Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 51 ] |
Ei |
|
42% |
[ 222 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 200 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 48 ] |
|
hääli kokku : 521 |
|
autor |
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
11.09.2016 12:05:47
|
|
|
maatriks kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
maatriks, sellisel juhul päästenumbrile sarnane valik 123 ja mõne minutiga pilt ees. See on üks näide miks on vaja kaughaldust. |
123 töötab kuni 23-ni õhtul  |
Kas sellest 123 numbrist nädalavahetusel üldse mingit abi on? Minul igatahes ei olnud, tibi ei osanud midagi teha. Või on mõne imelihtsa probleemi korral lootust?
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
11.09.2016 12:56:15
|
|
|
Koomika. Ema helistas 123'e, seal uuendati asi ära ja soovitati 15 minuti pärast proovida. Tagasinupule vajutades tuli ette menüü, kus oli võimalik vajutada punast ja rohelist nuppu. Mida uuel puldil ei ole Tõime siis teisest toast teise puldi, muidu oleks sinna kah jänni jäänud. Rohelist nuppu vajutades sai uuesti vajutada tagasinuppu ja siis hakkas uuendamine pihta. Nüüd siis töötab.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
11.09.2016 19:19:05
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Jänes, sinu kommentaar on suhteliselt kasutu, võid ju teisi tatiga pritsida (kui nii võib seda kirjeldada) aga kas see kolmandatele foorumi kasutajatele ka midagi ütleb, ei usu. |
Tatti hakkasid siin sina pritsima ja kolmandatele foorumi kasutajatele nõu jagama kuidas Teliast saia osta.
indrekp kirjutas: |
Jänes, kuidas kommenteerid? |
Mis siin ikka kommenteerida, elu räägib enda eest paremini.
indrekp kirjutas: |
Ma pole kindel kuidas see välja näinud oleks, kuid iga Telia teenuse (ja ka teiste operaatorite) kasutaja teab mis asi on restart. |
maatriks kirjutas: |
Päeval ise katsetades proovisin restarti kah (nii puldilt kui power kaablit eemaldades). Peale jäi uus menüü, mis ei lasknud telerit vaadata vaid ainult teenuseid valida ja lõpus tellimine ebaõnnestus. Võib-olla oleks pidanud 3 korda restartima ja Telia peahoone suunas kummardama, aga seda tõesti teha ei osanud.
|
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
11.09.2016 20:10:00
|
|
|
Jänes, ikka ei osanud midagi tarka öelda, las siis olla.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
hiir
HV vaatleja
liitunud: 30.09.2003
|
11.09.2016 21:21:28
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Jänes, ikka ei osanud midagi tarka öelda, las siis olla. |
Uskumatu indrekp sul puudub täielikult võime mõista teksti mida sa loed. Sa räägid täielikult mööda sellest mida maatriks kirjutab lisaks kõigele oled ülimalt ülbe ja üleolev. Sa võiksid vähemalt proovida aru saada sellest mida kirjutab see kellele sa vastad. Ilmselt on ka sõnad viisakus ja enesekriitika sulle võõrad sõnad mis on sulle arusaamatud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
12.09.2016 07:31:42
|
|
|
hiir kirjutas: |
Sa räägid täielikult mööda sellest mida maatriks kirjutab lisaks kõigele oled ülimalt ülbe ja üleolev. Sa võiksid vähemalt proovida aru saada sellest mida kirjutab see kellele sa vastad. Ilmselt on ka sõnad viisakus ja enesekriitika sulle võõrad sõnad mis on sulle arusaamatud. |
Sellest sain ma väga hästi aru, pakkusin lahendusi ja see ka toimis. (ps. kui kliendil on motorola vana nutiga ja vana puldiga, siis uuele puldile saabki kahe puldi abil üle minna..või 123)
Viimane postitus polnud talle mõeldud vaid ühele teisele sopapritsijale.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
12.09.2016 07:33:47
|
|
|
indrekp kirjutas: |
hiir kirjutas: |
Sa räägid täielikult mööda sellest mida maatriks kirjutab lisaks kõigele oled ülimalt ülbe ja üleolev. Sa võiksid vähemalt proovida aru saada sellest mida kirjutab see kellele sa vastad. Ilmselt on ka sõnad viisakus ja enesekriitika sulle võõrad sõnad mis on sulle arusaamatud. |
Sellest sain ma väga hästi aru, pakkusin lahendusi ja see ka toimis. (ps. kui kliendil on motorola vana nutiga ja vana puldiga, siis uuele puldile saabki kahe puldi abil üle minna..või 123)
Viimane postitus polnud talle mõeldud vaid ühele teisele sopapritsijale. |
Ära plõksi ! Soovitasid restarti ja see ei aidanud. Kaks pulti oli tal samuti olemas ja see ka ei aidanud. Valikuline mälu nagu poliitikul.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
12.09.2016 07:35:30
|
|
|
Jänes kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
hiir kirjutas: |
Sa räägid täielikult mööda sellest mida maatriks kirjutab lisaks kõigele oled ülimalt ülbe ja üleolev. Sa võiksid vähemalt proovida aru saada sellest mida kirjutab see kellele sa vastad. Ilmselt on ka sõnad viisakus ja enesekriitika sulle võõrad sõnad mis on sulle arusaamatud. |
Sellest sain ma väga hästi aru, pakkusin lahendusi ja see ka toimis. (ps. kui kliendil on motorola vana nutiga ja vana puldiga, siis uuele puldile saabki kahe puldi abil üle minna..või 123)
Viimane postitus polnud talle mõeldud vaid ühele teisele sopapritsijale. |
Ära plõksi ! Soovitasid restarti ja see ei aidanud. Kaks pulti oli tal samuti olemas ja see ka ei aidanud. Valikuline mälu nagu poliitikul. |
maatriks kirjutas: |
Koomika. Ema helistas 123'e, seal uuendati asi ära ja soovitati 15 minuti pärast proovida. Tagasinupule vajutades tuli ette menüü, kus oli võimalik vajutada punast ja rohelist nuppu. Mida uuel puldil ei ole Tõime siis teisest toast teise puldi, muidu oleks sinna kah jänni jäänud. Rohelist nuppu vajutades sai uuesti vajutada tagasinuppu ja siis hakkas uuendamine pihta. Nüüd siis töötab. |
Valikuline?
Jänes,....
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
av.
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2010
|
12.09.2016 19:11:58
|
|
|
Samsungi F seeriale kah täna uuendus tulnud. 5.11.11. FOXplay kah nüüd olemas.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
12.09.2016 21:04:03
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Valikuline?
Jänes,.... |
Aga kuhu jäid need :
maatriks kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
What?
Poes on kaks saia, vana ja uus, ilmselgelt on vana odavam Ok jälle üks tore kräpp võrdlus.
Tegelikult ei anna vana ega uue komplekte võrrelda. (jah kes võtab siin lisapaketi hinna ja sisu luubi alla jms)
Alusta uues teenuses 5€ põhipaketist, seda maksad sa ka praegu vana nuti korral ning peale seda alusta kanalinimekirjast oma paketi koostamist, kõigepealt loe sealt üles kanalid mida sul kindlasti vaja on, loe summa kokku ja siis otsusta kas tellida neid tervikpaketina või üksikuna. Isegi kõige suuremad "hädalised" on juba siin öelnud, et said oma paketi soodsamaks, ühtlasi ei vaata enam niipalju telekat jms  |
Õhtul otsustasime siis uue nutitv peale minna. Vanas nutitv's "tagasi" nupp, PIN sisse ja laadis uue softi peale ca 10 minutiga.
Siis valikud: menüü keel, teksti suurus, põhipakett, lisapaketid. Kõik timm, vaja veel PIN sisse panna ja tehtud, eks? Vale. "Uuendamine ebaõnnestus". LOL. Ja võite 3 korda arvata, kas peale "Proovi uuesti" (mis andis samasuguse errori) oli lihtne võimalus minna tagasi vanale süsteemile, et telekat edasi vaadata? Loomulikult ei olnud. Pidi vajutama tagasi nuppu kuni lisapakettide valimiseni, vajutama ok ja siis "katkesta teenuse uuendamine" vms. Taaskord intuitiivne kasutajaliides. Pool tundi pärast alustamist olime tagasi vana süsteemi peal.
Eks peab täna proovima 123 helistada  |
indrekp kirjutas: |
maatriks kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
Samuti ei puuduta tehniline probleem intuitiivsust, kui tuleb veateade, siis see veateade ongi sinna antud olukorra jaoks tehtud. Mis viltu läks, ei saa ma nii öelda. Tean vaid seda, et kui klient uut pulti kasutusele võtab, siis enamasti ikkagi kõik õnnestub. |
Fakt on see, et kui mind ei oleks eile ema juures olnud, siis poleks ta õhtul filmi saanud vaadata, sest error on ees ja ei saa uut teenust ning ei saa tagasi ka vana teenuse juurde. Ja ei tea ka mina, milles viga, sest veateade on väga lakooniline. |
Ma pole kindel kuidas see välja näinud oleks, kuid iga Telia teenuse (ja ka teiste operaatorite) kasutaja teab mis asi on restart. |
maatriks kirjutas: |
Päeval ise katsetades proovisin restarti kah (nii puldilt kui power kaablit eemaldades). Peale jäi uus menüü, mis ei lasknud telerit vaadata vaid ainult teenuseid valida ja lõpus tellimine ebaõnnestus. Võib-olla oleks pidanud 3 korda restartima ja Telia peahoone suunas kummardama, aga seda tõesti teha ei osanud.
Muide, praegu on veel vana teenus, võin seda uuesti katsetada, aga vaevalt midagi muutub. |
Ei, ei ole üldse valikuline. Aga mis ma siin telia suuvoodriga ikka vaidlen.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
12.09.2016 21:34:25
|
|
|
Jänes, lõpptulemus on oluline, tulemus.
Pole mõtet vaielda jah, kes veel paremini Telia asja selgitada oskab kui Telia töötaja
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
13.09.2016 00:44:01
|
|
|
Kuskil on kallutatud jõud.
Ja kes neid nt Telia suunas paremini oskab kallutada kui Telia töötaja.
|
|
tagasi üles |
|
 |
SirVorkars
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.12.2003
|
13.09.2016 01:21:23
|
|
|
Varsti tuleb telia uus menüü ja selleks siis vaja korraga s1 s2 s3 ja siis veel seda uus-uus pulti korraga mutsida, et uuele menüüle üle minna?
Ja ennem seda pead ka viis tiiru ümber maja jooksma, et asi toimima hakkaks üldse..
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
13.09.2016 07:27:14
|
|
|
seeru kirjutas: |
Kuskil on kallutatud jõud.
Ja kes neid nt Telia suunas paremini oskab kallutada kui Telia töötaja.
 |
Vahel satub teemasse ka mõni mõjuagent keda võiks kutsuda ka kliendiks. Tihti on mõjutused erinevale poolele seega me ei saa kunagi teada kelle mõju all ta on.
SirVorkars kirjutas: |
Varsti tuleb telia uus menüü ja selleks siis vaja korraga s1 s2 s3 ja siis veel seda uus-uus pulti korraga mutsida, et uuele menüüle üle minna?
Ja ennem seda pead ka viis tiiru ümber maja jooksma, et asi toimima hakkaks üldse.. |
Saabus huumoriaeg, hea mõte. Näiteks Apple tegi uuele nutikellale funktsiooni mis käsib iga teatud aja tagant sügavalt sisse ja välja hingata. Peaks sama funktsiooni TeliaTVga ka siduma. Enne kanalivahetust korralik hingamine, siis ei löö veresoon peast välja kui kanalivahetusel digiboks ei reageeri
Ok, kui kellelgi veel mõni hea seos meenub, võime selle paarkümmend posti nalja visata.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
(b)itiboy
HV kasutaja
liitunud: 29.12.2003
|
13.09.2016 20:09:37
|
|
|
A.S. kirjutas: |
(b)itiboy kirjutas: |
A.S. kirjutas: |
(b)itiboy kirjutas: |
Ja see numbriteavitus võiks olla mitte üle ekraani vaid väike kast nurgas. |
Aga see ongi ju väike kast nurgas?
|
Kast nurgas numbriga jah väike aga layer üle terve ekraani. |
Sa nõuad ikka päris võimatut, ei usu mina, et Telia tegelased selle teavituse normaalseks muuta suudavad/soovivad.
|
Aitäh, Telia! Nüüd olen väga rahul helistaja numbri teavitusega tv ekraanil - ilus väike kast all nurgas ja ei tõmmata üle ekraani enam tumedat layerit
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
14.09.2016 08:44:27
|
|
|
Ma tahaks selle helistatud, vastamata kõne numbri teavituse üldse välja lülitada, kas ainult numbriteavitust saab välja lülitada?
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
c1m
HV vaatleja
liitunud: 17.04.2013
|
14.09.2016 12:08:56
|
|
|
Märkasin, et Samsung F6500 ka nüüd äpi versiooni 5.11.1, koos FOXplayga peale saanud.
Aga...kas FOXplay ongi juba surnud või on lootust, et sinna hakkab tulema juurde sisu?
Teine asi Telia TV arendajatele, kas hooaja ja episoodi info saaks vähe väiksemalt kuvada ja light/regular fontiga (nagu 19.00)? Võistleb liiga palju saatepealkirjaga minuarust.
Näiteks nii:
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Six
HV veteran

liitunud: 28.09.2002

|
14.09.2016 12:11:25
|
|
|
Hooaja/osa kuvamine võiks üldse olls Seadete alt sisse/välja lülitatav.
Keda kangesti huvitab mitmes AK osa tuleb, see lülitab sisse ja kellele ei ole see oluline, hoiab üleliigse info peidus.
c1m kirjutas: |
...
Teine asi Telia TV arendajatele, kas hooaja ja episoodi info saaks vähe väiksemalt kuvada ja light/regular fontiga (nagu 19.00)? Võistleb liiga palju saatepealkirjaga minuarust.
|
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
c1m
HV vaatleja
liitunud: 17.04.2013
|
14.09.2016 12:24:29
|
|
|
Six kirjutas: |
Hooaja/osa kuvamine võiks üldse olls Seadete alt sisse/välja lülitatav.
Keda kangesti huvitab mitmes AK osa tuleb, see lülitab sisse ja kellele ei ole see oluline, hoiab üleliigse info peidus.
|
Lisaks võiks saada välja ka lülitada jah.
Kohati kuvab üldse valesti ma vaatan. On hooaeg ja siis episood mingi sadades/tuhandetes. Ehk loeb vist kõik episoodid kokku, mitte antud hooaja omad.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
14.09.2016 13:52:30
|
|
|
Six kirjutas: |
Hooaja/osa kuvamine võiks üldse olls Seadete alt sisse/välja lülitatav.
Keda kangesti huvitab mitmes AK osa tuleb, see lülitab sisse ja kellele ei ole see oluline, hoiab üleliigse info peidus.
c1m kirjutas: |
...
Teine asi Telia TV arendajatele, kas hooaja ja episoodi info saaks vähe väiksemalt kuvada ja light/regular fontiga (nagu 19.00)? Võistleb liiga palju saatepealkirjaga minuarust.
|
|
no näedsa, ma tahan küll teada, milline hooaeg ja milline osa mingist hooajast on hetkel eetris. Mille alusel sa valikuid teed, kui ainult saate pealkiri kordub saatekavas lõpmatuseni?
Oli see info ka vananuti kasutajaliideses olemas ja ootasin seda kaua ka uude.
AK; Ringvaate ja Dr.Silva jne. saate identifitseerimisnumber läheb ilmselt ka paljudele korda, kui tahetakse kordusest vaadata, et millises osas just mingi huvipakkuv teema oli.
See, millist infot aga teleedastajad saadetega kaasa annavad, on juba teine ooper, mda Telia oma kliendile niiöelda taasedastab, kuid ise ei tooda. Ilmselt saaks vast kuidagi survestada või mainida, et asja korrektselt saadetele lisataks.
Aga seda saateinfo ja kogu saatekava kuvamist peaks igalt poolt veel natuke viimistlema. Nõus selle sooviga
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
kasutaja01
Kreisi kasutaja

liitunud: 09.05.2009
|
15.09.2016 21:44:20
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Saabus huumoriaeg, hea mõte. Näiteks Apple tegi uuele nutikellale funktsiooni mis käsib iga teatud aja tagant sügavalt sisse ja välja hingata. Peaks sama funktsiooni TeliaTVga ka siduma. Enne kanalivahetust korralik hingamine, siis ei löö veresoon peast välja kui kanalivahetusel digiboks ei reageeri
Ok, kui kellelgi veel mõni hea seos meenub, võime selle paarkümmend posti nalja visata. |
Et see on siis täiesti normaalne, et digiboks kanalivahetusele ei regeeri? Igapäevane asi, mõned korrad päevas kui kanalit vahetada, siis ekraanile ilmub valitud kanali number ehk siis signaal justkui jõuab kohale, ainuke asi mida ei toimu on ka sellele kanalile minek. Aga eks ma siis järgmine kord teen enne hingamis harjutusi ehk siis töötab kohe.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
15.09.2016 21:53:43
|
|
|
See uus menüü on ise juba parajalt hea huumor Telia stiilis, et sinna veel mingit nalja vägisi juurde peaks mõtlema.
Telia mõtles, et teeb uue menüüga klientidele natuke nalja ja kliendid mõtlesid, et teevad vana menüüga 10 aastat nalja vastu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.09.2016 22:10:57
|
|
|
kasutaja01 kirjutas: |
Et see on siis täiesti normaalne, et digiboks kanalivahetusele ei regeeri? Igapäevane asi, mõned korrad päevas kui kanalit vahetada, siis ekraanile ilmub valitud kanali number ehk siis signaal justkui jõuab kohale, ainuke asi mida ei toimu on ka sellele kanalile minek. Aga eks ma siis järgmine kord teen enne hingamis harjutusi ehk siis töötab kohe.  |
Ma ei ütleks, et Telia pakub teenust ala 160000 tv kliendile nii, et digiboks kanalivahetusele ei reageeri. Pigem on tegemist probleemiga millele tuleks lahendust otsida. Mõned kasutavad selleks fooilum mütsi ütles Ansip, teised küsivad abi asjaosalistelt kes teenuse eest raha küsivad.
Võimalik, et probleem seisneb ka teadmatuses. Näiteks uues menüüs numbritega kanalivahetust teostades ei saa uuesti numbriga kanalit vahetada enne kui alumine inforiba on kustunud. Mõnes mõttes välistab mingit probleemi, mõnes mõttes tekitab probleemi. Kiirem järjest kanalit vahetada on üles alla.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
15.09.2016 22:40:25
|
|
|
tsitaat: |
Näiteks uues menüüs numbritega kanalivahetust teostades ei saa uuesti numbriga kanalit vahetada enne kui alumine inforiba on kustunud. Mõnes mõttes välistab mingit probleemi, mõnes mõttes tekitab probleemi. Kiirem järjest kanalit vahetada on üles alla.
|
Tundub nagu kunstlik piiramine ja suunamine nuppudest loobumise suunas........ah ja, seda tehtigi ennem ja toodi kirumise peale numbrid tagasi.
Kas nüüd hakkab vaikne suunamine numbritest loobumise suunas?
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
16.09.2016 09:51:26
|
|
|
See numbriga kanalivahetuse mittetoimimine kui inforiba all on vist alati olnud. Kui ära harjud ja tead milles asi, siis ei häiri.
Ausalt öeldes mina isiklikult olen Samsungi äppi viimaste versioonidega päris rahul ja ei tahakski millegi muutmist. Kui head paremaks hakata muutma, on oht midagi tuksi keerata.
Viimased kuud pole enam mingit tehnilist errorit näinud, mis kõige rohkem vihale ajas. Ilmselt 5.13 või 5.14 versiooniga tekkis salvestustele nooleklahvi all hoidmise kiirkerimise funktsioon, mis on igati tervitatav. Varem nagu ei märganud. Peale seda saab ka salvestusi tagasi kerida, varem ketras ja kiilus varem või hiljem kinni. Eks aeg näitab kas on ajutine selginemine, igatahes hetkel tundub et saab 5.14 ver. samsa äpiga probleemivabalt salvestusi vaadata
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
|