Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1540, 1541, 1542 ... 2287, 2288, 2289  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 49 ]
Ei
42%
 42%  [ 208 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 188 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 47 ]
hääli kokku : 492

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2016 12:05:47 vasta tsitaadiga

maatriks kirjutas:
indrekp kirjutas:
maatriks, sellisel juhul päästenumbrile sarnane valik 123 ja mõne minutiga pilt ees. See on üks näide miks on vaja kaughaldust.
123 töötab kuni 23-ni õhtul icon_lol.gif

Kas sellest 123 numbrist nädalavahetusel üldse mingit abi on? Minul igatahes ei olnud, tibi ei osanud midagi teha. Või on mõne imelihtsa probleemi korral lootust?
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 11.09.2016 12:56:15 vasta tsitaadiga

Koomika. Ema helistas 123'e, seal uuendati asi ära ja soovitati 15 minuti pärast proovida. Tagasinupule vajutades tuli ette menüü, kus oli võimalik vajutada punast ja rohelist nuppu. Mida uuel puldil ei ole icon_lol.gif Tõime siis teisest toast teise puldi, muidu oleks sinna kah jänni jäänud. Rohelist nuppu vajutades sai uuesti vajutada tagasinuppu ja siis hakkas uuendamine pihta. Nüüd siis töötab.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jänes
HV kasutaja

liitunud: 16.11.2003




sõnum 11.09.2016 19:19:05 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:


Jänes, sinu kommentaar on suhteliselt kasutu, võid ju teisi tatiga pritsida (kui nii võib seda kirjeldada) aga kas see kolmandatele foorumi kasutajatele ka midagi ütleb, ei usu.


Tatti hakkasid siin sina pritsima ja kolmandatele foorumi kasutajatele nõu jagama kuidas Teliast saia osta.

indrekp kirjutas:

Jänes, kuidas kommenteerid?


Mis siin ikka kommenteerida, elu räägib enda eest paremini. icon_lol.gif

indrekp kirjutas:

Ma pole kindel kuidas see välja näinud oleks, kuid iga Telia teenuse (ja ka teiste operaatorite) kasutaja teab mis asi on restart.


maatriks kirjutas:

Päeval ise katsetades proovisin restarti kah (nii puldilt kui power kaablit eemaldades). Peale jäi uus menüü, mis ei lasknud telerit vaadata vaid ainult teenuseid valida ja lõpus tellimine ebaõnnestus. Võib-olla oleks pidanud 3 korda restartima ja Telia peahoone suunas kummardama, aga seda tõesti teha ei osanud.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 11.09.2016 20:10:00 vasta tsitaadiga

Jänes, ikka ei osanud midagi tarka öelda, las siis olla.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hiir
HV vaatleja

liitunud: 30.09.2003




sõnum 11.09.2016 21:21:28 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
Jänes, ikka ei osanud midagi tarka öelda, las siis olla.

Uskumatu indrekp sul puudub täielikult võime mõista teksti mida sa loed. Sa räägid täielikult mööda sellest mida maatriks kirjutab lisaks kõigele oled ülimalt ülbe ja üleolev. Sa võiksid vähemalt proovida aru saada sellest mida kirjutab see kellele sa vastad. Ilmselt on ka sõnad viisakus ja enesekriitika sulle võõrad sõnad mis on sulle arusaamatud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 12.09.2016 07:31:42 vasta tsitaadiga

hiir kirjutas:
Sa räägid täielikult mööda sellest mida maatriks kirjutab lisaks kõigele oled ülimalt ülbe ja üleolev. Sa võiksid vähemalt proovida aru saada sellest mida kirjutab see kellele sa vastad. Ilmselt on ka sõnad viisakus ja enesekriitika sulle võõrad sõnad mis on sulle arusaamatud.


Sellest sain ma väga hästi aru, pakkusin lahendusi ja see ka toimis. (ps. kui kliendil on motorola vana nutiga ja vana puldiga, siis uuele puldile saabki kahe puldi abil üle minna..või 123)
Viimane postitus polnud talle mõeldud vaid ühele teisele sopapritsijale.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jänes
HV kasutaja

liitunud: 16.11.2003




sõnum 12.09.2016 07:33:47 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
hiir kirjutas:
Sa räägid täielikult mööda sellest mida maatriks kirjutab lisaks kõigele oled ülimalt ülbe ja üleolev. Sa võiksid vähemalt proovida aru saada sellest mida kirjutab see kellele sa vastad. Ilmselt on ka sõnad viisakus ja enesekriitika sulle võõrad sõnad mis on sulle arusaamatud.


Sellest sain ma väga hästi aru, pakkusin lahendusi ja see ka toimis. (ps. kui kliendil on motorola vana nutiga ja vana puldiga, siis uuele puldile saabki kahe puldi abil üle minna..või 123)
Viimane postitus polnud talle mõeldud vaid ühele teisele sopapritsijale.


Ära plõksi ! Soovitasid restarti ja see ei aidanud. Kaks pulti oli tal samuti olemas ja see ka ei aidanud. Valikuline mälu nagu poliitikul.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 12.09.2016 07:35:30 vasta tsitaadiga

Jänes kirjutas:
indrekp kirjutas:
hiir kirjutas:
Sa räägid täielikult mööda sellest mida maatriks kirjutab lisaks kõigele oled ülimalt ülbe ja üleolev. Sa võiksid vähemalt proovida aru saada sellest mida kirjutab see kellele sa vastad. Ilmselt on ka sõnad viisakus ja enesekriitika sulle võõrad sõnad mis on sulle arusaamatud.


Sellest sain ma väga hästi aru, pakkusin lahendusi ja see ka toimis. (ps. kui kliendil on motorola vana nutiga ja vana puldiga, siis uuele puldile saabki kahe puldi abil üle minna..või 123)
Viimane postitus polnud talle mõeldud vaid ühele teisele sopapritsijale.


Ära plõksi ! Soovitasid restarti ja see ei aidanud. Kaks pulti oli tal samuti olemas ja see ka ei aidanud. Valikuline mälu nagu poliitikul.


maatriks kirjutas:
Koomika. Ema helistas 123'e, seal uuendati asi ära ja soovitati 15 minuti pärast proovida. Tagasinupule vajutades tuli ette menüü, kus oli võimalik vajutada punast ja rohelist nuppu. Mida uuel puldil ei ole icon_lol.gif Tõime siis teisest toast teise puldi, muidu oleks sinna kah jänni jäänud. Rohelist nuppu vajutades sai uuesti vajutada tagasinuppu ja siis hakkas uuendamine pihta. Nüüd siis töötab.


Valikuline?

Jänes,....
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
av.
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2010




sõnum 12.09.2016 19:11:58 vasta tsitaadiga

Samsungi F seeriale kah täna uuendus tulnud. 5.11.11. FOXplay kah nüüd olemas.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jänes
HV kasutaja

liitunud: 16.11.2003




sõnum 12.09.2016 21:04:03 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:

Valikuline?

Jänes,....


Aga kuhu jäid need :
maatriks kirjutas:
indrekp kirjutas:

What?
Poes on kaks saia, vana ja uus, ilmselgelt on vana odavam icon_biggrin.gif Ok jälle üks tore kräpp võrdlus.

Tegelikult ei anna vana ega uue komplekte võrrelda. (jah kes võtab siin lisapaketi hinna ja sisu luubi alla jms)

Alusta uues teenuses 5€ põhipaketist, seda maksad sa ka praegu vana nuti korral ning peale seda alusta kanalinimekirjast oma paketi koostamist, kõigepealt loe sealt üles kanalid mida sul kindlasti vaja on, loe summa kokku ja siis otsusta kas tellida neid tervikpaketina või üksikuna. Isegi kõige suuremad "hädalised" on juba siin öelnud, et said oma paketi soodsamaks, ühtlasi ei vaata enam niipalju telekat jms icon_biggrin.gif
Õhtul otsustasime siis uue nutitv peale minna. Vanas nutitv's "tagasi" nupp, PIN sisse ja laadis uue softi peale ca 10 minutiga.

Siis valikud: menüü keel, teksti suurus, põhipakett, lisapaketid. Kõik timm, vaja veel PIN sisse panna ja tehtud, eks? Vale. "Uuendamine ebaõnnestus". LOL. Ja võite 3 korda arvata, kas peale "Proovi uuesti" (mis andis samasuguse errori) oli lihtne võimalus minna tagasi vanale süsteemile, et telekat edasi vaadata? Loomulikult ei olnud. Pidi vajutama tagasi nuppu kuni lisapakettide valimiseni, vajutama ok ja siis "katkesta teenuse uuendamine" vms. Taaskord intuitiivne kasutajaliides. Pool tundi pärast alustamist olime tagasi vana süsteemi peal.

Eks peab täna proovima 123 helistada icon_lol.gif


indrekp kirjutas:
maatriks kirjutas:
indrekp kirjutas:
Samuti ei puuduta tehniline probleem intuitiivsust, kui tuleb veateade, siis see veateade ongi sinna antud olukorra jaoks tehtud. Mis viltu läks, ei saa ma nii öelda. Tean vaid seda, et kui klient uut pulti kasutusele võtab, siis enamasti ikkagi kõik õnnestub.
Fakt on see, et kui mind ei oleks eile ema juures olnud, siis poleks ta õhtul filmi saanud vaadata, sest error on ees ja ei saa uut teenust ning ei saa tagasi ka vana teenuse juurde. Ja ei tea ka mina, milles viga, sest veateade on väga lakooniline.


Ma pole kindel kuidas see välja näinud oleks, kuid iga Telia teenuse (ja ka teiste operaatorite) kasutaja teab mis asi on restart.


maatriks kirjutas:

Päeval ise katsetades proovisin restarti kah (nii puldilt kui power kaablit eemaldades). Peale jäi uus menüü, mis ei lasknud telerit vaadata vaid ainult teenuseid valida ja lõpus tellimine ebaõnnestus. Võib-olla oleks pidanud 3 korda restartima ja Telia peahoone suunas kummardama, aga seda tõesti teha ei osanud.

Muide, praegu on veel vana teenus, võin seda uuesti katsetada, aga vaevalt midagi muutub.


Ei, ei ole üldse valikuline. Aga mis ma siin telia suuvoodriga ikka vaidlen. kopp.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 12.09.2016 21:34:25 vasta tsitaadiga

Jänes, lõpptulemus on oluline, tulemus.
Pole mõtet vaielda jah, kes veel paremini Telia asja selgitada oskab kui Telia töötaja icon_smile.gif
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 13.09.2016 00:44:01 vasta tsitaadiga

Kuskil on kallutatud jõud.
icon_smile.gif
Ja kes neid nt Telia suunas paremini oskab kallutada kui Telia töötaja.
icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 13.09.2016 01:21:23 vasta tsitaadiga

Varsti tuleb telia uus menüü ja selleks siis vaja korraga s1 s2 s3 ja siis veel seda uus-uus pulti korraga mutsida, et uuele menüüle üle minna?
Ja ennem seda pead ka viis tiiru ümber maja jooksma, et asi toimima hakkaks üldse..
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 13.09.2016 07:27:14 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
Kuskil on kallutatud jõud.
icon_smile.gif
Ja kes neid nt Telia suunas paremini oskab kallutada kui Telia töötaja.
icon_smile.gif


Vahel satub teemasse ka mõni mõjuagent keda võiks kutsuda ka kliendiks. Tihti on mõjutused erinevale poolele seega me ei saa kunagi teada kelle mõju all ta on. icon_smile.gif

SirVorkars kirjutas:
Varsti tuleb telia uus menüü ja selleks siis vaja korraga s1 s2 s3 ja siis veel seda uus-uus pulti korraga mutsida, et uuele menüüle üle minna?
Ja ennem seda pead ka viis tiiru ümber maja jooksma, et asi toimima hakkaks üldse..


Saabus huumoriaeg, hea mõte. Näiteks Apple tegi uuele nutikellale funktsiooni mis käsib iga teatud aja tagant sügavalt sisse ja välja hingata. Peaks sama funktsiooni TeliaTVga ka siduma. Enne kanalivahetust korralik hingamine, siis ei löö veresoon peast välja kui kanalivahetusel digiboks ei reageeri icon_biggrin.gif

Ok, kui kellelgi veel mõni hea seos meenub, võime selle paarkümmend posti nalja visata.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
(b)itiboy
HV kasutaja

liitunud: 29.12.2003




sõnum 13.09.2016 20:09:37 vasta tsitaadiga

A.S. kirjutas:
(b)itiboy kirjutas:
A.S. kirjutas:
(b)itiboy kirjutas:
Ja see numbriteavitus võiks olla mitte üle ekraani vaid väike kast nurgas.

Aga see ongi ju väike kast nurgas?
 

Kast nurgas numbriga jah väike aga layer üle terve ekraani.

Sa nõuad ikka päris võimatut, ei usu mina, et Telia tegelased selle teavituse normaalseks muuta suudavad/soovivad.
 

Aitäh, Telia! Nüüd olen väga rahul helistaja numbri teavitusega tv ekraanil - ilus väike kast all nurgas ja ei tõmmata üle ekraani enam tumedat layerit thumbs_up.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 14.09.2016 08:44:27 vasta tsitaadiga

Ma tahaks selle helistatud, vastamata kõne numbri teavituse üldse välja lülitada, kas ainult numbriteavitust saab välja lülitada?
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
c1m
HV vaatleja

liitunud: 17.04.2013




sõnum 14.09.2016 12:08:56 vasta tsitaadiga

Märkasin, et Samsung F6500 ka nüüd äpi versiooni 5.11.1, koos FOXplayga peale saanud. thumbs_up.gif
Aga...kas FOXplay ongi juba surnud või on lootust, et sinna hakkab tulema juurde sisu?

Teine asi Telia TV arendajatele, kas hooaja ja episoodi info saaks vähe väiksemalt kuvada ja light/regular fontiga (nagu 19.00)? Võistleb liiga palju saatepealkirjaga minuarust.
Näiteks nii:

Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Six
HV veteran
Six

liitunud: 28.09.2002




sõnum 14.09.2016 12:11:25 vasta tsitaadiga

Hooaja/osa kuvamine võiks üldse olls Seadete alt sisse/välja lülitatav.
Keda kangesti huvitab mitmes AK osa tuleb, see lülitab sisse ja kellele ei ole see oluline, hoiab üleliigse info peidus.

c1m kirjutas:

...
Teine asi Telia TV arendajatele, kas hooaja ja episoodi info saaks vähe väiksemalt kuvada ja light/regular fontiga (nagu 19.00)? Võistleb liiga palju saatepealkirjaga minuarust.
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
c1m
HV vaatleja

liitunud: 17.04.2013




sõnum 14.09.2016 12:24:29 vasta tsitaadiga

Six kirjutas:
Hooaja/osa kuvamine võiks üldse olls Seadete alt sisse/välja lülitatav.
Keda kangesti huvitab mitmes AK osa tuleb, see lülitab sisse ja kellele ei ole see oluline, hoiab üleliigse info peidus.

Lisaks võiks saada välja ka lülitada jah.
Kohati kuvab üldse valesti ma vaatan. On hooaeg ja siis episood mingi sadades/tuhandetes. Ehk loeb vist kõik episoodid kokku, mitte antud hooaja omad.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 14.09.2016 13:52:30 vasta tsitaadiga

Six kirjutas:
Hooaja/osa kuvamine võiks üldse olls Seadete alt sisse/välja lülitatav.
Keda kangesti huvitab mitmes AK osa tuleb, see lülitab sisse ja kellele ei ole see oluline, hoiab üleliigse info peidus.

c1m kirjutas:

...
Teine asi Telia TV arendajatele, kas hooaja ja episoodi info saaks vähe väiksemalt kuvada ja light/regular fontiga (nagu 19.00)? Võistleb liiga palju saatepealkirjaga minuarust.


no näedsa, ma tahan küll teada, milline hooaeg ja milline osa mingist hooajast on hetkel eetris. Mille alusel sa valikuid teed, kui ainult saate pealkiri kordub saatekavas lõpmatuseni?
Oli see info ka vananuti kasutajaliideses olemas ja ootasin seda kaua ka uude.
AK; Ringvaate ja Dr.Silva jne. saate identifitseerimisnumber läheb ilmselt ka paljudele korda, kui tahetakse kordusest vaadata, et millises osas just mingi huvipakkuv teema oli.

See, millist infot aga teleedastajad saadetega kaasa annavad, on juba teine ooper, mda Telia oma kliendile niiöelda taasedastab, kuid ise ei tooda. Ilmselt saaks vast kuidagi survestada või mainida, et asja korrektselt saadetele lisataks.

Aga seda saateinfo ja kogu saatekava kuvamist peaks igalt poolt veel natuke viimistlema. Nõus selle sooviga

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kasutaja01
Kreisi kasutaja
kasutaja01

liitunud: 09.05.2009




sõnum 15.09.2016 21:44:20 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:


Saabus huumoriaeg, hea mõte. Näiteks Apple tegi uuele nutikellale funktsiooni mis käsib iga teatud aja tagant sügavalt sisse ja välja hingata. Peaks sama funktsiooni TeliaTVga ka siduma. Enne kanalivahetust korralik hingamine, siis ei löö veresoon peast välja kui kanalivahetusel digiboks ei reageeri icon_biggrin.gif

Ok, kui kellelgi veel mõni hea seos meenub, võime selle paarkümmend posti nalja visata.

Et see on siis täiesti normaalne, et digiboks kanalivahetusele ei regeeri? Igapäevane asi, mõned korrad päevas kui kanalit vahetada, siis ekraanile ilmub valitud kanali number ehk siis signaal justkui jõuab kohale, ainuke asi mida ei toimu on ka sellele kanalile minek. Aga eks ma siis järgmine kord teen enne hingamis harjutusi ehk siis töötab kohe. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 15.09.2016 21:53:43 vasta tsitaadiga

See uus menüü on ise juba parajalt hea huumor Telia stiilis, et sinna veel mingit nalja vägisi juurde peaks mõtlema.
Telia mõtles, et teeb uue menüüga klientidele natuke nalja ja kliendid mõtlesid, et teevad vana menüüga 10 aastat nalja vastu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 15.09.2016 22:10:57 vasta tsitaadiga

kasutaja01 kirjutas:
Et see on siis täiesti normaalne, et digiboks kanalivahetusele ei regeeri? Igapäevane asi, mõned korrad päevas kui kanalit vahetada, siis ekraanile ilmub valitud kanali number ehk siis signaal justkui jõuab kohale, ainuke asi mida ei toimu on ka sellele kanalile minek. Aga eks ma siis järgmine kord teen enne hingamis harjutusi ehk siis töötab kohe. thumbs_up.gif


Ma ei ütleks, et Telia pakub teenust ala 160000 tv kliendile nii, et digiboks kanalivahetusele ei reageeri. Pigem on tegemist probleemiga millele tuleks lahendust otsida. Mõned kasutavad selleks fooilum mütsi ütles Ansip, teised küsivad abi asjaosalistelt kes teenuse eest raha küsivad.
Võimalik, et probleem seisneb ka teadmatuses. Näiteks uues menüüs numbritega kanalivahetust teostades ei saa uuesti numbriga kanalit vahetada enne kui alumine inforiba on kustunud. Mõnes mõttes välistab mingit probleemi, mõnes mõttes tekitab probleemi. Kiirem järjest kanalit vahetada on üles alla.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2016 22:40:25 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Näiteks uues menüüs numbritega kanalivahetust teostades ei saa uuesti numbriga kanalit vahetada enne kui alumine inforiba on kustunud. Mõnes mõttes välistab mingit probleemi, mõnes mõttes tekitab probleemi. Kiirem järjest kanalit vahetada on üles alla.

Tundub nagu kunstlik piiramine ja suunamine nuppudest loobumise suunas........ah ja, seda tehtigi ennem ja toodi kirumise peale numbrid tagasi.
Kas nüüd hakkab vaikne suunamine numbritest loobumise suunas?

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 16.09.2016 09:51:26 vasta tsitaadiga

See numbriga kanalivahetuse mittetoimimine kui inforiba all on vist alati olnud. Kui ära harjud ja tead milles asi, siis ei häiri.
Ausalt öeldes mina isiklikult olen Samsungi äppi viimaste versioonidega päris rahul ja ei tahakski millegi muutmist. Kui head paremaks hakata muutma, on oht midagi tuksi keerata.
Viimased kuud pole enam mingit tehnilist errorit näinud, mis kõige rohkem vihale ajas. Ilmselt 5.13 või 5.14 versiooniga tekkis salvestustele nooleklahvi all hoidmise kiirkerimise funktsioon, mis on igati tervitatav. Varem nagu ei märganud. Peale seda saab ka salvestusi tagasi kerida, varem ketras ja kiilus varem või hiljem kinni. Eks aeg näitab kas on ajutine selginemine, igatahes hetkel tundub et saab 5.14 ver. samsa äppiga probleemivabalt salvestusi vaadata thumbs_up.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1540, 1541, 1542 ... 2287, 2288, 2289  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.