Hakkas huvitama, et kas kõrgema otsa videokaartidel ka garantii pikenemeb nagu toiteplokkidel. Tuleb välja, et mitte.
-Põhiliselt Gigabyte, MSI\ASUS annavad keskklassist alates 3a garantiid. Kõigil ka nõue läbi vahendaja asju ajada...
-EVGA-l isegi miskit Transferrable Warranty punkt sees, ka 3a tavalaks.
-Ja üllatus XFX-lt, ka ainult 2 a. Kodulehelt leiab neil ainult US kohta teavet.
-Sapphire, Club3d piirduvad vaid 2a tootjagarantiiga.
Võiks siis valiku langetamisel vaikselt ka jälgida, kui hind sama, siis pikem garantii kindasti targem võtta.
Kuidas neid näiteks netist ostes(Amazon annab 12 kuud pret aega) defekti ilmnemisel käitlema peaks on ise küsimus veel?
Zotac annab algul 2 aastat, aga Amp Extreme puhul kui toote ära regad nende kodulehel, extendib 3 aasta võrra 5 aasta peale. Extended warranty kehtib aga esimesele omanikule only.
Soovitan ka silmas pidada seda et näiteks saksast ostetud Asus-sel puudub mujal riikides garantiid teostamis võimalus.
Eestis pakub näiteks asusele teenust Servisa ICT OÜ ja nemad võtavad ainult eestist ostetud kaarte tšeki alusel vastu. Ning ka erand juhtudelt soomest ostetud kaupa, aga neid erand juhte ei saanud teada.
Aaa see ka et evga peaks ainuke olema millel võid jahuti ise pealt võtta ja tagasi panna. Vähemalt minuteada.
Üldiselt videokaart peab kaua vastu. Suurem osa probleeme tekitab siiski kasutaja lohakus või teadmatus.
Väiteks kas või tolmust puhastamine. Vananenud thermal pasta vahetamiseks on ainult üks võimalus tootja poolt volitatud teenusepakuja. ET halvaks läinud thermal past on põhjus miks videokardid hakkavad anomaaliaid tekitama. Saaks sellest piirangust lahti. oleks elu nagu lill
Muidugi kaarti võimekus on ka põhjus miks pole väga pikka garantiid. kes veel näiteks praegu gtx 260 või gtx 480 videokartiga ikka veel mängib ? Muidugi on erandeid ka. Aga neid kodanike on nii vähe. _________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
viimati muutis dohc-48v12 09.04.2016 19:12:31, muudetud 1 kord
Soovitan ka silmas pidada seda et näiteks saksast ostetud Asus-sel puudub mujal riikides garantiid teostamis võimalus.
Eestis pakub näiteks asusele teenust Servisa ICT OÜ ja nemad võtavad ainult eestist ostetud kaarte tšeki alusel vastu. Ning ka erand juhtudelt soomest ostetud kaupa, aga neid erand juhte ei saanud teada.
Asust toob meil maale Servisa ITC ja ELKO
Ning Service ITC vahendab garantiid vaid enda poolt maale toodud toodetele.
Seda siis ka ilma ostuarveta, piisab ka seeria numbrist
ELKo ei võta otse üldse jutule, nendega saab vaid läbi poe ajada
Istun ka õnnetult asuse kaarti otsas, ja ei ole odav, nagu sa tead. Aga minul jäi see viimaseks asuse asjaks mida ma ostsin.
Aga Soome erantkorras garantii on realselt Servisa ITC -i teenintaja jutt meilil. _________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
Ma ütleks, et Asus on sama olnud oma garantii osas ehk üritab kliendi kaela ajada võimalusel USAs vähemalt. GN hiljutine video, kus ta ütles, et aasta tagasi olid samad probleemid ja lubasid parandada protsessi ning nüüd ollakse samas kohas ikkagi. Steve kogub andmeid Asuse garantii osas ja tuleb vol2.
Link _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Zonerman, mitte et asust kaitseks aga euroopas see probleem ei ole kuna nad mu teada otse end userile siin garantiid ei pakugi, pead alati läbi reselleri ajama.
See põhjustab muidugi omakorda probleeme kus keegi saksa epoest tellis midagi ja hiljem pood ütleb et nemad teenindavad ainult saksa kliente ja asus ütleb pöördu oma poe poole.
Ei mul mingi aeg oli häda, et tegi restarti lambist arvuti. Siis suhtlesin emaplaadi pärast nendega ja ka wd nvme pärast. Ma proovisin siis igalt poolt, et mis häda on. Ja asus oli kogu aeg nõus aitama ja proovima, et mis viga. Ja kuna nende pakkumised ei aitanud siis ütlesid, et saada meile, andsid vajalikud kontaktid ka. A siis ma otsustasin win uuesti panna, formatiga, ja asi sai korda. Mul oli siis at pandud windows seal ja miski oli seal mäda kahjuks mul. _________________
Ei mul mingi aeg oli häda, et tegi restarti lambist arvuti. Siis suhtlesin emaplaadi pärast nendega ja ka wd nvme pärast. Ma proovisin siis igalt poolt, et mis häda on. Ja asus oli kogu aeg nõus aitama ja proovima, et mis viga. Ja kuna nende pakkumised ei aitanud siis ütlesid, et saada meile, andsid vajalikud kontaktid ka. A siis ma otsustasin win uuesti panna, formatiga, ja asi sai korda. Mul oli siis at pandud windows seal ja miski oli seal mäda kahjuks mul.
Endal ka paar kords olnud, et paned nagu kõik korralikult peale, aga uus install "hapuks läind". See tavaliselt kohe jah aru saada, et kõik ei tööta nagu peab, lased kohe täpselt samamoodi otsa ja kõik korras. Ju siis kopeerimisel vms löheb midagi nässu...
Minul on ainult üks kogemus ASUS graafikakaardiga aga see oli juba aastaid tagasi mingi 970 seeria vist oli, mis suri lampi ära ühel päeval 2+ aastat oli vana. Asus saatis pikalt ja ei võtnud vastu osutades sinna, kust ostetud. See oli kasutatud kaart ja sinna see jäigi. Peale seda pole ma ühtki Asuse toodet ostnud. Õnneks pole ka teiste tootjatega midagi juhtunud ja garantiid pole vaja olnudki
Vb on asjad muutunud aga kuniks keegi ei kinnita üle, siis minu kogemus selline.
Jätku video. Ise pole vee jõudnud vaadata
Link _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.