Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Oculus Rift, HTC VIVE, PS VR ja teised virtual reality headsetid märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 164, 165, 166  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2016 20:30 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
axec, kui see träkingu süsteem nõuab mingi 3 usb3 pistikut ja 5GHz 8core prose, siis pole absoluutselt vahet, kui kaugele ja kui hästi see rifti kaamerasüsteem "võtab" või ei "võta". s1tt on s1tt ja kogu moos.


Vive nõuab täpselt sama protsessorit i5-4590 ja sama videokaarti, seega selle koha pealt pole midagi kobiseda. 3xusb3 on maksimaalne usecase. Elame - näeme, kui hea või s1tt miski on.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 10.03.2016 20:33 vasta tsitaadiga

Scart. Vastan nüüd viimast korda sinule! Kordan, paljud seisavad valiku ees kumba tellida ja ainuke info mis on saadaval on beta tasemel. Seega spekuleerime nende alusel. K6ik!
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2016 20:37 vasta tsitaadiga

axec kirjutas:
Nõus, et Rifti träkingusüsteem on kallim kui laser seinal, kuid ootaks ära reaalsed tulemused, et kaugele ja kui hästi see siiski töötab. Motion kontrolleritega on siuke nii ja naa asi minu arvates, palju on reaalselt vivel sellist contenti, mida PIKALT motion kontrolleriga mängida? Selles mõistes pole hullu, et Oculus oma touchiga venitab, loodetavasti aasta teises pooles juba korralik library. Kuid arvan, et paljud asjad on siiski puldiga /KB+Mouse/Rool/HOTAS mängitavad ja praegusel kujul motion kontroller veel lapsekingades, aga kindlasti saavad lahedad olema ka need käputäis asju, mis motion kontrollerile tehakse (Tellin kindlasti touchi juurde, kui riliisitakse). Ma kaldun veel arvama, et mingi eelis peab oculuse valitud träkingul ikka olema, sest muidu need targad pead, kes sinna kokku on ostetud poleks sellise lahenduse kasuks otsustanud (Väiksem lag, täpsem träking liikumises vms). Igal juhul ootame huviga. 28 Märts läheb lahti ja sealt edasi on tulevik.


Põhjus miks selle juurde jäädi huvitaks mind ka, kunagi tulevikus kui nad järgmise versioongia selle pealt maha on sõitnud siis äkki keegi saunas räägib, seni võime ainult oletada.
Mina oletan, et kuna sinna oli juba nii palju R&D'd pandud ning lighthouse omale võtmine vist nõuab ka mingit.. idno mis litsentsi or asjade tasu? siis võibolla see ei tundunud mingihetk odavam ja lõpuks oli juba liiga kallis ümber teha?
Lisaks, kuna alguse plaan oli seated experience mida koguaeg sajaga haamerdati siis see ei olnud ka nii oluline, kuni vive tuli ja järsku rallitas oma roomscale "mainstreami" ja näitas et toimib küll..

Mina huvitab lighthouse veel ka sellepärast, et sellele tuleb ilmselt igasugu drone jms applicatione ka, kuna tegelen RC kraamiga.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2016 20:39 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
Scart. Vastan nüüd viimast korda sinule! Kordan, paljud seisavad valiku ees kumba tellida ja ainuke info mis on saadaval on beta tasemel. Seega spekuleerime nende alusel. K6ik!


Sest ainult rumal ootaks enne tonni välja käimist, et saada teada kuidas asjad töötavad. Sa oled ikka päris spetsiaalne lilleke meil.
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 96
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 10.03.2016 21:04 vasta tsitaadiga

Teeme siis ka yhe provo kysimuse. Käsi sydamele ja öelge ausalt, paljud teist on valmis sedasi mängima, pikemat aega? Pean silmas seda kätega vehkisimst, kartust komistada juhtmetesse, neljakäpuli roomamist jne.
Tean, et Vivet saab kasutada ka istudes, aga sellisel juhul tekib lihtne kysimus: Mis kuradi pärast siis kallim Vive, kui suurema osa ajast hakkad seda kasutama istudes? Vive, millel on teattavasti viletsam pilt kui Oculus CV1! icon_biggrin.gif icon_rolleyes.gif
https://www.youtube.com/watch?v=KirQtdsG5yE
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2016 21:11 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
Teeme siis ka yhe provo kysimuse. Käsi sydamele ja öelge ausalt, paljud teist on valmis sedasi mängima, pikemat aega? Pean silmas seda kätega vehkisimst, kartust komistada juhtmetesse, neljakäpuli roomamist jne.
Tean, et Vivet saab kasutada ka istudes, aga sellisel juhul tekib lihtne kysimus: Mis kuradi pärast siis kallim Vive, kui suurema osa ajast hakkad seda kasutama istudes? Vive, millel on teattavasti viletsam pilt kui Oculus CV1! :D :roll:
https://www.youtube.com/watch?v=KirQtdsG5yE


Olen samuti arvamusel, et roomscale on selline gimmick pisut, kuna see 2x2m või 3x3m pole tegelikult mingi roomscale ja iseasi palju sellele contenti tehakse. Päris liikumisele veel otsest lahendust pole (Virtuix Omni nagu juba oleks, kui developerid mänge treiks seda arvestades). Motion kontroller on kindlasti mingite asjade jaoks väga vinge, samuti "roomscale" mida saab ka Riftiga peale touchi shippimist. Vive ja Rift jäävad samasse hinnaklassi, kui Riftile Touch juurde panna, et samas vääringus bundle on hinnaliselt eeldatavasti võrdne Vivega. Aga jah, ka mina panustan ikkagi Riftile, kuna tundub polished toode ja kõlakate põhjal parem visuaalne kvaliteet.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aivo998
HV vaatleja

liitunud: 26.12.2013




sõnum 10.03.2016 22:24 vasta tsitaadiga

Nagunii on need praegused vr sitad aga ise tellisin rifti ja on ka rifti läätsedesse ja rifti rohkem usku ja rift näeb kuidagi parem välja ka

Minu arvamus on siiani et vr maailma jaoks oleks nagunii vaja natuke paremaid videokaarte kui 9 seeria kaardid ja natukese paremaid maske ka kui cv1 ja praegune vive mis tulekul.Sest 2160x1200 resu pole just midagi erilist kui zoomime selle maailma suuruseks ei jää sellest sittagi alles pixlid liiga suured ja pilt paskk

Ja ei aja seda juttu tühja kohapealt ka kuna tellisin dk1 endale kunagi ja praegu telefoni vr ka olemas 2560x1440 displayga

Ja peale kauba on kahjuks mul endal ja osadel tuttavatel ka peale vr kasutamist enesetunne halvaks läinud.Kui vaatad midagi sellist kus terve pilt ei liigu väga ainult pildi peal olevad objektid siis ei ole hullu aga kui terve pilt on liikuv hakkab kiiremini sitt võibolla see ainult minul ja minu tuttavatel ja ülejäänud inimestel seda probleemi pole aga kahtlen.Seda võin ka öelda et mõnel tuttaval ei olnud mingit probleemi vr-ga ei hakanud halb.

Aga ega mängida ja kõike muud annab ka teha kindlasti cv1-ga ja teistega et nii hull see asi ka muidugi ei ole selle resu kohapealt.
Esimene arvuti oli mul XT CGA monitoriga(tuli meelde,et commodore oli enne xt) ja sai ka kõik tehtud ja mängitud icon_smile.gif
Minu puhul isiklikult on põhiline et halb ei hakkaks rifti kasutades siis polekski probleemi

Aga eks kõik selgub ikka alles siis kui rift arvuti külge ühendatud ja mask peas ja hunnik demosid ja mänge ära katsetatud.Kõik mis originaal vr toega ja vorpx-ga või millegi muuga käima leiutatud.Siis saab kõik cv1 kohta selgeks.

Ja kindlasti juhtub selle rifti ja vivega sama lugu et nagu öeldakse kellele ema ja kellele tütar et mõni ütleb et rifti pilt jama ja teine ütleb et super.Kindlasti väga personaalne teema.


viimati muutis Aivo998 10.03.2016 23:23, muudetud 10 korda
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2016 22:28 vasta tsitaadiga

Aivo998 kirjutas:
Nagunii on need praegused vr sitad aga ise tellisin rifti ja on ka rifti läätsedesse ja rifti rohkem usku ja rift näeb kuidagi parem välja ka

Minu arvamus on siiani et vr maailma jaoks oleks nagunii vaja natuke paremaid videokaarte kui 9 seeria kaardid ja natukese paremaid maske ka kui cv1 ja praegune vive mis tulekul.Sest 2160x1200 resu pole just midagi erilist kui zoomime selle maailma suuruseks ei jää sellest sittagi alles pixlid liiga suured ja pilt paskk

Ja ei aja seda juttu tühja kohapealt ka kuna tellisin dk1 endale kunagi ja praegu telefoni vr ka olemas 2560x1440 displayga


Gear VR-i + 2560x1440 telefoni puhul on reaalselt kasutatav pikslite hulk väiksem kui CV1-l. CV1-l 2 eraldi ekraani, aga telefoni ekraani puhul on ülemine ja alumine äär, ning keskkoht kasutamata. Lisaks ei ole ainult resolutsioon määrav, väga oluline on ka pixel fill ehk mida lähemal pikslid üksteisele on, millest sõltub ka SDE märgatavus. Ning kõigele lisaks teeb inimese aju ise trikke ning täidab nö tühjad kohad, nimelt on räägitud ka tajutavast resolutsioonist, kuna liikumise puhul ja ekraanide 90Hz refreshi puhul tajub aju paremat resolutsiooni kui see tegelikult on. Palju on räägitud, et rifti puhul pole SDE enam probleem ja on ainult kergelt märgatav ning peale mängu süvenemist ununeb sootuks.
Videokaartide kohalt peaks nüüd kohe kohe tulev arhitektuur olema korralik hüpe jõudluses, rohkem kui topelt transistoreid ja TFlope, aga Pascali aftermarket high end kaarte saab alles järgmisel aastal, siis on veel natuke aege järgmise generatsiooni VR-ni.

Ma ise arvan, et ka 4K custom ekraanide tootmine korraliku pixel filliga oleks praegu liialt kulukas. Tegelikult oleks saanud praeguse generatsiooni juures asjad ära lahendada küll, et 4K ekraan + foveated rendering eye trackinguga, aga siis oleks juba praegune kõrge VR HMD hind olnud ulmeline. Aga järgmine generatsioon pole enam kaugel.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 10.03.2016 23:22 vasta tsitaadiga

axec. Kas arvad, et rifti CV1 pilt on sama, v6i isegi parem kui Gear VR 2560x1440? Kysin ainult arvamust, kuna ise ei ole ise Gear VR proovinud. Kas kellelgi on kogemust/arvamust Gear VR fovi suhtes? Nimelt täna olin kahe vahel telefoni vahetamise asjus ja oleksin selle Gear VRi kauba peale saanud. Kysimus oli samsung galaxy s7-st ja pidasin silmas filmide vaatamist, näiteks suvel purjekas jne.

Aivo998 Minul 6nneks paha ei hakanud DK2-ga mitte kordagi! Olen lugenud soovitusi, et kui natukenegi paha hakkab, siis soovitavad kohe pausi tegemist. Suurim viga pidavat olema, et kui mängimist jonnakalt jätkata, hoolimata sellest et "sydal äigib"! Väikseid vahesi pidades pidavat ajud mingil määral asjaga ära harjuma. Kui kellelgi on isiklikku kogemust, oleks tore kuulda mis ja kuidas.


viimati muutis Avot 11.03.2016 00:54, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aivo998
HV vaatleja

liitunud: 26.12.2013




sõnum 10.03.2016 23:31 vasta tsitaadiga

Avot. ma täitsa usun et sul paha pole hakanud sest enamustel inimestel ei hakkagi minu tuttavatega oli sama osadel hakkas halb osadel mitte.võibolla mul see halb hakkamine veel sellega seoses et kunagi kui oma dk1 kätte sain siis polnud eriti palju just demosid ja mängudele mingit vr tugesid siis sai rollercoasterit sõidetud kuna too oli vist üks parimaid demosid tol hetkel ja ma igal juhul täpselt ei mäleta kas peale 3 või neljandat ringi igal juhul läksin peldikusse okse.gif.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2016 23:50 vasta tsitaadiga

Avot. Mulle on kusagilt silma jäänud jutud, et CV1-e pilt on parem kui Gear VR, kahjuks ise ka kindlalt sõna võtta, kuna pole proovinud. Nagu ma enne mainisin, siis CV puhul on tulemus parem kuna custom ekraanid, positional tracking, 90Hz framerate, parem pixel fill, paremad läätsed ja sellele kõigele lisaks parem perceived resolutsioon. Aga enne ei saa midagi kindlat väita kui oma silmaga CV1-te vs Gear VRi näinud pole. Seega minu tagasihoidlik arvamus/spekulatsioon.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aivo998
HV vaatleja

liitunud: 26.12.2013




sõnum 11.03.2016 00:04 vasta tsitaadiga

Jah ega meil ei jäägi midagi muud üle, kui ootame kõik oma cv1 ja vive ära siis saame oma arvamusi jagama hakata kes mida arvab oma cv1 ja vivest.Praegu saame ainult mingit infot jagada selle põhjal mida oleme kuskilt lugenud ja mida teised on kirjutanud ja rääkinud.

viimati muutis Aivo998 11.03.2016 00:19, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2016 00:09 vasta tsitaadiga

Kui kõik hästi läheb, peaks Rifti aprillis kätte saama. Ma loodan, et mõni sõbralik Vive omanik oleks nõus oma pilli demoma, siis oleks vabalt nõus Rifti näitama. Oleks vinge. Saaks asju ausalt võrrelda.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aivo998
HV vaatleja

liitunud: 26.12.2013




sõnum 11.03.2016 00:19 vasta tsitaadiga

Mul endal ka sama huvi, et tahaks kindlasti Vivet proovida, siis saaks reaalse võrdluse oma silmaga.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 11.03.2016 01:02 vasta tsitaadiga

axes ja Aivo998 Minul peaks CV1 ja Vive v6rdlemise v6imalus tekkima alles mais. Seega aeg näitab. thumbs_up.gif

Väike hea uudis Oculuselt. Elite Dangerous töötab alates 28.03 CV1_ga.
https://www.oculus.com/en-us/blog/elite-dangerous-brings-deep-space-to-oculus-for-rift-launch/
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2016 02:17 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
Teeme siis ka yhe provo kysimuse. Käsi sydamele ja öelge ausalt, paljud teist on valmis sedasi mängima, pikemat aega? Pean silmas seda kätega vehkisimst, kartust komistada juhtmetesse, neljakäpuli roomamist jne.
Tean, et Vivet saab kasutada ka istudes, aga sellisel juhul tekib lihtne kysimus: Mis kuradi pärast siis kallim Vive, kui suurema osa ajast hakkad seda kasutama istudes? Vive, millel on teattavasti viletsam pilt kui Oculus CV1! icon_biggrin.gif icon_rolleyes.gif
https://www.youtube.com/watch?v=KirQtdsG5yE


Ole meheks ja puhu seda viletsama pildi juttu vähem tagasihoidlikumalt icon_biggrin.gif
Testedi mehed kes omavad vive't ja on oculusega koguaeg sammu käinud kõigil demodel ja showdel, leidsid et see graafika erinevus oli ikka väga tajumatu.. välja arvatud field of view. Ja rohkem nägemine vs võibolla-mingis-mõttes-parem-pilt? i'll take the first one.
Enivei, see pole minumeelest point mille küljes rippuda tasub liiga religioosselt.
Roomscale being a gimmick teemal - rift ja vive maksavad kokku samapalju tõenäoliselt, kui mitte rift rohkem. Nii et vive ei kaota miskit kuna töötab nii room kui sitting scale'is normaalselt, oluline on koheselt tulevad hand controllerid.
Aga et see gimmick on .. hmm mnjah, kui greative stuff ei huvita VR space'is siis ehk küll. Mind huvitab võimalus joonistada-voolida-ehitada kätega vabalt liikudes ja oma loodava objekti ümber liikudes. Nii et mulle pole see kindlasti gimmick vaid eesmärk.

Ja kui on huvi shooterit lasta nii nagu praegu lased siis noh, lase nii edasi nagu praegu lased, VR ei hakka call of duty või battlefield experiencet pakkuma icon_smile.gif
See kiirus pole normaalne ega nauditav VR'is. No need to put 900 eur into it for that.

Võibolla peaks siis küsima hoopis, et kuidas te endale seda ostu õigustate kui te olete arusaamatutel põhjustel nõus sama palju maksva tootega mis teile mingit osa VR maailmast ei ole võibolla võimeline-huvitatud pakkuma? Vive töötab ju hästi mõlemas asendis, miks peaks leppima vähemaga?
Nimetame gimmikuks, et enda valiku üle parem tunne oleks? Suudame ausaks jääda? icon_smile.gif Kerge see ei ole muidugi. Palju raha ikkagi ju.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 11.03.2016 03:27 vasta tsitaadiga

xmaster. Vastan siis kysimusele, millega 6igustan enda ostu CV1 puhul. K6ige tähtsam on muidugi huvi Oculuse ja yldse VR maailma vastu, mis sai alguse kunagi 90 aastatel ja nüüd DK2_ga. Olen väga huvitatud just DK2 ja CV1 v6rdlusmomendist. Kui v6imalusi on momendil kaks: Rift ja Vive, siis nende vahel näen endale sobivamaks Rifti.
Arusaamatuks jääb arvamus, miks arvate, et olen loobumas mingist osast VR maailmas? Minu teada Oculus pakub lähimal ajal pea samaväärset liikumise, joonistmise v6imalust jne, kui seda pakub Vive? Arvan et alguseks piisab minule Rift CV1 ka tava xbox puldiga, kindlasti proovin ka Vive ära ja nagu varem juba maininud olen, siis parem v6idab oma koha ka minu juures.
Kuna ei ole enam väga noor mees, siis ei usu, et viitsin väga VR maailmas aktiivselt ringi liikuda, hypata, käpuli roomata jne. Panen rohkem r6hku ainult teatud mängudele, filmidele, pornole jne.
Oculuse CV1 juures meldib ergonoomia, kasutamise mugavus (k6rvaklapid) ja l6ppudel6puks ka välimus. Kui aus olla, siis on ka kysimuses usk Oculuse toodete ja ala oskamise vastu suurem. Muidugi v6in eksida, aga Oculus kes tuleb juba komanda versiooniga tarbijateni on juba teatud m6ttes kogenum tegija (minu silmis).
Muidugi v6in mina tagasihoidlikum olla, aga minule on selgelt jäänud silma kuidas juhitakse tähelepanu SDE efektile, mis olevat vive puhul selgemalt märgatav ja Oculuse pilt yldiselt selgelt selgem. Ja seda on mitmetel, erinevatel kordadel välja toodud! Siiani on minule olnud VR maailmas k6ige suuremaks puuduseks olnud puudulik pildikvaliteet, siis sean selle momendil ka esikohale enda puhul. Kuna ise ei ole näinud, pean senini tuginema vaid teiste kogemustele ja ei väida et asi tegelikkuses ka nii on! DK2 pilt oli minu silmale niiv6rd jube, et nyydseks valin esimeseks prooviostuks ainult selle toote, mille pildilt on k6ige paremat/rohkemat oodata. beer_yum.gif

PS! Muidugi määrävat rolli mängib ka minu isklik usk kogu Oculuse/FB tulevikku, mis on minu silmis suurem, kui HTC Vive puhul, kes teeb alles esimesi samme VR maailmas. Aeg näitab. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2016 10:40 vasta tsitaadiga

Nii info mõttes, et Valve võttis VR'i üles üsna kohe kui oculus asja teemaks tõi, nad lihtsalt ehitasid vaikselt oma laborites asju ega pakkunud midagi consumerile ega mujale - mingid üksikut inimesed said käia nende roomscale experiementi proovimas ja ohkasid siin seal NDA all olles poole suuga. Sellepärast ka HTC hüppas nii "valmis asjasga" järsku lagedale, kuna valve oli juba mitu generatsiooni laboris läbi kedranud. Et selles mõttes kogemusi jagub mõlemalpool, oculusel on jah rohkem dev'e "metsas" tõenäoliselt.
Samas steam pushib rohkem open SDK'd ja oculus surub asju exclusive frontil - mis ei ole üldiselt hea asjade arengule ega consumerile. OSVR razorilt on ka steamVR'iga end ühendanud kuna see toetab open source arendust rohkem.

Elite dangerous and vive - https://www.youtube.com/watch?v=kX4ex18jlDw

Ja ta räägib ka pikemalt sellest, mis on oluline ja mis ei tööta.. Ning leiab samuti, et experience loeb ja evoirement, kes ikka arvab, et läheb modern game'i sealt otsima, on asjast veidi valesti aru saanud.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2016 10:53 vasta tsitaadiga

xmaster kirjutas:

Samas steam pushib rohkem open SDK'd ja oculus surub asju exclusive frontil - mis ei ole üldiselt hea asjade arengule ega consumerile. OSVR razorilt on ka steamVR'iga end ühendanud kuna see toetab open source arendust rohkem.


Oculusel pole otseselt exclusive teema, osad asjad, mille eest Oculus ise on maksnud, on mõistetav, et on algul eksklusiivid. Mis puutub open SDK-sse, siis tegelikult on asi selles, et Vive ei luba oma SDK-d Oculuse SDK-le külge pookida, sellest on ka redditis juttu olnud, kus Oculusest tahetakse maalida see nö bad guy, kuid tegelikult pole Valve ja HTC andnud luba enda SDKd integreerida Oculusel.

Kõigele lisaks arvan, et Oculus Store on hea asi, kuna sinna tuleb contenti, mis on testitud ja jookseb recommended speci peal, Steamis sellist curationit plaanis pole + Riftiga töötavad ka Steamis olevad mängud, niiet praegu tundub rohkem contenti Riftile.

PS: Ei mängi battlefieldi ega CODi ;) Ootan korralikku simu asja pigem.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2016 11:38 vasta tsitaadiga

axec kirjutas:

Oculusel pole otseselt exclusive teema, osad asjad, mille eest Oculus ise on maksnud, on mõistetav, et on algul eksklusiivid. Mis puutub open SDK-sse, siis tegelikult on asi selles, et Vive ei luba oma SDK-d Oculuse SDK-le külge pookida, sellest on ka redditis juttu olnud, kus Oculusest tahetakse maalida see nö bad guy, kuid tegelikult pole Valve ja HTC andnud luba enda SDKd integreerida Oculusel.

Kõigele lisaks arvan, et Oculus Store on hea asi, kuna sinna tuleb contenti, mis on testitud ja jookseb recommended speci peal, Steamis sellist curationit plaanis pole + Riftiga töötavad ka Steamis olevad mängud, niiet praegu tundub rohkem contenti Riftile.


Ei luba nende SDK külge pookida? Miks nad peaks, suletud sdk külge seda lubama, nad ju agiteerivad open olemist? Tuge on võimalik teha enivei, kui tahetakse.

Juba koogitakse asja lahti - https://www.reddit.com/r/Vive/comments/49vj2e/looks_like_playing_oculus_exclusives_on_vive_has/
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 11.03.2016 11:38 vasta tsitaadiga

xmaster. Ei väida vastu, et eksin. Momendil on küsimus ainult sellel teemal spekuleerimisest! Minu vaist ütleb minule, et püsi Oculuse poolel. Usun, et Oculuse CV1 tuleb olema parem, kui HTC Vive. Ootame, vaatame - aeg näitab. icon_wink.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2016 11:52 vasta tsitaadiga

xmaster kirjutas:

Ei luba nende SDK külge pookida? Miks nad peaks, suletud sdk külge seda lubama, nad ju agiteerivad open olemist? Tuge on võimalik teha enivei, kui tahetakse.
Juba koogitakse asja lahti - https://www.reddit.com/r/Vive/comments/49vj2e/looks_like_playing_oculus_exclusives_on_vive_has/


Aga siis ei ole ju väga open kui keelatakse läbi Oculus SDK supportida Vive headsetti. Selle kohta on Palmer sõna võtnud ka: "We can only extend our SDK to work with other headsets if the manufacturer allows us to do so. It does not take very much imagination to come up with reasons why they might not be able or interested." Oculus is not the bad guy here.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2016 11:55 vasta tsitaadiga

axec, sa saad sellest ilmselt valepidi aru. mitte ei keelata, vaid selleks peaks vive tootja tööd tegema, et toetada konkurendi suletud ökosüsteemi...
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 233 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 208
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2016 12:14 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
axec, sa saad sellest ilmselt valepidi aru. mitte ei keelata, vaid selleks peaks vive tootja tööd tegema, et toetada konkurendi suletud ökosüsteemi...


Võibolla panen veits mööda, aga üldiselt on Oculuse huvides müüa läbi oma poe neid mänge, kuna väidetavalt müüakse rauda at cost, siis kuskilt peab kasumit tulema. Oculus ei ole keelanud oma "exclusivitel" toetada Vive headsetti kuid rahastab ta ainult Rifti jaoks arendust. Asi on minu arusaamist mööda siiski praegu selles, et Vive ei taha et nende headset töötaks Oculus SDKga, kuna see tähendaks, et inimesed ostaks Oculus Store'ist mänge ning see omakorda mõjutakse nende market share'i. Vivel pole vaja miskit tööd teha, lihtsalt oleks vaja lubada support ning oculus poogiks selle sinna külge, kuna Oculuse huvides on saada rohkem kliente läbi Oculus Store'i ostma. Ma ei kujuta kahjuks ette, mis Vive poolset lisatööd see nõuaks. Pigem market share / bisness värk.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2016 12:38 vasta tsitaadiga

ED teemal mis siin ennist lingiti, see on cleared out ka nüüdseks.

tsitaat:
Quick update here—fdev has the issue figured out and it'll be fixed by the time Vive CV1s go out, so it shouldn't be a problem for anyone by the time Vives appear en masse. It's some kind of edge case bug that only a couple of us luck Pre users ran into.


Nagu juba enne tundus, puudutas väga väheseid dev kit'i omajad ja on nüüdseks lahenduse leidnud.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Oculus Rift, HTC VIVE, PS VR ja teised virtual reality headsetid mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 164, 165, 166  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.