praegune kellaaeg 15.06.2025 20:43:46
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
08.03.2016 17:02:14
|
|
|
crackpot kirjutas: |
softis, kahjutunnet ei ole küll vaja, mul ei saa midagi raskemaks minna, sest hiljemalt nov on mul sellegi osalise ajaga takso ja FIE-ga lõpparve, tõenäoliselt varem. Minu seisukohad ei ole kuidagi motiveeritud isiklikest raskustest või hindamistest ja bloki hirmust (4.9-5 vahemikus pendeldan Taxifys, võib kuvatõmmise saada).
Samuti olen ma kritiseerinud taksofirmasid ja -süsteemi.
Möönnud, et see kõik ei peagi klienti huvitama ja ma ise kasutan ka teiste valdkondade turukonflikte ja parimaid pakkusmisi meeleldi, huvitumata, st hoolimata "köögipoolest". Ma ostan Aasia sweatshopi orjade toodetud kaupu ja õnnetute kanade mune, ilma, et see mind magamast segaks ja oleks silmakirjalik eeldada taksoveokliendilt midagi muud.
|
Kui sweatshopist ja õnnetutest kanadest tead, siis natuke ikka köögipool huvitab. Pigem on probleem täiesti inimlik, et kui saaks siis toimiks vist suurem osa inimesi nii, et maailmas kõik õnnelikud oleks, aga niikaua kui peab muretsema selle pärast kuidas endale toit lauale, katus peakohale ja riided selga saada, ei ole ressurssi maailma parandamisega tegeleda. Ehk kisama ja jalgadega hääletama hakatakse siis, kui teema kuidagi isiklikult puudutama hakkab.
Seda olen kirjutanud, et teenuse kvaliteet hakkab tõenäoliselt selle seaduse jõustumisel langema. Aga see ei juhtu päevapealt ja seos ei pruugi olla märgatav. Seda kirjutasin ka, et aja küsimus, millal mõni must lammas sõidujagajaks satub ja kisa taevani tõuseb ja kui see juhtub, siis pole sugugi vähetõenäoline stsenaarium, et kukutakse teise äärmusesse ja tuleb hoopis räige ülereguleerimine. Loomulikult kannatavad siin kõige rohkem korralikud taksojuhid, kellele taksot sõitmine on ainuke või peamine sissetulekuallikas, aga naiivne on loota, et kliendid võivad vahepeal vaid soodsamat hinda nautida ja omal nahal ühtegi tagajärge ei koge.
tsitaat: |
Taxify kohta olen öelnud, et nad ei meeldi mulle "minu õuel," aga ma hoian neile pöialt, et suures maailmas edu tuleks, sest seal saavutamine praeguses konkurentsis - respekt; sead, aga oma sead.
|
Varsti võibolla enam niiväga oma sead ei olegi. See poleks midagi uut ega ebatavalist, et lükatakse asi enamvähem käima ja müüakse kalli raha eest maha
tsitaat: |
Aga ma jätan endale õiguse mündi teist poolt näha ja ses osas arvamust avaldada ning kui midagi tundub põhjendamatu sopp, siis ma olen valmis selgitama kust ja miks selline minupoolne inetuna näiv seisukoht.
|
Peab mainima, et väga tubli selgitustööd oled siin teinud, kui poleks seda teemat lugenud, siis mõne meedias ilmunud artikli põhjal arvaks võibolla ka ise, et las nad kemplevad, mind kui klienti see ju ei puuduta. Kahju muidugi, et suurem osa infost vaid siia teemasse on jäänud ehk ükski ajakirjanik pole seda üles korjanud.
tsitaat: |
Jällegi, klienti ei peagi see huvitama, mind kliendina ka ei huvita. Aga sellest teisest poolest, mida ma aastaid kogenud olen, huvitab küll ja ma tõesti ei pea Uberi ja Taxify, kes ise autosid ega juhte ei oma, turusurvestamist õigeks. |
Antud näite puhul natuke peab huvitama. Esimene kord ei huvita, teine kord ei huvita, kolmas kord võibolla lihtsalt ei taha enam ükski juht teda teenindada
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
08.03.2016 21:55:23
|
|
|
Rahvaesindajal lõppesid argumendid ja tuli rahva eest peituda, tundub et avatud ühiskond siiski pole Kalle Pallingu jaoks
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
NPedro
HV kasutaja
liitunud: 17.02.2015
|
08.03.2016 22:00:47
|
|
|
Selle pildi võiks delfiirium päeva SLASH-ks panna
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
09.03.2016 06:37:42
|
|
|
elukas, Kalle Palling ei saa aru, mida sa räägid.
Osalt vbla ei taha ja osalt ei saagi, selleks sa peaksid temaga rääkima sama pikalt, sama palju ja sama veenvalt kui "need teised". Ainult et ... võta plafoon maha enne kui audientsi paluma lähed.
Konkurentsist on sõitjaveo (8 kohta) tulevikus ilmselt raske rääkida kui taksoettevõtjatel, eriti mikroettevõtjatel ei ole võimalik ettevõtlust teostada, kuna kaks suurimat turuosalist määravad pea kõik mänureeglid ja peavad omavahelist titaanide heitlust ... FIE ei tähenda seal enam füüsilisest isikust ettevõtjat, vaid Füüsilisest Isikust Etturit, keda need 2 kohalikku suurmängijat oma suva järele mängulaual paigutama asuvad.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
09.03.2016 11:17:48
|
|
|
Osa sellest jutust võiksite saate ka vihje@mingiajaleht.ee, neile kindlasti tänuväärt materjal mis lugejaid huvitab. Siin foorumis nämmutamine midagi ei muuda, kui vaid loetud arv inimesi seda arutelu loeb...
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
09.03.2016 11:22:42
|
|
|
Pallingul on isiklik huvi/kasu mängus enamike asjade puhul mida ta siin-seal survestab, niisama, atruismist, ei tee ta midagi.
On kahjuks "au" toda härrat üle 10ne aasta tunda...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
09.03.2016 12:25:59
|
|
|
http://www.aripaev.ee/uudised/2016/03/09/taxify-tegutseb-nuud-ka-serbias
Esimene e siis ainus? taksoäpp Belgradis. Püütakse ka sõidujagajaid lendu lasta, aga enne räägitakse ametiasutustele Eestis küpsevast innovaatilisest ÜTS-ist.
Näis, kas varajane linnuke saab rasvase ussi.
Või tuleb teerull Uber ja laseb jagajad linna läbirääkimisi pidamata, Uberil ei ole vahet, kas tuleb 179-s kohtukeiss kaela või mitte.
Mis on Uberi suurim konkurentsieelis Taxify ees, isegi kui ta tükk aega peale Taxifyd samasse riiki/linna sisse purjetab?
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
09.03.2016 13:13:34
|
|
|
crackpot kirjutas: |
http://www.aripaev.ee/uudised/2016/03/09/taxify-tegutseb-nuud-ka-serbias
Esimene e siis ainus? taksoäpp Belgradis. Püütakse ka sõidujagajaid lendu lasta, aga enne räägitakse ametiasutustele Eestis küpsevast innovaatilisest ÜTS-ist.
Näis, kas varajane linnuke saab rasvase ussi.
Või tuleb teerull Uber ja laseb jagajad linna läbirääkimisi pidamata, Uberil ei ole vahet, kas tuleb 179-s kohtukeiss kaela või mitte.
Mis on Uberi suurim konkurentsieelis Taxify ees, isegi kui ta tükk aega peale Taxifyd samasse riiki/linna sisse purjetab? |
Ei, ei ole esimene ega ka mitte ainus taksoäpp belgradis.
Tundub, et puhas Taxify PR promo, äripäev pole viitsinud isegi minuti jagu guugeldada - lisaks kohalikele (nagu meie taxigo ja kutsu jms) on nt esindatud CleverTaxi ja Taxi.eu...
Või serblannast töökaaslaselt terve pika nimekirja äppidest võtta, kui vaja... kindlasti pole tegemist ei esimese ega ainsaga...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
09.03.2016 14:43:58
|
|
|
lightbluefox kirjutas: |
Osa sellest jutust võiksite saate ka vihje@mingiajaleht.ee, neile kindlasti tänuväärt materjal mis lugejaid huvitab. Siin foorumis nämmutamine midagi ei muuda, kui vaid loetud arv inimesi seda arutelu loeb... |
Üldiselt ei süveneta, sest "innovatiivne" tundub ju lahe, pluss siiamaani kõikuva kvaliteediga taksondus. Need suunatakse tehnoajakirjanikele, kellele ma olen püüdnud asju selgitada, aga nende jaoks olen tüütu siga taksojuht kes mõtleb asju välja ja loobib poriga. Ma väga loodan et teisi "selgitajaid" oleks rohkem.
Aga... sellise materjali jaoks on koht nüüd olemas, sinna üritame koondada ka muid taksojuhte ja uberlasi ja keda huvitab. Aadress on allkirjas. Suured tänud crackpotile, kes selle foorumi taga on
Ta ise keeldus seda siin esmakordselt mainimast niiet pean seda ise tegema. Tänud ka Tanelile, kes lubas seda aadressi siin mainida
Kui kasutaja "telefon" loeb, siis sul on lugemata ps, ole hea võta ühendust.
Äkki lõpuks ometi saame teada, mis need saladuslikud autod on
tsitaat: |
Mtakso, Palume ametlikku kommentaari, mis imeloomad need sellised teie äpis on, nagu pildil kujutatud, aitäh:
p3000 kirjutas: |
crackpot kirjutas: |
mtakso,
kes need on: sellise logoga ja veel üks logomärk autosid on väga palju, õhtul-öösel taksodega pooleks ja nad passivad ikka pidevalt ja igapäevaselt väljas.
|
kas appis ei peaks olema ainult autod vanusega kuni 10a?
see bmw on vanem.. |
|
_________________ Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti. |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
09.03.2016 20:21:21
|
|
|
ref kirjutas: |
crackpot kirjutas: |
http://www.aripaev.ee/uudised/2016/03/09/taxify-tegutseb-nuud-ka-serbias
Esimene e siis ainus? taksoäpp Belgradis. Püütakse ka sõidujagajaid lendu lasta, aga enne räägitakse ametiasutustele Eestis küpsevast innovaatilisest ÜTS-ist.
Näis, kas varajane linnuke saab rasvase ussi.
Või tuleb teerull Uber ja laseb jagajad linna läbirääkimisi pidamata, Uberil ei ole vahet, kas tuleb 179-s kohtukeiss kaela või mitte.
Mis on Uberi suurim konkurentsieelis Taxify ees, isegi kui ta tükk aega peale Taxifyd samasse riiki/linna sisse purjetab? |
Ei, ei ole esimene ega ka mitte ainus taksoäpp belgradis.
Tundub, et puhas Taxify PR promo, äripäev pole viitsinud isegi minuti jagu guugeldada - lisaks kohalikele (nagu meie taxigo ja kutsu jms) on nt esindatud CleverTaxi ja Taxi.eu...
Või serblannast töökaaslaselt terve pika nimekirja äppidest võtta, kui vaja... kindlasti pole tegemist ei esimese ega ainsaga... |
Okei, ma ei ole Serbiaga kusagilt otsast tuttav.
Seda, kuidas Taxify-l mujal läheb, saab ju Taxify enese äpist vaadata - linnad, kus nad tegutsevad, on Taxify kodulehel kirjas ... lihtsalt trüki nende linnade mõningaid aadresse kliendiäppi ja "request ride" (palun ära tee seda linnas, kus juba on automaatne valimine, eksitab juhti - ühes on nii).
Kusjuures see kliendiäpp viskab riigiti erinevaid kliendiäpi lahendusi ette, ju testitakse neid.
Prahas nt on üsna palju Taxifyd kasutavaid juhte ja Oulus. Mujal, sh Helsingis, ei ole nii hea pilt. Helsingis tuleb Uber võtta.
-----------------------------------------
Edit: kui ma selle vana bemmi kuvatõmmise võtsin, logo pärast, ma ise aastat ei vaadanudki.
Peale seda olen vahel kliendiäppi sirvinud ja täheldanud, et 10 aastat jutt ei päde ja mis asjad need on ... private ei ole, takso ei ole ... mingid OÜ-d on hulga masinaid krabanud, rendivad neid välja läbi Taxify platvormi raha teenimiseks (kurjad keeled seostavad mõnda neist firmadest endiste taksofirmade juhtidega, väites ka, et nood OÜ-d rendivad ise masina ja siis nö rendivad üle sellele, kes sõitma hakkab). See, et ÜTS on praeguse seisuga veel taolist äri keelav, ei huvita kedagi kui raha taskuid vahetab.
Mul iseenesest ei ole nende vanade masinate vastu midagi, need "bemmirondid" kõlbavad istuli ja kuivalt A-st B-ni saamiseks küll ja kliendile on vanus näha (aprillist enam ei ole), aga kuidagi segaseks ja vastukäivaks on info muutunud.
Tegin väiksemaks ja "kollaažiks" et ühe manusefailina lisada need "max 10 aastat". Pildid on kõik sellest, st märtsi kuust.
-----------------------------------------
Muide, see kategooriate meil ja et Tallink ja Tulika lähevad välja ... öösel rääksin Raadio juhiga, ta juhtis mu tähelepanu, et kuigi Raadio uued valged Noted ongi uued ja läheks Standard kategooriasse, siis seal all on klausel, et sedaan või suurem, nii et ta ka ei tea, mis järgmisest kuust saab või toimub.
-----------------------------------------
Taxify viimane meil kah: http://us3.campaign-archive1.com/?u=81dd6600440989f11e542dc77&id=091ecce464&e=6f2e2358a1
Seal on ka link autorentijatele, sh konkreetselt "12h vahetus" mitte taksoautodele.
-----------------------------------------
Edit2: selle viimase meili põhjal võiks öelda, et nö minusugustel taksojuhtidel 2009 passatiga oleks variant passat 4 a uuema renault, peugeot v chevrolet vastu vahetada (ja natuke raha võib isegi vahelt üle jääda) ning standardis "parasiteerida" või siis kõige otstarbekam oleks minna privaatjuhiks, sinna see 2009 passat sobib perfektselt veel mõnekski aastaks.
Niigi, ajatariifi arvestades on hind suht standard, aga kui nv-sel on +30%, siis majanduslikel kaalutlustel on see taksojuht olemine küll viletsaim võimalus Taxify-s. Natuke peaks veel kalkuleerima, kuidas see 20% vahendustasu mängib, aga kui sõita vaid kõrgaegadel +30% ja arvestada, et tava+kaskokindlustus annaks üle 600 aastas kokkuhoidu ja FIE võiks lõpetada, siis ... johhaidii, imelik on see ilmaelu.
Öelge, et ma olen paranoiline sopaloopija ja siin EI OLE Taxify huvi taksojuhte privaati üle kangutada?
Uberi välismaised juhid muidu ütlevad, et "surge" e dün hinnastamise perioodil sõitmine on hinnangurisk, keskmine hinne käib alla, sest klient, kes on harjunud odavamalt sõitma, paneb juhile laksu kirja kui ootusest suurem arve saabub.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
huviline30
HV vaatleja
liitunud: 25.12.2011
|
09.03.2016 22:46:14
|
|
|
Crackpot,miks sa FIE-na opereerid?Kui plaan edaspidi ainult nädalavahetuse ööd sõita,siis kindlasti plaafooniga mõttekam edasi tegutseda.See 30% hinnad kallimad nv öösel jääb realis võibolla 10-nele päevale aastas.Enamus ajast on niikuinii ülepakkumine.
|
|
tagasi üles |
|
 |
taavi
HV veteran
liitunud: 04.02.2002
|
09.03.2016 23:26:29
|
|
|
98. aasta chevy tahoe? noorem kui 13. aastat vana luksusauto?
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
10.03.2016 00:22:29
|
|
|
huviline30 kirjutas: |
Crackpot,miks sa FIE-na opereerid?Kui plaan edaspidi ainult nädalavahetuse ööd sõita,siis kindlasti plaafooniga mõttekam edasi tegutseda.See 30% hinnad kallimad nv öösel jääb realis võibolla 10-nele päevale aastas.Enamus ajast on niikuinii ülepakkumine. |
Sest
a) OÜ vedajapädevuse saamine ainult iseenda jaoks 500.- eest on mõttetu, ma ei soovi kedagi palgata ega mitme autoga opereerida
b) OÜ autot majandada töö ja isiklikus segakasutuses on FIE-ga võrreldes porr, praegu lööd oma % lahku, taksomeeter logib erasõidu ja keegi ei krigise, luura, pildista ega aja päevikuid v logisid taga
c) Ma sõidan nii vähe, et ma ei suudaks OÜ-s endale iga kuu min palkagi maksta, rääkimata divikatulu võimalusest, vahel on pikad augud sees; ka nüüd 17.03 - 05.04 ei tee ühtegi sõitu, muud asjad ajada, mulle on takso FIE-ndus lihtsam.
Hobitaksojuht, Taxify lõi mulle juba vastava hinna peale - sain neilt arve, eelmise kuu osad sõidud on topelt hinnaga, see kuu saan ka, ei tee nende poolt ettenähtud töid ära, seega maksangi juba osade tööde eest neile 16-18%. See piits ei motiveeri mind paraku oma elu Taxify järele ümber ehitama.
Kusjuures jah, praegu on räige ülepakkumine, Pallingu Twitteris ütleb Palling ka elukale, et tipptundidel on 15x juhte puudu. Jah? Teadagi, kust Palling selle infi saanud on, aga miks ta seda usub või taksojuhiga suheldes argumendina kasutab, on müstika. Võin siia ju ka "tipptundidest" Taxify äpi juhi kuvad postitada - nagu nõukaaegse ühika köögikapp, mis tarakanidest mustab.
Ei, mina ei taha nädalavahetusel sõita, ega ükski juht väga ei taha, raha pärast talutakse seda "kell 4 Taco ees" klientuuri, ma ei käi R-L öösel, mind ei kägista tonnine autorent.
Nagu ütlesin, pakin ma end ses asjas üldse kokku, suve ehk toimetan veel ja edasi ei ole FIE ja taksokindlustus, frants jne otstarbekad, ainuüksi nende teenindamiseks koos pealejooksva kütuse ja tööde hinnaga tuleb ju 30+h tööd teha. Vean 2 nv joodikuid, ise suht midagi teenimata? Errrr....
Sõiduäpid ja riik mind nagunii selleks tööks enam kõlblikuks ei pea, piraati võiks sama autoga panna ja kallimalt, siis oleks kõik hästi.
Porgand kepi küljes on nina ette pandud, aga ilmselt osutub see porgand toksiliseks või on kolmeharulisi õngekonksusid täis.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
10.03.2016 00:23:19
|
|
|
crackpot kirjutas: |
Öelge, et ma olen paranoiline sopaloopija ja siin EI OLE Taxify huvi taksojuhte privaati üle kangutada?
Uberi välismaised juhid muidu ütlevad, et "surge" e dün hinnastamise perioodil sõitmine on hinnangurisk, keskmine hinne käib alla, sest klient, kes on harjunud odavamalt sõitma, paneb juhile laksu kirja kui ootusest suurem arve saabub. |
Siin on see huvi lausa ilmne ju. Eks nad kardavad Uberit ja uue seaduse vaimus hakkavad nüüd veel agressiivsemalt oma poliitikat juurutama. Sisuliselt on nad nagunii omaette takso/sõidujagamise ettevõte.
Teoorias peaks Taxify korralikult oma kliendituge viksima, et tipptunni tariifide pärast kliendid niisama ei hakkaks halbu hinnanguid panema ja taksojuhte kottima.
huviline30 kirjutas: |
See 30% hinnad kallimad nv öösel jääb realis võibolla 10-nele päevale aastas.Enamus ajast on niikuinii ülepakkumine. |
Oled kindel? Viimased tavapärased nv'd on "lihtrahvale" aktsepteerivade taksode järgi siiski pidevalt puudus.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
10.03.2016 04:36:54
|
|
|
softis kirjutas: |
Siin on see huvi lausa ilmne ju. Eks nad kardavad Uberit ja uue seaduse vaimus hakkavad nüüd veel agressiivsemalt oma poliitikat juurutama. Sisuliselt on nad nagunii omaette takso/sõidujagamise ettevõte.
Teoorias peaks Taxify korralikult oma kliendituge viksima, et tipptunni tariifide pärast kliendid niisama ei hakkaks halbu hinnanguid panema ja taksojuhte kottima.
|
Ma ka nende asemel kardaks Uberit, Uber sööb taxifysid mujal maailmas hommikusöögiks.
Tuleb seadus ära, on nett Uberi "tule meile juhiks" kuulutusi täis nagu mujal (craigslist kuvab USA-s suht "click to pay" stiilis bännereid), Uber esmase hooga garanteerib tunnitasu, boonuseid üle 4.7 juhtidele jms ja kogub hulga ullikesi, kes ise ka omakorda levitavad ja kiidavad ning sõpru kaasa tirivad (midagi võrkturunduse moodi, khm). Korraks ja esmapilgul võibki paista, et teenib hästi ja sp inimesed täistööaja orki lendavadki. Enne kui garantiid kaovad ja samaks ajaks on turg Uberi juhtidega üle ujutatud ja kõigil p...se õhtal.
+ muud trikid http://money.cnn.com/2014/08/11/technology/uber-fake-ride-requests-lyft/
Ega Seljamaa ka ei ole öelnud, KUIDAS ta Uberis poole aastaga 13k käivet tegi; ma tean, et ka Eestis on mingid garantiid ja boonused ja trikid olemas, aga ainus Uberi autojuht, keda ma ise tunnen, on mind pelgama hakanud.
Ekspress ju ka ei saanud peale ajakirjaniku uberdamise eksperimenti Uber Estonialt õieti midagi kätte, häma.
Aga nagu siin ennegi öeldud, Taxify ost võiks ka Uberit huvitada ... samas Uber ei osta kedagi ülemääralt kallilt, kui ebaaus (rahapaki otsast) sõda tundub neile odavam, siis pistetaksegi pintsli.
Taxify on edukas ja "rikas" Eesti idu ja takso kontekstis, aga Uberi viimane spekulatiivne väljakäidud turuväärtus on 72 mld.
/Ma endiselt ootan Uberi IPO-t ja oleks valmis riskima 80% oma maise varaga, et Uberi aktsia shortida; Uberi autojuhid võtavad second mortgage, e kv tagatisel laenu, et osta auto Uberis sõitmiseks, ma võtan selle Uberi lühikeseks müümiseks./
Edit: järgneva võibki sopa alla lugeda, ilma, et ma solvuks või reageeriks või vastulauset esitaks, need on "voices in my head".
Ma ise mõtlesin, mõni aasta tagasi, lühinägelikult, et Uber Eestisse ei tule - meie mõistes on taksomaastiku käive (kuni 50 mln €) suur, Uberile punased krossid, miks ta peaks siin rähklema.
Aga kuna hakkab selguma, et Eesti võib olla üks pioneeridest (isegi Forbes on Uberi eelnõud kajastanud), siis Uber võib Eesti Vabariigilt ühe väga vajaliku pretsedendi saada, mida mujal oma propaganda masina eesotsas vedada (nagu see tänane Taxify-Serbia artikkel, kus Taxify veel olematu seadusega Serbia ametiasutusi ründab... olles Serbiale võõrparasiit, kes kavatseb 20% turukäibest riigist eemaldada).
Uberi huvi Eesti vastu on seega vägagi mõistetav, aga Eesti huvi Uberi vastu... ? Mida me sellest saame riigina, kliendina, autojuhina - MIDA?
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
10.03.2016 09:22:06
|
|
|
Ma ei saa sellest aru Uberiga seoses - kui netis on piisavalt palju infot (ma ei ole ise leidnud aega, et süveneda) Uberi halbade võtete kohta, siis miks jätkuvalt minnakse täiskohaga sinna sõitma? Ja kas see poliitika käib neil eranditult igas riigis kaasas?
Hetkeseisuga, kui Uber meil veel uus asi on, siis pole isegi küsimust, kas Uber või Taxify. Juhid teevad seda enamjaolt kõrvalotsana ja viitsivad veel autod korras hoida ka.
Siiski tahaks ikkagi teada, mis riik taksondusega ette kavatseb võtta kui sõidujagamine läbi surutud saab. Ilmselgelt igasugu probleemid tekivad. Äkki ongi see nende eesmärk hoopis? Kui tahad odavat hinda, sõida jagajaga - kui tahad seaduslikku kaitset, võta takso.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
10.03.2016 15:32:10
|
|
|
softis kirjutas: |
Ma ei saa sellest aru Uberiga seoses - kui netis on piisavalt palju infot (ma ei ole ise leidnud aega, et süveneda) Uberi halbade võtete kohta, siis miks jätkuvalt minnakse täiskohaga sinna sõitma? Ja kas see poliitika käib neil eranditult igas riigis kaasas?
Hetkeseisuga, kui Uber meil veel uus asi on, siis pole isegi küsimust, kas Uber või Taxify. Juhid teevad seda enamjaolt kõrvalotsana ja viitsivad veel autod korras hoida ka.
Siiski tahaks ikkagi teada, mis riik taksondusega ette kavatseb võtta kui sõidujagamine läbi surutud saab. Ilmselgelt igasugu probleemid tekivad. Äkki ongi see nende eesmärk hoopis? Kui tahad odavat hinda, sõida jagajaga - kui tahad seaduslikku kaitset, võta takso. |
Uberi kohta leiad palju kui googeldad.
Ise just loen http://timesofindia.indiatimes.com/city/bengaluru/20k-Uber-drivers-to-protest-in-Bengaluru/articleshow/49079037.cms?from=mdr ... alla 13 töö päevas ei maksta vennikestele üldse midagi?! Uberdad 10 tööd, rohkem klienti lihtsalt ei ole ja teed seda Uberi heaks oma auto, kütuse ja ajaga. Palju õnne.
Täiskoha poliitika - ses Ekspressis (suletud artikkel pole mõtet linkida, ma lugesin paberlehte) oli ju ka uhke Uberi teade, et täisajaga juhtidele makstakse 700 ndl välja, Eestis.
Ju siis kellelegi kunagi korra maksti, tegi mingi 100h tööd äkki ja keskmine palgatöötaja ei jagagi ära, et see summa ei oleks tema raha, vaid sellest hakkab kõik maha minema, sh TM ja suuremalt summalt kui too välja makstu (Uberi 20% tuleb tagasi liita väljamaksele ja siis kogu summalt 20% EMTA-le anda). Ja paljusõitev auto küsib ka palju raha, varem või hiljem, kõik hooldus ja remondivälbad jooksevad nobedalt ette kui 300km päevas kütad.
Miks liitutakse Kyäni, Kairose, AmWay jms projektidega?
Edit: mainisin "click to pay" bännereid ... sellest rääkisin, ma olen Uberit nii palju googeldanud ja lugenud, et suht lambikohas hüppas see asi mulle praegu näkku:
Kui mina selliseid asju näen, tööpakkumisi v rahateenimise võimalust sellises vormis, siis minu mõte on küll "run, forrest, run" - selliste asjade klikkimine ei lõppe hästi ja väärt firmad oma tööjõudu, ammugi äripartnerit niimoodi ei otsi. Smells like BS.
No ei kisu mind oma autot ja aega Uberile huijamiseks andma ... ja Taxifyle ka mitte. Its time to take my losses end get out... the game is rigged. House always wins.
(Jep, võite mind nüüd küll radikaalseks usuhulluks pidada, ma nii palju olen adekvaatne, et saan aru, milline mu jutt paista võib.)
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
10.03.2016 15:50:54
|
|
|
softis kirjutas: |
Ma ei saa sellest aru Uberiga seoses - kui netis on piisavalt palju infot (ma ei ole ise leidnud aega, et süveneda) Uberi halbade võtete kohta, siis miks jätkuvalt minnakse täiskohaga sinna sõitma? Ja kas see poliitika käib neil eranditult igas riigis kaasas?
Hetkeseisuga, kui Uber meil veel uus asi on, siis pole isegi küsimust, kas Uber või Taxify. Juhid teevad seda enamjaolt kõrvalotsana ja viitsivad veel autod korras hoida ka.
Siiski tahaks ikkagi teada, mis riik taksondusega ette kavatseb võtta kui sõidujagamine läbi surutud saab. Ilmselgelt igasugu probleemid tekivad. Äkki ongi see nende eesmärk hoopis? Kui tahad odavat hinda, sõida jagajaga - kui tahad seaduslikku kaitset, võta takso. |
Vastus on lihtne - kui $$$ silme ees on, siis kaob loogiline mõtlemine ära. Sarnases kategoorias võiks veel palju küsida, mõned näited:
1. miks liituvad inimesed igasuguste püramiidide jms. skeemidaga kuigi meedias suht tihti nende eest hoiatatakse
2. miks teevad inimesed igasugustes foorumites jms. kohtades suht 0 tagasisidega kasutajale ettemaksu kui see midagi ilmselgelt väga kahtlaselt odava hinnaga müüki paneb.
3. miks võtavad inimesed "0 intressiga" kiirlaene. "0 intress" on jutumärkides selleks, et igasuguste muude tasude näol kooritakse ikka seitse nahka, aga see on peenikeses kirjas tekstis.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
10.03.2016 16:13:00
|
|
|
Kui rahvas ise loll on, siis ei saa otseselt enam ainult firmat ka süüdistada ju. Jah, mäng on räpane aga niikaua kui lolle leidub ja seadused külge ei hakka, tulebki raha teenida.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
10.03.2016 16:38:27
|
|
|
Eksitav reklaam on siiski keelatud. Aga kuna ma pole Uberi reklaame näinud(või kui olen, siis lasknud ühest kõrvast sisse ja teisest välja nagu muud reklaamid), siis ei oska hetkel öelda kas selle kohta saab eksitav öelda või mitte.
Aga kas see on siis tõesti nii, et kui inimene sõidab oma autoga, siis juhul kui alla 13 kliendi päevas teenindab, ei saa midagi? Kõlab kuidagi ajuvabalt. Kui muidugi uber ise auto annaks, siis oleks teine teema.
Edit: samas tegelikult reklaam mis õhutab seadust rikkuma peaks vist nii ehk naa keelatud olema
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
10.03.2016 18:09:46
|
|
|
napoleon, Uber ongi ajuvaba.
Uberi juhtide foorumites võid leida, kuidas nt pakutakse boonuseid, et tee X arv töid ja kui need sulle Y USD sisse ei too, siis me garanteerime sulle selle raha e maksame vahe kinni.
Rügabki see busy fool töötada ja mõni töö on arvust X puudu ning järsku juhtub selline asi, et tellimus tuleb sisse, juht püüab selle vastu võtta, aga ekraanile tuleb teade, et "sa ei vastanud tellimusele" ja nii mitu korda. Kusjuures liigud lähemale blokile, sest 90% töid peab vastu võtma, muidu visatakse sind välja.
Siis tekib selle imestunud juhi kurtva postituse alla vastuseid "krt, mul oli ka nii".
Uber kindlasti ütleks, et see on jama ja kõike seda kirjutavad internetti konkurent Lyfti kontoritöötajad, kes Uberi juhte teesklevad ning Uberit mustata tahavad. Või midagi muud taolist.
Praegusel juhul üks soppa loopiv taksojuht, kes ei kõlbagi inimesi vedama.
Minge uurige, internet ei ole rikkis, see kõik on avalik.
Uber on kõrgeima pilotaažiga skämm, mida ma eales näinud olen, nii innovaatiline, et tõmbab isegi riigid kotti ja paneb enesele hosiannat laulma, vähemalt meie oma ... aga see asi kukub kokku lõpuks ja mõnelgi võib päris piinlik olla.
http://www.huffingtonpost.com/entry/uber-drivers-are-running-on-empty_us_56031619e4b00310edf9e8a7
http://www.businessinsider.com/uber-drivers-say-theyre-making-less-than-minimum-wage-2014-10
http://www.cityam.com/228640/uber-protest-outside-apps-hq-but-this-time-its-the-companys-own-drivers-demonstrating-against-commission-hike - Uber hakkas Londonis 25% juhilt võtma.
http://fortune.com/2016/02/01/uber-drivers-protest-wage-cuts-in-new-york-and-san-francisco/
Meie jagamismajanduse konverentsil pidi ka keegi tark ju ära mainima, et NY-s teenivad uberi juhid 90k, e kõvasti rohkem kui taksojuhid .. unustades, et sellest teenitust tuleb maksta maksud, auto, kütus, oma haiglaravi v mis iganes sul ette tuleb. Business Insider lähenes sellele 90k-le pisut analüütilisemalt ja leidis, et uberdades NY-s 90k teenimiseks tuleb töötada 365 päeva ja 27h päevas e see on võimalik kusagil teises aegruumis, mitte siin planeedil.
Ma usun, et üks kell tuleb kusagilt äpp, mis juhte ei kägista, see jamps ei saa lõputult kesta. Te ju näete, mis hinnale Uber ja Taxify seda valdkonda suruvad ja millise autorendi kui äriharu Taxify on omale seljataha ehitanud ... neid vahelülisid, kes üritavad sellelt järjest madalamale pressitavast hinnast ise võimalikult palju saada, muudkui koguneb ... siin ei saa ju roolis oleval inimesele midagi jäädagi, see ei ole tööandja auto, kütus jne, vaid kõik on juhi kaelas.
Aga kahju kui isegi lombakas taksosüsteem ära lõhutakse, selle asemel, et teda ravida.
See ei saa olema creative destruction, milles vana ja paha asendub uue ja heaga ... ma kardan, et meie riik tõesti ei adugi, mida ta praegu täpselt teeb seda ÜTS-i muutes, sest selline Uber lubada kiidab heaks ka muu korporatiivkiskjaliku käitumise inimestega. Kas varsti tuleb "iseseisev partner" kassaalal, kellel pole töölepingut ega garantiisid ja tasu saamine üldse võib kahtlane olla?
Ma ei nõustu seisukohaga, et kui inimene on loll, siis peabki teda ära kasutama (because I can) või et inimnäolist kapitalismi ei ole olemas.
--------------------------------------
Ma esitan väite, et Uber ja Taxify ei suuda taksodega konkureerida.
Ses mõttes, et kui ÜTS jääks muutmata, seda piraatlust hakataks karistama ning Uber ja Taxify peaks järgima neid nõudeid, mida taksondus praegu järgib, siis nad tõenäoliselt jääksid taksodele alla ja muutuks sama "ebakvaliteetseks".
Siis ei liitu nendega keegi impulsist ja nende totrate "teeni raha" reklaamide peale, sest taksoveoloa ajamine, taksovarustuse soetamine jne ei ole asi, mida inimene impulsist teeb. See vähendaks oluliselt busy fool peale üles ehitatud ärimudeli tegutsemise võimalusi.
--------------------------------------
Kusjuures ... kui ma peaks arusaamatul põhjusel Eestis Uberit kliendina kasutama, siis ma üritaks vahele saada momendile, kus juht oma äppmeetri käima paneb. Ma parem tühistan kliendina tellimuse ja eelistangi tõelist kokkuleppevedu, me lepime kokku, et jätame Uberi sellest asjast välja ja ma annan talle sula. Ise teab, kas deklareerib seda või mitte (99.9% ei deklareeri).
Aga! Ta tohib vaid elektroonilisi tellimusi teha ja äppmeetriga mõõta ... võib juhtuda, et siin tekiks olukord, kus ta rikub seadust. Äpifirmast ei tohi ju ometi mööda minna, äpifirma on selle asja point, mitte reisijavedu.
_________________ I´m so uber this...
viimati muutis crackpot 10.03.2016 18:19:04, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
10.03.2016 18:18:12
|
|
|
tsitaat: |
Kusjuures ... kui ma peaks arusaamatul põhjusel Eestis Uberit kliendina kasutama, siis ma üritaks vahele saada momendile, kus juht oma äppmeetri käima paneb. Ma parem tühistan kliendina tellimuse ja eelistangi tõelist kokkuleppevedu, me lepime kokku, et jätame Uberi sellest asjast välja ja ma annan talle sula. Ise teab, kas deklareerib seda või mitte (99.9% ei deklareeri).
Aga! Ta tohib vaid elektroonilisi tellimusi teha ja äppmeetriga mõõta ... võib juhtuda, et siin tekiks olukord, kus ta rikub seadust. Äpifirmast ei tohi ju ometi mööda minna, äpifirma on selle asja point, mitte reisijavedu.
|
sellega astuksid neile väga tugevasti varbale
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
10.03.2016 20:06:45
|
|
|
Olen endiselt arvamusel, et taxify, kui ta tuli, oli hea innovaatiline taksotellimise võimalus. Nüüdseks on asjast saanud ühe mehe ego mängukann ning kõik on ära solgitud. Eelistan taksojuhti kes on saanud mingigi koolituse, tunnistuse ja omab klienditeenindusest mingeidki teadmisi. Seepärast tellin enamvähem normsalse hinnatasemega takso ja naudin turvalist sõitu. Kui midagi taksosse jätan olen suht kindel, et firmasse helistades saan asja kätte. Kui mul on kaebusi saan pöörduda tarbijakaitsesse.
Kui taxifyga probleeme on siis saad ainult lingi näkase hinnangu anda ja pärast siin Villingu õigustusi kuulata. Pähh.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|