praegune kellaaeg 23.06.2025 00:34:47
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
07.02.2016 14:13:49
|
|
|
Kuidas toimub, seoses 4G koduinterneti tulekuga, edaspidi hajaasustusega piirkondades kaabelvõrgu uuendamine ning arendamine?
Kas ja kuidas tagatakse 4G koduinternetiga piirkonna teenusekvaliteet? St. arusaadavalt müüakse reaalne maht mingi kordaja ulatuses üle; kaabli puhul saab, piltlikult ja räigelt üldistades, probleemide korral kaabli lisaks vedada, traadita ühenduste puhul tulevad füüsikast tulenevad piirid ette ja 'lisatoru' tekitada ei ole võimalik.
Milliseid piiranguid on plaanis rakendada 4G koduinternetiga seoses?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
aixi
HV kasutaja
liitunud: 13.07.2007
|
07.02.2016 19:51:26
|
|
|
Millal te kiiremaid internetipulki müüma hakkate
Superil võiks olla lihtsam et kui laen interneti aega peale siis saan korraga et ei peaks eraldi sms saatma praegu kaheksa euro pealelaadimise puhul et siis saada veel 10 giga juurde
https://www.telia.ee/images/documents/hinnakirjad/est/eKodu.pdf
Liiga suur vahe võiks miinimum ja maksimum väiksem olla
https://www.diil.ee
Ei leidnud kõnekaardi laadimise miinimum ja maksimum määrasi võiks üles panna
|
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
07.02.2016 19:56:38
|
|
|
Telia telereklaamis näidatakse nfc-makseid. Millal reaalsuses või on tegemist "illustreeriva pildiga"?
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
1200rist
HV vaatleja
liitunud: 08.08.2014
|
07.02.2016 22:56:07
|
|
|
Kas on tulemas Telia TV Android TV platvormile? Millal?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Margus9
HV vaatleja
liitunud: 05.02.2005
|
08.02.2016 02:07:28
|
|
|
Miks võeti ära suurepäraselt toimiv vana.minutv.ee ilma mingit võrreldavat alternatiivi pakkumata kuna uus MinuTV (tasuline või koos salvestamisega tasuta) ei paku ligilähedaseidki võimalusi:
- uues MinuTV -s puudub võimalus lisada salvestusi teistele kui Minu.tv kanalitele nagu TV 3 jpt.
- uues MinuTV -s puudub võimalus vaadata neid nn. soovitusi mis vana.minutv.ee näitas — iga päeva kohta oli ehk ~6-10 soovitust Eesti kanalite kohta.
- lisaks on nüüd tehtud võimatuks nii minutv.ee kui televiisori kaudu saatesarjade üksikute osade salvestamine — valides salvesta nupule ei anta valida kas soovid salvestada terve sarja või ainult ühe osa vaid märgitakse automaatselt terve sari salvestama.
Kas oleks võimalik saada paljureklaamitud 4G tehnoloogial põhinevat koduinternetti ka aadressile kuhu pakute seni maksimaalselt 12M/1M internetti?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 10:17:56
|
|
|
napoleon kirjutas: |
4G koduühenduse kohta:
- kas mingi kiirus on garanteeritud või on kõik kiirused "kuni x". Mis tehakse, kui mingil hetkel piirkonnas mobiilse võrgu ressursist enam ei piisa?
Üldisem küsimus(pean silmas peamiselt ikka mobiilsidet):
- miks on kõik paketid sellised, et pean ostma paketi, kus on x kõneminutit ja y GB mobiilset internetti ehk miks ei ole sellist paketti, kus mõistliku hinna eest arveldatakse nii kõned, sms-d kui internet vastavalt reaalselt tarbitud teenuse mahule? |
Kõik kiirused on „kuni x“. Kui mõned mobiilivõrgu piirkonnas olemasolevast võrgu ressursist ei piisa, otsime tehnilisi lahendusi tugijaama läbilaskevõime suurendamiseks.
Üks põhjus on kindlasti selles, et aidata klientidel vältida ebameeldivaid üllatusarveid. Kindla hinnaga pakett, kus sisaldub kindel kõneminutite hulk ja andmeside maht, garanteerib kliendile, et tal on kõik kulud kenasti kontrolli all. Samas on kliendil alati võimalus oma pakett soovi korral suurema vastu vahetada või näiteks täiendavat andmeside mahtu tellida, mis on tehtud võimalikult mugavaks.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 10:20:49
|
|
|
Proov kirjutas: |
4G äri ja erakliendi kohta:
- kas on võimalik saada pakette mis oleks rohkem suunatud ülesselaadimisele või fikseeritud 1:1. Tavaliselt ühendused alla saad 15 mbps siis ülesse läheb ikka kuni 2 mbps.
Küsimus tulnud IP kaamerate pildi kvaliteetsemast kättesaamisest/kogusest. |
Hetkel on Telia 4G võrgus avatud nii alla- kui üleslaadimise puhul tegu maksimumkiirustega, ehk teoreetiliselt peaks olema võimalik saavutada kiiruseid allalaadimisel kuni 300 Mbit/s ja üleslaadimisel 50 Mbit/s. Tavapärased ehk reaalselt saavutatavad kiirused on siiski väiksemad.
Samas sõltub reaalne saavutatav kiirus mitmetest eri teguritest: 4G ühenduse kvaliteedist, kasutatavast seadmest, asukohast jne. Hea uudis on kindlasti see, et tehnoloogia ja võrgu võimekus arenevad pidevalt ning sellega koos ka reaalselt saavutatavad kiirused.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 10:25:04
|
|
|
RustyZ kirjutas: |
Miks Telia räägib meelevaldselt 5Gst kuigi tegelikult ei saa midagi 5Gks nimetada kui on kokku lepitud standardid? Te idate, et võtate riski ja ehitate esialgu nö standardiväliselt, aga siis ei tohiks seda ju ka nimetada 5gks vaid tegu on teie endi mingi "aretisega". Ehk siis kokkuvõtlikult: Miks eirab Telia rahvusvahelisi kokkuleppeid? |
Rahvusvahelisi kokkuleppeid me oma arendustegevuse ja plaanidega kindlasti ei eira, kuna 5G osas pole neid hetkel veel kokku lepitud.
Ettevalmistusi 5G testimiseks tehakse juba mitmel pool maailmas – sellega tegelevad näiteks Lõuna-Korea operaator SK Telecom ja USA operaator Verizon Wireless, Ericsson, Nokia jne. Täpseid standardeid küll 5G osas pole veel kokku lepitud, kuid kõik turuosalised hoiavad end selles vallas toimuvaga kursis. Täna on olemas arusaamine, kuidas 5G tehnoloogia toimima hakkab, millised on seal saavutatavad kiirused jne. Ilma selle arusaamiseta ei saaks keegi ka ettevalmistustega tegeleda. Kui standardid on paigas, saab varasematele arendustele lõpliku lihvi anda, need vajalike tingimustega kooskõlla viia jne.
Kogu 5G arengu edu aluseks saab olema see, kus ja kui kiiresti ta kasutusele võetakse. Me ei räägi enam sellest, et inimesed saaksid võimsamad mobiiltelefonid millega kiiremini netis surfata või äppe alla laadida. Me räägime uuest ökosüsteemist mis koosneb kasutajatest, nende seadmetest ning lugematust arvust netti ühendatud anduritest, juhtimisseadmetest, täiturmehhanismidest jne. See kuidas selline kooslus koostöös töötab ei ole teada veel kellelegi, seega ei saa seda ka standardiseerida. Standardis on juba täna kirjas mis sagedustel anduritega suheldakse, mis protokolle selleks kasutatakse, aga mis tegelikult võrgus toimuma hakkab ei tea keegi. Meie hakkamegi erinevaid kasutusjuhtusid koos partneritega testima, et tulevikust paremini aru saada. See annab kindlasti võimaluse ka e-Eestile järgmise sammu tuleviku poole astuda ning seda ajaliselt konkurentsist eespool
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 10:28:04
|
|
|
UB kirjutas: |
Küsimus 4G koduühenduse kohta, mis tuli nüüd välja. Seda ei võimaldata klientidele, kelle juurde tuleb vana ühendusega kaabel (12/1). Neile pakutakse täishinnaga mobiilse interneti paketti? Kas siin ei ole suhted veidi paigast ära, kui inimene soovib saada koju kiiremat ühendust ning teatud tingimustel pakutakse 20 € eest 2TB mahuga 20/5 ühendust ning kui tingimustele ei vasta, siis 35 € eest saad 100 GB piiramatu kiirusega ühenduse. Mina näeksin siis läbirääkimise kohta, et maksvaid kliente juurde saada, aga Telia on väga jäiga poliitikaga, selles osas mis puudutab eelmise Elioni teenuseid. nö EMT teenused, (kus konkurents on suurem), pakutakse igasuguseid letialuseid pakette. Äkki võiks siis kaabli otsas istuvate klientidega ka kuidagi kokku leppida? |
Enamus neid kliente, kelleni ulatub täna veel ADSL ühendus (seesama 12/1), viiakse võimalusel üle VDSL tehnoloogiale, mis võimaldab senisest kiiremaid pakette: 20/5 ja 40/10 ja lähiajal on plaanis turule tulla veelgi suuremate kiiruste pakkumistega. Kuigi mobiilsete tehnoloogiate kvaliteet ja läbilaskevõime on viimastel aastatel kõvasti kasvanud, eelistame me kaabli olemasolul ikkagi pakkuda teenust üle selle, sest kaabliga ühendus on stabiilsem ja kvaliteetsem. Neid kliente, kelle koju täna kvaliteetne kaabel ei ulatu ning kuhu VDSL lähiajal ei jõua, hakkame juba sellel aastal mobiilse koduinterneti peale üle viima.
Näiteks eelmisel aastal tekkis meie 25 000 kliendil VDSLi võimekus ning sel aastal nende hulk suureneb. Loomulikult teavitame ka kõiki kliente sellest, kui nendeni senisest kiirem internetiühendus jõuab.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 10:30:33
|
|
|
Nicko kirjutas: |
Kas uue 4G püsiühendusega on plaanis ka eKodu nutiTV lahendust pakkuma hakata (koos HD kanalitega)? Praegu ma saan aru, et saab ainult MINU.TV varianti mis on pikendatud digiboxiga telekasse. |
Hetkel saab uue lahendusega tõesti vaadata MINU.TV spetsiaalselt kohandatud versiooni, kuid plaanis on teenust pidevalt edasi arendada ning sinna erinevaid lisavõimalusi juurde tuua.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 10:39:08
|
|
|
Outenter kirjutas: |
Minu esimene küsimus puudutab teenuste seadmeid.
Miks sunnib Telia kliente kasutama ebakvaliteetset Inteno seadet oma teenustega?
Klienditeenindus väidab alati, et seadmed tahavadki vahel restarti. Samas on ju teada tuntud fakt, et seade mis tahab restarti kord kvartalis (osadel isegi kord nädalas) on vigane ja tuleks koheselt välja vahetada, eriti kui tegemist on ärikliendiga.
Selline väide jätab ettevõttest väga ebapädeva mulje, eriti kui selline väide esitatakse võrguadministraatorile kes haldab suhteliselt suuri võrke üle terve maailma. Siiani pole tsiviliseeritud riikides kohanud teisi sama ebakvaliteetseid kliendiseadmeid.
Samuti on Intos kasutatav tarkvara (Open-wrt) suunatud hobi- ja kodukasutajatele, mis jätab Teliast mulje kui nurgatagusest teenuspakkujast.
PS. Tegemist ei ole ühe seadmega vaid 20+ kliendiseadet mis on minu hallatavatel klientidel
Teine küsimus puudutab "Telia 4G Interneti püsiühendus" teenust
Kas selle teenuse kasutajatel on prioriteet teiste 4G ühenduse kasutajate ees? Ehk siis, et kas kõik kasutajad on võrguressursi eraldamisel võrdsed või eelistatakse mõnda tüüpi kasutajaid teistele?
Kolmas küsimus puudutab DNS ümbersuunamist klienditeavitusteks.
Millal te lõpetate selle jama, et klienditeavituseks üritate teha DNS ümersuunamist? Kliendid kes ei kasuta Teie DNS serverit ei näe Teie teavitusi ja nii kaua kuni pole Teie lehel linki vajutatud blokeeritakse kogu ühendus. Ääretult ebameeldiv kogemus mitmel kliendil .....
Viisakad ettevõtted teavitavad kliente näiteks emaili teel |
1. Kui seadme töökindlusega esineb probleeme, on esimene soovitus pöörduda selle küsimusega meie tehnilise toe poole. Seadmete taaskäivitamise (restartimise) vajadus pole ebatavaline, seda vajavad kõik elektroonilised seadmed. Nutiseadmed (telefonid, tahvelarvutid) kord nädalas, muud seadmed (ruuter, digiboks) vastavalt kasutusele kord 1-3 kuu jooksul. See puhastab seadmete mälu ja tagab parema töökindluse. Kliendiseadmete valik on olnud meie jaoks parima kompromissi otsimine turul saadaolevate seadmete hulgast. Intenol on terve rida eeliseid analoogsete kliendiseadmete ees, mistõttu oleme täna teinud valiku nende kasuks. See aga ei tähenda, et me oleme rahul olukorraga ja ei jätka otsinguid veelgi parema seadme leidmiseks.
2. Kõiki kasutajaid koheldakse võrguressursi eraldamise vaates võrdselt, sõltumata sellest, mis teenust ta kasutab, kas 4G koduinternetti või mõnda mobiilse interneti paketti.
3. Täpsustame
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 10:42:27
|
|
|
Pailaps kirjutas: |
OT:
Outenter kirjutas: |
Minu esimene küsimus puudutab teenuste seadmeid.
Miks sunnib Telia kliente kasutama ebakvaliteetset Inteno seadet oma teenustega?
Klienditeenindus väidab alati, et seadmed tahavadki vahel restarti. Samas on ju teada tuntud fakt, et seade mis tahab restarti kord kvartalis (osadel isegi kord nädalas) on vigane ja tuleks koheselt välja vahetada, eriti kui tegemist on ärikliendiga.
Selline väide jätab ettevõttest väga ebapädeva mulje, eriti kui selline väide esitatakse võrguadministraatorile kes haldab suhteliselt suuri võrke üle terve maailma. Siiani pole tsiviliseeritud riikides kohanud teisi sama ebakvaliteetseid kliendiseadmeid.
Samuti on Intos kasutatav tarkvara (Open-wrt) suunatud hobi- ja kodukasutajatele, mis jätab Teliast mulje kui nurgatagusest teenuspakkujast.
PS. Tegemist ei ole ühe seadmega vaid 20+ kliendiseadet mis on minu hallatavatel klientidel
|
Palun anna teada, milliste ettevõtete süsteeme administreerid? Nii, et teaksin nende ettevõtete nimekirja lisada, kellega mitte äri teha.
Mikrotik/Ubiquity kasutavad teatud mugavdustega openwrt baasil laenatud lähtekoodi.
Mul on töö juures sigakallid Aruba võrguseadmed. Arva ära! Isegi viimased vajavad restarti.
Piisava pädevuse juures ei ole vaja Inteno DG301 seadet silda mängima. Viimane etendab ainult diagnostika eesmärke klienditoele.
Seega ära palun peale võta
tsitaat: |
Kolmas küsimus puudutab DNS ümbersuunamist klienditeavitusteks.
Millal te lõpetate selle jama, et klienditeavituseks üritate teha DNS ümersuunamist? Kliendid kes ei kasuta Teie DNS serverit ei näe Teie teavitusi ja nii kaua kuni pole Teie lehel linki vajutatud blokeeritakse kogu ühendus. Ääretult ebameeldiv kogemus mitmel kliendil .....
Viisakad ettevõtted teavitavad kliente näiteks emaili teel |
Ma pakun , et just sel hetkel, kui vikerkaare värvi ponisid näeme ja ettevõtted reaalselt hakkavad abuse kirjadele vastama mõistliku aja jooksul.
Ma unustasin tegelikult uurida, millal Telia investeerib korrus -ja ärimaja võrgusõlmedesse mitte meediakonverterit omavaid seadmetesse, mis voolukatkestuse järgselt maha ei sure?
UPSi pole pooltes kohtadeski. Lihtsam on vist viisakalt vabandada üldise rikke puhul ja SLA puhul trahvi maksta. |
Korter-ja ärimajade võrgusõlmede moderniseerimine toimub pidevalt. Selle käigus tõstame lõppkliendile pakutavate ühenduste kiirust kui ka seadmete töökindlust. Kuna mainitud sõlmi on enam kui 6000, siis nende kõikide kaasajastamine on jätkuv protsess.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 10:44:38
|
|
|
arnis kirjutas: |
Miks peavad seeniorid maksma alusühenduse hinda ainult selle jaoks, et nende lauatelefon töötaks ja telefoninumber ära ei võetaks?
Reaalselt liiklust pole grammigi ning internetti pole neil üldse vaja. Televisioon on ühistus lahendatud juba
enne kui Elion seda pakkuma hakkas.
Minu vanaema teeb paar kõnet välismaale iga kuu, maksab selle kõne eest korralikku hinda, kuid
alusühenduse hind on suur tükk sellele lisaks. |
Kuna kõik Telia teenused baseeruvad internetilahendusel, lisandub internetipaketi puudumisel TV- või lauatelefoni teenusele alusühenduse tasu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 10:47:26
|
|
|
Tanel kirjutas: |
5G tehnoloogia lansseerimise osas käib kõva konkureerimine.
Kui nüüd turule jõuab esimesena konkureeriva firma 5G tehnoloogia (näiteks Nokia või Huawei), siis kas:
a) Kuidas ja millise telekomseadmete valmistaja järgi otsustatakse standardiseerimine hiljem (kes esimesena testivõrguga väljas või kelle teenus paremini toimub)?
b) Kui osutub valituks Ericssoniga konkureeriva firma 5G tehnoloogia, kas ja kui palju peaks Ericsson oma seniarendatud alternatiivset tehnoloogiat ümber muutma?
c) Kas TeliaSonera oleks valmis kaaluma konkureeriva 5G tarnija tehnoloogiat? |
Me ei ole täna veel otsustanud, kelle tehnoloogiat me tulevikus kasutame. TeliaSonera erinevate riikide operaatorid kasutavad ka täna erinevate tootjate tehnikat. Standardiseerimine tavaliselt ei käi nii, et otsustatakse ühe tootja asjad standardiks kuulutada ning ülejäänud peavad oma tooted ümber tegema. See on pigem evolutsiooniline protsess, kus kõik kohendavad oma asju nii, et nad omavahel hästi kokku töötaksid ning võimalikult hästi kasutajate vajadustele vastaksid. Seega - see ei ole võidujooks konkurentide maha tegemiseks, vaid elu lihtsamaks tegemiseks
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 10:55:21
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Tere.
1. Kuidas ollakse valmis selleks, et 5G Lõppstandardiseerimine ei toimu aastal 2020 vaid, et toimub juba mitu aastat varem. Lõuna-Koreal ja Samsungil on olemas kava, et 5G täislahendus esitatakse 5G standaridseerimiseks juba aastal 2017.
Silmas peetakse siis seda, et sel ajal kui peetakse Olümpiamänge (2018), oleks juba 5G ametlikult olemas ning ametlikult standardiseeritult.
2, küsimus, kuidas täidetakse seda Euroopa Komisjoni nõuet, et 5G peab kasutajale olema 10-100x odavam kui on 2G-3G-4G kasutamine. Ehk, kui ma maksan teenuse eest praegu 50EUR, siis 5G ajal peab see mulle tulema hinnaga: 50senti - 5EUR.
3. Ja viimane küsimus, kuskohast tulevad need miljardid EURO-d mille kaasabil püstitatakse Eestisse kümned tuhanded 5G-saatjad.
Pean silmas siis seda , et 5G saatja peab asuma tarbijast max. 1-2km kaugusel ja seda nii linnas, maal, metsas jms. kohtades.
Ning kuidas saadakse kokkuleppele maade - metsade omanikega, majade omanikega, et nende maadele - netsadesse, majade katustele paigaldatakse 5G saatjaid. Ja palju ollakse nõus maksma talumistasu ja kes maksab kinni selle elektrikulu mida need kümned tuhanded saatjad tarbima hakkavad? |
1. Suure tõenäosusega on seal tegemist samasuguse eelstandardiga nagu ka meie koos Ericssoniga plaanime katsetada
2. Siin on ilmselt silmas peetud seda, et sama rahahulga juures tõusevad andmeside kiirus ja maht kordades. 10-100 korda odavamat teenust pakkuda pole majanduslikult reaalne. Kui räägime 5G-st, siis me peame silmas pidama teenuste paljusust. Toodud EK nõue puudutab eelkõige Asjade interneti (IoT) teenuseid. Nimelt asjade internet toob võrku miljardeid uusi ja odavamaid seadmeid ja selge see, et nende ühendamine peab olema olulisemalt odavam. Samas aga vahetavad nad oluliselt vähem infot ajaühikus, mistõttu ka selline teenus saab olema suurusjärgus 1 €/kuus.
3. 5G võrgu arendamine ja sellesse investeerimine toimub täpselt samadel alustel, nagu on see toimunud kõigi varasemate võrkude ehk nii 2G, 3G kui 4G puhul. Tegu on loomulikult suurte investeeringutega, kuid nagu ka seni, toimub ka 5G võrgu ehitamine järk-järgult ja etappide kaupa. Samuti jääb veel pikaks ajaks kasutusele nii 4G, 3G kui ka 2G. Asjade internet ei teki hetkega igale poole, me peame lihtsalt selle tulemisega sammu pidama
4. See toimub samamoodi nagu praeguste võrgupõlvkondade puhul. Küll ei näe me vajadust metsadesse eriti palju maste juurde ehitada. Enamus investeeringuid on ilmselt tiheasustusega piirkondades ning ruumides sees
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 11:00:49
|
|
|
Mercury kirjutas: |
4G koduühenduse kohta:
- kas on tulevikus oodata ka suuremaid kiirusi?
- kas on tulevikus plaanitud toetada DigiTV (mitte minutv). |
Suuremate kiiruste võimaldamine sõltub liitunute arvust ja sellest, kuidas suudame tagada teenuse kvaliteeti.
Seda näitab aeg, kas ja millal digiTV pakkumine üle kaabli- ja mobiilivõrgu kokku kasvavad.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 11:02:53
|
|
|
Amdfan kirjutas: |
Kas on lootust, et ka koduse interneti püsiühenduse kasutaja saaks tellida soovi korral lisa IP aadresside vahemiku?
Näitena, nagu ärikliendile pakutakse: "1 kuni 5 avalikku IP aadressi (AIP)" |
Hetkel ei ole plaanis erakliendile hakata AIP vahemikke pakkuma.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 11:07:52
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Tanel kirjutas: |
Kas saab 4G kodu püsiühendust ka firma nimele? (hetkel vist vaid füüsilistele isikutele arve?)
Näiteks mõni väike firma tegutseb kuskil Kükametsas ja ühendust kasutatakse töötegemiseks. |
Arvan et ei saa. Raamatupidamises saab muidugi nii sahkerdada, et võtta ühendus eraisiku nimele ja siis firma kompenseerib eraisikule isikliku töövahendi kasutamisest tulenevad kulud.
Aga ma sõnastaks selle küsimuse teistmoodi - miks on ärikliendi internetiüjendused kallimad kui erakliendi omad? |
Ärikliendi segmendi ootused internetiteenusele on erakliendist pisut teistsugused. Ärikliendile on internetiühendus kriitiline osa töövahenditest, milleta on võimatu oma äris edukas olla. Kui erakliendis on internetühenduse põhiliseks lisateenuseks televisiooniteenus, siis ärikliendi puhul on olulisemad muud lisateenused, mis eelkõige seotud internetiühenduse tootega.
Konkreetsed erinevused: ärikliendile pakutav internetiteenus sisaldab kõrgematel kiirustel teenustaseme garantiid (SLA), samuti on võimalik erinevaid teenustaseme garantiisid lisatasu eest juurde osta. Ärikliendi teenindus on personaalsem (haldurid, 1551) ning riketega tegelemine on prioriteetne. Ärikliendi internetitoote juurde saab valida enam lisateenuseid (alustoode on enamate võimalustega, näiteks IP-vahemikud); ärikliendi toode sisaldab lisatasuta üht staatilist IP-aadressi; ärikliendile pakume seadmete renti ning sõltuvalt kliendi vajadusest sobivat ruuterit, rikete korral pakume ärikliendile tasuta mobiilse andmeside kasutamise võimalust kuni rikke kõrvaldamiseni.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mazdagti
HV veteran

liitunud: 28.05.2005
|
08.02.2016 11:09:20
|
|
|
Miks on taaskord piiramatu 4G püsiühenduse paketis piirang 1TB?
Üldise alla küsimus: kas kunagi saaks ka valida paketti kus pole sees sms sõnumeid? Hetkel Mobiilses elus pean ostma kaasa vähemalt 100sms sõnumit kuigi saadan sellise koguse 20 aastaga!
_________________ No ikka täitsa kagu nukas!
FB Volvokodu, diagnostikaabi Võrumaal. |
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 11:19:30
|
|
|
mazdagti kirjutas: |
Miks on taaskord piiramatu 4G püsiühenduse paketis piirang 1TB?
Üldise alla küsimus: kas kunagi saaks ka valida paketti kus pole sees sms sõnumeid? Hetkel Mobiilses elus pean ostma kaasa vähemalt 100sms sõnumit kuigi saadan sellise koguse 20 aastaga! |
1. Uue Koduinterneti puhul mahupiirangut pole. Liikumas on info, justkui oleks mahupiirang 2TB. Tegelikult on selle 2TB puhul tegu tehnilise nüansiga – peame oma süsteemides mahu mingi näitajaga tähistama ning tegu on formaalsusega. Nii et kui kliendil 2TB täis saab, ei juhtu midagi ning ühendus toimib täpselt sama moodi edasi.
2. Täpsustame
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 11:23:37
|
|
|
Hiid kirjutas: |
kas koduinternetis on torrent piiratud või ei? |
Mingeid eripiiranguid Koduinterneti paketi puhul pole.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Jack.igg
HV kasutaja

liitunud: 10.02.2013
|
08.02.2016 11:25:43
|
|
|
Üleeile kui käisin Elisa-s lepingut lõpetamas kuna sain ka Telialt selle koduinterneti siis klienditeenindaja rääkis ka mulle ,et Telia koduinterneti paketil on 1TB piirang ja see mida reklaamivad ei ole tegelikult piiramatu
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 11:27:29
|
|
|
ref kirjutas: |
Kuidas toimub, seoses 4G koduinterneti tulekuga, edaspidi hajaasustusega piirkondades kaabelvõrgu uuendamine ning arendamine?
Kas ja kuidas tagatakse 4G koduinternetiga piirkonna teenusekvaliteet? St. arusaadavalt müüakse reaalne maht mingi kordaja ulatuses üle; kaabli puhul saab, piltlikult ja räigelt üldistades, probleemide korral kaabli lisaks vedada, traadita ühenduste puhul tulevad füüsikast tulenevad piirid ette ja 'lisatoru' tekitada ei ole võimalik.
Milliseid piiranguid on plaanis rakendada 4G koduinternetiga seoses? |
1. Meie soov on ikkagi pakkuda võimalikult paljudele klientidele kiireid ühendusi kaabli peal, seega jätkame aktiivselt ka oma optika ja VDSL võrgu laiendamist. 4G koduinternet on alternatiiviks seal, kus kaabel puudub või see on kehva ning juhul, kui tulevikus tekib piirkonda kvaliteetne kaabliga ühendus teeme klientidele pakkumised kaabliga tehnoloogiale üleviimiseks.
2. Jälgime pidevalt oma mobiilivõrgu koormuse näitajaid ning kohtades, kus on mahuga probleeme, laiendame ka mobiilivõrgu läbilaskevõimet. Seda saab teha lisades tugimaste, samuti on võimalik olemasoleva tugimasti läbilaskevõimet suurendada.
3. 4G koduinternet on kasutamiseks fikseeritud asukohas, muid olulisi piiranguid ei ole.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Telia
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2010
|
08.02.2016 11:28:32
|
|
|
Jack.igg kirjutas: |
Üleeile kui käisin Elisa-s lepingut lõpetamas kuna sain ka Telialt selle koduinterneti siis klienditeenindaja rääkis ka mulle ,et Telia koduinterneti paketil on 1TB piirang ja see mida reklaamivad ei ole tegelikult piiramatu  |
Uue Koduinterneti puhul mahupiirangut pole. Liikumas on info, justkui oleks mahupiirang 2TB. Tegelikult on selle 2TB puhul tegu tehnilise nüansiga – peame oma süsteemides mahu mingi näitajaga tähistama ning tegu on formaalsusega. Nii et kui kliendil 2TB täis saab, ei juhtu midagi ning ühendus toimib täpselt sama moodi edasi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
lohesell
HV vaatleja
liitunud: 21.05.2004
|
08.02.2016 11:28:35
|
|
|
Millal järgmine nimevahetus tuleb?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|