Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
30.09.2016 03:03:15
|
|
|
optimism on alati tore aga gpu usage põhjas näitab, et gpu-limited.
eeldatava fpsi suurusjärgu saab kuskilt artiklitest kes tabelit on joonistanud, näiteks see:
forza horizon 3 тест gpu (gamegpu.ru)
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
30.09.2016 06:51:16
|
|
|
Vihmausss kirjutas: |
Mul pela ei jookse @ultra vahepeal 60 ja siis jarsku on 20 paremaks ei lahe GPU usage 100% CPU 30%, sai neid quick fixe proovitud aga disable core 0 , priority high ja ei midagi . Eks homme kaeb, hetkel kull nagu suht bs ja pointless kuna teisp saadik ootand ja kui nuud k2tte sain siis mingi DX12 sitt paneb n2kku(uus tomb raider ka eijooksnud dx12 peal mul) . |
vana jamps gpu ka sul, sellega ei peagi jooksma.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
kondekas
HV kasutaja

liitunud: 31.05.2005
|
30.09.2016 10:38:26
|
|
|
[quote="Gap"]
parasitego kirjutas: |
Gap kirjutas: |
kas enda autosi garaazis ei saa siis maha parseldada ? |
Keegi juba rongiga on ka võidu sõitnud ? minu meelest see on päris ägedalt tehtud et sõidad rongiga võidu ja siis vaatad kas jõuad enne rongi üle või ei jõua ma õnneks esimese korraga jõudsin ei tea mis siis oleks juhtund kui oleks ette jäänud  |
Ideena lahe, aga 270km/h Camaroga napilt napilt mingi diiselvedur kätte saada on muidugi naeruväärne aga noh, sel mängul pole reaalsusega nagunii mingit pistmist
Rong laseb seal pärast niisama ka ringi, niiet võid proovida, mis juhtub ette jäädes
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
30.09.2016 10:47:57
|
|
|
kõik rongiga kokkupuuted on hüppelt niikuinii ja convienently on just hüppe ajal madalamad vagunid.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
kondekas
HV kasutaja

liitunud: 31.05.2005
|
30.09.2016 11:41:31
|
|
|
Hilisem paadiralli toimub ka mingis põlvini vees, kus saab autoga sõita
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
lopes39
HV Guru

liitunud: 08.11.2004
|
30.09.2016 12:21:26
|
|
|
Kuidas seal mängus neid nuppe muuta saab ? Tahtsin klaveril panna nooled numpadi peale, et käel mugavam oleks ja kiirelt ära ei väsiks.
Controls küll, kuid ei saanud mina aru kuidas seal neid nuppe vahetada. Võtsin siis xkasti puldi välja ja mängisin sellega.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Durin
HV kasutaja
liitunud: 20.12.2005
|
30.09.2016 12:23:03
|
|
|
Kas keegi Xbox 360 Wireless Speed Wheel ka kasutab ?
Või saab keegi proovida kas töötab seal mängus, kui on kellelgi kapi peal tolmu kogumas...
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
30.09.2016 12:57:21
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
Vihmausss kirjutas: |
Mul pela ei jookse @ultra vahepeal 60 ja siis jarsku on 20 paremaks ei lahe GPU usage 100% CPU 30%, sai neid quick fixe proovitud aga disable core 0 , priority high ja ei midagi . Eks homme kaeb, hetkel kull nagu suht bs ja pointless kuna teisp saadik ootand ja kui nuud k2tte sain siis mingi DX12 sitt paneb n2kku(uus tomb raider ka eijooksnud dx12 peal mul) . |
vana jamps gpu ka sul, sellega ei peagi jooksma. |
nii hull see asi ka ei ole ... räägitakse ju et AMD kaartidel pidavat DX12 paremini vastu võetud olema kui nvidia kaartidel Vihmauss, sul on päris hea arvuti, loogiliselt võttes peaks ikka jooksma küll ja ega see kaart nii nõrk ka ei ole powerit peaks tal olema veel piisavalt. no mul ka DX12 peal nt tomb raider ja viimane hitman jookseb kokku vahest ,samas DX11 peal pole probleeme ... eks see DX12 ongi üks ülehaibitud piiks mingit graafiliselt ilusat edasiminekut ma enda silmaga küll ei ole märganud . Ise keerasin seaded selle dünaamilise optimisatsiooniga high peale ja jookseb väga hästi ja pilt on ka väga ilus ..ultraga kippus natuke tõkkama .... samas ei tea jah mida see mäng tahab saada kõige rohkem ... süsteemi nõuetes soovituslik oli muidugi 16GB Ram nii et jah mul ainult 8GB ja videokaart ka suht nõrk ... arvan et see mäng sööb kõvasti seda videomälu 5-6GB kindlasti
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
30.09.2016 13:08:56
|
|
|
1440p ultra käib videomälu kasutus 5.5-6gb vahel ära. ram kasutus mängu enda poolt on 8-10gb.
1080p ei ole sealt oluliselt väiksem, ultraga videomälu kasutus ~5gb.
edit: too gamegpu lugu näitab umbes samu tulemusi mälu osas.
igal juhul aja kindlasti viimased draiverid peale.
mida mäng tahab, on üsna lihtne kindlaks teha. jäta mängimiseks ajaks mõni monitooringu vidin (afterburner, cpu-z/gpu-z, hwinfo, hwmonitor vms) gpu ja cpu kasutust graafikule joonistama. väga ilusasti paistavad isegi visuaalselt kitsaskohad välja.
tegelikult on ka mängul endal mingid hädised nüansid küljes, eriti kõrgemate kaadrisageduste juures. mäng on selgelt 30fps suunas optimeeritud ja 60fps saavutamiseks kõrgetel settingutel (ultra ja eriti msaa) on vaja karmi masinat ja ka siis see alati ei tööta. enamasti aitab msaa maha keeramine aga vahel isegi siis jääb stutter sisse. on kindlad kohad, kus masinad nõrgaks jäävad ja need ei ole tingimata seotud ülearuse gpu/cpu loadiga, nii et kahtlustada võib mingit mängu enda nüanssi. isiklikest kogemustest - kõige halvem stsenaarium on sõita läbi metsa peale vihma (vesi/peegeldused jms teel) ja koidikul (puude vahelt sirav päike).
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 30.09.2016 13:15:53, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vihmausss
Kreisi kasutaja

liitunud: 22.12.2013
|
30.09.2016 13:12:14
|
|
|
Ehk siis kui tahad mangida kindel 60 lukus siis pead tuhande eurise kaarti ostma, lol . Ainuke m2ng mis struggleb 290x kaardi peal xD , Graafilise poole pealt ei ole ta mitte midagi h2mmastavat, t2iesti tavaline graafika mis on silmale ilus . Oleks pidand ikka demo ara ootama... Igakord kui launchin m2ngu ja lahen sinna fesitval 2 alale mis asub linnas, vahepeal on fps 40 ja vahepeal 80 (med graafika)
_________________
 |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
30.09.2016 13:25:08
|
|
|
kui graafikut vaatad, siis 1070 on min fps 64. ~400€ kaart. see on ultra, kõik põhjas. high peal saavad samaga hakkama 1060/rx470, mis on oluliselt odavamad.
290x ei ole tänapäeval midagi nii võimsat, midrange rx480 ja 1060 on sellest veidi kiiremad.
seaded panid ise paika või mäng pani?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
30.09.2016 13:25:30
|
|
|
londiste kirjutas: |
|
see sli on ikka hea nali
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
kondekas
HV kasutaja

liitunud: 31.05.2005
|
30.09.2016 13:34:47
|
|
|
londiste kirjutas: |
kui graafikut vaatad, siis 1070 on min fps 64. ~400€ kaart. see on ultra, kõik põhjas. high peal saavad samaga hakkama 1060/rx470, mis on oluliselt odavamad.
290x ei ole tänapäeval midagi nii võimsat, midrange rx480 ja 1060 on sellest veidi kiiremad.
seaded panid ise paika või mäng pani? |
Mul on 1070 ja Surfers Paradise-is kukub ikka lausa alla 40 kohati. Enamasti jookseb ilusti 60ga aga kohati dropib ikka korralikult
mälu 16gb, mäng samsa evo ssd peal ja cpu @ 4,7 GHz
Niiet võta kinni...
Peaks vist monitoorima millegagi jah, äkki keegi oskab miskit soovitada mis Windows 10ga toimib ka.
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
HZo
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2009
|
30.09.2016 13:39:13
|
|
|
kondekas, hetkel selline lahendus töötab.
Kohe peaks muidugi patch ka tulema.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
30.09.2016 13:40:03
|
|
|
486, mängu tootja pole multigpu-d implementeerinud. see on kahjuks järjest süvenev trend.
kondekas, hommikuse vihmaga metsas sõitnud oled?
mul seal käivad väga räiged spiked alla, linnas pole nagu täheldanud.
monitoorimise juures on fps probleem (dx12 tõttu), kõige muu jaoks töötavad samad vahendid nagu ikka.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
30.09.2016 13:47:44
|
|
|
HZo kirjutas: |
Kohe peaks muidugi patch ka tulema.
|
on seda siis öeldud kuskil et on patch tulemas ja läheb paremaks ? ei pea 800€ kaarti ostma ?
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
kondekas
HV kasutaja

liitunud: 31.05.2005
|
30.09.2016 13:52:18
|
|
|
Eks peab lootma, et see plaaster veidi ravib asja. Vihm otseselt ei tundu segavat, dropib suht suvalistel aegadel. Surfers Paradise'i olen kaks korda sattunud, mõlemal korral venitas seal ikka mõnuga.
Koju lähen, siis proovin selle juutuubi asja ära, tänud
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
30.09.2016 14:28:32
|
|
|
486, uwp, või mis iganes äpp, mitte mäng, läbi selle ei pidavat mgpu võimalik üldse olema.
Gap, mitte niivõrd kaartidel, vaid amd prosedel. kuna amd prosed on juustud, siis dx12 modes saab osa cpu koormust gpu peale ümber mängida.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
30.09.2016 15:08:26
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
486, uwp, või mis iganes äpp, mitte mäng, läbi selle ei pidavat mgpu võimalik üldse olema.
Gap, mitte niivõrd kaartidel, vaid amd prosedel. kuna amd prosed on juustud, siis dx12 modes saab osa cpu koormust gpu peale ümber mängida. |
NATAS999, lõpeta ära.
- uwp oskab mgpu-d küll, kui dev seda kirjutada suvatseb. näitena - rots oskab, ühel hetkel patsutati multigpu ka dx12 ja uwp jaoks sisse.
- su teine väide on üsna puhtalt vale. ma saan aru, mida sa silmas pidasid aga see on väga lihtsustatud ja läbi kõverpeegli võetud väide.
valus on lugeda, kuidas sa igas teemas "tarkust" jagad. palun loe enne kategooriliste väidete esitamist natukene, mida mängude/mootorite developerid või microsoft ise sel teemal kirjutanud on.
lisaks on dx12 ja uwp kiiresti arenevad asjad. väited, mis võisid kevadel veel õiged olla, seda enam ei ole (näiteks v- ja muud syncid).
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
30.09.2016 15:47:44
|
|
|
londiste, eks näis, igaljuhul on hetkel dx12 ülimalt toores ja windows storest asju ostma ei jookse, lootuses et ehk äkki läheb õnneks ja asjad töötavad nii nagu peavad. las arenevad veel aastakest 3-4, siis mõtleb edasi.
mis puudutab amd vs nvidia dx12 teemat, siis kumbki pole omi arhitektuure spetsiaalselt dx12 silmas pidades arendand. see, et hetkel amd veidi rohkem kasu lõikab, on puhtalt joppamine ja suure kella külge pandi just amd dx12 edulugu just sellega, et mida nõrgem cpu, seda suurem perf kasv vs. kiirema cpu'ga ja kuna amd prosed on nõrgemad, siis seda enam on põhjust amd'l sellega kekata, et neile dx12 korraliku perf boosti annab.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
30.09.2016 15:58:09
|
|
|
NATAS999, dx12 boonus nõrgematele gpu-dele ei seisne cpu koormuse gpu peale ümber jagamises.
on hunnik haldusvärki, mida cpu teeb enne kui gpu omalt poolt arvutusi tegema või pilti joonistama saab hakata. ajakulukas osa neist on dx9/10/11 juures draiveris ja enamalt jaolt ühes threadis (või nvidia puhul kahes). suurim ja enim mainitud külg sellest on draw callid aga see pole tegelikult ainukene. kogu sellele kamale kuluvat aega tõmmati dx12 puhul (1) erinevate meetoditega väiksemaks ja (2) see saab olla normaalselt multithreaded. omad piirangud jäävad aga see on põhiline muudatuste sisu.
nõrgemate prosede jaoks seisnebki kasutegur selles, et enam ei olda piiratud selle ühe vaese threadi/tuuma poolt, mis selle koorma enda peale saab vaid sama koormus jagatakse rohkemate peale laiali. kuna amd prosedel kipub ipc ja/või takt inteli omadele alla jääma, samas kui tuumasid on rohkem, siis on see just amd prosede jaoks eriti kasulik (aga tegelikult ei jookse ka inteli madalamal otsal nagu i3 mööda külgi maha).
töö gpu-dele ümber tõstmine on async compute jutt, mis on oluliselt keerulisem ja piiratud võimalustega. paljuski piiratuse põhjuseks eeltingimused tööle, et seda saaks cpu pealt gpu peale tõsta, ja teisest küljest vajaliku ressursi olemasolu gpul ja töö haldamine.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
HPN
HV veteran

liitunud: 26.06.2007
|
30.09.2016 16:06:30
|
|
|
Kujunduste tegemisel insert all from right/left side ei toimi päris hästi? Ebatäpsused jäävad sisse (vahel rohkem, vahel vähem).
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
lopes39
HV Guru

liitunud: 08.11.2004
|
30.09.2016 17:10:41
|
|
|
Ei tea algul jooksis mäng normaalselt ja oli koguaeg 60fps ringis.
Nüüd kus ma sain omal 2 auto ja selle mingi decal porno lahti on mul mäng isegi kõik low sättetel aegajalt alla 20 fps-i.
Edit:
Kus ma neid shared pilte näen ?
Arvutisse nagu ka ei tee seda save photo pilti või ?
Shadowplay küll töötab, kuid näitab, et rekordida ei lase on punane triip peal.
Screenshot ka nagu teha ei lase F12-ga.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
HPN
HV veteran

liitunud: 26.06.2007
|
30.09.2016 20:25:03
|
|
|
MS Store "suurepäraste" programmidega teavasti ShadowPlay, Afterburner jne asjad ei tööta.
Vajuta win+g ja sealt oskad juba ise edasi toimetada (screenshotid jäävad koos videotega my docsi videos\captures kausta).
Forza photo mode-iga tehtud pile, mida oled jaganud leiad (lisaks Forza Hub appile, mille leiad MS Store-st) veebist aadressilt http://www.forzamotorsport.net (logid sisse oma kontoga) Community->Gallery.
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkel.
HV Guru

liitunud: 16.06.2003
|
01.10.2016 02:51:49
|
|
|
Lihtsalt infoks - kui peale mängu crashimist pole enam perf sama mis enne, siis, vähemalt nvidia kaardi puhul, tõenäoliselt ei keerata enam kaardi klokke üles. Jäi mujal foorumites selline asi silma mõnel ja mul sama asi. Aitab restart.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
|