Mafia 1 endal kenasti kapipeal olemas, sai ostetud mingi "Sold out best games" vms edition. Siis kui Mafia 1 ise välja tuli ei olnud eriti mänge saada Eestis. Välismaalt vast leiab kusagilt veel plaate. Või jagada kellegagi. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Täitsa ok mäng ju selle gameplay põhjal _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Mafia 1 oli ikka parim, aga ei saa öelda, et teine osa oleks halb mäng olnud. Lihtsalt tundus poolik. Aga tundub, et kolmandas osas on palju pisikesi detaile välja jäetud, mis tegid Mafia eriliseks.
Spoiler
Sai tehtud üks mängu tutvustav video, netist hangitud info ja videode põhjal. Kahjuks on mikrofon üsna kehv.
Igatahes kriitika on teretulnud, saan järgnevad videod paremaks muuta, ja äkki tuleb lõpuks normaalset kraami ka.
Kui nüüd tänasel päeval Mafia ja Mafia II kõrvuti panna, on Mafia II tehniliselt kõvasti parem mäng. Parem gunplay, lisandunud cover mehhaanika, parem autode füüsika (simulation modes) ning korralik hüpe graafika osas. Samas on see kõik ebaoluline kuna esimese osa story oli kordades põnevam ja kaasakiskuvam ning tervikuna on Mafia esimene osa legendi staatuse igati välja teeninud. Üldiselt oli ka Mafia II päris hea mäng. Seda seni, kuni esimese osaga võrdlema ei hakka.
Peale graafilise, füüsilise arengu seal midagi muud ei olnudki. Sellega võrreldes on näiteks järgmine 3Dmark parim mäng, parem graafika, parem füüsika... auto piloot game mode... Ühes asjas oli Mafia 1 mootori Mafia 2'est ees pool -> mängu esemed, autod jäeti mällu. Kui enne video algust oli auto a'la punast värvi ja sõelaks lastud siis peale video lõppu oli sama auto samamoodi sodiks lastud kuna tegemist oli sama esemega mida missioonis kasutati. Sellist süsteemi sai väga hästi enda jaoks ära kasutada kui teadsid missiooni kulgu. Lasid vastase auto pilbasteks ennem kui ta sellega põgenema pidi, näiteks.
Mafia 2 oli isegi teiste mängudega võrreldes vilets, killustatud, poolik, bugine, elutu.
Kogu see cover mehhaanika hakkab vaikselt üle viskama koos oma elude täis regenereerimis loogikaga. Võtab igasugu väljakutse ja pinge mängust välja. Saad pihta, mine nurga taha, oota kuni elud täis. Mafia 1 sai väga edukalt asjade taha peituda ja hiilida. Tundus reaalsem ja loogilisem kui kasti taga passida ja kõike näha, mis ümberingi toimub ja siis sirutad käe välja karbi tagant ja lased täpselt sinna kuhu vaja. Teleskoopiline vaade ja käed ?
Aga jah, kõik tahavad paremat grafat, bloom shader efekte, awwesome easy game power objective marker mängu, et siis kerge vaevaga läbi joosta ning kuna asja sisu on 0 siis ununeb kuniks tuleb järgmine awesome nextgen parim on alati uus mäng välja
Näis kas Mafia 3 õppis vana mängu vigadest või üritatakse ikka brändi nime peal liugu lasta ja loota, et müüb.
Võimalik, et paljud ei ole mafia 1 eriti süvenenud või mänginud ega mäleta detaile mida sinna mängu pandi. Isegi detailid millel otsene vajdus või otstarve puudus a'la benzu paagi tühjenemine sõites. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Seda uut mängu tuleb võtta kui uut mängu millel on nimeks Mafia 3. Vastasel korral ei saagi mängu nautida vaid otsid ainult võrdluseid. Väga vähe on maailmas filme ja mänge kus viimane osa trumpab üle esimese osa. Esimest osa tehakse alati kõige suurema entusiasmi ja hoolega.
Seda uut mängu tuleb võtta kui uut mängu millel on nimeks Mafia 3
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Väga vähe on maailmas filme ja mänge kus viimane osa trumpab üle esimese osa. Esimest osa tehakse alati kõige suurema entusiasmi ja hoolega.
Ma tahaks muidugi näha kedagi, kes esimest GTA mängu peaks paremaks, põnevamaks kui GTA V
Kindlasti tehti seda esimestki suure entusiasmi ja hoolega, aga noh....
Väga vähe on maailmas filme ja mänge kus viimane osa trumpab üle esimese osa. Esimest osa tehakse alati kõige suurema entusiasmi ja hoolega.
Ma tahaks muidugi näha kedagi, kes esimest GTA mängu peaks paremaks, põnevamaks kui GTA V
Kindlasti tehti seda esimestki suure entusiasmi ja hoolega, aga noh....
Esimene GTA oli pealtvaates ja hoopis teistmoodi mäng kui GTA 5. Tollel ajal oli ta väga äge mäng ja ta oli just fun, eriti kõige retsimisest saadavate punktide kogumine.
Gta 3 oli alles see mäng mis sarnaneb GTA 5ga. GTA 5 on väga igav mäng kui oled mänginud läbi varasemad seeriad. Kõige paremaks GTA osaks peetakse VC, samas ega ka 3 osal väga viga polnud.
Edasi on kõik GTAd rahategemise projektid olnud.
ot: gta detailsus ja teami töö on siiani tasemel kuigi eriti midagi väga uut ta tõesti ei suuda pakkuda v.a online täis cheatereid ... oot tegelt online coop jms on midagi uutset vähemalt sedasorti massiivsuses....
... peensusteni minnes siiani meeles kuidas mafia 1'es tüüp keris akna alla ennem kui autost relva kõmmutamiseks välja võttis... olid ajad. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
viimati muutis angel 28.09.2016 10:50:35, muudetud 1 kord
Küsimus pole uudsuses. Küsimus on mängutegijate viitsimatus teha leveleid, kus oleks midagi teha ja mängida.
Vorbitakse mingi kaart valmis ning siis keskendutakse sellele, et mängija ise midagi ei "leiutaks" vaid jookseks täpselt etteantud koridoris. Ja see koridor on enamasti väga kitsas ning lühike. Ja et mängijaid ära "petta" siis on hunnikute viisi vahevideoid ning mõttetud mööda linna tiirutamised + minimängud.
Mafia II-s oli mälu järgi ainult paar korralikumat levelit. Konkreetsena meenub mingi puskaritehas(?). Kui oleks kogu mängu suudetud sellist taset hoida siis oleks päris vägev olnud. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Küsimus pole uudsuses. Küsimus on mängutegijate viitsimatus teha leveleid, kus oleks midagi teha ja mängida.
Vorbitakse mingi kaart valmis ning siis keskendutakse sellele, et mängija ise midagi ei "leiutaks" vaid jookseks täpselt etteantud koridoris. Ja see koridor on enamasti väga kitsas ning lühike. Ja et mängijaid ära "petta" siis on hunnikute viisi vahevideoid ning mõttetud mööda linna tiirutamised + minimängud.
Mafia II-s oli mälu järgi ainult paar korralikumat levelit. Konkreetsena meenub mingi puskaritehas(?). Kui oleks kogu mängu suudetud sellist taset hoida siis oleks päris vägev olnud.
Tea kas nüüd on küsimus viitsimatuses. Mängud maksavad palju raha, äkki investorid ei taha mängu liiga kaua arendada ja võib-olla rahaliselt võttes (kui palju hakkab mäng maksma) ei ole väga vahet kui palju sa võimalusi juurde nikerdad. Rohkem raha sellest ei teeni.
Mängude loomine on äritegevus ja kui mänge ostetakse niisamagi siis milleks tõesti rohkem vaeva näha. Kindlasti tehakse uuringuid milliseid mänge rahvas kõige meelsamini mängiks ja tänapäeval otsitakse kergemat meelelahutust, see on selgemast selgem. Mänguloojatel võib vabalt olla loomisel projektid kus üks mäng on keerukas ja raske, aga teine mäng kergem meelelahutus mida siis ka Mafia 3 hakkab olema.
Lihtne on ilmselt raha ja tähtaegade taha pugeda aga paraku ajud ja andekus peab ka taga olema. Ma ei taha näiteid tuua aga ka lihtne dialoog või fetch võib nauditav olla.
Antud juhul Mafia III soundtracki esimesed 3 lugu ütlevad, et maitset on olnud - loodetavasti jätkus seda ka käsikirja. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Mafia 1 tuli liigelda korrektselt, kui foori all seisma ei jäänud siis politsei vilistas või hakkas tagaajama, kiirust ei tohtinud ületada kui politsei võis seda näha. Eks see paljudele mängijatele ei meeldinud selline asi, segav faktor kui ei saa niisama ringi rallida. Sedasi need võimalused mängudest kaovadki.
Mafia 1 tuli liigelda korrektselt, kui foori all seisma ei jäänud siis politsei vilistas või hakkas tagaajama, kiirust ei tohtinud ületada kui politsei võis seda näha. Eks see paljudele mängijatele ei meeldinud selline asi, segav faktor kui ei saa niisama ringi rallida. Sedasi need võimalused mängudest kaovadki.
See oli ka ju Mafia 2's. Ma pole ühte mänginud, vb sellepärast ka teine osa mulle väga meeldis.
Mafia 1 tuli liigelda korrektselt, kui foori all seisma ei jäänud siis politsei vilistas või hakkas tagaajama, kiirust ei tohtinud ületada kui politsei võis seda näha. Eks see paljudele mängijatele ei meeldinud selline asi, segav faktor kui ei saa niisama ringi rallida. Sedasi need võimalused mängudest kaovadki.
See oli ka ju Mafia 2's. Ma pole ühte mänginud, vb sellepärast ka teine osa mulle väga meeldis.
Võin eksida, aga mafia 2 oli see juba rohkem tilu lilu ja ei saanud võrrelda mafia 1ga. Ma mäletan kui ma neid takso missioone mafia 1 tegin ja kui korralikult pidi sõitma, kohe oli saba taga. Mafia 2 politsei oli siis kallal kui kedagi tulistasid.
vipu, Mafia 2's oli politsei siis ka kannul kui kiirust ületasid politsei nähes. _________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Videode põhjal ei meeldi mulle eriti Mafia 3-e relvad. Mafia 2-hes oli nende tunnetus väga hea: relvad tundusid rasked, valjud ja hea tagasilöögiga. Mafia 3-es tunduvad need olevat nagu plastmassist hernepüssid...
Adrenaliinisüst elude taastamiseks? What the shit.
Ajastu on äge aga tundub, et strateegia on meelitada nooremat põlvkonda seda mängima. Parema meelega feilin 5 korda, et saaks korralikult leveli läbi teha selleasemel, et süstin ennast mingi jamaga. Lisaks bossivõitlus, no mis jama see veel oli. 15 kuuli, et mees maha võtta? Mingi Doom on see või?
mõneti mõistan, sessuhtes, et mulle ka ei meeldi et saad poole leveli peal surma ja siis pead sama asja uuesti tegema ühe eksimuse pärast
hea mängu puhul hoiab selline asi natukenegi põnevust ja pinget ning väldib olukordi kus järjest pea ees vastu seina joostakse, et siis uuesti seda sama korrata kuni õnnestub end kuidagi läbi raiuda... kui liiga tihti checkpoindid ei ole siis ei häiri, aitavad reaalselt tegelt selle vastu kui mingi bug on või mäng pange paneb... juhtunud
halvas mängus enamasti on jah head checkpoindid kuna siis peab vähem seda jama kannatama ja saab kiiremini ja kergemini asi läbi. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
mõneti mõistan, sessuhtes, et mulle ka ei meeldi et saad poole leveli peal surma ja siis pead sama asja uuesti tegema ühe eksimuse pärast
Mulle ka ei meeldi surma saada. Mulle ei meeldi ka rallis vastu puud sõita. Ega FIFA's finaalis AI vastu kaotada. Mille muu läbi sa õpid, kui mitte eksimuste? Põnevus ja pinge muudavad mängu ägedaks, mitte lihtsus ja lihtsalt läbi tegemine.
Ma ei saa aru mängust, mis tahab pakkuda reaalaja tunnetust, tuues sisse ebarealistlikud elemendid, mis kogu konseptsioonile vee peale tõmbavad.
"Elupakid" ja "savemine" on PC FPS aegade algusest - ei mõista paanikat. Konsoolindusega tulid minu meelest checkpoitnid
edit: tundub, et inimesed kes arvutimängudest "reaalsust" otsivad, ei kao kunagi. Reaalsus on see, et saad ühe kuuli ja siis oled vähemalt paar nädalat mängust eemal. Või kui politsei kinni võtab siis vähemalt 5 aastat. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.