Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu Teliaga 8. veebruaril, intervjuu on lõppenud märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 14:02:27 vasta tsitaadiga

Pailaps kirjutas:
Miks MinuTV striim katkeb iga paari tunni tagant? Kasutan raadio kuulamiseks läbi MinuTV teenuse ja Arrise digiboksi.

Aeg , mil katkeb on kuskil 3 tundi?

Mahupiirangu valguses ei ole ilus omatöötajaid rongi alla visata. Kuna teenuse lepingus sisaldub nüanss "mõistliku kasutamise piirang", siis tegelikult ei ole tegu piiramatu teenusega?

Palun seega lepingute järgmistes revisjonides kindlalt fikseerida väärtus, mis tegelikkuses ei ole piiramatu, kuna raadioside tehniliselt ei ole võimalik viimast reaalselt pakkuda!




MINU.TV striim katkeb täna 3 tunni tagant, et ennetada olukorda, kus klient saab väga suure internetiarve, sest enamus kasutajaid kasutab teenust täna üle mobiilse võrgu. Arendame lähiajal funktsionaalsust edasi ning lisame teavituse, millele vajutades striim ei katke.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
muchoman
HV vaatleja
muchoman

liitunud: 11.07.2004




sõnum 08.02.2016 14:06:59 vasta tsitaadiga

Kas nii ongi et digitelefon vahetati internetitelefoniks jõuga? Pole soovi avaldanud.
Avastasin et telefonil tooni pole ja teleekraanile hakkasid ilmuma vastamata kõned.

Millal võiks saabuda aeg et Nõmmel leviks vähemalt VDSL?
Kaarti vaadates ei näe et midagi tehtaks.


viimati muutis muchoman 08.02.2016 15:05:46, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2016 14:08:10 vasta tsitaadiga

Telia kirjutas:
Tanel kirjutas:
Kaasvõitleja küsib: miks peale nime vahetust telekas all on mõtterõngas? pilt on ees, subtiitrid ka aga see tobe rõngas ei lase lugeda. valguskaabel.




Rõngas kuvab kasutajale seda, et toimub laadimine – muidu võib tekkida olukordi, kus kasutaja, ei sa aru, kas midagi toimub või mitte. Rõngas kaob kohe ära kui telekapilt jooksma hakkab.

Väidetavalt on pilt ja subtiitrid jne kõik ilusti ees, aga seda rõngast ei saa kuidagi ära.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 14:09:41 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:
Millal Telia alustab telekanalite kvaliteetset edastamist nii pildi kui ka heliga? Küsimus puudutab nii kodumaiseid kui välismaiseid kanaleid.




Telia edastab telekanalite signaali enamasti täpselt selliselt nagu telekanali tootjad seda meile edastavad. Teatud olukordades töötleme signaali, aga suuresti sõltub see sellest, mida meile edastatakse. Teeme jätkuvalt koostööd sisupakkujatega, et signaalid parema pildiga oleks ning võimaluse korral edastame sisu HD formaadis. Hea näide on siin ETV, kes alustas oma programmi edastamist HD-s eelmise aasta sügisel ning koheselt see kõikide Telia klientideni jõudis.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mustpanter
HV kasutaja
Mustpanter

liitunud: 05.05.2006




sõnum 08.02.2016 14:11:42 vasta tsitaadiga

Kuidas toimub arveldamine välismaal ( kõnede vastuvõtmine ja väljahelistamine välismaa) , kui on nt olemas mobiilse elu pakett ? Kas vastvõetav kõne Soomes ehk kõneminutid lähevad sinna 100min sisse või mitte ? Sai pisut segane küsimus.

2.Kas on tulemas ka soodsamaid lahendusi mobiilse elu pakettides ( mahtusi rohkem, kõneminuteid) ?


viimati muutis Mustpanter 08.02.2016 14:32:25, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 14:12:06 vasta tsitaadiga

Margus9 kirjutas:
Postitan uuesti öise (08.02.2016 01:07) küsimuse, see on vist tähelepanuta jäänud:
Miks võeti ära suurepäraselt toimiv vana.minutv.ee ilma mingit võrreldavat alternatiivi pakkumata samas kui uus MinuTV (tasuline või koos salvestamisega tasuta) ei paku ligilähedaseidki võimalusi:
- uues MinuTV -s puudub võimalus lisada salvestusi teistele kui Minu.tv kanalitele nagu TV 3 jpt.
- uues MinuTV -s puudub võimalus vaadata neid nn. soovitusi mis vana.minutv.ee näitas — iga päeva kohta oli ehk ~6-10 soovitust Eesti kanalite kohta.
- lisaks on nüüd tehtud võimatuks nii minutv.ee kui televiisori kaudu saatesarjade üksikute osade salvestamine — valides salvesta nupule ei anta valida kas soovid salvestada terve sarja või ainult ühe osa vaid märgitakse automaatselt terve sari salvestama.




Tehnoloogiad uuenevad pidevalt ning vana minuTV keskkonna kasutamine vähenes järjepidevalt. Sellest tulenevalt otsustasime teenust uuendada ning jätsime välja mõned funktsioonid, mis meie kasutajatestide tulemusena vähem olulised olid. Siiski võtame tagasiside arvesse ning jätkame pidevalt uue MINU.TV uuendamist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 08.02.2016 14:23:47 vasta tsitaadiga

Telia kirjutas:
Maldur kirjutas:
Millal Telia alustab telekanalite kvaliteetset edastamist nii pildi kui ka heliga? Küsimus puudutab nii kodumaiseid kui välismaiseid kanaleid.




Telia edastab telekanalite signaali enamasti täpselt selliselt nagu telekanali tootjad seda meile edastavad. Teatud olukordades töötleme signaali, aga suuresti sõltub see sellest, mida meile edastatakse. Teeme jätkuvalt koostööd sisupakkujatega, et signaalid parema pildiga oleks ning võimaluse korral edastame sisu HD formaadis.


Ma küsisin lisaks pildile ka heli kohta.
Kui võrrelda näiteks TV3 Eesti heli Telias ja Leviras, on vahe olemas viimase kasuks. Teie pakutav Zone+ HD on aga sellise heliga et see tuleks seadusliku alusel keelata kuna tegemist on originaalteose lausa kuritegeliku rikkumisega.
Ja sarnaselt kõlavad veel mõnedki pakutavad kanalid.
Teie TV toode koosneb kahest põhikomponendist, pilt ja heli. Mõlemad peavad olema korrektsed. Kui SD pilt on naguni nagu ta on, siis heli on ju võimalik striimides kodeerida siiski kvaliteetselt ja ka dünaamikat rikkumata (nagu Zone puhul tehakse). Kui te näete et sisutootja edastab praaki, oleks aeg arendada "koostööd sisupakkujaga" et igasugused puudused saaks kõrvaldatud - juhul kui avalduvad puudused on just sisupakkuja pakutud...
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 14:31:41 vasta tsitaadiga

Mark0 kirjutas:
Millal/kas on plaanis hakata pakkuma televisiooniteenust nii, et seda saab tarbida täies mahus (striim, VoD, catchup) ja kõigis seadmetes (LG/Samsungi telekas, Amino/Motorola digiboks) ka "mitte-Telia" ruuteriga?

Praegu teatavasti saab striimi üsna lihtsalt tööle, VoD/catchup mitte nii väga. "Reverse engineering"-u abil on üht-teist küll tööle saadud aga tulemus on tihti kaheldava väärtusega. Puudu on VoIP'ile sarnaselt teenusele esitatavad nõuded ja spec'id:

http://i.imgur.com/6Hm2nk1.png

Miks pole Telia TV-teenuse puhul sama põhjalikku ülevaadet teinud? Kas see on plaanis? Ütlen kohe ära, et mis iganes vastuse puhul tasub alati mõtelda, et VoIP'i puhul on ometi mingil põhjusel info kenasti netis olemas. Ning Telia on andnud võimaluse võtta kundel teenusepakkujalt vaid VoIP'i konto, konfida see mis iganes oma seadmesse ning kasutada seal. Mis takistab sama sammu TV puhul teha ühendust jagava seadmega?



Hetkel sellist plaani ei ole, sest see teeks meie teenuse tagamise ebakvaliteetsemaks. Teenus töötab ainult Telia ruuteritega, sest selliselt saame tagada parima võimaliku kvaliteedi. Ruuterid ja nendega seonduv Telia jaoks äritegevus ei ole ning müüme need edasi peaaegu ilma igasuguse lisakatteta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 14:34:12 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Telia kirjutas:
Tanel kirjutas:
Kaasvõitleja küsib: miks peale nime vahetust telekas all on mõtterõngas? pilt on ees, subtiitrid ka aga see tobe rõngas ei lase lugeda. valguskaabel.




Rõngas kuvab kasutajale seda, et toimub laadimine – muidu võib tekkida olukordi, kus kasutaja, ei sa aru, kas midagi toimub või mitte. Rõngas kaob kohe ära kui telekapilt jooksma hakkab.

Väidetavalt on pilt ja subtiitrid jne kõik ilusti ees, aga seda rõngast ei saa kuidagi ära.


Sellisel juhul soovitame pöörduda meie tehnilise toe poole.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 14:38:44 vasta tsitaadiga

1200rist kirjutas:
Kas on tulemas Telia TV Android TV platvormile? Millal?




Täna on Android TV osakaal turul väga väike ning tulenevalt sellest otseselt ühtegi arendustööd antud valdkonnas hetkel ei käi. Siiski on meil tootjatega kontakti olnud ning juhul kui näeme, et kliendid teenust soovivad, liigume plaanidega edasi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mati29
Kreisi kasutaja
mati29

liitunud: 23.03.2005




sõnum 08.02.2016 14:42:33 vasta tsitaadiga

Kas Lasnamäe Koorti jaam 6320*-63285** vahetati voip jaama vastu?
_________________
Number profiili! Keskmine EKRE valija toetab Eesti alkotootjaid ja Soome riiki maksudega, meie riiki ka laevapiletite kaudu.
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 14:47:51 vasta tsitaadiga

Xloaded kirjutas:
Mida võtab Telia ette, et oma teenuse kvaliteeti lähi aastal parandada ? Kas on tulemas ka uute antennide/võimendite lisamine Tallinnas sa. magala rajoonidesse ?

Kas avatakse ka uusi esindusi või tõmmatakse hoopis koomale ka olemasolevaid?


5G- Telia uus juht lubas Eesti 5G võrke kohe kohe. Siit ka küsimus, et minule teada olevalt ei ole 5G standard veel isegi kokku lepitud veel vähem on tulemas ka vastavaid mobiile. Seega minu küsimus, et kui lubatakse siis eeldan, et Telial on standard juba olemas. Seega millist standardit Telia Eestis ehitama hakkab ning milliste mobiilitootjatega on juba kokkulepe saavutatud.

Tänud



Teenuste kvaliteedi parendamine on osa meie igapäevatööst ning loomulikult jätkame selle nimel pingutamist ka edaspidi. Olemasoleva võrgu arendamise ja täiustamisega tegeleme pidevalt.

Esinduste vaates on plaanis sel aastal sulgeda Põltsamaa ja Kohtla-Järve esindused. Uue võimaliku esinduse avamise osas näeme võimalust Lasnamäel.

5G standardite teemal sai eelpool juba vastatud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 14:57:44 vasta tsitaadiga

Mustpanter kirjutas:
Kuidas toimub arveldamine välismaal ( kõnede vastuvõtmine ja väljahelistamine välismaa) , kui on nt olemas mobiilse elu pakett ? Kas vastvõetav kõne Soomes ehk kõneminutid lähevad sinna 100min sisse või mitte ? Sai pisut segane küsimus.

2.Kas on tulemas ka soodsamaid lahendusi mobiilse elu pakettides ( mahtusi rohkem, kõneminuteid) ?




Täna on ühes Mobiilse Elu paketis sees Eestist TeliaSonera riikidesse helistamine (100min/100SMS), mitte TeliaSonera riigis viibides helistamine. Helistamine välisriiki ja helistamine välisriigis on kaks erinevat teenust ning neil on erinev hinnakiri.
Pakettide uuendamisega ning klientidele suunatud uute ja kasulike lahenduste väljatöötamisega tegeleme pidevalt ning selles osas on kindlasti häid uudiseid tulemas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 08.02.2016 15:34:00 vasta tsitaadiga

Telia kirjutas:
Margus9 kirjutas:
Postitan uuesti öise (08.02.2016 01:07) küsimuse, see on vist tähelepanuta jäänud:
Miks võeti ära suurepäraselt toimiv vana.minutv.ee ilma mingit võrreldavat alternatiivi pakkumata samas kui uus MinuTV (tasuline või koos salvestamisega tasuta) ei paku ligilähedaseidki võimalusi:
- uues MinuTV -s puudub võimalus lisada salvestusi teistele kui Minu.tv kanalitele nagu TV 3 jpt.
- uues MinuTV -s puudub võimalus vaadata neid nn. soovitusi mis vana.minutv.ee näitas — iga päeva kohta oli ehk ~6-10 soovitust Eesti kanalite kohta.
- lisaks on nüüd tehtud võimatuks nii minutv.ee kui televiisori kaudu saatesarjade üksikute osade salvestamine — valides salvesta nupule ei anta valida kas soovid salvestada terve sarja või ainult ühe osa vaid märgitakse automaatselt terve sari salvestama.


Tehnoloogiad uuenevad pidevalt ning vana minuTV keskkonna kasutamine vähenes järjepidevalt. Sellest tulenevalt otsustasime teenust uuendada ning jätsime välja mõned funktsioonid, mis meie kasutajatestide tulemusena vähem olulised olid. Siiski võtame tagasiside arvesse ning jätkame pidevalt uue MINU.TV uuendamist.


Lisan omaltpoolt:
1. Salvestusi saad uues minutvs lisada kõikidele kanalitele, valides TV, Kanalid, Kõik kanalid.

2. Soovitusi kuvatakse esilehel ja ilmselt on suund persionaliseerimise poole, et ehk kuvatakse seal varsti just sisse loginud kasutajale soovitatud saateid, nii nagu näiteks Netflix teeb.
3. Saadete salvestamisel on ilmselt kliendi vajadus vaadata tervet sarja, kui klient saadet salvestamiseks ei märgi, saab ta ükskõik millist saadet kavast ise ka (üksikuna) tagantjärele vaadata. (ajamasin)
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus9
HV vaatleja

liitunud: 05.02.2005




sõnum 08.02.2016 18:52:06 vasta tsitaadiga

Telia kirjutas:
Margus9 kirjutas:
Postitan uuesti öise (08.02.2016 01:07) küsimuse, see on vist tähelepanuta jäänud:
Miks võeti ära suurepäraselt toimiv vana.minutv.ee ilma mingit võrreldavat alternatiivi pakkumata samas kui uus MinuTV (tasuline või koos salvestamisega tasuta) ei paku ligilähedaseidki võimalusi:
- uues MinuTV -s puudub võimalus lisada salvestusi teistele kui Minu.tv kanalitele nagu TV 3 jpt.
- uues MinuTV -s puudub võimalus vaadata neid nn. soovitusi mis vana.minutv.ee näitas — iga päeva kohta oli ehk ~6-10 soovitust Eesti kanalite kohta.
- lisaks on nüüd tehtud võimatuks nii minutv.ee kui televiisori kaudu saatesarjade üksikute osade salvestamine — valides salvesta nupule ei anta valida kas soovid salvestada terve sarja või ainult ühe osa vaid märgitakse automaatselt terve sari salvestama.



Tehnoloogiad uuenevad pidevalt ning vana minuTV keskkonna kasutamine vähenes järjepidevalt. Sellest tulenevalt otsustasime teenust uuendada ning jätsime välja mõned funktsioonid, mis meie kasutajatestide tulemusena vähem olulised olid. Siiski võtame tagasiside arvesse ning jätkame pidevalt uue MINU.TV uuendamist.


Muidugi vähenes kasutamine järjepidevalt kuna see vana.minutv.ee oli peidetud ja seda aadressi enam vist ei reklaamitud, kasutasid need kes teadsid kuna olid varem kasutanud.
Seal veel tagasisidet kadunud võimaluste kohta millega oleks tore arvestada (mõnega juba on arvestatudki): http://foorum.telekom.ee/viewtopic.php?f=15&t=23790


indrekp kirjutas:


Lisan omaltpoolt:
1. Salvestusi saad uues minutvs lisada kõikidele kanalitele, valides TV, Kanalid, Kõik kanalid.

2. Soovitusi kuvatakse esilehel ja ilmselt on suund persionaliseerimise poole, et ehk kuvatakse seal varsti just sisse loginud kasutajale soovitatud saateid, nii nagu näiteks Netflix teeb.
3. Saadete salvestamisel on ilmselt kliendi vajadus vaadata tervet sarja, kui klient saadet salvestamiseks ei märgi, saab ta ükskõik millist saadet kavast ise ka (üksikuna) tagantjärele vaadata. (ajamasin)


indrekp, tänan lisatu eest aga need on kahjuks täiesti mööda:
1. Ei saa lisada salvestusi teistele kanalitele — see, et kõiki kanaleid saab valida ja et seal ka salvestamise nupp on ei tähenda veel seda, et tegelikult ka salvesamine aktiivseks jääks. Proovi näiteks TV3 midagi salvestama panna...
2. Minul kuvatakse küll esilehel "HETKEL VAADATUMAD SAATED" linke, mitte soovitusi nagu varem vana.minutv.ee all ja mis nüüd ainult TV-s uue kava alt leitavad.
3. Täiesti mõttetu "ilmselt" arvamus, eriti kuna varasem lahendus, kus sai valida kas salvestada tervet sarja või selle üksikut osa oli olemas ja töötas — nüüd lihtsalt kaotati see võimalus ära, nii TV-s kui veebis salvestamise lisamisel. Ajamasin ei asenda salvestamist — Telia klienditeenindus teatas ka rõõmsalt, et nüüd ei ole ju salvestust üldse vaja (et milleks vana.minutv.ee).... aga tegelikkuses on oluliselt ebamugavam mitut sarja nn. ajamasinast järele vaadata, eriti kui vaatad vahest ligi 10 päeva hiljem, selle asemel, et salvestatud asju järjest läbi vaadata.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 08.02.2016 18:59:16 vasta tsitaadiga

Telia kirjutas:
Mark0 kirjutas:
Millal/kas on plaanis hakata pakkuma televisiooniteenust nii, et seda saab tarbida täies mahus (striim, VoD, catchup) ja kõigis seadmetes (LG/Samsungi telekas, Amino/Motorola digiboks) ka "mitte-Telia" ruuteriga?

Praegu teatavasti saab striimi üsna lihtsalt tööle, VoD/catchup mitte nii väga. "Reverse engineering"-u abil on üht-teist küll tööle saadud aga tulemus on tihti kaheldava väärtusega. Puudu on VoIP'ile sarnaselt teenusele esitatavad nõuded ja spec'id:

http://i.imgur.com/6Hm2nk1.png

Miks pole Telia TV-teenuse puhul sama põhjalikku ülevaadet teinud? Kas see on plaanis? Ütlen kohe ära, et mis iganes vastuse puhul tasub alati mõtelda, et VoIP'i puhul on ometi mingil põhjusel info kenasti netis olemas. Ning Telia on andnud võimaluse võtta kundel teenusepakkujalt vaid VoIP'i konto, konfida see mis iganes oma seadmesse ning kasutada seal. Mis takistab sama sammu TV puhul teha ühendust jagava seadmega?

Hetkel sellist plaani ei ole, sest see teeks meie teenuse tagamise ebakvaliteetsemaks. Teenus töötab ainult Telia ruuteritega, sest selliselt saame tagada parima võimaliku kvaliteedi. Ruuterid ja nendega seonduv Telia jaoks äritegevus ei ole ning müüme need edasi peaaegu ilma igasuguse lisakatteta.
Iseasi, kas seda teemat keegi enam jälgib kuid - vastus on vastuolus Telia VoIP'i maailmas toimuvaga. Mingil imelikult põhjusel pole VoIP'i kinni keeratud nii, et töötab vaid Telia ruuteriga. Sest "selliselt saame tagada parima võimaliku kvaliteedi". Ma ometi ju kirjutasin spetsiaalselt sellest...

viimati muutis Dirty Harry 08.02.2016 19:21:08, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 178 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2016 19:18:37 vasta tsitaadiga

Telia kirjutas:
mazdagti kirjutas:
Miks on taaskord piiramatu 4G püsiühenduse paketis piirang 1TB?

Üldise alla küsimus: kas kunagi saaks ka valida paketti kus pole sees sms sõnumeid? Hetkel Mobiilses elus pean ostma kaasa vähemalt 100sms sõnumit kuigi saadan sellise koguse 20 aastaga!





Sõnumite saatmine kõnepaketis on võimalus, et vajadusel oleks sõnumeid võimalik saata. Sõnumite saatmine ja vastuvõtmine on seotud ka mitmete teenustega, näiteks parkimine. Teatud juhtudel võib sõnumi saatmine olla lausa hädavajalik, näiteks kui andmesideühendus puudub. Lisaks ei ole täna suurel osal kasutusel olevatest telefonidest muud sõnumite edastamise ja vastuvõtmise viisi, kui tavapärane SMS.
Usume, et selline võimalus kõnepaketis on oluline ja sellepärast pakume SMS-e kõnepaketis võimalusena ka lähitulevikus.


Hmm, kas tehniliselt pole siis tõesti nii võimalik, et paketis pole ühtegi "tasuta" sms-i, aga saatmine on võimalik ja kui neid saata, siis arveldatakse tükipõhiselt? Neis 100 või 1000 sms-i pakettides on ju samamoodi, et kui mahu ületad, siis ei panda mitte kinni vaid edasi arveldatakse tükipõhiselt. Infosüsteemi jaoks ei tohiks ju vahet olla, kas see tasuta kogus on 100, 1000 või 0 ehk mingit süsteemi suuremat ümberehitust sellise paketi turule toomine tuua ei tohiks icon_wink.gif
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2016 19:23:03 vasta tsitaadiga

a miks sa tasuta SMSe ei taha? Või mis vahet seal on, kui palju sa neid saad? icon_rolleyes.gif
_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 646 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 503
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 08.02.2016 19:27:29 vasta tsitaadiga

Margus9 kirjutas:
Telia kirjutas:
Margus9 kirjutas:
Postitan uuesti öise (08.02.2016 01:07) küsimuse, see on vist tähelepanuta jäänud:
Miks võeti ära suurepäraselt toimiv vana.minutv.ee ilma mingit võrreldavat alternatiivi pakkumata samas kui uus MinuTV (tasuline või koos salvestamisega tasuta) ei paku ligilähedaseidki võimalusi:
- uues MinuTV -s puudub võimalus lisada salvestusi teistele kui Minu.tv kanalitele nagu TV 3 jpt.
- uues MinuTV -s puudub võimalus vaadata neid nn. soovitusi mis vana.minutv.ee näitas — iga päeva kohta oli ehk ~6-10 soovitust Eesti kanalite kohta.
- lisaks on nüüd tehtud võimatuks nii minutv.ee kui televiisori kaudu saatesarjade üksikute osade salvestamine — valides salvesta nupule ei anta valida kas soovid salvestada terve sarja või ainult ühe osa vaid märgitakse automaatselt terve sari salvestama.



Tehnoloogiad uuenevad pidevalt ning vana minuTV keskkonna kasutamine vähenes järjepidevalt. Sellest tulenevalt otsustasime teenust uuendada ning jätsime välja mõned funktsioonid, mis meie kasutajatestide tulemusena vähem olulised olid. Siiski võtame tagasiside arvesse ning jätkame pidevalt uue MINU.TV uuendamist.


Muidugi vähenes kasutamine järjepidevalt kuna see vana.minutv.ee oli peidetud ja seda aadressi enam vist ei reklaamitud, kasutasid need kes teadsid kuna olid varem kasutanud.
Seal veel tagasisidet kadunud võimaluste kohta millega oleks tore arvestada (mõnega juba on arvestatudki): http://foorum.telekom.ee/viewtopic.php?f=15&t=23790


indrekp kirjutas:


Lisan omaltpoolt:
1. Salvestusi saad uues minutvs lisada kõikidele kanalitele, valides TV, Kanalid, Kõik kanalid.

2. Soovitusi kuvatakse esilehel ja ilmselt on suund persionaliseerimise poole, et ehk kuvatakse seal varsti just sisse loginud kasutajale soovitatud saateid, nii nagu näiteks Netflix teeb.
3. Saadete salvestamisel on ilmselt kliendi vajadus vaadata tervet sarja, kui klient saadet salvestamiseks ei märgi, saab ta ükskõik millist saadet kavast ise ka (üksikuna) tagantjärele vaadata. (ajamasin)


indrekp, tänan lisatu eest aga need on kahjuks täiesti mööda:
1. Ei saa lisada salvestusi teistele kanalitele — see, et kõiki kanaleid saab valida ja et seal ka salvestamise nupp on ei tähenda veel seda, et tegelikult ka salvesamine aktiivseks jääks. Proovi näiteks TV3 midagi salvestama panna...
2. Minul kuvatakse küll esilehel "HETKEL VAADATUMAD SAATED" linke, mitte soovitusi nagu varem vana.minutv.ee all ja mis nüüd ainult TV-s uue kava alt leitavad.
3. Täiesti mõttetu "ilmselt" arvamus, eriti kuna varasem lahendus, kus sai valida kas salvestada tervet sarja või selle üksikut osa oli olemas ja töötas — nüüd lihtsalt kaotati see võimalus ära, nii TV-s kui veebis salvestamise lisamisel. Ajamasin ei asenda salvestamist — Telia klienditeenindus teatas ka rõõmsalt, et nüüd ei ole ju salvestust üldse vaja (et milleks vana.minutv.ee).... aga tegelikkuses on oluliselt ebamugavam mitut sarja nn. ajamasinast järele vaadata, eriti kui vaatad vahest ligi 10 päeva hiljem, selle asemel, et salvestatud asju järjest läbi vaadata.


Meeldiv näha, et endises Elioni foorumis pole suurt midagi muutunud, kõnepruuk on seal jätkuvalt ebameeldiv. Tegin küll ammu ettepaneku see varjupaik seal kinni panna kuid kahjuks on otsustatud eradada veebiruum ka sellele kus igaüks vabalt meelt avaldada saab. Ei näe seal mitte klientide konstruktiivset tagasisidet kuigi seal võib midagi olulist kogu selle emotsioonitulva vahel olla, siis seda sealt sõeluda peab ilmselt mõned rohud sisse sööma icon_biggrin.gif

Nüüd veel sellest minu.TVst ja lehest.

1. Tegin veel ühe shoti kus on märgitud nii boksis lisatud salvestusi, ning proovisin ka uusi lisada, need peaks mul hetke pärast boksis näha olema:

2. Nagu ütlesin, nende soovituste näitamise mainin üle kuid olen kuulnud, et see personaliseerimine on Telias laual.
3. Arusaadav, et klient soovib, nii nagu vanasti on olnud. Minumeelest see üksiku osa salvestamine oli kohati ka katki ja kunagi ei olnud kindel kas see üks saade tekkis sinna või mitte, samuti jooksis valik kokku kui märkisin ühe osa, võtsin maha lisasin sarja või tegin seda mitmest kohast erineval ajal, teleris ja veebis. Küsimus ei olnud aga selles mis vanasti oli, pakkuja peab oluliseks ka arenguid ja trende. Vanasti ei saanud telekavast tagasi kerida ja saadet käivitada, nüüd saab, seega kompromiss peaks olemas olema, oma salvestuste kaust sarjade salvestustega mis on märgitud ning kui on vaja üksikut saadet, valin saate kavast ja käivitan. Nii või naa võib tekkida olukord kus saade jäi märkimata ja kavast saab seda ikka vaadata. Küll aga ei ole mina esindaja ja avaldan oma kasutuskogemusele põhinevat arvamust.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2016 19:30:23 vasta tsitaadiga

Hiid kirjutas:
a miks sa tasuta SMSe ei taha? Või mis vahet seal on, kui palju sa neid saad? icon_rolleyes.gif


See pole ju mitte tasuta vaid "tasuta". Ehk maksad iga kuu nende sõnumite eest mingi kuumaksu olenemata sellest kas üldse mõne sõnumi saadad.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 08.02.2016 19:35:44 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Hiid kirjutas:
a miks sa tasuta SMSe ei taha? Või mis vahet seal on, kui palju sa neid saad? icon_rolleyes.gif


See pole ju mitte tasuta vaid "tasuta". Ehk maksad iga kuu nende sõnumite eest mingi kuumaksu olenemata sellest kas üldse mõne sõnumi saadad.
Saad aru, et sõnum peaaegu et ei kasutagi võrguresurssi ja paketi hind ei langeks absoluutselt. Arvuta ära, kui suur on SMSi maht vs sinu poolt tiritud gigabaidid. SMSi osakaal jääb protsendiskaalal sinna nano- osakonda.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 08.02.2016 19:37:44 vasta tsitaadiga

Mark0 kirjutas:
Telia kirjutas:
Mark0 kirjutas:
Millal/kas on plaanis hakata pakkuma televisiooniteenust nii, et seda saab tarbida täies mahus (striim, VoD, catchup) ja kõigis seadmetes (LG/Samsungi telekas, Amino/Motorola digiboks) ka "mitte-Telia" ruuteriga?

Praegu teatavasti saab striimi üsna lihtsalt tööle, VoD/catchup mitte nii väga. "Reverse engineering"-u abil on üht-teist küll tööle saadud aga tulemus on tihti kaheldava väärtusega. Puudu on VoIP'ile sarnaselt teenusele esitatavad nõuded ja spec'id:

http://i.imgur.com/6Hm2nk1.png

Miks pole Telia TV-teenuse puhul sama põhjalikku ülevaadet teinud? Kas see on plaanis? Ütlen kohe ära, et mis iganes vastuse puhul tasub alati mõtelda, et VoIP'i puhul on ometi mingil põhjusel info kenasti netis olemas. Ning Telia on andnud võimaluse võtta kundel teenusepakkujalt vaid VoIP'i konto, konfida see mis iganes oma seadmesse ning kasutada seal. Mis takistab sama sammu TV puhul teha ühendust jagava seadmega?

Hetkel sellist plaani ei ole, sest see teeks meie teenuse tagamise ebakvaliteetsemaks. Teenus töötab ainult Telia ruuteritega, sest selliselt saame tagada parima võimaliku kvaliteedi. Ruuterid ja nendega seonduv Telia jaoks äritegevus ei ole ning müüme need edasi peaaegu ilma igasuguse lisakatteta.
Iseasi, kas seda teemat keegi enam jälgib kuid - vastus on vastuolus Telia VoIP'i maailmas toimuvaga. Mingil imelikult põhjusel pole VoIP'i kinni keeratud nii, et töötab vaid Telia ruuteriga. Sest "selliselt saame tagada parima võimaliku kvaliteedi". Ma ometi ju kirjutasin spetsiaalselt sellest...


Peaksid Telia siseasjadega vanast ajast ju kursis olema.
Tegelikult ei ole seda Samsungi ja LG asja rohkem kinni keeratud kui Digiboksi oma.
Erinevus nende vahel on see, et Digiboks töötab hetkel veel ka üksi eraldi VLAN kaudu, selle oma suvalisse ruuterisse konfimine ei käi kindlasti kellelgi üle jõu ja saab tehtud kui vaja. Parameetrid on siin teemades korduvalt välja kirjutatud.
Samsa ja LG puhul on asi palju keerulisem. Telerid vajavad lisaks iptv vlanile ka internetti, oma uuenduseteks, ühenduse pidamiseks nii teleritootja kui Telia serveritega. Nende parameetrite kohta on siin samuti näiteid toodud ja on ka neid tööle saadud, küll aga ei ole nende häälestamine nii lihtne, et peale seda ka telepilt sujuv oleks. See on isegi nii keeruline, et vanematele Thomsoni ruuteritele pole võimalik ehitada uut tarkvara, et nendega töötaks LG teler. Sestap on ka loodud piirang mis lubab LG äpile pildi ainult siis kui kliendi teenuse otsas on registreeritud toetatud ruuter ehk Inteno, muul juhul saab klient teavituse ekraanile, et klient ei peaks rikkeliinile oma murega pöörduma.
Tehnilise "LG" kasutajana võid sina võtta Inteno, aktiveerida selle oma teenuse küljes, panna Inteno riiulisse ja asendada omale sobiv ruuter koos omale sobiva konfiguratsiooniga, nii ei ole sul muud supporti, kui enda pea. Võime vaid oletada, et selliste kasutajate protsent on 0,0X kasutajatest ning nemad ei pea pöörduma ka supporti mis ongi teenusepakkuja vaates oluline.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2016 19:50:25 vasta tsitaadiga

raxz kirjutas:
napoleon kirjutas:
Hiid kirjutas:
a miks sa tasuta SMSe ei taha? Või mis vahet seal on, kui palju sa neid saad? icon_rolleyes.gif


See pole ju mitte tasuta vaid "tasuta". Ehk maksad iga kuu nende sõnumite eest mingi kuumaksu olenemata sellest kas üldse mõne sõnumi saadad.
Saad aru, et sõnum peaaegu et ei kasutagi võrguresurssi ja paketi hind ei langeks absoluutselt. Arvuta ära, kui suur on SMSi maht vs sinu poolt tiritud gigabaidid. SMSi osakaal jääb protsendiskaalal sinna nano- osakonda.


Saan tehnilise poole pealt väga hästi aru. Aga müügihind ei peegelda alati teenuse osutamisega seotud kulusid. Omal ajal kui veel peamiselt arveldatigi tüki- ja minutipõhiselt, maksis sms umbes samapalju kui kõneminut icon_wink.gif
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 08.02.2016 19:51:01 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler

Peaksid Telia siseasjadega vanast ajast ju kursis olema.
Tegelikult ei ole seda Samsungi ja LG asja rohkem kinni keeratud kui Digiboksi oma.
Erinevus nende vahel on see, et Digiboks töötab hetkel veel ka üksi eraldi VLAN kaudu, selle oma suvalisse ruuterisse konfimine ei käi kindlasti kellelgi üle jõu ja saab tehtud kui vaja. Parameetrid on siin teemades korduvalt välja kirjutatud.
Samsa ja LG puhul on asi palju keerulisem. Telerid vajavad lisaks iptv vlanile ka internetti, oma uuenduseteks, ühenduse pidamiseks nii teleritootja kui Telia serveritega. Nende parameetrite kohta on siin samuti näiteid toodud ja on ka neid tööle saadud, küll aga ei ole nende häälestamine nii lihtne, et peale seda ka telepilt sujuv oleks. See on isegi nii keeruline, et vanematele Thomsoni ruuteritele pole võimalik ehitada uut tarkvara, et nendega töötaks LG teler. Sestap on ka loodud piirang mis lubab LG äpile pildi ainult siis kui kliendi teenuse otsas on registreeritud toetatud ruuter ehk Inteno, muul juhul saab klient teavituse ekraanile, et klient ei peaks rikkeliinile oma murega pöörduma.
Tehnilise "LG" kasutajana võid sina võtta Inteno, aktiveerida selle oma teenuse küljes, panna Inteno riiulisse ja asendada omale sobiv ruuter koos omale sobiva konfiguratsiooniga, nii ei ole sul muud supporti, kui enda pea. Võime vaid oletada, et selliste kasutajate protsent on 0,0X kasutajatest ning nemad ei pea pöörduma ka supporti mis ongi teenusepakkuja vaates oluline.
Küsimus oli - miks ei ole seda infot Telia poolt ametlikult väljas? Miks peab foorumist infokillukesi hankima?
Kommentaarid: 178 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 08.02.2016 20:30:46 vasta tsitaadiga

Mark0 kirjutas:
indrekp kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler

Peaksid Telia siseasjadega vanast ajast ju kursis olema.
Tegelikult ei ole seda Samsungi ja LG asja rohkem kinni keeratud kui Digiboksi oma.
Erinevus nende vahel on see, et Digiboks töötab hetkel veel ka üksi eraldi VLAN kaudu, selle oma suvalisse ruuterisse konfimine ei käi kindlasti kellelgi üle jõu ja saab tehtud kui vaja. Parameetrid on siin teemades korduvalt välja kirjutatud.
Samsa ja LG puhul on asi palju keerulisem. Telerid vajavad lisaks iptv vlanile ka internetti, oma uuenduseteks, ühenduse pidamiseks nii teleritootja kui Telia serveritega. Nende parameetrite kohta on siin samuti näiteid toodud ja on ka neid tööle saadud, küll aga ei ole nende häälestamine nii lihtne, et peale seda ka telepilt sujuv oleks. See on isegi nii keeruline, et vanematele Thomsoni ruuteritele pole võimalik ehitada uut tarkvara, et nendega töötaks LG teler. Sestap on ka loodud piirang mis lubab LG äpile pildi ainult siis kui kliendi teenuse otsas on registreeritud toetatud ruuter ehk Inteno, muul juhul saab klient teavituse ekraanile, et klient ei peaks rikkeliinile oma murega pöörduma.
Tehnilise "LG" kasutajana võid sina võtta Inteno, aktiveerida selle oma teenuse küljes, panna Inteno riiulisse ja asendada omale sobiv ruuter koos omale sobiva konfiguratsiooniga, nii ei ole sul muud supporti, kui enda pea. Võime vaid oletada, et selliste kasutajate protsent on 0,0X kasutajatest ning nemad ei pea pöörduma ka supporti mis ongi teenusepakkuja vaates oluline.
Küsimus oli - miks ei ole seda infot Telia poolt ametlikult väljas? Miks peab foorumist infokillukesi hankima?


Ilmselt ei ole see kõlbulik info kodulehele üles panemiseks, täna võib olla kõik nii ja homme kõik naa.
Ruutereid on niivõrd palju erinevaid, et nendele juhendeid ilmselt ei ole mõistlik koondada, eriti kui võrgu seadistused võivad ajas muutuda, siis ei hoia sellel keegi silma peal.
Klient ei peagi seda infot otsima, ta pöördub terviklahenduse saamiseks teenusepakkuja poole. Seda tuge enamasti klient ootab ja just seetõttu on selle toe pakkumiseks ka tehtud enda ja teiste jaoks elu lihtsamaks, hallatav seade.
Ehk mida ma veel öelda tahtsin, teenusepakkuja ei soosi neid X tootja ruutereid kuna nendele ei saa tuge pakkuda, seega ei pakuta selleks ka informatsiooni.
Peabki siis eeldama, et kui pädev IT mees soovib midagi oma võrgus korda saata, siis on ta ilmselgelt pädev seda infot ka ise mujalt hankima, kasvõi IP snifferiga olemasoleva ruuteri taga, kui HV foorumit googeldada ei viitsi.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu Teliaga 8. veebruaril, intervjuu on lõppenud mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.