Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
06.06.2016 07:33:08
|
|
|
NATAS999, on ju. VR kokku saab olema input+output.
See hetk kui tekib mingi ühtne standard ja ühtne lahendus, mis annab kogu kehale nii inputi kui outputi, saame rääkida mingist standardsest VR lahendusest. Pilt üks väike osa sellest.
Täna teeb üks mees pilt, teine pilti ja pulte, kolmas ainult käsi jne. Mingi ühtset kõikehõlmavat lahendust ei ole ega ka standardeid millele toota.
Seda enam peaks ettevaatlikult ringi käima selle asjaga ja üritama võimalikult ühtselt kogu seda asja teha...
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
06.06.2016 07:41:52
|
|
|
olen seda juba varem rääkind, see input seal juures ei ole midagi müstilist ja ennenägematut. mingi jumpsuit oleks juba midagi huvitavat, aga läheb liiga matrixiks kätte ära juba. see, et vive tegi ja rift üritab mingeid 3D kontrollereid teha, minu jaoks täiesti selline gimmiky teema. kuskil euroniksis 5-10minutit katsuda vb huvitav, kodus reaalselt mänge mängida sellega ei viitsiks kindlasti. sama ka room scale.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
06.06.2016 09:27:53
|
|
|
Vael kirjutas: |
Edaspidi saab ainult Nvidia GPU+ Dell monitore koos Originiga kasutada või Radeon GPU+LG monitore koos Steamiga, DRM ftw...
/s off |
Avatud Freesync vs GSync juba on, sinna otsa Gameworks ja Inteli uued prosed, mis eelistavad Win10. Ei ole seda /s tähist üldse vaja. Kui tarbijad VR seoses sellise riistvaralise killustatuse omaks võtavad, siis on see ju ainult aja küsimus, sest tegemist on monitoridega, mis ainult teatud keskkonda ja selle poolt heaks kiidetud mänge toetavad.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
06.06.2016 14:14:42
|
|
|
sooty kirjutas: |
Vael kirjutas: |
Edaspidi saab ainult Nvidia GPU+ Dell monitore koos Originiga kasutada või Radeon GPU+LG monitore koos Steamiga, DRM ftw...
/s off |
Avatud Freesync vs GSync juba on, sinna otsa Gameworks ja Inteli uued prosed, mis eelistavad Win10. Ei ole seda /s tähist üldse vaja. Kui tarbijad VR seoses sellise riistvaralise killustatuse omaks võtavad, siis on see ju ainult aja küsimus, sest tegemist on monitoridega, mis ainult teatud keskkonda ja selle poolt heaks kiidetud mänge toetavad. |
Intel\AMD+Win10, FS\GS\GW mõjutavad perfi(Witcher3), üks ei välista teist. Konsoolidel on jah eraldi ökosüsteemid, aga me räägime siiski PC huvilistest, kes arvuti soetavadki just valikuvabaduse pärast...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
06.06.2016 14:32:26
|
|
|
NATAS999, sa vaatad seda asja liiga lühikese perspektiiviga... tänane asjade käik on tuleviku standardite alus.
Seega kui me täna seda asja juba tervikuna ei vaata ning sellest lähtuvalt juure tasandil ei planeeri ühtse süsteemina, siis ei saa ta seda ka kunagi olema.
See, et sind roomscale vms ei koti pole siinjuures üldse oluline, kedagi koti sõnakõlksud - mida inimesti huvitavad on kogemused.
Selleks et täieliku immersiooni tajuda on paratamatult vaja midagi kõigile meeltele, et seda reaalsust kogeda nagu meie hetke oma.
Täna roomscale sellele lähimal, homme vb midagi muud, aga elus maailma elusana kogemisest sa vaevalt isegi ära ütleksid.
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
06.06.2016 15:42:27
|
|
|
Aeron, kui standard näeb ette mingit selga tõmmatavat kostüümi ja laoruumi, siis sorry, aga massidesse see ei lähe never-ever. võibolla kuskil messil või n.ö. arcade teenust pakkuvas asutuses saad kasutada, aga sellisel juhul on teenus kallis ja huvilisi minimaalselt, kui üldse. mida vähem ruumi ja lisavidinaid, seda rohkemate kasutajateni toode jõuab. asja võiks näha natukene laiemalt kui oma mätta otsast hetkeline wow efekt.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
06.06.2016 17:08:38
|
|
|
Aeron kirjutas: |
NATAS999, küsimus ei ole mida standard nõuab, küsimus on mida VR pakub. |
jälle nullis tagasi.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
agen008
HV kasutaja
liitunud: 05.01.2005
|
08.06.2016 00:37:21
|
|
|
Aga mitte siia, eksole?
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
08.06.2016 01:54:33
|
|
|
Keegi siin Vive launchi aegu tegi Kännukasse järelpärimise. Siis vist pakuti, et juuni lõpp, juulis võiks Eestist ka seda saada olla. Selliste uudiste valguses võib see isegi reaalseks osutuda.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
08.06.2016 08:59:47
|
|
|
Nad võiks vive'iga steam controlleri ka kaasa panna. Leiaks see ka kandepinda rohkem.
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
aphextwin
HV vaatleja
liitunud: 06.08.2005
|
09.06.2016 11:50:55
|
|
|
Kasutajad räägivad supersamplingu kasutamisest. Kuidas see täpselt käib ja kas peale panduna rakendub see n.ö. defaultina igale käivitatavale mängule? Kas NVIDIA kontrollpaneeli mingist linnukesest/linnukestest piisab või tuleb mingid liigutused lisaks teha? Aitäh ette!
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
09.06.2016 11:56:30
|
|
|
Kas see mitte ei tähenda seda et sinna kuhu pead keerad muutub pilt kvaliteetsemaks ja igalpool mujal siis halvemaks? Et ressurssi kokku ohoida selle arvelt mida sa just ei vaata justkui. Olen näinud sellist asja osade GearVR asjadega.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
09.06.2016 11:58:52
|
|
|
supersampling on renderdamine suuremal resol kui näidatav pilt ja siis downscale. kõige lihtsam aga kõige ressursimahukam antialiasing. täna - dsr nvidia ja vsr amd kaartidel.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
axec
HV vaatleja
liitunud: 11.02.2004
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
aphextwin
HV vaatleja
liitunud: 06.08.2005
|
09.06.2016 14:39:20
|
|
|
londiste kirjutas: |
supersampling on renderdamine suuremal resol kui näidatav pilt ja siis downscale. kõige lihtsam aga kõige ressursimahukam antialiasing. täna - dsr nvidia ja vsr amd kaartidel. |
See on idee, aga praktiliselt kas piisab Nvidia kontrollpaneelis linnukesest ja vastavakordne supersampling siis rakendubki n.ö. universaalselt? Igas mängus endas sees midagi sättima ei pea?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
09.06.2016 17:20:56
|
|
|
aphextwin, Paraku pead ikka igas mängus sättima custom reso DSR kasutamisel. Muidugi võib ka desktopil kasutada DSR aga see pole soovitatav, kuna kõik kirjad jms muutuvad imeväikseks.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Aivo998
HV vaatleja
liitunud: 26.12.2013
|
09.06.2016 19:27:09
|
|
|
Kas keegi oculus debuging tooli on testinud ja kas on ka silmaga märgatavat tulemust ?
Aeron ega sa pole seda debug tooli katsetanud ?
Hakkan ise katsetama ja vaatan mis toimub.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
aphextwin
HV vaatleja
liitunud: 06.08.2005
|
09.06.2016 20:23:48
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
aphextwin, Paraku pead ikka igas mängus sättima custom reso DSR kasutamisel. Muidugi võib ka desktopil kasutada DSR aga see pole soovitatav, kuna kõik kirjad jms muutuvad imeväikseks. |
Tänks, Tomorrow!
Vive on muidu seni olnud suurepärane elamus. Resolutsioon on, nagu on ja üsna piiratud sweet spot vajab veel harjumist, aga lihtsalt mõnus on maailmades sees olla. Lai naeratus näole ilmus, kui end esimeses tutvustavas ruumis leidsin.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
10.06.2016 02:08:17
|
|
|
aphextwin kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
aphextwin, Paraku pead ikka igas mängus sättima custom reso DSR kasutamisel. Muidugi võib ka desktopil kasutada DSR aga see pole soovitatav, kuna kõik kirjad jms muutuvad imeväikseks. |
Tänks, Tomorrow!
Vive on muidu seni olnud suurepärane elamus. Resolutsioon on, nagu on ja üsna piiratud sweet spot vajab veel harjumist, aga lihtsalt mõnus on maailmades sees olla. Lai naeratus näole ilmus, kui end esimeses tutvustavas ruumis leidsin. |
sweet spoti osas soovitan korra tsekata pilti võttes foam näomask ära, kui silmad lähemale saad panna nii lensidele. Ise tegin omale juba custom foam õhemad maskid kuna vahe oli märgatav.
edit: vahe ja kasu erineb ja on personaalne, sõltub näokujust ja silmade asetusest jne, pole inimestel nii ühtemoodi feissid et kõigile sama asi loeks tingimata selles osas. ja prillide kasutajatel muidugi hoopis muu teema.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
aphextwin
HV vaatleja
liitunud: 06.08.2005
|
10.06.2016 08:55:55
|
|
|
xmaster kirjutas: |
sweet spoti osas soovitan korra tsekata pilti võttes foam näomask ära, kui silmad lähemale saad panna nii lensidele. Ise tegin omale juba custom foam õhemad maskid kuna vahe oli märgatav. |
Aitäh vihje eest! Mis asjast sa omale need custom variandid meisterdasid?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
10.06.2016 09:39:16
|
|
|
Aivo998 kirjutas: |
Kas keegi oculus debuging tooli on testinud ja kas on ka silmaga märgatavat tulemust ?
Aeron ega sa pole seda debug tooli katsetanud ?
Hakkan ise katsetama ja vaatan mis toimub. |
Mul pole rauda, millega jooksutada.
980M on tegelt ikka natuke nõrk. Vb peaks mõne vähemnõudlikuma mänguga proovima. Hmm.
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
10.06.2016 20:11:25
|
|
|
aphextwin kirjutas: |
xmaster kirjutas: |
sweet spoti osas soovitan korra tsekata pilti võttes foam näomask ära, kui silmad lähemale saad panna nii lensidele. Ise tegin omale juba custom foam õhemad maskid kuna vahe oli märgatav. |
Aitäh vihje eest! Mis asjast sa omale need custom variandid meisterdasid? |
Piltide järgi tundub, et 22 mai
https://dl.dropboxusercontent.com/u/7889321/Vive/Photo%2022.05.16%2011%2044.19.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/7889321/Vive/Photo%2022.05.16%2012%2025.26.jpg
krõpsuriba ei olnud isegi vaja tegelt, asi iseenesest hoidis ka piisavalt kinni vive küljes olevast nagadega pinnast.
edit: hoiatus, igasugu svamm ei kõlba, trial and error küsimus, näonahk on tundlik värk, osa asju hakkavad ruttu ärritama, näiteks see roosa ei kannata kaua kasutamist vs see kollane ehitussvamm mis ostsin klappidele uute cup'ide tegemiseks kunagi
Olen sellega demosid ka teinud juba, hea lihtne peale higisemat tegelast ära vahetada ja pärast kraaniall nagu svammi ikka, läbi loputada.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
aphextwin
HV vaatleja
liitunud: 06.08.2005
|
11.06.2016 00:24:22
|
|
|
Naiss! Kindlasti proovin lähiajal katsetuseks foami eemaldada. Muide, millised experience'id Vivega su senised lemmikud on? Mõtlen mänge jm. Milline soft su jaoks must-have on? Netis on loomulikult muljeid kuhjaga, aga kunagi ei või teada, kellel mis hea mõte veel pakkuda on.
Edit: proovitud, näomaskita ongi sweet spot suurem. Lahe.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
|