praegune kellaaeg 16.06.2025 16:03:39
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
19.04.2016 22:17:32
|
|
|
Mark0 kirjutas: |
Just. Ja kui keegi tahab enda isiklikku vendettat välja elada siis see on ka alati võimalik. Aga valimatult kütta nõrgalt seotud juttu ühe startupi pihta - no milleks. Seda enam, et Uberi teemas ei käi sellist kottimist. |
Mark0 - mis see isklik vendetta on? Kellel?
Fakt on see, et antud start up, Taxify, on ammu IT sdardikast kaugel, määrates ühes Uberiga iga päevaga enam Eesti taksoturu käike.
See kõik on toimunud ääretult kiiresti ja kui me sama "kasvuprognoosiga" edasi vaatame, siis, õigemini juba täna, lähtuvalt Taxify enese andmetest, et neil on 10k tell päevas, on tegemist millegagi, mida KonkS määratleb kui "turgu valitsevat seisundit omav ettevõtja" (mida Taxify täna oleks ebaseaduslikel alustel) ... siis see teema alles kogub siin hoogu ja Taxify-st eraldi ei ole taksonduses enam miskit teemat mõtet eraldi aretada. Vähemalt seni, kuni Uber fy rahapakiga lömastab.
Praegust teemat hakkima hakata oleks väga raske ja nagunii jääks prevalveerima üks (nagu see praegune), muud kiratsevad (nagu need praegused, go ja mile).
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
19.04.2016 22:51:45
|
|
|
pange pealkirjaks taksojagamine , taxify, über vms....lasi lahendatud. Praegu näritakse lihtsalt tähte, et miks teisi firmasi mainitakse
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
mtakso
HV vaatleja

liitunud: 04.09.2013
|
19.04.2016 22:56:58
|
|
|
Mark0 kirjutas: |
Tanel, miks kasutatakse seda teemat järjekindlalt teemavälise jutu jaoks? Pikemat aega pole see Taxify teema, hoopis suuremas osas mitmete isikute isikliku kibestumise väljaelamiskoht. Ma saan aru, et foorumi omanik võib enda mängumaal teha mis tahab... kuid natuke mageda mulje jätab ikkagi. Ma saan aru, et teema on põletav ja vajab kommenteerimist kuid miks mitte teha nii nagu mujal foorumis - üldarutelu jaoks oma nurk, konkretsele startup'ile oma. |
Marko, tänud toetuse eest.
Paar näidet Taxify tegemistest, mille eesmärgiks on taksojuhtide töö efektiivsemaks muutmine:
1) Taxify Business teenus - hiljuti avatud mugav teenus äriklientidele, mida kasutavad Swedbank, Telia, Statoil, Postimees ja Delfi. Business teenus toob taksojuhtidele tellimusi päevasel ajal kui tavalisi sõitjaid on vähem ja juhid "ootavad tühja".
2) Taxify süsteemi statistikast on näha, et heade taksojuhtide RPH (rides per hour) näitaja on viimase aasta jooksul stabiilselt kasvutrendis, jällegi suureneb juhi tunnikassa ja teenistus.
3) Uus Taxify versioon, kus autod on jagatud hinna- ja kvaliteediklassidesse. Selle muudatuse eesmärgiks on jällegi taksojuhtide töö efektiivsemaks muutmine, sest tellimus jõuab automaatselt valitud kategoorias lähima taksojuhini ja väheneb tühjalt kliendi juurde sõitmise vahemaa. Täna valivad väga paljud kliendid ise auto mudeli järgi (tihti oluliselt kaugemalt) ja taksojuhile tähendab see olulisel määral pikemat ettesõitu ja suuremaid kulusid.
Need on arendused, mida Taxify on teinud just taksojuhtide töö efektiivsemaks muutmiseks. Paljud taksojuhid on Taxifyga rahul, sest kulud on soodsamad (kui taksofirmade kuumaksud) ja tellimuste arv on kasvutrendis.
napoleon kirjutas: |
Uber ja Taxify mõlemad vahendavad piraate |
Võrdse kohtlemise mõttes võiks siin nimekirjas ära nimetada ka Taxigo, kes alustas aprillist samuti nö "piraattaksode" vahendamist. Miks taksojuhid selle muudatuse vastu jõudliselt ei protesti?
Kaunist õhtut ja sisukat arutelu!
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
viimati muutis mtakso 20.04.2016 07:45:37, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
19.04.2016 23:16:10
|
|
|
Ma ei ole taksojuht.
Mulle lihtsalt ei meeldi selline jura mida te ise ilmselt PRiks peate. Te olete siin teemas nii taksode tellijad kui taksistid lihtsalt täis lasknud. Sõna otseses mõttes. Ka viimane post näitab ikka korraliku ülbust.
Ükskõik mida fleimitakse foorumis, ühe korraliku firma esindaja peaks jääma ikkagi väärikaks. Teie seda teha ei oska. See on ka üks põhjustest miks ma teie bastu olen.
Lidaks ikkagi see kuidas tehakse asju seadusevastaselt ja siis see seaduseks läbi surutakse, kottides neid kes siiani on seaduse piires tegelenud. Ja siis nimetatakse seda mingis jagamiseks. Arusaadav et riigiisad tahavad siit jälle PR kübaratrikki teha - Eesti kui e-riik, startupinduse toetaja ja teerajaja "tehnoloogiamaailmas". Samal ajal saab tädi maali 10 senti iga udara eest mida lüpsab ja endale piima kätte ei jää.
Lisaks on algsest.mugavast taksotellimise äpist saanud mingi kuradi isehakanute tellimiskeskond kus mul kliendina pole isegi SEADUSLIKKU ÕIGUST KAEBUST ESITADA KUI TEIE JUHT MIND KOTIB.
peace.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
20.04.2016 00:26:59
|
|
|
mtakso kirjutas: |
Siin teemas on "võimu võtnud" paar aktiivset kasutajat, kes on kas endised või tänased taksojuhid. Nad on Taxify teemast väga "teadlikud", samas ise Taxify platformi ei kasuta.
Nad tahavad kuskil oma kogunenud pahameelt välja elada, ükskõik mida Taxify ütleb või teeb, kõik on juba ette halb.
|
Näiteks mina ei ole ei endine, praegune ega tõenäoliselt mitte ka tulevane taksojuht. Sõidujagaja samuti mitte. Aga kliendina ei arva teie tegevusest samuti midagi head....
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
20.04.2016 02:01:59
|
|
|
Mark0, Taxify, ilmselt mind silmas pidaside, ma ei ole kunagi lahminud, vaid püüdnud asju selgitada nii nagu nad tegelikult pesupulbrimüüginaeratuse taga on. Kui moded arvavad et on vales teemas või tarvis kustutada, siis ma pahaseks ei saa.
Lisaks on selline sügavam vastuolu ja õiguse tagaajamine liikunud mujale, koguni Toompeal käisime ära:)
Ja seejuures olen teadlik, et kohati eelistavad inimesed uberit ja piraate eelneva kõikuva kvaliteedi pärast taksonduses.
Hetkel on taxify uberi jaoks "kasulik idioot", aidates neil siin propageerida ja seadustada nn. uberi eelnõud. Kui see vastu võetakse, siis ilmselt, tuginedes muu maailma kogemusele, reklaamikampaaniaga ja autojuhi boonustega meelitatakse juhid üle või mujalt uberisse. Pärast muidugi kinnitatakse juhid lühikese keti külge. Aga point praegu on selles, ega uber siis enam ei huvitu sellest et mingisugune taxify jalus tolgendab ja võetakse neilt turgu ära täpselt samamoodi kui taksodelt. Kasutades eelistena ära ka ebavõrdseid konkurentsieeliseid.
Kommenteerides taxify posti, siis "business" teenus on neile kindlasti väiksemate taksofirmadega võrreldes konkurentsieeliseks. See vist juba mõnda aega toiminud ka. Muidugi meediaväljaannete arvamusi see võib mõjutada.
Aga seda "heade taksojuhtide tunnikassat", rides per hour kommenteerides, kuna see promo järgi järjest tõuseb, peaks loogiliselt olema praeguseks kuskil 1000 töö kandis tunnis
Selle Taxify foorumi teema järgi siiski nii hästi ei ole, kui lõpuni lahti kerite, saate natuke huumorit ka;) https://www.facebook.com/groups/958332557607427/permalink/966126336828049/
Taxify uus versioon on kindlasti kahjulik taksodele, kuna tekitatakse näidatava hinnakirjaga kliendile mulje et primaat on odavam, aga tegelikult jookseb neil ajatariif pidevalt kogu sõidu vältel ja lõpphind on ecotaksol odavam, standardtaksol sõltub, enamasti siiski primaat odavam.
Taxify jättis ühe kliente huvitava uuenduse siiski välja: tõmmatakse koomale kaardimaksevõimaluse näitamist ja varsti see kaotatakse.
Ja selle varem välja hõigatud max 5 aastat vana auto kasutamise suhtes lux klassis lasti latti ikkagi allapoole, leidub ka vanemaid.
_________________ Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti. |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
20.04.2016 07:06:44
|
|
|
Kui linnas vaja liikuda, siis kasutan vaid uberit. Ei toida mingit takso-igorit kes audi80ga teenust pakub
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
20.04.2016 11:23:41
|
|
|
mtakso kirjutas: |
Paar näidet Taxify tegemistest, mille eesmärgiks on taksojuhtide töö efektiivsemaks muutmine:
1) Taxify Business teenus - hiljuti avatud mugav teenus äriklientidele, mida kasutavad Swedbank, Telia, Statoil, Postimees ja Delfi. Business teenus toob taksojuhtidele tellimusi päevasel ajal kui tavalisi sõitjaid on vähem ja juhid "ootavad tühja".
2) Taxify süsteemi statistikast on näha, et heade taksojuhtide RPH (rides per hour) näitaja on viimase aasta jooksul stabiilselt kasvutrendis, jällegi suureneb juhi tunnikassa ja teenistus.
3) Uus Taxify versioon, kus autod on jagatud hinna- ja kvaliteediklassidesse. Selle muudatuse eesmärgiks on jällegi taksojuhtide töö efektiivsemaks muutmine, sest tellimus jõuab automaatselt valitud kategoorias lähima taksojuhini ja väheneb tühjalt kliendi juurde sõitmise vahemaa. Täna valivad väga paljud kliendid ise auto mudeli järgi (tihti oluliselt kaugemalt) ja taksojuhile tähendab see olulisel määral pikemat ettesõitu ja suuremaid kulusid.
Need on arendused, mida Taxify on teinud just taksojuhtide töö efektiivsemaks muutmiseks. Paljud taksojuhid on Taxifyga rahul, sest kulud on soodsamad (kui taksofirmade kuumaksud) ja tellimuste arv on kasvutrendis.
Kaunist õhtut ja sisukat arutelu! |
1. Rohkem kliente on muidugi hea, aga ...
Nt mulle kui hobitaksojuhile läheb mob makse klient 4.20 arve korral KOHE maksma 1.566 € e 37.28% summast ja see on ikka röögatu, raske fännata.
0.444 mob makse, 2.9% vahendus, 1.- tellimus.
Sõidab pikemalt, siis on asi leebem.
2. Ei oska öelda, kes need "head juhid" on - kõrgete hinnetega taksojuhid istuvad vahel kui varblased kesklinnas reas, ootavad tunni, ootavad rohkem, Taxify klienti ei paku.
Mõnigi taksojuht ütleb, et aastataguse ajaga võrreldes kipub käive praegu 400 - 500 € kuus vähem tulema... ja ollakse lihtsalt kauem tööl, et see ikka kokku kraapida, kohustused on seljas. Seetõttu on arutatud ka, kas julgeks lähiajal autot vahetada või pigem ei võtaks suuremat kohustust, kuni ei ole selge, mis sellest jagamisest üldse saab.
Ka taksoettevõtted ütlevad, et on aastaga 25% turust-käibest kaotanud, sh need, kes ei keela juhtidel Taxifys ripneda.
Vaatasin, et mõni nördinum ja igavlev juht laeb juba Taxify juhtide FB foorumisse üles äpi kuvatõmmist, mis näitab, et ta juba tunde ühtegi tellimust ei ole saanud.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1022855494428404&set=p.1022855494428404&type=3&theater
3. Jälle tüüpiline demagoogia - nii kliendid kui taksojuhid võivad öelda, et "palun ärge tehke seda liigutust," aga Taxify teab paremini.
Enne oli mure, et klient võtab bränditakso - korjame logod ära!
Nüüd on mure, et klient, häbematu, soovib ise marki-mudelit valida ja on nõus 7 min ootama - võtame tal selle võimaluse ära.
Miks ometi?
Ja nagu elukas ütles: Taxify võtab teilt, kliendid, võimaluse äpis kaarditerminaliga taksot leida. Sull või mob või mõistatad, kas tellitavas autos võiks olla kaarditerminal või ei ole. Selgub siis kui auto kohal.
Eks näis, millal kaarditerminali rentimine pangalt taksojuhi jaoks mõtte kaotab ja seni järjest kasvav kaardimakse võimalus taksodes pöördub ning terminalid masinaist kaduma hakkavad.
Mõned asjad ikka muutuvad kiiresti... aasta tagasi oli mul mõte, et võiks ainult Taxify all sõita, kuna ma nagunii vähe sõitsin, oleks tõesti soodsam olnud.
Taevas oli sinine, äpis vaid taksod, logod küljes - ilus aeg oli. Korraks.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
20.04.2016 11:45:28
|
|
|
LKits kirjutas: |
Tõenäoliselt juba küsitud, aga miks te ei võimalda filtreerimist vastavalt hinnale?
Kui ei ole soovi sõita "premium" klass taksodega, vaid ostan hinda, siis aja kokkuhoiu mõistes võiks saada määratleda maksimaalne hinnaskaala (sisseistumine, kilomeeter).
Ning edasi arendatult juba ka hind jagatud istmete arvuga ja/või määrata sõitjate arv ning ei näita näiteks 4-kohalisi taksosid, kui sõitjaid on 5. |
Uues kliendiäpis, mis Uberi kloon, on filtreerimine sulle ära tehtud?
Privaat (kes sõidab üllatushinnaga), Eco (2.-/0.4/8.-), Standard (2.5/0.5/10.-), Lux ja XL (buss)?
Spoiler 
Lisaks: küsisin veel mõnelt kolleegilt, kas nad saavad fy-lt siis järjest rohkem tööd, küsivad vastu, kas mul nüüd nii igav, et endisi kolleege pean mõnitama.
Aga lubasid ka hakata kuvatõmmiseid võtma online istutud ajast.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
20.04.2016 12:29:17
|
|
|
EKRE poolt Postimehele saadetud avaldus:
tsitaat: |
Martin Helme: Reformierakond soosib ebavõrdset konkurentsi
Riigikogus esimesel lugemisel olnud nn Uberi eelnõu ehk
kokkuleppevedusid reguleeriv seaduseparandus tekitaks ebavõrdset
konkurentsi ja halvendaks ühistranspordi kvaliteeti, leiab
Konservatiivse Rahvaerakonna fraktsiooni esimees Martin Helme.
Suhtumises jagamismajandust reguleerida püüdvasse seaduseelnõusse tuleb
Helme sõnul hästi välja konservatiivide ja liberaalide maailmavaate
erinevus.
„Liberaalid teevad uutmistuhinas hurraaga mingisuguse asja ära ja
vaatavad, mis juhtuma hakkab. Konservatiivid vaatavad ette, mõtlevad
läbi, üritavad ette näha ka soovimatuid tagajärgi, et vastavalt sellele
targu talitada. See kehtib ühtviisi nii perekonna mõiste defineerimises
kui ka taksonduses,“ ütleb Helme.
Konservatiivid ei ole tehnoloogiliste ja ideoloogiliste uuenduste vastu,
aga edeneda tuleb ettevaatlikult ja mõistlikult, märgib Helme.
„Uberi seaduseelnõu looks ühistranspordi pakkumisel selgelt ebavõrdse
olukorra. Ühel pool on taksojuhid, kes peavad läbima terve hulga
koolitusi, saama hulga lubasid ja maksma terve hulga lõivusid. Teisele
poole jääks suur hulk inimesi, kes jagamismajanduse sildi all tegutsedes
seda tegema ei pea ehk kellele keele-, tööaja- ja oskusnõuded ei kehti.“
Helme sõnul annaks seadus hoobi taksondusele, kodumaisele kapitalile ja
inimeste töökohtadele. „Teenuse kättesaadavus ja kvaliteet muutuksid
ebaühtlasemaks. Samuti me ei näe, kuidas paraneks selle seadusega
maksulaekumine,“ ütles Helme.
„Tahtmise korral oleks kõiki neid ettenähtavaid arenguid ja tagasilööke
võimalik kas neutraliseerida või ära hoida, paraku ei ole eelnõu
esitajad üles näidanud tahet ega mõistmist ega soovi midagi paremaks
teha. Reformierakondlaste selgitustest on jäänud mulje, et tegemist on
ennekõike ühe välismaise firma lobi tulemusel sündinud seaduseelnõuga.“
Helme sõnul on jagamismajandust vaja seadusega reguleerida, kuid see ei
tohi kahjustada ülejäänud majandust.
Lisainfo:
Martin Helme
Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna fraktsiooni esimees |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
inca
HV Guru

liitunud: 02.06.2003
|
20.04.2016 21:29:13
|
|
|
Aru ma ei või...
Miks ei või lisavalikud alumisse kihti alles jääda.
Esmavaade võib ju idiotproof olla, aga paindlikkust võiks ikkagi hõlma alla alles jääda.
Ja selle, kui kaugele juht on nõus kliendi järgi sõitma, määrab ju ikkagi taksojuht.
Ma saan aru, et ühe klikiga oleks ülimalt eesrindlik, moodne jne, kuid võiks ikkagi natuke diferentseerida ka end.
Kaotate lihtsalt kliente ja tekitate lisatrotsi.
Muudest teemadest ei tasu vist rääkidagi.
Aga kui teil on lihtsalt plaanis end uberile parima hinnaga maha müüa, siis pole vist midagi teha.
_________________ KASS |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
mtakso
HV vaatleja

liitunud: 04.09.2013
|
20.04.2016 23:01:49
|
|
|
inca kirjutas: |
Aga kui teil on lihtsalt plaanis end uberile parima hinnaga maha müüa, siis pole vist midagi teha. |
Uber ei osta maailmas ühtegi teist äppi, nad laienevad vaid ise ja oma struktuuriga.
Nad on seni ostnud kokku vaid paar tehnoloogiafirmat, kes pakuvad kaardilahendusi ja teekonna optimeerimist.
inca kirjutas: |
Miks ei või lisavalikud alumisse kihti alles jääda. Esmavaade võib ju idiotproof olla, aga paindlikkust võiks ikkagi hõlma alla alles jääda.
Ja selle, kui kaugele juht on nõus kliendi järgi sõitma, määrab ju ikkagi taksojuht. |
Siin on 2 aspekti, proovin avada meie mõtteid tootearenduse protsessist:
1) Kliendirakenduse lihtsus - siin foorumis on pigem IT teadlikud inimesed, kellele meeldib tegelda tehniliste detailidega. Aga tavaline klient (keda on ca 95%) eelistab lihtsalt töötavat lahendust. Kui klient helistab taksofirmasse, siis ta ei küsi endale Opelit või Toyotat. Ta valib helistamiseks sobiva "hinna ja kvaliteediga" firma. Sama lahendust pakubki kliendile vastav hinna- ja kvaliteedikategooria, olgu siis Privaatjuht või Taksod (odavam või kallim), Lux või Buss.
2) Süsteemi efektiivsus. Näide, mõlemad autod on tavalise takso hinnakategoorias:
a) Klient Kadriorus valib Volvo taksot, mis asub Kalamajas.
b) Klient Kalamajas valib Toyota taksot, mis asub Kadriorus.
Tänase käsitsi valiku puhul kliendid valivadki neid kaugemaid autosid ja juht peab hulga pikema maa sõitma, et kliendini jõuda. Kui arvestada ummikutega tipptunde, mil tööpäevadel tehakse suurim hulk sõite, siis ettesõidu aeg ja vahemad on pikemad. Takosjuht jõuab ühes tunnis teha kuni 35% vähem sõite, juhi teenistus on väiksem ja sama kassa teenimiseks on vaja rohkem töötunde. Lisaks sama autopargiga on madala efektiivsusega võimalik teenindada vähem kliente, ehk korraga on vaja rohkem juhte tööle, et kõiki soovijaid sõidutada. Kui vähegi andmeid analüüsida, siis on näha, et kategooriatega lähima auto tellimisega muutub süsteem 15-35% efektiivsemaks.
Me saame aru, et Eestis on osad kliendid täna harjunud auto "käsitsi valikuga" ja seetõttu toomegi uut lahendust välja samm-sammult, ehk siis mõõdame uute ja vanade klientide käitumist ning selle põhjal teeme otsuseid, kuidas edasi. Kui rakendus toetaks mitut tellimisvõimalust (kategooriad vs käsitsi auto valimine), siis see muudaks kindlasti kogu rakenduse edasist arendamist ja testimist kordades keerulisemaks, sest erinevaid "use case" on hulga rohkem.
Nagu näha, siis tootearendus on alati keerulised valikud - muutes taksojuhitide tööd efektiivsemaks, on vaja vähendada klientide valikuid = lihtsam tellimine. Kui kliendid saavad aru, et efektiivsem süsteem tähendab taksojuhile vähem töötunde, suuremat sissetulekut ja rõõmsamat teenindust, siis suurem hulk kliente võtab muudatused omaks.
Kokkuvõttes, vaatame klientide käitumise statistikat ja seejärel otsustame järgmised sammud.
Meil on olemas andmed ja kogemused Taxify teistes linnadest, kus kategooriatele üleminek on läinud valutult (näiteks Vilnius, Tbilisi jt).
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
20.04.2016 23:43:00
|
|
|
Ma siiski olen mtaksol blokeeritud.
mtakso, teil on õigus - Uber ei osta teisi äppe, ta ei pea neid konkurentideks. Ja on neid, st Taxify suguseid, ennegi hommikusöögiks pintsli pistnud, suht-koht ainult Lyft on selle üle elanud ja võtab oma osa. Lisaks on USA-s üks uus projekt, mis kavatseb läheneda JUHISÕBRALIKU kontseptsiooniga, sest Uber on ... Uber on Taxify, mis üritab panna rumala või meeleheitel inimese osutama teenust alla omahinna.
Erand ka Aasia, kus Uber ei suuda kuidagi turgu võtta, erinevatel põhjustel, alates mõne äpi riiklikust toetustaustast (Hiina), lõpetades teise riigi Uberi suhtes keelava seisukohaga (Uber juhtide toimepandud kuritegude tõttu), nt India.
Kas te, Taxify, teate, millised on Uberi plaanid kui "kokkuleppevedu" legaliseeritakse - Uber vajab Eestit oma sloganite ja propaganda lipulaevana ning lisaks õigusaktidele on neil vaja üle osta ka turg. Näitamiseks.
Uber siia tulles maksis juhile peale 4.- per töö (70% sõidumaksumusest), maksab praegu boonuseid nt 80 töö korral nädalas (millega meelitab juhte töötama kaugelt üle täistööaja), kas te teate, mida nad kavatsevad teha seadustamisel ja milline raha Eesti turu alla pannakse, samase slogani vedamiseks?
Mul üht-teist aimu on, küll kuulujuttude tasandil, aga ei pea neid ebareaalseteks. Uber ja teie "koostöö" on praegu sama, millist koostööd teie taksofirmadega tegite.
On teil rahapakk, ja kelle oma, et garanteerida kasvõi 10.- € tunnis, turuvõitluse ajaks? Maksmaks juhile kinni vahe kui ta teenib VÄHEM, sest praegu on see juba piisav, teie 15.- tunnis jutt, andmed, kuidas sõidujagaja ja éco saavad keskmiselt 1.8 ja standard TEIE kaudu 1.5 tööd tunnis, ei vasta tõele.
Tühjana oodatud aja screenshotid kogunevad, mitte vaid teie lehel ja 3h taxify-st tööd oodata ei ole ühel taksojuhil enam isegi kurioosum, mille puhul mõelda, et äkki äpp on rikkis... ongi rikkis, aga mitte tehnilistel põhjustel.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
20.04.2016 23:50:53
|
|
|
mtakso kirjutas: |
inca kirjutas: |
Miks ei või lisavalikud alumisse kihti alles jääda. Esmavaade võib ju idiotproof olla, aga paindlikkust võiks ikkagi hõlma alla alles jääda.
Ja selle, kui kaugele juht on nõus kliendi järgi sõitma, määrab ju ikkagi taksojuht. |
Siin on 2 aspekti, proovin avada meie mõtteid tootearenduse protsessist:
1) Kliendirakenduse lihtsus - siin foorumis on pigem IT teadlikud inimesed, kellele meeldib tegelda tehniliste detailidega. Aga tavaline klient (keda on ca 95%) eelistab lihtsalt töötavat lahendust. Kui klient helistab taksofirmasse, siis ta ei küsi endale Opelit või Toyotat. Ta valib helistamiseks sobiva "hinna ja kvaliteediga" firma. Sama lahendust pakubki kliendile vastav hinna- ja kvaliteedikategooria, olgu siis Privaatjuht või Taksod (odavam või kallim), Lux või Buss.
|
On veel üks nüanss. Siinse foorumi kasutajad ei ole jah väljavõte keskmisest kliendist, AGA pakun et siin on väga palju neid, kelle käest just see keskmine klient nõu küsib, et kust tellida ja kuidas tellida. Ja siinne kasutaja soovitaks tõenäoliselt pigem sellist rakendust, kus by default on dumb user interface, kuid seadetes saab ka auto käsitsi valimise sisse lülitada.
mtakso kirjutas: |
Nagu näha, siis tootearendus on alati keerulised valikud - muutes taksojuhitide tööd efektiivsemaks, on vaja vähendada klientide valikuid = lihtsam tellimine. Kui kliendid saavad aru, et efektiivsem süsteem tähendab taksojuhile vähem töötunde, suuremat sissetulekut ja rõõmsamat teenindust, siis suurem hulk kliente võtab muudatused omaks.
|
Kui mingi funktsionaalsus juba välja on arendatud, siis pole keeruline seda sälitada kasvõi seadetes muudatusega, mis äpi restarti nõuab. Kui rakendus mõistlikult disainitud on, siis ei tohiks ka selle hilisem tööshoidmine väga PITA olla.
Aga kui käsitsi auto valimine nii paha ja ebaeffektiivne on, siis lisage juhtide äppi linnuke, millega teda käsitsi valimise puhul ei näidata. Pakun, et väga vähesed juhid paneks selle linnukese peale
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
zyps
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.10.2004
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
22.04.2016 23:27:22
|
|
|
Uber ja taxifi osutavad tegelikult taksoteenust!
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
23.04.2016 10:31:49
|
|
|
SSD kirjutas: |
Uber ja taxifi osutavad tegelikult taksoteenust! |
Nii ja naa - nt kui rendid Taxify renditööstusest masina ja teed max täistööaja kuus, oled kummaliselt aus inimene, siis tuleb nii välja, et korjad inimestelt raha kokku, pärast jagad laiali - fyle, rendiärimehele, bensukale, pesulale, maksuametile - ma luban, et juhile ei jää midagi, ei saa jääda. Pigem tuleb juurde panustada. Ongi jagamismajandus. Ja üllatavalt populaarne. Kuigi fy isegi nendib, et jagajatest 2/3 - 80% tuleb ja kaob, ei jää sõitma. On nii, mtakso?
Samaga tegeleks ka taksojuht, kes taksot rendib, kui ta sõidab vaid täistööaja.
Nii et ses sektoris on meil ammu jagamismajandus ning see, et teatud ärimehed ja poliitikud vaimustunult kilkavad, nagu nad oleks jagamismajanduse ning äpi avastanud aastal 2016 - siit nähtub kui erinevates maailmades elab rohujuure/asfalti tasand ning arvutitagune kontorimaailm.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
23.04.2016 13:11:31
|
|
|
crackpot, No jah, ja taksojuht peab raha jagama veel ka litsentsi eest nii koolitajale kui ka riigile. Lisaks peab ostma hunniku seadmeid (taksomeeter, plafoon, printer, kaardimakse terminal) ja ka autole on rida nõudmisi. Ja oli vist mingi selline teema ka, et kui taksojuht tshekki ei anna, siis arvet ka maksma ei pea?
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
23.04.2016 13:22:17
|
|
|
SSD kirjutas: |
crackpot, No jah, ja taksojuht peab raha jagama veel ka litsentsi eest nii koolitajale kui ka riigile. Lisaks peab ostma hunniku seadmeid (taksomeeter, plafoon, printer, kaardimakse terminal) ja ka autole on rida nõudmisi. Ja oli vist mingi selline teema ka, et kui taksojuht tshekki ei anna, siis arvet ka maksma ei pea? |
Rikkis või puuduva taksomeetri või printeri korral on õigus tasumisest keelduda jah.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
23.04.2016 21:39:23
|
|
|
crackpot kirjutas: |
SSD kirjutas: |
crackpot, No jah, ja taksojuht peab raha jagama veel ka litsentsi eest nii koolitajale kui ka riigile. Lisaks peab ostma hunniku seadmeid (taksomeeter, plafoon, printer, kaardimakse terminal) ja ka autole on rida nõudmisi. Ja oli vist mingi selline teema ka, et kui taksojuht tshekki ei anna, siis arvet ka maksma ei pea? |
Rikkis või puuduva taksomeetri või printeri korral on õigus tasumisest keelduda jah. |
No vat! Aga uberis lased tuimalt! Ei tshekki ega mingeid meerikuid. Ka klient ei tea mis tal see sõit maksma läks. Krediidikalt saab maha rebida pmtl. kogu krediidi ulatuses. Seega kui end uberi kasutajaks regada, siis võtta näiteks seb virtuaalkaart, panna sinna üks eur ja sõita Tallinnast tartu. Kui tagasi tahad sõita, siis teed uue virtuaalkaardi ja laed peale ka mingi euro või kaks, ja sõidad Tallinna tagasi. Igati kaasaegne ärimudel.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
23.04.2016 23:05:35
|
|
|
Täna taaskord ühe kogenud päris taksojuhiga sõidetud, kes kurtis olukorda, et taksondus viimase poole aastaga pekki keeratud.
Ütles konkreetselt, et kui praegune Uberi/taxify seadus vastu võetakse, loobub ta taksojuhi ametist - piraatide vastu sellisel kujul konkureerimine ei tasu ära.
Mis siis ikkagi pani Taxify taksofirmade ja taksojuhtide endi vastu tegutsema - kasumiahnus või Uberi kopeerimissoov - või mõlemad?
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|