Auto koos, ainult mahlad sisse ja karburaatorit timmida vaja.No kui see kapott väljaarvata, otsin ja otsin aga ei leia kust teda kinni keerata.Õhufilter on ka riiulis, seega see segada ei saa.
Auto koos, ainult mahlad sisse ja karburaatorit timmida vaja.No kui see kapott väljaarvata, otsin ja otsin aga ei leia kust teda kinni keerata.Õhufilter on ka riiulis, seega see segada ei saa.
Spoiler
Edit:
It runs.
Spoiler
Kannatas ise kokku laduda või läks ikka õpetuse järgi?
Auto koos, ainult mahlad sisse ja karburaatorit timmida vaja.No kui see kapott väljaarvata, otsin ja otsin aga ei leia kust teda kinni keerata.Õhufilter on ka riiulis, seega see segada ei saa.
Spoiler
Edit:
It runs.
Spoiler
Kannatas ise kokku laduda või läks ikka õpetuse järgi?
Ise laoks ikka päris pikalt kokku kuna ei tea/näe palju polte-mutreid detailil kinni vaja keerata on ning siis peaks hakkama silma järgi vaatama-proovima millist võtit kasutada.Osad detailid tuleb külge panna aga pingutada kui mõned veel peale pandud samale detailile, mõni detail käib kinni erisuurustes poltidega.Juhendiga võttis terve päeva, ilma ei kujuta väga ettegi.
Tegu on vana juhendiga, nüüdseks on mõned üksikud poltide suurused muutunud ning vähemalt piduriõli pudel sai tühjaks.Ühel proovimisel läks terve pudel pidurireservuaari ning siduri jaoks ei jätkunud.
Edit:
Kapott ja õhufilter ka lõpuks oma tee autole leidnud:
Keera karpa pealt segukruvi täitsa nulli (keri alla) alustuseks. Toores (choke) tõmba ka täitsa lahti külma mootoriga. Ise sain ka pilli käima, pidureid polnud, aga see ei takistanud esimest sõitu. Mingihetk suri ikkagi välja, ilmselt küte otsas.
Panin teel poodi hiacega möödasõidul pauku. Nüüd on see pill seal tee ääres ja jala niisama naljalt sellele järgi ei lähe. Tow hooki vist veoautol pole, ehk siis ainus variant traktoriga koju vedada? Ja kas keegi neid nö missioone on teinud? Mingid vanad helistavad koguaeg, et ma pütiga settekaevu tühjendama läheksin, aga kuhu?
Telefoni juures kaardile ilmub püsti löödud nool, see on siis sihtkoht. Lähed lõhud koorma puid täis ja kärutad sinna traktoriga (puid lõhkudes ei soovita seda viina pudelit omale seal kuuris sisse kallata, asi muutub võimatuks missiooniks ). Kallutad puud hoovi peale maha ja papi viskab üle tonna marka sulle. _________________ Ahto
Kas seal oleneb ka palju puid viid? Ma u. 10 halgu viskasin peale ja hakkasin traktoriga minema, selle Loppe kurvi juures tuli öö peale ja jäin sinna passima, sest millegi pärast traktori tuled ei põlenud. Hommikul hakkas räigelt sadama ja lõpuks enam traktor käima ei läinud.. ei teagi mis juhtus, enne kui sõitsin, siis näitas nagu pool paaki oleks täis. Midagi muud seal ka näppida ei saa. Esimest korda õnnestus ka muidugi see viin sisse kallata, nii et jõudsin isegi kaugele
ninzor, tänud, proovin ka täna selle järgi nipitada
see mäng vajab ikka päris head arvutit:
OS: 64bit versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960 or AMD equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard _________________ PS4 PSN: markomoisa
Jah, mängin pisut kõrgemal kui miinimum graafikaseadetel.
Teel poodi otsustas luuk sellist nalja teha, vähemalt ei otsustanud seltskonnast lahkuda:
Spoiler
NATAS999 kirjutas:
ninzor kirjutas:
Panin mootori käima, mõtlesin et näpin veidi klappe, hakkasin klapikambrikaant maha võtma ja läks hoopis nii:
Spoiler
Nii juhtub kui vale võtmega enamvähem õigest kohast keerata.
juhtus ka siis sellest midagi, kui plokikaas lõikama pani?
Selle nalja peale panin quit without saving.Mootor suri muidugi välja kui maha hüppas. Veidi hiljem timmides sain vähemalt teada, et juba mootorit kokku pannes sai kõik klapid paika nii nagu peab.
ninzor, eeeh, oleks võind ikka katsuda kokku tagasi üritada panna.
sureb välja muidugi, kui kompressioon, küte ja süüde jeehat tõmmavad
sai ka eile ära võetud see mäng. alguses ei saand üldse pihta, miks kolbi sisse üritades panna vänt jalga laseb ja miks sidur hooratta küljest ära kukub aga lõpuks sain nii kaugele juba kokku, et hakkab juba tuttavlikku mootori kuju võtma tasapisi. mootori ja kerega ehk veel saaks hakkama, aga veermik jms pudru tundub müstika juba.
viimati muutis NATAS999 26.10.2016 12:28:56, muudetud 1 kord
Vahest juhtub igasugu huvitavaid asju, näiteks üritades autosse ronida viskab tegelase taevasse ja kukud nii tagasi auto peale, et kere ja uksed lööb kõveraks. Nii savegame'ide vahel lappates on läinud mõni osa riiulisse tagasi, seda edasi-tagasi lammutamist on juba piisavalt praktiseeritud.
Kui mäng save'ida nii, et auto on tungraudadel, siis loadgame tehes on auto põradal, kahveltõstukiga seda lõbu aga pole. Vahepeal juhtus nii, et iste jäi summutit autosse pannes ette. Võtsin istmed tagasi välja, panin summutitoru alla, keerasin kinni. Tõstsin istme autosse tagasi ja summutitoru kukkus alt ära.
NATAS999 kirjutas:
alguses ei saand üldse pihta, miks kolbi sisse üritades panna vänt jalga laseb ja miks sidur hooratta küljest ära kukub aga lõpuks sain nii kaugele juba kokku, et hakkab juba tuttavlikku mootori kuju võtma tasapisi. mootori ja kerega ehk veel saaks hakkama, aga veermik jms pudru tundub müstika juba.
Mul ei võtnud kolbe üldsegi vastu kui väntvõlli laagrid puudu olid. Siduri komplekteerimiseks leidsin lausa mitu vale moodust.
viimati muutis ninzor 26.10.2016 12:33:05, muudetud 1 kord
ninzor, ai pagan, siis tõesti. noh eks alpha ka alles ja mõned vead sees, mis saavad loodetavasti parandatud.
mul kere detaile külge lapates näiteks paned stange külge, uks kukub ära, paned ukse külge, stange kukub ära, aga see oli enne seda, kui poldid, kruvid ja mutrid olin avastand. eks õhtul nikerdab edasi. peaks teglt poed ja kõrtsud ja muud naljakad kohad ka üle vaatama tegelikult .
sidurit pole suutnud valesti veel kokku panna, vb peale käimakasti paigaldust saab näha, et valesti. aga mul lasti ilma vända laagriteta ilusti kolbid külge panna :/ kas erinevad versioonid mängust, või mingi ekstraosavus ei teagi.
viimati muutis NATAS999 26.10.2016 12:35:22, muudetud 1 kord
See sai võetud salongi kuna tegu pole esimese korraga millal pagasnikuluuk on otsustanud sõidukist eralduda. Midagi kaduma ei läinud aga siiski. Tööriistakast tuli kaasa ainult selleks, et kruvikeerajaga karburaatorit timmida aga nagu näha siis tuli ka pagasnikuluugi puhul abiks.
viimati muutis ninzor 26.10.2016 12:46:06, muudetud 1 kord
Jõudsin lõpuks poodi, auto täis, pagass täis.. Pidurivedeliku võtsin juba teise kui mitte kolmanda pudeli, kallasin siduri-piduri reservuaarid täis, ehk töötavad nüüd pidurid. Poodi sai sõidetud ainult käsipiduri abil.
Spoiler
Pidurid toimivad. Kui saaks karburaatori paika, siis prooviks autoga ülevaatusest läbi saada.
Poest oli hea võtta õli ning jahutusvedeliku, neid tuli kindlasti juurde kallata. Tagasi koju sõites laadisin pagasniku tühjaks, koos poekraamiga otsustasid kütusepaak ning pagasnikuluuk auto alt kaasa hüpata.
Spoiler
Klappidega nokitsedes avastasin, et pooled kepsud lahti ning silindripea oli mootoriploki küljes kahe poldiga. Tea kust selline anomaalia sisse tekkis kuna autot komplekteerides kontrollisin iga mutri kahekordselt üle.
Spoiler
Ehk leiab paranormal activity ka lõpu.
Kataloogis põnevaid tuuningjuppe, rahakott ütleb no-go. Sai kuuri puid lõhkuma mindud proovima, ei tea kas asi oli viinas aga kui kirves sai kogemata nii pakule visatud, siis iga riidast võetud tükk hüppas ise pooleks.
Spoiler
Riita tühjendades pilpad lükkasid kirve paigast ära, siis aga avastasin, et kirvega lõhkumise asemel saab ka vastu pakku puud lihtsalt pooleks lüüa. Töö jätkus, õlu läks sisse, järgmisena lõin juba puid pilbasteks vastu haagise külge, edasi juba puutükke pakult tõstes kukkusid ise pooleks.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.