praegune kellaaeg 26.06.2025 20:09:59
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 51 ] |
Ei |
|
42% |
[ 222 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 200 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 48 ] |
|
hääli kokku : 521 |
|
autor |
|
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
22.06.2016 10:54:16
|
|
|
seeru kirjutas: |
Samas, nagu ütlesin, nt minule kargas uuele menüüle ülemineku ekraan eile keset saadet ette. |
Huvitav, ma arvasin selle teavituse ettehüppamiste peale,et õnnestus S2 puldil mingi kombinatsioon vajutada, et see teavitusaken niimoodi ette kargab.
Polnudki minu kobanäppudes põhjus?
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
22.06.2016 11:40:32
|
|
|
Jah, vastavalt kasutajate soovile vana pulti kasutada tehti tolle peal mingi nupp nüüd uue puldi 'Back' nupuks.
Kõik saavad uue menüü nüüd vana puldiga.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
22.06.2016 15:13:47
|
|
|
jägaja kirjutas: |
seeru kirjutas: |
Samas, nagu ütlesin, nt minule kargas uuele menüüle ülemineku ekraan eile keset saadet ette. |
Huvitav, ma arvasin selle teavituse ettehüppamiste peale,et õnnestus S2 puldil mingi kombinatsioon vajutada, et see teavitusaken niimoodi ette kargab.
Polnudki minu kobanäppudes põhjus?  |
Ma praegu näperdasin igatmoodi neid S2 nuppe.
Õnnestus ette saada üks teistmoodi teade.
"Tekkis tõrge sinu teenuse üleviimisel uuele Telia TV-le.
Palun proovi mõne aja pärast uuesti. Kui veateade on korduv,
helista meie tehnilise toe numbrile 123. Vabandame."
Süsteem ei saa aru, et ma olen uue Telia TV teenuse peal. (Ainult menüü on vana).
|
|
tagasi üles |
|
 |
freestyler
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.03.2002
|
22.06.2016 15:36:31
|
|
|
Mingid mehed teevad jaani-nalja Telias vist. Mul viskas pildi asemel teate, et TeliaTV ei ole tellitud.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
22.06.2016 16:37:12
|
|
|
freestyler kirjutas: |
Mingid mehed teevad jaani-nalja Telias vist. Mul viskas pildi asemel teate, et TeliaTV ei ole tellitud.  |
Valves olevad tehnikud peavad tööl jaane, tõsine värk
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
22.06.2016 16:46:14
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
freestyler kirjutas: |
Mingid mehed teevad jaani-nalja Telias vist. Mul viskas pildi asemel teate, et TeliaTV ei ole tellitud.  |
Valves olevad tehnikud peavad tööl jaane, tõsine värk |
Eks ikka. Ma istusin ka kunagi jaanide ajal telefon kõrval valves. Õnnetus ei hüüa tulles.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
22.06.2016 16:52:28
|
|
|
seeru kirjutas: |
Keegi Telia töötaja väidab kliendile, et puldi saab tasuta, teine Telia töötaja annab mõista, et klient on ise ... ja algatas ülemineku eKodust.
Aga sa, indrekp ära loe ainult artikli kommentaare. Loe artiklit ennast. |
Nonsense artikkel.
Väidetavalt ütles telia töötaja aga hakkas üleminekut tegema ekraanilt ise, mitte kellegi töötaja soovitusel. Väga segane artikkel ja siin on asi kui puder ja kapsad.
Alati on kliente, kes ei saa hakkama ka siis, kui kõik ette taha ette tuuakse.
Milles point?
Ei usu, et telia töötaja ei tea puldi hinda, eriti, kui see sai 13 EUR pealt 5 peale. Tasuta on see vaid boksiga ostes. Võimalik, et kasutaja ajas ise selle otsa sassi.
Minnud uuele teenusele üle ja uut pulti tal, sain aru, tal polnudki. Vanaga vanas tegutsenud edasi.
Ausalt, ei saanud aru artiklis kirjutatust. Selline tunne nagu räägitaks teenustest ja võimalustest, millest mina teadlikki pole.
Iga artikkel telia tv kohta pole väärtus siia. Vahepeal võtke ka ise ekraani ja seadme vahel olevat filtrit arvesse.
seeru kirjutas: |
Süsteem ei saa aru, et ma olen uue Telia TV teenuse peal. (Ainult menüü on vana). |
Süsteem saab aru, et sul vana menüü! Mis teenus siia puutub. Uuele üleminek on ka menüü osas. Sul pool tehtud, pool tegemata.
viimati muutis armjan 22.06.2016 16:54:15, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
22.06.2016 16:53:21
|
|
|
armjan, kõned ju salvestatakse. 5 minutiga oleks asja endale selgeks teinud ja meediale vastuse andnud
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
22.06.2016 17:27:28
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
armjan, kõned ju salvestatakse. 5 minutiga oleks asja endale selgeks teinud ja meediale vastuse andnud  |
Oleks, aga ikka mindi meediasse jama ajama. Sorry, aga see info seal on BS.
NB! Ei väida, et kasutajal reaalne mure polnud. Kirjeldatud info on küsitav ja selle põhjal mu vastus.
Puhkan edasi, hääd jaanipidustusi kõikidele!
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
22.06.2016 17:32:23
|
|
|
seeru , süsteem üritab ebakõla ilmselget lahendada, kuna uus pakett vana menüüga ei ole tema arvates toimiv kooslus.
edit: mul tuli samuti menüü ette, kus soovitati üle minna. ma ei vajutanud midagi , teleris mängis raadio taustal.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
22.06.2016 17:40:41
|
|
|
armjan kirjutas: |
seeru kirjutas: |
Süsteem ei saa aru, et ma olen uue Telia TV teenuse peal. (Ainult menüü on vana). |
Süsteem saab aru, et sul vana menüü! Mis teenus siia puutub. Uuele üleminek on ka menüü osas. Sul pool tehtud, pool tegemata. |
Aga kas süsteem sellest ka ikka saab aru, et kuumaksu ja lisateenuste eest maksan uue teenuse hinnakirja järgi? Selle koha pealt pole midagi poolikuks jäänud.
Võiks selle menüü jama lõpetada, on ju selgelt näha, et ma ei ole seda uut soovinud vanale motorolale ega soovi edaspidigi.
(Lisaks on mul sama traadi otsas ka Arris olemas oma uue menüüga).
|
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
22.06.2016 17:43:04
|
|
|
Kas keegi kinnitab ka seda, et vana menüü korral kui tuleb popup ette kas telli uus TeliaTV või et oled tellinud TeliaTV ja kui sul on uus pult, vajuta tagasi nuppu. Seal peaks olema ka valik mõne värvilise nupuga, et ära tuleta rohkem meelde.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
22.06.2016 17:50:29
|
|
|
seeru kirjutas: |
armjan kirjutas: |
seeru kirjutas: |
Süsteem ei saa aru, et ma olen uue Telia TV teenuse peal. (Ainult menüü on vana). |
Süsteem saab aru, et sul vana menüü! Mis teenus siia puutub. Uuele üleminek on ka menüü osas. Sul pool tehtud, pool tegemata. |
Aga kas süsteem sellest ka ikka saab aru, et kuumaksu ja lisateenuste eest maksan uue teenuse hinnakirja järgi? Selle koha pealt pole midagi poolikuks jäänud.
Võiks selle menüü jama lõpetada, on ju selgelt näha, et ma ei ole seda uut soovinud vanale motorolale ega soovi edaspidigi.
(Lisaks on mul sama traadi otsas ka Arris olemas oma uue menüüga). |
Saab aru ja teab, et uus teenus. Saab ka aru, et boksil vana menüü ja püütakse kasutajaid uuele üle meelitada.
Vana on vana ja vana ei jää. Mingi hetk see kaob, tahate või mitte. Ka uus ei jää uueks, tuleb veel uuem. Kõik muutub, kõik liigub.
Mida mina teeksin ettevõtte omanikuna, sama... Seisma jäädes tuleb arvestada riskiga ettevõtte kadumisele.
Vanad mured, vanad teemad, täna aktuaalsed, jälle teemad.
Keegi käsi ei suru. Meelde tuletatakse vanalt uuele ükeminekuks, et hiljem oleks valutum.
Mina, kui Telia töötaja, ei ole objektiivne. Kasutaja mured on alati peamised, kuna kasutajal alati õigus. Kogemus seda aga ei näita.
Artiklis kirjutatu ei vasta tegelikele sümptomitele vaid tekitab küsimusi, millest üldse jutt - fakt.
Kasutajal oli probleem, olen kindel, et oli. Kas kasutaja tegi juhendi järgi õigesti, ei saa väita jah ega ei, ei oma infot. Tegemist on lokaalse küsimusega, mida artikkel ei lahenda.
Vana kaob, aja küsimus (aastaid sellest jutt olnud)
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
22.06.2016 20:09:57
|
|
|
armjan kirjutas: |
Vana on vana ja vana ei jää. Mingi hetk see kaob, tahate või mitte. Ka uus ei jää uueks, tuleb veel uuem. Kõik muutub, kõik liigub.
Mida mina teeksin ettevõtte omanikuna, sama... Seisma jäädes tuleb arvestada riskiga ettevõtte kadumisele.
Vanad mured, vanad teemad, täna aktuaalsed, jälle teemad.
Keegi käsi ei suru. Meelde tuletatakse vanalt uuele ükeminekuks, et hiljem oleks valutum.
Vana kaob, aja küsimus (aastaid sellest jutt olnud) |
No ma väga loodan, et see veel uuem menüü meeldima hakkab. Kuigi jah... tõenäoliselt lihtsalt hakkan kunagi edaspidi Telia tv teenust vähesemal määral kasutama.
|
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
22.06.2016 20:14:18
|
|
|
seeru, senised kogemused näitavad, et mitte ei hakata vähem kasutama vaid teistmoodi kasutama, telekanalite asemel muid sisuteenuseid. Pikem tõlgendus on juba varem välja kirjutatud.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
22.06.2016 21:16:38
|
|
|
indrekp kirjutas: |
seeru, senised kogemused näitavad, et mitte ei hakata vähem kasutama vaid teistmoodi kasutama, telekanalite asemel muid sisuteenuseid. Pikem tõlgendus on juba varem välja kirjutatud. |
Ma olen ka selle asja enda jaoks juba varem välja mõelnud.
Kui mind siiamaani ei ole huvitanud videolaenutus, filmiriiul, foxplay ega enam ka raadiokanalid, siis ma ei näe enda jaoks mingeid taolisi sisuteenuseid.
Just ainuke mis Telia TV-s huvitab, on telekanalid (ja ajamasin, mis vana menüüga on küll kahjuks natuke nuditud).
Praegu, mis mind veel Telia TV küljes hoiab, on kasutamise mugavus.
|
|
tagasi üles |
|
 |
can860
HV vaatleja
liitunud: 02.03.2014
|
22.06.2016 22:00:05
|
|
|
Seerul on õigus. Nn lahe, poolläbipaistev, uimane ja ebamugav menüü ei pane mitte läbi sellesama menüü muid sisuteenuseid tarbima, vaid viib mujale. Mugavus, laiskus hoiavad ehk teenust vahetamast teatud piirini, tekkinud ebamugavus aga viib esmalt tasuliste lisateenuste vähendamisele. Peale seda saabub peagi arusaamine, et teenusepakkuja vahetus polegi nii kohutav kui esialgu tundus. Ma olen TeliaTV'st loobujaid oma tutvusringkonnas näinud mitmeid, lihtsalt ei oldud rahul enam kuidas "asja" kasutada saab (hind ei olnud probleem). Pigem lõi viimase naela kirstu Telia soovitus, et ostke uus digiboks, läheb paremaks. No ei ole klient nõus oma taskust arenduse ämbreid kinni maksma, mis teha.
Ja tundub, et olen ka ise sinnapoole teel. Mul oli salvestusteenus, lõpetasin ära, sest ei tüütas ära menüüdes surfamine otsides mingi seeria eelmist-järgmist osa kui see menüü on aeglane, ebatäpne ja info edastus ka nigel. Mul oli lisakanalite pakett, lõpetasin ära, sest telekavaatamisele pühendasin järjest vähem ja vähem aega samuti eelpoolnimetatud põhjusel ning kuna meeldetuste panemine muutus idiootseks (ühe osa meeldetuletust ekraanilt enam ei saanud lisada). Nüüd on põhipakett ja paar noppekanalit. Tänu sellele, et kiire netiga saab HD kanalid tasuta, leian end aega-ajalt teleka eest neid vaatamas. Kui HD paketi soodustus ära peaks kaduma pole sisuliselt enam põhjust üldse tv teenust hoida.
Kui Foxplay välja tuli siis reklaamiti, et pidevalt hakkab lisanduma uusi seriaale, osi ja filme jne... Ükspäev igavusest klõpsasin lahti, no peaaegu võiks öelda, et surnud keskkond - nägin vist paari seriaali nime, mida esialgu polnud.
Oleks siis pildikvaliteetki, mis kinni hoiaks teenuse küljes, aga ...
Oli mobiili/tahvliäpp (esimene versioon sellest). Sai kava vaadata, toimis puldina ja vahetas digiboksis kanaleid, sai meeldetuletusi lisada ja neid hallata. See aga suretati välja, asendati mingi kärakaga, millest reaalses elus kasu pole.
|
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
22.06.2016 22:07:23
|
|
|
Minujaoks on ainult positiivne uudis kui siinolijatest mõtleks oma otsuse peas läbi ja teeks selle nö mujale viimise läbi, siis võiksime zuumi, viasati või mõnes muus teemas aktiivset arutelu lugeda kui kiire on Tele2 või Elisa nett ja kui palju sisuteenuseid tuleb õhust. Mis peamine, vabalevis on värvilised nupud puldil olemas mis on priority No.1. Siiralt sooviks alternatiividest rohkem kuulda ja seda vastavates teemades, igav hakkab ainult TeliaTV teemat topis näha.
TeliaTV teenuse turuosa võib igaüks avalikest uudistest lugeda, on see kellegi jaoks positiivne või negatiivne kuid näitab tegelikku olukorda.
See jutt, et "uimane, ebamugav jms" on siin hea anonüümne kommentaar mille tulemuseks ei ole reaalselt ikka midagi muud kui see, et teenust kasutatakse edasi kuna väidetavalt pole alternatiivi. ON, kõik neli suuremat operaatorit pakuvad kõikjal internetti ja televisiooni samas mahus.
Kui TeliaTV on juba ebamugav, siis pole teistest lahendustest üldse mõtet rääkida ja polegi midagi tarbida.
SEE, et TV teenuse tarbimise maht väheneb, et ole mitte TeliaTV süü vaid see ongi trend, noored ei vaata üldse! TV teenust vaid on erinevate ekraanidega netis, äärmisel juhul ongi see Järelvaatamine, Seriaalid, Filmid jms.
Mina olen selle trendiga kaasas, üldjuhul ei liigu ma telekanalite nimekirjas kümnendast kanalist kõrgemale ja kogu vaatamine on muu sisu.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
23.06.2016 01:01:44
|
|
|
indrekp kirjutas: |
SEE, et TV teenuse tarbimise maht väheneb, et ole mitte TeliaTV süü vaid see ongi trend, noored ei vaata üldse! TV teenust vaid on erinevate ekraanidega netis, äärmisel juhul ongi see Järelvaatamine, Seriaalid, Filmid jms.
Mina olen selle trendiga kaasas, üldjuhul ei liigu ma telekanalite nimekirjas kümnendast kanalist kõrgemale ja kogu vaatamine on muu sisu. |
Näed siis, kuidas see uus menüü sind pärsib ja mõttemaailma muudab. Juba üle 10 kanali läheb tõesti liialt ebamugavaks. Jällegi veel parem oleks ainult 2-3 kanalit vaadata.
Ma ise loodan, et olen ka edaspidi vähe avarama silmaringiga, kui 10 tv kanalit on võimelised pakkuma, kuid ei hakka trendiga - nokk lõpmatult mingis pisikeses nutiekraanis kinni - kunagi kaasas käima, kui trendidest rääkida.
|
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
23.06.2016 07:44:49
|
|
|
seeru, kui see sind rahustab, ma pole telekanaleid interneti ajastu saabumisest alates õieti üldse tarbinud. Nüüd vähemalt on võimalik sobival ajal järelvaatamisest midagi leida, enne tuli lihtsalt internetist saadava sisuga leppida, ja muide ka videomakk oli vanasti hea sõber.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
23.06.2016 16:49:51
|
|
|
indrekp kirjutas: |
seeru, kui see sind rahustab, ma pole telekanaleid interneti ajastu saabumisest alates õieti üldse tarbinud. Nüüd vähemalt on võimalik sobival ajal järelvaatamisest midagi leida, enne tuli lihtsalt internetist saadava sisuga leppida, ja muide ka videomakk oli vanasti hea sõber. |
Mind rahustab see, et kui interneti ajastu mulle 1994 saabus, siis kokkusattumusena sellest ajast olen üha rohkem ka telekanaleid saanud tarbima hakata.
|
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
23.06.2016 19:10:22
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Minujaoks on ainult positiivne uudis kui siinolijatest mõtleks oma otsuse peas läbi ja teeks selle nö mujale viimise läbi, siis võiksime zuumi, viasati või mõnes muus teemas aktiivset arutelu lugeda kui kiire on Tele2 või Elisa nett ja kui palju sisuteenuseid tuleb õhust. Mis peamine, vabalevis on värvilised nupud puldil olemas mis on priority No.1. Siiralt sooviks alternatiividest rohkem kuulda ja seda vastavates teemades, igav hakkab ainult TeliaTV teemat topis näha.
TeliaTV teenuse turuosa võib igaüks avalikest uudistest lugeda, on see kellegi jaoks positiivne või negatiivne kuid näitab tegelikku olukorda.
See jutt, et "uimane, ebamugav jms" on siin hea anonüümne kommentaar mille tulemuseks ei ole reaalselt ikka midagi muud kui see, et teenust kasutatakse edasi kuna väidetavalt pole alternatiivi. ON, kõik neli suuremat operaatorit pakuvad kõikjal internetti ja televisiooni samas mahus.
Kui TeliaTV on juba ebamugav, siis pole teistest lahendustest üldse mõtet rääkida ja polegi midagi tarbida.
SEE, et TV teenuse tarbimise maht väheneb, et ole mitte TeliaTV süü vaid see ongi trend, noored ei vaata üldse! TV teenust vaid on erinevate ekraanidega netis, äärmisel juhul ongi see Järelvaatamine, Seriaalid, Filmid jms.
Mina olen selle trendiga kaasas, üldjuhul ei liigu ma telekanalite nimekirjas kümnendast kanalist kõrgemale ja kogu vaatamine on muu sisu. |
... teema ei oleks kogu aeg topis, kui sa siia lausa jäärapäise järjekindlusega pidevalt provotseerivat demagoogiat ei postitaks ja seda juba aastaid. Telia turuosa on ajalooline paratamatus ja sellest tulenevalt ei ole ka ükski teine teenusepakkuja oma teenustega võrreldavalt pildis. Sedavõrd komplektset teenuseturgu, mille on Telia enda kätte saanud, pole kellelgi teisel midagi kõrvale panna. Kõigil teistel jääb oluliselt puudu levialast või teenuse komplektsusest. Seega isegi, kui platvorm on parem, ei suuda see luua piisavat mastaabiefekti, et Teliat ohustada. Seepärast pole siin ka võrreldavat tagasisidet Telia teenustega ja sinul on võimalik mitte meelepäraseid kommentaare meelevaldselt sildistada. Teenuse kättesaadavus paraku püsib sarnases proportsioonis endiselt nagu see 10 aastat tagasi oli. Seega, kui sa ei ela õiges kohas, siis pole endiselt mingeid võrdseid valikuid. Marketing võib maalida küll ilusama pildi, kuid sisult on teenused ikka väga erinevad ja paljudel juhtudel üldse mitte võrreldavad ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
lurr
HV veteran

liitunud: 28.12.2002
|
24.06.2016 16:46:47
|
|
|
IMHO pole ühelgi teenusepakkujal platformide arendusse mõtet kopikatki kulutada. Kui, siis vaid ühenduse kvaliteeti.
Tulevik on netiTV päralt. Ja see on juba käes - hiina odavbox toob kätte VÄGA korraliku valiku kvaliteetseid kanaleid (real time, you know, jah, ka eestid), lisaks filmid ja sarjad, mida iganes oled ihalenud.
Meil jõutakse sellele arusaamisele ilmselt siis kui viimane eelmise põlvkonna penskar on ahju saadetud...
|
|
Kommentaarid: 124 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
24.06.2016 17:19:50
|
|
|
lurr kirjutas: |
IMHO pole ühelgi teenusepakkujal platformide arendusse mõtet kopikatki kulutada. Kui, siis vaid ühenduse kvaliteeti.
Tulevik on netiTV päralt. Ja see on juba käes - hiina odavbox toob kätte VÄGA korraliku valiku kvaliteetseid kanaleid (real time, you know, jah, ka eestid), lisaks filmid ja sarjad, mida iganes oled ihalenud. |
Seda ma eespool mõista andsin. Telia TV eelis on mugavus ja ka eesti subtiitrid. Mugavuse eelis on nüüd uue menüüga juba suures osas kaduma läinud.
Kui hakkame võrdlema Kodi võimalustega. Umbes juba sama tõmblemine kanalite vahetusega nagu Kodi TV listides:)
Kodi pluss on muidugi see, et kui tahad saad ka nö tasuta, aint siis on vaja nende listidega suht tihti soperdada, et ikka midagi head töötaks.
Samas võib ju kunagi edaspidi selle 5+8+lisa ja noppe kanalite eurid ka läbi kodi võimaluste minema kütta.
Seda siin vaikselt ümber olemegi harjutama hakanud.
viimati muutis seeru 24.06.2016 17:23:01, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
24.06.2016 17:22:47
|
|
|
seeru, see võib-olla polekski nii ulme, kui Telia vedu vôtaks.
Widewine toe annab edukalt LiberELEC'ile tegelikult külge pookida...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|