Janis, Wisemile algselt seda teenust ainult pakkuski. Panid sihi paika ja siis said huvilised peale tulla autole. Nüüd on see sõidujagamine neil lisandunud teiste eeskujul. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Üsna väike võimalus, et aeg ja koht kellegagi klapivad. Veel väiksem võimalus sellised inimesed mõistliku aja jooksul kokku viia. Isikliku auto kasutajale on mugavus ja teistest sõltumatus olulisem kui mõne sendi kokkuhoidmine. Nii palju sõidujagamisest (mitte "sõidujagamisest").
Waze teeb ka midagi https://www.waze.com/en-GB/carpool
See võib isegi toimida. Kulged punktist A punkti B ja paned lihtsalt waze navigeerima. Keegi kes samas suunas soovib liikuda paneb oma asukoha ja soovitud sihtpunkti paika ja kui tee kattub, siis pole muud teha kui korra seisma jääda ja inimene peale võtta. Ei mingit eelnevat trajetkoori sisestamist ega kokkuleppimist kus kokku saada jne. ja kõik toimub reaalajas. Umbes sama kui võtaks hääletaja peale, aga seda ka linnasiseselt, kus vana moodi hääletamine ei saa toimida.
Igasugu copy-cat taksosi on meil päris palju, üks järgmine jälle silma jäänud - http://arileht.delfi.ee/news/uudised/fotod-vaata-kuidas-tulika-toonidesse-maskeerunud-kahtlased-taksod-ohvreid-jahivad?id=75323055
Olen isegi istunud kunagi taksosse sisse, eeldates et tegu Tallinkiga, peale kiiret pilku hinnakirjale lahkusin veelgi kiiremini sellest. Palju-õnne neile, kes seda pilku ei viska ja hiljem saavad 2-3€/km tasuda.
Eks Taxifyga võib sama muidugi juhtuda, hiljuti oli pastakast imetud artikel(mida ma ei leidnud enam), kus keegi pahane klient kurtis, et ükskord koju sõites maksab 7€ ja teinekord on sama maa 5€, vaene imbetsill ei suutnud enne "Telli" nupu vajutamist kilomeetri hinda lugeda.
Niipalju võiks muidugi olla, et sõidu aeg reaalajas näitab mobiili ekraanil kulunud summat, kui andmeside pole piisavalt hea võib ju kasvõi iga 10-20seki kaupa näidata. Ja seda nii taksojuhi, kui ka kliendi telefonis. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sama maa 2€ kõikumine võib vabalt sõltuda ka sellest, mis ajal sõita. Kui takso tipptunnil ummikus istub ja ajatariif tiksub, siis lähebki kallimaks kui mitte-tipptunnil.
Aga kui samast artiklist räägime, siis minu mäletamist mööda võrdles see hoopis taksot ja sõidujagajat ning tõdes, vaatamate odavamale kilomeetrihinnale tuleb takso odavam kui sõidujagaja.
Ei ole seda artiklit enam, võimalik et korjatigi maha, sest oli niivõrd kaugelt näha taksofirmade tellimustööna.
Olemas on aga analoogne - http://tarbija24.postimees.ee/3792073/liit-taxify-ja-uberi-muutuv-hinnapoliitika-ajab-kliendid-segadusse
Palmi sõnul näitavad nendeni jõudnud kaebused, et nii Taxify kui Uber kasutavad mitmeid eri tariife päevasel ja öisel ajal, samuti korrutavad oma hinnad teatud koefitsendiga nädalavahetuseti, mil teenuse järgi kasvab nõudmine.
Miks sellist asja rääkida üldse? Enne tellimist näed ju mis hinnaga taksod on ümbruskonnas ja ise valid välja kelle tellid. Ei saa olla nii, et takso jõuab kohale ja siis imestad, et miks Teslaga koju sõit läks kallimaks 7a vana opeliga sõidust. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Eks ta ole kohati nagu lepingus peenikeses kirjas tekstiga. Kui inimesele on eelnevalt reklaamist või teenindaja jutust teistsugune mulje jäänud, siis lihtsalt eeldab liiga palju ja ei loe. Seda siis peamiselt sõidujagajate puhul, kus äpifirma võib igal ajal otsustada, et praegu on meil hinnad näiteks koefitsendiga 1.5.
Taksodega on üldises plaanis kord majas, hinnakiri peab autos olema ja selle selle hinnaga peab juht klienti teenindama, ainuke seaduses lubatud erand on kliendile soodustusi teha, kuid kallimat hinda küsida ei tohi. Samuti on vähemalt Tallinnas taksodele kehtestatud maksimumhind 1.10€/km ehk isegi kui hinnakirja ei vaata, siis väga suuri üllatusi ei saa tulla ja kui arve tõesti müstiline on, saab tšeki nõuda ja kaebuse esitada.
Aga need sõidujagajad ja pätitaksod on köömes selle kõrval, mis hinda velotakso võib küsida http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/roovimine-ao-hakul-uskumatud-75-eurot-ollesummerilt-moned-kilomeetrid-kojusoidu-eest?id=75001857
Vaikselt hõivavad uusi turgusid - http://start.dlvrplus.com/
Telli kuller mõne minutiga
Üllata oma kliente kohese Taxify kullerteenusega.
Võrreldes teiste kiir-kulleritega on hinnad täitsa mõistlikud. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Tuli töö juurde postkasti ka see pakkumine. Mina küll ei julgeks nende välja valitud vankadele kaupasid usaldada Huvitav kas neil mingi kindlustuse moodi asi ka on....
See leht on ka kahtlane.
"Vajutades nuppu Järgmine nõustute Teenuse Tingimustega"
Kui vajutan kirja "Tingimustega" peale, siis ei kuva midagi...
Nice's veel Taxifyd ei olnud. Uber tuli aga 5 minutiga. Uus C-klass, ülikonnas juht, avas uksi, tasuta vesi jne. Läks alla 20€. Taksoga oli sama ots teistpidi ligi 47€.
Taxify konsolideeritud puhaskahjum oli aastaaruande järgi 811 462 eurot ja müügikäive 677 745 eurot. Aasta varem oli kahjum 395 107 ja müügitulu 144 733 eurot.
Njah, eks näis kui paks on investorite rahakott ja kui pikk on nende kannatus. Ei imestaks kui Taxify-ga läheb samamoodi nagu Cherry-ga
Lisaks võibolla liiga agressiivsele laienemisele on neil vähemalt Eestis ka see probleem, et puudub kontseptsioon kuhu nad soovivad turul sobituda ning lihtsalt rapsitakse.
Cherry on hea paralleel, sest nagu soodus- ja vautšeripakkumisel, uisutavad ka sõiduäpid väga tiheda konkurentsiga jääl ning Eesti suurim, Taxify laieneb agressiivselt käibevahendite ja investeeringute arvelt; ideaalis peaks see toimuma reinvesteeritava kasumi arvelt, kuid siis ei saa kiiresti turgu hõivata. Nokk kinni, saba lahti.
Ka komistuskivid on samad, esteks on lõpptarbijate hulk piiratud ja teiseks on tegu vahendamisega e teenuse osutab kolmas osapool, kelle eest tegelikult ei saa vastutada ning sõiduturu teenuse kvaliteet ei hakka kunagi stabiilselt hea olema, sest reaalne teenuse osutaja ei teeni raha, mis motiveeriks või ka võimaldaks korralikku puhast sõidukit ja kogemust! pakkuda. Alla viiendiku privaatjuhtidest vist olla tänaval veel peale kahte kuud liitumisest.
Kliendil on muidugi praegu head ajad, Uberi hind on nii ogaralt madal, et ... hakka või kasutama, ma saan linna külje alt Uberiga odavamalt ja mugavamalt kesklinna asjatama kui oma autoga ja kesklinna parkimistasusid makstes. Ühtlasi saaks uurida, mis motiveerib üht inimest borderline sweatshopis oma aega ja vara kulutama. _________________ I´m so uber this...
Huvitav, kes neile raha laenab?
Usun, et pank saadab pikalt peale aastaaruandeid _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Ei pruugi pikalt saata, kui nad asja pangale nii serveerivad, et praegu käibki hoogne laienemine ja tegemist on planeeritud kahjumiga laienemise perioodil. Aga siis peavad nad pangale muidugi mingi pikema äriplaani ka ette andma, et kuidas ja millal nad siis lõpuks kasumisse jõuavad.
crackpot kirjutas:
Kliendil on muidugi praegu head ajad, Uberi hind on nii ogaralt madal, et ... hakka või kasutama, ma saan linna külje alt Uberiga odavamalt ja mugavamalt kesklinna asjatama kui oma autoga ja kesklinna parkimistasusid makstes. Ühtlasi saaks uurida, mis motiveerib üht inimest borderline sweatshopis oma aega ja vara kulutama.
Esmapilgul on kliendil jah head ajad. Aga mõningate mööndustega võib siin tõmmata paralleeli sõjale piima hinna üle, mis mõnda aega tagasi oli ja õnneks vaibus. Sellega on täpselt samamoodi, et täna on ju tore kui alla omahinna saab, aga kui farmerid oma karja tapamajja saadavad, siis homme imed näppu. Äpifirmad teevad ju juhtidega täpselt sama, ütlevad et sõidad sellise hinnaga või adjöö ja ilma äpita on umbes sama nagu farmeril, et keegi ei keela ise otse lõpptarbijale müüa, kuid sel moel paraku piisavalt kliente ei leia.
2015. aastal suurendati emaettevõtte osakapitali 542 euro võrra ning ülekurss suurenes 752 296 euro võrra. Osakapital ning ülekurss suurenesid 450 000 euro võrra osanike sissemaksetest, 302 838 euro võrra laenu- ja intressikohustuse konverteerimisest ning 660 000 euro võrra registreerimata osakapitali registreerimisest tulenevalt.
Taxify konsolideeritud puhaskahjum oli aastaaruande järgi 811 462 eurot ja müügikäive 677 745 eurot. Aasta varem oli kahjum 395 107 ja müügitulu 144 733 eurot.
Peenraha. Uberi esimese poolaasta kahjum oli 1,27 miljardit taala, ca 7 milli päevas. Taxify'l on, mille poole püüelda
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.