Õnneks mõni saab mängust aru ka. Ma olen viimasel ajal mingeid rahulike asju mänginud ja selliseid täristamisi mitte. Minu jaoks on BF1 midagi sellist: Liigu võimalikult palju ringi, kui madinaks läheb istu kivi taga ja looda, et jääd ellu. Kui kedagi näed siis vajuta nupule ja looda, et ta äkki saab surma. Kui aega jääb siis pane paar lõksu ka maha, äkki joppab ja keegi on sama n00b kui sina ja komistab sisse _________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Ma ei tea kas siin teemas kuskil kirjas aga minul väike probleem mänguga.
Nimelt täitsa lambist keset mängu klaviatuur ja hiir ei reageeri puudutustele ja aitab ainultCtrl+Alt+Delete kombo et mäng ära killida ja uuesti käima panek.
Netis uurides pakutakse peamiseks põhjuseks see, et mäng lülitub ümber XBox-i kontrollerile ( mida mul ei ole ) ja klava-hiir lülitatakse välja.
Vahel saan mängida tund aega vahel ainult 5 minutit kuidas kunagi.
Kas kellelgi sama buq olnud ja saanud lahenduse? _________________ Ostan, müün ja kahetsen.
Õnneks mõni saab mängust aru ka. Ma olen viimasel ajal mingeid rahulike asju mänginud ja selliseid täristamisi mitte. Minu jaoks on BF1 midagi sellist: Liigu võimalikult palju ringi, kui madinaks läheb istu kivi taga ja looda, et jääd ellu. Kui kedagi näed siis vajuta nupule ja looda, et ta äkki saab surma. Kui aega jääb siis pane paar lõksu ka maha, äkki joppab ja keegi on sama n00b kui sina ja komistab sisse
Täitsa nõus. Kuigi ma olen enamasti Conquesti fänn vanadest BF aegadest, proofisin siin rushi ja siin just see sujus kuidagi paremini kui Conquest. Ei ole nii palju madinat et kuule lendab nii eest kui tagant. Vb selle pärast et vähem mängijaid.
Installisin eile BF1942, pool päeva möödus märkamatult. Wake Island, Battle of Midway.. Oeh
Täitsa nõus. Kuigi ma olen enamasti Conquesti fänn vanadest BF aegadest, proofisin siin rushi ja siin just see sujus kuidagi paremini kui Conquest. Ei ole nii palju madinat et kuule lendab nii eest kui tagant. Vb selle pärast et vähem mängijaid.
Installisin eile BF1942, pool päeva möödus märkamatult. Wake Island, Battle of Midway.. Oeh
BF1'ga tahetigi rushi tagasi tuua, viimati oli see mode populaarne BC2 ajal.
Päris mitu päeva nüüd mängitud ja kui alguses ei läinud üldse, siis nüüdseks skill tagasi tuld. Ammu pole lihtsalt mänginud mingit shooterit!
Igatahes muljed senimaani sellised, et beta map neil küll kõige paremini ei ole õnnestunud! Kutsuvad seda küll üheks suuremaks mapiks Battlefieldis, aga peamine tegevus toimub üleval 1/3 mapis ja üksik "E" ülejäänud osa keskel, kuhu vahepeal mõned ära eksivad. Punktid on liiga lähedal, paras segadus on enamus aegadel, vaenlased tulevad igalt poolt ja lausa spawnivad sinu taha...ürita siis mingit liini luua oma rühma või tiimiga, parem on lihtsalt koguaeg ringi joosta.
Nad võiks alpha mapi ka lisada, juttude järgi oli see palju parem!
Uus conquest on väga lihtsaks tehtud. Nõme timer lisatud, mis teeb mängud liiga lühikeseks ja teatud hetkedest tagasituleku võimatuks. Ainuke ülesanne on punktide hõivamine, mis võiks olla ju väga hea. Samas aga kuna surmad ei loe, siis pole erilist väärtust võimalikult kaua elus püsimiseks. Põhimõtteliselt ma võin auto võtta, sõita E punkti, ära võtta, redeploy ja ma olen järgmist punkti ründamas. Või kui ma näen, et meie tiimi punkti rünnatakse, ise teises kaardiotsas, redeploy ja ma olen seda kaitsmas...mingit negatiivset mõju sellel ei ole. Vanas conquestis oli meedikuna elustamisel mõte, su tiim ei kaotanud ticketit...siin vahet pole, mõttetu. Muidugi see süsteem ka ei aita, keegi ei viitsi küsidagi elustamist!
Samuti lennulahingud, see kui ma mitu vaenlase lennukit maha võtan ei oma erilist tähtsust...meie tiimi aitab see kui ma maal punkte kaitsen/ründan.
Kas nende muutustega on nüüd inimeste jaoks ülesannete täitmine tähtsam kui varem BF mängudes, ei ütleks, vähemalt beta põhjal. Conquest ise on aga liiga lihtne nüüd ja igav, vähemalt minu jaoks!
Jah tõsi nüüd pead rohkem keskenduma lipude hoidmisele mitte killidele - Ehk nüüd kogesid kindlasti rohkem positsioonide hoidmist ja nn campimist. BF1 on väga palju relvi mis võimaldavad vastase väga kaugelt juba kahjutuks teha. Isegi piilun aknast ja toetan omi mehi lipu hõivamisel jne. Aga siiski sinu poolt kirjeldatud tegevus on vägagi lähedane BF4 liiga karikate võistlustel tehtule. Mäletan esimesi treening päevi, kus EBV's pidime liiga mänguritele selgeks tegema põhitõed, et kuidas lipude hoidmine käib. Lõpuks oli see kõigil päris käpas, muidugi jah BF4 iga uus re-deploy tähendab -1 punkti. Punkti kaotus pole probleemiks kui 1 sekundi jooksul lipu hoidmisega suudad tagada suurema punki kadumise kui re-delpoy käigus. Peamised probleemid mida ise olen kogenud, et osad lasud ei registeerita ära, ometi näed et läks pihta kuid damaget ei teinud. Lennukiga lennates on seda pidevalt tunda. Teine suurim probleem on, et osad mängidad saavad mängu varem sisse kui teised. Näiteks õigel ajal ESC vajutamisega saad umbes 30-40 sec edumaad teiste mängiate ees. Pole ime siis et kui teised sisse loadivad on mul juba rushis punktid aktiveeritud või siis ja võtan C punkti.
viimati muutis niijana 05.09.2016 11:58:14, muudetud 1 kord
Väga meeldib. Graafika ja immersion on ikka väga hästi õnnestunud neil. Gameplay üle ei kurda.. Tankid peavadki olema tugevad ja võimsad, relvad ebatäpsed. Meeldib see et spottides näed sa vastast täpselt nii kaua markeerituna kui sul on line-of-sight. Sellega olen nõus, et kõrbe map soosib rohkem snaipreid ja masinaid, teiste klassidega pole mõtet C-st väga kaugemale minna. Kuigi ise mängin enamasti assaulti. AT granaadiga on suht võimatu midagi teha aga samas lahe, pärast AT guni ostu on muidugi tiba kergem masinaid maha võtta
Sellega olen nõus, et revive osas tuleks midagi ette võtta, kuidagi paremini markeerida ja karistada, sest lihtsam on tõesti hetkel alustada uuesti kui oodata revivei. Medicuna mängides ei olnud võimalik aru saada kes revivei vajas üldse
Veel üks asi, millest ma aru ei saa on millal selle rongi saab.. vahest saab kaotaja tiim selle 10 sec ennem lõppu, vahest poole mängu pealt vahest ei saa üldse.
Üldiselt on väga lahe mäng ja ilmselt saab soetatud see ka. DICE vihjas täna mingile updateile, tea kas uus map või mis head tuleb? _________________ Bawse
Veel üks asi, millest ma aru ei saa on millal selle rongi saab.. vahest saab kaotaja tiim selle 10 sec ennem lõppu, vahest poole mängu pealt vahest ei saa üldse.
Kui võitja osapoolel 150 punkti käes siis teine osapool saab rongi. Ajaga pole seost.
Väga meeldib. Graafika ja immersion on ikka väga hästi õnnestunud neil. Gameplay üle ei kurda.. Tankid peavadki olema tugevad ja võimsad, relvad ebatäpsed. Meeldib see et spottides näed sa vastast täpselt nii kaua markeerituna kui sul on line-of-sight. Sellega olen nõus, et kõrbe map soosib rohkem snaipreid ja masinaid, teiste klassidega pole mõtet C-st väga kaugemale minna. Kuigi ise mängin enamasti assaulti. AT granaadiga on suht võimatu midagi teha aga samas lahe, pärast AT guni ostu on muidugi tiba kergem masinaid maha võtta
Sellega olen nõus, et revive osas tuleks midagi ette võtta, kuidagi paremini markeerida ja karistada, sest lihtsam on tõesti hetkel alustada uuesti kui oodata revivei. Medicuna mängides ei olnud võimalik aru saada kes revivei vajas üldse
Veel üks asi, millest ma aru ei saa on millal selle rongi saab.. vahest saab kaotaja tiim selle 10 sec ennem lõppu, vahest poole mängu pealt vahest ei saa üldse.
Üldiselt on väga lahe mäng ja ilmselt saab soetatud see ka. DICE vihjas täna mingile updateile, tea kas uus map või mis head tuleb?
Revivemist tahavad kõik, kes on luukere märgiga kaardil. Rong v "behemot" tekib alles siis kui tiimi skooride vahe on väga suur, et anda kaotavale tiimile eelist - kuigi praeguse gameplay põhjal on see kaotava võitja tiimi skoori vahe liiga suur, et behemotit triggerida.
3 AT miini tõmbab behemothil ~23% elusid ära Väike tiimi töö ja saab üsna kiiresti selle eluka maha. _________________ M: LG 29wk500-p
The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier.
Conquest võiks ikka vana versioon olla esiteks isegi siis kui vastane juhib näiteks 50 punktiga ja sul kõik lipud käes siis see punkti rate nii aeglane ja saad ikkagi pähe, teiseks aja limiit pls, 20min round BF'i jaoks on ilmselgelt vähe, pigem aeg kaotada ja kes saab ennem 300 punkti kätte on võidupoiss. Eile medicut mängides nägin ühe korra seda ringikest kui vastane on omadelt elusi võtnud, kes eitea siis Alpha versioonis töötas revive ring nii nagu BF4 kuid Open Betas bugged. Hitreg kohapealt seina taga suremist eiole täheldand aga lennukite omavaheline kaklus on ikka julm hitreg'i probleem, kui Attack Planeile tankhunter loadout peale panna siis on haige dusting .
Conquest võiks ikka vana versioon olla esiteks isegi siis kui vastane juhib näiteks 50 punktiga ja sul kõik lipud käes siis see punkti rate nii aeglane ja saad ikkagi pähe, teiseks aja limiit pls, 20min round BF'i jaoks on ilmselgelt vähe, pigem aeg kaotada ja kes saab ennem 300 punkti kätte on võidupoiss. Eile medicut mängides nägin ühe korra seda ringikest kui vastane on omadelt elusi võtnud, kes eitea siis Alpha versioonis töötas revive ring nii nagu BF4 kuid Open Betas bugged. Hitreg kohapealt seina taga suremist eiole täheldand aga lennukite omavaheline kaklus on ikka julm hitreg'i probleem, kui Attack Planeile tankhunter loadout peale panna siis on haige dusting .
Siin bitrate testiks tehtud suva video kuid on näha, et dusting esineb 032, 242.
Ise olen ka tähele pannud, et kui Tank Busteri setupiga lased vastase lennukit (eriti just vastase fighterit), siis paljud lasud kaovad tühja õhku ära, ainult tolm on järgi.
Sain esimest korda Light Tankiga sõita, nüüd saan aru miks OP'ks kutsutakse. Vaenlane jättis 3% peal tanki lihtsalt maha, hüppasin sisse, parandasin ja lasin viimase pool roundi ringi!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.