Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
ihvike
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
01.04.2016 13:41:18
|
|
|
oliver. kirjutas: |
Huvitav, kas tippvarustuses Model 3 läheb sajani 4,x või äkki 3,x (nagu kiireimad Model S ja X hetkel)? |
3,x mingite kõlakate järgi. Aga see saab ka 50k maksma tõenäoliselt. Juba hoopis teine autoklass hinna poolest. http://electrek.co/2016/03/30/tesla-model-3-specs/
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
01.04.2016 13:59:24
|
|
|
Mõnus. P85D roolis olen istunud, kiirendus on tõesti uskumatult äge kogemus, aga hind pole kaugeltki taskukohane.
Eeldan, et tänavapildis saab neid "kolmesid" palju olema. Sõidukulu on ju tegelikult väga soodne,
usun, et sama kehtib ka hoolduse kohta (kuluosi peale veermiku vististi väga pole).
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
01.04.2016 14:07:52
|
|
|
Miks see kiirendus nii oluline on? Või miks kõik selle ümber tiirleb rääkides tesladest?
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
01.04.2016 14:15:42
|
|
|
5 sek auto 30 tuhhi eesti.. tavaliselt ostetakse ju sellise raha eest 8-12sek sajani pereauto, praegu saad sama mis lambol oli 10a tagasi..
_________________ ------ |
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
01.04.2016 14:28:21
|
|
|
Kardan, et seda 32000 võib pigem aprillinaljana võtta. Eestis raudselt mingi ~45000€ ikkagi.
Tesla powerwall pidi ka 3500$ maksma, tegelt maksab ~8500$
viimati muutis DVDRW 01.04.2016 14:30:36, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
01.04.2016 14:28:59
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Kardan, et seda 32000 võib pigem aprillinaljana võtta. Eestis raudselt mingi ~45000€ ikkagi.
Tesla powerwall pidi ka 3500$ maksma, tegelt läheb ~15000$ |
+1 sellele postitusele
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
01.04.2016 14:39:47
|
|
|
32000 hind on ilma akuta
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
01.04.2016 14:40:11
|
|
|
jackpot
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
marcor1
HV veteran
liitunud: 29.09.2003
|
01.04.2016 15:00:08
|
|
|
Anti kirjutas: |
Miks see kiirendus nii oluline on? Või miks kõik selle ümber tiirleb rääkides tesladest? |
Kas sa siis ei sõidagi autoga lapats põhja/ pidurid blokki stiilis? Vb. on viga selles, et sõidad koos naise ja/või lastega ning võibolla isegi hommikuses ning õhtuses tipptunnis?
Ehk siis tuleb seda reklaamida, mida on. Samas kiirendust superautodega kõrvutades ei mainita, et näiteks Nordschleifel jääb Tesla S aeglasemaks nii Range Rover Spordist kui Seat Leon Cuprast.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
ihvike
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
01.04.2016 15:13:34
|
|
|
Anti kirjutas: |
Miks see kiirendus nii oluline on? Või miks kõik selle ümber tiirleb rääkides tesladest? |
Sel väga lihtsal põhjusel, et kiirendus nullist 90ni on AINUKE performance näitaja, mis päriselt igapäevaliikluses - vähe sellest, et üldse kasutatav on - ka mingit sisulist mõtet omab. Mingi ringrajaaeg on küll totaalne pseudoteema.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
01.04.2016 15:26:11
|
|
|
Möödasõite hea teha.
Muidu on nii, et pead kaugelt hoogu võtma
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
reneek
HV vaatleja
liitunud: 10.09.2015
|
01.04.2016 15:34:59
|
|
|
marcor1 kirjutas: |
Mazda 3: 1,5L 101hj, Bensiin, Manuaal, 14 990,00 €
Või miks peaks keegi selle ülejäänud 15 000 kinni maksma? Autotööstuses on väga karm konkurents, paljud maadlevad miinustega. Miks arvatakse, et Tesla suudab poole raha eest auto teha? Ehk 30k eest saadki tõenäoliselt "elektrilise Mazda kolme". Selle ostmiseks peab ilmselt väga roheline olema (kuid samas oskama mööda vaadata faktist, et elekter tuleb eestis, enamuses põlevkivist).
Ma pole "premium" autode sihtgrupp kuid Tartus on vist 1-2 Tesla S-i vs. igasugu "saksa kolmiku", üle 70k€ sõidukid. Ju siis pole autot piisavalt? |
oeh
1. võrrelda mazda 3 Tesla model3 ga?
2. AUto kogukulu on ka oluline: mazda 3 5aastat: 15k + kütus 30k Tesla 32k+km + elekter 5k, arvutame nüüd ka 7a peale?
3. Mazda õli vahetused jne koguaeg jälgi, et õli oleks jahutusvedelikku oleks - sisepõlemismootor on tegelikult stabiliseeritud paomm, mille tempeatuusi kontrollitakse et blokikaas kõveraks ei läheks. sisepõlemismootor töötab plahvatustega - kasutegur 27%
- Teslal ... harjadeta eletrimootirid kestavad sadu aastaid - laagrid vaja vast vahetada millagil?! kasutegur üle 95%
Aku ka ilmselt10 ..12 takka vaja uus, 10a takka saab kabariitidelt samasuure akuga sõita vast 4x ..5x kaugemale.
4. järelaksumus 5a pärast - mazda 1500..2000€ Teslal on praegujärelturu hinnad sama suured kui uuel autol.
5a takka ei taha sinu vana Mazdat mitte keegi, juba praegu on suurte pensiiniõgijate hinnad nii väikesed.
5. 11..20 % elektrist tuleb taastuvatest kohtadest ja elektriautoga sunniti ostma taastuenergia sertifikaate mis tähendab peaaegu seda, et ei ole põlevkivi elekter. samas võid ju ka rohelise energiapaketi koju võtta, aga elektri auto tarbib vähemalt 5 X (tesla) vähem energiat isegi põlevkivina küttes, kui nüüd võtta põlevkivi diisel, mida pole läbi poole maailma rongide ja laevadega veetud vaid siit kohapealt.
elektrienergia pealt tuleb niikuinii maksta taastuvenergiatasu lisaks! <-- see läheb ju tuulikumeestele, mitte põlevkivisse
_________________ Renee
viimati muutis reneek 01.04.2016 15:49:30, muudetud 3 korda |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
01.04.2016 15:47:31
|
|
|
Saate te ikka aru, et te ei saa mingi valemiga seda teslat endale 32k euriga.
Palju teslal kasko on? Mazda kolmel mingi 25-30eur/kuu?
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
reneek
HV vaatleja
liitunud: 10.09.2015
|
01.04.2016 15:50:52
|
|
|
Anti kirjutas: |
Saate te ikka aru, et te ei saa mingi valemiga seda teslat endale 32k euriga.
Palju teslal kasko on? Mazda kolmel mingi 25-30eur/kuu? |
Tesla 3 ilmselt 32k+2km = 38,4 K €
Tesla 3el vast 45.. 50€ kuu, sama mis Leafil ilmselt, selle hind algas ka 36k 3a tagasi
Leaf 90miili auto, Tesla 3 200miili auto
_________________ Renee
viimati muutis reneek 01.04.2016 15:52:35, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
01.04.2016 15:52:16
|
|
|
Naljamees. Tesla ja 45eur kuus? Pigem vast 145 või isegi 245eur.
viimati muutis Anti 01.04.2016 15:53:01, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
01.04.2016 15:52:50
|
|
|
Anti kirjutas: |
Naljamees. Tesla ja 45eur kuus? Pigem vast 145? |
Ega see BMW ei ole, et kasko kuumakse on võrdne kuu läbisõiduga...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
reneek
HV vaatleja
liitunud: 10.09.2015
|
01.04.2016 15:54:13
|
|
|
Anti kirjutas: |
Naljamees. Tesla ja 45eur kuus? Pigem vast 145 või isegi 245eur. |
mina küll maksin 3 a tagasi 290000 maksva el auto eest 45€ kaskot.
mida rohkem samatüüpi autosid seda odavam
tegin just leafy päringu Kasko 47€ kuus.
_________________ Renee
viimati muutis reneek 01.04.2016 15:59:09, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
01.04.2016 15:55:02
|
|
|
Kas sinu auto oli selline, mida on eestis alla 100tk, millel pole eestis hoolduskeskust ja mis oli 250+ kW?
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
01.04.2016 15:55:28
|
|
|
Model S'il on kasko alates 500 eur kuu näiteks. Kiire kalkulatsioon iizi.netis
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
01.04.2016 15:57:54
|
|
|
jah, kusagilt intervjuust eesti teslaomanikuga jäi meelde, et sealkandis see kaskokindlustus kuutasu umbes oli....
Niiet unustage ära oma võrdlused mazda 3-ga. Lihtsale inimesele nii ehk naa mazda3 jooksvalt taskukohasem, kui mingi tesla.
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
01.04.2016 15:59:16
|
|
|
Mario rääkis et 2000 ringis on aasta
700eur pidi kokku olema liising ja kindlustus.
_________________ ------ |
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
reneek
HV vaatleja
liitunud: 10.09.2015
|
01.04.2016 16:01:11
|
|
|
hans kirjutas: |
Mario rääkis et 2000 ringis on aasta
700eur pidi kokku olema liising ja kindlustus. |
jah esimesed Teslad said selllise kirve, kuna need maksid ka poole rohkem, samuti on Mariol Teslarent, seal on veel suuremad kasko maksed.
tavakasutuseks 36..38k maksev auto on ikka palju odavam, sinna 60 kanti ilmselt.
tegin tesla S kasko taotluse - uuuh 2500 aastamakse,
samas kütusekulu kuus ei ole 2xrohkem autokuumaksest, kui mul praeguse 12a vana autoga
sisepõlemisautodega on enamuskulu ikkagi kütusele, sõidan 90km päevas ja auto eest maksan 90€ kuus, diisli eest 250€ kuus. elektriautoga vastupidi.
_________________ Renee
viimati muutis reneek 01.04.2016 16:05:36, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
01.04.2016 16:02:42
|
|
|
Jah, liisimisel on ainult üks variant ja sellest kujuneb 700eur kuus.
SEB-s 100k auto 2% intressiga, 25% sisse ja 25% jääki 5 aastat = 900eur kuus.
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
01.04.2016 16:04:40
|
|
|
reneek kirjutas: |
hans kirjutas: |
Mario rääkis et 2000 ringis on aasta
700eur pidi kokku olema liising ja kindlustus. |
jah esimesed Teslad said selllise kirve, kuna need maksid ka poole rohkem, samuti on Mariol Teslarent, seal on veel suuremad kasko maksed.
tavakasutuseks 36..38k maksev auto on ikka palju odavam, sinna 60 kanti ilmselt. |
Ega seda hinda auto väärtuse järgi ei võeta. Kindlustus arvestab seda kui palju selle lappimine maksma läheb mingi avarii või juhtumi puhul.
Võrdle näiteks tavalise Subaru Impreza ja Impreza STI kasko makset - uus STI maksab mingi 39k.
Isegi mingile 10a vana WRXile pakkus 200 euri kanti kuus kaskomakset.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
|