praegune kellaaeg 17.06.2025 14:52:33
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
16.04.2016 17:06:59
|
|
|
Tähtajalise lepinguga oled paraku võtnud kohustuse ja osaliselt saanud võimalik, et tasuta seadme. Laias laastus maksad seadme kinni kuutasu sees.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
16.04.2016 17:16:16
|
|
|
Esiteks, miks ei võiks tähtajalise lepingu puhul lubada ajutist peatamist? Nad saaksid ju selle võrra lihtsalt lepingu tähtaega pikendada. Kokkuvõttes nad minu rahast ju ilma ei jää.
Teiseks, kas see netipulk maksab 150€? Saaksin aru, kui lepingu lõpetamise puhul küsitakse netipulga täissummast mingi osa või hea küll, kui isegi netipulga täissumma.... Kuid üle 150€???
Kolmandaks, mis põhjusel ei saa neti paketti muuta paketi peale, millele leping tehtud? Suuremaid kallemaid pakette saab tellida, kuid lepingus määratud paketile enam taandada ei saa (antud paketi hind jm andmed pole vahepeal muutunud). Oleks isegi kena, kui praegusel juhul oleks Telia vastu tulnud ning taandanud suveks minu netipaketti siis sellele algsele paketile (sellega juba säästaksin kena summa), kuid isegi seda nad nõus ei olnud tegema.
Nii et Pailapse see argument nüüd küll ei saa olla mingiks õigustuseks vms siinkohal. Tegemist lihtsalt väga ahne ja suhtkoht kliendivaenuliku firmaga.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
16.04.2016 17:40:13
|
|
|
Ei tasu firmat ainuüksi kliendivaenulikuks ja ahneks tembeldada, kui äriettevõtte eesmärk on oma omanikele kasumit teenida.
Otsuse teenust kasutada võtad juu tarbijana vastu?
Seega siit ka loo moraal. Väldi tähtajalisi lepinguid.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
16.04.2016 17:44:48
|
|
|
Ehk siis, kui juriidilise isiku eesmärk on teenida kasumit, siis ei saa tema tegevuses eksisteerida ahnust ja kliendivaenulikkust? Äri saab ajada ka ilma nii suure läbipaistva ahnuseta ja kliendivaenulikkuseta tulles klientidele vastu ja olla mõistlikum. Antud firma kohta seda öelda küll ei saa.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
16.04.2016 17:49:14
|
|
|
Siim159, mis sa nüüd tagantjärgi puu all haugud?
Lepingu sõlmimisel on kõik need küsitavad kompensatsiooni summad ennetähtaegselt lepingu lõpetamisel sees ning allkirjastades oled ju selle 150€ netipulga maksumusega rõõmuga nõus olnud. Mis siis nüüd?
Süüdistad iseenda tehtud vabades valikutes nüüd firmat kliendivaenulikkuses?!
Nõus, et ajutine lepingu peatamine võiks olla ka tähtajaliste puhul, näiteks maksimaalselt 9. kuu kestusega 1. kord ühe lepinguperioodi kohta.
Lepingut sõlmides ei ole võimalik aastaid ette asju näha, seega võiks see võmalus vastutulekuna kliendile olla.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
16.04.2016 17:56:57
|
|
|
Seda lepingu ennetähtaegse lõpetamise summa suhtes olin ma juba enne suhteliselt teadlik, et eks ta mingi suurem summa ole. Aga see siin ongi hoiatuseks ja kinnituseks ka kõikidele teistele.
Eelkõige häirib see, et lepingu sõlmimise paketile ei saa tagasi minna ja antud olukorras ettevõte ei tule isegi vastu. Arvestades, et hetkel ei avaldanud ma soovi taandada pakett jäädavalt algsele madalamale paketile, ehk peale suve võivad nad selle suurema paketi mulle tagasi panna (samas on seegi väga nõme käitumine, et klient ei saa enda paketti tagasi muuta paketi peale, millele leping tehtud oli). Ma ei tekitaks neile sellega ju mitte mingisugust nö kahju. Leping oli ikkagi väiksema mahuga paketi peale tehtud.
Selles suhtes on arusaamatu, miks antud olukorras ei võiks ettevõte kliendile vastu tulla? Sellise kogu suhtumisega ma küll kahtlen, kas ma peale lepingu tähtaja lõppemist nende klient edasi soovin olla.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
olafsand
HV Guru

liitunud: 07.09.2007
|
16.04.2016 18:11:14
|
|
|
Siim159, kui vahepeal rohkem maksad, siis tekitad tagasi minnes nö "kahju". Nu piltlikult öeldes, eetiline see muidugi pole. Ja ei leia sa mujalt ka kahjuks eetilisemaid lahendusi
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
16.04.2016 19:08:54
|
|
|
Siin ei ole küsimus, mida saab ja mida ei saa. Selle sätestabki leping. Mingist vastutulemisest ja sõber sõbraga diili tegemisest pole mõtet rääkida.
Loe lepingust kas kiirust võib tõsta ja langetada ja mine lase esinduses vastavalt sellele ära teha. Sõltuvalt paketist peaksid saama ka kiirust veebis muuta, või ei saa?
Tähtajalise lepingu sõlmimisel rõhutame kolm korda, et seda ei saa ajutiselt peatada kuna lepingul on KIRJAS alguskuupäev ja lõpukuupäev. See viimane ei hakka ajas kuidagi muutuma, kui pakkuja lubaks sellele teenusele peatamise, seega kehtib see kuupäev ja ka tähtaeg.
Olen kohanud põhimõtetega inimesi kes ostavad kõik ruuterid, digiboksid välja, nüüd ka 4G ruuterid ja väliantennid kuna nad ei soovi ühtegi siduvat lepingut luua, vaatamata sellele, et siis saaks seadmed võileiva hinnaga.
Kui ma juba liitudes ette tean, et kolin või vajan suveks teenuse peatamist, siis väldiksin seda ise samuti.
Muul juhul maksad regulaarselt arved ära, isegi kui teenust tarbida ei saa.
Mis puudutab teenusepakkujasse, siis klientidele vastu tulles ja et just sellist pahameelt vältida, on suund stabiilselt üüriseadmetele. Lõpuks kaovadki need tasuta või soodsalt siduva lepinguga teemad ära, pole mingit jura vaja.
Pidev üür ja saad siis omale alati uusima pulga, ruuteri või digiboksid. Tahad lõpetada, viid seadmed tagasi, tahad peatada, viid seadmed tagasi jms.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
16.04.2016 19:46:24
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Siin ei ole küsimus, mida saab ja mida ei saa. Selle sätestabki leping. Mingist vastutulemisest ja sõber sõbraga diili tegemisest pole mõtet rääkida.
|
On ikka mõtet rääkida. Kui lepingutingimused või teenusetingimused on jaburad, siis too edu mitte selle sama jura edasitampimine vaid paindlikkus. Selle all ma mõtlen igasuguseid lepingu muutmise asju, kui klient ei lahku, vaid üritab teenust endale sobivaks muuta (FIX4G testkliendid vs. "päriskliendid" olgu üks näide).
See on suhtumise küsimus, kas klienti peetakse partneriks või nimega rahakotiks.
Ma olen aru saanud, et Telia üks suuri probleeme oli, ja on ilmselt ka täna suht hiljutine kahe ettevõtte liitumine (Elion+EMT=Telekom=>Telia), millest suur osa töötajatest ja arvatavasti ka juhtkond pole veel üle saanud. Sealt tulenevad ka need ülisagedasti esinevad kommunikatsiooniprobleemid, mille tagajärjel pahatihti letitöötajad tanki topitakse, kellegi teise ambitsioonide nimel.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
16.04.2016 20:06:03
|
|
|
Leping on jätkuvalt leping, enne sõlmimist võid sa arutada ja rääkida. Peale lepingu sõlmimist pole enam midagi rääkida kui lepingupooled on oma tingimusi täitnud.
Seadus vabastab sind tähtajalisest lepingust siis kui üks osapool rikub midagi, selleks võib näiteks tuua tõlgendusena ka ühepoolse hinna tõstmise või teise poole maksmata jätmise. Samas tasuta saadud seadme eest tuleb ikkagi jääkväärtus tasuda.
Siin ei ole süüdi mingi ühinemine ega teenindajate arvamus, loetab see milles on kokku lepitud.
Jube hea oleks auto esindusse minna, uus auto liisingusse võtta ja siis avastada, et mul pole kas seda autot vaja või mul pole selle maksmiseks raha. Ehk saame ikka kuidagi hea esinduse töötajaga kaubale, et ma toon auto tagasi või ei maksa.
Lahendus on jah, komisjonmüük.
Ma ei ütle, et esinduse töötajad üldse vastu ei tule, Telia on pigem kliendisõbralik ja üritab võimaluste piires alati kliendi probleem lahendada, tehakse tagasiarvestusi tahtmatute toimingute eest mida klient on sooritanud kuid kõige karmimad on ikka need tähtajalised ja tasuta seadmed.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
17.04.2016 13:01:36
|
|
|
Pearasin kodused teenused paariks nädalaks, pm etteteatamine netis 3h.....kõik töötab nagu kellavärk
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaabakas
HV veteran

liitunud: 01.04.2002
|
17.04.2016 16:48:34
|
|
|
No ei ole üks leping niimoodi kivisse raiutud et seda enam muuta ei saa. Hinnatõus on lepingu muutmine, palgatõus on lepingu muutmine, ametikõrgendus on lepingu muutmine. Kui osapooled mõlemad tahavad, võivad lepingut muuta palju tahavad.
Millest ei järeldu et Telia peaks nüüd hakkama kõigile klientidele lepingusse erilahendusi vorpima. Klienditeenindajale ei saa lubada tüüpteksti muutmist, samuti ei saa hakata kliente suures koguses juraosakonnast labi kühveldama - esimesel juhul langeb lepingu kvaliteet, teisel juhul tekib pudelikael.
Alles jääb firma poliitika selle kohta, kui kinni nad tahavad kliendi manöövedamisruumi keerata, ja mida nad arvavad selle eest firmale saavat. Arusaadav on, et kui firma on seadme kliendile andnud, siis soovib ta ka selle kinnimaksmist. Samuti on arusaadav, et seade klienti absoluutselt ei huvita, teda huvitab teenus, ja kui ta teenust mingi aeg ei kasuta, siis küsib õigustatult, mille eest ta maksab.
Ärme teeme ka nägu nagu oleks kliendil võimalik lepingut kuidagi mõjutada, tahad teenust, kirjutad alla ja kogu lugu. Firmal on siin selge jõupositsioon ja jämedam ots jääb nende kätte ükskõik mis juhtub.
Küsimus on ainult selles, millise lepingu siis firma lauale lööb? Kui Eesti on olnud nii loll, et on eluliselt tähtsa ettevõtte väliskapitali kätte andnud, siis üks võimalus on öelda, et me ei saa kedagi süüdistada, kui väliskapital otsustab klientidest hoolimata oma võimalusi maksimaalselt ära kasutada. Teine võimalus on ettevõttel tähele panna, et kliendibaasis on olemas tellimus teistsugusele tüüplepingule, mediteerida kas on äkki mõttekas kliendisuhtest veidi teistmoodi mõelda, seda teistmoodi vormistada, kliendile mingis kohas vastu tulla? Lepingu kirjutamine ja raamatupidamine on väga loominguline värk, vahetad paar rida ära ja hoopis teine pilt, kõik sõltub eesmärgist mida saavutada tahad.
Eesmärk on firmal kasumit teenida? Aga pikas perspektiivis mõtlev ettevõte peab lisaks kvartalitulemustele arvestama ka sotsiaalse kapitaliga. Ma ei arva et väga lihtsasti tuleks tagasi ajad, kui rahvas Eesti Telefoni kontoriukse ees s*tal käis, aga sel hetkel kui kliendid lahkuma hakkavad on sotsiaalne kapital väga hästi rahas mõõdetav. Telia värgi tulekuga on teatud suhtumise muutus tajutav ja ka eeldatav, aga mida see täpselt tähendab, selle välja arvutamise peale läheb rahval ilmselt paar aastat aega. Mis selle arvutuse tulemusena selgub, selle peale on ilmselt juba praegu mõelda vaja.
_________________ Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea. |
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
17.04.2016 19:52:42
|
|
|
Küll suudab ikka mõni leierdada lihtsal teemal - tähtajalised lepingud on tavaliselt tasuta seadme või muu soodustusega. Kui midagi tasuta antakse siis on loogiline et lepingu sõlmimisel tehakse kokkulepe mis on mõlemale osapoolele kasulik - üks saab tasuta seadme, teisel garantii et mingi aeg üks kindel klient. Ei saa väita et kuutasuga selle kinni plekid kuna ilma tasuta seadmeta on üldjuhul paketi hind sama.
Misasja te leierdate nii kaua - tasuta asju on kõik varmad vastu võtma...ja siis kui vaja lahti saada kukutakse vinguma. Ostke siis välja need seadmed lepingu sõlmimise ajal jumalauda...
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
17.04.2016 20:11:20
|
|
|
Kas sa üldse lugesid ka? Mina ei soovinud Teliaga lepingut lõpetada. Esialgne soov oli leping peatada lühiajaliselt, kuid paraku tähtajalistele lepingutele nad seda pakkuda ei soovi. Samuti ei soovita alandada minu paketti selle paketi peale, mille peale leping ka tehtud on (ja paketi andmed ja hind pole vahepeal muutunud), isegi arvestusega, et nad võivad peale seda lühiajalist perioodi suurema paketi uuesti peale panna. Lihtsalt hetkel tekib paarikuine periood, kus mul pole Telia interneti tarvis ja juba see oleks väga tore, kui nad algse paketi nii kauaks peale paneksid, et ma ei peaks mingi 60GB-st paketti, üsna krõbedat hinda, päris niisama tühja plekkima.
Mõistvast suhtumisest on antud firma puhul asi väga kaugel. Saan aru, et tingimused ongi sellised nagu nad minule ette loopinud, kuid kui nad soovivad klienti endal ka alles hoida peale lepingu tähtaja möödumist, siis täiesti arusaamatu, miks isegi selliselt antud teemal nad ei soovi vastu tulla. Mingit kahju ju nad minu pakutud variandiga ei saa. Lepingu sõlmimisel nad juba said arvestada, et vähemalt 2 aastat olen selle 30GB-se paketiga. Vahepeal nüüd tõstsin 60GB-le ja nüüd ei olda nõus paar kuud algset paketti tagasi panema või leping selleks perioodiks peatada ning vastavalt siis lepingu tähtaega pikendada.
viimati muutis Siim159 17.04.2016 20:15:49, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
17.04.2016 20:14:50
|
|
|
Lugesin küll. Mõtle loogiliselt - lepingu peatamine sideoperaatori mõistes tähendab seda et kasutaja võib asja seisma panna kuni aastaks üldiselt ja kui ei avata siis leping lõpetatakse. Ise operaator su lepingut käima panna enam ei tohi. Ehk siis kui sa käima ei pane saab opekas üle.
Teiseks oled sa ise tingimustega nõustunud kus on see kindlasti kirjas et madalamaks vahetada ei saa.
Loo moraal: kui ei ole 100% kindel et sul 2 aastat seda asja järjest vaja on siis osta seadmed välja!
Vinguda oskavad kõik, samuti teenusepakkujat sõimata. Aga oma ajudega mõelda tarbija justkui ei oskaks...
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
17.04.2016 22:40:26
|
|
|
Kui inimene ei osanud ette arvata, et selline lühiajaline periood selle 2 aasta sees on, kus ei ole absull seda teenust vaja, siis muidugi teistel ju kerge seda inimest maha teha, et kui loll ta on, et ei oska ette mõelda ja mida iganes veel.
Muidugi, firmal ei olegi antud juhul kohustust seda teha, kuid kui klienti soovib hoida, siis iga normaalne firma tuleks antud juhul vastu. Antud olukorras ei tekitaks see firmale mingeid kahjusi.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
17.04.2016 22:59:32
|
|
|
Paistab, et Telia lepingud on juba hullemaks läinud kui Viasati omad on kunagi olnud või?
Need olid ju röögatult kõige hullemad üldse.
Et siis nüüd telekomide maastikul mingi uus madalpunkt või?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
17.04.2016 22:59:32
|
|
|
Miks peaks keegi TÄHTAJALISE lepingu peatama ajutiselt? Ei kõla üldse loogiliselt.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
17.04.2016 23:20:15
|
|
|
Mitte, et mul seda kunagi vaja oleks olnud, aga kas mitte Elioni hallidel aegadel see asi võimalik ei olnud? Ja leping pikenes automaatselt selle peatatud aja võrra.
Samas mul on praegu osa seadmeid kehtiva tähtajalise lepinguga ja iseteeninduses pakutakse lahkelt ajutist peatamist.
|
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
17.04.2016 23:42:50
|
|
|
Siim159 kirjutas: |
Kui inimene ei osanud ette arvata, et selline lühiajaline periood selle 2 aasta sees on, kus ei ole absull seda teenust vaja, siis muidugi teistel ju kerge seda inimest maha teha, et kui loll ta on, et ei oska ette mõelda ja mida iganes veel.
Muidugi, firmal ei olegi antud juhul kohustust seda teha, kuid kui klienti soovib hoida, siis iga normaalne firma tuleks antud juhul vastu. Antud olukorras ei tekitaks see firmale mingeid kahjusi. |
Keegi ei oska ennustada ilmselt. Paraku on tingimused sellised ja sellega tuleb arvestada. Selliste asjade vältimiseks tuleb asjad välja osta. Isegi kui ennustada ei saa siis kindel teadmine on see, et elus tuleb ootamatusi ette. Kui ei taha et ootamatused elu korraldama hakkaks ei ole mõtet ka selliseid lepinguid sõlmida. Ikka enda sisse peab vaatama, mitte firmat sõimama.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
17.04.2016 23:50:05
|
|
|
RustyZ kirjutas: |
Siim159 kirjutas: |
Kui inimene ei osanud ette arvata, et selline lühiajaline periood selle 2 aasta sees on, kus ei ole absull seda teenust vaja, siis muidugi teistel ju kerge seda inimest maha teha, et kui loll ta on, et ei oska ette mõelda ja mida iganes veel.
Muidugi, firmal ei olegi antud juhul kohustust seda teha, kuid kui klienti soovib hoida, siis iga normaalne firma tuleks antud juhul vastu. Antud olukorras ei tekitaks see firmale mingeid kahjusi. |
Selliste asjade vältimiseks tuleb asjad välja osta. |
Renti on kõige mõistlikum võtta, saad vajadusel seadme ilma kuludeta uuema mudeli vastu välja vahetada.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
18.04.2016 00:12:05
|
|
|
tsitaat: |
Oleks", "Poleks", "Peaks", "Pidi", "Aga", "Eks", "Ise" |
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
18.04.2016 01:01:24
|
|
|
seeru kirjutas: |
Mitte, et mul seda kunagi vaja oleks olnud, aga kas mitte Elioni hallidel aegadel see asi võimalik ei olnud? Ja leping pikenes automaatselt selle peatatud aja võrra.
Samas mul on praegu osa seadmeid kehtiva tähtajalise lepinguga ja iseteeninduses pakutakse lahkelt ajutist peatamist. |
ma peatasin, ainuke asi, mis tiksub edasi, on ruuteri rent....noh see ka kopikas muu summa kõrval, nii et ei häiri
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
18.04.2016 08:32:34
|
|
|
seeru kirjutas: |
Paistab, et Telia lepingud on juba hullemaks läinud kui Viasati omad on kunagi olnud või?
Need olid ju röögatult kõige hullemad üldse.
Et siis nüüd telekomide maastikul mingi uus madalpunkt või?
 |
Viasati lepinguid pikendatakse iga kord kui see lõppema hakkab, automaatselt, iga kord kui klient tahab operaatorit vahetada, avastab, jälle siduvus peal. Kui klient küsib mõne seadme kohta, pakutakse uuemat savestavat boksi ja jälle 3 aastat seotud, peale seda on oluline kuu enne lepingu lõppu otsustada, kas vahetada pakkujat või mitte, sest kui sel hetkel ei helista, pikeneb siduv leping aasta võrra automaatselt.
Telia lepingud on lihtsad:
1. Ostad seadmed, siduvat kohtustust ei ole,
2. Üürid seadmed, siduvat kohtustust ei ole, kui toote peatad, maksad kas üüri edasi või tagastad ka need ajutiselt esindusse.
3. Lepinguga soodsalt seadmed, 2 aastat tähtajaline, kolmas aasta võid 0 trahviga lõpetada ja seadmed tagastada, peale 3 aastat on seadmed kliendi omad. Oluline punkt lepingus on, et selle 2 aasta jooksul ei saa teenust ajutiselt peatada ja ümberpaigutamisel kui teenust ei ole võimalik ümber paigutada, tuleb trahv tasuda. Vanasti oli viimase kahe punktiga Elion leebem, samas maksis ka kätte sest ise rikutigi neid lepingupunkte, ka varem oli kirjas sama tekst.
Seda tingimust loetakse ette kliendile mitu korda kuni klient vastab, et klient on sellest aru saanud ja üldiselt polegi sellest mingit probleemi, enamik kliente on paiksed ja need kes ei ole, oskavad teha õige valiku.
Alati ei tea klient tõesti ette mis ootamatuid kolimisi või eemal viibimisi ette tulla võib, samas kust peaks seda ka teenusepakkuja teadma?
Lohutage ennast sellega, et isegi kui tahaksid siduvat kolmeks kuuks peatada, siis vahet ei ole, et tähtajalisega see kolm kuud teenustasu jookseb, see tuleb ikka odavam kui trahv, või see, et oleksid LIITUDES kohe teinud seadme OSTUGA tavalise lepingu ja siis saanudki ajutist peatamist teha.
Siin polegi vaja vastu kellelgi tulla, täida oma leping ära ja saadki soodsamalt.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
unn
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2002
|
18.04.2016 14:12:38
|
|
|
Viasatil need asjad päris nii ei ole, tähtajaline leping pikeneb ainult siis kui saad mingi sooduka kuumaksu või seadmete näol.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|