Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Asus VG248QE probleemid märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
danny
Kreisi kasutaja
danny

liitunud: 17.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.05.2016 22:11:24 Asus VG248QE probleemid vasta tsitaadiga

Tere.

Nimelt siis probleem sai alguse sellest kui siin pea 3 kuud tagasi ostsin uue komplekti ja lisaks antud monitor. Kõik on uued ja ostetud 1a.ee-st

Probleem siis selles, et antud monitoril on üks punane pikslitest triip alt üles ja ei jookse päris lõppu välja vaid hajub ennem.
Viisin monitori garantiisse servisa ict kus oli ta siis üle kuu aja Leedus garantiis ja kätte saades öeldi, et nemad viga ei näe. Mõtlesin siis tõesti, et huvitav mis see olla sai, lipsasin poest ka läbi võtsin uue DVI kaabli ka igaks juhuks.
Koju jõudes monitor järgi pannes oli endiselt viga olemas. Võtsin uuesti servisa ict ühendust ja rääkisin loo ära, öeldi, et too uuesti garantiisse.

Viisin, nüüd siis täna kirjutavad, et viga ikka ei ole näha.

Milles see asi nüüd siis olla võib?

Viga esineb DVI kaabliga kui monitor on 144hz peal 60hz on seda väga raske näha, aga siiski. Taustaks peab olema hall või tumepunane taust, et näha oleks, niisama ka raske näha. Proovinud olen seda kahe erineva emaplaadiga, videokaardiga ja DVI kaabliga.

Praegu on järel Benq 60hz monitor ja sellel on kõik korras.

Kui kellelgi Tallinna piires on sama monitori korra testimiseks anda siis õllede eest tuleks võtaks ja prooviks, ja tooksin kohe tagasi.

Pildid:


Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.05.2016 23:31:14 vasta tsitaadiga

mina kõigepealt kontrolliks teise arvutiga üle.
Kui sama seis, siis võtaks need samad pildid ja kirjutaks avalduse: Kuna seadme remontimine ebaõnnestus, soovid lepingust taganeda ning raha tagasi. Ja saadad kõik ilusti 1a'le ja kui nad kasvõi korra plärtsuvad, koopia tarbjakaitsele ning taganed tervest lepingust, ehk arvuti ja kõik mant tagasi ning osta normaalse garantiiga poest uus mant.
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
danny
Kreisi kasutaja
danny

liitunud: 17.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.05.2016 23:39:55 vasta tsitaadiga

ThedEviL kirjutas:
mina kõigepealt kontrolliks teise arvutiga üle.
Kui sama seis, siis võtaks need samad pildid ja kirjutaks avalduse: Kuna seadme remontimine ebaõnnestus, soovid lepingust taganeda ning raha tagasi. Ja saadad kõik ilusti 1a'le ja kui nad kasvõi korra plärtsuvad, koopia tarbjakaitsele ning taganed tervest lepingust, ehk arvuti ja kõik mant tagasi ning osta normaalse garantiiga poest uus mant.


See vist parem mõte jah, et teise arvutiga proovida. Aga garantii seisukohalt läheks antud monitor nagunii Servisa ICT vahet pole kuskohast osta. icon_rolleyes.gif
Kuid samas ei saa viga olla arvutis. Sest triip oli eelneva emaplaadi ja videokaardiga ka olemas, kui sain peale esimest garantiitööd monitori tagasi siis olid mul juba arvutis uus mobo ja video kaart.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2016 00:53:47 vasta tsitaadiga

ThedEviL, icon_lol.gif Juhul kui 1a ja kõik muud poed toodavad ise Asuse monitore, siis ehk oleks su ideel jumet. Vastasel juhul üsna arulage soovitus.


Teise arvutiga proovimine on ainuõige lahendus. Kui sellega samamoodi viga olemas, siis pole rohkem mingeid küsimusi. Mainisid sa viimasel korral neile ka kõiki nüansse - DVI, 144hz, punane/hall taust?
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
danny
Kreisi kasutaja
danny

liitunud: 17.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2016 01:01:14 vasta tsitaadiga

Mihkel. kirjutas:
ThedEviL, icon_lol.gif Juhul kui 1a ja kõik muud poed toodavad ise Asuse monitore, siis ehk oleks su ideel jumet. Vastasel juhul üsna arulage soovitus.


Teise arvutiga proovimine on ainuõige lahendus. Kui sellega samamoodi viga olemas, siis pole rohkem mingeid küsimusi. Mainisid sa viimasel korral neile ka kõiki nüansse - DVI, 144hz, punane/hall taust?


Mainisin. Kirjutati nii Leedust, et " No line see" kui ka Eestist, et garantii teostaja ei näe viga, et palun täpsemaid selgitusi.

Kuigi garantii teostaja peaks ise ka selgelt teadma kuidas asja testida, sellejaoks ei oleks vaja tarbija selgitusi. Sellessuhtes on see triip ikka nähtav, lihtsalt tumepunasel/hallil taustal on paremini.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2016 20:03:59 vasta tsitaadiga

Kummaline jah. Seega pole hetkel muud varianti, kui et ise asitõendid (pildid) neile edastada või paremal juhul paluda võimalust tehnikutele viga demonstreerida.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trip
HV Guru
trip

liitunud: 15.03.2007




sõnum 28.05.2016 17:02:58 vasta tsitaadiga

pane mingi testpilt ekraanile et oleks mitu värviga read ees, saab paremini triipu näha
nt http://www.upload.ee/image/5839916/ct.jpg (f11 lehitsejas täisekraanile)
Kommentaarid: 406 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 303
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.05.2016 17:06:44 vasta tsitaadiga

http://www.softwareok.com/?seite=Microsoft/IsMyLcdOK võib ka kasutada.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.05.2016 21:18:05 vasta tsitaadiga

Mihkel. kirjutas:
ThedEviL, icon_lol.gif Juhul kui 1a ja kõik muud poed toodavad ise Asuse monitore, siis ehk oleks su ideel jumet. Vastasel juhul üsna arulage soovitus.

Kui sa seadust ei tunne ja võlaõigusseadust ei suuda isegi välja hääldada, ära mölise.
Müüja vastutab müüdava kauba eest, absoluutselt ei oma tähtsust kes on seadme teinud.

tsitaat:
§ 223. Müüjapoolne müügilepingu oluline rikkumine
(1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist.
(2) Tarbijalemüügi puhul loetakse müüja oluliseks lepingurikkumiseks ka asja parandamise või asendamisega ostjale põhjendamatute ebamugavuste tekitamist.
(3) Käesoleva paragrahvi lõigetes 1 ja 2 nimetatud juhul ei pea ostja määrama müüjale tema kohustuse täitmiseks käesoleva seaduse §-s 114 nimetatud täiendavat tähtaega ning võib muu hulgas lepingust taganeda.


Ja nii ongi.
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.05.2016 11:30:20 vasta tsitaadiga

Müüja vastutab müüdava kauba eest, aga garantiid teostab antud monitori jaoks meil ainult Servisa ICT. Kliendi jaoks on tulemus täpselt sama, vahet pole millise tarnija käest see monitor ostetud on. Sa võid ju seaduses näpuga järge ajada, aga kui reaalset olukorda ei tea, siis on sellest vähe kasu. Ükski müüja ei osta koheselt tagasi ega remondi oma kuludega toodet mis on tootja/hooldusesinduse poolt toimivaks märgitud kuna seaduse järgi ei ole müüjal kohustust osta tagasi töötavat toodet (mitte, et ma antud seadet toimivaks peaks). Seaduse järgi võiks ju tõesti 1a'd peedistama hakata, aga kui nüüd reaalselt mõelda, siis 1a asemel tuleks oma viha suunata ikkagi Servisa ICT'le, kuna nemad ei suuda katkist monitori diagnoosida.

PS: Igasuguste paranoiade vältimiseks märgin ära, et ma ei tööta 1a's ega ole ka nendega kuidagi seotud.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.05.2016 12:06:24 vasta tsitaadiga

Mihkel., ei oma absoluutselt tähtis kes teeb garantiiteenindust ja kes tootis. Müüja vastutab. Kui remont ebaõnnestub, ehk viga pole parandatud on ostjal õigus müügitehingust taganeda, kus kaup ja raha taastavad oma algsed omanikud.
Nii see töötab. Jääb ainult arusaamatuks miks sa propageerid tarbijalollust, ilmselt on sul keegi seotud mõne kaubandusettevõttega.

Mina ei kavatsegi saata mingit seadet rohkem kui ühe korra remonti, kui tuleb tagasi sama moodi nagu remonti läks, küsin raha tagasi. Miks mängida lolli ning kuulata müüja jauramist teemal, et garantii teeninduses nii öeldi.
Kui öeldi, et viga ei ole, minul on viga dokumenteeritud, palun raha tagasi ning leidke omale parem teenindusettevõte.

Sul on ilmselgelt väga vale arusaamine, kes teostab garantiiremonti mingile seadmele. Müüja otsustab, kes teeb garantiiremonti, mitte tootja. Tootja volitab erinevad ettevõtted teostama remonti, müüja määrab kelle juures tema poolt müüdavaid seadmeid remonditakse. Müüja võib öelda, et vii suvalise volitatud teeninduse poole, kui nii tahab, see pole kohustus.
Nt, kui sa ostad electroluxi seadme Euronicsist ehk Sandman Gruppi tarnitud variandi, teeb sellele GAR remonti Tartus Arwest ja Tallinnas Renerk. Kui sa ostad täpselt sama vidina Omega kodumasinad vahendusel, teeb sellele remonti Talllinnas Eliser ja Abimees grupp, ning Tartus Tavatronic.

Ehk, kui ei tea, ära ennusta, küsi mõne juristi käest üle. Ära aja niigi närvidel tallatud ostjatele kärbseid pähe.
Kui seade ei tööta nii nagu peab, selle tõestuseks on pildid / videoklipp ning seejuures teenindus viga ei tunnista on õigus lepingust taganeda ja küsida raha tagasi. Ning selle ka saab.
Eriti veel nii suure ettevõtte nagu 1a käest.

Ma saaks aru kui tegemist oleks üleeile mustamäe 3 toalisse korterisse registreeritud veebipoega, millel pole ühtegi töötajat ainult "omanik" nimega Vadim. Siis oled sa sigaõnnelik, et üldse midagi kätte said.

Kordan veel: Ostja EI PEA vaidlema teenindusega, müüja peab vaidlema teenindusega. Kui Teenindus ei ole suutnud asja korda teha, ei vastuta selle eest teenindus, vaid müüja.
Ehk raha tagasi küsimine on ainuõige lahendus.
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.05.2016 12:30:48 vasta tsitaadiga

Mis me ikka vaidleme, meie arvamused lähevad lahku. Ma ei hakka siia kirjutama ka rohkem mingit saagi käima tõmbavat teksti. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.05.2016 12:58:04 vasta tsitaadiga

Mihkel., sa juba tegid seda.
Lugemiseks soovitatavalt kõigile. Märtsis jõustus uus redaktsioon:
https://www.riigiteataja.ee/akt/111032016002?leiaKehtiv

Kaubandusse puutuvad peamiselt alates 11. peatükk MÜÜGILEPING
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
danny
Kreisi kasutaja
danny

liitunud: 17.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2016 19:25:41 vasta tsitaadiga

Monitor tagasi samas seisus. Ei ole neil seal garantiis seda triipu. Nädalavahetusel saan kaasfoorumlase abiga testida arvutit sama asuse uue monitoriga.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2016 19:31:59 vasta tsitaadiga

danny, aga äkki nad ei proovinud DVI kaabliga vaid HDMI või DP.

Proovi HDMI või DP'ga, kui seal ei ole, siis küsiks mina küll selle raha tagasi. Las müüja ise peedib seda remondifirmat.
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
danny
Kreisi kasutaja
danny

liitunud: 17.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2016 19:37:28 vasta tsitaadiga

ThedEviL kirjutas:
danny, aga äkki nad ei proovinud DVI kaabliga vaid HDMI või DP.

Proovi HDMI või DP'ga, kui seal ei ole, siis küsiks mina küll selle raha tagasi. Las müüja ise peedib seda remondifirmat.


Oli öeldud nii viimise aeg, kui ka garantiis olles kui küsisid täpsustust. Täna tahtsid Servisa ICT läpaka taha panna hdmiga siis ma pobisesin, et mul vaja 144hz välja pigistada, hdmiga pole võimalik, siis küsis seal teiste käest, et kelle läpakal on DVI. Lõin käega, pakkisin monitori ja ütlesin, et las olla, pole aega siin trikke teha ja järgmise sammuna peale nädalavahetuse testi tegeleb edasimüüaga (1a.ee) tarbijakaitse!

Monitoril nüüdseks garantiipäevi olnud ~50, kasutanud olen kuskil 10 thumbs_up.gif
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2016 19:46:36 vasta tsitaadiga

danny, uuem läppar DP'ga sülitab 144 välja imho.
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
danny
Kreisi kasutaja
danny

liitunud: 17.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2016 19:57:28 vasta tsitaadiga

ThedEviL kirjutas:
danny, uuem läppar DP'ga sülitab 144 välja imho.


See ei puutu minu probleemi. Et kellelgi seal midagi uut on, on juhus. Sai ka sinna ühele lauakale külge löödud monitor, aga seda ei saanud üle 60hz pannagi, 60 ja alla selle olid valikus.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2016 20:33:51 vasta tsitaadiga

danny, njah, ilmselgelt pole Servical ühtegi masinat mis suudab 144Hz genereerida.
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
danny
Kreisi kasutaja
danny

liitunud: 17.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2016 21:52:30 vasta tsitaadiga

ThedEviL kirjutas:
danny, njah, ilmselgelt pole Servical ühtegi masinat mis suudab 144Hz genereerida.


Irooniaga? Mul ei olnud seal aega teist tundi oma ajast raisata kui nad seal üksteist otsivad taga ja oma enda tööarvutitega letitaga üritavad testida. Vb tõesti neil seal majapeale kuskil on, aga mul oli aeg tähtsam. Niigi palju peavalu valmistatud mulle selle monitoriga.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ThedEviL
HV Guru
ThedEviL

liitunud: 13.03.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.06.2016 01:06:40 vasta tsitaadiga

danny, ei olnud iroonia. Puhas fakti nentimine.
Ei peagi oma närve sellega rikkuma. Ma oleks nad palju varem pe'''e saatnud
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
danny
Kreisi kasutaja
danny

liitunud: 17.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.07.2016 15:56:11 vasta tsitaadiga

Sai täna kasutaja Mihkel. abiga proovitud uut monitori ja sellel puudus triip, Hiljem meenus, et ühel sõbral on ikkagist ka lauaarvuti ja sai viidud monotor proovimiseks, ja jutt oli ka tema arvutiga monitoril. Nii, et 100% võib väita, et monitor on õhtal. Kuidas edasi käituda? Garantiist on 2 korda sama targalt tagasi tulnud. Nõuan uut monitori?


Teema korras, vahetavad monitori välja!
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Asus VG248QE probleemid
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.