praegune kellaaeg 16.06.2024 06:06:47
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
07.04.2016 18:55:55
|
|
|
No antud lipo link ei ole soodus jah mistõttu hind suht krõbe ka. 1,5X kallim kui 18650 (3C).
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
08.04.2016 13:58:34
|
|
|
1 kadaka aku leitud, 1 võib veel pakkuda.
|
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
08.04.2016 21:20:50
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
No antud lipo link ei ole soodus jah mistõttu hind suht krõbe ka. 1,5X kallim kui 18650 (3C). |
See lipo on otse postipakist rattasse pandav, 18650 hind ei jää selliseks nagu element on, sa pead seda seal sättima ehitama kokku keevitama-jootma, seda sa ei tee ka õhust ja armastusest
Aga 3C on see suur erinevus jep.. ning kui nende lagi on 3C siis rahuliku tsükleid mitte parajalt vähendav tempo oleks ikkagi nii 2C max..
20C annab vähe rohkem hingamisruumi.
Saad lingi anda kust neid elemente saab nii soodsalt? Uuriks ka nende kohta infot. Kui tõesti suisa 1.5x kallim..
|
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
|
tagasi üles |
|
|
mdgfa
HV vaatleja
liitunud: 02.04.2016
|
09.04.2016 07:51:32
|
|
|
See 10C on pisut ülepakutud, realistlik(mudelismiga tegelejate kogemus) on jagada igasuguse Hobbykingis pakutava akupaki C-rate kolme-neljaga, seega mitte 50A, vaid pigem 15A, vältimaks aku ülekuumenemist. Need Multistari seeria lipod on mahtuvuse ja kaalu eest maksnud lõivu saadava voolutugevuse arvelt. Lipod on jah pigem sobilikud meelelahutuslikul otstarbel, mitte igapäevaseks kasutuseks, seoses võimaliku tuleohtlikkuse ja väheste(150-300 4.2v laadides) laadimistsüklitega.
|
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
09.04.2016 20:31:05
|
|
|
mdgfa jutt vastab tõele, need rohelised 10c juures küttes ei suuda eriti kaua oma väidetud sisaldavust välja anda. Mida odavam aku seda kahtlasemalt tuleb vaadata seda rated C ratingut. Sellepärast ka mina võtsin need 20C omad, lisaks ease of use'ile (head korpused, lipo ohutuse juures tähtis, head otsad chainida jne ilma tööta) piisavalt headroom'i koormusele. Olen vahel kiiruga sisse visanud rattasse vaid ühe jada (selle 4x4s pisikese 5Ah paki) ning sellega täisjulgelt küttes ikkagi 5000mah kätte saanud reaalselt ka. Paralleelides neid kolm, nagu mul on, on igasugune koormuse eluea mure nullitud, ei soojene need mitte karvavõrdki.
Minu kontroller lööb praegu max 45A akudest läbi.
Odavaid hobbykingi akusid olen ka ise quadiga testinud ning vähesed suudavad rated koormusel jah lubatud sisaldavust välja anda enne pinge liigset langust.. kui kallimate kallale lähed siis seal hakkab reaalsus rohkem kirjutatud jutuga kokku minema.
DVDRW kirjutas: |
No antud lipo link ei ole soodus jah mistõttu hind suht krõbe ka. 1,5X kallim kui 18650 (3C). |
Kui osta tavalise/mõistliku ratta paki jagu elemente sealt, siis saan hinnaks noh 3.35 euri tükk. Element sealt sisaldab 2900 mah, hobbykingi 25 euri pakis on 4 elementi, 6.25 euri "tükk", 5000mah sisaldavus. 1.7x rohkem energiat.
Kui neilt saab 3.35 euri eest 2900 mah siis 5000 mah saab neilt 3.35 x 1.7 eest mis teeb 5.7 euri. 5.7 x 1.5 ei tee 6.25, nii et pole nii palju kallim midagi, arvestades lisa discharge võimsus ja mittevajalik lisatöö kasutatava paki saamiseks. Ühel puhul otse postipakist rattasse, teisel puhul kõvasti tööd
Uurisin datasheeti ja on näha, et tsüklid on samasugused, modest kasutamise puhul 600 tsükli järel lähevad käest ära nagu teisedki lipod. Ära lingi life'de infot tsüklite kohta kui jutt on lipo elementidest, väga vale info.
http://nkon.nl/sk/k/ncr18650pf.pdf < nende elementide datasheet.
HK roheliste akude kohta lisaks et paralleelides neid 3s või 4s on tõenäoliselt okei aga ma ei tea veel nende elutsyklittesse palju usku panna. Mingid super kergeks aetud experimentaalse liini asjad need on..
Kui kasutate siis palun super ettevaatlikud olla, see on täiesti pehme ja õhkuese ümbrisega.. igasugune hõõrdumine ja natukenegi liikumine võib selle läbi kulutada mõne tuhande kilomeetri läbimisel. Nendel on ka need XT60 otsad, nendega on raske jadapakke ehitada, nii et nende vahetusega tuleb ka arvestada, lisa töö, lisa võimalus failure pointe toota, lisa kulutus teistsuguste ühenduste peale. Arvestada.
|
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
10.04.2016 10:33:46
|
|
|
Tänud asjaliku info eest, ise läheksin ka siis ilmselt nende kvaliteetsemate lipo-de teed, kui tegemiseks läheks, ilmselt paraku alles paari aasta pärast heal juhul, kuna eluasemelaenu sissemaksu kogumine röövib hetkel kogu energia ja ressursi:S. Samas selle aja peale ehk miskit veel paremat tekkinud. Mul oleks selline plaan, et teeks akud ja inverteri lihtsalt eemaldatavaks. Ratas seisab koridoris ja ei julgeks kuidagi kogu seda kupatust pidevalt peal hoida. Mõte oleks, et peale igat sõitu aku ja inverter näppu ning tuppa kaasa. Küsimärk kerge on selles osas, et mootori ja inverteri vaheline lihtne ja mugav, ent kindel ühendus, kuidas see kõige mõistlikumalt tagada. Miski niiskuskindlad 100+A pesapistik tüüpi ühendused võiks olla, aga ei kujuta ette millised, pole nagu kusagil silmanud ka midagi sellist.
|
|
tagasi üles |
|
|
raul134
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2010
|
10.04.2016 11:26:34
|
|
|
Leidsin sellise aku. 3,2V 5A.
http://www.aliexpress.com/item/4pcs-GDK-LiFePo4-3-2V-5Ah-cell-Lithium-battery-5ah-5000mAh-15A-for-lifepo4-12v-battery/32512188819.html
Kui need panna paralleelselt, siis kas annab 10Ah?
Samas tekkis küsimus, kui ma akupakist eemaldasin jadaühendusest ühe jada välja, siis miks tester näitab, et terves akus on ikka vool sees?
Kolmandaks, enne kui hakkan akusid tellima, siis tahaks olemasolevad akud üle testida ja mahtuvused üle mõõta. Kuidas see testimine käib?
raul134 kirjutas: |
raul134 kirjutas: |
Akul ilmselt 1 element neljast läbi. Väliselt on teistest paksem ja ümaram.
Tegu LiFePo4 36V 10Ah akuga. Pinged 10,58V, 10,65V, 8,58V, 10,59V.
Paksem aku 8,58V(pildil vasakult kolmas) mis ilmselt läbi, vajaks vahetust. Millega võiks vahetada ja kust võiks saada?
Pildid:
|
Sai täpsemalt vaadatud.
Koosneb neljast plokist, igas plokis 6 elementi. Need kuus moodustavad jadamisi 3 paari, paaris 2 elementi paralleelselt.
Sai mõõdetud pinged igas paaris, mis olid 3,35V ja ühel paaril 0,16V. Ilmselt see üks paar ongi läbi.
Element ise selline
On selliseid elemente kuskilt saada? |
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
11.04.2016 08:50:33
|
|
|
xmaster kirjutas: |
Kui osta tavalise/mõistliku ratta paki jagu elemente sealt, siis saan hinnaks noh 3.35 euri tükk. Element sealt sisaldab 2900 mah, hobbykingi 25 euri pakis on 4 elementi, 6.25 euri "tükk", 5000mah sisaldavus. 1.7x rohkem energiat.
Kui neilt saab 3.35 euri eest 2900 mah siis 5000 mah saab neilt 3.35 x 1.7 eest mis teeb 5.7 euri. 5.7 x 1.5 ei tee 6.25, nii et pole nii palju kallim midagi, arvestades lisa discharge võimsus ja mittevajalik lisatöö kasutatava paki saamiseks. |
Ma võtsin 540tk 2,75€/tk ja müüsin ülejäänud kasumiga maha. 4,5€/tk läksid osad Ostas.
|
|
tagasi üles |
|
|
nunnu
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.11.2001
|
11.04.2016 09:32:53
|
|
|
Mul oli tõsine tegemine, et Sweden Postiga läpaka aku kätte saada Alist. Vahepeal, ei osanud ükski osapool öelda kuhu pakk kadus. Swenssonid keeldusid akut Eestisse saatmast, pigem olid nõus Hiina tagasi saatma.
Lihtsalt teadmiseks, et aku elemente peaks Euroopast tellima.
raul134 kirjutas: |
Leidsin sellise aku. 3,2V 5A.
http://www.aliexpress.com/item/4pcs-GDK-LiFePo4-3-2V-5Ah-cell-Lithium-battery-5ah-5000mAh-15A-for-lifepo4-12v-battery/32512188819.html
Kui need panna paralleelselt, siis kas annab 10Ah?
Samas tekkis küsimus, kui ma akupakist eemaldasin jadaühendusest ühe jada välja, siis miks tester näitab, et terves akus on ikka vool sees?
Kolmandaks, enne kui hakkan akusid tellima, siis tahaks olemasolevad akud üle testida ja mahtuvused üle mõõta. Kuidas see testimine käib?
raul134 kirjutas: |
raul134 kirjutas: |
Akul ilmselt 1 element neljast läbi. Väliselt on teistest paksem ja ümaram.
Tegu LiFePo4 36V 10Ah akuga. Pinged 10,58V, 10,65V, 8,58V, 10,59V.
Paksem aku 8,58V(pildil vasakult kolmas) mis ilmselt läbi, vajaks vahetust. Millega võiks vahetada ja kust võiks saada?
Pildid:
|
Sai täpsemalt vaadatud.
Koosneb neljast plokist, igas plokis 6 elementi. Need kuus moodustavad jadamisi 3 paari, paaris 2 elementi paralleelselt.
Sai mõõdetud pinged igas paaris, mis olid 3,35V ja ühel paaril 0,16V. Ilmselt see üks paar ongi läbi.
Element ise selline
On selliseid elemente kuskilt saada? |
|
_________________ Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul. |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
11.04.2016 09:42:05
|
|
|
Ei ole ahvatlust, kuna Hiinast otse tellida on miskipärast palju kallim kui Euroopast. Kehtib ka Lipode kohta.
USA-kad tellivad ka Euroopast.
|
|
tagasi üles |
|
|
raul134
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2010
|
12.04.2016 00:46:37
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Ei ole ahvatlust, kuna Hiinast otse tellida on miskipärast palju kallim kui Euroopast. Kehtib ka Lipode kohta.
USA-kad tellivad ka Euroopast. |
Oskad ehk anda lingi kustkohast saab euroopast osta selliseid Lifepo4 3,2v 5Ah ja selles mõõdus?
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
12.04.2016 06:04:42
|
|
|
Euroopa puudus on muidugi väike valik, sellist vist eriti ei leia.
|
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
13.04.2016 13:25:47
|
|
|
new1 kirjutas: |
Tänud asjaliku info eest, ise läheksin ka siis ilmselt nende kvaliteetsemate lipo-de teed, kui tegemiseks läheks, ilmselt paraku alles paari aasta pärast heal juhul, kuna eluasemelaenu sissemaksu kogumine röövib hetkel kogu energia ja ressursi:S. Samas selle aja peale ehk miskit veel paremat tekkinud. Mul oleks selline plaan, et teeks akud ja inverteri lihtsalt eemaldatavaks. Ratas seisab koridoris ja ei julgeks kuidagi kogu seda kupatust pidevalt peal hoida. Mõte oleks, et peale igat sõitu aku ja inverter näppu ning tuppa kaasa. Küsimärk kerge on selles osas, et mootori ja inverteri vaheline lihtne ja mugav, ent kindel ühendus, kuidas see kõige mõistlikumalt tagada. Miski niiskuskindlad 100+A pesapistik tüüpi ühendused võiks olla, aga ei kujuta ette millised, pole nagu kusagil silmanud ka midagi sellist. |
Masslüliti inverteri(controlleri) ja aku vahel on minumeelest piisavalt ohutu, kui ratas seisab mõistlikus kohas mittepäikesekäes. Et point on siis suurest lülitist katkestada igasugune ühendus akude ja koormuse vahel. Selles seisus ei ole midagi mis akusid tühjendaks või laeks või kuidagi mõjutaks ja seega on olukord päris ohutu. Kui sa ei sõitnud neid muidugi täiega nulli ja siis lülitad välja ja paned jooksu. Alalaetud lipo akud võivad jah hiljem ka nalja tegema hakata omaette, aga selle olukorra tekkimise vältimiseks peaks juba eelnevalt olema cutoff paigas, BMS'i või kontrolleri poolt.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
13.04.2016 21:53:39
|
|
|
Ise kasutan XT-60 ühendust ja ühendan käsitsi alati.
~1000x olen ühendanud ja igakord käib ka korralik laksakas.
Endisel pole pidanud seda pistikut välja vahetama.
Hea kompaktne ka.
Mingid andersonid jms on jama, mul hakkas see suht ruttu jupsima kadaka akul.
See viidatud lüliti (60V 400A) on ka hea, kobakusega peab arvestama.
18650PF elementide mul rohkem nüüd üle pole.
|
|
tagasi üles |
|
|
nunnu
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.11.2001
|
|
tagasi üles |
|
|
droz
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.12.2002
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
14.04.2016 12:03:32
|
|
|
Pakun, et ~90% juhtudest on "pilot error"
|
|
tagasi üles |
|
|
nunnu
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.11.2001
|
14.04.2016 13:29:31
|
|
|
Kasutada poes pulberkustutit
Head koristamist
_________________ Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul. |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
14.04.2016 15:02:36
|
|
|
nunnu kirjutas: |
Kasutada poes pulberkustutit
Head koristamist |
Miks oleks alternatiiv? Süttesid kokku korjata?
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
14.04.2016 15:16:03
|
|
|
ranel, CO2 kustuti?
|
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
14.04.2016 15:22:03
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
ranel, CO2 kustuti? |
No kui seda pole. CO2 on suht tagantjärele targutamine juba.
Või tahad väita näiteks, et enda auto peal on sul ka pulbri asemel CO2 kustuti?
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
14.04.2016 15:26:48
|
|
|
ranel, kui pole, siis loomulikult pole. Lihtsalt poes oleks hea võimalusel kasutada CO2'e, et ülejäänud elektroonika ümberringi prügiks ei muutuks kustutamise käigus.
|
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|