Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 757, 758, 759 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas.
12-10a
40%
 40%  [ 24 ]
10-8a
18%
 18%  [ 11 ]
8-6a
11%
 11%  [ 7 ]
6-4a
8%
 8%  [ 5 ]
4-2a
5%
 5%  [ 3 ]
Vähem kui 2a
16%
 16%  [ 10 ]
hääli kokku : 60

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 07.06.2016 15:51:25 vasta tsitaadiga

Sõber senpaierick sai ace tankeri sellise tankiga nagu TVP T 51/50
Kuna selleks tuleb teha üsna korralik mäng, et ace'i vääriline mäng saada, siis tegin sellest ka video:


Link
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 07.06.2016 17:10:06 vasta tsitaadiga

thomak28, ladususe huvides võiksid video enne kommenteerimist nii minimaalselt 3-5x läbi vaadata et ei tekiks sisse mõttepause et mis nüüd edasi nagu paaris kohas praegu kõrva jäi.
Või siis pane videost teine koopia paralleelselt jooksma, nii 3-5 sekundilise edumaaga ja kommeneeri mõlema pealt nähtavat. Ehk et sa tead ette mis järgmisena toimuma hakkab.

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
chatwalker
HV kasutaja

liitunud: 04.04.2006




sõnum 07.06.2016 20:19:52 vasta tsitaadiga

Kuidas kaotatud m'nguga 1253 base xp teenida http://wotreplays.com/site/2731391#lakeville-rauntz-bat_-ch_tillon_25_t
_________________
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dollarstar
HV vaatleja

liitunud: 23.08.2015




sõnum 07.06.2016 22:18:04 vasta tsitaadiga

Peale video vaatamist tekkis küsimuks miks reload timerit ei kasutata huvitav oleks näha mitu sekki täpselt laeb icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p6kk
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2015




sõnum 07.06.2016 22:32:30 vasta tsitaadiga

Väga hea mäng! Ma ise jätsin bätile ainult tavamoona, et siis ei teki lõpus seda probleemi kus ühes sahtlis on 2 kuuli ja teises 3 kuuli. Laupäeval mängisin bätiga aga praegu rahvusvahelised robootikapäevad ja 6 mängul tegin duubli ära. Las seisab garaazis parem, ei taha 40% WR uhkeldada icon_biggrin.gif Bätt on siiski üks parimaid t10 mediume.

dollarstar: replays seda ei näita jah millegi pärast.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
chatwalker
HV kasutaja

liitunud: 04.04.2006




sõnum 08.06.2016 09:27:31 vasta tsitaadiga

Noh, dämmi poolest olen batiga paremaidki teinud, aga jah, esimene Pool`s medal 12k mängu kohta siiski icon_smile.gif
Ja lõpus jäin sinna maja taha ootama pigem selle pärast, et polnud t28 ja VK aukohast enam aimugi ja ei viitsinud neile sülle joosta. Kuna kuulsin baasi capi pasunat 2x, olin kindel, et obj tuli mulle järgi ja is7 arvatavasti cäppis. Aga näe närakaid, keegi kolmas hoopis cappis icon_biggrin.gif

_________________
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 08.06.2016 10:27:31 vasta tsitaadiga

Nii kõrges tieris Pool'i medal on väga thumbs_up.gif

Ei teagi, kas sügisel on enam tegu sama mänguga, mida senini mänginud oleme: https://thearmoredpatrol.com/2016/06/07/some-stats-of-rebalanced-tanks-on-sandbox/

Suhteliselt räige rebalance. Heavysid enam üldse vist mängida ei taha kui turretid hakkavad neil 12.5 kraadi sekundis käima praeguse 25 asemel. T30-l üldse 8.5 kraadi sekundis. 42 sekundit, et täisring teha. Hea aeg lighte mängida vist.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 08.06.2016 10:58:09 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:
thomak28, ladususe huvides võiksid video enne kommenteerimist nii minimaalselt 3-5x läbi vaadata et ei tekiks sisse mõttepause et mis nüüd edasi nagu paaris kohas praegu kõrva jäi.
Või siis pane videost teine koopia paralleelselt jooksma, nii 3-5 sekundilise edumaaga ja kommeneeri mõlema pealt nähtavat. Ehk et sa tead ette mis järgmisena toimuma hakkab.


Mulle endale meeldib teatud mõttes spontaansus. See on nagu spordikommentaator, kes pole sündmust veel näinud, aga kommenteerib reaalaja kulgu icon_biggrin.gif, üllatub, kui midagi huvitavat juhtub jne. Eks seda peab harjutama (et see asi sujuv ka oleks). Aga need kes mingi tõsise eeltöö ära teinud (3-5x vaadanud) ja siis takka targutavad, pole nagu huvitav stiil, vähemalt minu jaoks mitte!

dollarstar kirjutas:
Peale video vaatamist tekkis küsimuks miks reload timerit ei kasutata huvitav oleks näha mitu sekki täpselt laeb icon_smile.gif


See pole vist sisseehitatud replay mehhanismi. Pole näinud vist ühtegi videot mille loleks reload peal..


Link
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p6kk
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2015




sõnum 08.06.2016 12:54:51 vasta tsitaadiga

See balansi värki ei pruugi tulla, aga kui tuleb, siis tuleb lõpetada mängimine. See muudab mängimise mõttetuks kui oled vaeva näinud tankide arendamisel ja siis järsku need tankid ei olegi mängitavad. WG on ideed ammu otsas. Proovitakse ühte, proovitakse teist ja kõik kukub läbi. Olid mingid ajaloolised lahingud, kaotati ära. Siis tehti see tournament mis samuti kukkus läbi. Uusi kaarte juurde ei teha kuna jopskid ei oska navigeerida. Nüüd siis nikerdavad nende tankide balanseerimisega mis lõppkokkuvõttes ei muuda midagi paremaks.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
chatwalker
HV kasutaja

liitunud: 04.04.2006




sõnum 08.06.2016 13:01:34 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Nii kõrges tieris Pool'i medal on väga thumbs_up.gif

Ei teagi, kas sügisel on enam tegu sama mänguga, mida senini mänginud oleme: https://thearmoredpatrol.com/2016/06/07/some-stats-of-rebalanced-tanks-on-sandbox/

Suhteliselt räige rebalance. Heavysid enam üldse vist mängida ei taha kui turretid hakkavad neil 12.5 kraadi sekundis käima praeguse 25 asemel. T30-l üldse 8.5 kraadi sekundis. 42 sekundit, et täisring teha. Hea aeg lighte mängida vist.


T62 "rebalance" on järjekordselt väga kõva icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif

Pigem tuleks uusi tanke ja kaarte mängu tuua, igasugu Pilsenid ja Stalingradid ja Ensk jurad ära kaotada. Või noh, kui 5-6 uut mappi tuua mängu, kaoks see 3 lahingut järjest Enski ehk ära kah. Oleks kohe tulnud teha tankid, mis vastavad päris elu statidele, mis kuradi rebalance see on, kui t62a reload hakkab 5.8 seki asemel olema 4.7? Päriselus laadis ju peaaegu 15 sek?

_________________
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.06.2016 13:07:44 vasta tsitaadiga

Vaatasin eile filmi Valge Tiiger. White Tiger. Seal oli T-34-85 tank, millele orgunniti peale pataljoni parim laadur. Kes laeb mürsu kenasti 15 sekundiga. Nii et, kui päriseluliseks asi tahta teha, saaks mõned aparaadid lahingu jooksul paar lasku teha. icon_smile.gif
_________________
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

Kommentaarid: 1192 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 884
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p6kk
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2015




sõnum 08.06.2016 13:11:13 vasta tsitaadiga

Alguses oli kõik paigas. Medikad olid kuni tier 9ksani, artyd kuni t8sani. Tänaseks on üle 400 tanki valmis vorbitud ja muidugi jääb neid balanseerima. Nüüd tahetakse juurde teha veel Poola tankid. Mida hekki.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
chatwalker
HV kasutaja

liitunud: 04.04.2006




sõnum 08.06.2016 13:12:46 vasta tsitaadiga

T-62A
– Penetration 264, is now 255
– Damage was 320, is now 300
– DPM was 3447, is now 4265.7
– Reload time was 5.57, is now 4.22
– Viewrange was 408.6, is now 306.4
– Precision was 0.319, is now 0.347
– Aim time was 1.88, is now 1.41
– Turret traverse was 51.2, is now 32
– Hull traverse was 56, is now 40
– HP was 1950, is now 2000


Leopard 1
– Penetration was 268, is now 330
– Damage was 390, is now 350
– DPM was 2804.9, is now 2433.3
– Reload time was 8.342, is now 6.952
– Precision was 0.288, is now 0.144
– Aim time was 1.82, is now 1.44
– Turret traverse was 37.5, is now 27.1
– Hull traverse was 54, is now 40
– HP was 1950, is now 1600

Russian balance icon_biggrin.gif

_________________
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p6kk
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2015




sõnum 08.06.2016 13:14:19 vasta tsitaadiga

Leo1 pene on raudselt selline kus tuleb üli täpselt sihtida muidu on bounche. Ühesõnaga mingi teoreetiline 330 pen, aga reaalis mingi 250 vms.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 08.06.2016 13:36:04 vasta tsitaadiga

jama on selles et tegelevad kogu aeg asjadega mis pole nii oluline. Nagu see uus fyysika. No keda see vana häiris? Tehku uusi mappe parem ja tehku arty lahjemaks. Pole enam ägedaid võitlusi - kõik passivad kusagil kartes oneshotte saada. thumbs_down.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p6kk
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2015




sõnum 08.06.2016 14:32:40 vasta tsitaadiga

Uue füüsika nad suutsid kuidagi ülepeakaela ära teha jah. Praegu on veel osad masinad mis uue füüsikaga käituvad väga halvasti. Näiteks see usa TD scorpion. Sõidad ja natukene keerad siis viskab tanki täis kurvi ja toru teise serva. Proovi sa siis lähedalt kellelegi sedasi pihta saada. Siis kusagil kõrgendiku äärel olles hakkab tank uue füüsikaga lihtsalt alla vajuma. Mägede otsas sõitvad tankid, võiks juba tiivad lisada.

WG võiks mängu mõnele teisele arendajale edasi müüa.

Miks WG kaarte juurde ei loo on kindlasti üheks põhjuseks keskpäraste mängijate oskamatus kohaneda. Mängu alguses tuli pea iga uuendusega uus kaart ja kõigil oli pidupäev. Aga juba tollal oli väga palju wot foorumis üleskutseid see või too kaart mängust kustutada.

Aga wot on mingis mõttes kipakas mäng. Kaardid ei tohi olla suured kuna siis eksivad mängijad sinna ära. Ühest servast teise pikka maad jõristada on igav, jama ja ei sobi kokku ka baasi käppimise süsteemiga. Juba praegu aeglasem tank ei jõua resettima. 30 mängijale peavad kõik kaardid näima võrdsete võimalustega. Kümneid mappe on juba olnud ja võib-olla tõesti on ideed otsas. Võrdsed mapid ongi igavad, aga ebavõrdsed mapid sobiks mingile teisele mängu stiilile - ühes tiimis 7 mängijat ja teises 15. Ehk siis tiimide ebavõrdsus võrdsustab kaardi ebavõrduse. Kui nad tooks kõik vanad mapid mängu oleks see pidu vanadele mängijatele, aga uued kes neid kunagi näinud pole, neil oleks mokk töllakil. Paljud mängijad hakkaks hullult mänge kaotama ja nurin oleks suur.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 08.06.2016 14:39:23 vasta tsitaadiga

TVP 50/51ga ikka tuleb neid Ace Tankereid: http://wotreplays.eu/site/2743327#live_oaks-senpaierick-tvp_t_50_51

Seekord siis base XP 1374 vs eelmine parim 1255. Mäng oli iseenesest rängem ka, vaid 37% tõenäosus võita, aga 7250 dam ja 7 killi tõi võidu ära. Tervelt 13 tanki vastastiimis sai mult tabamusi icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thomak28
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2012




sõnum 08.06.2016 15:03:38 vasta tsitaadiga

p6kk kirjutas:
Miks WG kaarte juurde ei loo on kindlasti üheks põhjuseks keskpäraste mängijate oskamatus kohaneda. Mängu alguses tuli pea iga uuendusega uus kaart ja kõigil oli pidupäev. Aga juba tollal oli väga palju wot foorumis üleskutseid see või too kaart mängust kustutada.

Aga wot on mingis mõttes kipakas mäng. Kaardid ei tohi olla suured kuna siis eksivad mängijad sinna ära. Ühest servast teise pikka maad jõristada on igav, jama ja ei sobi kokku ka baasi käppimise süsteemiga. Juba praegu aeglasem tank ei jõua resettima. 30 mängijale peavad kõik kaardid näima võrdsete võimalustega. Kümneid mappe on juba olnud ja võib-olla tõesti on ideed otsas. Võrdsed mapid ongi igavad, aga ebavõrdsed mapid sobiks mingile teisele mängu stiilile - ühes tiimis 7 mängijat ja teises 15. Ehk siis tiimide ebavõrdsus võrdsustab kaardi ebavõrduse. Kui nad tooks kõik vanad mapid mängu oleks see pidu vanadele mängijatele, aga uued kes neid kunagi näinud pole, neil oleks mokk töllakil. Paljud mängijad hakkaks hullult mänge kaotama ja nurin oleks suur.


Pakun, et uute map'ide väljatöötamine lihstalt väga ressursinõudlik (WG poolt). Ei usu, et põhjus selles, et mingid noob'id ei suudaks mängida seda, eksiksid ära jne. icon_biggrin.gif. Uues map'is nagunii enamusel harjumatu mängida, metagame jne. pole tekkinud.
Minu arust ammu väljapakutud, et noobidele low tieri (nt. tier 1-6) anda väiksem map pool (omajagu seda ongi, mini tierides).
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 08.06.2016 15:06:20 vasta tsitaadiga

võiks panna kõik kaardid mängu ja ise valid kuhu lähed. Või siis paketid: 1. Hetkel wg ametlikud kaardid ja 2. Kõik muud kaardid.

Ise siis tead kuhu lähed icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p6kk
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2015




sõnum 08.06.2016 15:16:04 vasta tsitaadiga

Kui vaadata kui palju on WG tänaseks mänge loonud, siis ei ole muidugi imestada kui ei ole ressursse. Nuti seadmetele on nad samuti Woti mängu loonud, seal on teised kaardid, aga muidu midagi sarnast nagu WOT. Kui nii laialt ette võtta ja kõik tankimängust saadud raha mujale investeerida, võib neil kogu krempel kokku kukkuda.

Ma nüüd ei kujuta ette millist rasket ressurssi mingi kaardi loomine endast kujutab. Alguses nad ju vorpisid neid.
Täitsa huvitabki milline on järgmine päts, mis seal peale poola tankide pakutakse. Jälle mingi vana mapi kohatine üles sonkimine?

Äkki tehniliselt ei saagi vanu kaarte mängu tuua. Tuleb seal kuidagi kohandada. Või loogu nad editor ja mängijad ise loovad kaarte.


viimati muutis p6kk 08.06.2016 15:16:36, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.06.2016 15:16:11 vasta tsitaadiga

Kas tänapäevane värk ei võiks nii asjalik juba olla, et mäng genereerib ka kaardi millel mängima hakatakse. Siis on iga kord vägev üllatusmoment ning vanade teadmistega pole midagi teha. icon_smile.gif
_________________
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

Kommentaarid: 1192 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 884
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p6kk
HV kasutaja

liitunud: 15.05.2015




sõnum 08.06.2016 15:24:02 vasta tsitaadiga

Mulle tundub et WG ei ole väga nutti. Oli see turniiri mäng. Alguses ei saanud teda mängida kuna ta oli vigane ja krediidiga jäi ilgelt miinusesse. Edasi nad lihvisid seda, lõid sinna missioonid ja ma isegi natuke mängisin kui jäi siis ka miinusesse. Aga ta oli ikkagi vigane. Vastaste rühm ronis lihtsalt meie tiimi spawni kohta ja lasi kohe ära kui teise tankiga spawnisin. Edasi kas oli mängijaid vähe või milles asi, ei saanud enam mängu. Tuli kohati 5 minutit oodata. Lõpuks pandi see asi üldse kinni. Kaardid nad tegid, randomisse ka neid ei tooda sisse. Miks nad kõik nii raskepäraseks teevad? Kui mängijad soovivad ühte siis nemad teevad teistpidi kuigi võiks teha mängu selliseks nagu mängijad soovivad.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 08.06.2016 15:24:18 vasta tsitaadiga

yerba kirjutas:
Kas tänapäevane värk ei võiks nii asjalik juba olla, et mäng genereerib ka kaardi millel mängima hakatakse. Siis on iga kord vägev üllatusmoment ning vanade teadmistega pole midagi teha. icon_smile.gif


see oleks arvatavasti kõige lahedam variant thumbs_up.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 08.06.2016 16:36:49 vasta tsitaadiga

kr6ll kirjutas:
yerba kirjutas:
Kas tänapäevane värk ei võiks nii asjalik juba olla, et mäng genereerib ka kaardi millel mängima hakatakse. Siis on iga kord vägev üllatusmoment ning vanade teadmistega pole midagi teha. icon_smile.gif


see oleks arvatavasti kõige lahedam variant thumbs_up.gif


Olen mõnda aega isegi mõelnud sellisele võimalusele, kuid tavapäraselt võistlusmängude kaardid on alati kindlaks määratud (CS:GO, SC2, jne). Selleks et neis hästi mängida, peabki kaarti tundma.

Samas pean ütlema, et üheks lahinguks genereeritud kaartidel ikkagi on oma tõmme. Võiks olla eraldi game mode või special event kasvõi. Tehniliselt muidugi tuleks ilmselt teha teatud järeleandmisi, hetkel on WG kaardid küllalt keerukad, raske uskuda et automaatselt on võimalik samasuguseid genereerida ilma et tekiks palju, palju bugisid.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.06.2016 16:44:30 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
kr6ll kirjutas:
yerba kirjutas:
Kas tänapäevane värk ei võiks nii asjalik juba olla, et mäng genereerib ka kaardi millel mängima hakatakse. Siis on iga kord vägev üllatusmoment ning vanade teadmistega pole midagi teha. icon_smile.gif


see oleks arvatavasti kõige lahedam variant thumbs_up.gif


Olen mõnda aega isegi mõelnud sellisele võimalusele, kuid tavapäraselt võistlusmängude kaardid on alati kindlaks määratud (CS:GO, SC2, jne). Selleks et neis hästi mängida, peabki kaarti tundma.

Samas pean ütlema, et üheks lahinguks genereeritud kaartidel ikkagi on oma tõmme. Võiks olla eraldi game mode või special event kasvõi. Tehniliselt muidugi tuleks ilmselt teha teatud järeleandmisi, hetkel on WG kaardid küllalt keerukad, raske uskuda et automaatselt on võimalik samasuguseid genereerida ilma et tekiks palju, palju bugisid.


Võimalik jah, et iga trepiastet või vihmaveetoru mängu alguses välja ei genereeri. Aga mingi põhiplaani moodi asi ning sinna peale majad või liivaväljad ja mäed laotada pole teoreetiliselt teab mis suur kunst.
Ma hea meelega mängiks sellistes mängudes, kus random kaardid. Siis selgub, kes kuidaspidi mõtleb või mida tegema hakkab. Tõenäoliselt tekiks terve plejaad kämpareid, kes kuskile liikuda ei tahakski..


Kommentaarid: 1192 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 884
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 757, 758, 759 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.