mul oli asju lademetes, kaupmehed ise tavaliselt suht siuksed vaesed rahatud ja neile midagi väga parseldada ei saand enam. . noh, mis teha, kui kogu "ringluses" olev raha enda taskusse on korjatud
Ma käisin relvi jms asju uuendamas + uuema lisaosa araablane tõstis mind rahast tühjaks suht ruttu. Seega pole probleeme rahast täiesti tühjaks jääda. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
You get a house! In previous Witcher 3 adventures, Geralt got a magical chest unbound by the laws of time and space in which to store his stuff, but he never really had a concrete base of operations. Blood and Wine gives you a vineyard mini-mansion that you can upgrade with things like armor and alchemy stations (thank goodness).
Baaris oli ju kirst? Ja kaasaskantav träni hulk oli päris korralik, hobuse sadulataskutesse sai ikka korralikult toppida, mas mäletagi aga kokku oli 100 ühiku ringis. See on suht koht tavaline kaasaskantava pudipadi hulk. Lõpuks saab 1 kopikat maksvad asjad välja loopida ja 200+ raha väärt rare items alles jätta, aaretejahi AjaB;)
mul oli asju lademetes, kaupmehed ise tavaliselt suht siuksed vaesed rahatud ja neile midagi väga parseldada ei saand enam. . noh, mis teha, kui kogu "ringluses" olev raha enda taskusse on korjatud
Ma käisin relvi jms asju uuendamas + uuema lisaosa araablane tõstis mind rahast tühjaks suht ruttu. Seega pole probleeme rahast täiesti tühjaks jääda.
relvade upgraded ei teind suurt midagi ja too liivaneeger ei suutnud ka päris tühjaks tõmmata rahast. ma teistkorda alustasin new game +'ga, eelmisest ringist oli raha palju alles jäänd, sellest ka see "probleem" et raha ülemäära palju käes oli
ise alustasin esmast expansionit kah new game +'iga , pole õrna aimugi kuidas asi oli new game'is.
aga relvade uuendus lisab ikka nänni kenasti, efektid vms kivid peal on asi palju ladusam ja efekti rohkem. kui ikka vastane paarist löögist ära küpseb siis on erinevus olemas _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Ma loodan, et nad lasevad mingi patchi baasmängu tarvis ka välja, mis raskust tõstab või uue raskustaseme annab, või lihtsalt teatud asju balanseerib. Sest ütleme nii, et mingist hetkest oli mäng nii kerge, et jube.
Sign intensity + Igni build tähendas, et burn chance oli 100% ning 95% vastastest ei saanud isegi kahte sammu astuda enne kui burn peale ja kogu lugu. 50% hp'd ühe igniga läinud. Selleks ajaks kui burn ära kadus tõmbasid uue laksu ning oligi fight läbi. Peale mõnede üksikute elukate kes tule vastu 100% immuunsed ei olnudki enam kellegagi huvitav tüli norida.
Veidi komöödia oli kui mingi über ArchGriffin peale lendab, ning saab minu käest 2-shoti ja kogu moos. Epic fight. Või 10 lvl 34 Flaming Rose Knight'i HoS expansionist lendavad peale, üks laks ignit ning kõik vennad leekides nagu jaanituli. Epic.
see on jah jabur, et kui vastane on väga palju kõrgem level kui sina siis pms viga võimatu talle teha. aga kui level sama või üks aste madalamal kui sul siis läheb kõik nagu kuum nuga läbi või. Kuigi kui ise pihta saada oled kah paari hoobiga kutu. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
see on jah jabur, et kui vastane on väga palju kõrgem level kui sina siis pms viga võimatu talle teha. aga kui level sama või üks aste madalamal kui sul siis läheb kõik nagu kuum nuga läbi või. Kuigi kui ise pihta saada oled kah paari hoobiga kutu.
nagu sa ise kunagi mainisid et tuleb õige taktika valida,siis võtab ka mõned levelid kõrgemad kollid maha Samas sattusin ükskord ammu, kui hakkasin juba mänguga lõppu jõudma, Skelliges ühele saarele, kus lendas mingi tiivuline elukas ja level oli tal mingi 49 vms ise olin mingi level37, siis mässasin mis ma mässasin jagu ma temast ei saanud.põhimõtteliselt pani ta mulle tiibadega paar hoopi ja olingi kutupiilu.lihtsalt vahest ei jõudnud eest ära hüpata.
Eriti ei võta. Kui ise oled näiteks level 50 ja koll on level 80 siis on pea võitmatu talle midagi teha. Pärast aga kui oled ise sama leveliga on koll liiga kerge ja ei paku suurt pinget tingimustel, et suudad ta löökide eest põigelda. Vastasel juhul saab raskemate astmete korral paari hoobiga tappa. Võimalik, et liiga palju souls mänge tagunud seega ei olegi eriti pingeline see asi.
Expansionit alustasin new game + hard (üks aste enne kõige raskemat) tasemega alla soovitisliku levelit ja siis sain pms iga asja käest tappa kes liikus. Suht raske oli kolle maha võtta kuna relv tegi minimaalselt viga ja vastane korraks puutus ja olidki sussud püsti.
Natuke kahtlane süsteem on kohati, et kas liiga võimatu või liiga kerge. Üleminek kuidagi järsk neil. Aga kui soovituslik level on käes ja mäng näitab, et võib minna siis on asi täitsa mõnus ja asjalik. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Adds option in Options/Gameplay to disable automatic drawing and sheathing of
sword.
Awww yeaaahhh
EDIT: 2.5GB päts väljas.
kui viitsid siis anna teada kas peale patchi, peab hakkama jälle neid liikumise ja muid nuppe enda meele järgi jälle tagasi panema nagu enne olid.... sellpärast küsin et, igakord on peale patchi settingud paigast ära
Redditis tundub, et paljudel kasutajal bug'e jätkub (peamiselt patchiga seotult), seega arvan, et ootan järgmise patchi ära enne kui uuesti Witcheri lainele lähen. Peakski veidi pikema pausi tegema enne kui NG+ kallale minna. Replay value just kõige parem ei ole, suht palju grindi. Samas tuimalt BaW kallale ei tahaks ka hakata. Tahaks ikka 100% mängu süveneda.
Märkasin, et hiirega kaamera keeramine on maru kiireks läinud. Keerasin sensitivity maha, aga ikka maru kiire. Kellelgi veel selline probleem? Muidu, uut kaarti veel avastanud ei ole, aga world map-i peal tundub küll mõnusalt suur. Menüüd ja inventory on ka ümber tehtud - ilusti gruppidesse jaotatud ja graafiline pool on ka natuke parem (või ainult tundus, kuna ma ei olnud juba üle kuu aja mängu käima pannud )
Mul ikka programmi käivitades korralik bug- RED engine script compiler kohtas kriitilisi vigasid. Midagi seoses GUI-ga. Keeldub tööle hakkamast. Kahtlustan, et ilmselt mu no lvl req mod mis ma mingi aeg tagasi peale lasin. Uninstall ja reinstall tundub ainuke rohi olevat.
simo5555, sestap salvesta ohtralt. Mingil hetk võib FOV ja hiire liikumine paigast ära minna. Võib-olla minu viga ka , lasen 1.02 versiooniga ringi. Ma ei ole mängude uuendamise kontseptsioonist aru saanud ja ükski viga ei häiri ka. Hetkel lvl 22 ja Õlide baasil kooslus Geraltil.
Archgriffini/Arachas mürk tekitab ainult elu ( vitality ) juurde ning kaks pauku ja 15 astet kõrgem koll on maas.
Kas XP kogumine peab nii tüütu grinding tegevus olema? Kolasin kogu kaardi läbi, sidequestid ei anna eriti juurde midagi. _________________ Ma trollin 50% oma postitustest.
minuteada ei ole seal üldse rõvedat grindi. iga story element annab midagi uut ja huvitavat juurde / teada. Ise seda XP värki ei märganudki. Teeb main questi koos paari side questiga ja ongi vajalik level käes. Pigem on oht liiga suure leveli kätte saada mille tõttu mäng liiga kergeks muutub. Peab parajat levelit hoidma questide suhtes siis on asi paigas.
Mängu update annab ikka kõvasti juurde. Alguselt Witcher 1.0 või 1.1 vms mis tuli välja oli ikka päris kole (graafika oli viletsam) ning jooksis suht viletsalt. Pätsid on asja kõvasti parandanud + tasuta stuff+ fixid mida lisatud on väga 5+ _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Mul ikka programmi käivitades korralik bug- RED engine script compiler kohtas kriitilisi vigasid. Midagi seoses GUI-ga. Keeldub tööle hakkamast. Kahtlustan, et ilmselt mu no lvl req mod mis ma mingi aeg tagasi peale lasin. Uninstall ja reinstall tundub ainuke rohi olevat.
Mul ka Compiler error, proovisin paari fixi netist aga ei toiminud, rohkem aega polnud eks lähipäevil võtan asja käsile
Pailaps, teed vist midagi valesti. Olen baasmängu ühe korra ~100% läbi teinud ja ei mäleta mitte ühtegi *yawn* igavat sidequesti või puhtalt leveldamiseks kollide tapmist.
Pead vaatama questi värvi. Roheline on väga lihtne & annab üsna vähe, kollane OK ja punane boss tahab päris pikalt tagumist. Hall = hiljaks jäid ning ei anna XP ja loot ka üldiselt ei tasu ära.
No ma trallin mööda Skelliget hetkel ringi, loot igast smuggler cachest ja kollide peks üle kontinendi. Isle of Mist tarbeks olev level on iseenesest käes. Peaksin main story abiga jätkama.
Rohelised questid on tehtud, näpuga pole järge ajanud. Alles on lvl 30+ sidequestid punased. XP koguneb vaikselt. 30+ kolle maha võtta pole eriline probleem. Põika ainult rünnete eest ja paar pauku kaikaga. DPS on hetkel 2k+
Teatud kohti ja kolle ei julge veel puutuda, sest tiivarünnak ?? või kummituskolli poolt ja pärast kahte pauku olen surnud. lvl 46 archgriffin võttis ca pool tundi peksmist aega ja muidugi ohtralt suremisi. _________________ Ma trollin 50% oma postitustest.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.