapid nii. Kui karburaaturi tühikäigu kruvi ja klapid paigas on, siis tuunimata auto läheb 170km/h ja rohkemgi.
Öösel ärgates helistas pätt, et tuleks pubisse järgi:
Spoiler
Nüüd pole aimugi mis temaga peale hakata. Lööb välku, telefon helises. Korraks. Võtsin vastu, räigelt mürises, lõin telefoni kiirelt hargile tagasi.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
delux1337
HV vaatleja
liitunud: 05.12.2011
|
29.10.2016 03:00:17
|
|
|
Krt kuidas sul kere nii ilus on, ma proovisin kapotti peale panna siis esiklaas läks katki ja lõi kere julmaks banaaniks ära
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
30.10.2016 19:45:44
|
|
|
ninzor kirjutas: |
Mihkel. kirjutas: |
ninzor, sirutamise all mõeldi ilmselt ikka kere sirutamist. Mul on ka ehitamise lõpuks pill suht kõver ikka. |
Loppe's asub värvitöökoda aga ei oska öelda kas nad muid teenuseid ka pakuvad, pole kordagi sinna jõudnud ajal kui neil uks lahti on (9-16 vist), alati õhtuti-öösiti juhtunud sealt mööda panema, vahepeal teinud peatuse ukse logistamiseks.
Mis seal ikka, nii ei saa rallit sõita kui auto kolm korda maha kukkunud banaani meenutab.
C:\Users\ACCOUNTNAME\AppData\LocalLow\Amistech
Seal asub kaust savegame failidega.
Olemasolevast kaustast teha koopia, siis alustada uut mängu. Uue mängu save'ist kopeerida vaid meshsave.txt ning see pooleli oleva save'i kaustaga tagasi panna. |
Ilma trikitamata peaks Loppe's olev värvitöökoda ka remonditeenuseid pakkuma, nii kere kui mootori. Siiani ise uudistama pole jõudnud sinna kordagi kui nende äri avatud on. Kui head tööd nad teevad, tea.. Kas tuuleklaasist ämblike ka välja ajavad.
Spoiler
Kuna küttepuudega seoses keegi helistanud polnud ammu, siis alustasin mängu uuesti, et sellega seoses helistataks ning kaardile tekiks punkt asukohaga kuhu puid viia. Öeldakse ka, et too millal õigeks pead. Kolm-neli nädalat hiljem siis minu puhul. Võtsin oma õige save'i ning läksin traktoriga rallima. Küttepuud viidud, siis edasi kiirteed pidi tanklasse, seal paak täis, natukene piima ja vorsti kotiga kabiini ja mööda kiirteed koju tagasi. Teised liiklejad sellest vaimustunud polnud, et traktor mööda kiirteed venib ning lõpuks kui kiirteelt ära keerasin oli juhtunud vähemalt 5 avariid, vähemalt 3 neist ahelavariid.
Spoiler
Suutsin veoka nii õnnetult tee äärde ära parkida, et kabiini enam tagasi ei saanud. Lahtisest uksest ei ulatanud sisse ronida, teiselt poolt ei jaksanud ust lahti tõmmata. Juhtumisi kabiinis olnud õllekast oli vajunud pedaalide juurde, selle sai välja tõsta taburetiks, et tagasi kabiini ronida. Kinni veokas ei olnud, sõitsin vähe siledamale pinnale, väike peatus õllekasti tagasi kabiini tõstmiseks ning sõit jätkus.
Spoiler
Öösel helistanud joogist sõpra sai kuni hommikuni sõidutatud ennem kui õige maja leidsin. Õige maja leides tabas vale hetk ning seisma jäämise asemel pani auto üle kuudi, seejärel veeres ise tagasi ratastele. Imekombel auto pääses sellest manöövrist kriimuvabalt. Kohe kui koju jõudsin helistas sama sõber ning tellis haagisetäie puid. Haagis juba ammu ootas, sai kohe ära viidud.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
Lordlesta
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2005
|
30.10.2016 20:39:56
|
|
|
Sain suure vaevaga auto kokku ja mootori nurruma, aga ainuke mure, et auto ei liigu edasi ega tagasi... Käigukast justkui ei tööta, kontrollisin kinnitused väliselt üle ja ühtegi lahtist polti ei leidnud. Ei unustanud ka käsipidurit peale. Ise ei oska enam viga kusagilt otsida, on kellelgi ideid kuhu vaadata ja mida kontrollida?
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
riaak
HV Guru
liitunud: 22.09.2002
|
30.10.2016 20:43:18
|
|
|
Sidurivedelikku panid? Ehk lekib välja?
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 118 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
30.10.2016 20:43:47
|
|
|
Puusalt kohe pakuks et kas halfshaft pole mutritega kinni pandud, gear linkage pole kinni või on alt ära kukkunud drive gear.
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
30.10.2016 20:49:34
|
|
|
Lordlesta kirjutas: |
Sain suure vaevaga auto kokku ja mootori nurruma, aga ainuke mure, et auto ei liigu edasi ega tagasi... Käigukast justkui ei tööta, kontrollisin kinnitused väliselt üle ja ühtegi lahtist polti ei leidnud. Ei unustanud ka käsipidurit peale. Ise ei oska enam viga kusagilt otsida, on kellelgi ideid kuhu vaadata ja mida kontrollida? |
Spoiler
Vast ununes siduri silindrisse õli kallata. Viimane update (tuli paar tundi tagasi) pidi aitama paremini mahlasid sisse kallata. Vähemalt varem sai mõistlikult mahlad sisse ainult siis kui korraga tegid ühe korgi lahti, kallasid selle lõpuni täis, kork kinni, järgmine lahti, jne.
Erinevalt jahutusvedeliku ning õli kanistritest saab piduriõli pudel tühjaks. Ühe pudeliga kord sai mõlemasse piduri omasse suraka ning siduri silindrisse kah, siis oli sõitev auto. Kui see üks pudel kallata tühjaks pidurite omadesse, siis siduri jaoks ei jätku.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
Lordlesta
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2005
|
30.10.2016 21:08:48
|
|
|
Suured tänud, siduri/piduri vedelik oligi puudu. Ei tulnud selle peale, et need kõik 3 vaja eraldi kontrollida.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Snaztastic
HV kasutaja
liitunud: 18.06.2014
|
31.10.2016 16:55:48
|
|
|
Kuidagi faile muutes auto osasid oleks võimalik tagasi saada Gear linkage kadunud
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
|