Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu Teliaga 8. veebruaril, intervjuu on lõppenud märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
mazdagti
HV veteran
mazdagti

liitunud: 28.05.2005




sõnum 08.02.2016 11:30:19 vasta tsitaadiga

Telia kirjutas:
Jack.igg kirjutas:
Üleeile kui käisin Elisa-s lepingut lõpetamas kuna sain ka Telialt selle koduinterneti siis klienditeenindaja rääkis ka mulle ,et Telia koduinterneti paketil on 1TB piirang ja see mida reklaamivad ei ole tegelikult piiramatu icon_biggrin.gif




Uue Koduinterneti puhul mahupiirangut pole. Liikumas on info, justkui oleks mahupiirang 2TB. Tegelikult on selle 2TB puhul tegu tehnilise nüansiga – peame oma süsteemides mahu mingi näitajaga tähistama ning tegu on formaalsusega. Nii et kui kliendil 2TB täis saab, ei juhtu midagi ning ühendus toimib täpselt sama moodi edasi.


Mina sain selle 1TB piiranu info inffotelefonilt.

_________________
No ikka täitsa kagu nukas!

FB Volvokodu, diagnostikaabi Võrumaal.
Kommentaarid: 154 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 11:30:50 vasta tsitaadiga

somnambuul kirjutas:
Telia telereklaamis näidatakse nfc-makseid. Millal reaalsuses või on tegemist "illustreeriva pildiga"?




Nfc-maksed on kindlasti juba lähiajal reaalsus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mazdagti
HV veteran
mazdagti

liitunud: 28.05.2005




sõnum 08.02.2016 11:41:01 vasta tsitaadiga

mazdagti kirjutas:
Telia kirjutas:
Jack.igg kirjutas:
Üleeile kui käisin Elisa-s lepingut lõpetamas kuna sain ka Telialt selle koduinterneti siis klienditeenindaja rääkis ka mulle ,et Telia koduinterneti paketil on 1TB piirang ja see mida reklaamivad ei ole tegelikult piiramatu icon_biggrin.gif




Uue Koduinterneti puhul mahupiirangut pole. Liikumas on info, justkui oleks mahupiirang 2TB. Tegelikult on selle 2TB puhul tegu tehnilise nüansiga – peame oma süsteemides mahu mingi näitajaga tähistama ning tegu on formaalsusega. Nii et kui kliendil 2TB täis saab, ei juhtu midagi ning ühendus toimib täpselt sama moodi edasi.


Mina sain selle 1TB piiranu info inffotelefonilt.


Siit tuli mul veel 1 küsimus üldteemasse mis tegel8kult puudutab nagu näha ka mobiilset andmesidet: millal saabub taaskord aeg nagu oli emt aegu kus erinevatelt infotelefoni töötajatelt ei tulnud erinevat vastust identsele küsimusele. Peale elioni ja emt ühendamist saad 1 päeva jooksul erinevaid vastuseid täpselt niipalju kui mitu korda helistad! Millal saabub kord infoedastusse.

Lisaks: millal muutub firma pikaajaliste klientide suhtes paindlikuks javajadusel personaalseks, või see jääbki vaid äriklientide paärusmaaks? Arvan et minu viimase 4 aasta keskmiste arvete valguses võiksin saada pisut teistsugusemat lähenemist.

_________________
No ikka täitsa kagu nukas!

FB Volvokodu, diagnostikaabi Võrumaal.
Kommentaarid: 154 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kert06
Kreisi kasutaja
kert06

liitunud: 10.04.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 08.02.2016 11:48:15 vasta tsitaadiga

Tere!

Kui paljud kodud peavad allkirjad andma / taotlused tegema, et valguskaabel eramupiirkonda veetaks? Valguskaabel jookseb kahel maanteel, mille vahel on küla, teelõigu pikkus umbes 1.5km, millest hargnevad veel lühikesed teed ja leibkondi umbes 40.

Aitäh.
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 142
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Xloaded
külaline






sõnum 08.02.2016 11:50:50 vasta tsitaadiga

Küsimused:

1) Millal saab kasutada 4G pakettides 4G kiiruseid ? kas on normaalse kui 100/50 paketti eest loodetavast kiiruses saab alla laadimisel stabiilselt kuni 30 EHK üle KOLME korra vähem ja üles laadimisel 50 asemel stabiilselt MAX 5 ehk üle 10 korra vähem! Ja seda nii Tallinnas kui Tartus kui pärnus ja kui ka keset põldu.. 5G jutt ei lohuta kuna 4G kiirused on halvad siiani ja seda mitte ainult tipp tundidel vaid ka kell 3 ÖÖSEL!

2) Lisaks millal EMT oma teenuse kvaliteeti parandab.. jah levi võin siib 4-5 pulka vanalinnas ja ka mustamäel olla kuid kõned katkevad ja hakivad. Tundub, et EMT muudatuseda Telijaks on teenuse kvaliteet alla mäge läinud.

3) Millal on lootust saada tagasi tehniline tugi 24/7 ?.... hetke muudatus mis tehti oli ootamatu ja mitte üks hind sellega ei odavnenud.
4) Millal avatakse uuesti Solaris esindus? seal oli järjekodi igal ajal..
5) Millal hakkavad saama staasikad kliendid häid pakkumisi? hetkel saab vaid siis kui uue operaatori SIM kaart juba kulleriga uksel on. Kas on lootust, et vanu klinte hakatakse ka kunagi hindama?


viimati muutis Xloaded 08.02.2016 11:56:35, muudetud 1 kord
tagasi üles
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 08.02.2016 11:52:59 vasta tsitaadiga

Kaasvõitleja küsib: miks peale nime vahetust telekas all on mõtterõngas? pilt on ees, subtiitrid ka aga see tobe rõngas ei lase lugeda. valguskaabel.
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 12:06:27 vasta tsitaadiga

mazdagti kirjutas:
mazdagti kirjutas:
Telia kirjutas:
Jack.igg kirjutas:
Üleeile kui käisin Elisa-s lepingut lõpetamas kuna sain ka Telialt selle koduinterneti siis klienditeenindaja rääkis ka mulle ,et Telia koduinterneti paketil on 1TB piirang ja see mida reklaamivad ei ole tegelikult piiramatu icon_biggrin.gif




Uue Koduinterneti puhul mahupiirangut pole. Liikumas on info, justkui oleks mahupiirang 2TB. Tegelikult on selle 2TB puhul tegu tehnilise nüansiga – peame oma süsteemides mahu mingi näitajaga tähistama ning tegu on formaalsusega. Nii et kui kliendil 2TB täis saab, ei juhtu midagi ning ühendus toimib täpselt sama moodi edasi.


Mina sain selle 1TB piiranu info inffotelefonilt.


Siit tuli mul veel 1 küsimus üldteemasse mis tegel8kult puudutab nagu näha ka mobiilset andmesidet: millal saabub taaskord aeg nagu oli emt aegu kus erinevatelt infotelefoni töötajatelt ei tulnud erinevat vastust identsele küsimusele. Peale elioni ja emt ühendamist saad 1 päeva jooksul erinevaid vastuseid täpselt niipalju kui mitu korda helistad! Millal saabub kord infoedastusse.

Lisaks: millal muutub firma pikaajaliste klientide suhtes paindlikuks javajadusel personaalseks, või see jääbki vaid äriklientide paärusmaaks? Arvan et minu viimase 4 aasta keskmiste arvete valguses võiksin saada pisut teistsugusemat lähenemist.



1. Infonumbrile pöördumise täpset sisu teadmata on väga raske sellele küsimusele vastata. Teenindustoe töötajatel on kõigil kasutada üks ja sama infoväli, kust erinevate teemade kohta taustainfot saada. Seega peaks ka klientidele jagatav info olema ühesugune.

2. Personaalne suhtlemine oma klientidega ning neile sobivate pakkumiste suunamine on kindlasti need valdkonnas, millesse panustame edaspidi veelgi enam.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mazdagti
HV veteran
mazdagti

liitunud: 28.05.2005




sõnum 08.02.2016 12:12:05 vasta tsitaadiga

Telia kirjutas:
mazdagti kirjutas:
mazdagti kirjutas:
Telia kirjutas:
Jack.igg kirjutas:
Üleeile kui käisin Elisa-s lepingut lõpetamas kuna sain ka Telialt selle koduinterneti siis klienditeenindaja rääkis ka mulle ,et Telia koduinterneti paketil on 1TB piirang ja see mida reklaamivad ei ole tegelikult piiramatu icon_biggrin.gif




Uue Koduinterneti puhul mahupiirangut pole. Liikumas on info, justkui oleks mahupiirang 2TB. Tegelikult on selle 2TB puhul tegu tehnilise nüansiga – peame oma süsteemides mahu mingi näitajaga tähistama ning tegu on formaalsusega. Nii et kui kliendil 2TB täis saab, ei juhtu midagi ning ühendus toimib täpselt sama moodi edasi.


Mina sain selle 1TB piiranu info inffotelefonilt.


Siit tuli mul veel 1 küsimus üldteemasse mis tegel8kult puudutab nagu näha ka mobiilset andmesidet: millal saabub taaskord aeg nagu oli emt aegu kus erinevatelt infotelefoni töötajatelt ei tulnud erinevat vastust identsele küsimusele. Peale elioni ja emt ühendamist saad 1 päeva jooksul erinevaid vastuseid täpselt niipalju kui mitu korda helistad! Millal saabub kord infoedastusse.

Lisaks: millal muutub firma pikaajaliste klientide suhtes paindlikuks javajadusel personaalseks, või see jääbki vaid äriklientide paärusmaaks? Arvan et minu viimase 4 aasta keskmiste arvete valguses võiksin saada pisut teistsugusemat lähenemist.



1. Infonumbrile pöördumise täpset sisu teadmata on väga raske sellele küsimusele vastata. Teenindustoe töötajatel on kõigil kasutada üks ja sama infoväli, kust erinevate teemade kohta taustainfot saada. Seega peaks ka klientidele jagatav info olema ühesugune.

2. Personaalne suhtlemine oma klientidega ning neile sobivate pakkumiste suunamine on kindlasti need valdkonnas, millesse panustame edaspidi veelgi enam.

Nagu näha siis mina sain 1TB info infotelefonilt ning teine inimene esindusest, siin aga väidetakse et kujuteldav on 2TB ja ka selle ületamine ei põhjusta kiiiruse piiramist. Millest sellised erinevused ja vasturääkivused kui kõigil peaks olema identne info hallata?

_________________
No ikka täitsa kagu nukas!

FB Volvokodu, diagnostikaabi Võrumaal.
Kommentaarid: 154 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 12:15:20 vasta tsitaadiga

mazdagti kirjutas:
Miks on taaskord piiramatu 4G püsiühenduse paketis piirang 1TB?

Üldise alla küsimus: kas kunagi saaks ka valida paketti kus pole sees sms sõnumeid? Hetkel Mobiilses elus pean ostma kaasa vähemalt 100sms sõnumit kuigi saadan sellise koguse 20 aastaga!





Sõnumite saatmine kõnepaketis on võimalus, et vajadusel oleks sõnumeid võimalik saata. Sõnumite saatmine ja vastuvõtmine on seotud ka mitmete teenustega, näiteks parkimine. Teatud juhtudel võib sõnumi saatmine olla lausa hädavajalik, näiteks kui andmesideühendus puudub. Lisaks ei ole täna suurel osal kasutusel olevatest telefonidest muud sõnumite edastamise ja vastuvõtmise viisi, kui tavapärane SMS.
Usume, et selline võimalus kõnepaketis on oluline ja sellepärast pakume SMS-e kõnepaketis võimalusena ka lähitulevikus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2016 12:21:47 vasta tsitaadiga

Miks Mobiilse elu paketis saab vaid interneti jagada, aga kõneminuteid mitte?
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 12:22:09 vasta tsitaadiga

aixi kirjutas:
Millal te kiiremaid internetipulki müüma hakkate
Superil võiks olla lihtsam et kui laen interneti aega peale siis saan korraga et ei peaks eraldi sms saatma praegu kaheksa euro pealelaadimise puhul et siis saada veel 10 giga juurde

https://www.telia.ee/images/documents/hinnakirjad/est/eKodu.pdf
Liiga suur vahe võiks miinimum ja maksimum väiksem olla

https://www.diil.ee
Ei leidnud kõnekaardi laadimise miinimum ja maksimum määrasi võiks üles panna



1. Telia e-poes on tootevalikus nii tasku- kui ka koduruuterid, mis on sobilikud kiire 4G interneti nautimiseks: https://pood.elion.ee/mobiilsed-vorguseadmed-ruuteird
Lisaks on saadaval ka kiire 4G modem (internetipulk) https://pood.elion.ee/mobiilsed-vorguseadmed-modemid
2. Super kõnekaardi kasutajate ootused teenuste osas on erinevad ja hoiame seda joont, et klient saaks endale ise võimalikult mugava teenuste valiku kujundada. Kõnekaardile laetud ettemaksu eest on võimalik osta Spotify Premium teenus, mobiilse interneti mahtu või välismaa kõnede pakett. Lisaks on ettemaksu võimalik kasutada mobiilseks parkimiseks või m-maksete tegemiseks. Klientide vajadused on erinevad ja meie soov on jätta valikuvabadus kliendile. Seega tuleks sõnumiga teenuste tellimist vaadata kui võimalust ise otsuseid teha ja mitte kui kohustust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 08.02.2016 12:25:46 vasta tsitaadiga

Miks MinuTV striim katkeb iga paari tunni tagant? Kasutan raadio kuulamiseks läbi MinuTV teenuse ja Arrise digiboksi.

Aeg , mil katkeb on kuskil 3 tundi?

Mahupiirangu valguses ei ole ilus omatöötajaid rongi alla visata. Kuna teenuse lepingus sisaldub nüanss "mõistliku kasutamise piirang", siis tegelikult ei ole tegu piiramatu teenusega?

Palun seega lepingute järgmistes revisjonides kindlalt fikseerida väärtus, mis tegelikkuses ei ole piiramatu, kuna raadioside tehniliselt ei ole võimalik viimast reaalselt pakkuda!

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 12:35:48 vasta tsitaadiga

kert06 kirjutas:
Tere!

Kui paljud kodud peavad allkirjad andma / taotlused tegema, et valguskaabel eramupiirkonda veetaks? Valguskaabel jookseb kahel maanteel, mille vahel on küla, teelõigu pikkus umbes 1.5km, millest hargnevad veel lühikesed teed ja leibkondi umbes 40.

Aitäh.




Sellistel puhkudel on soovitus saada võimalikult palju sama piirkonna huvilisi kokku. Kui huviliste ring on paigas, saab ka näiteks ühise taotluse esitada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus9
HV vaatleja

liitunud: 05.02.2005




sõnum 08.02.2016 12:42:16 vasta tsitaadiga

Postitan uuesti öise (08.02.2016 01:07) küsimuse, see on vist tähelepanuta jäänud:
Miks võeti ära suurepäraselt toimiv vana.minutv.ee ilma mingit võrreldavat alternatiivi pakkumata samas kui uus MinuTV (tasuline või koos salvestamisega tasuta) ei paku ligilähedaseidki võimalusi:
- uues MinuTV -s puudub võimalus lisada salvestusi teistele kui Minu.tv kanalitele nagu TV 3 jpt.
- uues MinuTV -s puudub võimalus vaadata neid nn. soovitusi mis vana.minutv.ee näitas — iga päeva kohta oli ehk ~6-10 soovitust Eesti kanalite kohta.
- lisaks on nüüd tehtud võimatuks nii minutv.ee kui televiisori kaudu saatesarjade üksikute osade salvestamine — valides salvesta nupule ei anta valida kas soovid salvestada terve sarja või ainult ühe osa vaid märgitakse automaatselt terve sari salvestama.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 12:43:40 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Miks Mobiilse elu paketis saab vaid interneti jagada, aga kõneminuteid mitte?





Otsustasime esimese sammuna andmeside mahu jagamise kasuks seetõttu, et see oli väga selgelt klientide esmane eelistus. Kindlasti on tulemas ka edaspidi uusi ja põnevaid pakkumisi nii interneti kui kõneside vaates.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 12:46:06 vasta tsitaadiga

Margus9 kirjutas:
Postitan uuesti öise (08.02.2016 01:07) küsimuse, see on vist tähelepanuta jäänud:
Miks võeti ära suurepäraselt toimiv vana.minutv.ee ilma mingit võrreldavat alternatiivi pakkumata samas kui uus MinuTV (tasuline või koos salvestamisega tasuta) ei paku ligilähedaseidki võimalusi:
- uues MinuTV -s puudub võimalus lisada salvestusi teistele kui Minu.tv kanalitele nagu TV 3 jpt.
- uues MinuTV -s puudub võimalus vaadata neid nn. soovitusi mis vana.minutv.ee näitas — iga päeva kohta oli ehk ~6-10 soovitust Eesti kanalite kohta.
- lisaks on nüüd tehtud võimatuks nii minutv.ee kui televiisori kaudu saatesarjade üksikute osade salvestamine — valides salvesta nupule ei anta valida kas soovid salvestada terve sarja või ainult ühe osa vaid märgitakse automaatselt terve sari salvestama.




Aitäh, ei jäänud tähelepanuta. Seda küsimust kommenteerib TV valdkonna juht ja avaldame vastuse niipea kui see olemas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 08.02.2016 12:51:32 vasta tsitaadiga

Millal Telia alustab telekanalite kvaliteetset edastamist nii pildi kui ka heliga? Küsimus puudutab nii kodumaiseid kui välismaiseid kanaleid.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mazdagti
HV veteran
mazdagti

liitunud: 28.05.2005




sõnum 08.02.2016 12:52:23 vasta tsitaadiga

Telia kirjutas:
mazdagti kirjutas:
Miks on taaskord piiramatu 4G püsiühenduse paketis piirang 1TB?

Üldise alla küsimus: kas kunagi saaks ka valida paketti kus pole sees sms sõnumeid? Hetkel Mobiilses elus pean ostma kaasa vähemalt 100sms sõnumit kuigi saadan sellise koguse 20 aastaga!





Sõnumite saatmine kõnepaketis on võimalus, et vajadusel oleks sõnumeid võimalik saata. Sõnumite saatmine ja vastuvõtmine on seotud ka mitmete teenustega, näiteks parkimine. Teatud juhtudel võib sõnumi saatmine olla lausa hädavajalik, näiteks kui andmesideühendus puudub. Lisaks ei ole täna suurel osal kasutusel olevatest telefonidest muud sõnumite edastamise ja vastuvõtmise viisi, kui tavapärane SMS.
Usume, et selline võimalus kõnepaketis on oluline ja sellepärast pakume SMS-e kõnepaketis võimalusena ka lähitulevikus.


See on näide kuidas maainimesele surutakse peale linnainimese elustiili ning kui maainimene paketti valib siis maksab ta raha enda jaoks tühja kuna muud võimalust enam pole. Oma kodu maakonnas mobiilse parkimise kasutamiseks peaksin ise tegema tasulise parkla ja seal selle töösse panema. Lisaks jõuab maainimene suuremasse linna kus tasuline parkimine vast 1x aastas või veelgi harvemini. Lisaks tuleb helistamine tunduvalt odavam kui sms saatmine. Siit ikkagi ettepanek et oleks võimalik valida ilma sms mahuta pakett sest väljaspool suurlinnasi inimestel pole sms mahuga miskit pihta hakata.

_________________
No ikka täitsa kagu nukas!

FB Volvokodu, diagnostikaabi Võrumaal.
Kommentaarid: 154 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Xloaded
külaline






sõnum 08.02.2016 13:22:27 vasta tsitaadiga

Mida võtab Telia ette, et oma teenuse kvaliteeti lähi aastal parandada ? Kas on tulemas ka uute antennide/võimendite lisamine Tallinnas sa. magala rajoonidesse ?

Kas avatakse ka uusi esindusi või tõmmatakse hoopis koomale ka olemasolevaid?


5G- Telia uus juht lubas Eesti 5G võrke kohe kohe. Siit ka küsimus, et minule teada olevalt ei ole 5G standard veel isegi kokku lepitud veel vähem on tulemas ka vastavaid mobiile. Seega minu küsimus, et kui lubatakse siis eeldan, et Telial on standard juba olemas. Seega millist standardit Telia Eestis ehitama hakkab ning milliste mobiilitootjatega on juba kokkulepe saavutatud.

Tänud
tagasi üles
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 08.02.2016 13:32:39 vasta tsitaadiga

Tänud küsimuste ja vastuste eest. thumbs_up.gif

Päeva peale üritatakse anda vastused ka viimastele küsimustele.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator


viimati muutis Tanel 08.02.2016 13:34:06, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MaitK
HV veteran
MaitK

liitunud: 14.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2016 13:34:31 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:
Millal Telia alustab telekanalite kvaliteetset edastamist nii pildi kui ka heliga? Küsimus puudutab nii kodumaiseid kui välismaiseid kanaleid.


Sekundeerin. Peamiselt on aga mure selles, et pärast uuele nutitv-le (ehk sai nimi õige, sest nimesid vahetatakse tihedamini kui mõni mees sokke) üleminekut ei suuda Motorola boks enam mitmekanalilist heli esitada. Ühendatud on ta ressiiveriga optilise kaabli kaudu. Enne seda sai kenasti hakkama. Ma saan aru, et tänapäevasemad seadmed kohati suudavad seda süüa.


Mis plaanid on Diiliga edaspidi? Kas jääb säästuteenuse pakkujaks samal kujul edasi või on ka selles vallas reforme oodata?

E: Damn, jäin millimeetri hiljaks vist.

_________________
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju!
Kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 08.02.2016 13:37:57 vasta tsitaadiga

mazdagti kirjutas:
Siit ikkagi ettepanek et oleks võimalik valida ilma sms mahuta pakett sest väljaspool suurlinnasi inimestel pole sms mahuga miskit pihta hakata.
Mis kasu sul sellest paketist oleks? Hind jääks samaks, kuna SMS ei koorma võrku peaaegu mitte üldse. Mobiil-ID kasutab ka sõnumeid info edastamiseks niiet ma olen rahul, et mul ikka sõnumeid saata lubatakse.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 13:40:31 vasta tsitaadiga

Xloaded kirjutas:
Küsimused:

1) Millal saab kasutada 4G pakettides 4G kiiruseid ? kas on normaalse kui 100/50 paketti eest loodetavast kiiruses saab alla laadimisel stabiilselt kuni 30 EHK üle KOLME korra vähem ja üles laadimisel 50 asemel stabiilselt MAX 5 ehk üle 10 korra vähem! Ja seda nii Tallinnas kui Tartus kui pärnus ja kui ka keset põldu.. 5G jutt ei lohuta kuna 4G kiirused on halvad siiani ja seda mitte ainult tipp tundidel vaid ka kell 3 ÖÖSEL!

2) Lisaks millal EMT oma teenuse kvaliteeti parandab.. jah levi võin siib 4-5 pulka vanalinnas ja ka mustamäel olla kuid kõned katkevad ja hakivad. Tundub, et EMT muudatuseda Telijaks on teenuse kvaliteet alla mäge läinud.

3) Millal on lootust saada tagasi tehniline tugi 24/7 ?.... hetke muudatus mis tehti oli ootamatu ja mitte üks hind sellega ei odavnenud.
4) Millal avatakse uuesti Solaris esindus? seal oli järjekodi igal ajal..
5) Millal hakkavad saama staasikad kliendid häid pakkumisi? hetkel saab vaid siis kui uue operaatori SIM kaart juba kulleriga uksel on. Kas on lootust, et vanu klinte hakatakse ka kunagi hindama?




Telia 4G võrgus on avatud võrgu maksimumkiirused. See, millised on reaalselt saavutatavad kiirused, sõltub mitmetest eri asjaoludest: levikvaliteedist, konkreetsest seadmest, asukohast jne. Tehnilise Järelevalve Amet (TJA) mõõtis viimati kohalike operaatorite 4G võrgu alla- ja üleslaadimise kiirusi 2015. aasta novembris. Sealt selgus, et Telia võrgus saavutati suurimad keskmised alla- ja üleslaadimise kiirused, vastavalt 52 ja 25 Mbit/s.

Seda on raske öelda, miks Teie toodud näitel kõned n-ö hakivad või katkevad. Hoiame pidevalt oma teenuste kvaliteedil silma peal ning seda teeb ka regulaator ehk TJA. Probleemi laiema olemasolu korral oleks me sellest kindlasti teadlikud.

Telia tehniline tugi töötab vahemikus 8-23. Kui klient pöördub oma murega infonumbrile näiteks öösel, on tal võimalik jätte tagasihelistamise palve ning tehnilise toe inimesed võtavad temaga ühendust järgneval tööpäeval.

Tallinna kesklinna piirkonnas teenindavad kliente hetkel Viru keskuse ja Kristiine keskuse esindused. Solarise esindust taasavad pole hetkel plaanis.

Suuname oma klientidele pidevalt häid pakkumisi. Näiteks - kui Telia veebilehel siseneda Iseteenindusse, leiab iga klient sealt just talle suunatud personaalse pakkumise.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 13:59:02 vasta tsitaadiga

lohesell kirjutas:
Millal järgmine nimevahetus tuleb?







Mitte niipea icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telia
HV vaatleja
Telia

liitunud: 15.09.2010




sõnum 08.02.2016 14:00:33 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Kaasvõitleja küsib: miks peale nime vahetust telekas all on mõtterõngas? pilt on ees, subtiitrid ka aga see tobe rõngas ei lase lugeda. valguskaabel.




Rõngas kuvab kasutajale seda, et toimub laadimine – muidu võib tekkida olukordi, kus kasutaja, ei sa aru, kas midagi toimub või mitte. Rõngas kaob kohe ära kui telekapilt jooksma hakkab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu Teliaga 8. veebruaril, intervjuu on lõppenud mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.