Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1518, 1519, 1520 ... 2333, 2334, 2335  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 51 ]
Ei
42%
 42%  [ 222 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 200 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 48 ]
hääli kokku : 521

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 22.06.2016 10:54:16 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:

Samas, nagu ütlesin, nt minule kargas uuele menüüle ülemineku ekraan eile keset saadet ette.


Huvitav, ma arvasin selle teavituse ettehüppamiste peale,et õnnestus S2 puldil mingi kombinatsioon vajutada, et see teavitusaken niimoodi ette kargab. eusa_think.gif
Polnudki minu kobanäppudes põhjus? icon_rolleyes.gif

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2016 11:40:32 vasta tsitaadiga

Jah, vastavalt kasutajate soovile vana pulti kasutada tehti tolle peal mingi nupp nüüd uue puldi 'Back' nupuks.
Kõik saavad uue menüü nüüd vana puldiga. icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 22.06.2016 15:13:47 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
seeru kirjutas:

Samas, nagu ütlesin, nt minule kargas uuele menüüle ülemineku ekraan eile keset saadet ette.


Huvitav, ma arvasin selle teavituse ettehüppamiste peale,et õnnestus S2 puldil mingi kombinatsioon vajutada, et see teavitusaken niimoodi ette kargab. eusa_think.gif
Polnudki minu kobanäppudes põhjus? icon_rolleyes.gif

Ma praegu näperdasin igatmoodi neid S2 nuppe.
Õnnestus ette saada üks teistmoodi teade.

"Tekkis tõrge sinu teenuse üleviimisel uuele Telia TV-le.
Palun proovi mõne aja pärast uuesti. Kui veateade on korduv,
helista meie tehnilise toe numbrile 123. Vabandame."

Süsteem ei saa aru, et ma olen uue Telia TV teenuse peal. (Ainult menüü on vana).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
freestyler
Kreisi kasutaja


liitunud: 30.03.2002




sõnum 22.06.2016 15:36:31 vasta tsitaadiga

Mingid mehed teevad jaani-nalja Telias vist. Mul viskas pildi asemel teate, et TeliaTV ei ole tellitud. icon_lol.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2016 16:37:12 vasta tsitaadiga

freestyler kirjutas:
Mingid mehed teevad jaani-nalja Telias vist. Mul viskas pildi asemel teate, et TeliaTV ei ole tellitud. icon_lol.gif

Valves olevad tehnikud peavad tööl jaane, tõsine värk

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 22.06.2016 16:46:14 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
freestyler kirjutas:
Mingid mehed teevad jaani-nalja Telias vist. Mul viskas pildi asemel teate, et TeliaTV ei ole tellitud. icon_lol.gif

Valves olevad tehnikud peavad tööl jaane, tõsine värk


Eks ikka. Ma istusin ka kunagi jaanide ajal telefon kõrval valves. Õnnetus ei hüüa tulles.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 22.06.2016 16:52:28 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
Keegi Telia töötaja väidab kliendile, et puldi saab tasuta, teine Telia töötaja annab mõista, et klient on ise ... ja algatas ülemineku eKodust.

Aga sa, indrekp ära loe ainult artikli kommentaare. Loe artiklit ennast.


Nonsense artikkel.
Väidetavalt ütles telia töötaja aga hakkas üleminekut tegema ekraanilt ise, mitte kellegi töötaja soovitusel. Väga segane artikkel ja siin on asi kui puder ja kapsad.

Alati on kliente, kes ei saa hakkama ka siis, kui kõik ette taha ette tuuakse.

Milles point?

Ei usu, et telia töötaja ei tea puldi hinda, eriti, kui see sai 13 EUR pealt 5 peale. Tasuta on see vaid boksiga ostes. Võimalik, et kasutaja ajas ise selle otsa sassi.

Minnud uuele teenusele üle ja uut pulti tal, sain aru, tal polnudki. Vanaga vanas tegutsenud edasi.

Ausalt, ei saanud aru artiklis kirjutatust. Selline tunne nagu räägitaks teenustest ja võimalustest, millest mina teadlikki pole.

Iga artikkel telia tv kohta pole väärtus siia. Vahepeal võtke ka ise ekraani ja seadme vahel olevat filtrit arvesse.

seeru kirjutas:

Süsteem ei saa aru, et ma olen uue Telia TV teenuse peal. (Ainult menüü on vana).


Süsteem saab aru, et sul vana menüü! Mis teenus siia puutub. Uuele üleminek on ka menüü osas. Sul pool tehtud, pool tegemata.


viimati muutis armjan 22.06.2016 16:54:15, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2016 16:53:21 vasta tsitaadiga

armjan, kõned ju salvestatakse. 5 minutiga oleks asja endale selgeks teinud ja meediale vastuse andnud icon_rolleyes.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 22.06.2016 17:27:28 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
armjan, kõned ju salvestatakse. 5 minutiga oleks asja endale selgeks teinud ja meediale vastuse andnud icon_rolleyes.gif


Oleks, aga ikka mindi meediasse jama ajama. Sorry, aga see info seal on BS.

NB! Ei väida, et kasutajal reaalne mure polnud. Kirjeldatud info on küsitav ja selle põhjal mu vastus.

Puhkan edasi, hääd jaanipidustusi kõikidele! icon_smile.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 22.06.2016 17:32:23 vasta tsitaadiga

seeru , süsteem üritab ebakõla ilmselget lahendada, kuna uus pakett vana menüüga ei ole tema arvates toimiv kooslus.

edit: mul tuli samuti menüü ette, kus soovitati üle minna. ma ei vajutanud midagi , teleris mängis raadio taustal.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 22.06.2016 17:40:41 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
seeru kirjutas:

Süsteem ei saa aru, et ma olen uue Telia TV teenuse peal. (Ainult menüü on vana).


Süsteem saab aru, et sul vana menüü! Mis teenus siia puutub. Uuele üleminek on ka menüü osas. Sul pool tehtud, pool tegemata.

Aga kas süsteem sellest ka ikka saab aru, et kuumaksu ja lisateenuste eest maksan uue teenuse hinnakirja järgi? Selle koha pealt pole midagi poolikuks jäänud.
Võiks selle menüü jama lõpetada, on ju selgelt näha, et ma ei ole seda uut soovinud vanale motorolale ega soovi edaspidigi.
(Lisaks on mul sama traadi otsas ka Arris olemas oma uue menüüga).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2016 17:43:04 vasta tsitaadiga

Kas keegi kinnitab ka seda, et vana menüü korral kui tuleb popup ette kas telli uus TeliaTV või et oled tellinud TeliaTV ja kui sul on uus pult, vajuta tagasi nuppu. Seal peaks olema ka valik mõne värvilise nupuga, et ära tuleta rohkem meelde.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 22.06.2016 17:50:29 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
armjan kirjutas:
seeru kirjutas:

Süsteem ei saa aru, et ma olen uue Telia TV teenuse peal. (Ainult menüü on vana).


Süsteem saab aru, et sul vana menüü! Mis teenus siia puutub. Uuele üleminek on ka menüü osas. Sul pool tehtud, pool tegemata.

Aga kas süsteem sellest ka ikka saab aru, et kuumaksu ja lisateenuste eest maksan uue teenuse hinnakirja järgi? Selle koha pealt pole midagi poolikuks jäänud.
Võiks selle menüü jama lõpetada, on ju selgelt näha, et ma ei ole seda uut soovinud vanale motorolale ega soovi edaspidigi.
(Lisaks on mul sama traadi otsas ka Arris olemas oma uue menüüga).


Saab aru ja teab, et uus teenus. Saab ka aru, et boksil vana menüü ja püütakse kasutajaid uuele üle meelitada.

Vana on vana ja vana ei jää. Mingi hetk see kaob, tahate või mitte. Ka uus ei jää uueks, tuleb veel uuem. Kõik muutub, kõik liigub.

Mida mina teeksin ettevõtte omanikuna, sama... Seisma jäädes tuleb arvestada riskiga ettevõtte kadumisele.

Vanad mured, vanad teemad, täna aktuaalsed, jälle teemad.
Keegi käsi ei suru. Meelde tuletatakse vanalt uuele ükeminekuks, et hiljem oleks valutum.

Mina, kui Telia töötaja, ei ole objektiivne. Kasutaja mured on alati peamised, kuna kasutajal alati õigus. Kogemus seda aga ei näita.

Artiklis kirjutatu ei vasta tegelikele sümptomitele vaid tekitab küsimusi, millest üldse jutt - fakt.

Kasutajal oli probleem, olen kindel, et oli. Kas kasutaja tegi juhendi järgi õigesti, ei saa väita jah ega ei, ei oma infot. Tegemist on lokaalse küsimusega, mida artikkel ei lahenda.

Vana kaob, aja küsimus (aastaid sellest jutt olnud)
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 22.06.2016 20:09:57 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
Vana on vana ja vana ei jää. Mingi hetk see kaob, tahate või mitte. Ka uus ei jää uueks, tuleb veel uuem. Kõik muutub, kõik liigub.

Mida mina teeksin ettevõtte omanikuna, sama... Seisma jäädes tuleb arvestada riskiga ettevõtte kadumisele.

Vanad mured, vanad teemad, täna aktuaalsed, jälle teemad.
Keegi käsi ei suru. Meelde tuletatakse vanalt uuele ükeminekuks, et hiljem oleks valutum.

Vana kaob, aja küsimus (aastaid sellest jutt olnud)

No ma väga loodan, et see veel uuem menüü meeldima hakkab. Kuigi jah... tõenäoliselt lihtsalt hakkan kunagi edaspidi Telia tv teenust vähesemal määral kasutama.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2016 20:14:18 vasta tsitaadiga

seeru, senised kogemused näitavad, et mitte ei hakata vähem kasutama vaid teistmoodi kasutama, telekanalite asemel muid sisuteenuseid. Pikem tõlgendus on juba varem välja kirjutatud.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 22.06.2016 21:16:38 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
seeru, senised kogemused näitavad, et mitte ei hakata vähem kasutama vaid teistmoodi kasutama, telekanalite asemel muid sisuteenuseid. Pikem tõlgendus on juba varem välja kirjutatud.

Ma olen ka selle asja enda jaoks juba varem välja mõelnud.
Kui mind siiamaani ei ole huvitanud videolaenutus, filmiriiul, foxplay ega enam ka raadiokanalid, siis ma ei näe enda jaoks mingeid taolisi sisuteenuseid.
Just ainuke mis Telia TV-s huvitab, on telekanalid (ja ajamasin, mis vana menüüga on küll kahjuks natuke nuditud).
Praegu, mis mind veel Telia TV küljes hoiab, on kasutamise mugavus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
can860
HV vaatleja

liitunud: 02.03.2014




sõnum 22.06.2016 22:00:05 vasta tsitaadiga

Seerul on õigus. Nn lahe, poolläbipaistev, uimane ja ebamugav menüü ei pane mitte läbi sellesama menüü muid sisuteenuseid tarbima, vaid viib mujale. Mugavus, laiskus hoiavad ehk teenust vahetamast teatud piirini, tekkinud ebamugavus aga viib esmalt tasuliste lisateenuste vähendamisele. Peale seda saabub peagi arusaamine, et teenusepakkuja vahetus polegi nii kohutav kui esialgu tundus. Ma olen TeliaTV'st loobujaid oma tutvusringkonnas näinud mitmeid, lihtsalt ei oldud rahul enam kuidas "asja" kasutada saab (hind ei olnud probleem). Pigem lõi viimase naela kirstu Telia soovitus, et ostke uus digiboks, läheb paremaks. No ei ole klient nõus oma taskust arenduse ämbreid kinni maksma, mis teha.

Ja tundub, et olen ka ise sinnapoole teel. Mul oli salvestusteenus, lõpetasin ära, sest ei tüütas ära menüüdes surfamine otsides mingi seeria eelmist-järgmist osa kui see menüü on aeglane, ebatäpne ja info edastus ka nigel. Mul oli lisakanalite pakett, lõpetasin ära, sest telekavaatamisele pühendasin järjest vähem ja vähem aega samuti eelpoolnimetatud põhjusel ning kuna meeldetuste panemine muutus idiootseks (ühe osa meeldetuletust ekraanilt enam ei saanud lisada). Nüüd on põhipakett ja paar noppekanalit. Tänu sellele, et kiire netiga saab HD kanalid tasuta, leian end aega-ajalt teleka eest neid vaatamas. Kui HD paketi soodustus ära peaks kaduma pole sisuliselt enam põhjust üldse tv teenust hoida.

Kui Foxplay välja tuli siis reklaamiti, et pidevalt hakkab lisanduma uusi seriaale, osi ja filme jne... Ükspäev igavusest klõpsasin lahti, no peaaegu võiks öelda, et surnud keskkond - nägin vist paari seriaali nime, mida esialgu polnud.

Oleks siis pildikvaliteetki, mis kinni hoiaks teenuse küljes, aga ...

Oli mobiili/tahvliäpp (esimene versioon sellest). Sai kava vaadata, toimis puldina ja vahetas digiboksis kanaleid, sai meeldetuletusi lisada ja neid hallata. See aga suretati välja, asendati mingi kärakaga, millest reaalses elus kasu pole.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.06.2016 22:07:23 vasta tsitaadiga

Minujaoks on ainult positiivne uudis kui siinolijatest mõtleks oma otsuse peas läbi ja teeks selle nö mujale viimise läbi, siis võiksime zuumi, viasati või mõnes muus teemas aktiivset arutelu lugeda kui kiire on Tele2 või Elisa nett ja kui palju sisuteenuseid tuleb õhust. Mis peamine, vabalevis on värvilised nupud puldil olemas mis on priority No.1. Siiralt sooviks alternatiividest rohkem kuulda ja seda vastavates teemades, igav hakkab ainult TeliaTV teemat topis näha.

TeliaTV teenuse turuosa võib igaüks avalikest uudistest lugeda, on see kellegi jaoks positiivne või negatiivne kuid näitab tegelikku olukorda.

See jutt, et "uimane, ebamugav jms" on siin hea anonüümne kommentaar mille tulemuseks ei ole reaalselt ikka midagi muud kui see, et teenust kasutatakse edasi kuna väidetavalt pole alternatiivi. ON, kõik neli suuremat operaatorit pakuvad kõikjal internetti ja televisiooni samas mahus.
Kui TeliaTV on juba ebamugav, siis pole teistest lahendustest üldse mõtet rääkida ja polegi midagi tarbida.
SEE, et TV teenuse tarbimise maht väheneb, et ole mitte TeliaTV süü vaid see ongi trend, noored ei vaata üldse! TV teenust vaid on erinevate ekraanidega netis, äärmisel juhul ongi see Järelvaatamine, Seriaalid, Filmid jms.
Mina olen selle trendiga kaasas, üldjuhul ei liigu ma telekanalite nimekirjas kümnendast kanalist kõrgemale ja kogu vaatamine on muu sisu.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 23.06.2016 01:01:44 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
SEE, et TV teenuse tarbimise maht väheneb, et ole mitte TeliaTV süü vaid see ongi trend, noored ei vaata üldse! TV teenust vaid on erinevate ekraanidega netis, äärmisel juhul ongi see Järelvaatamine, Seriaalid, Filmid jms.
Mina olen selle trendiga kaasas, üldjuhul ei liigu ma telekanalite nimekirjas kümnendast kanalist kõrgemale ja kogu vaatamine on muu sisu.

Näed siis, kuidas see uus menüü sind pärsib ja mõttemaailma muudab. Juba üle 10 kanali läheb tõesti liialt ebamugavaks. Jällegi veel parem oleks ainult 2-3 kanalit vaadata.
Ma ise loodan, et olen ka edaspidi vähe avarama silmaringiga, kui 10 tv kanalit on võimelised pakkuma, kuid ei hakka trendiga - nokk lõpmatult mingis pisikeses nutiekraanis kinni - kunagi kaasas käima, kui trendidest rääkida.
icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.06.2016 07:44:49 vasta tsitaadiga

seeru, kui see sind rahustab, ma pole telekanaleid interneti ajastu saabumisest alates õieti üldse tarbinud. Nüüd vähemalt on võimalik sobival ajal järelvaatamisest midagi leida, enne tuli lihtsalt internetist saadava sisuga leppida, ja muide ka videomakk oli vanasti hea sõber.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 23.06.2016 16:49:51 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
seeru, kui see sind rahustab, ma pole telekanaleid interneti ajastu saabumisest alates õieti üldse tarbinud. Nüüd vähemalt on võimalik sobival ajal järelvaatamisest midagi leida, enne tuli lihtsalt internetist saadava sisuga leppida, ja muide ka videomakk oli vanasti hea sõber.

icon_smile.gif
Mind rahustab see, et kui interneti ajastu mulle 1994 saabus, siis kokkusattumusena sellest ajast olen üha rohkem ka telekanaleid saanud tarbima hakata.
icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 23.06.2016 19:10:22 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
Minujaoks on ainult positiivne uudis kui siinolijatest mõtleks oma otsuse peas läbi ja teeks selle nö mujale viimise läbi, siis võiksime zuumi, viasati või mõnes muus teemas aktiivset arutelu lugeda kui kiire on Tele2 või Elisa nett ja kui palju sisuteenuseid tuleb õhust. Mis peamine, vabalevis on värvilised nupud puldil olemas mis on priority No.1. Siiralt sooviks alternatiividest rohkem kuulda ja seda vastavates teemades, igav hakkab ainult TeliaTV teemat topis näha.

TeliaTV teenuse turuosa võib igaüks avalikest uudistest lugeda, on see kellegi jaoks positiivne või negatiivne kuid näitab tegelikku olukorda.

See jutt, et "uimane, ebamugav jms" on siin hea anonüümne kommentaar mille tulemuseks ei ole reaalselt ikka midagi muud kui see, et teenust kasutatakse edasi kuna väidetavalt pole alternatiivi. ON, kõik neli suuremat operaatorit pakuvad kõikjal internetti ja televisiooni samas mahus.
Kui TeliaTV on juba ebamugav, siis pole teistest lahendustest üldse mõtet rääkida ja polegi midagi tarbida.
SEE, et TV teenuse tarbimise maht väheneb, et ole mitte TeliaTV süü vaid see ongi trend, noored ei vaata üldse! TV teenust vaid on erinevate ekraanidega netis, äärmisel juhul ongi see Järelvaatamine, Seriaalid, Filmid jms.
Mina olen selle trendiga kaasas, üldjuhul ei liigu ma telekanalite nimekirjas kümnendast kanalist kõrgemale ja kogu vaatamine on muu sisu.

... teema ei oleks kogu aeg topis, kui sa siia lausa jäärapäise järjekindlusega pidevalt provotseerivat demagoogiat ei postitaks ja seda juba aastaid. Telia turuosa on ajalooline paratamatus ja sellest tulenevalt ei ole ka ükski teine teenusepakkuja oma teenustega võrreldavalt pildis. Sedavõrd komplektset teenuseturgu, mille on Telia enda kätte saanud, pole kellelgi teisel midagi kõrvale panna. Kõigil teistel jääb oluliselt puudu levialast või teenuse komplektsusest. Seega isegi, kui platvorm on parem, ei suuda see luua piisavat mastaabiefekti, et Teliat ohustada. Seepärast pole siin ka võrreldavat tagasisidet Telia teenustega ja sinul on võimalik mitte meelepäraseid kommentaare meelevaldselt sildistada. Teenuse kättesaadavus paraku püsib sarnases proportsioonis endiselt nagu see 10 aastat tagasi oli. Seega, kui sa ei ela õiges kohas, siis pole endiselt mingeid võrdseid valikuid. Marketing võib maalida küll ilusama pildi, kuid sisult on teenused ikka väga erinevad ja paljudel juhtudel üldse mitte võrreldavad ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lurr
HV veteran
lurr

liitunud: 28.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.06.2016 16:46:47 vasta tsitaadiga

IMHO pole ühelgi teenusepakkujal platformide arendusse mõtet kopikatki kulutada. Kui, siis vaid ühenduse kvaliteeti.
Tulevik on netiTV päralt. Ja see on juba käes - hiina odavbox toob kätte VÄGA korraliku valiku kvaliteetseid kanaleid (real time, you know, jah, ka eestid), lisaks filmid ja sarjad, mida iganes oled ihalenud.
Meil jõutakse sellele arusaamisele ilmselt siis kui viimane eelmise põlvkonna penskar on ahju saadetud...
Kommentaarid: 124 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 24.06.2016 17:19:50 vasta tsitaadiga

lurr kirjutas:
IMHO pole ühelgi teenusepakkujal platformide arendusse mõtet kopikatki kulutada. Kui, siis vaid ühenduse kvaliteeti.
Tulevik on netiTV päralt. Ja see on juba käes - hiina odavbox toob kätte VÄGA korraliku valiku kvaliteetseid kanaleid (real time, you know, jah, ka eestid), lisaks filmid ja sarjad, mida iganes oled ihalenud.

Seda ma eespool mõista andsin. Telia TV eelis on mugavus ja ka eesti subtiitrid. Mugavuse eelis on nüüd uue menüüga juba suures osas kaduma läinud.
Kui hakkame võrdlema Kodi võimalustega. Umbes juba sama tõmblemine kanalite vahetusega nagu Kodi TV listides:)
Kodi pluss on muidugi see, et kui tahad saad ka nö tasuta, aint siis on vaja nende listidega suht tihti soperdada, et ikka midagi head töötaks. icon_smile.gif
Samas võib ju kunagi edaspidi selle 5+8+lisa ja noppe kanalite eurid ka läbi kodi võimaluste minema kütta.
Seda siin vaikselt ümber olemegi harjutama hakanud. icon_smile.gif


viimati muutis seeru 24.06.2016 17:23:01, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.06.2016 17:22:47 vasta tsitaadiga

seeru, see võib-olla polekski nii ulme, kui Telia vedu vôtaks.
Widewine toe annab edukalt LiberELEC'ile tegelikult külge pookida...

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1518, 1519, 1520 ... 2333, 2334, 2335  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.