Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 237, 238, 239  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 18.10.2016 13:48:06 vasta tsitaadiga

elukas, , palju sa kui aus taksojuht siis makse iga kuu maksnud oled? icon_smile.gif
_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 18.10.2016 15:50:00 vasta tsitaadiga

crackpot, tohib ma küsin, miks sa siis "legaalselt" (loe: moraalselt) teenust pakud, kui saab ka teisiti (loe: immoraalselt)?
Hetkel sõidujagajaid pihtide vahele ei võeta, miks sa sellega ei tegele? Saaks ju hoopistüki rohkem raha, kui see on lõppeesmärk.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 18.10.2016 16:15:49 vasta tsitaadiga

Need sõidujagajad pole ju tegelikult mingid sõidujagajad. See pole mingi sõidujagamine, kui istub taxify näpus linna peal ja ootab, et kliendile järgi minna icon_biggrin.gif Puhas taksoteenus lõdvemate reeglitega.

See ei tähenda muidugi, et need "sõidujagajad" kehvemat teenust pakuks.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 18.10.2016 16:19:37 vasta tsitaadiga

No vot, aga sellest ma ei saagi aru, et kui juriidiliselt on kõik korrektne, siis miks taksojuhid sellega kaasa ei lähe? See pole ju loogiline... kas taksojuhid ise vabatahtlikult tahavad neid kõike makse maksta või äkki läheks siis süsteemiga kaasa ja hakkaks sõidujagajateks?
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 18.10.2016 16:25:49 vasta tsitaadiga

.....

viimati muutis sooty 02.07.2020 15:54:35, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.10.2016 16:28:55 vasta tsitaadiga

Juriidiliselt ei ole korrektne. Kuna tegemist on tasulise sõitjateveoga, siis on see olenevalt asjaoldusest kas takso või juhuvedu, mõlema teostamiseks on vaja luba. See et politsei ega mupo neid "jagajaid" ei trahvi, on lihtsalt riigi tegematajätmine. Samahästi võiks küsida, miks Liviko Koplis salaviina müüma ei hakka, neil läheks ju ka paremini - ei pea aktsiisi ega käibemaksu maksma, võib vabalt ka alaealistele müüa jne. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.10.2016 16:45:49 vasta tsitaadiga

Kui Liviko teeks viinajagamiseks äpi, tasud otse pangakontolt, pole tšekki vaja jne, siis oleks ju kõik korras? icon_lol.gif
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 18.10.2016 16:53:26 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
crackpot, tohib ma küsin, miks sa siis "legaalselt" (loe: moraalselt) teenust pakud, kui saab ka teisiti (loe: immoraalselt)?
Hetkel sõidujagajaid pihtide vahele ei võeta, miks sa sellega ei tegele? Saaks ju hoopistüki rohkem raha, kui see on lõppeesmärk.


Küsida võib kõike, 0.89 minut, aga pesuväele ma end ei koori.

Ma ei sõida üldse, juba märtsis peatasin FIE, nüüd lõpetan ära. Jätsin endale 6 kuud mõtlemisaega - kui FIE kohe lõpetada, siis dokumendid muutuvad kehtetuks. Mõtlesin - ei taha enam selle valdkonnaga praeguse seisuga tegemist teha. Nn sõidujagamine on sektorit päris tugevalt mõjutanud e raha ümber jaganud ning ma ei hakka taksojuhiks (ega jagajaks), kes 250-300h kuus autos elab.

Mõned taksojuhid, isegi mina, kõlbavad teisteski valdkondades ja ametikohtadel.
Piraadiraha ei ole selline pudrumägi, et tahaks oma 8 tunnistest tööpäevadest 12 v 16 teha või R-L öösel oma unegraafiku, sotsiaalsed ja kodused suhted veel enam tuksi keerata, taksojuhiajastu on neile nagunii jälje jätnud.

Piraatteenust saavad ainult ammused isiklikud tuttavad, viimane kokkuleppetasu oli mõned purgid soolaseeni ja õunamahla.

Nii et ma olen kõrvaltvaataja.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.10.2016 16:54:10 vasta tsitaadiga

äpi kontekstis pigem nii, et äpi teeb keegi kolmas ja äpi kaudu saavad oma kaupa müüa nii Liviko kui see "papi kolmandast trepikojast", kes garaazis samakat ajab. Selle papi samakas võib ju täitsa joodav olla, aga pole vist vaja pikemalt seletada, miks Liviko selle "innovatsiooni" peale pahane oleks eriti juhul kui seda tehakse võimuesindajate nina all ja keegi ei reageeri.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 18.10.2016 17:14:21 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
elukas, , palju sa kui aus taksojuht siis makse iga kuu maksnud oled? icon_smile.gif


Alusta küsimist sealt:
1. millal auto osteti
2. palju auto maksis ning milline % läks ärikuludesse
3. millised olid kaasnevad lisakulud (taksovarustusest dokumentideni)
4. kui suured on aasta jooksul lisanduvad kulud (frantsiis, tellimused, kindlustus, hooldus, remont, pesu-puhastus, pisikulud ... klaasipesuvedelikust niiskete salfakate ja kaitsmeteni)

Ma eluka maksuanatoomiasse ei ole viitsinud süveneda, aga tean, et kuni 2 aastat ei pruugi taksojuht nt tuluni ja TM kohustuseni jõuda, tegelikult ja ausalt, seega maksab sots min nagu ette nähtud.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jjk
HV veteran

liitunud: 30.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.10.2016 17:22:28 vasta tsitaadiga

elukas on ka (vist) oma fienduse peatanud (eeldusel, et mäletan nime õigesti).
_________________
www.sisters.ee: rinnamärgid, külmkapimagnetid, võtmehoidjad, käepaelad
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 18.10.2016 17:49:16 vasta tsitaadiga

Ma ei mõista, miks te FIE-d olete. OÜtada on juu popim ja tunduvalt lihtsam. Tartus osad taksistid gruppeerusid ja moodustasid oma firma.
_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 18.10.2016 18:50:21 vasta tsitaadiga

Pailaps kirjutas:
Ma ei mõista, miks te FIE-d olete. OÜtada on juu popim ja tunduvalt lihtsam. Tartus osad taksistid gruppeerusid ja moodustasid oma firma.


Varem oli OÜ-le taksonduses ca 500 suurem lisainvesteering vedajapädevuse koolituse näol e kui alustada FIE-na, kus kulud on päris suured, siis + jõudmiseni FIE-na liht hoiad selle 500 esialgu taskus. Lihtne.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.10.2016 20:09:40 vasta tsitaadiga

Kel taxify või uberi teemal midagi öelda on ja lõustaraamatu konto olemas, andke hagu https://www.facebook.com/groups/107205146419989/
PS. mina ei ole selle grupi looja ega (vähemalt hetkel) isegi mitte liige.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 18.10.2016 23:51:16 vasta tsitaadiga

A mina jah. Tubli töö. Kaua peale passisid, et tabada? Paistab , et sai ühe täisverelise taksisti endast välja aetud icon_biggrin.gif Ei iialgi usu ma juttu, et päris taksoonud kõik tulud viimse sendini deklareerivad icon_smile.gif

Miks ma ei hakka "päris taksoks" ? Ei iialgi paigalda ma oma autosse taksomeetrit , mingit antenni ja muud jura. Kole ja ei ole kogu sodi salongis kuskile pannagi normaalselt.
Ma sõidan siis kui viitsin ja tahan - täna näiteks 0 minutit. Eile 2 tundi. Jne. R-L ööse on muidugi teine teema icon_smile.gif Jällegi muidugi kui järgmine päev vaba või viitsimist on. Päris töö on ikka päris töö ja päevasel ajal.

Kui on nõudlust siis on ka pakkujaid. Ma ei võta tänavalt kedagi peale ja fb grupis või taxifys inimesed ise soovivad sõita just väljavalitud autoga. Mis siis? Nii on ka edaspidi ja eks kui üle lüüa tahate siis peate hinda ilmselt odavamaks kruttima. Reaalselt õigem lahendus on lihtsalt üle tulla icon_smile.gif

Aga mis selle nimekirja mõte on kuhu mind kenasti lisati? http://www.varrukad.ml/ . Tasuta reklaam vms?
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 19.10.2016 00:42:29 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
ranel kirjutas:
elukas, , palju sa kui aus taksojuht siis makse iga kuu maksnud oled? icon_smile.gif


Alusta küsimist sealt:
1. millal auto osteti
2. palju auto maksis ning milline % läks ärikuludesse
3. millised olid kaasnevad lisakulud (taksovarustusest dokumentideni)
4. kui suured on aasta jooksul lisanduvad kulud (frantsiis, tellimused, kindlustus, hooldus, remont, pesu-puhastus, pisikulud ... klaasipesuvedelikust niiskete salfakate ja kaitsmeteni)

Ma eluka maksuanatoomiasse ei ole viitsinud süveneda, aga tean, et kuni 2 aastat ei pruugi taksojuht nt tuluni ja TM kohustuseni jõuda, tegelikult ja ausalt, seega maksab sots min nagu ette nähtud.

Seda lolli juttu võid kellelegi teisele ajada, et taksojuhid deklareerivad ausalt oma tulud. Ma ise elan ka ühe "vaese" taksojuhi endises majas.
Kuna päris mitmed mu tuttavad/sõbrad on taksojuhid, siis ühises lauas on päris mitu korda teemaks tulnud, et palju nad siiski siis teenivad. Kõige äpum seltskonnast pani 500eur peale kulusid tasku(tema auto oli kole kui öö ka), enamus ikka 1000+ eur. Makse deklareerisid eranditult kõik neist vaid vajaliku miiniumi.

Kui tahad analüüsida tegelikku käivet, siis väga hea näide on elektritakso.

Kui ise ei teeninud väga, siis kahjuks/õnneks pead siiski peeglisse vaatama või siis oma ebaatraktiivsele autole.

Taxify ja Über on selles osas "koledad", et lõhuvad taksomaffiat. Madis Oona enda sõnad, et taksosid peab Tartu tänavatel vähemaks saama, kui luges CE loengus transpordiseadust. FIE-d jäävad väikeste rikkumistega veolubadest ilma. Samas Tulika ja Elektritakso on nagu pühad lehmad. Mis sest, et tipptunnil pole taksosid ikka piisavalt võtta. Selles osas alternatiivid hea lahendus. Taxifyl hea asi reiting ka. Ma olen suva taksodega ikka väga orki lennanud. Kes ei tea põhitänavaidki, kes üritab pikemat tiiru teha, kel on ulmeline sõidu hind.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 19.10.2016 06:36:27 vasta tsitaadiga

Kolmapäeva varahommik kell 5:20, Mustamägi, Taxify tühi (kõigist), Uber tühi, Taxigo-s 2 masinat.... Et kuidas siis see uus ja innovatiivne teenus peaks tagama takso/transpordi, kui tarvis varahommikusele lennule jõuda?

Taxify-l ettetellimist pole (kuigi nüüd on ju tegemist pm täislaksuga taksofirmaga - oma autod, oma logotasu jms "halb ja kole konservatiivne taksovärk"), Uberi ettetellimine proovib otsida sulle sobival kellaajal Uberi, garantiid pole.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
merku
HV kasutaja

liitunud: 08.03.2004




sõnum 19.10.2016 08:18:26 vasta tsitaadiga

Eks Taxify ja Uberi üks stateegia ongi ju taksosid vähemaks saada, siis saab hinda juurde kruvida. Kiire tariifide muutmine on nende äri põhialuseid. Vaja oleks ikka tõelist ja universaalset sõidujagamise äppi, mis toimib pea täielikult automaatselt (ehk siis jalamehe ja autojuhi äpid suhtlevad omavahel märkamatult).
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.10.2016 08:35:01 vasta tsitaadiga

Uberi jaoks on ilmselt Eesti turg üks ümardamisviga, hoiavad oma hinda kunstlikult madalal ja saavad linnukese rahvusvaheliste klientide jaoks kirja et ka Eestis on tuntud brändinimi olemas.
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 19.10.2016 12:11:37 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
crackpot kirjutas:
ranel kirjutas:
elukas, , palju sa kui aus taksojuht siis makse iga kuu maksnud oled? icon_smile.gif


Alusta küsimist sealt:
1. millal auto osteti
2. palju auto maksis ning milline % läks ärikuludesse
3. millised olid kaasnevad lisakulud (taksovarustusest dokumentideni)
4. kui suured on aasta jooksul lisanduvad kulud (frantsiis, tellimused, kindlustus, hooldus, remont, pesu-puhastus, pisikulud ... klaasipesuvedelikust niiskete salfakate ja kaitsmeteni)

Ma eluka maksuanatoomiasse ei ole viitsinud süveneda, aga tean, et kuni 2 aastat ei pruugi taksojuht nt tuluni ja TM kohustuseni jõuda, tegelikult ja ausalt, seega maksab sots min nagu ette nähtud.

Seda lolli juttu võid kellelegi teisele ajada, et taksojuhid deklareerivad ausalt oma tulud. Ma ise elan ka ühe "vaese" taksojuhi endises majas.
Kuna päris mitmed mu tuttavad/sõbrad on taksojuhid, siis ühises lauas on päris mitu korda teemaks tulnud, et palju nad siiski siis teenivad. Kõige äpum seltskonnast pani 500eur peale kulusid tasku(tema auto oli kole kui öö ka), enamus ikka 1000+ eur. Makse deklareerisid eranditult kõik neist vaid vajaliku miiniumi.

Kui tahad analüüsida tegelikku käivet, siis väga hea näide on elektritakso.

Kui ise ei teeninud väga, siis kahjuks/õnneks pead siiski peeglisse vaatama või siis oma ebaatraktiivsele autole.

Taxify ja Über on selles osas "koledad", et lõhuvad taksomaffiat. Madis Oona enda sõnad, et taksosid peab Tartu tänavatel vähemaks saama, kui luges CE loengus transpordiseadust. FIE-d jäävad väikeste rikkumistega veolubadest ilma. Samas Tulika ja Elektritakso on nagu pühad lehmad. Mis sest, et tipptunnil pole taksosid ikka piisavalt võtta. Selles osas alternatiivid hea lahendus. Taxifyl hea asi reiting ka. Ma olen suva taksodega ikka väga orki lennanud. Kes ei tea põhitänavaidki, kes üritab pikemat tiiru teha, kel on ulmeline sõidu hind.


Hakka või taksojuhiks kui enamus kaugelt rohkem kui "tavainimene" taskusse paneb. Mis see mediaan ongi, alla 800 vist.

Taksode kadumisega jääb lihtsalt riigi tulu väiksemaks, mitte vaid maksud, aga ka igasugused lõivud, samad juhid ilmselt jäävad suures osas mõne äpi all edasi sõitma, nii et ma ei saa aru, milline see sisuline positiivne muutus võiks olla.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 19.10.2016 12:16:41 vasta tsitaadiga

See selle asja point ongi, et taksojuhid on nn musta palga peal. Kui tavainimesed ka makse ei maksaks, siis saadaks ka kätte hoopis teised numbrid.
_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.10.2016 14:04:17 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:

Seda lolli juttu võid kellelegi teisele ajada, et taksojuhid deklareerivad ausalt oma tulud. Ma ise elan ka ühe "vaese" taksojuhi endises majas.
Kuna päris mitmed mu tuttavad/sõbrad on taksojuhid, siis ühises lauas on päris mitu korda teemaks tulnud, et palju nad siiski siis teenivad. Kõige äpum seltskonnast pani 500eur peale kulusid tasku(tema auto oli kole kui öö ka), enamus ikka 1000+ eur. Makse deklareerisid eranditult kõik neist vaid vajaliku miiniumi.


Arvutame siis natuke. Ma arvan, et väga mööda ei pane kui ülten, et auto kilomeetri omahind on ca 20 senti kilomeeter kui arvata sisse kütus, hooldus/remont, autopesu, amortisatsioon(turuväärtuse langus) jne. ehk KÕIK autoga seotud kulud. Ütleme et 2/3 töösõitudest on kliendiga. Seega hetkel ütleme lihtsustatult, et kõik sõidud on kliendiga ja kilomeetri omahind 30 senti. Võtame sellise keskmise taksohinna 2.5 sõidu alustamine ja 50 senti kilomeeter. Kui võtta keskmiseks sõidu pikkuseks 6 kilomeetrit, siis arvates juurde sõidualustustasu ja lahutades kiisu tasu, tuleb kassat ca 80 senti kilomeeter. Lahutame maha auto kulu ja jääb järgi 50 senti kilomeetrist. Selleks, et "teenida" 1500€, peaks siis kliendiga maha sõitma 3000km ehk kokku ca 4500km. Aga see 1500 ei jää veel tasku, sealt peab maksma veel minimaalsed maksud, logomaksu kui see on, igasugused riigilõivud jms. ehk puhtalt võibolla 1000€ kätte jääbki kui makse kõvasti "optimeerida".
Ütleme siis, et 1000€ teenimiseks peab läbima 4500km. Ega ma väga puusse vist pane kui ütlen, et arvates sisse maja ees kliendi ootamine, foori taga seismine jms. saame keskmise kiiruse paremal juhul 30km/h ehk peaks sõitma 150 tundi kuus. Ei olegi nagu midagi utoopilist AGA seda vaid juhul kui võtta väga utoopiline eeldus, et taksojuht 100% tööajast sõidab st. kui ühe töö lõpetab, saab kohe järgmise ning auto seest ja väljast kasimise jm. kaasnevate toimetuste peale üldse aega ei kulu. Reaalsus on see, et normtöötundidega(ca 170 tundi kuus) ei teeni 1000€ isegi siis kui makse kõvasti optimeerida ehk need kes ütlevad et 1000€ kuus puhtalt tasku pistavad on kas mõne kulu arvestamata jätnud või teevad tööd oluliselt rohkem kui 40 tundi nädalas. Aga mina võtsin aluseks sellise keskmise hinnaga takso, leiab piisavalt ka odavamaid taksosid.
Kui oma arvutusega väga võssa panin, siis eks praegused või endised taksojuhid parandavad.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaank
HV veteran

liitunud: 14.01.2007




sõnum 19.10.2016 14:51:05 vasta tsitaadiga

prtv kirjutas:
Uberi jaoks on ilmselt Eesti turg üks ümardamisviga, hoiavad oma hinda kunstlikult madalal ja saavad linnukese rahvusvaheliste klientide jaoks kirja et ka Eestis on tuntud brändinimi olemas.


Eks üritavad teised välja süüa ja siis koore riisuda. Samas on ilmselt juba üpris suur hulk turiste, kes takso valimisel millelegi muule ei mõtle kui Uberile ja sellega üsna suur turg tagatud.
Taxifyd ilmselt külalistel telefonis pigem ei ole.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 19.10.2016 15:15:38 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
ranel kirjutas:

Seda lolli juttu võid kellelegi teisele ajada, et taksojuhid deklareerivad ausalt oma tulud. Ma ise elan ka ühe "vaese" taksojuhi endises majas.
Kuna päris mitmed mu tuttavad/sõbrad on taksojuhid, siis ühises lauas on päris mitu korda teemaks tulnud, et palju nad siiski siis teenivad. Kõige äpum seltskonnast pani 500eur peale kulusid tasku(tema auto oli kole kui öö ka), enamus ikka 1000+ eur. Makse deklareerisid eranditult kõik neist vaid vajaliku miiniumi.


Arvutame siis natuke. Ma arvan, et väga mööda ei pane kui ülten, et auto kilomeetri omahind on ca 20 senti kilomeeter kui arvata sisse kütus, hooldus/remont, autopesu, amortisatsioon(turuväärtuse langus) jne. ehk KÕIK autoga seotud kulud. Ütleme et 2/3 töösõitudest on kliendiga. Seega hetkel ütleme lihtsustatult, et kõik sõidud on kliendiga ja kilomeetri omahind 30 senti. Võtame sellise keskmise taksohinna 2.5 sõidu alustamine ja 50 senti kilomeeter. Kui võtta keskmiseks sõidu pikkuseks 6 kilomeetrit, siis arvates juurde sõidualustustasu ja lahutades kiisu tasu, tuleb kassat ca 80 senti kilomeeter. Lahutame maha auto kulu ja jääb järgi 50 senti kilomeetrist. Selleks, et "teenida" 1500€, peaks siis kliendiga maha sõitma 3000km ehk kokku ca 4500km. Aga see 1500 ei jää veel tasku, sealt peab maksma veel minimaalsed maksud, logomaksu kui see on, igasugused riigilõivud jms. ehk puhtalt võibolla 1000€ kätte jääbki kui makse kõvasti "optimeerida".
Ütleme siis, et 1000€ teenimiseks peab läbima 4500km. Ega ma väga puusse vist pane kui ütlen, et arvates sisse maja ees kliendi ootamine, foori taga seismine jms. saame keskmise kiiruse paremal juhul 30km/h ehk peaks sõitma 150 tundi kuus. Ei olegi nagu midagi utoopilist AGA seda vaid juhul kui võtta väga utoopiline eeldus, et taksojuht 100% tööajast sõidab st. kui ühe töö lõpetab, saab kohe järgmise ning auto seest ja väljast kasimise jm. kaasnevate toimetuste peale üldse aega ei kulu. Reaalsus on see, et normtöötundidega(ca 170 tundi kuus) ei teeni 1000€ isegi siis kui makse kõvasti optimeerida ehk need kes ütlevad et 1000€ kuus puhtalt tasku pistavad on kas mõne kulu arvestamata jätnud või teevad tööd oluliselt rohkem kui 40 tundi nädalas. Aga mina võtsin aluseks sellise keskmise hinnaga takso, leiab piisavalt ka odavamaid taksosid.
Kui oma arvutusega väga võssa panin, siis eks praegused või endised taksojuhid parandavad.

Lisaks KM tasule on ka ooteaeg ning starditasu. Pool arvest tuleb siin piirkonnas enamvähem stardi pealt ja pool km pealt. See on mingi vanaaegne mõtlemine, et sõidud käivad vaid läbi kiisu. Mu tuttavad sõidavad jah öösel ning neil reaalselt on 23.30-4.30 autod pidevalt sõitmas. Päris palju sõite olevat ka sellised, kus tibid pool kilomeetrit ei viitsi kõndida kontsadel ja tellivad takso.

Tartu hinnad on umbes sellised.
Alustustasu 2.60€/start
Kilomeetritasu 0.60€/km
Kui foori taga ootad, siis tiksub ju tunnihind. Täpselt sama ka siis, kui kiirus liiga väike.
Mõnel suurem starditasu ja väiksem KM hind. Hinnaklass kõigil suht sama.

Ja kui ikka ei saa pihta, siis http://xn--td-fkaa.ee/kuulutus/taksojuht-2265

Tee arvutused, mis peaks takso pealt raha teenima, et tasuks üldse töötajat ja autot üleval pidada.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.10.2016 15:16:39 vasta tsitaadiga

Kui loed mu arvutuskäiku hoolikalt, siis sõidu alustamise tasu oli sinna juba sisse arvutatud. No kiisu asemel võib olla ka äpp, tellimuse eest peab mõlema puhul maksma, tellimustasu pole vaid siis kui inimene tänavalt taksosse istub.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 237, 238, 239  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.