Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 804, 805, 806 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas.
12-10a
40%
 40%  [ 24 ]
10-8a
18%
 18%  [ 11 ]
8-6a
11%
 11%  [ 7 ]
6-4a
8%
 8%  [ 5 ]
4-2a
5%
 5%  [ 3 ]
Vähem kui 2a
16%
 16%  [ 10 ]
hääli kokku : 60

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 03.09.2016 18:42:48 vasta tsitaadiga

pyroman11, no ära siis oma ootusi liiga kõrgeks aja, aga mängida peaks saama icon_biggrin.gif thumbs_up.gif
_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nemu
HV vaatleja
nemu

liitunud: 22.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2016 16:47:36 vasta tsitaadiga

"Sorry, detailed battle results unavailable" - mingi serveri bug?
Mängu nagu poleks olnudki. Hea topelt exp läks kaotsi icon_sad.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-huviline-
HV kasutaja

liitunud: 17.04.2012




sõnum 04.09.2016 18:44:19 vasta tsitaadiga

Paar õnnestunud lahingut.
Mõlemi puhul pidi seda Tankiässa kaua ootama. Kommentaaride vastu ei ole midagi icon_smile.gif

http://wotreplays.com/site/2931455#mines-huviline-e_100

http://wotreplays.com/site/2931473#siegfried_line-huviline-is-3

_________________
SC: -huviline-
Steam: Huviline
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tr2gun
HV vaatleja

liitunud: 24.08.2012




sõnum 04.09.2016 22:18:00 vasta tsitaadiga

Klann Eesti Metalli Eksport aka [EMEX] (endise nimega HOMM) otsib taas värsket verd!

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/589121-emex-eesti-metalli-eksport-ex-homm/

Rõhume senisest enam T8 rühmalahingute suunal, lisaks Strongholdidele ja turniiridele!
icon_cool.gif beer_yum.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 05.09.2016 00:40:02 vasta tsitaadiga

Pane üles, kuna tean, et arta faggotitel tõmbab vereringe käima, võib-olla midagi veel...


Link


Sellised shote võtaks all day long sisse, lihtsalt sellepärast mängingi..
Viimasel ajal iga neljas mäng lõppeb selliselt..
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andrez3d
HV veteran
andrez3d

liitunud: 29.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2016 00:47:46 vasta tsitaadiga

thomak28 kirjutas:
Pane üles, kuna tean, et arta faggotitel tõmbab vereringe käima, võib-olla midagi veel...

Spoiler Spoiler Spoiler


Sellised shote võtaks all day long sisse, lihtsalt sellepärast mängingi..
Viimasel ajal iga neljas mäng lõppeb selliselt..


Sa oleks võinud end shokolaadiga kustuda. Selline põlemine ju suhteliselt piinlik...
Kommentaarid: 96 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2016 09:44:22 vasta tsitaadiga

thomak28 kirjutas:
Pane üles, kuna tean, et arta faggotitel tõmbab vereringe käima, võib-olla midagi veel...

Spoiler Spoiler Spoiler


Sellised shote võtaks all day long sisse, lihtsalt sellepärast mängingi..
Viimasel ajal iga neljas mäng lõppeb selliselt..


http://i.giphy.com/R1fFEt25kDdPa.gif

_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
j2pe
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2010




sõnum 05.09.2016 10:15:08 vasta tsitaadiga

Käesoleva kampaania fame punktide analüüs: http://wotevent.guildity.com/stats/
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 06.09.2016 16:26:48 vasta tsitaadiga

Vaatan, et üsna kõvasid punkte eeldatakse icon_smile.gif

EDIT: Stalini käsi juhtis seekord eriti õrnalt seda mürsku: https://gfycat.com/ImpressiveDependableAyeaye

Tabamus tappis Type 61 kolm meeskonnaliiget neljast... juht oli vist komandöri luugist liiga kaugel icon_biggrin.gif

_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andrez3d
HV veteran
andrez3d

liitunud: 29.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2016 20:58:08 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Vaatan, et üsna kõvasid punkte eeldatakse icon_smile.gif

EDIT: Stalini käsi juhtis seekord eriti õrnalt seda mürsku: https://gfycat.com/ImpressiveDependableAyeaye

Tabamus tappis Type 61 kolm meeskonnaliiget neljast... juht oli vist komandöri luugist liiga kaugel icon_biggrin.gif


Tüüp oli ju punasem, kui ladvaõun ja ilmselgelt ei saanud isegi aru, kus ta on...

Samas huvitav loogika - nii võib HE spämmida, kuid kui nii laseb arty, siis on tegu faggotitega.
Kommentaarid: 96 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MeaDz
HV kasutaja

liitunud: 05.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2016 21:47:31 vasta tsitaadiga

Sest arta lihtsalt onab ühes mapi nurgas ja klikib hiirele oma HE-ga. Selles on see vahe.
Aga muidu on siin olijate postitustest ning videotest väga kasuolnud. Viimasel ajal on sessiooni WN8 tõusnud 2k ning 61% WR pealt 2400 WN8 peale ning WR 66% peale thumbs_up.gif Need mängud sisaldavad ka artaga onni ladumist ning täringute veeretamist icon_biggrin.gif Mu pihtasaamise % on, aga nigel. 26% laskudest on mööda, mida on arvuliselt kokku liialt palju. Kannatust peab treenima ehk rohkem.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 07.09.2016 10:34:31 vasta tsitaadiga

andrez3d kirjutas:
erick kirjutas:
Vaatan, et üsna kõvasid punkte eeldatakse icon_smile.gif

EDIT: Stalini käsi juhtis seekord eriti õrnalt seda mürsku: https://gfycat.com/ImpressiveDependableAyeaye

Tabamus tappis Type 61 kolm meeskonnaliiget neljast... juht oli vist komandöri luugist liiga kaugel icon_biggrin.gif


Tüüp oli ju punasem, kui ladvaõun ja ilmselgelt ei saanud isegi aru, kus ta on...

Samas huvitav loogika - nii võib HE spämmida, kuid kui nii laseb arty, siis on tegu faggotitega.


Nojah, artydele võiks ka olla max render disntance 707m, lisaks palju madalam kaar (u. nagu teistel derp kahuritel), siis hakkame rääkima icon_smile.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 07.09.2016 12:54:32 vasta tsitaadiga

Otsenähtavus võiks olla nõue icon_razz1.gif
_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-huviline-
HV kasutaja

liitunud: 17.04.2012




sõnum 07.09.2016 15:00:29 vasta tsitaadiga

Minu arust arty puhul me võiks rääkida hoopis sellisest asjast, et kaotada ära see, et artyd näevad kõik spotitud tanke reaalajas ringi siblimas.
Arty ei peaks seda üldse nägema - seda enam, et kontekstiks on tankid teise maailmasõja ajast.

Teised tankid saaksid arty tuld tellida - samamoodi nagu praegu tanki peal vajutad klahvi T. Sellel hetkel arty saab teada selle koordinaadi kuhu ta peab laskma - seda näeb ka, mis tank seal parasjagu on ja mis asendis jne. Põhimõtteliselt näeb siis sama pilti selle tanki kohta nagu praegu ainult, et see on snapshot. Arty ei näe seda mida see tank seal teeb - ei enne ega pärast tule tellimist.

See paneks inimesi arvestama sellega, et sa peadki vaenlase tankil lindi maha laskma või ta muul moel liikumatuks tegema, et arty saaks selle hävitada.

Sellega põhimõtteliselt olekski arty tasakaalustatud.

_________________
SC: -huviline-
Steam: Huviline
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.09.2016 15:05:30 vasta tsitaadiga

-huviline- kirjutas:
Minu arust arty puhul me võiks rääkida hoopis sellisest asjast, et kaotada ära see, et artyd näevad kõik spotitud tanke reaalajas ringi siblimas.
Arty ei peaks seda üldse nägema - seda enam, et kontekstiks on tankid teise maailmasõja ajast.

Teised tankid saaksid arty tuld tellida - samamoodi nagu praegu tanki peal vajutad klahvi T. Sellel hetkel arty saab teada selle koordinaadi kuhu ta peab laskma - seda näeb ka, mis tank seal parasjagu on ja mis asendis jne. Põhimõtteliselt näeb siis sama pilti selle tanki kohta nagu praegu ainult, et see on snapshot. Arty ei näe seda mida see tank seal teeb - ei enne ega pärast tule tellimist.

See paneks inimesi arvestama sellega, et sa peadki vaenlase tankil lindi maha laskma või ta muul moel liikumatuks tegema, et arty saaks selle hävitada.

Sellega põhimõtteliselt olekski arty tasakaalustatud.

Keegi ei mängiks artyt üldse. Oskused ei puutuks asjasse, see ei oleks enam RNG vaid hiromantia icon_biggrin.gif

_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kurat666
HV kasutaja
Kurat666

liitunud: 06.09.2011




sõnum 07.09.2016 15:08:04 vasta tsitaadiga

-huviline- kirjutas:
Minu arust arty puhul me võiks rääkida hoopis sellisest asjast, et kaotada ära see, et artyd näevad kõik spotitud tanke reaalajas ringi siblimas.
Arty ei peaks seda üldse nägema - seda enam, et kontekstiks on tankid teise maailmasõja ajast.

Teised tankid saaksid arty tuld tellida - samamoodi nagu praegu tanki peal vajutad klahvi T. Sellel hetkel arty saab teada selle koordinaadi kuhu ta peab laskma - seda näeb ka, mis tank seal parasjagu on ja mis asendis jne. Põhimõtteliselt näeb siis sama pilti selle tanki kohta nagu praegu ainult, et see on snapshot. Arty ei näe seda mida see tank seal teeb - ei enne ega pärast tule tellimist.

See paneks inimesi arvestama sellega, et sa peadki vaenlase tankil lindi maha laskma või ta muul moel liikumatuks tegema, et arty saaks selle hävitada.

Sellega põhimõtteliselt olekski arty tasakaalustatud.


Tundub asjalik mõte...

_________________
WoT tips: 6th sense is over-rated anyway, the other team will always let you know when you've been spotted
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-huviline-
HV kasutaja

liitunud: 17.04.2012




sõnum 07.09.2016 15:10:29 vasta tsitaadiga

Kuidas oskused asjasse ei puutu? Minu meelest positsiooni valiku ja positsiooni vahetamise oskus ongi ainuke oskus siin mängus. Ülejäänu on kõik vähemal või suuremal määral juhuslik. icon_smile.gif
_________________
SC: -huviline-
Steam: Huviline
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.09.2016 15:21:29 vasta tsitaadiga

-huviline- kirjutas:
Kuidas oskused asjasse ei puutu? Minu meelest positsiooni valiku ja positsiooni vahetamise oskus ongi ainuke oskus siin mängus. Ülejäänu on kõik vähemal või suuremal määral juhuslik. icon_smile.gif


Ma mõtlesin arty mängimise oskust. Lihtsalt screenshoti järgi lasta, loota, et see tank seisab seal ja ei liigu? Lisaks peaks mürks tunduvalt kiiremini lendama, sest muidu ei ole üldse lootust tabada. No nagu railgun v nii, st paigal seista ei tohiks üldse. Nagu pilt tehakse on 500- 1000 dmg nätakas kirjas icon_biggrin.gif
Kui keegi hakkab rääkima, et SPG ei vaja skilli, siis usun, et Andrez3d on uuesti nõus vastupidist tõestama icon_smile.gif

_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-huviline-
HV kasutaja

liitunud: 17.04.2012




sõnum 07.09.2016 17:51:22 vasta tsitaadiga

hannes36 kirjutas:
-huviline- kirjutas:
Kuidas oskused asjasse ei puutu? Minu meelest positsiooni valiku ja positsiooni vahetamise oskus ongi ainuke oskus siin mängus. Ülejäänu on kõik vähemal või suuremal määral juhuslik. icon_smile.gif


Ma mõtlesin arty mängimise oskust. Lihtsalt screenshoti järgi lasta, loota, et see tank seisab seal ja ei liigu? Lisaks peaks mürks tunduvalt kiiremini lendama, sest muidu ei ole üldse lootust tabada. No nagu railgun v nii, st paigal seista ei tohiks üldse. Nagu pilt tehakse on 500- 1000 dmg nätakas kirjas icon_biggrin.gif
Kui keegi hakkab rääkima, et SPG ei vaja skilli, siis usun, et Andrez3d on uuesti nõus vastupidist tõestama icon_smile.gif


Ära saa nüüd valesti aru, ma ei taha üldse öelda, et arty mängimine ei nõua skilli. Mina näiteks liikuvale tankile ikka nii lihtsalt pihta ei oska lasta.

Minu mõte on natuke ajendatud sellest, et hetkel mulle ei tundu, et arty oleks eriliselt seotud kogu meeskonnaga kui sellisega.
Arty mäng on suurest selline (ei räägi mingist peenemast meta-gamingust):
1. otsid omale koha ja pre-aimid enda sihiku mingisse kohta kus arvad tanke olevat.
2. ootad, et keegi teeks tankid kaardil nähtavaks.
3. kogu sellest sipelgamerest otsid omale sobiva targeti ja vajutad nuppu.
4. otsid omale uue koha ja läheb sama tegevus edasi.

Mis puudutab lihtsalt screenshoti järgi laskmisesse, siis kui see tank on trackitud või on mootor ära lastud - on seal siis vahet kas on screenshot olukorrast või live pilt. Nagunii seisab see tank seal kohapeal niikaua kui toimub remont.

Minu mõte on ikkagi pigem see, et arty ei istu ju mingi live kaart ees ja ei otsi omale sihtmärke. Arty tuld tellitakse konkreetse sihtmärgi pihta. Sihtmärgi nimetab see, kes seda tuld tellib. Arty muus osas funktsioneerib samamoodi nagu praegu, seda ei ole minu meelest tarvis muuta.
Kui tellid tuld põõsas passiva tanki pihta siis pole mingit vahet. Kui tahad liikuva masina pihta tuld tellida võid ka seda teha, aga sel juhul pihta saamise tõenäosus on juba omaette teema. Selleks ongi meeskonna teiste liikmete poolt tarvis vaenlase tank enne seisma panna.
Samas keegi ei keela niisama paugutada mingit piirkonda kus lahing käib (area denial). Oma tankide asukohtasid võib ikka näha, kes raadioga on kättesaadavad.

Igaks juhuks mainin veel, et minu mõte ei ole siin tekitada järjekordset vaidlust kas on vaja skilli või ei ole vaja skilli - ükskõik mis tankitüübiga mängimise puhul.
Pakkusin lihtsalt välja mismoodi ma näeks, et arty mäng võiks välja näha icon_smile.gif

_________________
SC: -huviline-
Steam: Huviline
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ece3n
HV vaatleja

liitunud: 12.04.2005




sõnum 07.09.2016 18:58:46 vasta tsitaadiga

-huviline- kirjutas:

Ära saa nüüd valesti aru, ma ei taha üldse öelda, et arty mängimine ei nõua skilli. Mina näiteks liikuvale tankile ikka nii lihtsalt pihta ei oska lasta.

Minu mõte on natuke ajendatud sellest, et hetkel mulle ei tundu, et arty oleks eriliselt seotud kogu meeskonnaga kui sellisega.
Arty mäng on suurest selline (ei räägi mingist peenemast meta-gamingust):
1. otsid omale koha ja pre-aimid enda sihiku mingisse kohta kus arvad tanke olevat.
2. ootad, et keegi teeks tankid kaardil nähtavaks.
3. kogu sellest sipelgamerest otsid omale sobiva targeti ja vajutad nuppu.
4. otsid omale uue koha ja läheb sama tegevus edasi.

Mis puudutab lihtsalt screenshoti järgi laskmisesse, siis kui see tank on trackitud või on mootor ära lastud - on seal siis vahet kas on screenshot olukorrast või live pilt. Nagunii seisab see tank seal kohapeal niikaua kui toimub remont.

Minu mõte on ikkagi pigem see, et arty ei istu ju mingi live kaart ees ja ei otsi omale sihtmärke. Arty tuld tellitakse konkreetse sihtmärgi pihta. Sihtmärgi nimetab see, kes seda tuld tellib. Arty muus osas funktsioneerib samamoodi nagu praegu, seda ei ole minu meelest tarvis muuta.
Kui tellid tuld põõsas passiva tanki pihta siis pole mingit vahet. Kui tahad liikuva masina pihta tuld tellida võid ka seda teha, aga sel juhul pihta saamise tõenäosus on juba omaette teema. Selleks ongi meeskonna teiste liikmete poolt tarvis vaenlase tank enne seisma panna.
Samas keegi ei keela niisama paugutada mingit piirkonda kus lahing käib (area denial). Oma tankide asukohtasid võib ikka näha, kes raadioga on kättesaadavad.

Igaks juhuks mainin veel, et minu mõte ei ole siin tekitada järjekordset vaidlust kas on vaja skilli või ei ole vaja skilli - ükskõik mis tankitüübiga mängimise puhul.
Pakkusin lihtsalt välja mismoodi ma näeks, et arty mäng võiks välja näha icon_smile.gif


ja mis osas erineb tavalise tanki mäng nende 4 punkti arvestuses arty mängust? DT või hevy tank käitub täpselt sama moodi - roomab nurga taha ja preaimib oletatava koha välja, kust tank peaks tulema. hea näide erick-u enda gif.
screenshoti järgi laskmisel sa ei arvesta arty sihiku paika sättimise kiirust, sihiku täpseks sättimise kiirust, mis on 2-4 sec, mõnel tankil veesl suurem ning mürsu lennu aega. ehk siis 99% juhtudest on isegi 10sec remont kiirem, kui arty paika sättimine.
kogu mapi nägemine - sellisel juhul ei tohiks ka teised tankid minimapil asetsevaid tanke näha, mis kuskil kaugel on, sest tankidel on sama tehnoloogi.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.09.2016 23:31:09 vasta tsitaadiga

-huviline- kirjutas:
hannes36 kirjutas:
-huviline- kirjutas:
Kuidas oskused asjasse ei puutu? Minu meelest positsiooni valiku ja positsiooni vahetamise oskus ongi ainuke oskus siin mängus. Ülejäänu on kõik vähemal või suuremal määral juhuslik. icon_smile.gif


Ma mõtlesin arty mängimise oskust. Lihtsalt screenshoti järgi lasta, loota, et see tank seisab seal ja ei liigu? Lisaks peaks mürks tunduvalt kiiremini lendama, sest muidu ei ole üldse lootust tabada. No nagu railgun v nii, st paigal seista ei tohiks üldse. Nagu pilt tehakse on 500- 1000 dmg nätakas kirjas icon_biggrin.gif
Kui keegi hakkab rääkima, et SPG ei vaja skilli, siis usun, et Andrez3d on uuesti nõus vastupidist tõestama icon_smile.gif


Ära saa nüüd valesti aru, ma ei taha üldse öelda, et arty mängimine ei nõua skilli. Mina näiteks liikuvale tankile ikka nii lihtsalt pihta ei oska lasta.

Minu mõte on natuke ajendatud sellest, et hetkel mulle ei tundu, et arty oleks eriliselt seotud kogu meeskonnaga kui sellisega.
Arty mäng on suurest selline (ei räägi mingist peenemast meta-gamingust):
1. otsid omale koha ja pre-aimid enda sihiku mingisse kohta kus arvad tanke olevat.
2. ootad, et keegi teeks tankid kaardil nähtavaks.
3. kogu sellest sipelgamerest otsid omale sobiva targeti ja vajutad nuppu.
4. otsid omale uue koha ja läheb sama tegevus edasi.

Mis puudutab lihtsalt screenshoti järgi laskmisesse, siis kui see tank on trackitud või on mootor ära lastud - on seal siis vahet kas on screenshot olukorrast või live pilt. Nagunii seisab see tank seal kohapeal niikaua kui toimub remont.

Minu mõte on ikkagi pigem see, et arty ei istu ju mingi live kaart ees ja ei otsi omale sihtmärke. Arty tuld tellitakse konkreetse sihtmärgi pihta. Sihtmärgi nimetab see, kes seda tuld tellib. Arty muus osas funktsioneerib samamoodi nagu praegu, seda ei ole minu meelest tarvis muuta.
Kui tellid tuld põõsas passiva tanki pihta siis pole mingit vahet. Kui tahad liikuva masina pihta tuld tellida võid ka seda teha, aga sel juhul pihta saamise tõenäosus on juba omaette teema. Selleks ongi meeskonna teiste liikmete poolt tarvis vaenlase tank enne seisma panna.
Samas keegi ei keela niisama paugutada mingit piirkonda kus lahing käib (area denial). Oma tankide asukohtasid võib ikka näha, kes raadioga on kättesaadavad.

Igaks juhuks mainin veel, et minu mõte ei ole siin tekitada järjekordset vaidlust kas on vaja skilli või ei ole vaja skilli - ükskõik mis tankitüübiga mängimise puhul.
Pakkusin lihtsalt välja mismoodi ma näeks, et arty mäng võiks välja näha icon_smile.gif


ma ei mõelnudki tegelikult, seda skilli osa sinu pihta vaid üldiselt. Kahjuks polegi SPG balansseerimiseks lihtsalt lahendust, muidu oleks WG seda juba teinud. Pakuks välja SPG vs SPG muuta mehhaanikat. Nt. iga lasu järel kuvatakse vastase SPG minimapil umbkaudne asukoht, juhul kui ei liigu piisavalt, pingitakse iga järgneva lasuga asukoht täpsemalt.

_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 08.09.2016 11:30:41 vasta tsitaadiga

hannes36 kirjutas:

Kahjuks polegi SPG balansseerimiseks lihtsalt lahendust, muidu oleks WG seda juba teinud.


Ma ise selle mõelnud, et arty osa mängu üldisest populatsioonist on 2 artat per mäng vast umbes keskmiselt ühe teami kohta, ehk 4 artyt mõlema team'i kohta. Mis tähendab, et 13.3% mängib kogu aeg artyt. Suht suur vähemus ikkagi. Pole kahtlust kui artyt nerfida tublisti (võtta 30-40% potensiaalsest arty dämmist vähemaks) siis see võtaks arty mängijaid vähemaks. Ei taha öelda, et arty täiesti ära kaotamine mängu väga heaks teeks, aga kui arty impact mängus tublisti vähendada, siis kindlasti mõjuks see mängule positiivselt. Vähemalt sellele enamusele tanki populatsioonile 100%-13.3% = 86.7%

Nii, et kohati mulle vähemalt jääb hetkel arusaamatus WG poolt mitte vaiskelt astuda neid samme sinna..
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aegir
HV veteran
Aegir

liitunud: 05.01.2003




sõnum 08.09.2016 11:45:10 vasta tsitaadiga

pisut liigselt mõeldakse arvutimängu põhiselt... suurtüki mõte on toetada rinnet.. kui ajate taga nn reaalsust.. nõudke et pildilt kaoks siluett.. et vastase tanki näha pead sa ise seda nägema.. skaudid ei anna ka omameeskonnale siluetti ju.. vaid aimatava koha.. mina naudin artyga mängimist.. ja skillid ikka. väga olulised.. arvutamist oluliselt rohkem.. ja loomulikult sihiti sõjaolukorras kalli laskemoonaga roomikut, luuki jne... see on mäng ja mänguks jääb. reaalsust ei ole mõtet taga ajada
_________________
HV teeb ka ahvist inimese.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 08.09.2016 12:11:50 vasta tsitaadiga

Aegir kirjutas:
pisut liigselt mõeldakse arvutimängu põhiselt... suurtüki mõte on toetada rinnet.. kui ajate taga nn reaalsust.. nõudke et pildilt kaoks siluett.. et vastase tanki näha pead sa ise seda nägema.. skaudid ei anna ka omameeskonnale siluetti ju.. vaid aimatava koha.. mina naudin artyga mängimist.. ja skillid ikka. väga olulised.. arvutamist oluliselt rohkem.. ja loomulikult sihiti sõjaolukorras kalli laskemoonaga roomikut, luuki jne... see on mäng ja mänguks jääb. reaalsust ei ole mõtet taga ajada


Osa mängijatest kaitseb artyt eelkõige sellega, et päris maailmas jne. artyt veel jõhkram jne. Samas see ikkagi mäng mitte simulaator, kui WoT oleks simulaator, siis kaoks see mängulisus ja ka rahvas kes seda massilsielt mängiks päris kiirelt tagant ära.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Karmalaks
HV kasutaja
Karmalaks

liitunud: 23.05.2011




sõnum 08.09.2016 14:12:49 vasta tsitaadiga

Aegir kirjutas:
pisut liigselt mõeldakse arvutimängu põhiselt... suurtüki mõte on toetada rinnet.. kui ajate taga nn reaalsust.. nõudke et pildilt kaoks siluett.. et vastase tanki näha pead sa ise seda nägema.. skaudid ei anna ka omameeskonnale siluetti ju.. vaid aimatava koha.. mina naudin artyga mängimist.. ja skillid ikka. väga olulised.. arvutamist oluliselt rohkem.. ja loomulikult sihiti sõjaolukorras kalli laskemoonaga roomikut, luuki jne... see on mäng ja mänguks jääb. reaalsust ei ole mõtet taga ajada
+1 thumbs_up.gif
_________________
Igasugust: http://www.youtube.com/user/RunningOtacon?feature=mhee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 804, 805, 806 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.