Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 809, 810, 811 ... 1163, 1164, 1165  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas.
12-10a
41%
 41%  [ 26 ]
10-8a
17%
 17%  [ 11 ]
8-6a
11%
 11%  [ 7 ]
6-4a
8%
 8%  [ 5 ]
4-2a
4%
 4%  [ 3 ]
Vähem kui 2a
16%
 16%  [ 10 ]
hääli kokku : 62

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 23.09.2016 12:19:42 vasta tsitaadiga

Yankuonu, no kuidas see pikk jutt addresseerib mu muresid? icon_biggrin.gif Kuidas artapeded nii silmakirjalikud on? Ühest küljest tambitakse meile seda "arta aitab campimise/sissekaevunud uunikumide vastu" ja teisest küljest on selgelt näha et arta karistab just neid kes mängu dünaamiliselt mängivad esiliinil, spotivad ja pushivad, mitte ei campi põõsas! Ja nüüd sa ütled, et jah, nii see peabki olema, arta balansseerib agressiivset gameplayd? Leppige omavahel kokku juba, kumba narratiivi arta kaitseks ikkagi kasutama peaks, need on ju selgelt üksteisele risti vastukäivad argumendid teil.

Praegu arvan mitte keegi ei saa vastu vaielda, et kõige parem viis kuidas mängida siis kui paar artyt on sees, ongi põõsas või mõne mäe või maja taga campida! Riske tuleb maandada ikkagi või mis?

Muidu ma saan öelda ka oma artakogemusest, et artat ei ole fun mängida just seetõttu, et seal on liiga räige RNG osakaal. Kogu arta needus ongi ju see, et üks lask neljast või viiest see RNG oneshotib mingi vaese venna kes üritas mitte oma T10 heavy või mediumiga baasis arta selja taga põõsas campida. Ja ülejäänud aeg see paneb artamängijaid endid vanduma, sest seisva sihtmärgi pihta täielikult välja sihitud lask läheb mitme tanki jagu mööda. Ilmselgelt see mehhaanika on katkine.

Ja see...

tsitaat:
See jutt, et sind kohe lastakse kui sa "kivi või maja" tagant välja liigud on loll jutt. Järelikult on lastud vastase skaut liiga lähedale ja su enda skaudid ei tee korraliku tööd või oled maha maganud oma aja uue positsiooni valimiseks.


No wtf lihtsalt. Meil on juba 2 aastat koridorikaardid. Lähed heavyga heavy liini, siis sind ei spoti mingi kuradi skaut, vaid koridori teises otsas olev heavy! Niipea kui sa proovid seda koridori pushida, kasutades enda parimaid teadmisi sellest, kuidas mitte dämmi sisse võtta teises otsas juba üles reastunud fireline'ilt, leiad õige nurga ja ebamugava positsiooni kust vastased sind hästi lasta ei saa, siis muidugi astub mängu arta, kes laseb sulle kõrge kaarega pähe teisest kaardi otsast (kohe pähe turgatanud näited, El Halluf 1 liin ja A liin, Abbey 2 liin ja 8 liin, Sand River A liin või jõepõhi, Overlord 4-5 liin, Ruinbergi diagonaalsed tänavad keskplatsilt kummagi baasi suunas).

Mis siis on loo moraal? Istu kivi/mäe/nurga taga ja oota et vastane sõidaks sinu arta tule alla, aga vaata et sa ise esimesena campimist ei lõpeta ega flanki pushida ei proovi, siis arta balanseerib ära su "campimise"!


Aga noh mis siin ikka omadega vaielda, ega sellest midagi mängus ei muutu icon_neutral.gif
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003




sõnum 23.09.2016 12:26:17 vasta tsitaadiga

kui keegi tl:dr, siis kogu teksti olulisem osa on siin:

Yankuonu kirjutas:

Kui sa vähegi oled mõnda arena baasil online mängu mänginud siis primary sihtmärgid ongi carry mängjad (WoT-i mõistes unicumid) ja pehmed supportid (igasugused pehmed vastased kes surevad kiirelt nt. grill - suur toru aga kerge soomus. Oluline kiirelt maha saada enne kui paha teeb jne). Iga vähegi mõtlev inimese loom, WoT-is mitte nii tavaline nähtus aga siiski suunab oma tule olukorras kus ta saab lasta unicumi või mõnda pehmet vastast kelle saab kergelt kõrvaldada. WoT-is kasutusel olev XVM soosibki agresiivset mängu ja see tähendab enda ohtu seadmist mis omakorda tähendab sihtmärgiks olemist. Arty eemaldamine/veel nerfimine lisaks lihtsalt veelgi rohkem võimu unicumidele ja need kes praegu sitasti mängivad oleks veel halvemas seisus. Kui "sitad" mängjad veel sitemini end tunneks ja kaotaks igasuguse adekvaatse võimaluse "unicum" mängja tapmiseks (ehk siis kas olles arty-ga ja ise lastes või saades arty tuletoetust sisse kaevunud unicumi vastu) siis peagi nad lahkuks ja mäng sureks ära.


Enamus arty vihkajaid näevad ainult seda, et ilma artita on fun mängida. Analüüsi nüüd korra seda mängu nii, et sl ei ole artyt mitte kunagi olnud. Kämpimine käiks sama moodi edasi, sest mis põhjusel ma sinna vastase toru ette sõitma peaksin? Tiim, kus on hea arty mängija suudaks selle kämbi vähemasti pehmeks taguda ja mängu suunata. T95, E3 oleks OP tankid ju. Ma olen nõus, et artat tuleks muuta mõlemat pidi- et ei one shotiks liiga lihtsalt, aga et oleks teda nauditav mängida. Ilma grindi ja CW eesmärgita ma ei taha enam üldse SPG liini puutuda. Samuti tean mis tunne on, kui mängu algusest saadik konsentreeritud tuld saad, sest ma olen üli agrisiivne mängija. Mitte kumbki variant pole hea. Aga ma ei ole ka absoluutselt nõus väitega, et ilma artita oleks WoT kordades mängitavam. Ilma artita mängu dünaamika muutub, head mängijad oskavad kohe muutusega kaasa minna ja võtta positisoone mida muidu ei kasutaks. Ülejäänud tomatid sõidavad ikka vana rada edasi.

_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rycyve
HV veteran
rycyve

liitunud: 25.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.09.2016 13:01:21 vasta tsitaadiga

Ei loe neid eelmisi postitusi aga panen puusalt,et rõõm näha,et arty astub kandaele just nendele rallykatele või teistele herodele ilma arty toetuseta on selles pelas siginenud nagu sipelgaid icon_biggrin.gif
Miskist versioonist vist 5-6 toimus arty kastreerimine ja peale seda loobusin artyga pelamisest.Nüüd paistab,et asi muutub thumbs_up.gif Ilma artyta pole reaalselt miski tanki lahing normaalne icon_idea.gif jah siin võib vaielda aga
see pela pole kaugeltki reaalne ja kui see muutus wg poolt toob tagasi selle arty võlu siis tulen tagasi artyga (y)Kui exin siis siis arty pelajad lihtsalt kohanduvad pelaga ehk mappidega ja välja kujunenud rünnakutega
mis on selles pelas tavapärane.
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 23.09.2016 13:05:16 vasta tsitaadiga

erick, Kuidas need statipeded nii kuradi ... (Insert random word)icon_biggrin.gif ?

Sinu addresserimine käis su "striimi" kohta kus "kõik" ainult sind lasevad, vastus 3. lõik. Oi kui raske sul vaesel lapsel on. Pole sa ainuke unicum siin maailmas ja kuulus ka mitte.

Arta sul loomulikult ei saa karistada kedagi kes ronib kõige suurema kivi taha ja seal mune kratsib terve mäng. Aga karistabki seda kes kargab kusagile välja ja kõigutab tanki 1m edasi ja 1 meeter tagasi "arty can't hit me because i'm moving and totally not camping". Kui agresiivne mängustiil tähendab seda, et kargad kõige ette rind kummis, istud kusagil augus hull down-is ja toksid mürske 5 minutit vastasega üksteise kupli vastu siis jah selline ajuvaba passimine tulebki ära karistada, et mäng saaks edasi minna. Dünaamiline stiil ikka tähendab seda, et kasutadki koridoride vahelisi tunneleid, varjet ja ei istu terve mäng ühe nurga peal.
Sa võid ju arty vastu mängida kusagil põõsas ja kui tuleb keegi kellel parem viewrange on ning su ära sealt põõsast spotib siis on jälle arty süüdi. Iga mäng olenemata kas üldse või kui palju artyt mängus on siis 10+/15 mängjast istub nii kui nii kusagil kivi/maja/põõsa taga.

Ja nagu neid kaarte vähe oleks kus arty ei saa lasta heavy koridori isegi siis kui ta tahaks. Jah mõni tore "lage" map on veel jäänud kus saab natuke nagu laskesektorit valida ja toetada erinevaid liine aga krt igal koridoril on mingi miljon maja ja mäeküngast kuhu taha saab liikuda.

Loo moraal oleks pigem, et arty ON mängus sees ja "dünaamiliselt" mängides on võimalik enamus laske arty poolt ilusasti vältida.

Kivi/mäe/nurga taga istutakse olenemata sellest kas arty on mängus või mitte ning oma tanki kohapeal paar meetrit edasi tagasi kõigutades ei ole "agresiivne" mängimine. Korralikult liikuvale medium/light tankile arty RNG juures pihta saamine on täielik ime. See, et sa oma heavy-ga kõikjale minna ei saa on täiesti tavaline. Liigud siis istub sul nii kui nii hunnik TD-sid vastus keda sa ära ei spoti ja kulda lendab igast ilmakaarest sisse. Kogu see mäng on "passimise" peale üles ehitatud (Camo value seistes/liikudes/tulistades. See kes passib on alati eelis) ja kogu TD idee ongi passida kusagil põõsas, Heavyd passivad maja nurga peal, mediumid passivad kõikjal, arty-d passivad mapi nurgas ja YOLOlightid passivad garaažis. Igal ühel oma passimis koht.

_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"


viimati muutis Yankuonu 23.09.2016 13:28:32, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 23.09.2016 13:12:40 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:

Aga noh mis siin ikka omadega vaielda, ega sellest midagi mängus ei muutu icon_neutral.gif


Minu arust suht oluline omavahel vaielda, erinevate osapoolte vaatenurgast. Isegi kui see ei muuda otseselt mängu ennast. Siis minu jaoks on huvitav teada, miks artyt hoitakse mängus jne. Mingis mõttes, kui enda jaoks seedid lahti arty mõttekuse mängus, siis parem seedida ka neid pauke mida sisse võtad paratamatult. Lihtsalt pauk käib ära, siis võtad seda kui punishmenti for the higher purpose. Sest muidu laguneks mäng ära, player base jookseks laiali või mis iganes..
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 23.09.2016 14:30:42 vasta tsitaadiga

Yankuonu kirjutas:
Sinu addresserimine käis su "striimi" kohta kus "kõik" ainult sind lasevad, vastus 3. lõik. Oi kui raske sul vaesel lapsel on. Pole sa ainuke unicum siin maailmas ja kuulus ka mitte.


Keegi pole rääkinud, et ainult mina saan arta fookust. Loomulikult kõik oma tiimide parimad mängijad saavad, lihtsalt 95% ajast ma olengi enda tiimi parim ja saan vastavalt ka artafookust. Kuna viimasel ajal olen palju heavysid mänginud, siis soovitasingi vaadata mu striimist, kuidas reaalselt asjad käivad mängus. See, et arta aitab camperite vastu, pole enam ammu juba tõsi.

Yankuonu kirjutas:
Loo moraal oleks pigem, et arty ON mängus sees ja "dünaamiliselt" mängides on võimalik enamus laske arty poolt ilusasti vältida.


Mul oli hiljuti mäng kus mingi 47% WRiga Conqueror GC lasi mu täiskiirusel tema toru suhtes risti sõitva BC25t ära umbes 200m pealt, 62km/h. Kui see pole piisavalt dünaamiline, et mitte mängu kõige ebatäpsemalt artalt lagipähe saada, siis tekib õigustatud küsimus, et mis üldse on?

http://wotreplays.eu/site/2976464#stats
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Murdock
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2006




sõnum 23.09.2016 14:38:42 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:


Mul oli hiljuti mäng kus mingi 47% WRiga Conqueror GC lasi mu täiskiirusel tema toru suhtes risti sõitva BC25t ära umbes 200m pealt, 62km/h. Kui see pole piisavalt dünaamiline, et mitte mängu kõige ebatäpsemalt artalt lagipähe saada, siis tekib õigustatud küsimus, et mis üldse on?

http://wotreplays.eu/site/2976464#stats


Selle nimi on s**t õnn icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 23.09.2016 14:40:39 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Yankuonu kirjutas:
Sinu addresserimine käis su "striimi" kohta kus "kõik" ainult sind lasevad, vastus 3. lõik. Oi kui raske sul vaesel lapsel on. Pole sa ainuke unicum siin maailmas ja kuulus ka mitte.


Keegi pole rääkinud, et ainult mina saan arta fookust. Loomulikult kõik oma tiimide parimad mängijad saavad, lihtsalt 95% ajast ma olengi enda tiimi parim ja saan vastavalt ka artafookust. Kuna viimasel ajal olen palju heavysid mänginud, siis soovitasingi vaadata mu striimist, kuidas reaalselt asjad käivad mängus. See, et arta aitab camperite vastu, pole enam ammu juba tõsi.

Yankuonu kirjutas:
Loo moraal oleks pigem, et arty ON mängus sees ja "dünaamiliselt" mängides on võimalik enamus laske arty poolt ilusasti vältida.


Mul oli hiljuti mäng kus mingi 47% WRiga Conqueror GC lasi mu täiskiirusel tema toru suhtes risti sõitva BC25t ära umbes 200m pealt, 62km/h. Kui see pole piisavalt dünaamiline, et mitte mängu kõige ebatäpsemalt artalt lagipähe saada, siis tekib õigustatud küsimus, et mis üldse on?

http://wotreplays.eu/site/2976464#stats


Sinu striimi ei saa vaadata, ükskord vaatasin aga sain vingumürgituse.

Arusaamatu point. Mul oli hiljuti mäng kus spotitud KV2 lasi liikudes minu eest üle Malinovka liikuva T 34-85 ära. RNG toimib iga tankiga, see et keegi laseb kellegi ära pole mingi ime ja selleks pole arty-t isegi vaja, et selline moment tekib. Oli ka ju "dünaamiline" sinu vaatenurgast? Sa räägid nagu CGC-d teeksid seda iga kord, selline lask nagu sa kirjeldad juhtub ühel mängjal 1 kord 1000 mängu kohta.

_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 23.09.2016 14:47:56 vasta tsitaadiga

Yankuonu, keera heli maha vms, silmad sul peas ju ikkagi on ja näed ära, mis toimub.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 23.09.2016 15:19:22 vasta tsitaadiga

erick, ei paku pinget tumma filmi vaatamine. Kui CGC-d mängima hakkad ja 200m pealt batchat-e laskma hakkad siis kisa ja viska link.
_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 23.09.2016 15:48:48 vasta tsitaadiga

arty HP võiks olla suurem vähemalt. Siis saaks rohkem dämmi kui nende jõuad. Hetkel saab 1 lasu suure kahuriga, blääd thumbs_down.gif

aga yldiselt mulle tundub ka, et mängud on kõvasti intensiivsemad ja ägedamad kui neid artysi pole. Arvatavasti neid keegi eemaldama ei hakka aga jah, ma pooldaks kah seda varianti et väiksem dämm ja rohkem lihtsalt kriitilist vigastust võiks nad teha
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Yankuonu
HV kasutaja
Yankuonu

liitunud: 14.10.2011




sõnum 23.09.2016 15:55:05 vasta tsitaadiga

kr6ll kirjutas:
arty HP võiks olla suurem vähemalt. Siis saaks rohkem dämmi kui nende jõuad. Hetkel saab 1 lasu suure kahuriga, blääd thumbs_down.gif

aga yldiselt mulle tundub ka, et mängud on kõvasti intensiivsemad ja ägedamad kui neid artysi pole. Arvatavasti neid keegi eemaldama ei hakka aga jah, ma pooldaks kah seda varianti et väiksem dämm ja rohkem lihtsalt kriitilist vigastust võiks nad teha


See kriitilise vigastuste tegemine on kuidagi õrn teema. Vanal ajal kui veel enne legendaarset HE-nerfi tegid mürsud ikka jubedalt kahju meeskonnale. Ei olnud harv nähtus kui 3/4 meeskonna liikmest pilpaks lasti või sama moodulitega. Vahest isegi nägi suuri heavy tanke seismas nii et HP-d oli veel 50%+ aga meeskond sees surnud. Kui kõik surnud ka siis ei saa med-kiti ka kasutada.

_________________
"You cannot judge me. I am Justice itself!"
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 23.09.2016 15:55:59 vasta tsitaadiga

Muidu üks variant mis pähe turgatas, oleks see, et arta mürsk võiks 2-3x kauem lennus olla (seda võib saavutada nt arta laskenurkasid tõstes). Selle arvelt võiks siis täpsus paraneda minu poolest ja tõesti sellisel juhul arta täidaks oma ettenähtud rolli campereid e. seisvaid tanke liikuma sundides. Samas liikuva tanki tabamine ilmselgelt raskeneks oluliselt (võiks suisa öelda, et lisaks skilli osakaalu), nii nagu see ka olema peaks.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 23.09.2016 15:58:11 vasta tsitaadiga

Kui nurka tõsta, siis jääb peidukohti vähemaks icon_smile.gif
_________________
Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 23.09.2016 16:12:29 vasta tsitaadiga

yldiselt tundub et mängida tuleb nii nagu polekski artyt. Loodad RNG -le, et see on sinu kasuks, artyde täpsus on ju suht kehv ... ja vsjoo. Loomulikult ei saa passida pikalt yhel kohal. Kuid need artyd saavad sulle pihta heal juhul 1 lasu 4 -st ja seega peaks nende ignoreerimine tõstma oluliselt sinu poolt tehtvat dämmi kuna sa lased hoopis vastaseid kui muidu sa passiks mingis pointless kohas icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
chatwalker
HV kasutaja

liitunud: 04.04.2006




sõnum 23.09.2016 16:58:55 vasta tsitaadiga

1) Reso = 1920x1080
2) FoV = Pole õrna aimugi, kõik settingud maksimumil.
3) Ping = u.30
4) keskmine fps = 127 püsivalt.
5) hiir = steelseries sensei
6) klaviatuur = razer deathstalker

_________________
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 23.09.2016 17:22:47 vasta tsitaadiga

thomak28 kirjutas:
Aga teen väikse üleskutse, postitada mis seadistustel Te WoT'i mängite. Saaks aimu lihtsalt mida eesti kommuun enamasti kasutab!



1) Reso = 2560x1080
2) FoV = 120
3) Ping = 40
4) keskmine fps = 100 (pluss-miinus 20)
5) hiir = 10 000 dpi (Razer DeathAdder Chroma), mängus sees kasutan 3600 dpi seadistust
6) klaviatuur = Corsair K70 RGB, Cherry MX Red lülititega
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.09.2016 17:34:31 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
6) klaviatuur = Corsair K70 RGB, Cherry MX Red lülititega
Ja mina mõtlesin et mis pagana kirjutusmasin sul seal kodus on et klõbin striimi kostub.
Hakkasin kahtlustama juba geelküünte olemasolu sul. icon_lol.gif

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 23.09.2016 17:50:05 vasta tsitaadiga

bladerunner, hehe jah, MX Redid teevad seda häält üsna hästi icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margo18
HV kasutaja
Margo18

liitunud: 04.05.2005




sõnum 23.09.2016 17:50:09 vasta tsitaadiga

1) Reso = 1920x1080
2) FoV = oli 95 nüüd 100
3) Ping = u.25-70
4) keskmine fps = 61 kaadri piiraja
5) hiir = A4X7
6) klaviatuur = log

aga heliga mingi kamm, osad kahuripaugud jäävad kuulmata (nagu 5,1 heli seaded oleks aga ei ole), keegi tark oskab midagi hiina ime T-34-3 mängu stiili soovituse kohta midagi pajatada. Muidu huvitav käula aga pika maa pealt jääb ikka väga jamaks, lähedalt hea aga reload ja sihtimine jätab soovida...
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 23.09.2016 18:12:42 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
bladerunner, hehe jah, MX Redid teevad seda häält üsna hästi :D
Punased on sisuliselt kõige vaiksemad, proovi siniseid ja rohelisi :D
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mehka
HV kasutaja


liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.09.2016 18:45:20 vasta tsitaadiga

Tere,

panen naljaviluks ka andmed ülesse, kuigi selles mängus ei ole ma midagi tähelepanuväärset saavutanud.
Mängimises üldse oli pikk paus ja nüüd üle pika aja leidsin enda jaoks WoT'i , milles 7000 lahingut koos.
Profiilis arvuti andmed olemas, paneb nii mõnegi mehe muigama.

1) Reso = 1600x900
2) FoV = kõik miinimum
3) Ping = u. 40-999 (raadiolink, õhtu jooksul 2,3 ühenduse katkemist)
4) keskmine fps = 40-60
5) hiir = Logitech Perfomance MX
6) klaviatuur = logitech k800
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 23.09.2016 19:39:18 vasta tsitaadiga

klõpsisin seda testservut yle tyki aja. See on selline yolo et suurt nagu midagi testida seal pole icon_lol.gif

aga uus kahuri hääl on palju parem. Ja need statistikavidinad jne. Päris hea edasiminek selles osas thumbs_up.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 23.09.2016 21:53:48 vasta tsitaadiga

Täna said prantslased tehtud. Üsna norm sessioon killide kogumise koha pealt (dämm sai varem täis), isegi üks Radley kukkus. Nii kõrget K/D ratiot vist varem endal märganud polegi, 8 mängu peale üks koolemine.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
chatwalker
HV kasutaja

liitunud: 04.04.2006




sõnum 24.09.2016 19:21:51 vasta tsitaadiga

Mul praegu 12 mängu B-C, Keskmine dämm ka seal 4k kandis, wn8 3800 millegagi ja võiduprotsent 41 icon_biggrin.gif
_________________
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 809, 810, 811 ... 1163, 1164, 1165  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.